Grano Salis NetworkGrano SalisGranoChatMusicalise-KnihyModlitbyD K DKřesťANtiqC H M IMOSTYNotabeneECHO 
Vítejte na Grano Salis
Hledej
 
Je a svátek má Rostislav.   Vytvoření registrace
  Článků < 7 dní: 3, článků celkem: 16652, komentáře < 7 dní: 237, komentářů celkem: 429553, adminů: 60, uživatelů: 5252  
Vyzkoušejte
Jednoduché menu

Úvodní stránka

Archiv článků

Protestantské církve

Veřejné modlitby

Zpovědnice

e-Knihovna

e-Knihy pro mobily

Kam na internetu

Soubory ke stažení

Recenze

Diskusní fórum

Tvůj blog

Blogy uživatelů

Ceny Zlatá Perla

Ceny Zlatá Slza

Doporučit známým

Poslat článek


Tip na Vánoční dárek:

Recenze
Obsah
OBJEDNAT


GRANO MUSICALIS

Hudební portál
GRANO MUSICALIS
mp3 zdarma

Velký pátek

Vzkříšení


Pravidla


Kdo je online
Právě je 420 návštěvník(ů)
a 2 uživatel(ů) online:

rosmano
Willy

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde

Polemika


Přihlášení

Novinky portálu Notabene
·Selhání pøedstavitelù Jižních baptistù pøi ochranì obìtí sexuálního zneužívání
·Sbor Bratrské jednoty baptistù v Lovosicích vstoupil do likvidace
·Informace z jednání Výkonného výboru BJB dne 10. kvìtna 2022
·JAS 50 let: Adrian Snell, trièko a beatifikace Miloše Šolce
·Online pøenosy ze setkání všech JASákù k 50. výroèí pìveckého sboru JAS
·Prohlášení tajemníka Èeské evangelikální aliance k ruské agresi na Ukrajinì
·Jak se pøipravit na podzimní vlnu?
·Kam se podìly duchovní dary?
·Bratrská jednota baptistù se stala èlenem Èeské eavngelikální aliance
·Patriarcha Kirill v Západu vidí semeništì zla a sní o vizi velkého Ruska

více...

Počítadlo
Zaznamenali jsme
116477267
přístupů od 17. 10. 2001

Nebezpečná učení: Pravoslavný kněz umučil jeptišku na kříži
Vloženo Pondělí, 19. únor 2007 @ 19:37:55 CET Vložil: Bolek

Sekty poslal Nepřihlášený

Pravoslavný kněz umučil jeptišku na kříži  

http://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/knez-pujde-do-vezeni-za-smrt-jeptisky-na-krizi_109757_3fp62.html


"Pravoslavný kněz umučil jeptišku na kříži" | Přihlásit/Vytvořit účet | 21 komentáře | Search Discussion
Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor.

Není povoleno posílat komentáře anonymně, prosím registrijte se

Asi se inspirovali v New Age a jogínském postu, ne v pravoslaví (Skóre: 1)
Vložil: Seraphim v Pondělí, 19. únor 2007 @ 20:53:10 CET
(O uživateli | Poslat zprávu) http://cs.gloria.tv/?user=416
Dle: http://aktualne.centrum.cz/zahranici/clanek.phtml?id=360246&tro375_0_0

"Kněz a čtyři řádové sestry v létě 2005 připoutali 23letou dívku na kříž a po tři dny jí nedávali jíst ani pít. Řádová sestra týrání, které bylo nazýváno vymýtáním ďábla, podlehla. Byla vyčerpaná, dehydrovaná a dusila se."

Odpovídám:
Rumunsky neumím, a tak jsem odkázán na zprávy z českých masmédií.
Z nich vyplývá, to co jsem zde umístil.
Kněz a ty jeptišky, měli tu postiženou krmit a napájet tekutinami.
Postit se a to se zdravou mírou, měli pouze sami. Nutit k půstu osobu nemocnou či posedlou je velký nerozum, kterým způsobili její smrt.
Zkušený exorcista i laik by takto bláznivě nejednal. Je to v rozporu s klasickou tradiční pravoslavnou teologií.
Asi se kněz i jeptišky shlédli a inspirovali v dnes tak moderním hnutí New Age s nějakým extrémně tvrdým typem jogínského postu pro pacienta.
Tož tolik
Mgr. Libor Halík PhD., duchovní Pravoslavné církve



Re: Pravoslavný kněz umučil jeptišku na kříži (Skóre: 1)
Vložil: oskar v Úterý, 20. únor 2007 @ 08:38:52 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Náboženství (bez Boha) je opium lidstva.



Admin Standa nezveřejňuje články, ale maže je, porušuje zásady Grana (Skóre: 1)
Vložil: Seraphim v Úterý, 20. únor 2007 @ 09:15:22 CET
(O uživateli | Poslat zprávu) http://cs.gloria.tv/?user=416
Prosodomský a propotratový cenzore admine Stando, jakým právem jsi už počtvrté, pravděpodobně Ty, smazal a nezveřejnil článek, který jsem včera poslal pod názvem "Spor s vedením nemocnice (červenec 2003). Svědectví Libora Halíka (3)"!

Je zde psáno: GRANO SALIS vám nabízí možnost říci nahlas, co si myslíte. Proč admine Stando tuto zásadu porušuješ?

Prosím majitele Grana Salis, aby proti případné cenzorské svévoli admina Standy zakročili.
Děkuji
Mgr. Libor Halík PhD., duchovní Pravoslavné církve



Spor s vedením nemocnice (červenec 2003). Svědectví Libora Halíka (3) (Skóre: 1)
Vložil: Seraphim v Úterý, 20. únor 2007 @ 09:29:02 CET
(O uživateli | Poslat zprávu) http://cs.gloria.tv/?user=416
Než vlastníci Grano Salis zakročí proti pravděpodobné cenzorské svévoli propotratového a prohomosexuálního admina Standy, než konečně umožní svobodné zveřejnění mého svědectví z duchovního zápasu proti vraždění miminek umělými potraty, tak pošlu svůj čtyřikrát nezveřejněný (utajený či smazaný?) článek sem do komentářů.

---------------------------------------------------------

Spor s vedením nemocnice (červenec 2003). Svědectví Libora Halíka (3)
V úterý 1.7.2003 jsem na Obilním trhu stál spolu s Karlem Š. a Petrem C. Přišel za námi MUDr.Unzeitig s vrchní sestrou. Mluvil s námi medově, avšak lstivě. Řekl, že je také křesťan, a proto má pro nás pochopení. Pochlubil se, že mluvil dokonce se svatým otcem Janem Pavlem II. Že se však neshodli v otázce umělých potratů. Radil nám, ať odejdeme z Obilního trhu, neboť zde se provádí pouze dvě pětiny umělých potratů v Brně. Petr C. dal medovému lékaři velmi lákavou nabídku: „Když naše protipotratové letáčky budou moci být přímo před ordinací, kde se dělají umělé potraty, tak odejdeme.“ Tento lékař, který je zástupcem přednosty této kliniky, naši nabídku nepřijal.
Následující den ve středu 2.7.2003 jsem měl stát na Obilním trhu zcela sám. Nečekaně však přišel na půl hodinky Karel Š. se synkem. Zde s ním mluvila paní Lydia S. z církve baptistů. Ta napsala letáček pro Brněnskou tiskovou misii „Naděje i v nemoci“, který také rozdáváme. Po návratu domů jsem velmi unavený, vsedě usínám. Ale když si lehnu, nejde mi usnout. Slyším se, jak říkám: „Kalvário, Kalvário“. Vzpomínám na otce Pia. Bůh mu dal úkol bojovat proti Satanovi, obru.
Ve čtvrtek ráno 3.7.2003 jsem plný naděje – ve spánku i při probuzení. Těším se jít před kliniku. Spontánně chválím Boha. Stejně jako včera ráno. Když jsem byl na Obilním trhu sám, seděli v parku dva vousatí mladíci. Dlouho se dívali na mě a nemocnici. Další dva lidé stáli na protější straně silnice a pravděpodobně naslouchali čteným Žalmům. Svůj obličej mi však neukázali. Ti dva vousatí mladíci přišli za mnou. Přátelsky se mě zeptali, zda to dělám jen ze své vůle. Když jsem řekl ano, odešli s velkou úctou. Mě to velmi povzbudilo. Tím jsem dostal novou sílu zpívat ještě nadšeněji a hlasitěji. Toho dne přijel na kole pan S. z Církve bratrské. Hodil u porodnice dopis do poštovní schránky a řekl mi, že dobře dělám.
V pátek 4.7.2003 stojím na Obilním trhu sám od 9 do 10 hodin. Pak je zde se mnou Michaela Z. do 12.00.
V pondělí 7.7.2003 před odchodem na Obilní trh čtu Žalm 37. Skrze něj mě Svatý Duch ubezpečuje o mém dnešním vítězství a Boží ochraně, i když mám na sobě nový agresivnější plakát s fotkami a nápisy: „dítě před potratem, dítě po interupci, potraty zavedl Lenin a Hitler.“ Na Obilním trhu se mnou stojí katolický kněz František P. Večer doma při modlitbě ke mně promluvil Duch svatý skrze Žalm 72. Ubezpečuje mě o tom, že se mi podaří zachránit ubožáky a zdeptat utlačovatele.
Ráno v úterý 8.7.2003 se budím s veršem Žalmu v mysli: „Panovníku Hospodine, kdo rozpozná bludy. Ochraň mě i před těmi, jež jsou mi skryty.“ Na Obilním trhu mě jakási paní Berousková prosí o pomoc, aby se jí už nezjevovali zesnulí. Protože jsem přesvědčen, že to nejsou zesnulí, poroučím ve jménu Ježíše Krista vzkříšeného: „Démoni, vypadněte od této ženy pryč!“ Na Obilním trhu stojí se mnou paní ing. F. z organizace Modlitby matek a s pětiletým vnoučkem rozdává letáčky.
Ve středu ráno 9.7.2003 při společné modlitbě s manželkou a 5 dětmi čtu v Žalmu 17, verš13: „Povstaň, Hospodine, předejdi jej (mého nepřítele), sraz ho!“ Od 9.30-12.00 zde rozdává letáčky Michaela Z. Když chci v poledne už odejít z Obilního trhu, dostávám vnuknutí, abych počkal až do 12.44. Poslechl jsem. Čekám. Přesně ve 12.44 přišly 2 ženy, které se mě zeptaly na potraty.
Ve čtvrtek 10.7.2003 vyslovuji doma rozkaz: „Ve jménu Ježíše Krista vzkříšeného ti poroučím počasí, aby v Brně do 12.10, (kdy stojím na Obilním trhu) nepršelo.“ Skutečně celý den nepršelo, ač se od rána kabonilo. Na Obilním trhu byl se mnou František S. Vyběhla na mne vrchní zdravotní sestra a rozkázala mi mlčet. Já však četl Žalm 33, 2-3 verš: „…zpívejte mu (Hospodinu) žalmy…Zpívejte mu novou píseň…“ Zjistil jsem, že jsme rozdali 900 letáčků – rozdávali jsme je na Obilním trhu 15 pracovních dní. Proto budeme v distribuci letáčků pokračovat.
Cestou do Prahy v pátek 11. července 2003 můj přítel protestant Martin P. obhajoval holandskou potratářskou loď, která zakotvila u polských břehů. Tím mě nesmírně zarmoutil.
Tak probíhal první měsíc mé práce. Každý den přímo mezi lidmi na ulici před nemocnicí, kde se umělým potratem zabíjí děti. Marně se mně, prý nevzdělanému hlupákovi (Mgr.Liboru Halíkovi PhD.), snažila jedna lékařka namluvit, že oni nezabíjí děti, ale jen shluk buněk. Tak hloupý přece jen nejsem. Neodešel jsem. Proto skoro všechny osoby v bílých pláštích – lékaři a další zdravotní personál, jak mě na dvorku před nemocnicí spatří, zrychlují krok. Někteří z nich zděšeně přímo prchají. Brzy dvoreček zcela osiří. Dříve byl plný postávajících a pokuřujících zdravotníků a pacientů. Od dalšího měsíce pravidelně až dodnes místo několika desítek už jen zhruba 5 až 10 zdravotnic a 2 až 4 zdravotníci procházejí kolem mne do obchodu s potravinami na křižovatce. Ostatní procházejí raději v civilu, anonymně a většinou velmi spěchají. Nebo se raději spokojí s bufetem v areálu nemocnice, či vyčkají až mi skončí každodenní strážní služba u nemocnice.
Další dny (až do 7.11.2003) nebudu rozepisovat jednotlivě. Popíši jen specifické události, které mne zaujaly. Práce zde pokračovala každý všední den dopoledne. Stál jsem zde buď s někým, nebo sám. Sám buď část té doby, nebo celou dobu. Jak mi později řekne bývalá místní zdravotní sestra, tak jim zde kazím kšefty. Já jsem rád, že kazím kšefty se smrtí. Jim jsou však milejší peníze, než život dítěte v mateřském lůně. Zahrnují mne proto většinou neviditelnou, mlčenlivou nenávistí. Ta se občas stává viditelnou a hmatatelnou. Jsem zde terčem jejich nenávisti, pekla skrytého v jejich srdci. Samozřejmě bylo a je psychicky únavnější stát zde sám – tehdy i když urážky odpouštím, byl jsem z tohoto (až do podzimu r.2005) tak vyčerpaný, že po návratu z Obilního trhu nejsem únavou schopen žádné další pořádné činnosti. Vsedě automaticky usínám. Když pro další naléhavé povinnosti nesmím usnout, bráním se spánku chůzí. Pro jiné návštěvníky nemocnice jsem zřídlem Boží trpělivé lásky a pevné věrnosti.
Ve čtvrtek 17.7.2003 Karel Š. se synem Kájou rozdali na Obilním trhu výjimečně 130 letáčků.
Dne 21.7.2003 prezident Hnutí Pro život ČR Mgr.Radim Ucháč s manželkou spolu s katolickým knězem z USA (tj. prezidentem mezinárodní protipotratové organizace HLI) mě přišli povzbudit na Obilní trh. Přivezli mi z Prahy letáčky a knihy „Proč pláčeš Miriam“. Měli pochybnosti o tom, jak dlouho na Obilním trhu vydržím.
Kněz Ludvík K. mi žehnal. Řekl, že mám být jako ledoborec. Ostatní prý poplují za mnou až led probořím. Těhotná šestnáctiletá žena si vzala od Karla Š. adresu MUDr. Ludmily L., aby nešla na potrat. Mluvil jsem s Romkou, která nedávno přestala fetovat a trápí ji, že nemůže otěhotnět. Přijala ode mě napomenutí, že nemá krást a lhát. Po přípravě skrze modlitbu jsem dal na úřad městské části Brno-střed písemné oznámení o každodenním modlitebním shromáždění na ochranu nenarozeného života s distribucí letáčků před nemocnicí na Obilním trhu.
Zhruba 28.7.2003 jsem stál na chodníku v parku naproti nemocnici a modlil se Žalmy. Karel Š. rozdával letáčky. Přišel přednosta kliniky Prof. MUDr. Ventruba s vrchní sestrou a s ekonomem. Přestože jsem toho dne stál až v parku, vyzval mě, abych i odtud odešel. Já mu s úsměvem nabídl, že odejdu, až v této porodnici přestanou provádět umělé potraty. To odmítl.
30.7.2003 se mě snažil MUDr.Ventruba nesmyslně vydírat: „Vy, zde! Svou přítomností jste právě zabil dítě!“ Pak pohrozil policií. Vytrhl Karlovi z ruky dva letáčky. Roztrhl je a strčil mi je za pás na prsou. Nebylo mi to příjemné. Poté mě má slabá tělesná stránka donutila v noci jít neobvykle třikrát na malou. Cítil jsem v krku něco jako aceton.




Re: Pravoslavný kněz umučil jeptišku a jiné případy (Skóre: 1)
Vložil: mk (miliko(a)atlas.cz) v Úterý, 20. únor 2007 @ 10:23:07 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
případ exorcisty, který přivázal jetišku nakříž není svým způsobem ojedinělý.

Snad jde o nepochopení mezi realitou a myšlenkou.
jestli při tom nikoho nepoškodí, je to jen blud a nic víc.
Abychom posoudili, jak se může mýlit člověk, uvádím příklady jiných bloudění:
(a) Adamité očekávali konec světa a ten nepřicházel. Nepracovali, začali mít hlad a začali loupit v okolních vesnicích, neboť i tak vše pomine. Vybrali si na to noc, protože je napsáno ´o půlnoci se strhl pokřik´. Podle toho začali. Kdyby respektovali celý verš, došlo by k tomu, že dívky očekávaly svatební průvod, aby se mohly připojit a o půlnoci se strhl pokřik ´ženich jde´. Nemá to nic společného s loupením, ale Adamitům stačil kus věty, aby si určili čas v noci. Rozum zůstává stát, ale je to skutečnost.
(b) fašisté zkoumali teorii jednoho současníka, že žijeme v dutině Země a Slunce je uprostřed a svítí na dutinu zevnitř. Vyslali také expedici do Mexika, kde hledali pobřeží dosti dlouhé a rovné na to, aby mohli opticky měřit vnitřní zakřivení. Nevěříte? opravdu to bylo cca 1942.
(c) Anselm Gruen, opat v německém klášteře hodně píše. Listoval jsem v jedné jeho knize a odložil ji. Píše tam, že prorok Izaiáš v jedné chvíli zatoužil po bezpečí mateřského lůna. Jakpak na to ten Anselm přišel? z psychologie. Dutiny připomínají ženu a lůno. Anselm si plete sny, jejich výklad podle Feuda a skutečný příběh proroka. Izaiáš v nebezpečí života utíkal před královnou Jezábel přes pustá místa. Skutečnost je taková, že na dlouhé cestě se také uchýlil do jeskyně. To stačí Gruenovi, aby usoudil, že pronásledovaný prorok zatoužil po bezpečí mateřského lůna. Plete si výklad snů se skutečností. Naproti tomu David ještě když se ukrýval před Saulem se uchýlil také do jeskyně Macpela se čtyřmi sty muži. Podle výkladu Gruena by asi také 400 mužů najednou toužilo po bezpečí lůna. Co říci na horolezce- jeskyňáře? lezou tam kvůli bezpečí jako v lůně matky, nebo je tam vede geologie?
(d) v televizi byl jednou seriál z římské doby. Jeden úchylný císař (už nevím jméno) si vyložil po svém, slova mytologie o Chronovi, že Chronos pohlcoval své děti a udělal to, že svou manželku, císařovnu, před porodem přivázal za ruce a čekal až porodí, aby dítě mohl pohltit a tím byl rovný bohu Chronovi.
Jaký má původně smysl ta báje? přece ten, že co časem vzniklo, to časem zaniká, čas – Chronos pohltí to, co předtím vytvořil (zplodil). Sám čas zůstává. Jako když po dvou letech ve Francouzské revoluci začali radikálové popravovat vlastní lidi, říkalo se, že Revoluce požírá své vlastní děti. Čas pohltí, co předtím utvořil, pohlcuje své děti (vyvázl jen Zeus). Ale císař byl narušený a nebezpečný.

Ten pop s jeptiškou nebyl tak nebezpečný, nechtěl ji sníst, jen vyléčit.

Přehled (stupnice nebezpečnosti):
1) pop – chtěl léčit, dopadlo to špatně
2) fantazijní vědci – chtěli dokázat, že žijeme uvnitř země, nechtěli škodit
3) fašisti v návaznosti na bod 2) by volili strategii války podle tvaru země
4) opat Anselm rozšiřuje bludy, když nerozlišuje skutečnost od výkladu snů a tím může být nebezpečný pro deformaci psychické víry těch, co mu uvěří
5) císař snědl své dítě, neohrozil říši, ale dítě a ženu (ale pro říši nemůže být takový excentrik dost bezpečný)



Pravoslavný kněz zabíjel svou přítomnosti (Skóre: 1)
Vložil: rive v Úterý, 20. únor 2007 @ 16:25:01 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
pane halíku bez komentáře

" ze své vůle"

…. dva vousatí mladíci přišli za mnou. Přátelsky se mě zeptali, zda to dělám jen ze své vůle. Když jsem řekl ano, odešli s velkou úctou. Mě to velmi povzbudilo. Tím jsem dostal novou sílu zpívat ještě nadšeněji a hlasitěji (svědectví halíka 3)

"osobní zkušenost jaké je to být vrahem"

……Vy, zde! Svou přítomností jste právě zabil dítě!“ Pak pohrozil policií. Vytrhl Karlovi z ruky dva letáčky. Roztrhl je a strčil mi je za pás na prsou. Nebylo mi to příjemné. Poté mě má slabá tělesná stránka donutila v noci jít neobvykle třikrát na malou. Cítil jsem v krku něco jako aceton (svědectví halíka 3)

rive



Re: Pravoslavný kněz umučil jeptišku na kříži (Skóre: 1)
Vložil: Marek2 v Úterý, 20. únor 2007 @ 18:00:19 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Nepochopitelné je to, že ve 21. století někteří lidé nevědí, že znaky posedlosti uváděné v Bibli mohou být příznaky psychického onemocnění. Ty lidi snad vůbec nečtou noviny.
Nebo nevěří moderní psychiatrii - tím hůře.
V minulosti bylo leccos pokládáno za posedlost od ďábla, ale dnes se ukazuje, že většinou jde o normální psychické onemocnění (např. epilepsie).



Stránka vygenerována za: 0.24 sekundy