Grano Salis NetworkGrano SalisGranoChatMusicalise-KnihyModlitbyD K DKřesťANtiqC H M IMOSTYNotabeneECHO 
Vítejte na Grano Salis
Hledej
 
Je a svátek má Marcela.   Vytvoření registrace
  Článků < 7 dní: 3, článků celkem: 16652, komentáře < 7 dní: 228, komentářů celkem: 429563, adminů: 60, uživatelů: 5252  
Vyzkoušejte
Jednoduché menu

Úvodní stránka

Archiv článků

Protestantské církve

Veřejné modlitby

Zpovědnice

e-Knihovna

e-Knihy pro mobily

Kam na internetu

Soubory ke stažení

Recenze

Diskusní fórum

Tvůj blog

Blogy uživatelů

Ceny Zlatá Perla

Ceny Zlatá Slza

Doporučit známým

Poslat článek


Tip na Vánoční dárek:

Recenze
Obsah
OBJEDNAT


GRANO MUSICALIS

Hudební portál
GRANO MUSICALIS
mp3 zdarma

Velký pátek

Vzkříšení


Pravidla


Kdo je online
Právě je 453 návštěvník(ů)
a 1 uživatel(ů) online:

rosmano

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde

Polemika


Přihlášení

Novinky portálu Notabene
·Selhání pøedstavitelù Jižních baptistù pøi ochranì obìtí sexuálního zneužívání
·Sbor Bratrské jednoty baptistù v Lovosicích vstoupil do likvidace
·Informace z jednání Výkonného výboru BJB dne 10. kvìtna 2022
·JAS 50 let: Adrian Snell, trièko a beatifikace Miloše Šolce
·Online pøenosy ze setkání všech JASákù k 50. výroèí pìveckého sboru JAS
·Prohlášení tajemníka Èeské evangelikální aliance k ruské agresi na Ukrajinì
·Jak se pøipravit na podzimní vlnu?
·Kam se podìly duchovní dary?
·Bratrská jednota baptistù se stala èlenem Èeské eavngelikální aliance
·Patriarcha Kirill v Západu vidí semeništì zla a sní o vizi velkého Ruska

více...

Počítadlo
Zaznamenali jsme
116485523
přístupů od 17. 10. 2001

Tvorba: Kristus a Jeho nevěsta, Beránek a Jeho manželka
Vloženo Sobota, 29. říjen 2011 @ 18:55:12 CEST Vložil: Olda

Zamyšlení poslal Willy

Čím více se zaobírám příspěvky na Granu, tím víc se zamýšlím nad tím, co má na srdci Pán Ježíš Kristus, jaké jsou Jeho touhy, jaká je Boží vůle, co chce skutečně On. Dříve mě zajímalo i to, jestli se mu to či ono líbí nebo nelíbí a proč, ale pak jsem si uvědomil, že u milované bytosti by mě mělo zajímat spíše to, na co myslí, co chce, po čem touží, sdílet společně tyto touhy a pak je společně naplňovat. Jde prostě o to, abychom měli tyto věci společné a ne, aby si každý žil ve svém mikrosvětě, ve svém soukromém království.

My jsme se přece znovuzrodili do Božího Království, narodili jsme se z Ducha, abychom byli Božími dětmi, vyrostli a dospěli v syny Boží, tím že necháme růst Krista v našem srdci, které je půdou, do níž zasel Sám sebe jako semeno Království, aby rostlo a vydalo úrodu v podobě Království, které přichází ustanovit místo království toho Zlého, v němž nyní žijeme, i když díky Bohu z tohoto světa už nejsme, neboť jsme byli přeneseni Bohem z pravomoci temnoty do Království Syna Jeho. lásky.

Nadpis tohoto článku může u nezasvěceného čtenáře vyvolat dojem, že bude řeč o dvou dvojicích a v případě nevěsty a budoucí manželky skutečně nejde o totožné osoby, respektive o tentýž souhrn osob. Víme, že Kristus přijde jako Ženich pro svou nevěstu - jako zloděj v noci (mnohými nečekán, nezván, ba nenáviděn) - aby "ukradl" ze země to nejcennější, nejdražší, co zde má - svou milou, krásnou, slavnou (oslavenou Jeho slávou) Církev-nevěstu, aby ji uvedl na svatbu. Čí svatbu? Beránkovu! Ne Kristovu, nýbrž Beránkovu. Jestliže Pán přijde pro svou nevěstu, jistě je touhou Jeho srdce, aby společně s ní připravil vše potřebné na svatbu - svatební hostinu. Především Mu jde o to, aby se nevěsta připravila, poněvadž On žádnou zvláštní přípravu nepotřebuje. To, co Pán dělá v této době, je právě příprava nevěsty = Těla Kristova - jeho vybudování v lásce = růst Těla v životě, tím, že Pán roste ve svých vyvolených, je v nich formován, dokud nedospěje, jinými slovy nevydá úrodu na Jeho straně a my na naší straně neponeseme ovoce, které zůstane a které je produktem Jeho života v nás, kteří žijeme "naroubovaným životem" (Jan 15), k němuž nás vyvolil. My v Něm a On v nás, neboť bez Něho nemůžeme nic učinit.

Takže jde o společné dílo; na jedné straně Boží dílo v nás, při nás, s námi a skrze nás a na druhé straně naše dílo v Pánu (1. Kor. 15:58). Výsledkem tohoto společného díla bude naše připodobnění Jemu, k Jeho obrazu, abychom byli jako On. Co bude Pán při (na) nás hledat? Právě to, že budeme jako On, že Mu budeme podobní a že budeme připraveni = bude nám dáno být oblečeni do zářivě čistého kmentu, jímž jsou spravedlivé činy svatých (Zj. 19:7-8). Jinými slovy řečeno - ve skutečnosti v nás bude hledat Sám sebe. Nevěstu tedy tvoří vítězové ze všech (sedmi - Zj 2. a 3. kapitola) sborů a 144000 vykoupených jako prvotiny Bohu a Beránkovi ze 14. k. knihy Zjevení.

Ti, kdo nejsou nebo nebudou součástí nevěsty Kristovy - a na mě se, prosím, nezlobte, jestli to nejste vy, budou během tisíciletého (Kristova) Království Nebes na zemi na blíže neurčeném místě procházet tím, čím odmítli/nechtěli projít během svého života na zemi, aby se po nezbytném přečištění, přepálení a vytříbení v budoucí věčnosti, po posledním Božím soudu mrtvých před velikým bílým trůnem, stali lépe řečeno mohli stát součástí Božího svatého města - Nového Jeruzaléma, které je chotí Beránkovou ze Zjevení 21 a 22 (kapitoly), kterou tvoří všichni svatí všech věků a pokolení Starého i Nového zákona - viz dvanáct bran se jmény 12 kmenů synů Izraele a 12 základních kamenů hradeb se jmény dvanácti Beránkových apoštolů.

Není bez zajímavosti, že jméno Jeruzalém je v hebrejštině ženského rodu a my, muži bratři, bychom měli chtít být pro našeho Pána a Ženicha nejen silní, ale i krásní jako žena-nevěsta pro svého Ženicha. A kam se poděla žena ze Zjevení 19:7, ta, která tu byla už na začátku Tisíciletí? Odpověď najdeme ve Zjevení 21:22 - Avšak svatyni (chrám) jsem v něm neviděl, neboť jeho svatyní je Pán Bůh Všemohoucí a Beránek. V tomto věku je Božím chrámem Církev, ale ta se v budoucí věčnosti v Novém Jeruzalémě úplně "rozpouští"/ztrácí v Pánu Bohu Všemohoucím a Beránkovi, neboť není žádný rozdíl - dokonalá jednota - Bůh dosáhl svého cíle, naplnění touhy Jeho srdce. Boží věčné vyjádření, jímž je Jeho sláva vyjádřená září Jeho svatého města - Nového Jeruzaléma.

Dá se tedy říci, že nevěsta Kristova se během svatebního dne (= tisícileté Království) stane chotí Beránkovou, ale manželku Beránkovu tvoří mnohem větší a širší souhrn lidí. Lepším vyjádřením však je vzhledem k tomu, že Pán Ježíš Kristus je všemi a ve všech a vším ve všem (Ko 3:11), Hlavou i Tělem Kristovým, souhrn lidí smíšených s Bohem. A Nový Jeruzalém je také společným vzájemným příbytkem Boha a Jím vyvolených lidí, kteří Jím osvěcováni budou s Ním kralovat navěky věků (Zj. 22:5). Amen.


"Kristus a Jeho nevěsta, Beránek a Jeho manželka" | Přihlásit/Vytvořit účet | 44 komentáře | Search Discussion
Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor.

Není povoleno posílat komentáře anonymně, prosím registrijte se

Re: Kristus a Jeho nevěsta, Beránek a Jeho manželka (Skóre: 1)
Vložil: oko v Neděle, 30. říjen 2011 @ 08:21:08 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
..."Dá se tedy říci, že nevěsta Kristova se během svatebního dne (= tisícileté Království) stane chotí Beránkovou, ale manželku Beránkovu tvoří mnohem větší a širší souhrn lidí."...


Smutné lidské poblouznění - pouhé jakési náboženské domyšlenky bez reálného základu, bez porozumění věcí zásadních.


Kristus má pouze jednu nevěstu - církev. On nepropaguje žádné mnohoženství.



Kristova církev nemá jen podobu církve putující po zemi,

má také svou část církve vítězné v nebi (kterou už nyní tvoří všichni svatí spolu s Kristem - tedy spasení křesťané, kteří své životy prožili v souladu s Boží vůlí i spasení pohané (spravedliví), kteří taky prožili své životy podle Boží vůle (i bez daru víry žili podle hlasu svědomí) a stali se součástí Kristovy vítězné církve v okamžiku svého setkání s Kristem (v okamžiku smrti těla).

Má také svou část církve trpící - očišťující se a připravující se na nebe.



Stránka vygenerována za: 0.33 sekundy