|
Zaznamenali jsme 120854373 přístupů od 17. 10. 2001
|
| |
Z internetu: fakta o covidu
Vloženo Čtvrtek, 20. leden 2022 @ 10:37:48 CET Vložil: Tomas |
poslal Willy Toto není článek, ale odkaz na video, které osvětluje aktuální situaci, popsanou člověkem, mužem, lékařem, odborníkem na slovo vzatým, jehož chtěl systém umlčet. Podnětem k tomu mi byl komentář uživatele František100.
|
Re: fakta o covidu (Skóre: 1) Vložil: zeryk v Čtvrtek, 20. leden 2022 @ 10:47:06 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | Fakta o Ježíši, by vyšlo na stejno... takový chaos :))) |
|
|
Re: fakta o covidu (Skóre: 1) Vložil: Frantisek100 v Čtvrtek, 20. leden 2022 @ 13:42:09 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | Takže ty údaje o tom, kolik % z pacientů na JIP, kdy 2/3
jsou neočkování nic nevypovídá?
https://www.stalemladi.cz/dr-igor-bukovsky-zamerny-demagog-nebo-uzitecny-idiot/
https://antipropaganda.sk/popularizator-orieskov-igor-bukovsky-pomahal-bludarom-tak-skoncil-v-rtvs/
Bukovského nepravda: COVID-19 je banálne ochorenie
Je jistě odborníkem na stravování, ale jinak mu nevěřím.
Jedno z Bukovského neslávne najznámejších tvrdení je,
že rozprávanie o novom koronavíruse ako nebezpečnej, smrteľnej
a rýchlo sa šíriacej infekcii je obyčajným strašením.
Takže jaká nemoc má
tolik obětí u nás.?
Kolik lidí takový
přístup " lékaře, odradí od jediné záchrany , což nyní je očkování??
|
Re: fakta o covidu (Skóre: 1) Vložil: Willy (stanislav.velicky@seznam.cz) v Čtvrtek, 20. leden 2022 @ 17:44:03 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Dobře, Františku, tak jiné video, když ti Dr. Bukovský nesedí. Toto video trvá 20 minut a je z trochu jiného úhlu pohledu, neboť ten, kdo v něm mluví, není lékař.
A toto, cos napsal, "Kolik lidí takový přístup " lékaře, odradí od jediné záchrany , což nyní je očkování??" je lež !! |
]
Re: fakta o covidu (Skóre: 1) Vložil: rosmano v Čtvrtek, 20. leden 2022 @ 17:54:53 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
Jo, profláklý web otevřisvoumysl(blbinám a dezinformacím). To jsem už někde slyšel. |
]
Re: fakta o covidu (Skóre: 1) Vložil: Willy (stanislav.velicky@seznam.cz) v Čtvrtek, 20. leden 2022 @ 18:18:20 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Víš, co je zvláštní a na druhou stranu svým způsobem charakteristické, že se ani jeden s Františkem nezabýváte věcí, ale bez důkazů dehonestujete autory zmíněných příspěvků, ačkoli ten druhý jenom nahrál a namluvil video někoho jiného. |
]
Re: fakta o covidu (Skóre: 1) Vložil: Frantisek100 v Pátek, 21. leden 2022 @ 05:37:39 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Co je lež? Ty znáš záchranu od covidu? Viděl jsi lidi umírat
na JIPce? Moje dcera ano, pracuje tam.A byli to i mladí lidé dosud zdraví. |
]
Re: fakta o covidu (Skóre: 1) Vložil: Neprihlaseny v Pátek, 21. leden 2022 @ 09:46:47 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Můj strýc se nechal očkovat a skončil v nemocnici. Vakcína ho odrovnala. Měl horečky, museli mu dávat léky na ředění krve, další infuze, byl v nemonici něco kolem 14 dnů. Ano po vakcíně. Jeho manželka, tedy sestra mé matky se očkovat nedala, když viděla na manželovi, co to může udělat. Jenže za půl roku dostala covid a první týden jakžtakž, druhý týden už zle a skončila na aro, umělý spánek, plicní ventilace, tracheostomie, stále je v nemocnici a učí se chodit... už přes dva měsíce. Takže riziko je jak covid, tak vakcína.
Uškodit nemůže ffp3 respirátor. Takový, co těsní a nepodfukuje boky, s úchyty ne kolem uší, ale přes celou hlavu. Lepší s ventilem, vlhký vzduch vyfukuješ a respirátor nemokvá. |
]
Re: fakta o covidu (Skóre: 1) Vložil: redifon v Pondělí, 31. leden 2022 @ 12:08:17 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Ahoj Willy, díky ti za odvahu, s jakou zde nosíš svou kůži na trh.
Podívej se, můj otec mě vždy učil, abych v jakýchkoli sporech vždy respektoval základní princip římského práva, totiž "Audiatur et altera pars".
A na tento princip se odvolal i svatý Pavel, když se odvolal k císaři říše římské.
Hloupých odsudků intelektuálních invalidů, jsem si zde přečetl už dost.
Takže dám zde šanci i druhé straně. Nechť každý, kdo je ještě schopný vlastního úsudku, shlédne níže uvedené video až do konce, posoudí ho a následně zaujme svůj vlastní postoj k této věci.
Hlas druhé strany zní takto:
rdf
|
]
Re: fakta o covidu (Skóre: 1) Vložil: redifon v Pondělí, 31. leden 2022 @ 14:50:41 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Jen bych dodal toto:
MUDr. Kalenda
Dále:
Lze doufat, anebo jinak: Kojím se vzácnou nadějí, že přátele Frantu a rosmana z toho nepepne klepka.
Príma poslech přeje |
]
Re: fakta o covidu (Skóre: 1) Vložil: redifon v Úterý, 01. únor 2022 @ 15:34:13 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Ahoj Willy, pro svoji osobní potřebu můžeš zkusit třeba toto:
Na nekompetentní kritiku se vykašli. Tady řeší pitominy který respirátor je lepší, zda FFP2, FFP3, či snad FFP25 (to by nikdo neudýchal - legrace), ale nikdo už neřeší, že oči, které jsou nechráněné, jsou parádní vstupní branou infekce - a nikdo nejenže tento problém neřeší - a ani to nemá v úmyslu!!!
Populárně:
Je vidět, že o naše zdraví nikomu z těch mocných vůbec nejde. Tady jde o něco úplně, úplně jiného. Ale vysvětluj jim to. Oni prostě nejsou zralí pro informace určité úrovně.
Ahojí (tak zdraví naše mimi) rdf |
]
Re: fakta o covidu (Skóre: 1) Vložil: Willy (stanislav.velicky@seznam.cz) v Pátek, 21. leden 2022 @ 21:45:21 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Františku, tady máš odkaz na další stránku, kde najdeš všechny vědecky podložené a odzdrojované informace týkající se problematiky: https://resetheus.org/ |
]
Re: fakta o covidu (Skóre: 1) Vložil: Frantisek100 v Sobota, 22. leden 2022 @ 08:29:44 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Těmto západním lžím nevěřím. |
]
Re: fakta o covidu (Skóre: 1) Vložil: Willy (stanislav.velicky@seznam.cz) v Sobota, 22. leden 2022 @ 12:23:16 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Aha, to jsem nevěděl, že lži jsou západní, východní, určitě budou i nějaké severní a jižní, že? A pro věříš, Františku jakýmkoli lžím a ještě ke všemu je šíříš? |
]
Re: fakta o covidu (Skóre: 1) Vložil: Frantisek100 v Sobota, 22. leden 2022 @ 13:41:26 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | A proč se stejně chováš i Ty. Jsou to jen americké žvásty z agresivní země, která chce válku. A Ty jim věříš? |
]
Re: fakta o covidu (Skóre: 1) Vložil: Willy (stanislav.velicky@seznam.cz) v Sobota, 22. leden 2022 @ 13:46:51 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Proč lžeš Františku? |
]
Re: fakta o covidu (Skóre: 1) Vložil: Frantisek100 v Sobota, 22. leden 2022 @ 14:11:16 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | V čem lžu? Copak tohle nejsou jen americké žvásty? Co dobrého
může vzejít ze země, která chce válku? Raději se modli a nešiř americké či jiné
západní lži. Vakcinace vždy pomáhala. Akorát pobožní věří každé kravině ze
Západu. Ti, co zemřeli v našem městečku na covid, by nezemřeli, kdyby tehdy už
byla vakcinace. Že byla později americká je tím, že naši vakcínu nedovolili
vyvíjet a ruskou zakázali. Aspoň něco. Znáš jiný způsob záchrany??? |
]
Re: fakta o covidu (Skóre: 1) Vložil: Willy (stanislav.velicky@seznam.cz) v Sobota, 22. leden 2022 @ 17:59:37 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | "Znáš jiný způsob záchrany???"
Ano znám - PÁN JEŽÍŠ KRISTUS. |
]
Re: fakta o covidu (Skóre: 1) Vložil: Frantisek100 v Sobota, 22. leden 2022 @ 19:17:22 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Když se nenechám očkovat
a budu spoléhat jen na Krista, pak dopadnu jako ti, kteří se neočkovali a zemřeli oni či jejich děti. Bylo to také věřící. A takové případy znám.
Tohle není víra jak jednáš, ale fanatismus stejný jako u jehovistů či jiných
sekt. Proč bych se nemohl nechat očkovat a přitom věřit i Kristu, že mne ochrání
od negativních příznaků po očkování? Vím, že dost nebezpečná byla Zeneca a
dosti lidem nebylo po očkování dobře. |
]
Re: fakta o covidu (Skóre: 1) Vložil: Neprihlaseny v Sobota, 22. leden 2022 @ 20:04:12 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Věřit, že tě ochrání Kristus před covidem je více než věřit, že o chrání jen před negativními příznaky po očkování. Takže Standa Velický má větší víru než ty. Každá víra je fanatismus. Jde jen o stupeň. Ty máš slabší víru, slabší fanatismus, slabšího Krista. Jsou pobožní, co mají silnější víru, silnější fanatismus, silnějšího Krista. Takže možná bys měl zapracovat na tom, abys mezi ně, ty VIP pobožné se silnou vírou taky patřil :-) |
]
Re: fakta o covidu (Skóre: 1) Vložil: Frantisek100 v Sobota, 22. leden 2022 @ 20:54:41 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Myslíš patřit do toho akvária?? Nejsem fanatik. Mám své zkušenosti a poznání ze života, praxi. Ale chápu Tě. Nechtěl bych být jako Willy. |
]
Re: fakta o covidu (Skóre: 1) Vložil: Willy (stanislav.velicky@seznam.cz) v Sobota, 22. leden 2022 @ 21:07:17 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Ani já nechci být jako Willy. Já chci být jako Kristus a ještě víc, chci, aby mým životem byl Kristus, aby pro mne platilo to, co pro Pavla podle Galatským 2:20 a Filipským 1:21. |
]
Re: fakta o covidu (Skóre: 1) Vložil: Frantisek100 v Neděle, 23. leden 2022 @ 07:53:41 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | A co by řekl Kristus dnes? Těm, co jsou odmítači očkování? Těm, co připravují války? Co zamlčují, že svět stvořil Bůh? Těm, co jméno Ježíše zneužili k politickému boji a ovládání lidí? Kapitalistům, feudálům, otrokářům?? Kdo z nich žil podle Ježíše? Američan vraždil ve Vietnamu a pak se chlubí Kristem. Co je ze všeho nehnusnější.- 20 [www.biblenet.cz]nežiji
už já, ale žije ve mně Kristus. A život, který zde nyní žiji, žiji ve
víře v Syna Božího, který si mne zamiloval a vydal sebe samého za mne.
- 21 [www.biblenet.cz]Nepohrdám Boží milostí: Kdybychom mohli dosáhnout spravedlnosti skrze zákon, byla by Kristova smrt zbytečná.
- Pavel si vážil Boží milosti a to neznamená, že Kristus vše dělal místo něho. Byl v jeho duši tak, jako když milujeme hodného člověka a radíme se s ním, před důležitými rozhodnutími. Zodpovědnost je ale na nás.
|
]
Re: fakta o covidu (Skóre: 1) Vložil: Willy (stanislav.velicky@seznam.cz) v Neděle, 23. leden 2022 @ 12:19:24 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Kéž bys poznal tajemství Boží ekonomie (správy) tak, jak ji Bůh v Kristu zjevil Pavlovi (1Tm 1:4), chodil podle Ducha (Ř 8:1) a žil v dobrých skutcích, které Bůh předem připravil (Ef 2:10), a tak byl se všemi svatými schopen pochopit, jaká to šíře a délka a výše a hloubka, a poznat Kristovu lásku, která převyšuje poznání, a tak byl naplněn až do vší plnosti Boží (Ef 3:18-19). Amen. |
]
Re: fakta o covidu (Skóre: 1) Vložil: Frantisek100 v Neděle, 23. leden 2022 @ 15:18:17 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Proč děláš z veršů jen fráze? Převeď to do praxe. |
]
Re: fakta o covidu (Skóre: 1) Vložil: Willy (stanislav.velicky@seznam.cz) v Neděle, 23. leden 2022 @ 16:05:50 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Fráze z těch veršů děláš ty, Františku ! Pro mne jsou skutečné, pravdivé, živé. Dávno je uvádím do praxe. |
]
Re: fakta o covidu (Skóre: 1) Vložil: Frantisek100 v Neděle, 23. leden 2022 @ 21:25:11 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | A jak? To bych rád viděl. |
]
Re: fakta o covidu (Skóre: 1) Vložil: Willy (stanislav.velicky@seznam.cz) v Neděle, 23. leden 2022 @ 22:54:24 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Jak? Bohem stanoveným způsobem. A vidět to můžeš v duchu, je-li v něm Duch Boží. Svýma očima to neuvidíš. |
]
Re: fakta o covidu (Skóre: 1) Vložil: Frantisek100 v Pondělí, 24. leden 2022 @ 08:07:13 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Tak to bude podobný duch jako u toho amerického pilota z letniční církve, co se po roce 89 chlubil zabíjením a byl na to hrdý. Pal nás chtěl poučovat o Kristu. Já jsem v něm Božího Ducha neviděl. Měl jsem špatné oči? Willy, z takového druhu víry je mi špatně. Připadá mi, jak duševní patologie. Takže v Tobě je ten neviditelný Duch? |
]
Re: fakta o covidu (Skóre: 1) Vložil: Willy (stanislav.velicky@seznam.cz) v Pondělí, 24. leden 2022 @ 08:15:32 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Františku, v tobě Duch Boží není, v tobě není Kristus? Ty žiješ v tomhle světě bez Boha? |
]
Re: fakta o covidu (Skóre: 1) Vložil: Frantisek100 v Pondělí, 24. leden 2022 @ 08:48:03 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | A jak jsi to poznal? Ty mne znáš? Nevíš o mně nic a štve Tě, že Tvůj fanatismus nesdílím. Ale buď si klidně dál fanatik. Když si myslíš, že tím sloužíš Bohu a Pánu Ježíši? Ale co když to vyvolává opak? Víš, jak je lidem odporný fanatismus? Ty máš jen fráze a neumíš nic vysvětlit. Středověk. |
]
Re: fakta o covidu (Skóre: 1) Vložil: Willy (stanislav.velicky@seznam.cz) v Pondělí, 24. leden 2022 @ 10:43:26 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Proč odpovídáš na otázky zbytečnými otázkami? Prostě na ně odpověz a nespravedlivé soudy sis mohl také ušetřit - ve vlastním zájmu. |
]
Re: fakta o covidu (Skóre: 1) Vložil: Frantisek100 v Pondělí, 24. leden 2022 @ 13:14:01 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Lehká odpověd. Duch Boží a Kristus je se mnou. Někdy o tom
ani nevím a pokud bych věděl, tak se netroufnu tím chlubit jako Ty. Ostatně,
jakou mu děláš reklamu svým životem? |
]
Re: fakta o covidu (Skóre: 1) Vložil: Willy (stanislav.velicky@seznam.cz) v Pondělí, 24. leden 2022 @ 14:45:32 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Duch Boží a Kristus jsou jen s tebou a ne zároveň v tobě?
... tak se netroufnu tím chlubit jako Ty. Ostatně, jakou mu děláš reklamu svým životem?
Následuje tvoje vlastní odpověď na tvou vlastní otázku, kterou jsi dříve poslal a já ji jen trochu upravil:
A jak jsi to poznal? Ty mne znáš? Nevíš o mně nic a štve Tě, že tvou nevěru nesdílím. Jak se ti to líbí, Františku? |
]
Re: fakta o covidu (Skóre: 1) Vložil: Frantisek100 v Pondělí, 24. leden 2022 @ 15:01:16 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Nemá smysl se bavit. Už věřím těm novinářům. Hodně zdraví a ať nemáš covid. Jinak Tě znám ještě z těch novin a to je spíše smutné čtení. Prostě někdo zkrátka je takový, jaký je. Třeba jsi hodný člověk a děti Tě milují a následují. Pak jsem špatný asi já. Opravdu o Tobě nevím víc než z novin. Já bych nechtěl být jako Ty. |
]
Re: fakta o covidu (Skóre: 1) Vložil: rosmano v Sobota, 22. leden 2022 @ 18:15:35 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
/Co dobrého může vzejít ze země, která chce válku?/
Z Ruska, které chce válku, opravdu nic dobrého nemůže vzejít. |
]
Re: fakta o covidu (Skóre: 1) Vložil: Frantisek100 v Sobota, 22. leden 2022 @ 19:34:18 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | A co když za válkou stojí někdo jiný? |
]
Re: fakta o covidu (Skóre: 1) Vložil: rosmano v Sobota, 22. leden 2022 @ 19:36:36 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
Jo. Pan Putin. To je ten někdo jiný. |
]
Re: fakta o covidu (Skóre: 1) Vložil: Frantisek100 v Sobota, 22. leden 2022 @ 19:59:14 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Proč by to chtěl? Ty nechápeš, že Rusové se války bojí a bojí
se Západu, který nikdy neznamenal nic dobrého.
Možná, že Rusko vtrhne na Ukrajinu, aby uchránili svoje Rusy
. Nezaberou ji celou, ale jen tu část, kde převažuje ruskojazyčné obyvatelstvo. Ale napřed
zaútočí Ukrajina na samozvané republiky a to už Rusové nenechají. Západ a USA mají
z toho radost. Válka bude mimo jejich zemi, oslabí nepřítele a umírat nebudou jejich vojáci. Mazaná
křestanská politika jako vždy. Proto také
před léty vyprovokoval Západ majdan. A doplatíme na to i my. Nebude plyn a naši vojáci budou umírat a nelze vyloučit i
atomové zbraně. Třeba to zažehne i světovou válku . Pak už to bude konec. Po
válce se dluhy neřeší a dluhy se dobře ruší válkami. USA jsou daleko. A proč
bojovat za fašistickou Ukrajinu, která podporuje banderovce? Ukrajinci nejvíce
zabíjeli židy za války. To není dobrý národ. U nás často páchají trestnou
činnost. Měli by si to vyřídit mezi sebou sami. A Rusové se také a právem bojí NATO. Nechtějí, aby jednotky
NATO byly tak blízko jejich hranic. Bohužel asi k válce dojde a my to bohužel
strašně odskáčeme. Němci jsou ale opatrnější než my. Už na války doplatili.Já se války bojím a nechtěl bych bojovat proti Rusům, kteří nás zachránili od Hitlera.
|
]
Re: fakta o covidu (Skóre: 1) Vložil: rosmano v Sobota, 22. leden 2022 @ 20:08:57 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | /Možná, že Rusko vtrhne na Ukrajinu, aby uchránili svoje Rusy ./
Jo, udělají to jako pan Hitler v Sudetech, aby uchránil svoje Němce.
/Ale napřed zaútočí Ukrajina na samozvané republiky a to už Rusové nenechají./
Jo, Ukrajina zaútočí na své vlastní území. A Rusové to nenechají ? Co je Rusům do ukrajinského území ?
/Proto také před léty vyprovokoval Západ majdan./
Ano. Ukázal Ukrajincům, že život může být pestřejší, kvalitnější a svobodnější než v objetí ruského medvěda.
|
]
Re: fakta o covidu (Skóre: 1) Vložil: Frantisek100 v Sobota, 22. leden 2022 @ 20:51:32 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | A jen ten život ukázal. Nic víc. Žili podle něho? Co banderovci? |
]
Re: fakta o covidu (Skóre: 1) Vložil: monsek v Pondělí, 24. leden 2022 @ 16:14:45 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Škoda, že si ten web neprostudovali lékaři a sestry, kteří slouží na jednotkách intenzivní péče. A možná by mnohý nezemřel, kdyby věděl, že covid je vymyšlený podvod. Lidé holt na svou hloupost vzždycky nějak doplatí.
O internetu, jako zdroji seriozních informací lze úspěšně pochybovt, protože asi 60 až 70 procent informací na iněm je zavádějících - ať již úmyslně a nebo nedostatkem vzdělání pisatelů. Vzdělání po internetu a brouzdání po různých webech,l ékařskou fakultu nenahradí. |
]
|
|
Re: fakta o covidu (Skóre: 1) Vložil: oko v Pátek, 21. leden 2022 @ 11:08:41 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | Reakce pod článkem jsou přímo úměrné stupni vymytí mozků naší propagandou, která na nás útočí už dva roky.
Takže tyto lidi sice chápu, ale nesouhlasím s nimi.
Očkování vytváří v těle krátkodobou (a monoklonální) imunitu proti jednomu jedinému s-proteinu viru z Wu Chanu (který zde ale už dávno není - vakcína je tedy zastaralá) - mechanismus působení vakcíny v těle pak způsobuje mnoho různých nežádoucích účinků, takže benefity u velké většiny očkovaných nepřeváží nad poškozením, způsobeným vakcínami.
Třeba si naopak vytvořit vlastní polyklonální slizniční imunitu - s tímto virem se během času setká úplně každý. Případy úmrtí na covid jsou způsobeny ve velké většině zanedbanou včasnou léčbou - hasit dům na JIPce, až když hoří střecha, je už trochu pozdě!
Při prvních projevech nákazy třeba ihned zaléčit nikoli paralenem (který na covid neúčinkuje), ale aspirinem, dalšími osvědčenými antivirotiky, antikolagulanty, - praktičtí lékaři v tomto úplně selhali na plné čáře!
Nyní se rýsuje nový lék od Pfizeru (Paxlovid), který, podaný do tří dnů od vypuknutí nákazy, snižuje údajně závažnost průběhu covidu o více než 90%.
|
Re: fakta o covidu (Skóre: 1) Vložil: Willy (stanislav.velicky@seznam.cz) v Pátek, 21. leden 2022 @ 12:51:09 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Tak tos mě překvapil jmenovče. Je vidět, že se tématu věnuješ a sleduješ dění.
Jenom s tím "novým" lékem od Pfizeru bych viděl docela problém, poněvadž Pfizier je profkláknutá firma, které v posledních několika letech zaplatila cca 4,5 mld $ na pokutách za korupci lékařů, vědců, politiků, za podvody a úmrtí dětí v Africe, tzn. že jí nelze věřit ani "vakcíny" ani léky, zkrátka nic, o šílených smlouvách s vládami, zakazující léčbu c-19, zřeknutí se zodpovědnosti za vedlejší účinky "vakcín" apod., kterou může podepsat jen vlastizrádce a psychopat. Mimochodem 31.8. 2021 jistý úřad v USA schválil Pfizeru patentovou žádost o dálkové sledování a kontrolu očkovaných pomocí sítě 5G a elektronických zařízení - stručně řečeno.
Ale v první řadě jde o to, že vir SARS-CoV-2 nebyl nikdy izolován, viděn, prokázán, neboť jde jen o počítačový konstrukt, na který napasovali běžná respirační onemocnění a vyvinuli "vakcíny", které byly vyrobeny roky před vznikem neexistující plandemie a které vakcínou ve skutečnosti nejsou, neboť jejich účel je jiný, než léčba a zdraví lidí, tj. kontrola a ovládání lidí. Neboli o virus tu nejde, o nemoc tu nejde, o zdraví tu nejde. Tož tak.
|
]
Nebeský vládce Willy (Skóre: 1) Vložil: LD (lubd@post.cz) v Pátek, 21. leden 2022 @ 14:53:05 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | "Mimochodem 31.8. 2021 jistý úřad v USA schválil
Pfizeru patentovou žádost o dálkové sledování a kontrolu očkovaných
pomocí sítě 5G a elektronických zařízení - stručně řečeno."
"...které
vakcínou ve skutečnosti nejsou, neboť jejich účel je jiný, než léčba a
zdraví lidí, tj. kontrola a ovládání lidí. Neboli o virus tu nejde, o
nemoc tu nejde, o zdraví tu nejde."
Takovej Martino je oproti konspirátorovi Willymu úplnej Albert Einstein. Nejstrašnější je, že Willy má po po své smrti ambice vládnout/kralovat v Nebi společně s Ježíšem. To je tak děsivá představa, že si to vlastně ani představit nedokážu...
A to jsem někde zaslechl, že Willy snad dělal šéfíka nějakému obskurnímu křesťanskému sboru - tak tohle jestli je pravda, tak to je až skoro neuvěřitelné, že někdo jako Willy může řídit nějaký sbor. A zde se právě tak trochu obávám, že tenhle typ lidí se částečně podílel na zrodu židokřesťanských mýtů, kterým paradoxně bezhlavě propadli inteligentní a všestraně schopní lidé, jako třeba Cizinec a spol - to je vážně šílené...
|
]
Re: Nebeský vládce Willy (Skóre: 1) Vložil: Neprihlaseny v Pátek, 21. leden 2022 @ 15:41:49 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Willy a konspirátoři je jeden extrém a ti, co žerou maninstreamu všechno, jsou druhý extrém. Pravda je jako obvykle uprostřed. Jedni věří na to, že vakcíny mají čipy nebo kontrolují lidi, takže se apriori odmítají očkovat a druzí zase věří v nesmrtelnost a tečku za kovidem, když se očkovat dají. No a v reálu je to tak uprostřed. Vakcína není žádné spiknutí, funguje, ale rozhodně ne tak, jak bylo na počátku slibováno těmi farmaceutickými firmami, politiky, médii a epidemiology, atd. Prostě kecali. Mně se už jako mnohokrát v životě potvrdilo, že tzv. západní medicína je zbožšťována a tato epidemie s kovidem ukázala v celé nahotě, jak jsou doktoři i vědci tápající skoroesoterici, co o přírodě pořád vědí velké kulové. A nedivil bych se, kdyby ten virus fakt odněkud unikl, ať už záměrně nebo jenom kvůli bordelářství někoho. A taky je možné, že ty mutace někdo vypouští. Je možné, že se to děje spontánně, podle evolučních principů, ale je možné, že si někdo hraje.
Mně celý vývoj lidstva ukazuje, že se lidi neměli dostat dál než tam, jak jsou domorodci dneska. Dokud lidi žili přírodním způsobem života, žili v souladu s planetou. Počty lidí byly v normě a nehubili ostatní druhy. I chování bylo lepší. Kmen o omezeném počtu členů se umí vypořádat se vším. To je vidět, že civilizace znamená přírodní pohromu. Kdybych měl tu moc, tak lidem neumožním technický pokrok. Kdybych byl bohem, co má na starosti planetu, tak bych jim sebral vynálezy. Viz film AVATAR. Technická civilizace je vždy zhouba. I na té cizí planetě žili v souladu s jejich přírodou. To není fikce. To tu na naší planetě taky bylo v pohodě statisíce let. |
]
Re: Nebeský vládce Willy (Skóre: 1) Vložil: Willy (stanislav.velicky@seznam.cz) v Pátek, 21. leden 2022 @ 16:46:43 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Jirko, to, cos napsal, je neuvěřitelné plácání a mišmaš, svědčící o tom, že nevíš takřka nic, co by stálo za zmínku a tím méně rozumíš tomu, co píšeš, neboli marnost marností, jak napsal Kazatel. |
]
Re: Nebeský vládce Willy (Skóre: 1) Vložil: Neprihlaseny v Pátek, 21. leden 2022 @ 19:06:12 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Stando, to je právě rozdíl mezi námi ne-pobožnými a vámi pobožnými. My, nepobožní, máme většinou VŠ vzdělání a přiznáváme, že nevíme o přírodě takřka nic. Vy, pobožní, většinou se ZŠ a SŠ vzděláním tvrdíte, že víte všechno a zjevuje vám to Panenka Marie, Duch svatý, nebo Igor ze Slovenska... |
]
Re: Nebeský vládce Willy (Skóre: 1) Vložil: Willy (stanislav.velicky@seznam.cz) v Pátek, 21. leden 2022 @ 19:29:42 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Znovu se mýlíš, Jirko. 1) nejsem pobožný, vlastně ani nevím, kdo nebo co to je. Jsem prostě věřící v Krista. 2) bez problémů přiznám, že o přírodě toho opravdu moc nevím, kromě toho, že ji stvořil Bůh a že ji stvořil dobře. A pak vím i to, že Mu to člověk dost kazí. 3) netvrdím, že vím všechno - často Bohu vyznávám, že nevím všechno, nerozumím tomu či onomu, i když mi ledacos zjevuje (ne však ti tebou jmenovaní). A vím, že to, co vím, mne nečiní lepším či horším než ostatní lidi - věřící i nevěřící.
Tož tak. |
]
Re: Nebeský vládce Willy (Skóre: 1) Vložil: Neprihlaseny v Pátek, 21. leden 2022 @ 19:59:56 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Věříš v nějakou literární postavu z knížky, která lítala do oblak a chodila po vodě. Jsi prostě mentálně děcko. A stejně tak věříš konspiracím z jakékoli další oblasti. Kritické myšlení nula. A vzdělání taky nemáš. Ale já se nad tebe nepovyšuji. Jsme jen biologické stroje a všichni končíme jako kostry nebo v peci. :-) Taky jsme se mohli nenarodit. Stačilo, aby nás fotřík vypustil do umyvadla :-) |
]
Re: Nebeský vládce Willy (Skóre: 1) Vložil: Willy (stanislav.velicky@seznam.cz) v Pátek, 21. leden 2022 @ 21:13:09 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Tebe baví si vymýšlet, viď? |
]
Re: Nebeský vládce Willy (Skóre: 1) Vložil: Neprihlaseny v Pátek, 21. leden 2022 @ 22:29:52 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Co mě baví? Chodím sem jako se někdo chodí koukat na rybičky v akvárku. I když ty rybičky zná a ví přesně, jak plavou, tak přesto se vydrží na to stále dívat. Vím, co kdo napíše, ještě než to napíše. :-) Však roky a roky tady všichni píšou to samé dokola. Asi mě nejvíce baví vás sledovat, jak toho boha nemáte. A jak předstíráte, že máte. Tolik úsilí a že vás to pořád baví. To je fascinující.
Napiš radši něco o bohu, než o kovidu. Virus je sice taky očím neviditelný, ale přece jen se dá v laborce pod mikroskopem zkoumat. Kdežto o bohu můžeš psát cokoli a nikdy se nemůžeš splést :-)¨
Nebo mi napiš, zda taky jezdíš po dálnici 417 Km/h :-) |
]
Re: Nebeský vládce Willy (Skóre: 1) Vložil: Willy (stanislav.velicky@seznam.cz) v Sobota, 22. leden 2022 @ 00:58:58 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | To se ti povedlo :-) Radim Passer je bratr v Kristu. :-D
A vir neuvidíš ani pod mikroskopem. |
]
]
Re: Nebeský vládce Willy (Skóre: 1) Vložil: Willy (stanislav.velicky@seznam.cz) v Sobota, 22. leden 2022 @ 12:18:06 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | JIRKO, TO NEMYSLÍŠ VÁŽNĚ! Víš, kdo je šéfem toho institutu - Tony Fauci, strůjce "viru", ten kdo za tím vším covid humbukem a plandemií stojí, který lhal pod přísahou v Senátu USA a který bude brzy souzen a odsouzen za zločiny proti lidskosti. Odkdy věříš na fejky s tím tvým kritickým myšlením? |
]
Re: Nebeský vládce Willy (Skóre: 1) Vložil: Neprihlaseny v Sobota, 22. leden 2022 @ 14:36:38 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Tak moje matka a její sestra na ten vymyšlený virus skoro umřely, ty pobožný vygumovaný debile. A já tu budu věřit na konspirace nějakého pobožného cvoka, co si myslí, že je to vymyšlené? Když jsem viděl vlastní matku, jak sotva chodí a nestihla ani dojít na wc a a její sestra se dusila a skončila na plicní ventilaci? Ty jsi ale pobožná *****a. Máš místo mozku konspirace. |
]
Re: Nebeský vládce Willy (Skóre: 1) Vložil: Willy (stanislav.velicky@seznam.cz) v Sobota, 22. leden 2022 @ 17:56:33 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | A kdo může za to, že jsi uvěřil lži? A kdo je tu potom vygumovaný a s vymytým mozkem? Mně nevadí, že si svůj hněv vybíjíš na mně, ale v čem ti to pomůže? |
]
Re: Nebeský vládce Willy (Skóre: 1) Vložil: rosmano v Sobota, 22. leden 2022 @ 18:09:30 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
To Willy myslíš tak, že matka a teta nepřihlášeného mu lhaly? Že před ním hraly divadlo, jak jsou nemocné ? A on uvěřil jejich lžím ?
To jako fakt ? |
]
Re: Nebeský vládce Willy (Skóre: 1) Vložil: Willy (stanislav.velicky@seznam.cz) v Neděle, 23. leden 2022 @ 12:04:28 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Ne, nemyslím. Nemyslel jsem matku a tetu, ale vládu, média a "odborníky". |
]
Re: Nebeský vládce Willy (Skóre: 1) Vložil: Neprihlaseny v Sobota, 22. leden 2022 @ 18:15:09 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Já že si vybíjím svůj hněv na tobě? :-) A jaký hněv? Jen tak z ničeho? :-)
Jsem v naprostém klidu, necítím žádný hněv. Mám normální tlak i pulz a píšu ti, že jsi starý vygumovaný debil, kterému ta děcka z klokánku nikdy neměli vracet. Ty žiješ v úplně jiném světě, samá duchařina a konspirace. Nemáš pohnitou jen nohu, ale i mozek. Ale to nemá žádný vliv na můj život. To si tam musí pořešit tvoje okolí, pověrčivý strejdo.
Pro ně jsi jen bizarní rybička z bizarního akvárka.
Abych cítil hněv, to bys mi musel něco reálného provést, třebas vypustit vzduch z pneu mého auta nebo tak něco. Prostě mi udělat nějakou škodu. Ale tím, že věříš na svoje konspirace, mi žádnou škodu neděláš. To jsou tvoje problémy, ezo-strejdo.
Tak zatím. |
]
Re: Nebeský vládce Willy (Skóre: 1) Vložil: Willy (stanislav.velicky@seznam.cz) v Neděle, 23. leden 2022 @ 12:07:28 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Jakým soudem soudíš, takovým jsi odsouzen. Česky řečeno - kdo to říká, ten to je. Neboli to, co říkáš o druhém, jsi ty sám. Tož tak. |
]
Bingo! (Skóre: 1) Vložil: Neprihlaseny v Neděle, 23. leden 2022 @ 17:14:13 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Samozřejmě zase jsi to trefil přesně a logicky. Jsem starý strejda, kterému operovali nohu a vzali mu děcka do klokánku a věřím na Krista a na vymyšlený kovid.
|
]
Re: Bingo! (Skóre: 1) Vložil: Willy (stanislav.velicky@seznam.cz) v Neděle, 23. leden 2022 @ 17:20:49 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | jasně, že jsem trefil - napsal jsi jen jeden soud > "vygumovaný debil" |
]
Re: Bingo! (Skóre: 1) Vložil: Neprihlaseny v Neděle, 23. leden 2022 @ 17:58:47 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | "vygumovaný debil" je každý příslušník rodu homo sapiens... takže i já i ty a každý další... jde jen o míru vygumovanosti :-) |
]
Re: Bingo! (Skóre: 1) Vložil: Willy (stanislav.velicky@seznam.cz) v Neděle, 23. leden 2022 @ 18:21:16 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | V tom případě děkuji Bohu za to, že nejsem příslušníkem rodu homo sapiens. :-) |
]
Re: Bingo! (Skóre: 1) Vložil: Neprihlaseny v Neděle, 23. leden 2022 @ 20:07:38 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Wow... už nejsi homo sapiens? Nechal ses přeoperovat na housenku nebo láčkovce? :-) |
]
Re: Bingo! (Skóre: 1) Vložil: Willy (stanislav.velicky@seznam.cz) v Pondělí, 24. leden 2022 @ 10:39:30 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Ne, nejsem.
Toto tedy opravdu nejsem! |
]
Re: Bingo! (Skóre: 1) Vložil: Neprihlaseny v Pondělí, 24. leden 2022 @ 13:13:55 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Člověk moudrý nebo rozumný (Homo sapiens) - to tedy fakt nejsi. Vidíš, nakonec se aspoň v něčem shodneme. :-)
Jsi homo irrationale, poddruh homo superstitiosus. |
]
Re: Bingo! (Skóre: 1) Vložil: Frantisek100 v Pondělí, 24. leden 2022 @ 08:49:43 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Ty nejsi člověk? |
]
Re: Bingo! (Skóre: 1) Vložil: Willy (stanislav.velicky@seznam.cz) v Pondělí, 24. leden 2022 @ 10:37:57 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Co je to za otázku? Jirka psal o (živočišném) rodu homo sapiens podle systematické zoologie - viz wikipedie: |
]
Re: Bingo! (Skóre: 1) Vložil: Frantisek100 v Pondělí, 24. leden 2022 @ 13:19:54 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | A co tedy jsi? |
]
Re: Bingo! (Skóre: 1) Vložil: Willy (stanislav.velicky@seznam.cz) v Pondělí, 24. leden 2022 @ 14:28:27 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Ne co, nýbrž kdo - bohočlověk, člověk Božího druhu, člověk, v němž žije Bůh v Kristu, který žije ve mně a je mým životem. |
]
Re: Bingo! (Skóre: 1) Vložil: Frantisek100 v Pondělí, 24. leden 2022 @ 14:54:11 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | A co ten bohočlověk zatím dokázal a co jsi jako bohočlověk dokázal Ty? A proč ten bohočlověk má stejné tělo jako zvířata?? Myslím, že jsi duševně nemocný. |
]
]
Re: Nebeský vládce Willy (Skóre: 1) Vložil: Frantisek100 v Sobota, 22. leden 2022 @ 21:02:57 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Amíci mohou za mnoho zla na Zemi. Věřím tomu, že covid byl umělé vytvořen. A vakcínu proti němu možná vyvíjeli ještě před rozšířením. Kapitalismus je svinstvo. Nyní z toho bohatnou americké firmy. |
]
Re: Nebeský vládce Willy (Skóre: 1) Vložil: Neprihlaseny v Sobota, 22. leden 2022 @ 15:03:14 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Radim Passer je bratr v Kristu Vložil: Willy
Jako myslíš to prase, co jezdí po dálnici 417 km/h ? |
]
Re: Nebeský vládce Willy (Skóre: 1) Vložil: Nemohouci1 v Sobota, 22. leden 2022 @ 17:17:27 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Vládnou nám magoři:
" Významný kanadský klinický psycholog a autor bestselleru „Dvanáct pravidel pro život“ Jordan B. Peterson oznámil rezignaci
na svou profesuru na Torontské univerzitě. Jako hlavní důvod svého
rozhodnutí uvedl tzv. mandát rozmanitosti, inkluzivity a rovnosti (DIE).
Renomovaný profesor tvrdí, že děsivá ideologie diverzity, inkluze a
rovnosti demontuje jak vzdělávání, tak podnikání. Uvádí, že chytří a
tvrdě pracující bílí studenti mužského pohlaví mají navzdory svým
výsledkům a známkám jen malou šanci získat nabídku na pozice
v akademickém výzkumu. Přestože kvalifikovaní uchazeči z řad menšin mají
dnes všechny šance dostat se na akademické pozice a nečelí žádné
diskriminaci, byly zavedeny kvóty, které je pozitivně diskriminují.
Peterson tvrdí, že dnes jednoduše není dostatek kvalifikovaných BIPOC
studentů, aby se splnily cíle diverzity (BIPOC: černoši, domorodci a
barevní lidé), a akademické přijímací komise si to uvědomují, i když je
toto téma tabu. Přesto jsou kvóty naplňovány i za cenu odsunutí
zasloužilých kandidátů bílé pleti na vedlejší kolej, což vedlo k tomu,
že vyrostla „generace výzkumníků naprosto nekvalifikovaných pro tuto
práci“. Když se to pak spojí se zrušením objektivního testování
akademických výsledků, je celá koncepce vysokoškolského studia zásadně
ohrožena.
Kanadský autor si stěžuje na skutečnost, že dnes musí všichni
akademičtí pracovníci pro získání výzkumných grantů uvádět vlastní
„plány rozmanitosti a rovnosti“. A přitom musí „všichni lhát“ a zároveň
učit své studenty, aby dělali totéž. Souhlasí s tím, že se podrobí
školení proti předsudkům, které vede nekvalifikovaný administrativní
personál a obviňujícím způsobem je poučuje o jejich údajných sexuálních a
rasistických předsudcích. Všichni však na tyto požadavky přistupují,
protože vědí, že odmítnutí podrobit se takovému školení by je
automaticky diskvalifikovalo z požadovaných pozic nebo grantů." https://www.konzervativninoviny.cz/jordan-peterson-konci-na-torontske-univerzite/ |
]
Re: fakta o covidu (Skóre: 1) Vložil: oko v Sobota, 22. leden 2022 @ 09:12:10 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Ahoj jmenovče. Ono toto téma svádí k různým konspiracím.
Pfizer je skutečně profláknutá firma a je na místě opatrnost.
Ovšem existují i jiná osvědčená antivirotika, vyzkoušená, prověřená. (Např. Redemsivir - důležité je jeho včasné podání, než nemoc propukne v plné síle), nebo onen vysmívaný (prý jen odčervovací) Ivermectin.
Ve skutečnosti má Ivermectin široké spektrum účinnosti na organismus (jeho objevitel za tento lék obdržel před deseti lety Nobelovu cenu!) Ivermectin, podaný včas po prvních příznacích nákazy covidem má schopnost zablokovat vstupy do buněk, skrze které se do nich dostává virus, aby se v nich namnožil. Takže virus sice je v krvi, ale do buněk se dostane jen minimálně - a tímto se zde vytváří časový prostor pro nastartování imunitní reakce organismu výrobou protilátek proti tomuto konkrétnímu viru. Takže ve výsledku je onemocnění mírné a virová nálož je úspěšně zlikvidována. Důležité přitom je, že se jednak vytvoří i slizniční imunita, jednak je to imunita polyklonální - tzn. virus má 27 různých proteinů, skrze které se dostává do našich buněk - naše imunita takto rozpozná jednotlivě každý z nich - paměťové buňky T dají pokyn buňkám B (v našich kostech) a ty začnou vyrábět protilátky.
Když přijde jiná varianta viru (dneska Omicron), imunitní systém ihned rozpozná nebezpečí, protože virus nemůže vyměnit všech 27 proteinů. I když zde už není ten konkrétní spike-protein, na který byla zacílená ona "vakcína", pořád zafunguje spolehlivě ona polyklonální imunita - rozpozná jakoukoli variantu covidu vždycky - a zlikviduje. Zatímco u monoklonálních protilátek z "očkování" může dojít k nejasnému rozpoznání viru - protilátky virus sice obalí, ale nezlikvidují - ten s edostane i s protilátkami do buňky, namnoží se a nakonec buňka "vybuchne" a nové viry už jsou proti protilátkám odolné. Tomuto jevu posílení viru protilátkami se říká ADE a byl popsán u jiných virových onemocnění už dříve.
..."vir SARS-CoV-2 nebyl nikdy izolován, viděn, prokázán..."...
U virů je toto naprosto běžná situace.
Jeho přítomnost se prokazuje nepřímo přítomností jeho typických proteinů (skrze jeho RNA řetězec) - ale naprosto spolehlivě. Je tak malý, že ho pod mikroskopem pro spoustu jiných útvarů neuvidíš.
Ani atom nikdo neviděl, ale dá se prokázat, dá se vědeckými metodami určit, kolik má protonů, neutronů a elektronů....
|
]
|
|
Re: fakta o covidu (Skóre: 1) Vložil: timg v Neděle, 23. leden 2022 @ 20:02:13 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | Zdravím Williho, a děkuji za odkaz 🙂 Souhlasím s obsahem.👍 |
Re: fakta o covidu (Skóre: 1) Vložil: Willy (stanislav.velicky@seznam.cz) v Neděle, 23. leden 2022 @ 22:48:36 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Ahoj timgu, přesně stejné verše z 2- listu Tesalonickým jsem dnes sdílel na mé FB zdi jako obrázek. |
]
Re: fakta o covidu (Skóre: 1) Vložil: timg v Úterý, 25. leden 2022 @ 18:38:00 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Ahoj Willy, díky, pěkně napsáno. 👍 Jen věřím že Antikrist je zjevený , soudy již probíhají a nějaké (3) nádoby již byly vylity. Nebyl jsem zde nějakou dobu, vidím že nic moc se zde nezměnilo. V roku 2019 mi zemřela manželka. Pak mi bylo dopřáno založit novou rodinu, a tak se stalo že jsem v 53 letech prvorodič.🙂 Mám dcerku Lucii.🤗 A tak jsem teď na rodičovské 🍼🙂 💝
Měj se v milosti a Pánově🤴pokoji fajn.🙏 |
]
|
|
Re: fakta o covidu (Skóre: 1) Vložil: timg v Neděle, 23. leden 2022 @ 20:08:54 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | 9Ten zlý přijde v moci satanově, bude konat kdejaký mocný čin, klamná znamení a zázraky 10a všemožnou nepravostí bude svádět ty, kdo jdou k záhubě, neboť nepřijali a nemilovali pravdu, která by je zachránila. 11Proto je Bůh vydává do moci klamu, aby uvěřili lži. 12Tak budou odsouzeni všichni, kdo neuvěřili pravdě, ale nalezli zalíbení v nepravosti ( 2.Tes.2)
Dnes aktuální: Zj.13- 16:7 |
|
|
Re: fakta o covidu (Skóre: 1) Vložil: victorpatrick v Pondělí, 30. říjen 2023 @ 01:33:24 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | To, že se vy ani František této problematice nevěnujete, je zvláštní a retro bowl college paradoxně svým způsobem příznačné. Navzdory skutečnosti, že druhá osoba namluvila a nahrála cizí video, obviňujete autory výše uvedených článků, aniž byste poskytli jakoukoli podpůrnou dokumentaci. |
]
Re: fakta o covidu (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Pondělí, 30. říjen 2023 @ 17:16:45 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Tohle je poměrně zajímavé. Někdo zřejmě začal používat AI na psaní Praseo diskuzních příspěvků, linkspam. Ještě jsem neviděl. Úplně důvěryhodně to nevypadá, ale už se to hodně blíží realitě.
Toník |
]
|
|
|
|