Grano Salis NetworkGrano SalisGranoChatMusicalise-KnihyModlitbyD K DKřesťANtiqC H M IMOSTYNotabeneECHO 
Vítejte na Grano Salis
Hledej
 
Je a svátek má Marcela.   Vytvoření registrace
  Článků < 7 dní: 3, článků celkem: 16652, komentáře < 7 dní: 228, komentářů celkem: 429563, adminů: 60, uživatelů: 5252  
Vyzkoušejte
Jednoduché menu

Úvodní stránka

Archiv článků

Protestantské církve

Veřejné modlitby

Zpovědnice

e-Knihovna

e-Knihy pro mobily

Kam na internetu

Soubory ke stažení

Recenze

Diskusní fórum

Tvůj blog

Blogy uživatelů

Ceny Zlatá Perla

Ceny Zlatá Slza

Doporučit známým

Poslat článek


Tip na Vánoční dárek:

Recenze
Obsah
OBJEDNAT


GRANO MUSICALIS

Hudební portál
GRANO MUSICALIS
mp3 zdarma

Velký pátek

Vzkříšení


Pravidla


Kdo je online
Právě je 515 návštěvník(ů)
a 0 uživatel(ů) online:


Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde

Polemika


Přihlášení

Novinky portálu Notabene
·Selhání pøedstavitelù Jižních baptistù pøi ochranì obìtí sexuálního zneužívání
·Sbor Bratrské jednoty baptistù v Lovosicích vstoupil do likvidace
·Informace z jednání Výkonného výboru BJB dne 10. kvìtna 2022
·JAS 50 let: Adrian Snell, trièko a beatifikace Miloše Šolce
·Online pøenosy ze setkání všech JASákù k 50. výroèí pìveckého sboru JAS
·Prohlášení tajemníka Èeské evangelikální aliance k ruské agresi na Ukrajinì
·Jak se pøipravit na podzimní vlnu?
·Kam se podìly duchovní dary?
·Bratrská jednota baptistù se stala èlenem Èeské eavngelikální aliance
·Patriarcha Kirill v Západu vidí semeništì zla a sní o vizi velkého Ruska

více...

Počítadlo
Zaznamenali jsme
116486476
přístupů od 17. 10. 2001

Hledání: Příběh, který se nikdy nestal
Vloženo Středa, 28. červenec 2010 @ 19:52:09 CEST Vložil: Stepan

Ekumenismus poslal Legulda

Tento článek je přavzat z časopisu Zápas o duši č. 103 z ledna 2010. Je zde ukázáno, jaký je rozdíl mězi jednotou Boží a jednotou lidskou. O Boží jednotě hovoří Ježíš a taková by měla být - jednota v lásce a v pravdě. Ovšem dnešní představa o jednotě v Církvi je té Boží na hony vzdálena - jednota kde se o pravdě moc nemluví, Kristovo učení se pokřivuje, mnohé je založeno na kompropisech a o rozdílech se raději nemluví, neřeší se. Autor článku je Jaromír Bubeníček.

Na dvoře nejvyššího kněze Kaifáše se sešli vrchní kněží, zákoníci a starší lidu.

Jediným bodem jejich jednání bylo rozhodnout, co dělat a jak se zmocnit Ježíše, který stále chodil mezi lidem, vyučoval, uzdravoval a hlásal příchod Božího království.

Dokonce se jim už přihlásil jeden z jeho učedníků, který byl ochoten jim ho za nemalý obnos třiceti stříbrných zradit. A tak vlastně už nic nechybělo k tomu, aby ho zatkli a zabili, respektive nechali od Římanů zabít.

Velekněz Kaifáš k nim však promluvil:

Vy nic nevíte, ale já si myslím, že by nebylo moc dobré udělat něco tak neuváženého, jako je zabít toho Ježíše.

Určitě by se pak mohlo množství jeho přívrženců postavit proti nám a důsledky by mohly být katastrofální a to, myslím, nikdo z nás nechce.

Naopak by pro nás bylo velmi přínosné, kdyby se obě strany spojily do jedné.

Sjednotit se, to by určitě prospělo nám a možná i jemu a celému tomu novému hnutí. Vždyť on používá stejnou tóru i proroky jako my, mluví o stejném Bohu jako my, pouze je výstřední a to nejspíš některé lidi přitahuje.

Můžeme mu nabídnout spolupráci na stejném díle. Dovolíme mu vyučovat Zákon, dáme mu k dispozici naši podporu, prohlásíme ho za Mistra, za jednoho z nás.

Necháme ho zasedat spolu s námi ve veleradě a on nám na oplátku slíbí, že nás nebude nazývat obílenými hroby či pokrytci, uzdravovat bude pouze ve všední dny a ne o sobotách. My mu zase na oplátku jsme ochotni posílat nemocné, které bude na základě našich doporučení uzdravovat.

Dohodněme se proto společně na tom, co nás spojuje – to jsou Písma a Bůh.

O tom, co nás rozděluje zatím nemusíme mluvit. Na to je dost času později, až se naše spolupráce prohloubí.

Myslím, řekl Kaifáš, že tento nový vztah, který vznikne bychom mohli nazvat novým slovem – ekumenické společenství.

A protože se určitě najde i několik společných bodů, které nás mohou spojit s Římany, dohodněme se i s nimi, že jsme ochotni jejich a vlastně i našeho císaře nazývat „Pontifex Maximus“, nebo třeba že je jako bůh. Ne přímo Bůh, ale „jako bůh“.

Když s tím budou Římané souhlasit a já si myslím, řekl Kaifáš, že ano, tak i oni se mohou stát součástí našeho ekumenického společenství.

Jsou to přeci lidé jako my, mají rodiny a chtějí určitě žít v klidu tak, jako my.

A když tady tak o tom přemýšlíme, řekl bych, že do toho našeho společenství bychom mohli přizvat i Řeky. Jsou to sice bezvěrci, ale jsou to konec konců také lidé, kteří chtějí žít v klidu a kdyby se podařilo najít něco, co by nás spojovalo třeba tak, že by pro nás byl přijatelný některý z jejich bohů, spojíme se s nimi a pak mohou být modlitby, vysílané k našemu, či našim bohům velice účinné.

Je proto důležité, připravit pro další jednání dokument, který by vyzdvihl vše, co nás s tím Ježíšem, Římany a Řeky spojuje.

My budeme tolerovat je a oni budou tolerovat nás. Takový kompromis je přece pro všechny zúčastněné výhodný.

Pak s tímto dokumentem před ně předstoupíme a já věřím, řekl Kaifáš, že toto ekumenické společenství s radostí přijmou.

Když Kaifáš skončil toto své prohlášení, ozval se potlesk shromážděných. Jsou to moudrá slova, vykřikovali a děkovali Bohu za to, že dal Kaifášovi takovou moudrost.

Hned na to poslali pro Jidáše, aby vrátil těch třicet stříbrných, protože jeho služby již nepotřebují a sami pošlou za Ježíšem delegaci s návrhem na svolání prvního ekumenického setkání, zatím pouze v rámci Izraele s možností pozdějšího rozšíření pro Římany a Řeky.

Jestliže patříme Pánu Ježíši Kristu, je to On, kdo jedná, je to On, v kom jsme spojeni s ostatními, kteří mají Kristův život a vyznávají proto stejné hodnoty, které jsou v Kristu a pouze v Něm obsaženy. Sjednocuje nás On sám, toto sjednocení je Jeho dílem a proto trvalé.

Pokud se sjednocujeme sami jen na základě toho, co nás spojuje, hledáme společné body ve víře či zbožnosti, eventuelně něco, co můžeme společně odmítat, je to sjednocení lidské, které nutně přináší kompromisy, které ovšem nikdy nezaručí trvalý pokoj.

Dříve či později se zřetelně projeví neshody a sjednocení se rozdělí na jednotlivé skupinky a konce takového sjednocení budou horší začátků, nebo v horším případě naopak vznikne jediná velká světská „církev – Babylon“, jejíž konec je v Písmu jasně popsán.

Touha křesťanů po sjednocení je splnitelná pouze v Kristu, který jedná s duchem každého křesťana a je Duchem sjednocujícím.

Naše „Já“ je prvkem rozdělení.

– Jaromír Bubeníček –


Podobná témata

Ekumenismus

"Příběh, který se nikdy nestal" | Přihlásit/Vytvořit účet | 41 komentáře | Search Discussion
Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor.

Není povoleno posílat komentáře anonymně, prosím registrijte se

Re: Příběh, který se nikdy nestal (Skóre: 1)
Vložil: poutnick v Čtvrtek, 29. červenec 2010 @ 10:16:38 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Časopis Zápas o duši má jako svoje heslo Jedině Písmo, jedině milostí a Jedině Kristus. Tenhle příběh ale v Bibli není a opravdu se nikdy nestal. Annáš a Kaifáš uvažovali a jednali úplně jinak. Mimochodem byl mezi nimi zajímavý vztah. Annáš byl Kaifášovým tchánem a řádně ustanoveným veleknězem. Římani ho ale z nějakého pravděpodobně politického důvodu odmítli uznat a tak došlo k neobvyklému schizmatu s jeho zetěm.

Ježíš nám říká něco jiného. Našim bližním je i náš nepřítel a kdo není proti nám ten je s námi. To řekl tehdy když káral apoštoly za to že si přišli stěžovat na „konkurenci“  která nechodí s nimi. Řekl i to že je bohatá žeň a málo dělníků. Myslím si že ani Panna Maria pravděpodobně nepočítá jenom s námi. O tom například svědčí jedna z výzev aby se všichni dali na pokání a katolíci ať chodí  častěji ke zpovědi. Srdce Panny Marie je stejně jako srdce Ježíšovo dost velké na to aby se do něho vešel celý svět. Každý kdo je ochoten přijmout pozvání.

Jakýkoliv projev ekumenické lásky mezi křesťany vyvolává záchvaty zuřivosti a zoufalství u otevřených Božích nepřátel tohoto i onoho světa. Ekumenismus má i spoustu nepřátel motivovaných politicky a jejich tlak bude teď po volbách pravděpodobně sílit. Budou nás navzájem urážet našim jménem a napadat každého kdo bude hlásat a cítit lásku a smír. A budou se mezi námi snažit získat co nejvíc přívrženců a probudit v nich pýchu a nenávist.




Re: Re: Příběh, který se nikdy nestal (Skóre: 1)
Vložil: Mikael v Čtvrtek, 29. červenec 2010 @ 11:28:00 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://pistis.webnode.cz

Jak můžou ti, kteří vyznávají a vzývají Krista, usilovat o jednotu s těmi, kteří vzdychají po "Panně Marii", převlečené Ištar? :-O

1. Korintským 5,11  Měl jsem však na mysli, abyste se nestýkali s tím, kdo si sice říká bratr, ale přitom je smilník nebo lakomec nebo modlář nebo utrhač nebo opilec nebo lupič; s takovým ani nejezte!

Oddělte
se od těch katolických (i jakýchkoli jiných!) modlářů! Uchovejte se čistí a bez poskvrny pro Toho Jediného...


]


Re: Re: Re: Příběh, který se nikdy nestal (Skóre: 1)
Vložil: Mikael v Čtvrtek, 29. červenec 2010 @ 11:32:40 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://pistis.webnode.cz

12  Hle, přicházím rychle, a má odplata se mnou; odplatím každému podle toho, jak jednal!
13  Já jsem Alfa i Omega, první i poslední, počátek i konec.
14  Blaze těm, kdo si vyprali roucha, a tak mají přístup ke stromu života i do bran města.
15  Venku zůstanou nečistí, zaklínači, smilníci, vrahové, modláři – každý, kdo si libuje ve lži.
16  Já, Ježíš, posílám svého posla, aby vám to dosvědčil po všech církvích. Já jsem potomek z rodu Davidova, jasná hvězda jitřní. (Zjevení 22)



]


Re: Re: Re: Příběh, který se nikdy nestal (Skóre: 1)
Vložil: Jaela v Čtvrtek, 29. červenec 2010 @ 11:33:30 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Mikaeli
To nemyslíš vážně. Sjednotit se máme kolem Hospodina.


]


Re: Re: Re: Re: Příběh, který se nikdy nestal (Skóre: 1)
Vložil: Mikael v Čtvrtek, 29. červenec 2010 @ 11:35:40 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://pistis.webnode.cz

S tebou se mám sjednocovat, ty modlářko? Spadlas z višně? :-o


]


Re: Re: Re: Re: Re: Příběh, který se nikdy nestal (Skóre: 1)
Vložil: Mikael v Čtvrtek, 29. červenec 2010 @ 11:39:05 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://pistis.webnode.cz

16  Jaké spojení chrámu Božího s modlami? My jsme přece chrám Boha živého. Jak řekl Bůh: ‚Budu přebývat a procházet se mezi nimi, budu jejich Bohem a oni budou mým lidem.‘
17  A proto ‚vyjděte z jejich středu a oddělte se‘, praví Hospodin a ‚ničeho nečistého se nedotýkejte, a já vás přijmu‘
18  a ‚budu vám Otcem a vy budete mými syny a dcerami, praví Hospodin zástupů ‘.



]


Re: Re: Re: Re: Re: Příběh, který se nikdy nestal (Skóre: 1)
Vložil: Jaela v Čtvrtek, 29. červenec 2010 @ 11:41:08 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Mikaeli
v tuto chvíli se řeši na GS, kdo je znovuzrozený. Nevím, jestli se k nim hlásíš, ale jestli ano a máš jistotu spasení, tak by ses podle toho měl chovat.  Měl by ses chovat jako Pán Ježíš.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Příběh, který se nikdy nestal (Skóre: 1)
Vložil: Mikael v Čtvrtek, 29. červenec 2010 @ 11:45:40 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://pistis.webnode.cz

Každý, kdo věří, že Ježíš je Pomazaný (z řečtiny přes latinu Kristus), je zrozený z Boha!

Ale Ježíš s modláři (jako jsi i ty!) žádné obecenství nemá, a mít nebude, pošetilá ženo... :-(


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Příběh, který se nikdy nestal (Skóre: 1)
Vložil: Mikael v Čtvrtek, 29. červenec 2010 @ 11:48:45 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://pistis.webnode.cz

...a jak jsi správně řekla, mám se chovat tak, jako On. Takže se nediv tomu, že dělám, co dělám. :-)


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Příběh, který se nikdy nestal (Skóre: 1)
Vložil: Jaela v Čtvrtek, 29. červenec 2010 @ 11:57:53 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Mikali,
Jak se choval Pán Ježíš, je napsáno v Bibli. Běžely za ním lidé. Kdo běží za tím, kdo nadává? Jestli si říkáš znovuzrozený, měl bys jim dělat dobré jméno. Věříš přece, že máš jistotu spásy nebo ne?




]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Příběh, který se nikdy nestal (Skóre: 1)
Vložil: Mikael v Čtvrtek, 29. červenec 2010 @ 12:01:28 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://pistis.webnode.cz

Proč bych si neměl být jistý svou spásou? Vyznal jsem Ježíše jako Pána, a uvěřil ve svém srdci, že jej Bůh vzkřísil z mrtvých!

Nauč se radši pravopis, děláš hrubky. :-D


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Příběh, který se nikdy nestal (Skóre: 1)
Vložil: Jaela v Čtvrtek, 29. červenec 2010 @ 12:12:51 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Mikaeli,
dáma může udělat hrubku. Nebudu ti přece házet po netu kapesníček.

No, já jsem myslela, že má jistotu spasení a jsi znovuzrozený. Já nemám jistotu spasení, tak spíš já ti mohu nadat, když ujedu, ale snažím se jít za Pánem Ježíšem, tak přece nebudu stále nadávat.

Když mluvím o Bohu nebudu nadávat, ne? Kolik máš lidí, kteří tě potom poslouchají, když jim nadáváš?


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Příběh, který se nikdy nestal (Skóre: 1)
Vložil: Mikael v Čtvrtek, 29. červenec 2010 @ 14:01:26 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://pistis.webnode.cz

Nadávám jen těm, co si to zaslouží! Dělal to i Ježíš, proč bych to tedy neměl dělat já? :-o

Zřekni se svého modlářství, a nebudu mít důvod ti nadávat... :-)


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Příběh, který se nikdy nestal (Skóre: 1)
Vložil: JMK v Čtvrtek, 29. červenec 2010 @ 14:04:45 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Nesuď, abys nebyl souzen..."hade". ;-)

O tom, co si kdo zaslouží bude rozhodovat Ježíš a ne ty. On viděl do nitra člověka, ty ne. Tak se prober.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Příběh, který se nikdy nestal (Skóre: 1)
Vložil: Mikael v Čtvrtek, 29. červenec 2010 @ 14:16:00 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://pistis.webnode.cz

Prober se ty, osle! On šel k Otci, takže my tady máme dělat Jeho skutky!

A neraď, není ti šedesát... :-D


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Příběh, který se nikdy nestal (Skóre: 1)
Vložil: Kojard v Čtvrtek, 29. červenec 2010 @ 14:37:50 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Mikaeli,
chybí ti láska. Ikdyby jsi měl stokrát pravdu, láska takhle nemluví. A my se přece máme navzájem milovat. Tak to říká Pán Ježíš v 11. přikázání. „Nové přikázání vám dávám.....“ Bez lásky spasen nebudeš, Ikdybys měl kdovíjakou jistotu spasení. Urážky bližních ti nebeskou bránu neotevřou. Zato ta pekelná už povrzává. Měl bys činit pokání.
kojard


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Příběh, který se nikdy ne (Skóre: 1)
Vložil: Mikael v Pátek, 30. červenec 2010 @ 14:29:25 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://pistis.webnode.cz

Jsi lhář, a idiot! Láska, o které ty mluvíš, tj. která neumí napomenout a varovat před zkázou, není Boží! Strč si ji za klobouk, a mne neotravuj, náboženský šašku, odporný pokrytče... :-(


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Příběh, který se nikdy nestal (Skóre: 1)
Vložil: Jaela v Čtvrtek, 29. červenec 2010 @ 14:43:23 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Mikaeli,
já jsem si špatně přečetla tvůj předcházející příspěvek. Tak ty máš jistotu spasení. No, tak to bys měl šlapat jako hodinky a nenadávat a pouze dělat Bohu čest. Soud patří Bohu.

Já se držím Hospodinu za ruku a jdu po Jeho cestách.



]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Příběh, který se nikdy nestal (Skóre: 1)
Vložil: Mikael v Čtvrtek, 29. červenec 2010 @ 15:28:28 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://pistis.webnode.cz

8  Bůh však prokazuje svou lásku k nám tím, že Kristus za nás zemřel, když jsme ještě byli hříšní.
9  Tím spíše nyní, když jsme byli ospravedlněni prolitím jeho krve, budeme skrze něho zachráněni od Božího hněvu.
10  Jestliže jsme my, Boží nepřátelé, byli s Bohem smířeni smrtí jeho Syna, tím spíše nás smířené zachrání jeho život. (Římanům 5)

Písmo musí platit!

Rovněž tak ovšem platí slovo o modlářích! Neodstoupíš-li od svého hříchu, budeš zatracena! Je to pro tebe tak těžké pochopit? Tím hůř pro tebe!

Buď tak laskava, a už mne neobtěžuj! Poradit si stejně nenecháš, a já tak s tebou ztrácím zbytečně čas! Ty svoje pohádky o tom, jak chodíš s Bohem, si nech pro ty, kteří ti to zbaští... :-(



]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Příběh, který se nikdy nestal (Skóre: 1)
Vložil: Jaela v Čtvrtek, 29. červenec 2010 @ 16:14:50 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Mikaeli,
neznáš mé hříchy a neodpovídej, nikdo tě nenutí. Máš svobodu. Když odpovídáš, dodržuj slušnost. :O(


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Příběh, který se nikdy ne (Skóre: 1)
Vložil: Mikael v Pátek, 30. červenec 2010 @ 12:17:00 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://pistis.webnode.cz

Tvoje pýcha a tvá nepokora mne nutí odpovídat na ty tvoje cinty!

Tvůj hřích je tak zjevný, že ho nelze nevidět, ohyzdná modlářko!

Přestaň aspoň otravovat! Tvá snaha o poslední slovo je sice dojemná, ale jinak dost trapná... :-(


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Příběh, který se nikd (Skóre: 1)
Vložil: Jaela v Pátek, 30. červenec 2010 @ 14:21:35 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Mikali,
Neurážej.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Příběh, který se (Skóre: 1)
Vložil: Mikael v Pátek, 30. červenec 2010 @ 14:30:48 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://pistis.webnode.cz

Trhni si nohou, ty modlářská krávo! Co mně a tobě? :-0


]


Re: Re: Re: Příběh, který se nikdy nestal (Skóre: 1)
Vložil: poutnick v Čtvrtek, 29. červenec 2010 @ 13:20:01 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Vzdychat se dá po něčem co člověk nemá. Proto bych raději použil předložku k. Jestli máte chuť někoho tupit a urážet tak buďte tak laskav a věnujte svou pozornost výhradně nám. Naši Matku z toho vynechte.



]


Re: Re: Re: Re: Příběh, který se nikdy nestal (Skóre: 1)
Vložil: Mikael v Čtvrtek, 29. červenec 2010 @ 14:11:05 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://pistis.webnode.cz

Modly se mají kácet! Naší matkou je Nový Jeruzalém:

Galatským 4,26  Ale budoucí Jeruzalém je svobodný, a to je naše matka.

Vaší "Matkou" je ale (převlečený) Ďábel... :-(


]


Re: Re: Re: Re: Re: Příběh, který se nikdy nestal (Skóre: 1)
Vložil: JMK v Čtvrtek, 29. červenec 2010 @ 14:18:21 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Teda já tuhle konspiraci prostě miluju. Ďábla si různé kultury představovali všelijak, ale jak tak koukám, tak protestanti v originalitě jasně vedou. Jejich ďábel je transvestita, který ve volných chvílích zakopává kosti dinosaurů, aby zamlžil stáří Země.

Ale proč být troškaři a proč nedovést tuhle konspiraci ještě dál. Co když se ďábel převlíká za jednu konkrétní knihu? Dokonce má tu drzost ji označovat jako Slovo Boží, přestože Slovo Boží je Kristus. A lidé si z té knihy dělají modlu a poslouchají ji na slovo...nejsi s tímhle přístupem tak trochu modlář knihy, Mikaeli?


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Příběh, který se nikdy nestal (Skóre: 1)
Vložil: Mikael v Čtvrtek, 29. červenec 2010 @ 14:24:32 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://pistis.webnode.cz

Já nejsem modlář! Na rozdíl od tebe dokážu poznat, že Bible je Boží kniha! Že ty ne? To už není můj, ale tvůj problém... :-)


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Příběh, který se nikdy nestal (Skóre: 1)
Vložil: JMK v Čtvrtek, 29. červenec 2010 @ 14:33:40 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Ty jsi modlář!
...
Ne, to ty jsi modlář!
...
Nene, to ty...
...
Takhle se opravdu v diskuzi někam dostaneš:-)


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Příběh, který se nikdy nestal (Skóre: 1)
Vložil: Mikael v Čtvrtek, 29. červenec 2010 @ 14:58:58 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://pistis.webnode.cz

Vskutku ubohá reakce... :-(


]


Re: Příběh, který se nikdy nestal (Skóre: 1)
Vložil: Kojard v Čtvrtek, 29. červenec 2010 @ 14:52:19 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Myslím, že křesťané se mohou sjednotit jen v lásce k Bohu a bližnímu, i k sobě navzájem. A pravé sjednocení nemůže nastat, pokud si každý křesťan myslí, že jen on má pravdu. Nikdo ji nemá celou. A naším úkolem je společné hledání pravdy v lásce. Ten článek je zavádějící, protože Kaifáš by se nikdy nespolčoval s Římany. ANI ZA VIDINOU SPOLEČNÉHO PROSPĚCHU. Když donutil volat dav, nemáme krále, ale císaře, věděl, že se Pilát bude bát. Tudíž využil jeho strachu, jen aby dosáhl svého - ukřižování Ježíše. A to není spojenectví. On Římany pohrdal.
A proto my křesťané bychom neměli sebou navzájem pohrdat, ale snášet se v lásce, navzdory tomu, že zastáváme jiný názor. Splňme Pánovo přání a příkaz: Milujme se.
Kojard



Re: Re: Příběh, který se nikdy nestal (Skóre: 1)
Vložil: Mikael v Čtvrtek, 29. červenec 2010 @ 14:58:27 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://pistis.webnode.cz

Je snad láska neříci druhému, že hřeší smrtelným hříchem? :-o

Vzpamatuj se, hlasateli falešného pokoje!

Tvé myšlení není z Boha, ale z tohoto světa, který by rád sloučil i neslučitelné - totiž světlo s tmou... :-(


]


Re: Re: Re: Příběh, který se nikdy nestal (Skóre: 1)
Vložil: JMK v Čtvrtek, 29. červenec 2010 @ 15:09:30 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Když by tě vedla láska, napsal by si: "Bratře (sestro), střez se hříchu a dávej si pozor, ať nepropadáš modloslužbě."

Ale ty píšeš, jako by ses v té mravokárnosti vysloveně vyžíval: "Ty hade, ty plemeno zmijí, ty odporný modláři, shniješ v pekle!"

Takto nejedná někdo, kdo miluje. Na tebe platí slova Písma, že třísku v očích druhého vidíš, ale trám v oku svém ne.


]


Re: Re: Re: Re: Příběh, který se nikdy nestal (Skóre: 1)
Vložil: Mikael v Čtvrtek, 29. červenec 2010 @ 15:15:36 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://pistis.webnode.cz

A že Ježíš (nebo Jan Křtitel) nepoužili taková libá slova vůči farizeům? Takže dokonce ani Ježíš s Janem nemilovali? Tedy alespoň podle tvých představ? :-D

No ty jsi vskutku blb... :-)




]


Re: Re: Re: Re: Re: Příběh, který se nikdy nestal (Skóre: 1)
Vložil: JMK v Čtvrtek, 29. červenec 2010 @ 15:29:28 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Mikaeli, cítíš se jako Ježíš, že si můžeš dovolit to, co si dovolil on?

A kde Ježíš o někom řekl, že je blb?

Hřešíš, všichni to vidí, jen ty jsi vůči svým hříchům slepý. Dělej se sebou něco. Urážíš svým vystupováním nejen sebe, ale i Ježíše a jeho dílo lásky.

A co se autentických Ježíšových slov týče, nevíme, co kde kdy jak přesně řekl. Tak se za jeho domnělé výrazy neschovávej.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Příběh, který se nikdy nestal (Skóre: 1)
Vložil: Mikael v Čtvrtek, 29. červenec 2010 @ 15:41:07 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://pistis.webnode.cz

Ty jsi náboženský blb, který o skutečném Ježíši nemá ani ponětí!

Proč nekritizuješ Ježíše, že nadával věřícím do hadů? Pokud nekritizuješ jeho, proč kritizuješ mne? :-o

Tvé falešné naboženství a tvá falešná náboženská morálka je ze Satana! Mne ji nevnutíš ani náhodou! Namáháš se zbytečně, kříženče hada a osla... :-D




]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Příběh, který se nikdy nestal (Skóre: 1)
Vložil: Mikael v Čtvrtek, 29. červenec 2010 @ 15:50:32 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://pistis.webnode.cz

"A co se autentických Ježíšových slov týče, nevíme, co kde kdy jak přesně řekl."

My, co věříme tomu, co je v Bibli, Ježíšova slova známe. Ty nevěříš, protože nejsi z Ježíšových ovcí! Jsi produkt Satana, falešný, pokrytecký bratr, který by rád své falešné, klamavé náboženství vnutil těm, kteří jsou na cestě k záchraně!

Jsi slouha Satanův... :-(


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Příběh, který se nikdy nestal (Skóre: 1)
Vložil: Mikael v Čtvrtek, 29. červenec 2010 @ 15:54:20 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://pistis.webnode.cz

14  A není divu, vždyť sám satan se převléká za anděla světla;
15  není tedy nic překvapujícího na tom, že se jeho služebníci převlékají za služebníky spravedlnosti. Jejich konec bude jako jejich skutky! (2. KOrintským 11)



]


Re: Re: Příběh, který se nikdy nestal (Skóre: 1)
Vložil: poutnick v Čtvrtek, 29. červenec 2010 @ 16:58:50 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
To jsou zlatá slova. Dohadovat se o to kdo má větší nebo menší pravdu mi připadá úplně bezpředmětné. Ježíš je Cesta, Pravda a Život sám. Pravdu má jen ten kdo Ho dokáže přijmout, Za to co jsme a co máme vděčíme výhradně Jemu. Proč bychom se měli chlubit tím co jsme dostali, jako kdybychom to nebyli dostali ? Na nás je jen ochota přijmout. Nic víc a nic míň.


]


Re: Příběh, který se nikdy nestal (Skóre: 1)
Vložil: Kojard v Pátek, 30. červenec 2010 @ 14:47:59 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Poutnickovi,
Srdce Panny Marie je stejně jako srdce Ježíšovo dost velké na to aby se do něho vešel celý svět. Každý kdo je ochoten přijmout pozvání.

Srdce žádného smrtelníka nemůže být tak velké jako srdce Ježíšovo, protože Ježíš je Bůh. A i po lidské stránce převyšuje každého smrtelníka. Takto vyjádřeno, kladeš mezi Marii a Ježíše =
Mě vykoupil Ježíš. A tebe?
Je to stejně nešťastné, jako pozdrav na Proglasu: „Chvála Kristu a Marii.“ Taky = 
Kojard



Re: Re: Příběh, který se nikdy nestal (Skóre: 1)
Vložil: rastan (rastan@quick.cz) v Pátek, 30. červenec 2010 @ 19:19:20 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Kojarde máme se navzájem milovat, o tom není sporu, ale ne nadarmo P. Ježíš mluví o meči, který rozděluje až do morku kostí. Ovšem rozdělení neznamená hulváctví, které předvádí Mikael. Má pravdu v tom, že se máme navzájem napomínat, což se dnes neděje, ale forma napomenutí má vést k zamyšlení napominaného, ne k jeho urážení.

Mikaeli, když někomu řekneš, že je blb, osel, kráva a já nevím jaká ještě zvířena, myslíš, že tím docílíš jeho obrácení? Omlouvat svoje hulváctví ráznosti P. Ježíše je velmi odvážné, ba troufalé. Když uvážíme, že On na kříži prosí Otce, aby odpustil těm "hovadám" (vidíš taky to umím), kteří Ho poslali na kříž, nám dává návod jak se chovat ke svým odpůrcům, kteří nás ani nekřižují.
Pouvažuj nad slovy Pavla
1 Korintským 9:19  Svoboden zajisté jsa ode všech, všechněm sebe samého v službu jsem vydal, abych mnohé získal.
20  A učiněn jsem Židům jako Žid, abych Židy získal; těm, kteříž pod Zákonem jsou, jako bych pod Zákonem byl, abych ty, kteříž pod Zákonem jsou, získal.
21  Těm, kteříž jsou bez Zákona, jako bych bez Zákona byl, (a nejsa bez Zákona Bohu, ale jsa v Zákoně Kristu,) abych získal ty, jenž jsou bez Zákona.
22  Učiněn jsem mdlým jako mdlý, abych mdlé získal. Všechněm všecko jsem učiněn, abych vždy některé k spasení přivedl.
23  A toť činím pro evangelium, abych účastník jeho byl.
24  Zdaliž nevíte, že ti, kteříž v závod běží, všickni zajisté běží, ale jeden béře základ? Tak běžte, abyste základu dosáhli.
25  A všeliký, kdož bojuje, ve všem jest zdrželivý. A oni zajisté, aby porušitelnou korunu vzali, jsou zdrželiví, ale my neporušitelnou.
rastan


]


Re: Re: Re: Příběh, který se nikdy nestal (Skóre: 1)
Vložil: Willy v Pátek, 30. červenec 2010 @ 23:42:24 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Malá připomínka k tomu napomínání - v řečtině znamená slovo překládané jako napomínat/napomínání také povzbuzovat/povzbuzování, takže překladatelé do češtiny, kde máme pro totéž řecké slovo výrazy dva, používají podle kontextu buď jeden nebo druhý, popř. jako např. studijní překlad KMS používá v případech, kde zřejmě není kontext/význam úplně jasný, v textu jeden výraz a pod čarou druhý.

Mě se ale líbí, že řecké slovo má oba významy, poněvadž i když napomínám ohledně negativních věcí, měl bych zároveň povzbuzovat ve věcech pozitivních. Je to i Boží princip starozákonních proroctví - napomínání/varování/soud ohledně negativních věcí (např. neposlušnost Bohu, odcházení od Boha) a naděje, Boží milost a milosrdenství ohledně pozitvních věcí (poslušnost, návrat k Bohu) obsaženy v jednom proroctví. Tož tak.

w.
 


]


Stránka vygenerována za: 0.52 sekundy