|
Právě je 431 návštěvník(ů) a 1 uživatel(ů) online: rosmano
Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde
|
Zaznamenali jsme 116470885 přístupů od 17. 10. 2001
|
| |
Kontrasty: Před pekelnou budoucností nás 5 sobot či 9 pátků nezachrání
Vloženo Středa, 13. prosinec 2006 @ 16:55:44 CET Vložil: Bolek |
poslal Seraphim Před pekelnou budoucností nás 5 sobot či 9 pátků nezachrání
Věřím v Boha.
Všichni křesťané víme, že chce-li člověk žít v přátelství se svým Stvořitelem Bohem, tak musí uvěřit v Jeho zmrtvýchvstalého Syna Ježíše Krista a potom až do okamžiku své smrti Ho s láskou následovat. Viz Evangelium svatého Lukáše, 9. kapitola, 23. verš:
Všem pak (Kristus) řekl: "Kdo chce jít za mnou, zapři sám sebe, nes každého dne svůj kříž a následuj mne.“
Některým protestantům však bylo od 16. století lidmi naslibováno, že stačí uvěřit ve zmrtvýchvstalého Syna Božího Ježíše Krista a potom až do okamžiku své smrti směle hřešit a ani neprosit o odpuštění, ani se nenapravovat, neboť svým vyvoleným dětem Bůh stejně musí odpustit pekelný trest.
Některým katolíkům však bylo lidmi naslibováno od r.1687, že dosáhnou téhož odpuštění pekelného trestu, co shora vzpomenutí protestanté, pokud kromě víry ve zmrtvýchvstalého Syna Božího Ježíše Krista aspoň jednou za život se během 9 po sobě následujících měsíců každý 1. pátek vyzpovídají a přijmou Tělo Kristovo při Večeři Páně. Téhož údajně dosáhnou od r.1925, pokud aspoň jednou za život se během 5 po sobě následujících měsíců každou 1. sobotu vyzpovídají, přijmou Tělo Kristovo při Večeři Páně, pomodlí se třetí část růžence a stráví 15 minut v rozjímání o patnácti tajemstvích růžence, s úmyslem odstranit urážky vůči Marii panně.
Některým protestantům, katolíkům i pravoslavným bylo jistými teology od 20. století naslibováno, že Peklo bude liduprázdné.
Ateistům, tj. bývalým Židům a křesťanům, bylo od 18. století naslibováno, že není ani Peklo, ani Nebe, ani ďábel, ani Bůh.
Já si myslím, že křesťanská víra by se neměla měnit. Že křesťané by měli věřit všemu, co osobně učil Pán Ježíš Kristus svých prvních 12 apoštolů, kteří s ním 3 roky denně přebývali a slyšeli i viděli vše, co učil i dělal. Je to pravdivě zaznamenáno v Novém zákoně, který lze správně pochopit jedině v souladu se Starým zákonem. Pán Ježíš učil, že Peklo existuje a nebude liduprázdné. Učil, že Nebe, ďábel a Stvořitel Bůh existuje. Jeho slova byla zpečetěna množstvím neobvyklých zázraků, včetně Jeho vlastního zmrtvýchvstání po předchozí hrozné smrti na kříži.
Mgr. Libor Serafím Halík PhD., duchovní Pravoslavné církve
|
Re: Před pekelnou budoucností nás 5 sobot či 9 pátků nezachrání (Skóre: 1) Vložil: jdu v Středa, 13. prosinec 2006 @ 18:06:19 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | A co hřích veřejného odsuzování a zatracování hříšníků (a homosexuálů) do pekla, ten bude křesťanům také bez pokání odpuštěn ...???!!
Nebo o něm bude tvrzeno, že to není žádný hřích ...!!???
Protože jakýsi Pravoslavný kněz Serafim řekl: že "Ježíš a apoštolové učili přece proklínat"...!!??? ))))
Tak to tedy znamená, že když jsi křesťan, tak můžeš proklínat a odsuzovat, koho se ti zachce...!!??? ))))
Nejsi Ty lhář nestydatý Serafime ??? ))))
|
|
|
Odpověď pánovi (Skóre: 1) Vložil: Seraphim v Středa, 13. prosinec 2006 @ 18:43:10 CET (O uživateli | Poslat zprávu) http://cs.gloria.tv/?user=416 | Veřejné oznámení, že těžký hříšník jde trpět do věčného Pekla, je pravdivé oznámení.
Pokud se hříšník, kterým je např. člověk praktikující homosex, díky takové zastrašující informaci napraví, přestane provádět a doporučovat homosex a bude-li následovat učení i příkladný život Ježíše Krista, pak do Pekla nepřijde. Za to Vám ručím pane "Jdu": Mgr. Libor Halík PhD., duchovní Pravoslavné církve |
Serafimovi. (Skóre: 1) Vložil: jdu v Středa, 13. prosinec 2006 @ 19:32:31 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Pokud nevíš, co se děje s člověkem při smrti a po smrti, tak raději nic neříkej, Serafime!!
|
]
Re: Serafimovi. (Skóre: 1) Vložil: oskar v Čtvrtek, 14. prosinec 2006 @ 08:05:58 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | A co se vlastně děje s člověkem při smrti a po smrti? |
]
Re: Serafimovi. (Skóre: 1) Vložil: jdu v Čtvrtek, 14. prosinec 2006 @ 10:24:27 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Po smrti přichází Boží soud, to nám říká Písmo...
A jako každý člověk jen jednou umírá a potom bude soud. (Žd. 9,27 ek. překl.)
Avšak Serafim zde již zatracuje lidi.
Nebyl u Soudu a už zde zatratil lidi do pekla ...))))
Hříšník jeden. |
]
Re: Serafimovi. (Skóre: 1) Vložil: Miloslav v Čtvrtek, 14. prosinec 2006 @ 18:00:53 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://miloslav.pletanek@prolife.cz |
Jdu: Pokud nevíš, co se děje s člověkem při smrti a po smrti, tak raději nic neříkej, Serafime!!
M.P: v tom vašem tvrzení vidím relativismus způsobený moderní teologií.
Nezapomínejme, že to byl lotr po Kristově pravici, který projevil upřímnou lítost za života při plném vědomí a kterému Kristus řekl ještě dnes budeš se mnou v ráji. Tomu druhému lotru po levici (jak symbolické) nic neslíbil neboť se Kristu vysmíval a stejně tak se vysmívají Kristu nekající homosexuální lotři při svých ohavných pochodech, ještě žijí proto mají šanci za plného vědomí činit pokání. Obraťte se nebo zahynete! |
]
Re: Serafimovi. (Skóre: 1) Vložil: jdu v Pátek, 15. prosinec 2006 @ 11:40:04 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Relativismus zde zastáváš spíše Ty se Serafimem.
Ty tedy schvaluleš, aby křesťané veřejně odsuzovali a zatracovali hříšníky ??
Co řekl Pán Ježíš a co učí Písmo o těchto věcech ?
Měl bys to znát, jsi-li skutečně křesťan...
|
]
Re: Serafimovi. (Skóre: 1) Vložil: Miloslav v Pátek, 22. prosinec 2006 @ 12:03:16 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://miloslav.pletanek@prolife.cz | Dej sem odkazy na to co je podle tebe u nás relativismus.
Hříšník se má napřed oslovit mezi čtyřma očima potom před knězem a nakonec, když nic nepomůže ve shromáždění.
Veřejně se má především odsuzovat hřích. |
]
Hříšníky, kteří veřejně vychvalují, velebí hřích (Skóre: 1) Vložil: Seraphim v Pátek, 22. prosinec 2006 @ 16:31:22 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://cs.gloria.tv/?user=416 | Hříšníky, kteří veřejně vychvalují, velebí hřích jako např. homosexuály na homosexuálních pochodech, je třeba veřejně napomenout a varovat, že pokud nepřestanou vychvalovat hřích, tak skončí v pekelném ohni na věky věků.
Pokud si napomenutí vezme aspoň jeden z nich k srdci a napraví se, naše veřejné napomenutí i hrozba ho zachránila z pekelných plamenů. Lhostejní křesťané bez lásky veřejné hříšníky nenapomínají, Bohu žel.
Mgr. Libor Halík PhD., duchovní Pravoslavné církve
|
]
Re: Odpověď pánovi (Skóre: 1) Vložil: oskar v Čtvrtek, 14. prosinec 2006 @ 13:45:33 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Čili jestli tomu rozumím, tak spásonosné evangelium lze pak nahradit zastrašující informací o věčném Pekle, a tím vytvořit Ježíši Kristu nové následovníky? |
]
Re: Odpověď pánovi (Skóre: 1) Vložil: jdu v Pátek, 15. prosinec 2006 @ 11:55:10 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | To tady dělá Serafim !
Obrací evangelium v pravý opak...!
Lhář jeden nestydatý...!
|
]
|
|
Re: Před pekelnou budoucností nás 5 sobot či 9 pátků nezachrání (Skóre: 1) Vložil: jdu v Středa, 13. prosinec 2006 @ 18:46:45 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | A co Tebe zachrání před pekelnou budoucností, Serafime?
Žiješ hodným, bohabojným a svatým životem, pečuješ o sirotky a vdovy?
Nebo tady chodíš v pýše a hrdosti, provokuješ pokrytecky lidi a pokláš toto za službu Bohu?? |
|
|
Re: Před pekelnou budoucností nás 5 sobot či 9 pátků nezachrání (Skóre: 1) Vložil: jdu v Středa, 13. prosinec 2006 @ 19:16:49 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | Ovládáš se ve svém životě Serafime?
Nebo dáváš průchod všem svým žádostem?
Ovládáš se v sexu, nebo se přitom chováš jako neukojené zvíře?
A co Tvoje mysl?
Je zaplněna cudností a čistotou?
Nebo je znesvěcena oplzlostmi a žádostmi tohoto světa?
|
|
|
Re: Před pekelnou budoucností nás 5 sobot či 9 pátků nezachrání (Skóre: 1) Vložil: xvejvodam (xvejvodam@seznam.cz) v Čtvrtek, 14. prosinec 2006 @ 22:27:42 CET (O uživateli | Poslat zprávu) http://mocneevangelium.webzdarma.cz | Některým protestantům však bylo od 16. století lidmi naslibováno, že stačí uvěřit ve zmrtvýchvstalého Syna Božího Ježíše Krista a potom až do okamžiku své smrti směle hřešit a ani neprosit o odpuštění, ani se nenapravovat, neboť svým vyvoleným dětem Bůh stejně musí odpustit pekelný trest.
Pane Halíku, můžete být konkrétní? Kdo, kdy a kterým protestantům toto sliboval? A z jakých pramenů čerpáte?
Mě to totiž přijde jako totální blábol a nevěřím, že by to nějaký významnější evangelický směr takto učil (snad s vyjímkou adamitů a podobných sekt).
|
|
|
Re: Před pekelnou budoucností nás 5 sobot či 9 pátků nezachrání (Skóre: 1) Vložil: Seraphim v Pátek, 15. prosinec 2006 @ 16:28:10 CET (O uživateli | Poslat zprávu) http://cs.gloria.tv/?user=416 | Bratře "Xvejvodame",
cožpak jste si nevšiml názorů "Reformovaného" a "Gregoria777", jak zde na Granu považují za ten nejpravověrnější nejpůvodnější protestantismus víru: "Jednou spasen, navždy spasen". Jak oba obhajují, každý možná jinou formou, ale právě toto: "Jednou znovuzrozen, navždy znovuzrozen", či "Jednou zapečetěn Duchem a nikdy už nerozpečetěn". Říkám to svými slovy, oni by to popsali mnoha a mnoha dlouhými větami, ale podstata je tato.
Avšak není to názor pouze těchto 2 bratrů. V životě jsem se setkal s mnoha protestanty, kteří mi tvrdili, že právě toto, tato jistota osobní nezavržitelnosti je ortodoxním protestantismem, který přinesli Luther, Kalvín atd. Že prý právě tímto se liší protestantská víra od jiné víry.
Ovšem, také jsem se setkal s protestanty, kteří tvrdí opak, že věřit v osobní nezavržitelnost je blud a že ani Luther ani Kalvín apod. tento blud nezastávali.
Proto jsem napsal, že:
"NĚKTERÝM protestantům však bylo od 16. století lidmi naslibováno, že stačí uvěřit ve zmrtvýchvstalého Syna Božího Ježíše Krista a potom až do okamžiku své smrti směle hřešit a ani neprosit o odpuštění, ani se nenapravovat, neboť svým vyvoleným dětem Bůh stejně musí odpustit pekelný trest." Nenapsal jsem VŠEM. Myslím si, že tak jako dnes jsou v této věci protestanté rozděleni dokonce v rámci jedné denominace i jednoho sboru, tak podobně byli asi vždycky. Pravděpodobně se Luther, Kalvín vyjádřili teologicky nejasně, či dvojznačně, nebo v některém spise podporovali jedno pojetí, ale v jiném pojetí opačné. Je to pravděpodobné, neboť dotyční reformátoři nepokládali sami sebe za vzory k následování.
Apoštol Pavel, když už byl apoštolem, sám sebe za vzor k následování pokládal. V listech psal učedníkům, aby ho následovali jako děti otce. Myslím, že se máme chovat a učit druhé jako apoštol Pavel, abychom byli vzornými duchovními otci.
Mgr. Libor Halík PhD., duchovní Pravoslavné církve |
|
|
|
|