Grano Salis NetworkGrano SalisGranoChatMusicalise-KnihyModlitbyD K DKřesťANtiqC H M IMOSTYNotabeneECHO 
Vítejte na Grano Salis
Hledej
 
Je a svátek má Marek.   Vytvoření registrace
  Článků < 7 dní: 3, článků celkem: 16654, komentáře < 7 dní: 170, komentářů celkem: 429696, adminů: 60, uživatelů: 5252  
Vyzkoušejte
Jednoduché menu

Úvodní stránka

Archiv článků

Protestantské církve

Veřejné modlitby

Zpovědnice

e-Knihovna

e-Knihy pro mobily

Kam na internetu

Soubory ke stažení

Recenze

Diskusní fórum

Tvůj blog

Blogy uživatelů

Ceny Zlatá Perla

Ceny Zlatá Slza

Doporučit známým

Poslat článek


Tip na Vánoční dárek:

Recenze
Obsah
OBJEDNAT


GRANO MUSICALIS

Hudební portál
GRANO MUSICALIS
mp3 zdarma

Velký pátek

Vzkříšení


Pravidla


Kdo je online
Právě je 559 návštěvník(ů)
a 1 uživatel(ů) online:

rosmano

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde

Polemika


Přihlášení

Novinky portálu Notabene
·Selhání pøedstavitelù Jižních baptistù pøi ochranì obìtí sexuálního zneužívání
·Sbor Bratrské jednoty baptistù v Lovosicích vstoupil do likvidace
·Informace z jednání Výkonného výboru BJB dne 10. kvìtna 2022
·JAS 50 let: Adrian Snell, trièko a beatifikace Miloše Šolce
·Online pøenosy ze setkání všech JASákù k 50. výroèí pìveckého sboru JAS
·Prohlášení tajemníka Èeské evangelikální aliance k ruské agresi na Ukrajinì
·Jak se pøipravit na podzimní vlnu?
·Kam se podìly duchovní dary?
·Bratrská jednota baptistù se stala èlenem Èeské eavngelikální aliance
·Patriarcha Kirill v Západu vidí semeništì zla a sní o vizi velkého Ruska

více...

Počítadlo
Zaznamenali jsme
116583536
přístupů od 17. 10. 2001

Kontrasty: Velká tragedie Matky Terezy
Vloženo Pondělí, 06. září 2010 @ 15:32:39 CEST Vložil: Stepan

Katolicismus poslal Nepřihlášený

Velká tragedie Matky Terezy
z knihy Davida Hunta, Invaze okultu
Nebylo nikoho, kdo by byl více ekumenický či více ctěný světem a evangelickými vůdci, než Matka Tereza, zakladatelka “Missionaries of Charity,” a také jejich ředitelkou až do své smrti v září 1997. V říjnu 1994 obdržela U Thantovu “Peace Award.” (U Thant je Buddhista). Tato cena byla předána vedoucím Hinduistů a OSN guru-em, Sri Chimnoy v Sant Gregoriu, konvent “Missionaries of Charity” v Římě, v uznání “neúnavné službě lidstvu” Matky Terezy. (Christian News, October31, 1994)... Celý svět zná její obětavou práci a obdivuje ji za pomoc opuštěným a zpustlým lidem ulic Kalkuty a kdekoliv jinde, kde se o ně mohla starat. Ale tragedií je, že tito ubožáci odcházeli z čisté postele přímo do věčnosti bez Krista, aniž by jim kdo řekl o Tom jediném, který je mohl zachránit! Je to evangelium, které Matka Tereza, jako celoživotní Katolička, nikdy neznala!


Občas říkala, že chce pomoci těm, které utěšovala, aby “se stali lepšími Katolíky, Buddhisty, Muslimy, Hinduisty .... prostě lepší v tom, v co oni věří....” Na kontrast od Bible, která varuje, že “Ježíš Kristus je pravým Bohem a věčným životem, .. varujte se modloslužebnictví!” (1 Jan 5:20-21). Matka Tereza každému - ať už jakéhokoliv náboženství - říkala: “Kterého Boha máte v mysli, toho musíte přijmout...” (Desmond Doig, Mother Teresa: Her People and Her Work, 1976). Dokonce i sekulární tisk se občas pozastavil nad její ekumenickou volností. Time Magazine položil Matce Tereze v prosinci 1989 několik otázek. Její odpovědi jsou velmi poučné: Time: “Vytvořila jste zde, v Kalkutě skutečnou změnu? Tereza: Vytvořili jsme podvědomí o chudých. Time: Kromě toho, že jste ukázala chudé světu, předala jste nějakou myšlenku, jak s chudými pracovat? Tereza: Musíte dosáhnout, aby cítili, že někdo o ně zájem má, a že jsou milováni. Oni jsou pro mne Ježíšem v přestrojení... Time: Co si myslíte o Hinduismu? Tereza: Miluji všechna náboženství...” Přirozeně, člověk se zamyslí nad tím, jak chudý jeden musí být, aby se stal “Ježíšem v přestrojení,” a kolik peněz musíte mít, aby jste přestal být přestrojeným Ježíšem. Skutečností je, že ve chvíli smrti Matky Terezy, její organizace měla v bance miliony, které nebyly na chudé použité vůbec. Ovšem nejhorší ze všeho je fakt, že zabývala pomocí tělu, zatím co zanedbávala duše! Pastor John McArthur navštívil Matku Terezu v Kalkutě v srpnu 1988, a na rozdíl od Leightona Forda a Billy Grahama oznámil toto: “Dali jsme ji otázky, které by ukázaly její spirituální stav. Její odpovědi byly skličující:” Miluji a respektuji všechna náboženství” .... nemyslitelná odpověď ve světle pekelnosti indických hlavních náboženstvích. “Všichni mí lidé umírají nádhernou smrtí.” nám řekla. Jsem si jistý, že Matka Tereza dává umírajícím falešný komfort.(Masterpiece, Winter 1988). Nikdo nezpochybňuje upřímnost Matky Terezy, nebo ryzost velkých osobních obětí, které přináší. Přesto existují skličující fakta i v lékařsko/praktické sféře její služby. Veliký počet jejích bývalých pracovníků a i navštěvujících lékařů oznamuje, že pacienti nedostávají dodtatečné léky a že postele, nábytek i všeobecné podmínky nejsou vhodné jak pro nemocnici, tak i kliniku. Zprávy přicházejí od různých nezávislých pozorovatelů a zdají se být mimo veškeré pochyby. Jako jeden příklad, Mary Loudon, dobrovolník v Kalkutě, napsala svou zkušenost ohledně “Domu Pro Umírající,” Matky Terezy: “Můj první dojem byl jako všechny ty snímky, které jsem viděla z Belsenu (nacistický tábor smrti) a podobných míst, už proto, že všichni měli oholené lebky. Kolem žádné židle, jen rozkládací polní lůžka. Něco jako nosítka z První Světové Války. Žádná zahrada ... žádná zeleň, nic. Pomyslela jsem si, “co je to?” Jsou to dvě místnosti, padesát až šedesát mužů v jedné, padesát až šedesát žen ve druhé. Příliš mnoho lékařské péče nedostávají. Nedostávají nic na jejich bolesti - kromě aspirinu .... pro bolesti, které doprovázejí terminální rakovinu......” (Christopher Hitchens, The Missionary Position: Mother Teresa in Theory & Practice, 1995).... Neobviňujeme Matku Terezu z nedostatku soucitu, nebo krutosti vůči pacientům. Jediným problémem je její římsko-katolická víra v to, že osobní utrpení pomůže k získání spásy! Ona sama to vyjádřila ohledně své vlastní spásy v 1993 na “Presidentské Modlitební Snídaně”: Jeden z nejnáročnějších požadavků na mne, je cestování po celém světě - a ještě s takovou publicitou. Řekla jsem Ježíši, “že když už nepůjdu do nebe pro cokoliv jiného, půjdu tam pro všechno to veřejné cestování, protože to mě očistilo a posvětilo a připravilo mně na cestu do nebe...” Matka Tereza pouze vyjádřila římsko-katolickou doktrínu! Vatikán II. proklíná každého, kdo se odváží věřit, že nepotřebuje (jako dodatek ke Kristovu utrpení na kříži), trpět za své vlastní hříchy. Ještě dnes nosí někteří kněží a jeptišky žíněné spodní prádlo, dávají si kameny do obuvi, bičují se - a jinak se snaží skrze vlastní utrpení si zasloužit nebe. Chudobu a utrpení Tereza přirozeně neměla, a tak jej vyhledávala a i vytvářela jako přípravu na nebe. Zamyslete se nad následujícím příkladem: “Když dostaly tříposchoďový konvent s mnoha prostornými pokoji, odstranily sestry veškeré koberce. Vyhodily měkké matrace z oken a odstranily všechny pohovky, židle a záclony. Lidé ze sousedství to v úžase z ulice pozorovali... Nádherně konstruovaný dům se změnil v něco, co mělo pomáhat se stát svatým. Veliké pokoje se změnily na ubytovny, společné ložnice, kde stála postel vedle postele. Dokonce i topení nebylo nikdy v zimě zapnuté. Několik sester onemocnělo tuberkulózou během doby, kdy jsem tam žila...” (Hitchens, Teresa)... Topení nebylo vypnuté pro nedostatek peněz. Matka Tereza měla na účtě miliony, a mohla by si snadno dovolit potřebné vytápění, nábytek a všechno to lékařské ošetření, které bylo potřeba. Přesto se obešla bez tohoto “luxusu,” vnutila stejná pravidla svým “Sestrám Charity,” a právě tak na své pacienty. Není pochyb o tom, že právě tak, jak ona doufala, že si vyslouží nebe skrze strádání a utrpení, právě tak chtěla pomoci svým pacientům tím stejným způdobem, který jim vnutila. Na stěně kalkutské márnice je nápis: “Odcházím dnes do nebe.” V římském Katolicismu je křest nezbytný pro spásu. Jeptišky Matky Terezy tajně “křtily” pacienty tak, že jim pokládaly mokrou látku na spocená čela a pronášely potichu magickou formulku která údajně odstraní původní hřích a umožňuje vstup do Božího království. Ovšem katolická nejistá cesta vede skrze očistec a další utrpení v plamenech, než se dosáhne nebe.



Podobná témata

Katolicismus

"Velká tragedie Matky Terezy" | Přihlásit/Vytvořit účet | 52 komentáře | Search Discussion
Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor.

Není povoleno posílat komentáře anonymně, prosím registrijte se

Re: Velká tragedie Matky Terezy (Skóre: 1)
Vložil: JMK v Pondělí, 06. září 2010 @ 18:55:57 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Kdo chce psa bít, hůl si vždy najde. A když chce protestant bít katolíka, tak se na každého nějaká ta očerňující špína devalvující celoživotní zbožné dílo najde (nebo aspoň vymyslí).

Teď vážně. Už byste se mohli dokázat vyrovnat sami se sebou, se svým sebeurčením a přestat se vymezovat vůči katolíkům.



Re: Velká tragedie Matky Terezy (Skóre: 1)
Vložil: martino v Pondělí, 06. září 2010 @ 20:56:28 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Od Satana nemůžeme očekávat, že bude milovat nebo oslavovat svaté. Naopak, všechnu špínu světa vylije a přesto je to jen nevěrohodný lhář. A jeho sluha "Nepřihlášený" mu líže paty. Co jiného pro svého pána může dělat?
Martino



Re: Velká tragedie Matky Terezy (Skóre: 1)
Vložil: samciz v Úterý, 07. září 2010 @ 01:00:14 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
"Matky" Terezy si vážím jako ženy, která svůj život věnovala péči o chudé a věřím, že této péči byla oddána upřímně. V kontextu Krista a jeho následování ji ale musím politovat, protože podle toho jak se chovala, tak nepochopila evangelium! Dovedete si představit Pána Ježíše, jak káže davu: "Ty římský vojáku, staň se lepším v tom, že věříš, že císař je bůh, ty farizei, chci, aby ses stal farizeem lepším, zkrátka každý si věřte v to samé co dosud, hlavně ať máte klidnou mysl a jste spokojení...mír na zemi". Vždyť ona dělala kompromis se samotnou Pravdou.
Kristus za nás zemřel, a je to jediná cesta k Bohu. Tato žena, která je známá jako představitelka a šiřitelka křesťanství ale chtěla, aby se Hinduista stal lepším Hinduistou, Muslim lepším Muslimem, atd... Už tady někdo mluvil o tom, že má z toho tady Ďábel radost. Ale já se ptám, jak lépe oklamat člověka, než ho přesvědčit, že je na správné cestě (hinduistické, muslimské...)?



Re: Velká tragedie Matky Terezy (Skóre: 1)
Vložil: abolla v Úterý, 07. září 2010 @ 01:41:21 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Kdekdo tu pronáší o Matce Tereze a jejích sestrách různé stupidity, opřené o různé žurnalistické "zdroje" informací a jejich svévolné domýšlení podle svých představ o evangeliu. Zkuste se, vážení, zamyslet nad tímhle: Myslíte, že Matka Tereza a její sestry po večerech dumaly o té správné víře a psaly o tom do internetových diskusí? Nedělaly spíš to, že doprovázely na poslední cestě všechny, kdo jejich pomoc potřebovali? Kdo si myslíte, že jste, internetoví žvanilové! Co si to tu kdo dovoluje posuzovat, jak někdo jiný rozumí evangeliu dobře nebo špatně. Ještě jste se až do krve nezprotivili, proti hříchu bojujíce. Radši se podívejte na ty, kdo jiným přinášeli lásku a pokoj až do krajnosti, kteří nabídli svůj život za jiné po vzoru Kristově: Matka Tereza, Damián de Veuster, Maxmilián Kolbe a kolik dalších - a pak mluvte. Vy si opravdu myslíte, že člověka poznáte podle toho, co o něm zredigovaného a komerčně změněného napsaly noviny nebo slabomyslní legendisté? Myslíte si, že můžete špinit člověka, který se nemůže bránit?



Re: Velká tragedie Matky Terezy (Skóre: 1)
Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Úterý, 07. září 2010 @ 09:50:38 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.cizinec.com/
  Situaci druhých lidí nechám Bohu.

  Mohu spíše jen potvrdit podstatu článku, která byla i v mém životě a rozdíl zvěsti, která se mi dostala od ŘKC a od křesťanské církve.

  Vícekrát jsem tu psal, že jsem trpěl nevyléčitelnou, smrtelnou nemocí. V ŘKC se mi dostalo učení, které je uvedené v článku a které podrobněji popisuji v článku Ohavnost. To učení říká jednoduchou věc: Nes své utrpení v nemoci, obětuj je na úmysl církve a papeže, nevzpírej se mu a přijmi ho, a tím pomůžeš vysvobodit sebe i jiné z očistce do nebe.

  To učení principielně odděluje tzv. "odpuštění" a "časné tresty". Když člověk udělá něco zlého, je mu při zpovědi odpuštěn hřích, ale není mu odpuštěn trest. Trest za hřích si musí vytrpět: Buď on sám tady na zemi, nebo v očistci, nebo ho za něj vytrpí někdo jiný a skrze tzv. odpustky je mu trest odpuštěn.

  Tohle učení má samo o sobě účinky dobře popsané v článku, účinky podobné, jako karma v budhismu: Mnoha lidem, kteří v tomto učení slouží trpícím, nepřipadá smysluplné jim v utrpení pomoci, ale ty lidi v utrpení udržují, starají se o ně a utěšují je - protože z pohledu toho učení nedává moc smysl jim z utrpení pomoci ven.

  Ti lidé tedy dělají jen to, co se naučili, co jim připadá logické v jejich učení. Sami nemohou za to, že jednají tímto způsobem.



  Když se ke mně později dostalo evangelium o Ježíši Kristu, ta Boží moc ke spasení, ta opravdová pomoc, bylo to právě v této věci dost radikálně jiné, proto si to ještě dost ostře pomatuji dodnes.

  Tohle křesťanské učení mi také opravdu pomohlo a vysvobodilo mne v dané věci:

Opovržený a opuštěný lidmi, muž utrpení a znalý bolestí, jako ten, před kterým tvář si zakrývají, opovržený – proč bychom si ho všímali?
Bolesti, jež nesl, však byly naše, naše utrpení vzal na sebe! My jsme se ale domnívali, že je od Boha trestán, bit a pokořen. On však byl proboden naším proviněním, našimi vinami trýzněn byl; pro naše blaho snášel potrestání – byli jsme uzdraveni jeho ranami! My všichni jsme jako ovce zabloudili, každý se na svou cestu obrátil, Hospodin ale uvalil na něj provinění nás všech.




Re: Velká tragedie Matky Terezy (Skóre: 1)
Vložil: poutnick v Úterý, 07. září 2010 @ 10:01:12 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Tenhleten  pán lituje blahoslavenou Matku Terezu za to že podle jeho mínění nehlásala Krista ? Co by asi říkal kdyby se byl musel dát každý z pacientů nejdřív pokřtít v katolické církvi aby mu pomohli. Autor Ženy jedoucí na šelmě…………………………………….Jeho svědectví bych použil na podporu svatořečení. Kdyby chtěl něco vyčítat mně tak bych to považoval za nezaslouženou milost. Matka Tereza se starala především o umírající. O lidi kterým se nedalo pomoct, tak jako to dělají v hospicu. Jako mladá jeptiška si oblékla sárí aby splynula s davem a vyrazila do nejchudších a nejnebezpečnějších čtvrtí a slumů kde si nikdo nemohl být jistý životem a hledala ty kteří na ulici umírali bez povšimnutí zatímco je dav překračoval. Trávila s nimi poslední chvíle života. Podala jim vodu, otřela čelo, podpírala hlavu a povídala si s nimi. Tou dobou jednala na vlastní pěst a neměla střechu kterou by jim mohla poskytnout ani svolení pana papeže k založení nového řádu. Později se začala starat o skupinku dětí  které žily ve slumu samy. Našla pro ně nějakou chatrč, učila je číst a psát, chodila pro ně žebrat jídlo a nosit jim vodu. V téhle oblasti je nejúčinnějším lékem chleba a voda a velice se ho nedostává. Pro svůj první hospic koupila bývalou hinduistickou svatyni. Tou dobou se k ní přidalo několik žen a sousedi je chtěli vyhnat nebo zabít. Muž který přivedl dav za ní vešel dovnitř aby jí vyvedl a když vyšel ven tak usedavě plakal. Poté co viděl o jaké ubožáky se tam starají a dav se rozešel domů.  Předtím jim řekl ať pošlou svoje manželky a dcery aby dělaly to co dělají ty ženy. Jestliže mají proti nim výhrady. Nenašel se nikdo kdo by to udělal. Nebo zvedl kámen.

Nevím jaké procento z pacientů konvertovalo a nechalo se pokřtít ani co jim přesně říkala. Pro pana Hunta  je podle mého názoru lež pravdou a pravda lží.  Ježíš nám říkal že ho máme vidět v těch nejubožejších a to co uděláme jim děláme jemu. Spasen může být jak známo i spravedlivý jinověrec nebo pohan. Kdokoliv kdo má chuť se může za pana Hunta pomodlit, aby k němu byl Bůh milosrdný. Ten kdo je katolík může poprosit o přímluvu i Matku Terezu. Zajímavé je že Andělem z Kalkaty jí prý nazvali a nazývali jinověrci  jejichž víra anděly nezná. Podobně jako když některé muslimské ženy  i muži prosí o přímluvu a o pomoc  Pannu Marii a ne matku svého proroka. Je možné že ve svém srdci znají Ježíše lépe než my, tak jako kdysi Samaritáni a Římani.




Re: Velká tragedie Matky Terezy (Skóre: 1)
Vložil: Jaela v Úterý, 07. září 2010 @ 13:11:15 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Nepřihlášený
Je psáno

Matouš 25, 31  - 46
  • 31Až přijde Syn člověka ve své slávě a všichni andělé s ním, posadí se na trůnu své slávy;
  • 32a budou před něho shromážděny všechny národy. I oddělí jedny od druhých, jako pastýř odděluje ovce od kozlů,
  • 33ovce postaví po pravici a kozly po levici.
  • 34Tehdy řekne král těm po pravici: ‚Pojďte, požehnaní mého Otce, ujměte se království, které je vám připraveno od založení světa.
  • 35Neboť jsem hladověl, a dali jste mi jíst, žíznil jsem, a dali jste mi pít, byl jsem na cestách, a ujali jste se mne,
  • 36byl jsem nahý, a oblékli jste mě, byl jsem nemocen, a navštívili jste mě, byl jsem ve vězení, a přišli jste za mnou.‘
  • 37Tu mu ti spravedliví odpovědí: ‚Pane, kdy jsme tě viděli hladového, a nasytili jsme tě, nebo žíznivého, a dali jsme ti pít?
  • 38Kdy jsme tě viděli jako pocestného, a ujali jsme se tě, nebo nahého, a oblékli jsme tě?
  • 39Kdy jsme tě viděli nemocného nebo ve vězení, a přišli jsme za tebou?‘
  • 40Král odpoví a řekne jim: ‚Amen, pravím vám, cokoliv jste učinili jednomu z těchto mých nepatrných bratří, mně jste učinili.‘
  • 41Potom řekne těm na levici: ‚Jděte ode mne, prokletí, do věčného ohně, připraveného ďáblu a jeho andělům!
  • 42Hladověl jsem, a nedali jste mi jíst, žíznil jsem, a nedali jste mi pít,
  • 43byl jsem na cestách, a neujali jste se mne, byl jsem nahý, a neoblékli jste mě, byl jsem nemocen a ve vězení, a nenavštívili jste mě.‘
  • 44Tehdy odpovědí i oni: ‚Pane, kdy jsme tě viděli hladového, žíznivého, pocestného, nahého, nemocného nebo ve vězení, a neposloužili jsme ti?‘
  • 45On jim odpoví: ‚Amen, pravím vám, cokoliv jste neučinili jednomu z těchto nepatrných, ani mně jste neučinili.‘
  • 46A půjdou do věčných muk, ale spravedliví do věčného života.“

Prosme blahoslavenou Matku Terezu, anděla z Kalkaty, ať se za nás přimlouvá, abychom pochopili slova Bible, kterými k nám promlouvá Bůh. Ona jim rozuměla.




Con Dio JMK (Skóre: 1)
Vložil: martino v Pátek, 10. září 2010 @ 10:18:05 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Ahoj JMK. Reaguji na tvůj příspěvek “JMK v Čtvrtek, 09. září 2010 @ 21:26:21“
Souhlasím, že když nevěřící a hledající otevře diskusi, že může být zmatený. Viz. zdejší diskuse o Husovi.Pokud je opravdu hledající, pak nebude informačně čerpat z jednoho příspěvku, ale porozhlédne se i po dalších, vyhledá odbornou literaturu i skutečné odborníky na dané téma a nebude se unavovat zdejšími zvratky. Omlouvám se ti, jsi pravděpodobně diskusně  přecitlivělý, ale lepší slovo mě nenapadá, pokud nechci použít výstižnější výraz. Pokud bude informačně lačnější, pak si  bude muset položit otázku, proč ten Martino označuje toho Mikaela za služebníka Satana. A dočte se dále, že je to pro jeho skutky Zla. Křesťan se nemá bát mluvit pravdu a pod pláštíkem tkz. diplomacie nemá mlčet ke Zlu, nebo dokonce jen šimrat diskusního hulváta a chodit kolem něj po špičkách,aby se ho náhodou nedotkl a původce Zla se neurazil. Pokud by se tak choval, měl by spoluúčast na tomto hříchu.
Že mne budou napadat a útočit na mne odpadlíci a fanatici nejrůznějšího kalibru s tím se počítá, ale že po mě budou střílet z vlastních řad, to mě šokuje. Žena jako bývalá evangelička mi mnohokrát řekla, abych opustil jako katolík tyto diskuse, ale neučinil jsem tak. Osobně si myslím, kdyby katolíci toto diskusní fórum opustili, tak místní smetánka by se požrala navzájem a fórum by zaniklo. Všechny urážky Boha a jeho Církve se zde praktikují jen proto, že my katolíci jsme sem přišli na návštěvu. Ale co je to za hostitele, který se na návštěvu vrhne jako na lumpa? Osobně jsem přesvědčen, že pokud nevěřící otevře tuto diskusi, tak by mu mělo být jasně srozumitelně zřejmé, že je na půdě odpadlíků. Zde může mít falešný pocit, že být odpadlíkem, je něco co je pro Boha přijatelné, Bohem tolerované nebo dokonce Bohem chtěné. Rád bych ti ulehčil psaní dalších příspěvků a rád a s lehkostí, včetně čistého svědomí, že jsem netoleroval plivání a blití té nejodpornější špíny na Církev Kristovu, toto fórum opouštím.  
Ciao Martino



Stránka vygenerována za: 0.38 sekundy