Grano Salis NetworkGrano SalisGranoChatMusicalise-KnihyModlitbyD K DKřesťANtiqC H M IMOSTYNotabeneECHO 
Vítejte na Grano Salis
Hledej
 
Je a svátek má Rostislav.   Vytvoření registrace
  Článků < 7 dní: 2, článků celkem: 16651, komentáře < 7 dní: 234, komentářů celkem: 429550, adminů: 60, uživatelů: 5252  
Vyzkoušejte
Jednoduché menu

Úvodní stránka

Archiv článků

Protestantské církve

Veřejné modlitby

Zpovědnice

e-Knihovna

e-Knihy pro mobily

Kam na internetu

Soubory ke stažení

Recenze

Diskusní fórum

Tvůj blog

Blogy uživatelů

Ceny Zlatá Perla

Ceny Zlatá Slza

Doporučit známým

Poslat článek


Tip na Vánoční dárek:

Recenze
Obsah
OBJEDNAT


GRANO MUSICALIS

Hudební portál
GRANO MUSICALIS
mp3 zdarma

Velký pátek

Vzkříšení


Pravidla


Kdo je online
Právě je 425 návštěvník(ů)
a 1 uživatel(ů) online:

rosmano

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde

Polemika


Přihlášení

Novinky portálu Notabene
·Selhání pøedstavitelù Jižních baptistù pøi ochranì obìtí sexuálního zneužívání
·Sbor Bratrské jednoty baptistù v Lovosicích vstoupil do likvidace
·Informace z jednání Výkonného výboru BJB dne 10. kvìtna 2022
·JAS 50 let: Adrian Snell, trièko a beatifikace Miloše Šolce
·Online pøenosy ze setkání všech JASákù k 50. výroèí pìveckého sboru JAS
·Prohlášení tajemníka Èeské evangelikální aliance k ruské agresi na Ukrajinì
·Jak se pøipravit na podzimní vlnu?
·Kam se podìly duchovní dary?
·Bratrská jednota baptistù se stala èlenem Èeské eavngelikální aliance
·Patriarcha Kirill v Západu vidí semeništì zla a sní o vizi velkého Ruska

více...

Počítadlo
Zaznamenali jsme
116467641
přístupů od 17. 10. 2001

Duchovní poradna: sexualna orientacia
Vloženo Pondělí, 02. únor 2009 @ 12:50:43 CET Vložil: Bolek

Intimity poslal Nepřihlášený

Sexualna orientacia-
zaujimali by ma nazory na nu krestanov, ktori sa o tejto teme trocha zaujimali. Myslim na orientaciu k rovnakemu pohlaviu, konkretne, pretoze som zena, tak medzi zenami. Prosim nepiste taki, co nevedia nic ine povedat, len ze pojdes do pekla. Co si myslite, preco vznika, ma na nu vplyv prezite detstvo, vztahy v rodine, da sa zmenit, je hriech samotna orientacia atd...Este by som napisala, ze som krestanka a zmena sa v tomto zatial neudiala.
Dakujem


Podobná témata

Intimity

"sexualna orientacia" | Přihlásit/Vytvořit účet | 12 komentáře | Search Discussion
Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor.

Není povoleno posílat komentáře anonymně, prosím registrijte se

Re: sexualna orientacia (Skóre: 1)
Vložil: amisrtep v Pondělí, 02. únor 2009 @ 15:54:17 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Předně bych chtěl ocenit Tvoji odvahu, že si sem napsala. I když je zde anonymní přístup, není lehké napsat to, co jsi napsala právě s ohledem, že přečtením odpovědí se z tohoto téma stává osobní záležitost, neboť odpovědi čteš sobě.

Jistě znáš v širokém povědomí známý příběh z bible o Ježíšovi, ženě prostitutce za níž se má Maří Magdaléna a zástupu odhodlaných zbožných, kteří byli připraveni ztrestat Mariin hřích prostituce. Je to známý příběh. A také velice poučný.

Magdaléna byla předvedena před Ježíše, aby ji vynesl soud nad jejím hříšným životem. Ježíš byl dotázán, aby vynesl svůj soud v souladu se Zákonem. Nešlo jim ani tak o Marii jako o Ježíše. Věděli, že je shovívavý, vždyť ho nazívali přítelem hříšníků. Jenže když se domáhali jeho soudu, Ježíš mlčel a rýpal si do písku. Ať už tam vepsal cokoliv, vykládá se to jako zdrženlivost, prostě jako mlčení. Po neustálém naléhání se neobrátil se svým soudem na Marii, ale nejprve promluvil k duším těch, kdo ji přivedli k němu, aby ji soudil: Kdo je z Vás bez viny, hoď první kamenem! Jednotlivci z těch zbožných neprotestovali, že přeci oni sami nepáchají hřích prostituce, anebo cizoložství, a nakonec všichni se z toho soudného místa vytratili. Zcela zřetelně tak přiznali, že každý z nich je něčím před Bohem vinen, ačkoliv se zrovna u nich jednotlivě nejednalo o prostituci. Když nakonec všichni, všichni žalující i ti, kdo se jinak k němu shromáždili, opustili ono soudné místo, a Ježíš zůstal s Marií osamotě, obrátil se na ni a vznesl osvobozující výrok: Kde jsou ti žalující na tebe? Nikdo tě neodsoudil? Ani já tě neodsuzuji. Ale závěrečným výrokem zřetelně Marii řekl do očí, že vskutku zhřešila: Jdi a už více nehřeš.

Kdo jsem tedy já a kdo ti ostatní, kdo by tebe měli soudit a na tebe žalovat před Bohem, že hřešíš? Sám bych se musel do země propadnout při výroku odsouzení. Kdo tě smí soudit, když ani Pán nesoudí. On přeci nepřišel na svět, aby svět zatratil, ale aby sám se za nás hříšné na smrt vydal, a svět byl skrze něho spasen. Přesto však platí, že věci se mají nazývat pravými jmény a milost se nemá brát na lehkou váhu. Smrt ukamenováním, ať už přeneseně slovy, nebo fyzická likvidace nikoho od hříchu neosvodí. Marie by zemřela se svým hříchem, ale milost Pána ji zachránila. Marii po zbytek života následovala Ježíše, ať už za jeho přebývání na zemi či po jeho nanebevstoupení a přestala od svého hříchu. Ježíšův čin a slova v ní započaly změnu. Ale tu změnu musela Marie dokonat sama. Rozhodnutí zanechal na ni. On nerozhodl za Marii, rozhodla se svobodně sama, ačkoliv po prožitku, který by patrně v každém z nás vzbudil odezvu a zanechal zřetelnou stopu na srdci. Ne vždy tomu tak ale bývá. Když se Bůh nepodíval na Kaina a na jeho oběť, ale na Ábela shlédl, Kain vzplanul hněvem: A Bůh mu řekl, že bude-li i on činit dobré, příjme i jeho. Nebude-li dobro konat, pak se hřích uvelebí v jeho srdci, že po něm bude dychtit a že on Kain má však nad hříchem vládnou a nikoli aby hřích opanoval Kaina. Jak to dopadlo asi znáš. I Kain měl svobodné rozhodnutí. Boží přijetí záleží na člověku a sám člověk se rozhoduje, jak bude činit. Pro Marii i Kaina Boží zásah do jejich životů měl protichůdný efekt, ale každý z nich byl svobodný v rozhodování. Pro oba to znamenalo změnu jejich životních stylů, jejich životních směrů, a znamenalo to zřeknutí se toho, co jinak dosud činili, ba dokonce znamenalo to ovládnutí svých sklonů a vášní. Pro Kaina opanování své zlosti a zřeknutí se konání zlého, pro Marii opanování svých sexuálních tuh a zřeknutí se života prostitutky. Jak si ti dva vybrali, víme.

Nikdo z lidí není bez hříchu, krom Ježíše, jsou však lidé, kteří ve své pýše vlastní viny neuznávají. Jaký je rozdíl mezi lhářem, zlodějem, cizoložníkem, homosexuálem, vrahem, mezi lidmi různě hřešícími? Všichni jsou vinni jinak. A všichni máme na výběr. Proč vlastně máme blíže ke hříchu, když bychom přeci chtěli činit, co je správné před Bohem? Bible praví, že z hloubi lidské srdce pochází zlé a nemyslím, že by se zde mluvilo o jednotlivcí předně, ale především o lidské rase a až následně o jednotlivcích. Také se praví, že žádostivost je zdrojem hříchu, když je oplodněna počne hřích a dokonaný hřích plodí smrt.

Neodvažuji se svému příspěvku říkat rada, tou není, každý člověk bývá nakonec ve svých rozhodnutích přes veškeré dobře míněné rady či rady špatných rádců osamocen. Není to lehké ani jednoduché. Někdo říká, že askeze nic nevyřeší, že člověka ve své podstatě nezmění. Mají pravdu dle mého názoru, tedy částečně. Lidské tužby v nás zůstávají a dřímají v nás, nejsou-li živeny. Přesto se však ozvou časem, když se zdá být vše vyzdraveno, že mají hlad. Jsou v našem zkáze propadajícím těle a nezbývá než jej vždy opanovat. A pravdu na světlo, někdy ten boj prohráváme, ale svědomí naše před Bohem nám nedává spát. Bible praví, že pokud nás z ničeho svědomí (naše srdce) neobviňuje máme svobodný přístup před Boha. Ovšem jsou i lidé, jejichž svědomí bývá spáleno, nevnímají své zlé skutky před Bohem za špatné a svědomí nekřičí a když přeci jen křičí, snaží se jej umlčet. Nečiní tak občas začas všichni? Ale ano, činí. Je to boj. Naše tělo tak jak je nemůže spatřit nebe, musí být proměněno, než se tak ale stane, musí s jeho tužbami a žádostmi vést neustálý nesmiřitelný boj. Dle bible nemáme podléhat svému tělu a jeho žádostem, ale máme se nechat vést Božím Duchem. On mluví k našemu svědomí a oibviňuje svět ze hříchu a že nevěří V Boha a jeho Syna. Ze svých zkušeností, touhy svého těla nedokážu změnit, zbývá mi jen mu poroučet, a z Boží pomocí nad ním panovat. Chci být změněn a nemít touhy, ty nedobré, co mám, ty o kterých se v bibli praví, že jsou před Bohem zlé a ty, ze kterých mě viní samo mé svědomí a obviňuje. Vítězím-li, zůstává dobrý pocit, když si však již myslím, že jsem dobrý, že to zvládám, pak přichází uvědomění si své přirozenosti a svých tuh. Že by mě obviňoval ďábel? Nemyslím, proč by mě vinil z hříchu zrovna ten, kdo chce abych hřešil? Pokládám tedy za dobré uvědomit si, kdo jsem ve své přirozenosti a jaké jsou mé touhy a zda je vnímám za dobré či špatné.

Možná to je zrovna to, co jsi slyšet nechtěla a ani vlastně zcela zřetelně z tvého příspěvku nevyplývá zda toužíš po stejném pohlaví či ne, snad jen náznak. Odpověď na tuto větu nečekám.

Chceš znát názory křesťanů na stejnopohlavní orientaci, zejména lesbickou, zde jen jednoduše:

Opravdu asi nezáleží na tom, co si myslím já či kdokoliv jiný. Sama si na otázku, zda je to hřích či ne, jistě odpovídáš. A jak k tobě také promlouvá Boží slovo z bible, sama dobře víš. Zda vzniká již v lůně matky, opožděným vývojem mozku oproti vývoji pohlaví, nebo zda na to má vliv výchova, zážitky z dětství, prostředí dorůstání, společnost ve které pak v dospělosti žijeme - těžko říci, případ od případu je to jiné. Někdy se projevuje v ranném dětství, někdy v dospívání, ale nakonec onen jedinec v dospělosti je silně orientován na opačné pohlaví. Někdy se neprojevuje i do dospělosti a přeci se pak tito lidé odloučí od svého manželského života. Kategorizovat je těžké a nemoudré. Z mého pohledu to vlastně ani nic neřeší.

Možná to řeknu velice stroze: Vždy ale nakonec dochází ke zkratu, když se člověk setká s Bohem. Nemyslím teď na setkání s věřícími odsuzujícími lidmi. Myslím na uvědomění si sama sebe před Bohem. Vždy se nějak člověk zachová. Vytrvá-li v dobrém přesvědčení, mluvíme o zachování víry.

Je lék na homosexualitu? Psychologové tvrdí, že vlastně ne. Že kdo přestal od homosexuality a už by se k ní nevrátil bez odporu, vlastně ani nebyl homosexuálem svou přirozeností, ale jen svým chováním, z nějakých různých důvodů. Kdo zase přestal s homosexuálním jednáním, i kdyby se donutil žít s opačným pohlavím, ale nepřestává toužit, pouze abstinuje. No a co pak taková bisexualita, konkrétní nezaměřenost na jedno z pohlaví. Podobně.

Donutit se žít s opačným pohlavím nic nevyřeší, aspoň dle převážných zkušeností těchto lidí. Možná prý mají rádi tu osobu, ale chybí ona tělesná touha po ní. Asi by to bylo stejné jako bych žil se ženou, kterou nemiluji, ačkoliv jsem takzvaně na ženy. Člověk si pak určitě začne hledat plné uspokojení. A žít se stejným pohlavím, které onen člověk miluje, naplní sice jeho srdce i tělo, uspokojí sama sebe a snad také i tu milovanou osobu, která přece, jak každý doufá, ho také miluje z celého srdce, ale tím se člověk neospravedlní, že přeci nikomu nečinil zle, nikoho nechtěl svým jednáním pohoršovat, chtěl žít v radostném naplnění života jako i ti jiní. Nebo nám to pomůže?

Askeze života je těžká věc, převelice těžká. Člověka plně šťastným neučiní, nepřidá mu klidu, zůstává trápení. Opravdové trápení a utrpení. Proto bych nikdy nesliboval, že se budeš mít dobře, a že to s Bohem přejde. Nepřejde. Oddat se plně Kristu znamená být šťastný s ním, ale nešťastný sám se sebou. To po čem touží mé tělo, od Krista nedostane. Mít Krista, znamená boj se svou přirozeností, se svým tělem, s jeho touhami a jeho tužbami. Kdyby nám věřícím zůstalo jen toto, jsme vskutku ti z nejubožejších lidí na světě. Co nás tak drží při životě, co nás tak žene vpřed, co tak láká některé z lidí na víře v Boha a jeho Syna Ježíše Krista, když nám to přináší vnitřní utrpení? Kdyby zůstavalo ono utrpení v nás, byli bychom opravdu ubozí lidé. Ale díky Kristu, on je nám uspokojením, je naší láskou, je naším naplněním, které přesahuje všechny radosti získané naplněnými touhami a žádostmi těla a světa. Nebýt tedy Krista, jen trpíme. Máme-li Krista jsme jím potěšováni každým dnem. Přednější je mi tedy On nad radostmi života, On je nad každou slast mého těla, nad každou slast světa, jež mi svět nabízí. Ale jsme lidé, a jako lidé, pravdu na srdce, občas podléháme svému tělu. Kdo ne? Ty nebo ty, a i ty a tamti taky? No pak jsem v tom jen sám. Hoďte po mne kamenem, kdož jste již bez hříchu.

Určitě jsem nepomohl, nic jsem nevyřešil a žádnou radu nedal, ani svůj názor jsem dobře neprojevil, ale nic jiného opravdu nemám...

S pozdravem

Amisrtep



Re: sexualna orientacia (Skóre: 1)
Vložil: Elo v Pondělí, 02. únor 2009 @ 16:04:38 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Milá Neprihlášená !

Každý človek, bez ohľadu na to, akého je pohlavia, či dokonca sexuálnej orientácie, je stvorený na Boží obraz, je Bohom chcený a milovaný taký aký je, a Boh všetko urobil pre to, aby bol večne šťastný... To by mohlo byť východiskso pri uvažovaní... Z toho teda aj vyplýva, že ak nikto nemôže za svoje sklony, ktoré má  od prírody, nemôže byť za ne pred Bohom ani vinný, a tedá namá za ne žiaden hriech, ak ich človek vnútorne cíti, ale - čo je dôležité - nenechá im prejaviť sa aj navonok. Podobne ako heterosexuál /slobodný, či manžel.../ môže byť priťahovaný "nečisto" inou ženou, ale nemal by tomuto tlaku aj prakticky podľahnúť... V tom sme si všetci rovnaký.
.
Homosexualita je preto hriech len vtedy, ak človek svojim pocitom a "tiahnutiam" dá "zelenú" a aj vedome ich podporuje, a to buď v  uvedomelých túžbach, prípadene v prejavených homosexuálnych skutkoch.../analogické je tio u heterosexuála.../. POkiaľ však človek tomuto všetkému odoláva, resp. snaží sa ostať verný Božiemu zákonu /ktorý povoľuje takéto spomenuté prejavenie sexuality len v heterosexuálnom manželstve voči svojmu manželskému partnerovi.../,  tak to nielenže  nie je žiaden hriech, ale je to dokonca prejavenie vernosti voči Bohu... Takže buď spokojná, nikto ťa nemá právo posielať do pekiel, ba ani vylučovať z cirkvi, ani zo sviatostí a pod., pokiaľ človek zachováva Boží zákon s vierou, ba  dokonca ho to aj nečo stojí...
.
 Keďže z Božieho zjavenia sa dozvedáme, že Boh plánoval manželstvo len ako spoločenstvo muža a ženy, a nie spoločenstvo dvoch rovnakých pohlaví, veriaci kresťan, ktorý chce byť Bohu verný, by mal túto skutočnosť rešpektovať ako Božiu vôľu, a prijať túto skutočnosť  podobným spôsobom, ako je človek často životom nútený prijať aj iné horšie skutočnosti /chorobu, osamotenosť po strate rodičov, životného partnera, mešťastie a pod./. Neexistuje, resp. nie je nám známe  - podľa Božieho zjavenia - také niečo ako nárok na sexuálny život za každú cenu /ani pre heterosexuálov.../, teda aj za cenu narušenia Božiích prikázaní /smilstvo, cudzoložstvo a pod./. Sexuálny pud, aj ked je občas dosť naliehavý /hlavne dnes pod vplyvom presexualizovanej spoločnosti, reklamy a pod./, nie je tak nutné jeho uplatnenie v živote v spomenutej podobe, ako je nutné napr. pud potravný. Bez sexu sa dá spokojne prežiť, ak človek zachováva určité duchovné, psychologické, asketické a morálne zásady... no bez jedla to nejde... Človek sa môže kamošiť, priateliť s osobou rovnakého pohlavia, dokonca nikto mu nebráni aj spoločne bývať, ako je to bežne aj praktizované... jedine vtedy, ak by takéto spolužitie mohlo byť vyslovene príčinou k praktizovaniu Bohom nedovoleného pohlavného homosexuálneho stýkania...
.
Z Božieho zjavenia, ktoré vyvrcholilo v Kristovi, vieme, že v histórii ľudstva došlo k skutočnosti hriechu, ktorý sa nesie celými dejinami ľudstva, a každého nejakým spôsobom zasahuje. Aj to, čo sa stalo tebe, nejako s tým súvisí, hoci ako presne konkrétne tvojom prípade, to vie len Pán. Vedci hovoria, že to môže súvisieť aj s výchovným prostredím v rodine v určitých rokoch dospievania, so vzťahmi rodičov k deťom, ale tiež vplyv môžu zohrať aj vonkajšie faktory, ako zlý príklad, zvedenie niekoho a pod... Ba niektorí vedci tvrdia dokonca o dedičných predpokladoch sexuálnej orientácie, hoci   na základe serióznych autorov sa naozaj zatiaľ nič také nedokázalo /tvrdia to skôr zástancovia homosexualizmu.../. Sú známe naozaj prípady o tom, že tí, ktorí úprimne  chceli zmeniť sexuálnu orientáciu preto, lebo neboli sami so sebou spokojní a pod., že mnohým sa to podarilo. Viem o tom, že mnohým sa to podarilo na základe "metódy viery", teda úprimneej modlitby osobnej, prípadne ešte skôr modlitby spojenej s modlitbou veriaceho spoločenstva, prípadne Božím darom obdareného charizmatika a pod.
.
V minulosti sa sexuálna orientácia považovala za psychickú úchylku aj psyhiatrickou komorou lekárov, teda za niečo neprirodzené, vzhľadom k tomu, že napriek tomu, hoci každá bunka ženy, resp. muža je ženská, resp. mužská, človek sa cíti priťahovaný k tomu istému pohlaviu, čo je u drvivej väčšina práve naopak, že totiž muž je priťahovaný k žene, a naopak...  Je známe, že pod vplyvom veľkého tlaku klubov homosexuálov a lesbičiek v USA prišlo pred niekoľkými rokmi k tomu, že homosexualita bola vyčiarknutá zo zoznamu spomenutých úchyliek, psychických porúch, deviácií... Stalo sa tak bez toho, že by tomu predchádzala nejaká reťaz medzinárodných vedeckých konferencií... a preto sa právom mnohí nazdávajú, že to bolo často politické riešenie pod psychickým tlakom, vyhrážkami, a moťno aj "sľubmi"... a pod. Život však ide ďalej, ľudia sa budú možno snažiť ľudsky presadiť svoje náhľady, ale pre kresťana by mal byť rozhodudjúci ten Boží... Teda predovšetkým prijať samu seba pred Bohom a podľa Boha, s Ním sa poradiť, čo je jeho vôľa, a na základe toho sa pokúsiť konať v niektorom smere: Teda alebo sa snažiť o zmenu, alebo prijať túto skutočnosť, zmieriť sa s ňou, a na tomto základe si budovať ďalší život: podľa Boha a nie podľa mienky sveta...
.
Náš Boh je však aj Bohom zázrakom, On je aj Boh uzdravujúci, ako to poznáme u ježiša z Evanjelia. Ale niekedy aj tajomne neodpovedá... Proste, On je Pán, a On je slobodný. Ale ty mmôžeš, ak chceš naozaj povedať, podobne ako ten malomocný v Evanjeliu: "Pane, ak chceš, možeš ma uzdraviť..." /resp. ukázať, čo mám robiť a ako.../.
Želám Ti veľa Božej milosti, sily a svetla pre Tvoj život. Elo.
.
P.S. Kto vie viac a lepšie, prosím, nech doplní...



Re: sexualna orientacia (Skóre: 1)
Vložil: nula v Pondělí, 02. únor 2009 @ 17:16:12 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
--Co si myslite, preco vznika---

Podle dnešních lékařů toto vzniká již při vývoji plodu .Homosexualita je v přírodě věc celkem normální ,dnes známe pře 400 různých druhů zvířat u kterých se vyskytuje.Je to podobné  jako když se někdo narodí do špatného těla tedy fyzicky muž se cítí  jako žena
a opačně.

-da sa zmenit--

Nejprve by ses musela zbavit přesvědčení, že jde o úchylku a že se vidíš špatně... Dokuš se nepříjmeš i jako lesbička bude tvoje homosexualita žít z tvé nenávisti sebe sama. Stejně jako schizofrenie... Je mnoho možností které temná strana využívá k manifestaci a přežití... ale všechny se opírají jen o jednu věc... naděje, budoucnost a život démona pramení z utrpení. V meditaci, kdy se člověk povznese nad prožívání... nemá démon přístup ke stromu života... je to trnitá cesta... na kříž... ale trpělivost podpořená vhledem... že jinudy to nejde... přinese nakonec ovoce. Mnoho lidí tápe, protože je tu hodně nabídek a nadějí... avšak vnější pomoc nikdy nevyřeší to co jsi schopna vyřešit vnitřním nahlížením na celý koloběh vzniku a průběhu utrpení. Homosexualita sama o sobě není utrpení... punc utrpení tomu dává démon... 



Re: sexualna orientacia (Skóre: 1)
Vložil: oko v Pondělí, 02. únor 2009 @ 19:31:08 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Domnívám se, že vliv prostředí má na sexuální orientaci obrovský vliv. Jsou - li dnes statisticky homosexuálně orientované 4 % populace, v ženských věznicích ukázaly průzkumy nárůst několikanásobný. Minimálně u velké části to tedy nebude tím, že by se tak už narodily.

Jsou různé teorie o hormonálním působení v prenatálním období, ale v podstatě není s určitostí dokázáno, zda se člověk s takovými sklony už rodí, nebo je získává v průběhu dospívání. Jakékoli rady heterosexuála jsou stejně nevěrohodné, ale Písmo takové praktiky označuje za ohavnost. Tedy ne samotný sklon k homosexualitě, ale praktikování homosexuality. Písmo ale také poukazuje na vnitřní příčiny homosexuality.

(Ř 1,17-28)
Nestydím se totiž za Kristovo evangelium, neboť je
to Boží moc ke spasení každého, kdo věří, předně Žida, ale i Řeka.
Neboť v něm je zjevena Boží spravedlnost z víry k víře, jak je napsáno: "Spravedlivý pak bude žít z víry."
Z nebe se zjevuje Boží hněv proti každé bezbožnosti a nepravosti lidí, kteří zadržují pravdu nepravostí.
Vždyť to, co může být o Bohu poznáno, je jim zjevné, Bůh jim to přece zjevil.
Jeho neviditelné znaky, totiž ta jeho věčná moc a božství, jsou přece od stvoření světa jasně vidět, když lidé přemýšlejí o jeho díle, takže nemají výmluvu.
Protože když poznali Boha, neoslavovali ho jako Boha, ani nebyli vděční, ale ve svých myšlenkách propadli marnosti a jejich nerozumné srdce bylo zatemněno.
Prohlašují se za moudré, ale stali se blázny.
A zaměnili slávu nepomíjejícího Boha za zpodobení obrazu pomíjejícího člověka, ptáků, zvěře a plazů.
A proto je Bůh vydal v žádostech jejich srdce nečistotě, aby navzájem zneuctívali svá těla,
ty, kteří zaměnili Boží pravdu za lež a ctili stvoření a sloužili mu raději nežli Stvořiteli, který je požehnaný na věky. Amen.
Proto je Bůh vydal hanebným vášním; neboť i jejich ženy zaměnily přirozené obcování za to, které je proti přirozenosti.
A podobně i muži opustili přirozené obcování se ženou a ve své touze se rozpálili k sobě navzájem, takže muži páchají nestydatost s muži a sami na sobě dostávají nutnou odplatu za ten svůj blud.
A poněvadž neuznali za dobré mít Boha ve známosti, vydal je Bůh zvrácené mysli, aby dělali to, co se nemá.

Protože v USA jsou prokazatelné výsledky v nápravě sexuální orientace, zřejmě nějaká cesta bude. Zkusil bych požádat o radu nějakého vzdělaného kněze, nebo ženského lékaře - křesťana. Hlavně bez Boha se to asi vyřešit nedá.
Velmi bych také doporučil soubor katechezí papeže J.P. II. "Teologie těla" (vydaly Paulínky), kde člověk najde odpovědi na tajemství vztahu muže a ženy, i lidské lásky v Božím plánu.




Re: sexualna orientacia a otázka vztahu a touhy po blízkosti (Skóre: 1)
Vložil: mk (miliko(a)atlas.cz) v Pondělí, 02. únor 2009 @ 21:56:41 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Milá tazatelko,
krátké psaní je rychleji k přečtení.
Já napíši jen fakta. V člověku je touha po lásce, po soužití a po něžnosti. To dostáváme jako děti. Později se diferencujeme, na příklad chlapci hrají sport a dívky češou panenky a vdávají se.
Odteď ještě stručněji: v říši přírody je rozmanitost. Někdo miluje opačné pohlaví, někdo stejné.  Nerozumím tomu, ale jsem zdrženlivý v posuzování. Co když je tu něžnost u ženy vázaná k ženě ? Vždyť každé děvčátko chce milující a laskající matku (nebo tetu, babičku, přítelkyni). Touha po něžnosti může vést osobu k osobě. Důležité možná je, jestli se do toho přimíchává pohlaví nebo ne.
Protože s důvěrou položí i vnučka své babičce hlavu na klín a nechá se laskat. Ale babička nelaská vnučku pod sukní (promiň, snažím se o opis, abych se vyhnul). Takže je u lidí toto :
(a) pocit něžnosti, odevzdanosti a přijetí, (b) pohlaví.
Je-li to spojené, vzniká z toho manželství, nebo vztah dvojic.
Dále nehodlám jít. Na lásku, věrnost, něžnost a objetí má právo každý.
Způsob je další otázka.
Pokud chceš ještě něco číst ze vzpomínek, lze číst také knihu, kterou napsal autor Němec a (Martina) Němcová (obojí je jedna osoba) a tak to má v názvu. V regále knihovny to najdeš vedle autora Božena Němcová.
Byl to chlapec narozený do dívčího těla. Trvalo to dlouho, než to prokoukl a přeměnil se. Je to čtení a jen jedno mi tam nesedí. Jeho strýc se díval na pohlaví jako na něco nepěkného. On přiznává, že to po něm převzal. to je škoda. Pohlaví je stejně dobré jako všechno . jako každý orgán, játra, žaludek, ucho,  atd. Ale on se na to dívá jako na něco nečistého, očima jednoho příbuzného. To nemohu přijmout. Pohlaví je podle mne stejně čistá záležitost jako cokoliv v těle.
Navíc slovo ´pohlaví´ obsahuje také cit, něžnost, vzájemnost..



Re: sexualna orientacia (Skóre: 1)
Vložil: isim v Úterý, 03. únor 2009 @ 07:34:11 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Bylo by asi vhodné, kdyby se za Tebe někdo modlil, nějaký služebník s obdarováním Ducha Svatého. Modli se za to k Pánu, aby jsi našla toto uzdravení.

Myslím si, že v tom mohou být i vlivy v rodině nebo ve výchově. Pán je však velký, milostivý a mocný.

Bůh Ti žehnej
isim



Re: sexualna orientacia (Skóre: 1)
Vložil: Willy v Úterý, 03. únor 2009 @ 08:23:40 CET
(O uživateli | Poslat zprávu | Blog)
Ahoj.

Primela si ma k tomu, aby som premýšlal o pojmu "sexuálna orientácia" a uvedomil som si, že v prípade homosexulov ide vlastne skôr o sexuálni "dezorientáciu". Lebo Boh stvoril človeka ako muža na ženu a je preňho prirodzené, že muža priťahujú ženy a ženu zasa muži.

Biblia k tomu hovorí niečo pomerne jasné v 1. kapitole  Rímanom, vo veršoch 18-27:

 Lebo hnev Boží sa zjavuje s neba na každú bezbožnosť a neprávosť ľudí, ktorí zadržujú pravdu neprávosťou, pretože to, čo sa môže vedieť o Bohu, je im zjavné, pretože im to Bôh zjavil. Lebo jeho, len smyslom duše pochopiteľné neviditeľnosti vidieť od stvorenia sveta po učinených veciach, totiž jeho večnú moc a jeho božstvo, aby boli bez výhovorky. Pretože poznajúc Boha neoslavovali ho jako Boha ani mu neďakovali, ale zmárniveli vo svojich myšlienkach, a zatemnilo sa ich nerozumné srdce, hovoriac o sebe, že sú múdri, stali sa bláznami a zamenili slávu neporušiteľného Boha za podobnosť obrazu porušiteľného človeka i vtákov i štvornohých tvorov i zemeplazov.
 Preto ich tiež aj Bôh ta vydal v žiadostiach ich srdca do nečistoty, aby prznili svoje telá medzi sebou, jako takí, ktorí premenili pravdu Božiu na lož a radšej sťa Boha ctili a bohoslúžili stvoreniu než Stvoriteľovi, ktorý je požehnaný na veky. Ameň. Preto ich Bôh vydal do hanebných náruživostí, lebo aj ich ženského pohlavia osoby premenili prirodzené používanie seba na také, ktoré je proti prírode, a podobne aj mužského pohlavia osoby opustiac prirodzené používanie ženy rozpálili sa vo svojej hriešnej žiadosti navzájom naproti sebe, mužovia s mužmi páchajúc hanebnosť a odplatu, jaká bola treba za ich šialený blud, dostávajúc sami na sebe.

A pretože viny otcov Boh trestá až do tretej aj čtvrtej generácie, možno, aniž by si to vedela, si trestaná za hriechy svojich predkov, ktorí sa voči Bohu správali tak, ako je napísané vyše. V každom prípade, prosím ťa, nepátraj po tom, kto v tvojej rodine kedy čo v minulosti robil, no proste sa obráť k Bohu a spýtaj sa Ho, čo chce, aby si s tým robila ty, rešpektíve čo v tom môže spraviť On.

Odovzdaj mu túto, pre teba zrejme nepríjemnú (neviem) situáciu, a nech Boha robiť Jeho dielo, nech je to čokoľvek. Vydaj sa mu taká, aká si a spoľahni sa na Jeho lásku a milosť, na to, že je milosŕdny a že má riešenie tvojej situácie. Možno bude chcieť, aby si zástupne vyznávala hriechy tvojich predkov - neviem, no viem, že On má riešenie, ktoré ti treba hľadať, ak chceš byť slobodná od tohto Božieho súdu na tebe. Možno to Boh dopustil, aby sa pri tebe oslávil a urobil ťa príkladom nádeje pre ďalších takto postihnutých - kresťanov aj neveriacich.

K tomu slová Žalmu 37:5-7a Uvaľ na Hospodina svoju cestu a nadej sa na neho, a on učiní. A vyvedie tvoju spravedlivosť ako svetlo a tvoj súd ako poludnie. Mlč Hospodinovi a čakaj na neho!

Napíšem ti to sem ešte po česky z Biblie Kralické, lebo je to možno lepší preklad:

5 Uval na Hospodina cestu svou, a slož v něm naději, onť zajisté všecko spraví.
6 A vyvedeť spravedlnost tvou jako světlo, a nevinu tvou jako poledne.
7 Mlčelivě se měj k Hospodinu, a očekávej na něj pečlivě.

Maj sa pekne, Pán zo tebou. Amen.

willy



Re: sexualna orientacia (Skóre: 1)
Vložil: oko v Úterý, 03. únor 2009 @ 11:10:47 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Já se domnívám, že každý člověk má nějaký problém, nějakou slabinu, se kterou musí v životě zápasit. To je to čištění zlata v ohni, ani apoštol Pavel nebyl výjimkou.
(2.Kor 12,7-10)
A abych se nepovyšoval pro výjimečnost zjevení, jichž se mi dostalo, byl mi dán do těla osten, posel satanův, který mne sráží, abych se nepovyšoval. Kvůli tomu jsem třikrát volal k Pánu, aby mne toho zbavil, ale on mi řekl: „Stačí, když máš mou milost; vždyť v slabosti se projeví má síla.“ A tak se budu raději chlubit slabostmi, aby na mně spočinula moc Kristova. Proto rád přijímám slabost, urážky, útrapy, pronásledování a úzkosti pro Krista. Vždyť právě když jsem sláb, jsem silný
.



Stránka vygenerována za: 0.22 sekundy