Grano Salis NetworkGrano SalisGranoChatMusicalise-KnihyModlitbyD K DKřesťANtiqC H M IMOSTYNotabeneECHO 
Vítejte na Grano Salis
Hledej
 
Je a svátek má Marcela.   Vytvoření registrace
  Článků < 7 dní: 3, článků celkem: 16652, komentáře < 7 dní: 228, komentářů celkem: 429563, adminů: 60, uživatelů: 5252  
Vyzkoušejte
Jednoduché menu

Úvodní stránka

Archiv článků

Protestantské církve

Veřejné modlitby

Zpovědnice

e-Knihovna

e-Knihy pro mobily

Kam na internetu

Soubory ke stažení

Recenze

Diskusní fórum

Tvůj blog

Blogy uživatelů

Ceny Zlatá Perla

Ceny Zlatá Slza

Doporučit známým

Poslat článek


Tip na Vánoční dárek:

Recenze
Obsah
OBJEDNAT


GRANO MUSICALIS

Hudební portál
GRANO MUSICALIS
mp3 zdarma

Velký pátek

Vzkříšení


Pravidla


Kdo je online
Právě je 552 návštěvník(ů)
a 0 uživatel(ů) online:


Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde

Polemika


Přihlášení

Novinky portálu Notabene
·Selhání pøedstavitelù Jižních baptistù pøi ochranì obìtí sexuálního zneužívání
·Sbor Bratrské jednoty baptistù v Lovosicích vstoupil do likvidace
·Informace z jednání Výkonného výboru BJB dne 10. kvìtna 2022
·JAS 50 let: Adrian Snell, trièko a beatifikace Miloše Šolce
·Online pøenosy ze setkání všech JASákù k 50. výroèí pìveckého sboru JAS
·Prohlášení tajemníka Èeské evangelikální aliance k ruské agresi na Ukrajinì
·Jak se pøipravit na podzimní vlnu?
·Kam se podìly duchovní dary?
·Bratrská jednota baptistù se stala èlenem Èeské eavngelikální aliance
·Patriarcha Kirill v Západu vidí semeništì zla a sní o vizi velkého Ruska

více...

Počítadlo
Zaznamenali jsme
116486918
přístupů od 17. 10. 2001

Aktivity a kampaně: Mariánským ctitelům na GS
Vloženo Čtvrtek, 22. březen 2007 @ 11:57:18 CET Vložil: stepan

Zamyšlení poslal Nepřihlášený

O pravé mariánské úctě (úryvek)

Sv. Ludvík Maria Grignion z Montfortu:
 

"O pravé mariánské úctě"

ÚVOD

1 Skrze Pannu Marii přišel Kristus na svět a skrze Ni také má ve světě kralovat.
2 Maria žila ve veliké skrytosti, a proto ji Duch svatý a Církev nazývají Alma Mater, Matkou skrytou a tajemnou1. Její pokora byla tak hluboká, že Ji na zemi vůbec nic nepřitahovalo mocněji a stáleji, než aby se skrývala sama sobě a všem stvořeným bytostem, aby tak byla známa jenom samotnému Bohu.


3 Bohu se zalíbilo skrýt Ji před zraky téměř všech lidí při Jejím početí, při narození, v Jejím životě, v Jejích tajemstvích, při vzkříšení a nanebevzetí, protože chtěl vyslyšet Její prosby o skrytost, chudobu a pokoru. Dokonce ani Její rodiče Ji neznali a andělé se často ptali jeden druhého: Kdo je ta bytost?2, protože Bůh jim Ji skrýval. A pokud jim o Ní něco odhalil, pak jim o Ní ještě nekonečně víc tajil.

4 Bůh Otec svolil, aby za svého života neudělala vůbec žádný, tím méně proslulý, zázrak, i když Jí k tomu dal moc.3 Bůh Syn svolil, aby téměř vůbec nepromluvila, ačkoli s Ní sdílel svou moudrost. Bůh Duch svatý svolil, ačkoli Maria byla Jeho věrnou Snoubenkou,4 aby o Ní apoštolově a evangelisté mluvili velmi málo a jen tolik, kolik bylo nutné k poznání Ježíše Krista.

5 Maria je vynikající vrcholné dílo Boha, který si vyhradil jeho poznání a vlastnictví pro sebe.5 Maria je obdivuhodná Matka Syna, kterému se zalíbilo, aby Ji během Jejího života uchovával v poníženosti a skrytosti, protože chtěl vyhovět Její pokoře. Oslovoval Ji „ženo" (mulier),6 jako cizinku, ačkoli si Jí ve svém srdci vážil a miloval Ji víc než všechny anděly a lidi. Maria je studnicí7 a věrnou Snoubenkou Ducha svatého, do níž vstupuje jen On. Maria je svatyní a místem spočinutí Nejsvětější Trojice, kde Bůh přebývá velkolepěji a božštěji než kdekoli jinde ve vesmíru, nevyjímaje ani cherubíny a serafíny. Není dovoleno žádné stvořené bytosti, jakkoli čisté, aby tam vstoupila bez zvláštní výsady.8
6 Říkám se svatými: Úchvatná Maria9 je pozemským rájem nového Adama10, kde se vtělil působením Ducha svatého, aby tam konal nepochopitelné zázraky. Maria je veliký a božský svět Boží, kde jsou nevýslovné krásy a poklady. Ona je velebností Boha,11 v níž skryl, jako ve vlastním lůně, svého jediného Syna a s Ním všechno velmi vznešené a vzácné. Kolik velikých a skrytých věcí vykonal mocný Bůh v této obdivuhodné stvořené bytosti! Ona sama musí navzdory své hluboké pokoře vyznat: Veliké věci mi učinil ten, který je mocný.12 Svět tyto věci nezná, protože toho není schopen ani hoden.

1 To je podle sv. Jeronýma význam hebrejského slova almah (In Is. Proph. 3,7).
2 Pís 3,6; 8,5: Quae est ista?
3 Srov. Sv. Tomáš Akvinský, Summa theologiae III, qu. 27, art.5, ad 3.
4 Co se týče titulu „Snoubenka Ducha svatého", srov. Lev XIII., Divinum illud munus, 1897; Pius XII., Rozhlasové poselství ke korunovaci sochy Panny Marie Fatimské, 1946; Marialis Cultus, č. 26; Jan Pavel II: „Prosím na kolenou, abychom všichni na přímluvu Marie, svaté
Snoubenky Ducha svatého a Matky Církve, dostali světlo Ducha svatého" (Dopis všem biskupům Církve, 1980).
5 Tato myšlenka pochází od sv. Bernardina ze Sieny, Sermo de Concept. B. V. M., čl. 3, kap. 1.
6 Jan 2,4; 19,26.
7 Pis 4,12; srov. O pravé mariánské úctě (dále jen PMU) 263.
8 Srov. PMÚ 261-263.
9 V originále je la divine Marie, což O. A. Tichý překládá jako „božská Maria". Dnes by tento přívlastek o Panně Marii nemusel být správně
pochopen. Kromě toho má ve francouzštině širší význam než v češtině a nebylo by úplně výstižné jej přeložit jedním slovem. Proto
používáme termín „úchvatná Maria", i když přesnější by byl nějaký opisný překlad, např. „Maria, s úchvatnou dokonalostí spojená s Bohem, veskrze proniknutá Boží milostí" nebo podobně, což by ovšem narušilo plynulost myšlenek sv. Ludvíka. Prosíme však čtenáře, aby
při četbě slov „úchvatná Maria" měl stále na zřeteli božský původ a cíl tohoto Mariina přívlastku. [Pozn. překl.]
10 Mnoho Otců vykládalo Gn 2,8 v tomto akomodačním smyslu, např. sv. Efrém, sv. Proclus, sv. Ambrož, sv. Jan Damašský.
11 Srv. Richard od sv. Vavřince, De laudibus B. V. M. a sv. Bernardin ze Sieny, Serm. XII.
12 Lk 1,49: Fecit mihi magna, qui potens est.


 

Podobná témata

Zamyšlení

"Mariánským ctitelům na GS" | Přihlásit/Vytvořit účet | 10 komentáře | Search Discussion
Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor.

Není povoleno posílat komentáře anonymně, prosím registrijte se

Jezuitsky okultizmus (Skóre: 1)
Vložil: Gojim v Čtvrtek, 22. březen 2007 @ 12:15:21 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
V babylonských chrámech žili kromě zasvěcených knězů také řádové kněžky a sestry - panny vestálky - nevěsty boha slunce. Byly to ve skutečnosti chrámové prostitutky, stejně jako dnešní jezuitské nebo projezuitské řádové sestry, aby rodily děti (kromě unesených dětí) k obětování tak jako kdysi v Babylonu (o tom viz dál).
Na popud Semiramis byla zavedena zpověď. Byla za účelem kontrolování myšlení lidí a vyzvědění tajemství svých poddaných a následovníků. Kdo se odmítl podřídit zpověďnímu a nebo jinému diktátu, byl bez lítosti podle jejího vynálezu ukřižován.
Obratným čarodějníkem byl také Nimrod. Položil základy bílé a černé magie. Pod jeho vedením se vyvinula astrologie. Pak byl nazván samotným Molochem, kterému se musely obětovat živé oběti. To trvalo tak dlouho, dokud nebyl jedním z Noemových synů, který nenáviděl okultismus, zavražděn.
Po smrti Nimroda se Semiramis prohlásila za bohyni a požadovala, aby jí byly obětovány malé děti. Na prsou se jim vyřízl symbol kříže a vyňalo se jim živé srdce. Semiramis v tom měla veliké zalíbení. Na oplátku byl za to její mrtvý manžel, jak říkala, vždy usmířen. Tato čarodějnice byla hotovým vtěleným ďáblem. Nimroda prohlásila za nejvyššího boha slunce - Baála a žádala jeho povinné uctívání. Muselo se mu povinně obětovat veliké množství každodenních obětí.
Pak Semiramis přišla s kýmsi do jiného stavu. Protože však byla člověkem a současně i bohyní, prohlásila se za Svatou Pannu. Synovi, kterého porodila dala jméno Tamuz a vyhlásila, že je to převtělený Nimrod. Na to se prohlásila za Baálova (neboli Nimrodova) ducha, vtěleného do lidské matky. Byla svatou pannou, a přesto lidskou matkou.
Záhy se všude objevily její malé podobizny - sošky, na nichž drží dítě - malého boha slunce, o kterém vyhlásila, že je jejich spasitelem. Kromě toho vyžadovala své neustálé chválení, blahoslavení, blahořečení a vyvyšování. Uctívání své osoby nakonec přivedla k dokonalosti tím, že se k ní měli všichni neustále modlit, aby se u boha Nimroda, boha slunce, přimlouvala. Nechala se oslovovat Svatá orodovnice. Hlavní modlitbou bylo neustálé opakování jejího jména a různé meditace prokládané modlitbami k její osobě podle přesně sestaveného růžence. I ten byl v Babylonském království jejím vynálezem.
Příběhy o Semiramis, Nimrodovi a Tamuzovi se brzy rozšířily do celého světa. Staly se velice populární a sen o bohu a bohyni s dítětem se stal pro všechny skutečností. Zakotvil v mnoha mytologiích a všechny byly založeny na těchto lidech. Semiramis se stala známou jako Královna nebes.
Satanští démoni čas od času vzali na sebe podobu Semiramis a zjevovali se na různých místech jako zázrak. A bylo to přizpůsobeno každému náboženství: japonskému, egyptskému, kavkazskému, hinduistickému, africkému, katolickému, čínskému apod. Každá země dodnes vlastní svého patrona nebo svou pannu s dítětem. Všechny Semiradiny vynálezy najdeme v uctívání Venuše, Diany, Isis, Quadelupy, Fatimy a dalších. Dokonce i Židé uctívali dříve Královnu nebes.
V Egyptě se náboženství Semiramis a Nimroda stalo národní tradicí. Babylonská božstva tam dostala egyptská jména. Egyptští kněží praktikovali v chrámech transsubstanciaci - proměnu chleba v tělo. (Víno vynechali). Prohlašovali, že mají magickou sílu a moc, která jim umožňuje proměnit velikého boha slunce Osirise do oplatku. Během náboženského obřadu pak jedli věřící Egypťané svého boha v oplatku, aby občerstvovali své duše. Přitom se uplatňovala síla bohů: Isis, Horus a Seb. A tato trojice bohů byla zahrnuta do počátečních písmen: »I H S«, které pak začaly být používány tovaryšstvem. Dnes tomu dávají sice jiný význam, ale zákulisí a význam těchto písmen se tím nemění. Je současně i zákulisím jezuitské řehole. Tato tři písmena jsou napsána také na každém katolickém oplatku - na hostii. Je tomu však dávána slabá křesťanská rouška, když je to posuzováno jako hlásky řeckého jména Ježíš. Ve skutečnosti dnešní katolíci jedí v hostii zase boha slunce, Baála neboli okultní název samotného satana, kterého bůh Baál symbolizoval.
Do Kanánu se také dostalo uctívání Molocha (jiné Nimrodovo jméno). I tam mu obětovali děti a to tím, že je kněží házeli živé do ohně. Proto dostal Izrael úkol vyhladit Kananejský národ do posledního muže, neboť obyvatelé Kanánu pěstovali Semiramin okultismus. A takových důkazů o zaplavení kultem královny Semiramis najdeme v historické v době před naším letopočtem nespočetné množství.

Žádná jiná skupina se nikdy nezabývala okultismem hlouběji než jezuité. Jejich intenzivní studium okultismu je přivádělo do stále těsnějšího spojení se satanem. A k tomu používali i transcendentální meditaci ze všech druhů budhismu. V dnešní době například spolupracují s čarodějnými doktory na celém světě a posílají jim např. svatou vodu. Jezuité napomáhají rozvíjet kulty pomocí financí a infiltrací.
8. července 1980 se ukázalo, že papež Jan Pavel II. vůbec nic nenamítá proti africkému čarodějnictví založenému na duchovních kultech, které ovládají katolicismus, neboť chová naději, že když tyto kulty trochu očistí, mohou pomoci šířit »Kristovo« evangelium.
Okultní systém, jak píše dál Dr. Rivera , nikdy nebyl křesťanskou církví. Proto i jakákoliv organizace, která je na okultismu založena, není křesťanskou, biblickou organizací. Starověké satanské obřady používaly při obětech dětí bohu Baálovi sůl a olej.
A aniž o tom katoličtí rodiče mají v dnešní době ponětí, používají se tyto symboly opět k tomu, aby jejich nevinné děti byly znovu zasvěceny babylonským démonům. Během obřadu křtu se dítě zatím nesmí setkat s římskokatolickým »Ježíšem«, to je oplatkem, do něhož kněz během mše magicky - transsubstanciací - promění Ježíše Krista. Pak tohoto oplatkového boha (římskokatolického Ježíše) umístí na oltář církve.

Kněz provede olejem na hlavě dítěte okultní znak Tamuze - znamení kříže. Pak vloží do úst dítěte sůl a pokřtí je pocákáním vodou. Tím se dítě stává členem velikého babylonského náboženství Vatikánu. V tomto okamžiku je dítě domněle očištěno od původních hříchů a stává se dítětem boha a dědicem nebes. Dítě je takto údajně znovuzrozeno.
Ale Bible ve skutečnosti křest malých dětí vůbec nezná. To není křesťanská záležitost, křtít novorozence. Odkud tedy tato tradice pochází? Právě z původního babylonského náboženství jako rituál k očištění dětských obětí těsně před jejich obětováním. Na duších těchto »očištěných« dětí je pak nesmazatelné ďáblovo znamení. Je to znamení čarodějnic.


Pokracovanie: Edmont Paris - Tajne dejiny jezuitov - cast Jezuitske modlarstvo



Re: Mariánským ctitelům na GS (Skóre: 1)
Vložil: Standa v Čtvrtek, 22. březen 2007 @ 12:46:49 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Vemi zajímavé a poučné články o modlářství a mariánském kultu najdete     z d e ,     z d e   a    z d e  !



Panna Maria je Boží matka (Skóre: 1)
Vložil: lukin v Čtvrtek, 22. březen 2007 @ 12:50:21 CET
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.theofil.cz
Kdežto pravdu o Marii můžete potkat zde. :-)



2. pokus! ;-) (Skóre: 1)
Vložil: lukin v Čtvrtek, 22. březen 2007 @ 12:57:19 CET
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.theofil.cz
Tak pro velký "úspěch" ještě jednou:
www.maria.cz .

(První pokus byl určitě překažen konspirační činností GS! :-) )



Stránka vygenerována za: 0.21 sekundy