Grano Salis NetworkGrano SalisGranoChatMusicalise-KnihyModlitbyD K DKřesťANtiqC H M IMOSTYNotabeneECHO 
Vítejte na Grano Salis
Hledej
 
Je a svátek má Marcela.   Vytvoření registrace
  Článků < 7 dní: 3, článků celkem: 16652, komentáře < 7 dní: 228, komentářů celkem: 429563, adminů: 60, uživatelů: 5252  
Vyzkoušejte
Jednoduché menu

Úvodní stránka

Archiv článků

Protestantské církve

Veřejné modlitby

Zpovědnice

e-Knihovna

e-Knihy pro mobily

Kam na internetu

Soubory ke stažení

Recenze

Diskusní fórum

Tvůj blog

Blogy uživatelů

Ceny Zlatá Perla

Ceny Zlatá Slza

Doporučit známým

Poslat článek


Tip na Vánoční dárek:

Recenze
Obsah
OBJEDNAT


GRANO MUSICALIS

Hudební portál
GRANO MUSICALIS
mp3 zdarma

Velký pátek

Vzkříšení


Pravidla


Kdo je online
Právě je 528 návštěvník(ů)
a 0 uživatel(ů) online:


Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde

Polemika


Přihlášení

Novinky portálu Notabene
·Selhání pøedstavitelù Jižních baptistù pøi ochranì obìtí sexuálního zneužívání
·Sbor Bratrské jednoty baptistù v Lovosicích vstoupil do likvidace
·Informace z jednání Výkonného výboru BJB dne 10. kvìtna 2022
·JAS 50 let: Adrian Snell, trièko a beatifikace Miloše Šolce
·Online pøenosy ze setkání všech JASákù k 50. výroèí pìveckého sboru JAS
·Prohlášení tajemníka Èeské evangelikální aliance k ruské agresi na Ukrajinì
·Jak se pøipravit na podzimní vlnu?
·Kam se podìly duchovní dary?
·Bratrská jednota baptistù se stala èlenem Èeské eavngelikální aliance
·Patriarcha Kirill v Západu vidí semeništì zla a sní o vizi velkého Ruska

více...

Počítadlo
Zaznamenali jsme
116494799
přístupů od 17. 10. 2001

Nebezpečná učení: VZTAH ČLENA SBORU K VEDENÍ SVÉ CÍRKVE
Vloženo Neděle, 23. září 2007 @ 17:54:40 CEST Vložil: gojim

Studijní materiály poslal BohemianAnonymus

JAKÝ POSTOJ ZAUJMOUT ?



VZTAH  ČLENA  SBORU  K  VEDENÍ CÍRKVE.
 
V poslední době se v rozhovorech s křesťany setkávám se zajímavým fenoménem: ač si tito bratři dobře uvědomují, že z vedení jejich církví (tedy shora) se šíří nebiblická učení, která ovlivňují mnohé členy jejich církví, nepodnikají proti jejich invazi zhola nic -  vzdor tomu, že na přízni, či nepřízni nejvyšších představitelů svých církví nejsou vůbec existenčně závislí a projev nesouhlasu není spojen s prakticky žádným rizikem, postihem, perzekucí, atd.

Příčin tohoto stavu je mnoho; za všechny uvedu jen nedostatečný vhled do podstaty problémů, nedostatek odvahy, či naprostou lhostejnost ke směřování „jejich“ církví.

Nejzávažnějším problémem tohoto druhu je ekuména chápaná a prosazovaná jako instituční spojení církví. Smyslem života křesťana je směřovat své úsilí k Bohu, tj. realizaci Božího království již na této zemi. Naproti tomu ekuména chápaná jako pozemské instituční sjednocení s Bohu nevede, ani vést nemůže, neboť není k Bohu zaměřena. Následkem toho se takto chápané a prosazované ekumenické hnutí beznadějně utápí a nakonec utopí v pozemské rovině.
Mohu říci, že toto hnutí je hříchem, neboť pravý smysl slova hřích, je minutí se cíle a v tomto případě je cílem Bůh. Od Něho jsme vyšli a k Němu se máme vrátit.
 
Toto hnutí je též i modlou, neboť se staví mezi člověka a Boha. Církev, jejímž cílem není sjednocení s Bohem, se dříve či později sjednotí se Satanem.
 
Apoštolská církev byla decentralizovaná; nikdo z apoštolů, ani žádný sbor, neměl v prvotní církvi výsadní postavení. V NZ termín „církev“ znamená místní sbor, a „církve“ sbory. Sbory byly jedno v Kristu (1Kor. 12:12-27).

 
Blíže viz dvě práce bratra L. P. Křesiny, které nám laskavě zpřístupnil bratr Gregorios:
 
F. L. Křesina: Církev, která je jeho tělo s místní sbor v Písmech Nové Smlouvy.   (odst. 2).
A dále:
F. L. Křesina: Zpronevěra nauce o církvi a místním sboru.
 
Církev, která se sjednotí v pozemské rovině v jednu velkou světovou SUPERCÍTKEV SE STANE SEKTOU, protože bude dokonale oddělena od Boha i od Kristových následovníků. Bude nutně SEKTOU, protože Pán Ježíš Kristus, Boží Syn je pro řadu nekřesťanských náboženství nepřijatelný – sjednocení církví v jednu bude možné jen za předpokladu eliminace Pána Ježíše Krista jako Syna Božího. BUDE TEDY OBĚTOVÁN V ZÁJMU CÍRKEVNÍ JEDNOTY. Zdá se, že Boží Syn je kamenem úrazu celosvětového církevního sjednocení.

 
Ř. 9:33 „Hle, kladu na Sionu kámen úrazu a skálu pohoršení, ale kdo v něho uvěří, nebude zahanben.“
 
Mám za to, že Satan v průběhu mnohých staletí pracuje především ve dvou směrech:
 
1) neustálé zanášení nepatrných bludů do biblického učení (doslova po kapkách!!!) a tím otravování duchovního prostředí -  které pak ve svém součtu za řadu staletí představují katastrofální odchylky od něj. Úchylka nejenže roste s časem, ale plodí další úchylku, resp. úchylky!!! Jak je důležité držet se Slova Božího!!!

Jako příklad bych uvedl tento fakt: ještě před 30 lety by diskuse na téma totožnosti Hospodina a Alláha i na půdě ŘKC byla zcela nemožná – i vzdor dokumentům 2. vatikánského koncilu. Např. v knize „Základy víry,“ kterou napsal Dr. Antonín Čala, OP (dominikán), napsáno 1977, vydala Matice Cyrilometodějská v r. 1992 (imprimatur Jan Graubner), se o islámu hovoří dosti tvrdě. Ale co bylo dříve nemožné, je dnes běžné. Je vidět, že tehdy důsledky těchto dokumentů zřejmě nebyly patřičně domyšleny – jsou zřetelné teprve v naší době.
 
2) Slučování církví do větších celků a posléze do celku jednoho, který pak bude Satanem zcela ovládnut.. Zcela zákonitě – sjednocování církví je zcela světskou záležitostí k Bohu nesměřuje, a Bůh se k němu tedy nemůže přiznat. Sjednocování církví probíhá na pozadí sjednocování světa v jeden světový stát, kde odpadlá církev sehraje svoji smutnou úlohu. Jde o velice efektivní způsob Satanova boje
 
Mám za to, že v průběhu mnohých staletí je Boží Syn systematicky vytěsňován nejen z katolické věrouky, ale i z nekatolických církví. Kroky, které tímto směrem již byly učiněny jsou tyto:
 
(1) Papežství

(2) Kult Panny Marie a svatých

(3) Nebiblické cesty spásy

(4) Výroky římského biskupa v Turecku.

 
Tyto body v krátkosti okomentuji takto:
 
(1) Papežství..
 
Mt. 23:9 „A nikomu na zemi nedávejte jméno ‘Otec‘:jediný je váš Otec, ten nebeský.“
 
Toto jsou Spasitelova slova ; ten, kdo si neprávem přivlastní titul „Otec“ se dopouští rouhání, neboť tento titul patří jen Bohu.
 
(2) Kult Panny Marie a svatých.

1J. 2:1 „Toto vám píši děti moje, abyste nezhřešili. Avšak zhřeší-li kdo, máme u Otce přímluvce, Ježíše Krista spravedlivého.“
 
1Tm. 2:5,6Je totiž jeden Bůh a jeden prostředník mezi Bohem a lidmi, člověk Kristus Ježíš, který dal sám sebe jako výkupné za všechny, jako svědectví v určený čas.“

 
Tedy Panně Marii  a svatým katolická církev neprávem přisoudila funkci Prostředníka i Přímluvce, která patří jen Božímu Synu. V podstatě zde jde o modlitby k mrtvým, které urážejí Boží důstojnost a svatost.
 
(3) Nebiblické cesty spásy.

Tato cesta byla nastolena dokumentem 2. vatikánského koncilu Constituzione dogmatica lumen gentium, kde se v čl. 16 praví, cituji:
 
„Plán spásy se však vztahuje i na ty, kteří uznávají Stvořitele, a mezi nimi především na muslimy, kteří prohlašují, že se drží víry Abrahámovy a klaní se jako my Bohu jedinému, milosrdnému, který bude v poslední den lidi soudit.“

Tímto krokem byl biblický Hospodin ztotožněn nejen s bohem muslimů Alláhem, ale i s „neznámým Bohem,“ kterého hledají lidí v „mlhavých stopách a obrazech,“ tedy v podstatě s každým nadpřirozeným úkazem. Ale vše, co je nadpřirozené, automaticky nepochází od Boha!!! Navíc podle tohoto pojetí není Pán Ježíš Kristus ke spáse nutný – a tím byla snížena hodnota i cena jeho oběti na kříži! Tedy spásy lze dosáhnout i mimo Něj. Tím byl v podstatě popřen text J.14:6 který vypovídá o Spasiteli jako o jediné Cestě, Pravdě i Životu i text J.10:7 o Spasiteli jako jediných Dveřích pro ovce.
 
Blíže viz:
Důsledek jednoho závěru 2. vatikánského koncilu na dějiny světa.
 
(4) Výroky římského biskupa v Turecku.

Zde se omezím na jeden výrok římského biskupa, který pronesl při této návštěvě:
 
„Ve svých odlišnostech stojíme tváří v tvář víře v jediného Boha;…“

 
Stručně: Bůh je v obou svatých knihách definován takto:
 
Bible:

1) Hospodin je Bůh Izraele, kterého vyvedl z Egypta.
2) Boží Syn je zakotven v písmech SZ i NZ
3) Trojice je tajemná koexistence tří Božích Osob: Otce, Syna a Ducha sv. v dokonalé jednotě.
 
Korán:

1) Alláh je Bohem Arabů.
2) Alláh nemá Syna
3) Trojice je zde uznávána jen jako nesourodá trojice tvořená Bohem, člověkem Ježíšem (který není uznáván jako Boží Syn), a Marií, Ježíšovou matkou.
 
Pakliže přes tyto evidentní rozdíly římský biskup při návštěvě Turecka prohlásil, že muslimové a křesťané věří ve stejného Boha, nastávají tyto dvě možnosti:
 
A) Klame muslimy – předstírá, že přijal muslimský model Boha a přitom se nezřekl Božího Syna, kterého muslimové neuznávají.
 
NEBO:

B) klame katolíky – předstírá, že se nezřekl Božího Syna a přitom přijal muslimský model Boha, který Božího Syna nemá a neuznává.
 
Kde je pravda? Kolem Božího Syna a Jeho oběti na kříži vše se točí – tedy Boží Syn je v centru novozákonní zvěsti: bez Božího Syna celý NZ i celé křesťanství padá! Musím zde konstatovat, že výše uvedeným výrokem římského biskupa byla nastolena nejasnost v otázce, která je pro křesťanství nejzásadnější!!!

Blíže viz:
Kam směřuje ekuména pod vedením ŘKC?
 
Zatím jsem nezaznamenal jedinou snahu za strany ŘKC tuto dvojznačnost vysvětlit. A co je ještě více podivnější – ani od představitelů nekatolických církví, kteří podepsali dokument Charta Oecumenica, kterým signalizovali zcela jasně svoji vůli spojit se s ŘKC v rovině instituční, tedy světské. Tato dvojznačnost je vůbec nezajímá?

 
Blíže viz:
Charta Oecumenica: Kritická reflexe se zřetelem ke katolickému dogmatu
Odpověď na článek ThDr. Pavla Černého Th. D. "Charta oecumenica v diskusi"
EKUMÉNA - nekonvenční pohled
Kam kráčíš CB? Otazníky nad dokumentem Charta Oecumenica v diskusi
Ekuména paradoxně jako rozdělovací faktor křesťanů
 
K úchylkám od biblického učení však nedochází jen na půdě ŘKC.  Pro nutnou objektivnost zde uvedu za všechny jeden z případů, který vznikl na půdě CB. Kazatel této církve Daniel Kvasnička nyní působící v Říčanech (mateřský sbor Praha 2 – Vinohrady) má osobní stránky na adrese: http://www.kvasnicka.info/old/start.htm kde se  můžeme cestou (Články - Starší články) ve stati „Homosexuální biskup: Ano, nebo ne?!“ dočíst např. toto:
 
„…Ona Bible neřeší homosexualitu, ona podporuje manželství a rodinu. A u správce církevního společenství říká, že to má být muž, který dovede dobře spravovat svou rodinu, když by měl řídit celou církev. Jsou chvíle, kdy žádný vhodný muž není a nebo jsou chlapi samé bačkory a místo odvahy k biskupské odpovědnosti raději tvrdě vydělávají peníze. Pak je třeba hledat v Bibli dál, světit ženy a třeba najít i gaye….“ !!!!

Je opravdu hrozné, že tento kazatel hlásá své „názory“ na svých stránkách, na které je odkazováno z oficiálních stránek CB, od jeho jména, jako kazatele CB, tedy od  http://www.cb.cz . Výše zmíněný článek napsal D. K. pro MFD v r. 2003. Je vůbec možné, že za tak dlouhou dobu si RCB, nebo její předseda tohoto článku vůbec nevšimli? Toto dokumentuje velmi smutný vývoj této církve, kterou mnozí (zvláště za dob totality) považovali za tzv. „výběrovou církev.“
 
Z uvedeného lze říci, že se vývoj „křesťanstva“ pod vedením ŘKC ubírá cestou vedoucí k odmítnutí Božího Syna. Centrální vedení církví (v dnešním slova smyslu) je nebiblickým institutem; proto není náhodou, že z něho vycházejí nebiblické, nebo dokonce protibiblické snahy. Nelze nevidět, jak tito představitelé svými „ovečkami“ manipulují a dostávají je pomalu a jistě na mimobiblickou půdu. Ti kazatelé a sboroví pracovníci, kteří si uvědomují nezdravý vývoj své církve a nezdravého učení přicházejícího z jejího centra a nekladou mu patřičný odpor, tím jen připravují cestu Antikristu, který nejenže již stojí před branami církví, ale má i svou pátou kolonu aktivně působící uvnitř.  
 
V Písmu sv. máme příklady, kdy neohroženě vystoupili Boží mužové, jako např. prorok Eliáš, Jan Křtitel, po něm i náš Spasitel. Z českých dějin mohu jmenovat Mistra Jana Husa. A v naší současnosti i našeho milého bratra Pastýře, požehnaně působícího v CB i na „našich“ portálech GS a NB. Pokud nebudeme mluvit my, pak bude mluvit kamení (Lk. 19:40).
 
Závěrem bych rád řekl, že mým záměrem rozhodně nebylo někoho, nebo nějakou církev kritizovat. Určitě nejsem lepší než kterýkoli katolík, muslim, hinduista, animista, atd. A pokud se mi dostalo určitého poznání, mám ho jen a jen z Boží milosti, tedy jakákoli chlouba je předem vyloučena (1Kor. 4:7).
 
Následování Krista by mělo odpovídat z Boží milosti darovanému poznání. A protože mezi mým poznáním a následováním Krista existuje rozpor, který si z Boží milosti!!! uvědomuji, vede mě to k pokoře. Kritizovat lze ve vědecké, nebo technické oblasti, kde kritik stojí obecně nad kritizovaným; ale nikoliv v oblasti duchovní, neboť jsme všichni zhřešili a jsme daleko od Boží slávy.(Ř. 3:23). Toto nazývám univerzalitou hříchu. Existuje ale i univerzalita Boží milosti, neboť ten, kdo ke Spasiteli přijde, jistě nebude odmítnut (J.6:37), tedy žid, křesťan, muslim, atd. Mým záměrem bylo a stále je vyvyšovat Spasitelovo jméno a upozornit na odchylky od biblického učení, které ve svých důsledcích budou mít katastrofální následky nejen pro jednotlivce, ale pro celý svět.

 
BohemianAnonymus
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Podobná témata

Sebeobrana

"VZTAH ČLENA SBORU K VEDENÍ SVÉ CÍRKVE" | Přihlásit/Vytvořit účet | 10 komentáře | Search Discussion
Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor.

Není povoleno posílat komentáře anonymně, prosím registrijte se

Re: VZTAH ČLENA SBORU K VEDENÍ SVÉ CÍRKVE (Skóre: 1)
Vložil: Eleazar v Neděle, 23. září 2007 @ 18:42:53 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
ač si tito bratři dobře uvědomují, že z vedení jejich církví (tedy shora) se šíří nebiblická učení, která ovlivňují mnohé členy jejich církví, nepodnikají proti jejich invazi zhola nic -  vzdor tomu, že na přízni, či nepřízni nejvyšších představitelů svých církví nejsou vůbec existenčně závislí a projev nesouhlasu není spojen s prakticky žádným rizikem, postihem, perzekucí, atd.

Představitel mýho paracírkevního "duchovního domova" sí už drahnou dobu dává kurňa velkej pozor, aby nesměšoval pravdy z Bible na jedný straně a doplňující výklady, mýty a svoje názory na straně druhý.

biblický Hospodin ztotožněn nejen s bohem muslimů Alláhem, ale i s „neznámým Bohem

V maltštině, arabštině a malajštině se Biblický výraz "Bůh" (elohim, theos) překládá "alláh", a to i v křesťanských Biblích, ne jinak.
Sám St. Pavel v Athénách při oltáři "neznámýmu Bohu" zjevuje, že tento neznámý Bůh je Bohem Izraele=Stvořitelem celého světa=Otcem Spasitele

Pak je třeba hledat v Bibli dál, světit ženy a třeba najít i gaye….

Nezapomeňme, že teploušáci sou chlapi jako každý jiný, maj stejný práva a povinnosti a pokavaď nezhřešej sodomií, tak neni žádnej důvod je zato persekvovat.
A služba ženskejch je sice omezena Písmi Svatými, ale to neznamená, že dotyčná ženská nemůže dělat vůbec nic, něco muže a něco ne (např. mluvit během bohosl
užby).

okomentoval eleazar, místní blbeček




Re: VZTAH ČLENA SBORU K VEDENÍ SVÉ CÍRKVE (Skóre: 1)
Vložil: Pattre (Pattre@seznam.cz) v Neděle, 23. září 2007 @ 22:50:23 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
By mě jen zajímalo jaké vedení nějaké denominace může podnikat invazi do své vlastní ohrady? A proč by měli neustále členi „jejich“ církví podnikat nějaké projevy nesouhlasu a patřičného odporu? Ač čtu Bibli jak chci, nic tam také nevidím, asiť těm ovečkám je myšlení bohémianaAnonymouse poněkud vzdálené. Rub té teorie souvisí i s faktem, že těm ovečkám možná chybí odvaha nenechat se naočkovávat od reptalů (chodící v bezpečné vzdálenosti okolo těch kdo jsou opravdu Bohem povoláni, církví delegováni a za stádce zodpovídají), chytráků co všemu rozumí a v zápasu církve nehnou prakticky prstem. Možná zmíněné ovečky jsou těmi, co se nad některými nedostatky neuráží, ale svým přístupem vstupují aktivně do vztahů, mezer, potřeb a nápravy pod vedením Ducha, aby nějaké té nemoci, byli nápomocni k uzdravení. A když už jsme u těch fenoménů, z jaké pozice nám anonyme sděluješ, že ňácí představitelé denominací prezentují nějaká nebiblická učení? Jaké učení máš namysli a kdo je prezentuje? Máš namysli to tvé pojetí antiekumenismu, aj., které je mi poněkud povědomé a tady mnohokráte probírané (proto není třeba komentovat)? Ty jež za ústa spravedlnosti se vnímáš a příklad současně snad v pastýři jen máš, jak úžasné je sledovati, do jaké pokory tě zmíněná vědecká kritika uvádí. dovolil si připomínkovat pattre, místní charouš



BohemianAnonymus (Skóre: 1)
Vložil: nula v Pondělí, 24. září 2007 @ 09:14:55 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
--Jak je důležité držet se Slova Božího!!!--

Jenže Bible se v církvi taky po staletí vyvíjela-nespadla odněkud z nebe,přesně jako ta dogmata a nové myšlenky,které Vám nyní nevoní.
Jak víte,že to taky není práce Satana ,falešně vyhlašovaná za Boží? 


--Tímto krokem byl biblický Hospodin ztotožněn nejen s bohem muslimů Alláhem, ale i s „neznámým Bohem,“--

Každopádně v některých biblických verších je ztotožněn zas se Satanem,kterého tak kritizujete např. tady

  2. Samuelova 24,1
Hospodin znovu vzplanul proti Izraeli hněvem a podnítil Davida proti nim: "Jdi, sečti Izraele a Judu!"

1. Paralipomenon 21,1
Proti Izraeli povstal satan a podnítil Davida, aby sečetl Izraele.




BohemianAnonymus 2 (Skóre: 1)
Vložil: nula v Pondělí, 24. září 2007 @ 09:19:57 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
--Boží Syn je zakotven v písmech SZ i NZ--

Přečtěte si pořadně tu Bibli-Boží Syn ve SZ nikde popisován není,předpovídaný Mesiáš SZ nikdy neměl tak vysoký status.Přadstava Božího syna je SZ naprosto cizí,což k ví každý rabín,který "SZ" zná nazpaměť.   



Stránka vygenerována za: 0.26 sekundy