Grano Salis NetworkGrano SalisGranoChatMusicalise-KnihyModlitbyD K DKřesťANtiqC H M IMOSTYNotabeneECHO 
Vítejte na Grano Salis
Hledej
 
Je a svátek má Rostislav.   Vytvoření registrace
  Článků < 7 dní: 3, článků celkem: 16652, komentáře < 7 dní: 246, komentářů celkem: 429562, adminů: 60, uživatelů: 5252  
Vyzkoušejte
Jednoduché menu

Úvodní stránka

Archiv článků

Protestantské církve

Veřejné modlitby

Zpovědnice

e-Knihovna

e-Knihy pro mobily

Kam na internetu

Soubory ke stažení

Recenze

Diskusní fórum

Tvůj blog

Blogy uživatelů

Ceny Zlatá Perla

Ceny Zlatá Slza

Doporučit známým

Poslat článek


Tip na Vánoční dárek:

Recenze
Obsah
OBJEDNAT


GRANO MUSICALIS

Hudební portál
GRANO MUSICALIS
mp3 zdarma

Velký pátek

Vzkříšení


Pravidla


Kdo je online
Právě je 517 návštěvník(ů)
a 3 uživatel(ů) online:

Ivanp
rosmano
Mikim

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde

Polemika


Přihlášení

Novinky portálu Notabene
·Selhání pøedstavitelù Jižních baptistù pøi ochranì obìtí sexuálního zneužívání
·Sbor Bratrské jednoty baptistù v Lovosicích vstoupil do likvidace
·Informace z jednání Výkonného výboru BJB dne 10. kvìtna 2022
·JAS 50 let: Adrian Snell, trièko a beatifikace Miloše Šolce
·Online pøenosy ze setkání všech JASákù k 50. výroèí pìveckého sboru JAS
·Prohlášení tajemníka Èeské evangelikální aliance k ruské agresi na Ukrajinì
·Jak se pøipravit na podzimní vlnu?
·Kam se podìly duchovní dary?
·Bratrská jednota baptistù se stala èlenem Èeské eavngelikální aliance
·Patriarcha Kirill v Západu vidí semeništì zla a sní o vizi velkého Ruska

více...

Počítadlo
Zaznamenali jsme
116483578
přístupů od 17. 10. 2001

Hledání: Boj medzi dobrom a zlom.
Vloženo Sobota, 18. červen 2011 @ 22:50:52 CEST Vložil: Stepan

Katolicismus poslal betma

Boj medzi dobrom a zlom.

Pater Pio a jeho uzitocne rady a vyroky.


Dokiaľ nám bude v žilách prúdiť čo len jediná kvapka krvi, dovtedy sa v nás bude odohrávať boj medzi dobrom a zlom




Z LISTU RAPFAELINE CERASEOVEJ, II. APRÍL 1914

Ježiš dopúšťa duchovné boje pre naše očistenie, nie ako trest. Utrpenie nie je na našu smrť, ale na našu spásu.

Z LISTU PÁTROVI AGOSTINOVT, 23. MAREC I917

Ak robí diabol veľký rozruch okolo vás, radujte sa, lebo je to dobrý znak. Čoho sa musíme obávať - to je jeho pokoj a súlad s ľudskou dušou.

Nech vás tieto drobné nedokonalosti neznechutia. Majte sa stále na pozore, aby ste sa vyhýbali hriechu. Ak však zbadáte, že ste v niečom zlyhali, neoddajte sa neužitočnému náreku, ale padnite na kolená pred Bohom. Nech vás mrzí vaša slabá vernosť; úprimne ľutujte; poproste nášho Pána o odpustenie; zaumieňte si, že budete v budúcnosti opatrnejšie, a potom hneď vstaňte a choďte ďalej (...). Uisťujem vás, moje najmilovanejšie dcéry, že kým žijeme, takéto zlyhania a drobné útoky vášní sú nevyhnutné. Veď sám veľký apoštol svätý Pavol volá k nebesiam: „Badám teda taký zákon, že keď chcem robiť dobro, je mi blízko zlo. Podľa vnútorného človeka s radosťou súhlasím s Božím zákonom, ale vo svojich údoch pozorujem iný zákon, ktorý odporuje zákonu mojej mysle a robí ma zajatcom zákona hriechu, ktorý je v mojich údoch. Ja nešťastný človek! Kto ma vyslobodí z tohto tela smrti?" Rim 7, 21-24 Dcéry moje, musíme sa zmieriť s tým, čo sme zdedili po našich predkoch, Adamovi a Eve. Naše sebectvo zomiera až po nás a bude nás sprevádzať až po hrob. Bože drahý! Aké nešťastie pre nás - úbohé Evine deti, dcéry moje! Neustále budeme pociťovať dráždivé útoky vášní, pokým žijeme v tomto úbohom vyhnanstve. Ale čo na tom? Máme sa hádam znechutiť a zriecť sa nebeského života? Nie, najdrahšie dcéry, vzmužme sa. Stačí len nedať súhlas našej nerozhodnej vôli (...).

Z LISTU RACHELINE RUSSOOVEJ A RACHELINE GISOLFIOVEJ, 25. SEPTEMBER I917

Dušu, ktorá má vládnuť s Ježišom Kristom vo večnej sláve, (...) treba pretvoriť údermi kladiva a dláta. Čím sú však tieto údery kladiva a dláta, ktorými božský Umelec opracúva kameň, čiže vyvolenú dušu? Drahá sestra, tieto údery dláta - to sú nepríjemnosti, obavy, pokušenia, duševné múky a búrky s návalmi bezútešnosti ba i fyzickej bolesti.
Poďakujte sa teda nekonečnému milosrdenstvu večného Otca za to, že takto zaobchádza s našou dušou, pretože je predurčená na spásu.

Z LISTU RAFFAELINE CERASEOVEJ, 19. MÁJ 1914

Trýzeň a múky boli odjakživa dedičstvom a údelom vyvolených duší. Čím viac chce Ježiš pozdvihnúť dušu k dokonalosti, tým viac ju skúša utrpením. Vravím vám, radujte sa, že ste napriek vašej nehodnosti dostali takéto privilégium. Čím viac sa trápite, tým viac by ste sa mali radovať, lebo v ohni múk sa duša stáva čistým zlatom, hodným toho, aby žiarilo v nebeskom paláci.




Podobná témata

Katolicismus

"Boj medzi dobrom a zlom." | Přihlásit/Vytvořit účet | 22 komentáře | Search Discussion
Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor.

Není povoleno posílat komentáře anonymně, prosím registrijte se

Rim 7:24 - 8:15 (Skóre: 1)
Vložil: lydia7 v Neděle, 19. červen 2011 @ 14:30:47 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Biedny ja človek! Kto ma vytrhne z tela tejto smrti?! Ďakujem Bohu skrze Ježiša Krista, nášho Pána! A tak teda ja, ten istý, slúžim mysľou zákonu Božiemu a telom zákonu hriechu. A teraz už NIETO NIJAKÉHO ODSÚDENIA tým, ktorí sú v Kristu Ježišovi, ktorí nechodia podľa tela, ale podľa Ducha. Lebo zákon Ducha života v Kristu Ježišovi ma oslobodil od zákona hriechu a smrti... lebo ste nevzali ducha služby, aby ste sa zase báli, ale ste vzali ducha synovstva, v ktorom voláme: Abba, Otče!



Re: Boj medzi dobrom a zlom. (Skóre: 1)
Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Pondělí, 20. červen 2011 @ 07:20:03 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.cizinec.com/
Izaíjáš:  Byly to však naše nemoci, jež nesl, naše bolesti na sebe vzal, ale domnívali jsme se, že je raněn, ubit od Boha a pokořen. Jenže on byl proklán pro naši nevěrnost, zmučen pro naši nepravost. Trestání snášel pro náš pokoj, jeho jizvami jsme uzdraveni. Všichni jsme bloudili jako ovce, každý z nás se dal svou cestou, jej však Hospodin postihl pro nepravost nás všech.  Byl trápen a pokořil se, ústa neotevřel; jako beránek vedený na porážku, jako ovce před střihači zůstal němý, ústa neotevřel. Byl zadržen a vzat na soud. Kdopak pomyslí na jeho pokolení? Vždyť byl vyťat ze země živých, raněn pro nevěrnost mého lidu. Byl mu dán hrob se svévolníky, s boháčem smrt našel , ačkoli se nedopustil násilí a v jeho ústech nebylo lsti.  Ale Hospodinovou vůlí bylo zkrušit ho nemocí, aby položil svůj život v oběť za vinu. Spatří potomstvo, bude dlouho živ a zdárně vykoná vůli Hospodinovu. Zbaven svého trápení spatří světlo , nasytí se tím, co zakusil. „Můj spravedlivý služebník získá spravedlnost mnohým; jejich nepravosti on na sebe vezme. Proto mu dám podíl mezi mnohými a s četnými bude dělit kořist za to, že vydal sám sebe na smrt a byl počten mezi nevěrníky.“ On nesl hřích mnohých, Bůh jej postihl místo nevěrných.Ježíš:„Toto jsem k vám mluvil, dokud zůstávám u vás. Ale Zastánce, Duch Svatý, kterého Otec pošle v mém jménu, ten vás naučí všemu a připomene vám všechno, co jsem vám řekl. Pokoj vám zanechávám, svůj pokoj vám dávám; ne jako dává svět, já vám dávám. Ať se vaše srdce neznepokojuje a není bázlivé.Apoštol:Buďte střízliví a bděte! Váš protivník Ďábel obchází jako řvoucí lev a hledá, koho by pohltil. Postavte se proti němu, pevní ve víře, vědouce, že tatáž utrpení se naplňují na vašem bratrstvu po celém světě. A Bůh veškeré milosti, který vás povolal ke své věčné slávě v Kristu Ježíši, vás, když nakrátko snesete utrpení, sám zdokonalí, utvrdí, posílí, postaví na pevný základ. Jemu buď sláva a moc na věky věků. Amen. Bůh se staví proti pyšným, ale pokorným dává milost. Poddejte se tedy Bohu. Postavte se proti Ďáblu, a uteče od vás. Přibližte se k Bohu, a přiblíží se k vám. Očisťte ruce, hříšníci, a očisťte srdce, lidé dvojí mysli. Pociťte svou ubohost, naříkejte a plačte. Váš smích ať se obrátí v nářek a vaše radost v sklíčenost. Pokořte se před Pánem, a povýší vás.
  Díky Bohu za učení proroků aapoštolů v téhle věci a mnohem větší díky za skutek Ježíše.
P.S. Betmo: S tím citovým komfortem, který nazývá Ježíš slovem "pokoj" a písmo je ho plné je to pravda pravdoucí, to těm tam u vás o protestantech učí dobře. Hodně protestantů káže Ježíše Krista a když se člověk mezi ně dostane, má celkem velkou šanci přijmout ten pokoj, který Ježíš Kristus odkázal svým učedníkům.




Re: Boj medzi dobrom a zlom. (Skóre: 1)
Vložil: oko v Pondělí, 20. červen 2011 @ 07:47:39 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Když se vzpomene křesťanství, tak většinou hned každý začne důrazem na zachovávání Desatera a chozením do kostela.

Ale to vůbec není podstatou křesťanství.




Podstata křesťanství je docela jiná: Dovolit Bohu, aby se skrze mě oslavil
.

Bůh je oslavován v každém svém díle, ale nejvíce se Boží sláva projevuje skrze člověka, když se člověk dá Bohu k dispozici.

O takových lidech říkáme, že jsou svatí a takové ctíme právě kvůle té Boží slávě, které oni dovolili skrze ně zazářit (proto se už na starých obrazech svatí zobrazovali se svatozáří).




Bože, dej mi prosím sílu a schopnosti, očisti mé srdce, abych nehledal vůli svou, ale dokázal se cele dát tobě, podřídit se vůli tvojí.



Re: Boj medzi dobrom a zlom. (Skóre: 1)
Vložil: poutnick v Pondělí, 20. červen 2011 @ 09:35:52 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Rozdej co máš, vezmi svůj kříž a pojď za mnou. Naši předkové říkávali že koho Pánbůh miluje toho křížkem navštěvuje.



Re: Boj medzi dobrom a zlom. (Skóre: 1)
Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Středa, 22. červen 2011 @ 23:50:50 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.cizinec.com/
  Betmo, říkal jsem si, že by mohlo být pro tebe zajímavé kdybych k tomuhle tématu napsal to, co jsem prožil.

  Když jsem ještě neznal Boha a jenom věděl, že existuje, tak jsem  Boha tenkrát docela hledal. Hodně jsem si četl bibli a hodně jsem se všelijak modlil, meditoval. Spoustu věcí v písmu jsem nerozuměl, ale stále dokola jsem narážel na jednu věc: Na pokoj. Na Boží pokoj jsem narážel v celém evangeliu, v listech.

  Asi nejzajímavější místo bylo: "Pokoj vám zanechávám, svůj pokoj vám dávám; ne jako dává svět, já vám dávám. Ať se vaše srdce neznepokojuje a není bázlivé." Ať už ten pokoj byl cokoliv, tak jsem tenkrát věděl, že jestli něco nemám, tak je to právě ten pokoj. Určitě jsem měl kde-co jiného: Nejistu, mindráky, bolesti a všelijaké muky duše, ale ani náhodou něco, co by se podobalo tomu, co se obvykle označuje slovem "pokoj".

  Všechno ostatní v písmu jsem si dokázal odvysvětlit, tak, jak nám to v rámci tradice odvysvětlovali, ale tahle oblast - pokoj s Bohem - byla natolik osobní a v písmu tenkrát pro mne křiklavá, že jsem věděl, že není v mém životě v pořádku.

  Zvláštní bylo, že když ke mně poprvé přišli nějak vážně křesťané s evangeliem, přišli právě s poseltvím o Božím pokoji a o uzdravení vztahu s Bohem. Bůh za mnou neposlal kalvinisty s předurčením či adventisty se sobotou. Poslal za mnou docela normální katoličku, kterou Ježíš z depresí vysvobodil a daroval jí svůj pokoj. Kdyby za mnou přišli se sobotou nebo předurčením, vysmál bych se jim jako to tu mnozí z ŘKC předvádí, ale že přišli s Božím pokojem, tak jsem se jim sice taky vysmál, jak to tu Oko předvedl o kousek výše, ale v hloubi mojí ztrápené duše se mne to poselství dotklo.

  Písmo ke mne v téhle věci mluvilo už dříve, kdy jsem na pokoj narážel a teď k tomu bylo i to svědectví o tom, že Ježíš byl vzkříšen, je živý a jedná dnes stejně jako vždycky jednal. To bylo pro mne hodně silné a musel jsem nad tím uvažovat, přeci jen ty verše "Milost vám a pokoj od Boha Otce našeho a Pána Ježíše Krista" co jich je v písmu plno nejde stále přeskakovat a ignorovat. Alespoň když je člověk trochu upřímný.


  No a nakonec mne dostalo to "Trestání snášel pro náš pokoj, jeho jizvami jsme uzdraveni.", od proroka Izaijáše, který psal evangelium o Ježíši. Od něj jsem to evangelium nakonec pochopil i přijal.


  Pokud teda někdo žijete pod démonským učením uvedeným v článku, učením, které glorifikuje satana a jeho dílo a pozvedá se v pýše proti Bohu i Kristu Ježíši, a vysmívá se mu i jeho oběti na kříži, tak mám pro vás zprávu, kterou jsem zažil na vlastní kůži: Poselství bible s tím pokojem je pravdivé, a ti proroci, Ježíš ani apoštolové si to nevymysleli. Boží pokoj, smíření s Bohem a uzdravení duše člověka od satanova řádění a řádění hříchu je součást evangelia Ježíše Krista, integrální, neoddělitelná a velmi důležitá součást života člověka v Kristu.

  K tématu jsem před nějakým časem napsal krátké stránky Deprese nebo pokoj.



Stránka vygenerována za: 0.28 sekundy