Grano Salis NetworkGrano SalisGranoChatMusicalise-KnihyModlitbyD K DKřesťANtiqC H M IMOSTYNotabeneECHO 
Vítejte na Grano Salis
Hledej
 
Je a svátek má Rostislav.   Vytvoření registrace
  Článků < 7 dní: 3, článků celkem: 16652, komentáře < 7 dní: 241, komentářů celkem: 429557, adminů: 60, uživatelů: 5252  
Vyzkoušejte
Jednoduché menu

Úvodní stránka

Archiv článků

Protestantské církve

Veřejné modlitby

Zpovědnice

e-Knihovna

e-Knihy pro mobily

Kam na internetu

Soubory ke stažení

Recenze

Diskusní fórum

Tvůj blog

Blogy uživatelů

Ceny Zlatá Perla

Ceny Zlatá Slza

Doporučit známým

Poslat článek


Tip na Vánoční dárek:

Recenze
Obsah
OBJEDNAT


GRANO MUSICALIS

Hudební portál
GRANO MUSICALIS
mp3 zdarma

Velký pátek

Vzkříšení


Pravidla


Kdo je online
Právě je 535 návštěvník(ů)
a 3 uživatel(ů) online:

ivanp
rosmano
Willy

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde

Polemika


Přihlášení

Novinky portálu Notabene
·Selhání pøedstavitelù Jižních baptistù pøi ochranì obìtí sexuálního zneužívání
·Sbor Bratrské jednoty baptistù v Lovosicích vstoupil do likvidace
·Informace z jednání Výkonného výboru BJB dne 10. kvìtna 2022
·JAS 50 let: Adrian Snell, trièko a beatifikace Miloše Šolce
·Online pøenosy ze setkání všech JASákù k 50. výroèí pìveckého sboru JAS
·Prohlášení tajemníka Èeské evangelikální aliance k ruské agresi na Ukrajinì
·Jak se pøipravit na podzimní vlnu?
·Kam se podìly duchovní dary?
·Bratrská jednota baptistù se stala èlenem Èeské eavngelikální aliance
·Patriarcha Kirill v Západu vidí semeništì zla a sní o vizi velkého Ruska

více...

Počítadlo
Zaznamenali jsme
116480809
přístupů od 17. 10. 2001

Nebezpečná učení: APOŠTOLÁT SKRYTÉ MODLITBY
Vloženo Pondělí, 12. říjen 2020 @ 22:48:56 CEST Vložil: Tomas

Katolicismus poslal oko

Svátek Panny Marie růžencové

(katolický postoj).




Během jedné noční plavby, kdysi v hlubokém středověku, se ocitla jistá loď i s posádkou ve velkém nebezpečí. Někdo se zeptal, kolik je hodin. Po zjištění zaznělo utěšující zvolání: „Jsme zachráněni. Mniši v Citaux v tuto chvíli vstávají k modlitbám (matutinu).“ Ani racionalista nemůže popřít jednu věc: Jak byli konkrétní lidé přesvědčeni o významu skrytého života modlitby pro celou společnost a svět.


Je nepochopením, pokud se někdo domnívá, že poustevníci a členové kontemplativních řádů pracují pouze na svém vlastním zdokonalování a svatosti.
Zmíněný příběh je dokladem, jak se věci ve skutečnosti mají. Tito lidé navzdory své skrytosti žijí pro druhé.


Dominikáni se nespokojili s tím, že se kromě kazatelství věnují též kontemplaci. Mohli říct, že je zde přítomné obojí, že se věnují i tomu duchovnímu a skrytému a že to prý stačí. Nic takového ale neřekli. Okamžitě vznikl druhý dominikánský řád, kde se sestry věnovaly kontemplativní modlitbě samotné – na podporu kazatelství bratří prvního řádu. Ne místo jejich kontemplace – ta zůstala nadále, ale navíc. Takto se stali příkladem a poučením pro všechny novověké společnosti, které též spojují vnější apoštolát s důrazem na modlitbu včetně té vnitřní: Chce to víc. Chce to docenění a spoléhání na pomyslný druhý řád, který apoštolát už teď doprovázený kontemplativní modlitbou podpoří další kontemplativní modlitbou, samotnou.


Člověk, který má smysl pro duchovní realitu a ví o neviditelné provázanosti „údů tajemného těla“; člověk, který v reakci na ranný protestantismus neupadl do opačné hereze a nechápe církev pouze jako viditelnou společnost, tedy nezastává (taky heretické) „pouze societas perfecta“ a nedegraduje Kristovo tajemné Tělo na pouhou Benátskou republiku; člověk který nevyznává materialistickou podobu hesla „hic et nunc“ a nedoprovází to machiavelistickým vychytralým politikařením, ale myslí na věčnost, čestnost, opravdovost a ryzost; prostě člověk, který je věřícím doopravdy a vidí víc, než jenom pozemské úspěchy a potřebu růstu čísel, dá za pravdu jak svatému Dominikovi, tak svatému Piu V.

V souvislosti s bitvou u Lepanta totiž církev uznává význam nejen skrytých modliteb a viditelných bojů zúčastněných vojáků, ale i, a to především, skrytých modliteb tisíců navenek nezúčastněných lidí. Prostě jak u těch dominikánů. Členové prvního řádu se věnovali obojímu a členky druhého to ještě více duchovně podpořily. Vždyť boj, který vedeme, je duchovní, jak říká sv. apoštol Pavel. Duc***** má v životě a působení církve primát – i co do počtu a důrazů.

Přesto se ale, především v novověku, objevují myšlenky, které právě řečené de facto zpochybňují. Názory, které kdybychom aplikovali na bitvu u Lepanta, by vypadaly následovně: Význam mělo pouze působení přítomných vojáků: jak jejich vnější snažení (viditelný boj), tak i jejich předchozí modlitby (když už to musí být a musíme to připustit), ale ne modlitby růžence ostatních Evropanů skrytých v různých městech a vesnicích, o kterých nikdo nevěděl, a už vůbec ne modlitby růžence skrytých poustevníků a členů kontemplativních řádů. Ti na vítězství u Lepanta žádný podíl nemají. Zní to neuvěřitelně? Možná. Ale při pečlivé analýze zjistíme, že někteří tímto způsobem opravdu uvažují, i když možná ne konkrétně o bitvě u Lepanta, ale obecně. Nebo konkrétně o jiných aktivitách církve.

Svátek Panny Marie růžencové se každoročně stává příležitostí k povzbuzování všech „nezúčastněných“, aby v tom svém nadále pokračovali. A dalších, aby se k nim přidali. „Co můžu dělat, když můj vliv nezasahuje ani do Vatikánu, ani do Brusele?“ povzdechne si mnohý. Odpověď: „Modlit se a obětovat“ někdy vyznívá jako planá útěcha, ale ve skutečnosti je pravým opakem.

Církev si vždycky uvědomovala, že i kdyby se u Lepanta vojáci snažili úplně stejně, ale ty skryté modlitby navenek nezúčastněných Evropanů by se nekonaly, bitva by dopadla jinak. Materialisté (včetně těch v řadách členů církve) tomu nevěří, ale oni nevěří ani jiným věcem.

Církvi je cizí postoj, který by v případě bitvy u Lepanta vypadal takto: „Všichni se musí podílet jak na viditelném boji, tak i na modlitbách za vítězství.“ Církvi je vlastní postoj: „Ti, kteří se účastní viditelného boje, se musí účastnit také modliteb za vítězství. A kromě nich jsou potřeba ještě další, kteří se věnují pouze modlitbám za vítězství.“
Bohu díky za ně. Bohu díky za všechny, kteří se o letošním svátku Panny Marie růžencové rozhodnou k nim patřit a své rozhodnutí uvedou do praxe.

... a „amen“ řekni s růžencem v ruce ....

"APOŠTOLÁT SKRYTÉ MODLITBY" | Přihlásit/Vytvořit účet | 23 komentáře | Search Discussion
Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor.

Není povoleno posílat komentáře anonymně, prosím registrijte se

Re: APOŠTOLÁT SKRYTÉ MODLITBY (Skóre: 1)
Vložil: Neprihlaseny v Úterý, 13. říjen 2020 @ 00:48:53 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Marie byla velice mlaďoučká, když otěhotněla. Vlastně skoro ještě dítě. Možná dvanáct roků, a proto nevinná a bezhříšná.
Rodiče ji ještě jako dítě zasnoubili s Josefem.  Najednou Josefovi ona sdělí, že je těhotná. Jediné, co může Josefa napadnout,  je to, že měla styk s nějakým mužem. 
Chce ji z domluveného svazku propustit. Marie nechápe, co se s ní stalo. Zjevený anděl jí vše vysvětlí a ona souhlasí. Miluje Boha a udělá pro Boha cokoliv.


Bobci, všecky kecy okolo jsou zbytečné. Prasklo na vás, že uctíváte boha pedofila, co na dálku oplodnil 12 letou. 

A proč 12 letou?  13 letá by byla pro vás už moc stará, bobci? https://www.youtube.com/watch?v=bQgBs0v7Hww
Musí to být dvanáctka? 



Re: APOŠTOLÁT SKRYTÉ MODLITBY (Skóre: 1)
Vložil: Akuzativ v Úterý, 13. říjen 2020 @ 07:51:28 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Přesně tak, v modlitbě neustávejme.



Re: APOŠTOLÁT SKRYTÉ MODLITBY (Skóre: 1)
Vložil: ivanp v Úterý, 13. říjen 2020 @ 12:50:04 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
áno existuje duchovný boj a ten sa väčšinou odohráva modlitbou, proklamovaním Slova... mám takú skrytú túžbu v srdci. keď prídem do neba opýtam sa Boha ako by vyzeral môj život bez modlitby. možno mi Boh premietne film ako by sa vyvíjal môj život bez modlitby. tak patrne až tam spoznám v plnosti moc a význam modlitby. duchovný svet je nám z veľkej miery skrytý, ale aj tam platia pravidlá. kto nebojuje podľa pravidiel je oklamaný ani o tom nevie. rímsky katolík bojuje nedovolenými zbraňami. katolícke ,,zdravasy,, modlitby k zosnulým, zasväcovanie sa ,,kráľovnej,, a p. sú nedovolené pravidlá. napriek tomu v duc*****m svete pôsobia... hostie krvácajú, zjavuje sa ,,Mária,, vojsko na prímluvu k ,,Márii,, zvíťazí... niet divu, veď anjel sveta sa zjavuje ako anjel svetla... výsledkom takého duchovného boja nedovolenými praktikami sa človek otvára duchovnému svetu a diabol si rád zgustne... výsledkom je ohromné množstvo okultných zjavení ,,svatých,, a ,,Márií,, ... takto oklamaný katolík je pevne držaný duchovnými mocnosťami a pri rozhovore s ním kresťan zistí že ide o ,,iného ducha,, taký človek nerozumie čo je to znovuzrodenie, podobne ako Nikodém, taký človek nechápe a je to pre neho rúhaním ak niekto vyzná že už tu na zemi má večný život, katolík nevie čo to znamená mať pokoj s Bohom, on radšej posiela k Otcovi ,,maminku,, aby sa prihovorila... pre neho ,,prijať Krista,, znamená zjesť oplatku (bez vína) atď.  áno verím v duchovný svet, verím v moc modlitby a verím že ak nebojujem podľa pravidla tak zázraky nič nedokazujú



Stránka vygenerována za: 0.22 sekundy