Grano Salis NetworkGrano SalisGranoChatMusicalise-KnihyModlitbyD K DKřesťANtiqC H M IMOSTYNotabeneECHO 
Vítejte na Grano Salis
Hledej
 
Je a svátek má Rostislav.   Vytvoření registrace
  Článků < 7 dní: 2, článků celkem: 16651, komentáře < 7 dní: 230, komentářů celkem: 429546, adminů: 60, uživatelů: 5252  
Vyzkoušejte
Jednoduché menu

Úvodní stránka

Archiv článků

Protestantské církve

Veřejné modlitby

Zpovědnice

e-Knihovna

e-Knihy pro mobily

Kam na internetu

Soubory ke stažení

Recenze

Diskusní fórum

Tvůj blog

Blogy uživatelů

Ceny Zlatá Perla

Ceny Zlatá Slza

Doporučit známým

Poslat článek


Tip na Vánoční dárek:

Recenze
Obsah
OBJEDNAT


GRANO MUSICALIS

Hudební portál
GRANO MUSICALIS
mp3 zdarma

Velký pátek

Vzkříšení


Pravidla


Kdo je online
Právě je 427 návštěvník(ů)
a 2 uživatel(ů) online:

rosmano
oko

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde

Polemika


Přihlášení

Novinky portálu Notabene
·Selhání pøedstavitelù Jižních baptistù pøi ochranì obìtí sexuálního zneužívání
·Sbor Bratrské jednoty baptistù v Lovosicích vstoupil do likvidace
·Informace z jednání Výkonného výboru BJB dne 10. kvìtna 2022
·JAS 50 let: Adrian Snell, trièko a beatifikace Miloše Šolce
·Online pøenosy ze setkání všech JASákù k 50. výroèí pìveckého sboru JAS
·Prohlášení tajemníka Èeské evangelikální aliance k ruské agresi na Ukrajinì
·Jak se pøipravit na podzimní vlnu?
·Kam se podìly duchovní dary?
·Bratrská jednota baptistù se stala èlenem Èeské eavngelikální aliance
·Patriarcha Kirill v Západu vidí semeništì zla a sní o vizi velkého Ruska

více...

Počítadlo
Zaznamenali jsme
116466856
přístupů od 17. 10. 2001

Partnerství: Pokušení českých mužů
Vloženo Čtvrtek, 17. srpen 2006 @ 15:33:42 CEST Vložil: Bolek

ULTRAS poslal Seraphim

Pokušení českých mužů Bůh stvořil ženské tělo úchvatně krásné. Té kráse neodolá prakticky žádný muž (kromě eunuchů a té hrstky mužů, kteří již dosáhli teologické bezvášnivosti), který je zahlédne. Zatouží po krádeži tohoto těla. Pán Ježíš právě proto řekl, že je pro muže někdy lepší být slepým. Pro každého muže je velikým pokušením pozorovat krásu cizího ženského těla. Zraková izolace je proto velmi dobrým způsobem, jak u muže předejít myšlenkám vedoucím k nespokojenosti v manželství, nevěře, nebo obojímu.“ (Wright, Robert, Morální zvíře, NLN 1995, str.138.) [478, str.138]

Bůh stvořitel všem mužům přikázal: „Nebudeš dychtit po ženě svého bližního…vůbec po ničem, co patří tvému bližnímu.“ (Ex 20, 17) Pán Ježíš toto 10.přikázání Desatera vysvětlil: „Slyšeli jste, že bylo řečeno: "Necizolož." Ale já vám pravím: "Každý, kdo hledí na ženu se žádostivostí, již s ní zcizoložil ve svém srdci. Jestliže tě tvé pravé oko svádí, vyrvi je a odhoď od sebe. Neboť je pro tebe lépe, aby jeden tvůj úd zahynul, než aby celé tvé tělo bylo uvrženo do pekla."“ (Mt 5, 27- 29) Aby se z mužů nestali automaticky zloději cizích ženských těl, chodívaly ženy v křesťanských státech až do 60.let 20.století cudně oblečené. Rozšíření vyzývavého oblečení se stalo pro muže pobídkou, aby se chovali k ženám méně uctivě a méně zakrývali své sexuální choutky. Podobný účinek mají i svůdné postavy na reklamách nebo na stránkách časopisu Playboy. [478, str.150-151] Znám příběh jednoho lékaře, kterému jeho duchovní otec odmítl dát rozhřešení za to, že v myšlenkách (ještě ne ve skutcích) toužil po tělech cizích žen. Lékař otci namítl: „Ale, otče, jsem lékař, mám ordinaci, denně.“ – „Právě proto jdi pryč, naprav se.“ Lékař se později svým přátelům přiznal, že jen toto drsné odmítnutí mu pomohlo se zbavit žádostivých myšlenek po tělech cizích žen a dívek. (Castello, Nello, Páter Pio. Ikona Ukřižovaného, Cesta, Brno 1994, str.178.) [53, str.178] Od 60.let 20.století je zrak mužů vydatně sexuálně pokoušen. Toto pokušení začalo vznikat v Paříži 5.7.1946, když francouzský inženýr Louis Réard poprvé předvedl dvoudílné dámské plavky. Tyto plavky dostaly název bikiny. Kromě břišních tanečnic z Alexandrie a dalších středomořských přístavů žádná dáma do té doby neporušila pravidla slušnosti v odívání. Ještě r.1957 časopis Modern Girl (Moderní dívka) varoval: „Je zbytečné plýtvat slovy na tzv. bikiny, poněvadž je po všech stránkách nemyslitelné, aby slušná dívka něco takového nosila.“ (Nestárnoucí bikiny, 100+1 zahraničních zajímavostí, leden 1996, str.58.) [294] Proč se staly bikiny tak rychle plážovou normou? Protože tehdejší lékaři doporučovali opalování ze zdravotních důvodů. Bikiny a slunce se měly stát lékem. To umožnilo bleskurychle překročit hranice studu. Další cesta vedla skrze kino a film. Brigitte Bardotová předvedla bikiny ve francouzském Vadimově filmu „A Bůh stvořil ženu“. Na plátnech kin se objevila v dvoudílných plavkách první dívka Jamese Bonda Ursula Andressová ve filmu „Doktor No“ (Ta pózovala zcela nahá pro časopis „Playboy“ r.1995 i ve svých 60 letech). Poté se severoamerická Kalifornie stala svatyní kultu polonahého ženského těla. V dobách, kdy zpívali Beach Boys, chodníky a pláže se plnily dívkami v dvoudílných plavkách. [28][294] Věřím, že dosud jen menšina žen svádí cizí manžely úmyslně. Slušné ženy ustrojené podle poslední módy obvykle nevědí, že svou polonahotou svádí cizí manžely. Je jisté, že móda, od času bikin a minisukní až dodnes znásobuje ze strany mužů manželskou nevěru, pohlavní promiskuitu, sexuální násilí, rozvody, bolest citovou i fyzickou, způsobenou 52 druhy pohlavně přenosných nemocí. Některá bolest přináší i smrt (z AIDS i z jiných virových pohlavních chorob). Ještě více než bikiny a minisukně pokouší každého muže a dospívajícího chlapce, který si jde zaplavat, ty české ženy na pláži, které se od počátku 90.let 20.století opalují bez horního dílu plavek. Dělají to na veřejné (ne na specielně vyhrazené nudistické) pláži a nikdo jim v tom nebrání [145]. Jak je známo, v létě r.2001 se takto opalovala na pláži i místopředsedkyně Poslanecké sněmovny parlamentu České republiky Petra Buzková - úřady i veřejnost to mlčky tolerují, čeští novináři vychvalují [451]. To se velmi podobá té společenské situaci, jejímž důsledkem byla před tisíciletími celosvětová potopa. Gen 6,1- 2: „…viděli synové božští, jak půvabné jsou dcery lidské, a brali si za ženy všechny, jichž se jim zachtělo.“ Dospívající mládenci a muži i dnes snadno vidí polonahé i nahé dcery lidské a chtějí je pak všechny. Na kontinentech Evropy, Austrálie, Ameriky je musí pozorovat polonahé na pracovišti, v ulicích a zejména na plážích. Skrze vysílání televize je mohou pozorovat polonahé a zcela nahé majitelé televizních přijímačů na všech kontinentech. Pravidelné, válkou nepřerušené televizní vysílání začalo v USA r.1941 [408]. Televizní vysílání se pak rozšířilo takovým způsobem, že v 70.letech 20.století měla televizní přijímač v České republice téměř každá domácnost. Tehdy se ve filmech začaly objevovat i ženy zcela nahé. Brzy nato také zobrazování pohlavního styku nejprve mezi mužem a ženou, pak i homosexuální a lesbické styky. [46] Počty sebevražd po neočekávané manželské nevěře v Česku stoupají. [9] V České republice se od 60.a 70.let 20.století rozmáhalo sexuální spolužití ještě před uzavřením manželství. Jev dříve okrajový se už v 80.letech stal normou - české ženy se většinou vdávaly až těhotné. Po listopadu 1989 se však celospolečensky rozmáhá kromě této již zažité normy i tzv. žití na hromádce. (V dřívějších desetiletích a staletích byl tento styl života typický pouze pro propuštěné vězně a recidivisty.) Myslím, že důsledky pocítíme za dvacet, třicet let na enormně zvýšeném počtu recidivistů vychovaných právě v těchto svobodných svazcích. Až do konce 20.století nikdo z lidí manželovu nevěrnost - záletnictví nebyl schopen dokázat. Nikdo nemohl neznámého muže, který nebyl fyzicky dopaden popohnat k zodpovědnosti. Těhotenství však vždy prozradilo, že se neprovdaná panna chovala nezodpovědně. Nyní koncem 20. a počátkem 21. století lze skrze testy DNA již dokázat sexuální vztah včetně znásilnění každému muži, existuje-li důkaz – jeho sperma. Takto byl usvědčen severoamerický prezident Clinton v 90.letech 20.století. Kéž by tento strach z možného prozrazení a případného trestu napomohl k vytváření návyku sexuální odpovědnosti u mužské populace a nikoliv k ještě dokonalejšímu zametání stop. Podle zahraničních výzkumů ovlivňuje postoje lidí k sexuálním otázkám nejvíce náboženské přesvědčení. Křesťanská víra odmítá sadistický a krvavý sex, sex lidí na zvířatech (zoofilii), sex dospělých na dětech (pedofilii), sex s rodinnými předky a potomky (tj.incest), homosexualitu, prostituci, pohlavní promiskuitu, předmanželské pohlavní styky, pornografii, vraždění počatých dětí - interrupce. [485, str.109] Již jsem uvedl, že mnozí čeští muži ztratili křesťanskou víru po 1.světové válce, kdy uvěřili levicovému a skrytě ateistickému prezidentu Masarykovi. Vůči současné sexuální revoluci jsou jejich mužští potomci proto bezbranní. [470] Pornografie je pokušením pro chlapce i muže. Zákonitě v nich budí nadměrnou touhu po sexu. Automaticky se dostaví chuť – žádost. Muž totiž miluje ženu především očima, méně hmatem a sluchem. [478, str.138] Jsem přesvědčen, že předchůdcem současné pornografie bylo výtvarné a sochařské zobrazování krásy lidského, především ženského těla v dobách renesance. Tato díla jsou především v muzejních sbírkách. [203][449] Fotografická pornografie se v Československu začala prosazovat v letech 1959-1968. Striptýz byl jedním z výdobytků „pražského jara“. [96][251] Následujících 20 let bylo obyvatelstvo této republiky tzv. normalizací paradoxně do jisté míry chráněno před vlivem západního módního trendu – před pornografií, prostitucí a homosexualitou. Nebylo však chráněno před svůdnou módou minisukní, která se na Západě prosazovala od r.1960 a před pokušením z antikoncepčních pilulek, vynalezených r.1961. [485, str.30-31][380] Proč se komunističtí normalizátoři 70.let v Československu postavili proti sexuální revoluci, ačkoliv Engels, Lenin a dlouhou dobu i Stalin ji stvořili, podporovali a vyváželi do celého západního světa? K pochopení napomůže následující objasnění. Českoslovenští komunisté následovali aktuální sovětský vzor. V 60. a 70.letech 20.století sovětské vedení nařizovalo (na svém území a na území, které okupovalo) v oblasti sexu puritanismus - z důvodu předchozí negativní zkušenosti: „V prvních letech po Říjnové revoluci byla v Sovětském svazu volná láska oficiálně podporována. Významným bojovnicím za práva žen, jako spisovatelce a pozdější velvyslankyni Alexandře Kolontajové, se podařilo spojovat emancipaci ženy s osvobozením proletariátu. Jak jsme podotkli na začátku této kapitoly, odvolávaly se právem na autoritu Engelse, jenž považoval manželství za jednu ze zastaralých forem kapitalistického světa. Proto byla volnému spolužití v SSSR přiznávána stejná práva jako zákonně uzavřenému manželství, při čemž se ovšem očekávalo, že manželství časem a ruku v ruce s pokračujícím zráním komunistického uvědomění mas zcela ustoupí volné lásce. Víme, kam tento experiment vedl. Sebevraždy opuštěných žen se brzy podobaly epidemii. Velký počet potratů snižoval populaci země a ničil zdraví mnoha žen, čímž byla negativně ovlivňována jejich pracovní výkonnost. V obrovském množství zanedbaných dětí bylo procento těch, které pocházely z volného svazku otřesně vysoké. Nakonec musel sovětský stát uznat, že s experimentem volné lásky neuspěl, a proto přiznal od r.1934 zákonně uzavřenému a trvanlivému manželství tutéž hodnotu, jakou má v buržoazní společnosti. Je známo, že dnes (tj. v 60.letech, kdy I. Lepp, který byl dříve mnoho let generálním tajemníkem světového svazu revolučních spisovatelů, psal tuto zprávu) v SSSR míří vývoj v oblasti lásky spíše k puritanismu. A ti, kteří ještě mají odvahu hájit volnou lásku, se vydávají v nebezpečí, že budou považováni za nepřátele lidu.“ (Lepp, Ignace, Psychoanalýza lásky, Signum unitatis Hradec Králové 1991, str.128.) [230, str.128] Parlamenty a prezident V.Havel odstranili po r.1989 z české legislativy řadu existujících zákazů i trestů za sexuální kriminalitu. Za znásilnění umožnili ukládat i jen symbolické podmíněné tresty (tzn. že dopadený a usvědčený násilník nemusí být potrestán vězením) a incest přestává být v některých případech (pohlavní styk otců s dcerami) soudně trestán [485, str.31-32]. Proto počet sexuálně násilných trestných činů roste. Homosexuální styk se stal beztrestným již od 15 let a byl umožněn vznik 17 organizací homosexuálů [485, str.31,33]. Jedna jejich radikální skupina dokonce směla kandidovat a kandidovala r.1990 v parlamentních volbách [485, str.33]. Pornografické materiály, prostituce a homosexuální chování zde byly deregulovány způsobem, který v jiných zemích nemá obdoby. Proto se zde rozšířil obchod s pornografií, prostitucí, homosexuální prostitucí a pedofilní prostitucí. Začalo to fotografiemi nahých žen na pohlednicích, kalendářích a na obalech časopisů. Od té doby je i dětem v běžném novinovém stánku dostupná sadistická erotika v časopise Hustler – tak hrozná situace není ani na Západě. Běžně se prodávají pornografické noviny a časopisy, ale i časopisy, které fotografují homosexuální erotiku. Prodávají a půjčují se videozáznamy soulože mezi mužem a ženou (měkké porno) i filmové scény homosexuálního, lesbického a ještě více nenormálního styku (tvrdé porno). [485, str.111,31,33,132][126] Skrze tzv. měkkou pornografii nastává v nejlehčím případě následující situace. Manžel přijde domů a prohlíží si časopis nebo sleduje video či televizi. Co vidí? Krásné usmívající se ženy s perfektním tělem. Podívá se do kuchyně. Co vidí? Po návratu ze zaměstnání unavenou, smutnou či rozhněvanou manželku, matku jeho dětí. Ona se už většinou neusmívá. Také tělo nemá jako za mlada. Jaké ovoce přináší toto srovnání skutečné ženy s vyfotografovaným či nafilmovaným snem? Minimálně nespokojenost. [377, str.19][478, str.138] V horším případě dojde k manželské nevěře či k návštěvě nevěstince. V ještě horším případě dojde po shlédnutí pornomateriálu ke znásilnění. Na běžném novinovém stánku je možné napočítat až 25 různých pornografických časopisů. Přitom volně k prodeji je 60 titulů pornografických a erotických časopisů. Podle zkušenosti kriminalistů je pornografie teorií a znásilňování praxí [82][83]. Proto počet znásilněných žen v Česku roste. Naneštěstí situace se nijak neřeší. Po listopadu 1989 přestala být prostituce trestnou, a tak se zde objevila řada nevěstinců, erotických salonů i klubů a pouličních prostitutek (– ve velkoměstech i homosexuálních prostitutů). Došlo i k exportu českých prostitutek do západní Evropy a USA, k vzniku sexshopů a erotických automasturbačních telefonních linek. [485, str.31][285, str.6][335][360][457] R.1996 zde bylo již 1 860 nevěstinců. Kromě toho se r.1995 pouliční prostituci věnovalo v Praze 1 200 žen, mimo Prahu 6 000 žen. Toho roku se zde prostitucí živilo 22 000 žen. Prostitutky vyhledávají hlavně muži pohodlní. Ti, kteří se vyhýbají složitému namlouvání a svádění. Kteří se neumějí zamilovat. [59, str.59][103, str.44 - 45,54] Sexuálně závislí konzumenti ztrácí citlivost a mají potřebu stále silnějších obrazů k dosažení téhož účinku. Pornoprůmysl jim proto nabízí, zatím nelegálně, filmová zobrazení všech forem abnormálního sexu, včetně incestu a násilného pohlavního styku na dětech a na zvířatech. Také nepředstavitelnou směsici krvavého násilí a sexu. [285, str.7] Vládnoucí českoslovenští komunisté už r.1961 povolili homosexualitu. Nyní všichni poslanci Komunistické strany Čech a Moravy (kromě 1) v českém parlamentu pravidelně hlasují za uzákonění nenormálního typu manželství – za tzv. registrované partnerství homosexuálů [336]. Tím jsou spolu s obdivovatelem homosexuálů bývalým prezidentem V.Havlem opět v čele morální devastace národa. Za vše mluví to, že mluvčím prezidentovy manželky byl praktikující homosexuál Martin Krafl. Nyní (r.2006) je tento homosexuál mluvčím veřejnoprávní televize ČT.   Mgr. Libor Halík PhD., duchovní Pravoslavné církve


"Pokušení českých mužů" | Přihlásit/Vytvořit účet | 31 komentáře | Search Discussion
Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor.

Není povoleno posílat komentáře anonymně, prosím registrijte se

Genesis 6, 1-2 a 4 (Skóre: 1)
Vložil: Marek2 v Čtvrtek, 17. srpen 2006 @ 18:57:55 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Již delší dobu se snažím pochopit verše Genesis 6:
"Když se lidé počali na zemi množit a rodily se jim dcery, viděli synové božští, jak půvabné jsou dcery lidské, a brali si za ženy všechny, jichž se jim zachtělo. ... Za oněch dnů, kdy synové božští vcházeli k dcerám lidským a ty jim rodily, vznikaly na zemi zrůdy, ba ještě potom."
Kdo by mi mohl pomoci vysvětlit, kdo byli ti "synové božští" a vlastně celé tyto verše? (Vzpomínám si, že je kdysi použil Daniken jako "důkaz mimozemských civilizací", ale to se mi nezdá.)



Svědectví (nejen) pro Seraphima, aneb jak jsem si nenašel cestu k pornu (Skóre: 1)
Vložil: Eleazar v Čtvrtek, 17. srpen 2006 @ 20:49:16 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Zaujal mne tento článek, zvláště věta

"Dospívající mládenci a muži i dnes snadno vidí polonahé i nahé dcery lidské a chtějí je pak všechny."

Když mně bylo asi tak 15 let (tehdy jsem ještě nevěřil), tak mi spolužák doporušil, abych sledoval v televizi pornofilmy a že to jiný spolužák také dělá, po kratší rozmluvě jsem na tento rozhovor zapomněl. První pornofilm jsem si pustil asi tak před týdnem, vlastně ani nevím proč, neboť se v této branži neorientuju, tak ho popíšu objektivně: sex na jednu noc, lesby, sororát, nějaká vražda a dál nevím, protože jsem v polovině filmu usnul, před několika dny jsem si v noci pustil další takový film a ten jsem VYPNUL po několika minutách, jestli se mne někdo chce zeptat, o čem to bylo, tak já nevím, ten film nebyl vůbec o ničem, osobně nechápu, proč se na takové filmy lidé dívají, a že to vůbec vydrží (mně se to nepovedlo)

Za svůj krátký život jsem jsem viděl mnoho krásných polonahých a skoro nahých děvčat, ale ať se snažím jak se snažím, tak si nevzpomínám, že bych kvůli tomu byl puzen s nimi dělat něco, čeho bych později litoval, občas jsem se ptal "proč?" a "opravdu bych nechtěl?"
asi narozdíl od jiných dospívajících mládenců a mužů snadno vidících polonahé i nahé dcery lidské a je možná právě proto nechci.

Ještě, abych ukončil svů zkušenosti s touto problematikou, jsem si vzpomněl, jak kdysi bratří na biblické svědčili o tom, jak se bavili s trafikanty, že jim se taky nelíbí, že musejí pod diktátem peněz prodávat pohoršující periodika, tak mne docela udivilo, kde s takovými výrobky setkali, osobně znám pouze jeden stánek, o kterém vím, že je to tam k dostání, asi bych měl začít kupovat noviny v trafikách, místo v supermarketech

P.S. asi bych měl dodat, že nejsem sodomita ani nic na ten způsob
P.P.S. když už jsme u sodomie, tak tu mám dva pěkné nevyvážené odkazy, takže vstup pouze na vlastní nebezpečí:
http://antika.avonet.cz/article.php?ID=1503
http://www.intimnosti.cz/index.php?clanek=76



Re: Pokušení českých mužů (Skóre: 1)
Vložil: Seraphim v Čtvrtek, 17. srpen 2006 @ 22:33:35 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://cs.gloria.tv/?user=416
HŘÍCHY PŘEDPOTOPNÍCH LIDÍ

Již delší dobu se snažím pochopit verše Genesis 6, 1-2 a 4
Genesis 6:
"Když se lidé počali na zemi množit a rodily se jim dcery, viděli synové božští, jak půvabné jsou dcery lidské, a brali si za ženy všechny, jichž se jim zachtělo. ... Za oněch dnů, kdy synové božští vcházeli k dcerám lidským a ty jim rodily, vznikaly na zemi zrůdy, ba ještě potom."
Kdo by mi mohl pomoci vysvětlit, kdo byli ti "synové božští" a vlastně celé tyto verše? (Vzpomínám si, že je kdysi použil Daniken jako "důkaz mimozemských civilizací", ale to se mi nezdá.) Marek2


Vysvětlení se nalézá opět v Bibli, v Genesis.

Genesis, 4. kapitola, následující verše:
25 I poznal opět Adam svou ženu a ta porodila syna a dala mu jméno Šét (to je Do klína vložený). Řekla: "Bůh mi vložil do klína jiného potomka místo Ábela, kterého zabil Kain."
26 Šétovi se narodil syn; dal mu jméno Enóš. TEHDY SE ZAČALO VZÝVAT JMÉNO HOSPODINOVO.

Genesis 5
1 Toto je výčet rodopisu Adamova: V den, kdy Bůh stvořil člověka, učinil jej k podobě Boží.
2 Jako muže a ženu je stvořil, požehnal jim a v den, kdy je stvořil, dal jim jméno Adam (to je Člověk).
3 Ve věku sto třiceti let zplodil Adam syna ke své podobě, podle svého obrazu, a dal mu jméno Šét.
4 Po zplození Šéta žil Adam ještě osm set let a zplodil syny a dcery.
5 Všech dnů Adamova života bylo devět set třicet let, a umřel.
6 Ve věku sto pěti let zplodil Šét Enóše.
7 Po zplození Enóše žil Šét osm set sedm let a zplodil syny a dcery.
8 Všech dnů Šétových bylo devět set dvanáct let, a umřel.
9 Ve věku devadesáti let zplodil Enóš Kénana.
10 Po zplození Kénana žil Enóš osm set patnáct let a zplodil syny a dcery.
11 Všech dnů Enóšových bylo devět set pět let, a umřel.

Vysvětlení:
Jakmile se Šétovi narodil syn Enóš, TEHDY SE ZAČALO VZÝVAT JMÉNO HOSPODINOVO. To znamená, že nastal okamžik pokání, obrácení části potomků Adamových po vyhnání Adama a Evy z Ráje. Těm, kteří se kajícně obrátili k Bohu (-přestali se v srdci na Boha za vyhnání z Ráje hněvat a uznali, že Bůh je dobrý - že je LÁSKA a že jednal s lidmi spravedlivě, správně) se začalo říkat synové Boží a těm, kteří se kajícně neobrátili zůstalo jméno synové lidští. Bylo zodpovědné, aby si synové Božští nebrali za manželky dcery nekajících (svévolných, pyšných) synů lidských. Tito lidští synové byli potomky nekajícího se bratrovraha Kaina. Brali si i více žen než jednu, vraždili, Bohu se nestyděli rouhat (podobně jako nekající lotr na kříži vedle Krista) a nevážili si Božího milosrdenství - toho, že Bůh jejich praotce Kaina hned po bratrovraždě nepotrestal smrtí. Byli ve zlu zatvrzelí (tzn. žili pravděpodobně v neodpustitelném hříchu rouhání Duchu svatému). Synové Božští se jim měli proto vyhýbat a nebrat si ani jejich dcery zvyklé na zlo. Uvedena je CHLUBIVÁ, drzá a lživá řeč syna lidského - vražedníka jménem Lámech. Bůh totiž neslíbil, že bude Lámecha chránit před mstiteli. Viz Genesis, 4. kapitola, následující verše:
19 Lámech pojal dvě ženy; jedna se jmenovala Áda a druhá se jmenovala Sila.
20 Áda porodila Jábala, který se stal praotcem těch, kdo přebývají ve stanu a u stáda.
21 Jeho bratr se jmenoval Júbal; ten se stal praotcem všech hrajících na citaru a flétnu.
22 Také Sila porodila, a to Túbal-kaina, mistra všech řemeslníků obrábějících měď a železo. Sestrou Túbal-kainovou byla Naama.
23 Tu řekl Lámech svým ženám: "Ádo a Silo, poslyšte můj hlas, ženy Lámechovy, naslouchejte mé řeči: ZABIL JSEM muže za své zranění, pacholíka za svou jizvu.
24 Bude-li sedmeronásobně pomstěn Kain, tedy Lámech sedmdesátkrát a sedmkrát."

Odpověděl: Mgr. Libor Halík PhD., duchovní Pravoslavné církve




Re: Pokušení českých mužů (Skóre: 1)
Vložil: aviaf v Pátek, 18. srpen 2006 @ 06:11:45 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.ucl.ac.uk/ssees/people/economics-and-business-staff-folder/tomas-cvrcek
Je mnoho oblasti sexualni moralky dnesni spolecnosti, ktere je potreba kritizovat a nasledne reformovat.

Ale co me nebesky VYTACI, je zde v tomto clanku pouzity zpusob argumentace, kterej za puvodce muzova hrichu tak nejak samozrejme povazuje zenu: zena se musi zahalovat, zena nema nosit bikini, proc nosej minisukne atd. - a to vsechno, aby Pan tvorstva muz nemusel chudacek bojovat s pokusenim, protoze zakonite v nich budí nadměrnou touhu po sexu. Automaticky se dostaví chuť – žádost.

Jak snadna je muzova argumentace: ja nic, to vono jaksi samo, automaticky, zakonite. Vinno je proradne pleme Evino, ze nosi kratkou sukni.

JAKO KDE TO JSME?

Nastesti, jak stoji v uvodu tohoto clanku, Jezis (Mt5:27-29) nam v tom dela, rekl bych, dost jasno:

- Pokud mas problem S BUJNOU FANTAZII,
- pokud nejsi schopen udrzet svuj POKLOPEC NA UZDE,
- pokud tvoje OKO SILHA po stehnech nezname krasky,

tak se NEVYMLOUVEJ NA BIKINI, ALE VYRVI SI TO VOKO!!!!!!

Pro obzvlaste natvrdle: pokud s nejakou zenou cizolozis ve svem srdci, neni to vina te zeny, ani jejiho (treba sporeho) obleceni, ale je to TVOJE vina, TVUJ hrich, TVUJ nedostatek sebekontroly.

Jezis celkem jednoznacne ukazuje, ze vsechny ty uvedene sexualni nesvary spolecnosti, at uz jde o pornografii nebo o prostituci, nejsou dusledkem NABIDKY, ale POPTAVKY!

A PRESTOZE jsou Jezisova slova pomerne jednoznacna, magistr doktor duchovni Halik, apostol Boziho hnevu Serafim jsem stejne postne vyplod, kterej je v TOTALNIM rozporu s Jezisovym slovem (citovanym dokonce v samotnym uvodu clanku) PRAVE ve veci toho, kde je treba hledat puvodce hrichu.

Vůči současné sexuální revoluci jsou jejich mužští potomci proto bezbranní.

No to se mi snad zda....?????
Jaky jsme to my chlapi bezbranny chudinky, kdyz nam ohavny svet od rana do vecera promita v televizi porno!
Jak nechutne jsou fotografie spore odenych zen v casopisech pro mladistve!
Jak necitlive jsou ty padle zenstiny, ktere nosi minisukne a bikini, ba dokonce se opaluji nahore bez!

Vypni tu televizi! Nekupuj ty casopisy! Nedivej se tem zenam na nohy ani na prsa! Kdo te nuti? Jen tvuj hrich. TVUJ!

Modleme se za to, aby uz konecne prisel cas, kdy chlapi - vcetne duchovnich nekterych cirkvi - prestanou premejslet sourkem a zacnou pouzivat mozek. Pak budeme mit i realnou nadeji, ze se nektere spolecenske problemy podari zacit resit u jejich korene, misto u jejich ovoce.

Aviaf



Re: Pokušení českých mužů (Skóre: 1)
Vložil: Gojim v Pátek, 18. srpen 2006 @ 12:57:50 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Serafin prepac ale za expanziu porna a promiskuity si v najhlbsej podstate mozu krestania samotni svojim laxnym pristupom k problematike...Mozu za nu napriklad aj duchovni ktory okrem strasenia peklom o skutocnom Bozom zamere manzelstva mlcia, o jeho hlbkach neucia, nakolko mu ani velmi sami nerozumeju alebo o nom ani nevedia a ani nechcu... Vysvetli mi, preco by som mal zit promiskuitnym sposobom zivota, ked viem ze Bozi plan s mojim zivotom v tejto oblasti je, ze si s manzelskym partnerom mozem okrem vasnivej sexuality rozumiet aj intelektom, charakterom a byt zo vztahu vnutorne naplneny...Lenze ten manzelsky partner musi byt skutocne pre mna, musi sa ku mne "hodit" (napr. musim si byt isty Bozou volou pre zivot s nim..) kde okrem sexualnych technik :-) by som mal dokonale poznat podstatu mentality opacneho pohlavia a mal by ma k tomu niekto od mladosti v mojej cirkvi viest, vychovavat... (Nakolko napr. v Brave sa pravdu nedozviem, ze?) Totiz ak za mlada vstupim do manzelstva s niekym kto "nieje pre mna", iba na zaklade napriklad telesnej pritazlivosti, mozem pocitat s tym ze vztah bude pre mna po case utrpenim a budem iba dalsim z odstrasujucich prikladov...Lenze takych duchovnych akosi niet, duchovni okolo mna sa teme vyhybaju, maximalne dokazu strasit peklom, tvrdia ze manzelstvo zakonite znamena len odriekanie, drinu, neexistuje aby sme akymkolvek legalnym sposobom dokazali regulovat pocet deti napriek tomu ze pre vyvoj dietata je najdolezitejsie ak sa narodi ako chcene... atd, atd... Boh to tak nejako myslel, a ja by som mal tym padom vlastne ticho zavidiet ludom zijucim v cudzolozstve "pestrost" ich zivota v hriechu...

Mam vela priatelov ktori promiskuitne ziju a absolvoval som s nimi na tuto temu viacero spontannych (t.j. naozaj priatelskych) rozhovorov, a je to zaujimave...ak tychto ludi budete pozorne pocuvat, pridete na to, ze kvantita v sexe (mnozstvo sex. partnerov) vacsinou absolutne vylucuje jej kvalitu. Napr.hlbka vyvrcholenia, (orgazmu) u zien ma vacsinou priamu suvislost z monogamitou vztahu, jeho citovou hlbkou a schopnostou empatie u partnerov.... To je aj dovod, preco mnohe zeny poznaju vacsinou iba velmi plytky orgazmus, a maju zo sexu velmi malo...A to napriek tomu ze pornografia nas presviedca o niecom inom...Myslim ze ak niekto pochopi ze pokial tej nadhernej zene ktoru zbadal nebude chciet byt niekto verny, nedokaze chapat jej povahu, milovat taku aka je (aj ked nebude oblecena v mini :-) , nepochopi ze jej telo sa meni asi kazdych 5 rokov, (vacsinou k horsiemu) pochopi aj to, ze z jednorazoveho sexu s nou asi vela mat nebude, a ona uz vobec nie..t.j rozvyjat predstavy okolo nej je vlastne nezmysel :-)))

Serafin, vies co by som dal aspon za jednu kvalitnu krestansku prednasku na tuto temu? Kniha sex - slehacka na torte - je zla uz len svojim nazvom . nieto este obsahom...Ja ti ponukam lepsiu, len pri nej treba viac uvazovat, klikni tu

nic v tejto poznamke som nemyslel na nikoho osobne, skusil som opisat vseobecny stav...



Re: Pokušení českých mužů (Skóre: 1)
Vložil: Marek2 v Pátek, 18. srpen 2006 @ 16:42:38 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Za nejzávažnější v tématu lehkého letního odívání dívek považuji odhalená záda v oblasti ledvin i za studeného počasí. Mladý organismus to vydrží, ale domnívám se, že pokud se to přehání, mohlo by to mít následky na zdraví. Rána jsou už chladná...



Re: Pokušení českých mužů (Skóre: 1)
Vložil: Olin v Pátek, 18. srpen 2006 @ 23:54:48 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Ani zraková izolace není, milí Přátelé kopretin, konečné řešení.

Právě před tisíci lety byl český kníže Jaromír, poněkud nevázaný to mladík, svými konkurenty vyklestěn.
Nepomohlo to...

Proto byl po letech "zrakově izolován", jak se korektně říká, neboli oslepen.
Nepomohlo to...

Proto byl po několika letech proboden kopím na bvelmi choulostivých místech.
A pomohlo to!

Jojo, s čím kdo zachází...

Olin



Stránka vygenerována za: 0.40 sekundy