Grano Salis NetworkGrano SalisGranoChatMusicalise-KnihyModlitbyD K DKřesťANtiqC H M IMOSTYNotabeneECHO 
Vítejte na Grano Salis
Hledej
 
Je a svátek má Rostislav.   Vytvoření registrace
  Článků < 7 dní: 3, článků celkem: 16652, komentáře < 7 dní: 244, komentářů celkem: 429560, adminů: 60, uživatelů: 5252  
Vyzkoušejte
Jednoduché menu

Úvodní stránka

Archiv článků

Protestantské církve

Veřejné modlitby

Zpovědnice

e-Knihovna

e-Knihy pro mobily

Kam na internetu

Soubory ke stažení

Recenze

Diskusní fórum

Tvůj blog

Blogy uživatelů

Ceny Zlatá Perla

Ceny Zlatá Slza

Doporučit známým

Poslat článek


Tip na Vánoční dárek:

Recenze
Obsah
OBJEDNAT


GRANO MUSICALIS

Hudební portál
GRANO MUSICALIS
mp3 zdarma

Velký pátek

Vzkříšení


Pravidla


Kdo je online
Právě je 535 návštěvník(ů)
a 3 uživatel(ů) online:

Ivanp
rosmano
Mikim

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde

Polemika


Přihlášení

Novinky portálu Notabene
·Selhání pøedstavitelù Jižních baptistù pøi ochranì obìtí sexuálního zneužívání
·Sbor Bratrské jednoty baptistù v Lovosicích vstoupil do likvidace
·Informace z jednání Výkonného výboru BJB dne 10. kvìtna 2022
·JAS 50 let: Adrian Snell, trièko a beatifikace Miloše Šolce
·Online pøenosy ze setkání všech JASákù k 50. výroèí pìveckého sboru JAS
·Prohlášení tajemníka Èeské evangelikální aliance k ruské agresi na Ukrajinì
·Jak se pøipravit na podzimní vlnu?
·Kam se podìly duchovní dary?
·Bratrská jednota baptistù se stala èlenem Èeské eavngelikální aliance
·Patriarcha Kirill v Západu vidí semeništì zla a sní o vizi velkého Ruska

více...

Počítadlo
Zaznamenali jsme
116483228
přístupů od 17. 10. 2001

Hledání: Matouš 5:18 až 48
Vloženo Neděle, 29. srpen 2010 @ 20:55:04 CEST Vložil: Stepan

Zamyšlení poslal karkulka


  Amen, pravím vám,:

Matouš 5:18 až 48   Amen, pravím vám,: Dokud nepomine nebe a země, nepomine ani jediné písmenko ani jediná čárka ze Zákona, dokud se všechno nestane. Kdo by tedy zrušil jediné z těchto nejmenších přikázání a tak učil lidi, bude v království nebeském vyhlášen za nejmenšího; (proč bude vyhlášen za nejmenšího?? Zřejmě proto, že se dopustil hříchu. Za odměnu by to bylo sotva!) kdo by však zachovával a učil, bude v království nebeském vyhlášen velkým. ( předchozí věta se bezesporu týká již spasených) Neboť pravím vám: Nebude-li vaše spravedlnost o mnoho přesahovat spravedlnost zákoníků a farizeů, jistě nevejdete do království nebeského.   Slyšeli jste, že bylo řečeno otcům: Nezabiješ! Kdo by zabil, bude vydán soudu. Já však pravím, že již ten, kdo se hněvá na svého bratra, bude vydán soudu; kdo snižuje svého bratra, bude vydán radě; kdo svého bratra zatracuje, propadne ohnivému peklu. (já se domnívám, že hněv není hříchem těla, ale  stav duše hřešícího. Pokud někdo s takovým stavem své duše bojuje, je to jistě to, co po nás Bůh požaduje. Ovšem neznamená to, že jsme se již hříchu nedopustili. V souvislosti s podtrženou části bychom se měli zamyslet nad svými mnohými výroky i zde, na těchto stránkách. Konkretizování  si odpustím, vy se poznáte.)   Přinášíš-li tedy svůj dar na oltář a tam se rozpomeneš, že tvůj bratr má něco proti tobě, nech svůj dar před oltářem a jdi se nejprve smířit se svým bratrem; potom teprve přijď a přines svůj dar.( jediný dar, který člověk může přinést na oltář, je jeho, od hříchů očištěné, srdce. Jeho hříchů zbavené duše. Jestli si však někdo své hříchy neuvědomuje nebo vůbec nepřipouští, že hříšně koná, nemůže dojít ani k očistění něčeho, co vlastně neexistuje. To dá rozum. Nemyslím si, že ze strany nás hřešících k vám nehřešícím hovoří závist vůči stavu který prožíváte. Spíše je to obava o své bližní. Pokud si položím otázku kdo bude mít prospěch z toho, že člověk uvěří klamné představě podobné té vaši, odpověď se nabízí sama.)   Dohodni se svým protivníkem včas, dokud jsi na cestě k soudu, aby tě neodevzdal soudci a soudce žalářníkovi a byl bys uvržen do vězení. Za hřích se tedy považuje i neurovnaný spor. Tedy opět stav duše. Když někdo tedy zachytí takový stav své duše, v zárodku toho stavu, tak to ještě hřích není? Ale je, vážení, je! Jinak by nebylo co zastavovat.)   Amen, pravím ti, že odtud nevyjdeš, dokud nezaplatíš do posledního haléře. Slyšeli jste, že bylo řečeno: `Nezcizoložíš.´ Já však vám pravím, že každý, kdo hledí na ženu chtivě, již s ní zcizoložil ve svém srdci. (hle, již v srdci se dá hřešit. Farizejové by možná namítli, že se to vztahuje výhradně na cizoložství, ale to je problém farizeů, že ano?)   Jestliže tě svádí tvé pravé oko, vyrvi je a odhoď pryč, neboť je pro tebe lépe, aby zahynul jeden ze tvých údů, než aby celé tvé tělo bylo uvrženo do pekla. A jestliže tě svádí tvá pravá ruka, utni ji a odhoď pryč, neboť je pro tebe lépe aby zahynul jeden ze tvých údů, než aby celé tvé tělo bylo uvrženo do pekla. Také bylo řečeno: `Kdo propustí svou manželku, ať jí dá rozlukový lístek!´ Já však vám pravím, že každý, kdo propouští svou manželku mimo případ smilstva, uvádí ji do cizoložství; a kdo by se s propuštěnou ženou oženil, cizoloží. Dále jste slyšeli, že řečeno bylo otcům: Já však vám praví, abyste nepřísahali vůbec; ani při nebi, protože nebe je trůn Boží; ani při zemi, protože země je podnož jeho nohou; ani při Jeruzalému, protože je to město velikého krále; ani při své hlavě nepřísahej, protože nemůžeš způsobit, aby ti jediný vlas zbělel nebo zčernal. Vaše slovo buď `ano, ano - ne, ne´; co je nad to, je ze zlého. Slyšeli jste, že bylo řečeno: `Oko za oko, zub za zub´. Já však vám pravím, abyste se zlým nejednali jako on s vámi; ale kdo tě uhodí do pravé tváře, nastav mu i druhou; a tomu, kdo by se chtěl s tebou soudit o košili, nech i svůj plášť. Kdo tě donutí k službě na jednu míli, jdi s ním dvě. Kdo tě prosí, tomu dej, a kdo si chce od tebe vypůjčit, od toho se neodvracej. Slyšeli jste, že bylo řečeno: `Milovati budeš bližního svého a nenávidět nepřítele svého.´ Já však pravím: Milujte své nepřátele a modlete se za ty, kdo vás pronásledují, abyste byli syny nebeského Otce; protože on dává svému slunci svítit na zlé i dobré a déšť posílá na spravedlivé i nespravedlivé. Budete-li milovat ty, kdo milují vás, jaká vás čeká odměna? Což i celníci nečiní totéž? A jestliže zdravíte jenom své bratry, co činíte zvláštního? Což i pohané nečiní totéž? ( vy, kteří se již hříchů nedopouštíte, žijete  jistě v souladu se všemi těmito požadavky a slovy našeho Pána. Dovolte mi tedy, aby jsem vám k tomu ze srdce poblahopřál. Chtěl by jsem žít ve fyzické přítomnosti alespoň jednoho z vás. Takový život ve vaší blízkosti musí být už dnes procházkou rájem. Pokud tedy někomu něco závidím, tak jsou to lidé z vašeho okolí, kterým závidím jejich kontakt na vás. Nemohli by jste tu a tam poslat, prostřednictvím těchto stránek, kousek toho svého vyvolení i nám, méně šťastným?)   Buďte tedy dokonalí, jako je dokonalý váš nebeský Otec. ( to vy už přece jste, takže ještě jednou, VELIKÁ GRATULACE)    


Podobná témata

Zamyšlení

"Matouš 5:18 až 48" | Přihlásit/Vytvořit účet | 3 komentáře | Search Discussion
Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor.

Není povoleno posílat komentáře anonymně, prosím registrijte se

Re: Matouš 5:18 až 48 (Skóre: 1)
Vložil: Eleazar v Pondělí, 30. srpen 2010 @ 16:13:56 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
A jestliže tě svádí tvá pravá ruka
Mistr Ježíš Nazaretský jistě ví, a tímto veršem nepřímo ukázal, že lidské končetiny nejsou řízeny mozkem, ale mají své ústředí v míše, a tudíž je z medicínského hlediska nejen možné, aby "ruka tělo sváděla", ale dokonce se jedná i velmi přesný fyziologický popis.




Stránka vygenerována za: 0.15 sekundy