Grano Salis NetworkGrano SalisGranoChatMusicalise-KnihyModlitbyD K DKřesťANtiqC H M IMOSTYNotabeneECHO 
Vítejte na Grano Salis
Hledej
 
Je a svátek má Rostislav.   Vytvoření registrace
  Článků < 7 dní: 2, článků celkem: 16651, komentáře < 7 dní: 225, komentářů celkem: 429541, adminů: 60, uživatelů: 5252  
Vyzkoušejte
Jednoduché menu

Úvodní stránka

Archiv článků

Protestantské církve

Veřejné modlitby

Zpovědnice

e-Knihovna

e-Knihy pro mobily

Kam na internetu

Soubory ke stažení

Recenze

Diskusní fórum

Tvůj blog

Blogy uživatelů

Ceny Zlatá Perla

Ceny Zlatá Slza

Doporučit známým

Poslat článek


Tip na Vánoční dárek:

Recenze
Obsah
OBJEDNAT


GRANO MUSICALIS

Hudební portál
GRANO MUSICALIS
mp3 zdarma

Velký pátek

Vzkříšení


Pravidla


Kdo je online
Právě je 405 návštěvník(ů)
a 0 uživatel(ů) online:


Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde

Polemika


Přihlášení

Novinky portálu Notabene
·Selhání pøedstavitelù Jižních baptistù pøi ochranì obìtí sexuálního zneužívání
·Sbor Bratrské jednoty baptistù v Lovosicích vstoupil do likvidace
·Informace z jednání Výkonného výboru BJB dne 10. kvìtna 2022
·JAS 50 let: Adrian Snell, trièko a beatifikace Miloše Šolce
·Online pøenosy ze setkání všech JASákù k 50. výroèí pìveckého sboru JAS
·Prohlášení tajemníka Èeské evangelikální aliance k ruské agresi na Ukrajinì
·Jak se pøipravit na podzimní vlnu?
·Kam se podìly duchovní dary?
·Bratrská jednota baptistù se stala èlenem Èeské eavngelikální aliance
·Patriarcha Kirill v Západu vidí semeništì zla a sní o vizi velkého Ruska

více...

Počítadlo
Zaznamenali jsme
116463920
přístupů od 17. 10. 2001

Kontrasty: Velká tragedie Matky Terezy
Vloženo Pondělí, 06. září 2010 @ 15:32:39 CEST Vložil: Stepan

Katolicismus poslal Nepřihlášený

Velká tragedie Matky Terezy
z knihy Davida Hunta, Invaze okultu
Nebylo nikoho, kdo by byl více ekumenický či více ctěný světem a evangelickými vůdci, než Matka Tereza, zakladatelka “Missionaries of Charity,” a také jejich ředitelkou až do své smrti v září 1997. V říjnu 1994 obdržela U Thantovu “Peace Award.” (U Thant je Buddhista). Tato cena byla předána vedoucím Hinduistů a OSN guru-em, Sri Chimnoy v Sant Gregoriu, konvent “Missionaries of Charity” v Římě, v uznání “neúnavné službě lidstvu” Matky Terezy. (Christian News, October31, 1994)... Celý svět zná její obětavou práci a obdivuje ji za pomoc opuštěným a zpustlým lidem ulic Kalkuty a kdekoliv jinde, kde se o ně mohla starat. Ale tragedií je, že tito ubožáci odcházeli z čisté postele přímo do věčnosti bez Krista, aniž by jim kdo řekl o Tom jediném, který je mohl zachránit! Je to evangelium, které Matka Tereza, jako celoživotní Katolička, nikdy neznala!


Občas říkala, že chce pomoci těm, které utěšovala, aby “se stali lepšími Katolíky, Buddhisty, Muslimy, Hinduisty .... prostě lepší v tom, v co oni věří....” Na kontrast od Bible, která varuje, že “Ježíš Kristus je pravým Bohem a věčným životem, .. varujte se modloslužebnictví!” (1 Jan 5:20-21). Matka Tereza každému - ať už jakéhokoliv náboženství - říkala: “Kterého Boha máte v mysli, toho musíte přijmout...” (Desmond Doig, Mother Teresa: Her People and Her Work, 1976). Dokonce i sekulární tisk se občas pozastavil nad její ekumenickou volností. Time Magazine položil Matce Tereze v prosinci 1989 několik otázek. Její odpovědi jsou velmi poučné: Time: “Vytvořila jste zde, v Kalkutě skutečnou změnu? Tereza: Vytvořili jsme podvědomí o chudých. Time: Kromě toho, že jste ukázala chudé světu, předala jste nějakou myšlenku, jak s chudými pracovat? Tereza: Musíte dosáhnout, aby cítili, že někdo o ně zájem má, a že jsou milováni. Oni jsou pro mne Ježíšem v přestrojení... Time: Co si myslíte o Hinduismu? Tereza: Miluji všechna náboženství...” Přirozeně, člověk se zamyslí nad tím, jak chudý jeden musí být, aby se stal “Ježíšem v přestrojení,” a kolik peněz musíte mít, aby jste přestal být přestrojeným Ježíšem. Skutečností je, že ve chvíli smrti Matky Terezy, její organizace měla v bance miliony, které nebyly na chudé použité vůbec. Ovšem nejhorší ze všeho je fakt, že zabývala pomocí tělu, zatím co zanedbávala duše! Pastor John McArthur navštívil Matku Terezu v Kalkutě v srpnu 1988, a na rozdíl od Leightona Forda a Billy Grahama oznámil toto: “Dali jsme ji otázky, které by ukázaly její spirituální stav. Její odpovědi byly skličující:” Miluji a respektuji všechna náboženství” .... nemyslitelná odpověď ve světle pekelnosti indických hlavních náboženstvích. “Všichni mí lidé umírají nádhernou smrtí.” nám řekla. Jsem si jistý, že Matka Tereza dává umírajícím falešný komfort.(Masterpiece, Winter 1988). Nikdo nezpochybňuje upřímnost Matky Terezy, nebo ryzost velkých osobních obětí, které přináší. Přesto existují skličující fakta i v lékařsko/praktické sféře její služby. Veliký počet jejích bývalých pracovníků a i navštěvujících lékařů oznamuje, že pacienti nedostávají dodtatečné léky a že postele, nábytek i všeobecné podmínky nejsou vhodné jak pro nemocnici, tak i kliniku. Zprávy přicházejí od různých nezávislých pozorovatelů a zdají se být mimo veškeré pochyby. Jako jeden příklad, Mary Loudon, dobrovolník v Kalkutě, napsala svou zkušenost ohledně “Domu Pro Umírající,” Matky Terezy: “Můj první dojem byl jako všechny ty snímky, které jsem viděla z Belsenu (nacistický tábor smrti) a podobných míst, už proto, že všichni měli oholené lebky. Kolem žádné židle, jen rozkládací polní lůžka. Něco jako nosítka z První Světové Války. Žádná zahrada ... žádná zeleň, nic. Pomyslela jsem si, “co je to?” Jsou to dvě místnosti, padesát až šedesát mužů v jedné, padesát až šedesát žen ve druhé. Příliš mnoho lékařské péče nedostávají. Nedostávají nic na jejich bolesti - kromě aspirinu .... pro bolesti, které doprovázejí terminální rakovinu......” (Christopher Hitchens, The Missionary Position: Mother Teresa in Theory & Practice, 1995).... Neobviňujeme Matku Terezu z nedostatku soucitu, nebo krutosti vůči pacientům. Jediným problémem je její římsko-katolická víra v to, že osobní utrpení pomůže k získání spásy! Ona sama to vyjádřila ohledně své vlastní spásy v 1993 na “Presidentské Modlitební Snídaně”: Jeden z nejnáročnějších požadavků na mne, je cestování po celém světě - a ještě s takovou publicitou. Řekla jsem Ježíši, “že když už nepůjdu do nebe pro cokoliv jiného, půjdu tam pro všechno to veřejné cestování, protože to mě očistilo a posvětilo a připravilo mně na cestu do nebe...” Matka Tereza pouze vyjádřila římsko-katolickou doktrínu! Vatikán II. proklíná každého, kdo se odváží věřit, že nepotřebuje (jako dodatek ke Kristovu utrpení na kříži), trpět za své vlastní hříchy. Ještě dnes nosí někteří kněží a jeptišky žíněné spodní prádlo, dávají si kameny do obuvi, bičují se - a jinak se snaží skrze vlastní utrpení si zasloužit nebe. Chudobu a utrpení Tereza přirozeně neměla, a tak jej vyhledávala a i vytvářela jako přípravu na nebe. Zamyslete se nad následujícím příkladem: “Když dostaly tříposchoďový konvent s mnoha prostornými pokoji, odstranily sestry veškeré koberce. Vyhodily měkké matrace z oken a odstranily všechny pohovky, židle a záclony. Lidé ze sousedství to v úžase z ulice pozorovali... Nádherně konstruovaný dům se změnil v něco, co mělo pomáhat se stát svatým. Veliké pokoje se změnily na ubytovny, společné ložnice, kde stála postel vedle postele. Dokonce i topení nebylo nikdy v zimě zapnuté. Několik sester onemocnělo tuberkulózou během doby, kdy jsem tam žila...” (Hitchens, Teresa)... Topení nebylo vypnuté pro nedostatek peněz. Matka Tereza měla na účtě miliony, a mohla by si snadno dovolit potřebné vytápění, nábytek a všechno to lékařské ošetření, které bylo potřeba. Přesto se obešla bez tohoto “luxusu,” vnutila stejná pravidla svým “Sestrám Charity,” a právě tak na své pacienty. Není pochyb o tom, že právě tak, jak ona doufala, že si vyslouží nebe skrze strádání a utrpení, právě tak chtěla pomoci svým pacientům tím stejným způdobem, který jim vnutila. Na stěně kalkutské márnice je nápis: “Odcházím dnes do nebe.” V římském Katolicismu je křest nezbytný pro spásu. Jeptišky Matky Terezy tajně “křtily” pacienty tak, že jim pokládaly mokrou látku na spocená čela a pronášely potichu magickou formulku která údajně odstraní původní hřích a umožňuje vstup do Božího království. Ovšem katolická nejistá cesta vede skrze očistec a další utrpení v plamenech, než se dosáhne nebe.



Podobná témata

Katolicismus

"Velká tragedie Matky Terezy" | Přihlásit/Vytvořit účet | 52 komentáře | Search Discussion
Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor.

Není povoleno posílat komentáře anonymně, prosím registrijte se

Re: Velká tragedie Matky Terezy (Skóre: 1)
Vložil: JMK v Pondělí, 06. září 2010 @ 18:55:57 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Kdo chce psa bít, hůl si vždy najde. A když chce protestant bít katolíka, tak se na každého nějaká ta očerňující špína devalvující celoživotní zbožné dílo najde (nebo aspoň vymyslí).

Teď vážně. Už byste se mohli dokázat vyrovnat sami se sebou, se svým sebeurčením a přestat se vymezovat vůči katolíkům.



Re: Re: Velká tragedie Matky Terezy (Skóre: 1)
Vložil: rastan (rastan@quick.cz) v Pondělí, 06. září 2010 @ 20:07:25 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
JMK to není o vymezování, ale o pravdě. Není to první článek o Terezce, ale je nesporným faktem, že kdyby přišla místo charity s Kristem mezi Indy, jak dalece by ji "milovali"? Co je pro člověka důležitější, zájem o jeho tělo nebo o jeho spásu? Terezka pečovala o jejich tělo a za to ji měli rádi srovnej

Jan 6:24  Když tedy uzřel zástup, že Ježíše tu není, ani učedlníků jeho, vstoupili i oni na lodí, a přijeli do Kafarnaum, hledajíce Ježíše.
25  A nalezše ho za mořem, řekli jemu: Mistře, kdy jsi sem přišel?
26  Odpověděl jim Ježíš a řekl: Amen, amen pravím vám: Hledáte mne, ne protože jste divy viděli, ale že jste jedli chleby a nasyceni jste.
27  Pracujte ne o pokrm, kterýž hyne, ale o ten pokrm, kterýž zůstává k životu věčnému, kterýž Syn člověka dá vám. Nebo tohoť jest potvrdil Bůh Otec.

rastan


]


Re: Re: Re: Velká tragedie Matky Terezy (Skóre: 1)
Vložil: Kojard v Pondělí, 06. září 2010 @ 22:26:52 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Tolik špíny a pomluv jako v tomto článku jsem už dlouho pohromadě neviděl. Je to hnus a opravdu nechápu, co si chtěl autor článku dokázat. Bratři vzpamatujte se. Granosalis se mi začíná jevit jako silně protikatolický, což nahrává jen a jen na Satanův mlýn. Nebylo by na čase spíše hledat shodu?
Jde totiž o to, že když sem zabloudí člověk hledající Boha, najde jen rozhádanou komunitu. A to, že Křesťanství je vnitřně rozdělené, už svět přece ví. Proto taky nemůže plnit svou úlohu získávat Kristu učedníky, v té moci a síle, v jaké by mohlo, protože království vnitřně rozdělené nemůže obstát.
S matkou Terezou jsem se setkal na mši svaté u svatého Ignáce v Praze, někdy v 80. letech. Musím říct, že to bylo velmi obohacující a krásné setkání. Těžko se to popisuje, ale já jsem tehdy cítil téměř až hmatatelně Boží přítomnost.
A tvrzení, že umírajícím nepřinášela Krista je lež. Víte, pokud chcete v zemích jako je Indie přinést Evangelium, musíte nejdřív dotyčnému sdělit, že je člověk jako vy a že situace v jaké se ocitl není důsledek jeho minulých životů, jeho karmy. Matce Tereze vytýkali Indové nejvíce to, že tím, že je nenechá chcípnout bez povšimnutí na ulici, ale dopřává jim důstojnou smrt, vlastně ovlivňuje jejich příští vtělení - z pohledu budhisty či hinduisty negativně. Z toho důvodu bylo její dílo ohroženo.
Je velmi snadné kydat na někoho špínu, bez hlubšího poznání okolností. A já se ptám: smí křesťan, navíc znovuzrozený takto jednat?
Kojard



]


Re: Re: Re: Re: Velká tragedie Matky Terezy (Skóre: 1)
Vložil: rive v Úterý, 07. září 2010 @ 00:04:21 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
kojard

opak je pravdou portál je silně prokatolický .... včetně komentářů .... to je zajímavé, jak dva lidé mohou stejnou věc, vidět zcela opačně ...

nejsem katolík, a proto si to celkem zřetelně uvědomuji tento fakt (gs je prokatolický), jen občas si zde něco přečtu, nějaký článeček či zajímavý názor v komentářích, protože velká část  článků či dlouhých komentářů  jsou čistě a jenom s katolickou náboženskou tématikou, mnoho komentářů je vysmívajících se a pohrdající křestanstvím, takže určitě s úspěchem již mnoho různých čtenářů odradila, zůstali snad jenom ti kteří zdůrazňují katolicismus (aspoň soudě prodle množství vložených komentářů)

je to sice můj jen čistě subjektivní dojem, ale co je zajímavé, když jsem se podívala do historie článků či komentářů, tak si myslím,
 že i celkem reálný dojem -a  :)) ne až tak od věci!!!!, tzn. gs je tématicky převážně prokatolický portál ...

rive


]


Re: Re: Re: Velká tragedie Matky Terezy (Skóre: 1)
Vložil: Magdalena07 v Úterý, 07. září 2010 @ 00:04:22 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Přesně tak
Magdalena


]


Re: Re: Re: Re: Velká tragedie Matky Terezy (Skóre: 1)
Vložil: rive v Úterý, 07. září 2010 @ 00:06:50 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
:)))


]


Re: Re: Re: Re: Velká tragedie Matky Terezy (Skóre: 1)
Vložil: Kojard v Úterý, 07. září 2010 @ 00:31:51 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
No Myslel jsem to tak, že se tady velmi často objevují nejprve protikatolické výpady (viz tento článek a třeba článek o Růženci) a katolíci se pak hájí.
Já sám mám katolickou minulost, s mnohými dost zásadními věcmi, jak je praktikují katolíci nesouhlasím ale  trápí mě jisté diletantství s jakým se tu do katolíků šije. Ale asi to jinak nejde. Mě opravdu velmi trápí rozdělení křesťanstva, protože to je to poslední, co si Ježíš přál.
Kojard


]


Re: Re: Re: Re: Re: Velká tragedie Matky Terezy (Skóre: 1)
Vložil: poutnick v Úterý, 07. září 2010 @ 11:19:41 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Zaplať Pánbůh za poctivé a upřímné svědectví.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Velká tragedie Matky Terezy (Skóre: 1)
Vložil: Jaela v Úterý, 07. září 2010 @ 18:42:57 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Kojarde
Dobře jsi to napsal. I já podávám svědectví, že v naší rodině ač jsme římskokatolíci a evangelíci nejsme v hádkách, ale milujeme Hospodina z celého srdce. V hádkách nevidím smysl.


]


Re: Velká tragedie Matky Terezy (Skóre: 1)
Vložil: martino v Pondělí, 06. září 2010 @ 20:56:28 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Od Satana nemůžeme očekávat, že bude milovat nebo oslavovat svaté. Naopak, všechnu špínu světa vylije a přesto je to jen nevěrohodný lhář. A jeho sluha "Nepřihlášený" mu líže paty. Co jiného pro svého pána může dělat?
Martino



Re: Velká tragedie Matky Terezy (Skóre: 1)
Vložil: samciz v Úterý, 07. září 2010 @ 01:00:14 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
"Matky" Terezy si vážím jako ženy, která svůj život věnovala péči o chudé a věřím, že této péči byla oddána upřímně. V kontextu Krista a jeho následování ji ale musím politovat, protože podle toho jak se chovala, tak nepochopila evangelium! Dovedete si představit Pána Ježíše, jak káže davu: "Ty římský vojáku, staň se lepším v tom, že věříš, že císař je bůh, ty farizei, chci, aby ses stal farizeem lepším, zkrátka každý si věřte v to samé co dosud, hlavně ať máte klidnou mysl a jste spokojení...mír na zemi". Vždyť ona dělala kompromis se samotnou Pravdou.
Kristus za nás zemřel, a je to jediná cesta k Bohu. Tato žena, která je známá jako představitelka a šiřitelka křesťanství ale chtěla, aby se Hinduista stal lepším Hinduistou, Muslim lepším Muslimem, atd... Už tady někdo mluvil o tom, že má z toho tady Ďábel radost. Ale já se ptám, jak lépe oklamat člověka, než ho přesvědčit, že je na správné cestě (hinduistické, muslimské...)?



Re: Re: Velká tragedie Matky Terezy (Skóre: 1)
Vložil: poutnick v Úterý, 07. září 2010 @ 10:34:31 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Jste si jistý že to opravdu říkala takhle ? Co když jde o křivé svědectví ? Kdyby jim říkala ať se snaží být lepšími lidmi tak by to předpokládám tolik nevadilo a třeba říkala něco úplně jiného.
Myslím si že je účinnější na Ježíše Krista ukazovat svou službou a milosrdenstvím než hlásat prázdnými slovy a kamenným srdcem. Takhle je procento konvertitů pravděpodobně mnohem větší. Prázdnému slovu by jich uvěřilo podstatně méně. Nebo kdyby museli předstírat víru aby jim bylo pomoženo.


]


Re: Velká tragedie Matky Terezy (Skóre: 1)
Vložil: abolla v Úterý, 07. září 2010 @ 01:41:21 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Kdekdo tu pronáší o Matce Tereze a jejích sestrách různé stupidity, opřené o různé žurnalistické "zdroje" informací a jejich svévolné domýšlení podle svých představ o evangeliu. Zkuste se, vážení, zamyslet nad tímhle: Myslíte, že Matka Tereza a její sestry po večerech dumaly o té správné víře a psaly o tom do internetových diskusí? Nedělaly spíš to, že doprovázely na poslední cestě všechny, kdo jejich pomoc potřebovali? Kdo si myslíte, že jste, internetoví žvanilové! Co si to tu kdo dovoluje posuzovat, jak někdo jiný rozumí evangeliu dobře nebo špatně. Ještě jste se až do krve nezprotivili, proti hříchu bojujíce. Radši se podívejte na ty, kdo jiným přinášeli lásku a pokoj až do krajnosti, kteří nabídli svůj život za jiné po vzoru Kristově: Matka Tereza, Damián de Veuster, Maxmilián Kolbe a kolik dalších - a pak mluvte. Vy si opravdu myslíte, že člověka poznáte podle toho, co o něm zredigovaného a komerčně změněného napsaly noviny nebo slabomyslní legendisté? Myslíte si, že můžete špinit člověka, který se nemůže bránit?



Re: Re: Velká tragedie Matky Terezy (Skóre: 1)
Vložil: JMK v Úterý, 07. září 2010 @ 07:43:50 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Myslím, že Matka Tereza, Kolbe a spol. rozuměli zvěsti evangelia mnohem více, než místní farizejové.


]


Re: Re: Velká tragedie Matky Terezy (Skóre: 1)
Vložil: samciz v Úterý, 07. září 2010 @ 09:08:44 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Yet in all the 23 years I knew her she never once whispered a suggestion regarding conversion. However, I asked her if she did convert. Without a moment's hesitation, she said, “I convert. I convert you to be a better Hindu, a better Muslim, a better Protestant, and a better Sikh. Once you have found God, it is up to you to do with him as you wish.”

To nenapsal žádný potrhlý žurnalista, ale její životopisec Navin Chawla, člověk, který ji doprovázel 23 let.


]


Re: Re: Re: Velká tragedie Matky Terezy (Skóre: 1)
Vložil: JMK v Úterý, 07. září 2010 @ 10:11:11 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
To je moudrý postoj. A chápu, že nevoní náboženským fanatikům, kteří by nejraději viděli muslimy a buddhisty hořet na hranici.


]


Re: Re: Re: Re: Velká tragedie Matky Terezy (Skóre: 1)
Vložil: poutnick v Úterý, 07. září 2010 @ 11:15:04 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Souhlasím s Vámi. Jen bych chtěl dodat že většině náboženských fanatiků připadají jinověrci, ateisti i satanisti bezpodstatní a leží mimo okruh jejich zájmů. Spíš jim leželi v žaludku ostatní křesťani, čím blíž tím víc. Z jiných denominací i z té jejich. Nejvíc obvykle nenávidí svého souseda v lavici nebo na židli. Farizejové také nechodili opruzovat do Babylóna nebo do Egypta ale nenáviděli své vlastní bratry a sestry a upírali jim spásu. Ježíše a jeho svaté nenáviděli ze všech nejvíc. Víc než celníky nebo dokonce vrahy. Jinak by neříkali že chtějí radši pustit Barabáše.


]


Náboženští fanatici - Re: Velká tragedie Matky Terezy (Skóre: 1)
Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Úterý, 07. září 2010 @ 14:47:34 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.cizinec.com/
  To jsi hezky napsal, poutnicku, ale nečekal bych od tebe až takovou sebereflexi.

  I když je pravda, že ty si jsi alespoň celkem zdrženlivý, ne jako oko, jaela či JMK, kteří se mermomocí snaží ostatním spasení sebrat a dokázat jim všemožným způsobem, že v žádném případě spaseni být nemohou a spasení jim sebrat. Toho si na tobě vážím.

  A není lehčí z té nenávisti ke svému vyjít? Zkusit si třeba ty proklaté protestanty, jejich názory, přečíst a porozumět jim? Vždyť tě ta nenávist k protestantům musí pěkně sžírat, ne? Já vím, je to složité, byl jsem v té nenávisti k protestantům také léta vychováván a další roky jsem tu nenávist překonával a bojoval s ní, takže vím jak je to těžké. Ale také vím, že když člověk překoná ty bariéry lidský učení, tak zjistí, že ti protestanti jsou taky docela normální lidé, nejsou to satanisti, natož pak militantní ateisti.


]


Náboženští fanatici - Re: Velká tragedie Matky Terezy (Skóre: 1)
Vložil: JMK v Úterý, 07. září 2010 @ 14:59:15 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Já, oko ani jaela nemůžeme nikomu sebrat něco, co nemá. :-)


]


Náboženští fanatici - Re: Velká tragedie Matky Terezy (Skóre: 1)
Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Úterý, 07. září 2010 @ 16:26:31 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.cizinec.com/
  To je pravda. A, díky Bohu, nemůžete ani sebrat to, co jsme přijali a co máme.


]


Náboženští fanatici - Re: Velká tragedie Matky Terezy (Skóre: 1)
Vložil: JMK v Středa, 08. září 2010 @ 12:35:36 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Je rozdíl mezi tím "být spasen" ve smyslu "úkon Spasitele byl proveden" a "být spasen" ve smyslu "spasení je dovršeno a my teď bez obalu patříme na Boží krásu a důstojnost v nebi".

Ano, byli jsme spaseni Ježíšem, to ten nám přinesl spásu. A ta spása se nám nyní nabízí. A když v ní zůstaneme a nezřekneme se jí, dojdeme do věčné spásy v nebesích. Kde furt kdo vidí nějaký problém?


]


Náboženští fanatici - Re: Velká tragedie Matky Terezy (Skóre: 1)
Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Středa, 08. září 2010 @ 13:00:45 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.cizinec.com/
  No, já rozhodně ve spasení problém nevidím. Spasení není nic složitého, i když je občas pro někoho problematické. Mnoha lidem jeden problém ve spasení brání.

  Byly roky, kdy jsem ten problém v mém spasení také viděl, a bylo to pro mne dost těžké na něj každé ráno koukat. Dneska jsem rád, že je ten problém, který mi bránil v mém spasení, docela celý pohřbený.


]


Náboženští fanatici - Re: Velká tragedie Matky Terezy (Skóre: 1)
Vložil: Jaela v Středa, 08. září 2010 @ 12:57:35 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Cizinče,
já ti tvé učení neberu a respektuji ho. Já ovšem věřím Bibli, věřím v MOC klíčů, které dal Pán Ježíš apoštolu Petrovi a teď je má Benedikt XVI. Vím, že člověk do smrti hřeší. Své hříchy před Hospodinem vyznávám a lituji jich. Jestli v tom máš hokej, tak to neházej na mne, že ti beru spasení, jelikož ti žádné spasení neberu, ani vzít nemohu, protože to je věc tvá a Pána Ježíše.

Tvé spasení to je opravdu Cizinec a Pán Ježíš a ne Cizinec, Jaela a Pán Ježíš.

Nikomu do jeho spásy nebudeš mluvit ani ty, prostě nedostaneš slovo.

A   p r o t o  nevím, proč se v jednotě před Hospodinem nemodlíme, co nám v tom brání.

Chvalme Hospodina našeho Pána a děkujme mu, že mu můžeme říkat Otče. Prosme ho o požehnání pro naši ze a pro všechny lidi. Prosme ho, aby nás obrátil k sobě.

Cizinče opravdu se mě nikdo nebude ptát, jestli ty budeš spasen nebo ne. Je to mezi tebou a Pánem Ježíšem.

Když si to obrátím na sebe - lituji svých hříchů, lituji a prosím....


A další věc  ---- neživ v sobě své nenávisti. Když nebudeš chtít, tak nebudeš v sobě mít nenávist ani k protestantům ani k římskokatolíkům, budeš milovat Hospodina z celého srdce a se všemi se budeš moct modlit v jednotě. A nebudeš se bát, že ti někdo něco vezme. Když máš ku pomoci Boha Jákobova, kdo proti tobě Cizinče?




]


Re: Velká tragedie Matky Terezy (Skóre: 1)
Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Úterý, 07. září 2010 @ 09:50:38 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.cizinec.com/
  Situaci druhých lidí nechám Bohu.

  Mohu spíše jen potvrdit podstatu článku, která byla i v mém životě a rozdíl zvěsti, která se mi dostala od ŘKC a od křesťanské církve.

  Vícekrát jsem tu psal, že jsem trpěl nevyléčitelnou, smrtelnou nemocí. V ŘKC se mi dostalo učení, které je uvedené v článku a které podrobněji popisuji v článku Ohavnost. To učení říká jednoduchou věc: Nes své utrpení v nemoci, obětuj je na úmysl církve a papeže, nevzpírej se mu a přijmi ho, a tím pomůžeš vysvobodit sebe i jiné z očistce do nebe.

  To učení principielně odděluje tzv. "odpuštění" a "časné tresty". Když člověk udělá něco zlého, je mu při zpovědi odpuštěn hřích, ale není mu odpuštěn trest. Trest za hřích si musí vytrpět: Buď on sám tady na zemi, nebo v očistci, nebo ho za něj vytrpí někdo jiný a skrze tzv. odpustky je mu trest odpuštěn.

  Tohle učení má samo o sobě účinky dobře popsané v článku, účinky podobné, jako karma v budhismu: Mnoha lidem, kteří v tomto učení slouží trpícím, nepřipadá smysluplné jim v utrpení pomoci, ale ty lidi v utrpení udržují, starají se o ně a utěšují je - protože z pohledu toho učení nedává moc smysl jim z utrpení pomoci ven.

  Ti lidé tedy dělají jen to, co se naučili, co jim připadá logické v jejich učení. Sami nemohou za to, že jednají tímto způsobem.



  Když se ke mně později dostalo evangelium o Ježíši Kristu, ta Boží moc ke spasení, ta opravdová pomoc, bylo to právě v této věci dost radikálně jiné, proto si to ještě dost ostře pomatuji dodnes.

  Tohle křesťanské učení mi také opravdu pomohlo a vysvobodilo mne v dané věci:

Opovržený a opuštěný lidmi, muž utrpení a znalý bolestí, jako ten, před kterým tvář si zakrývají, opovržený – proč bychom si ho všímali?
Bolesti, jež nesl, však byly naše, naše utrpení vzal na sebe! My jsme se ale domnívali, že je od Boha trestán, bit a pokořen. On však byl proboden naším proviněním, našimi vinami trýzněn byl; pro naše blaho snášel potrestání – byli jsme uzdraveni jeho ranami! My všichni jsme jako ovce zabloudili, každý se na svou cestu obrátil, Hospodin ale uvalil na něj provinění nás všech.




Re: Re: Velká tragedie Matky Terezy (Skóre: 1)
Vložil: poutnick v Úterý, 07. září 2010 @ 11:03:11 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Jak si potom ale vysvětlujete tohle :
Ježíš řekl svým učedníkům:
„Kdo chce jít za mnou, zapři sám sebe, vezmi svůj kříž a následuj mě!
Neboť kdo by chtěl svůj život zachránit, ztratí ho, kdo však svůj život pro mne ztratí, nalezne ho."
To nenapsal žádný papež nebo církevní koncil ale sám Bůh. Trpělivost v utrpení je jednou z nejdůležitějších součástí pokání a očištění. Sama sebe i jiných.  Kristova oběť sice stačí ale přesto si z nějakého důvodu přeje abychom si z něho brali příklad a vzor. A proč myslíte že umřeli mučednickou smrtí pro Krista všichni apoštolové a tisíce a tisíce bezejmených lidí, proč umírali tenkrát a proč umírají dneska ? Jentak pro nic a za nic, aniž by to někomu prospělo ?  Protože nebyli tak chytří a zbožní jako vůdcové některých sekt kteří považují krvavě sedřenou vlnu ze svých oveček za znamení úspěchu a Boží přízně ? A proč nás Kristus důrazně vyzývá abychom ho viděli v těch nejmenších a nejubožejších ? Cokoliv uděláme jim tak uděláme přímo jemu, dobrého i zlého. Jinak budeme stát mezi kozly a uslyšíme pryč ode mne a neznám vás. Je tam napsáno že máme krmit hladové, napájet žíznivé, oblékat nahé, pomáhat nemocným, poutníkům a vězňům. Myslím si že záměrně bez podmínek. Tak jako nás první a bez podmínek miluje Bůh a svítí nám na cestu sluncem které stvořil. Dobrým i zlým.



]


Re: Re: Re: Velká tragedie Matky Terezy (Skóre: 1)
Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Úterý, 07. září 2010 @ 11:51:31 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.cizinec.com/
  Poutnicku, tvoje příspěvky tu občas sleduju a nezdá se, že bys čekal odpovědi na své otázky nebo takové odpovědi přijal, když na mnohé z nich je odpovězeno v příspěvku i v článku, na který dávám odkaz a na některé tvé otázky ohledně pomoci slabým už jsem ti odpovídal dříve. Pokud bys opravdu stál o odpověď, rád ti věnuju čas.


]


Re: Re: Velká tragedie Matky Terezy (Skóre: 1)
Vložil: JMK v Úterý, 07. září 2010 @ 11:12:25 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Doporučuji si přečíst nějakou teologickou publikaci o christologii a soteriologii (např. od prof. Pospíšila).

Tvůj omyl je častý, zejména v protestantském prostředí velice rozšířený.

Bez zbožných frází a obalů se dá přeložit takto:

Bůh si vybíjí svou spravedlivou zlost na svém Synovi místo na nás. A po nás se chce jediné - abychom o tom věděli.

A to je podle protestantů RADOSTNÁ ZVĚST a SPRAVEDLIVÝ BŮH?!


]


Re: Re: Re: Velká tragedie Matky Terezy (Skóre: 1)
Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Úterý, 07. září 2010 @ 11:55:58 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.cizinec.com/
  Na toto téma jsme se bavili. Věříme bibli, ne tvojí karikatuře protestantského učení, kterou si představuješ v našem učení. Stále o tomtéž, o čem se bavíme v jiném threadu: Myslím, že by ti prospělo pochopit čemu jiní lidé věří, abys na to reagoval a nereagoval na svojí představu o cizí víře, nebo na nějakou nauku protestantů. To si pak vystačíš sám.

  Přečti si toho Izaijáše, 53 kapitolu. Když psal Izaijáš o Kristu a smlouvě s Bohem skrze něj, nemýlil se - to mohu dosvědčit celým svým životem, vším co jsem a co mám.


]


Re: Re: Re: Re: Velká tragedie Matky Terezy (Skóre: 1)
Vložil: JMK v Úterý, 07. září 2010 @ 12:16:00 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Nepolemizuji s Izaijášem, ten to píše správně, jak to je.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Velká tragedie Matky Terezy (Skóre: 1)
Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Úterý, 07. září 2010 @ 14:37:50 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.cizinec.com/
  No, vidíš. To dobře vidíš.

  A já nevěřím nějakému protestantovi, natožpak nevěřím římskokatolické představě o protestantském učení, kterou přinášíš ty. Když jsem uvěřil Kristu, tak jsem ani protestanty pořádně neznal - potkal jsem před tím nanejvýš pár evangelíků, se kterými jsme se o jejich víře až tak moc nebavili. Kdybych chtěl vědět něco o protestantech a jejich víře, zajdu si za nimi, což také občas udělám. Třeba teď v neděli mají u nás protestanti pravou evangelickou polabskou pouť, tak se jdu na tu pouť podívat.

  To, čemu v téhle konkrétní věci, o které píše článek (utrpení, trest a pod.), věřím, je napsáno v knize proroka Izaijáše a několikrát zopakováno v jiných místech Písma. Nevěřím, že žil Izaijáš v omylu, věřím, že měl pravdu a přinášel Boží slovo, věřím tomu slovu - i proto, že jsem si to slovo mohl ověřit prakticky na svém vlastním životě a konkrétně a podrobně popisuji jak.

  Ty máš samozřejmě právo mi nevěřit a myslet si, že můj život je jen chiméra, předpojatost a že potřebuju odbornou pomoc. Ale taky máš právo si ty články přečíst a pochopit je a třeba mi i věřit. Které právo si vybereš je zase tvoje věc.


]


Re: Re: Velká tragedie Matky Terezy (Skóre: 1)
Vložil: oko v Úterý, 07. září 2010 @ 15:22:55 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
..."To učení principielně odděluje tzv. "odpuštění" a "časné tresty". Když člověk udělá něco zlého, je mu při zpovědi odpuštěn hřích, ale není mu odpuštěn trest. Trest za hřích si musí vytrpět: Buď on sám tady na zemi, nebo v očistci, nebo ho za něj vytrpí někdo jiný a skrze tzv. odpustky je mu trest odpuštěn."...

Toníku
Obecně s utrpením je to trochu složitější, ale to teď nebudu rozebírat.
Hodně jsi toho z katolického učení zamomněl. Když je ti ve zpovědi odpuštěn hřích, jsou ti odpuštěny věčné tresty. Kdybys v tomto okamžiku zemřel, nebudeš zavržen. Kristus za tebe zaplatil.



Římskokatolická církev učí o životě jen pravdu.
Ovocem hříchu je smrt a trápení. To si může každý ověřit vlastní zkušeností. Při porušení Božího řádu nastupují automaticky mechanismy důsledků hříchu. To není o Božím trestu (i když to tak mnozí nazývají), ale o Božím řádu, jehož nerespektování (hřích) nese automaticky důsledky.

Promiskuitní život má za následek citovou vyprahlost a pohlavní choroby, nestřídmost v jídle sebou přináší obezitu. I když se z nestřídmosti kaješ a Bůh ti hřích odpustí, obezita i obtíže s ní související zůstává dál. Když bereš drogy, ničíš si tím zdraví a staneš se závislým - i tento hřích ti Bůh odpustí, když se z něho kaješ, ale závislosti na drogách tě zpravidla stejně hned nezbaví.
Boj s takovou závislostí tě očišťuje, umožňuje ti duchovně vyrůst do svatosti. Bez boje není vítězství. Takže Boží tresty nejsou samoúčelné, že by se Bůh nějak vyžíval v lidském utrpení, ale odstraňují následky hříchů.

Tak je třeba se dívat na  následky odpuštěných hříchů, na to, co nazýváme tresty časné.




]


Re: Re: Re: Velká tragedie Matky Terezy (Skóre: 1)
Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Úterý, 07. září 2010 @ 16:23:28 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.cizinec.com/
  Oko, myslíš, že bych někdy mohl něco napsat dobře? ;-) Zřejmě máš nějakou chorobnou potřebu si dokázat, že máš pravdu?

Hodně jsi toho z katolického učení zamomněl. Když je ti ve zpovědi odpuštěn hřích, jsou ti odpuštěny věčné tresty. Kdybys v tomto okamžiku zemřel, nebudeš zavržen. Kristus za tebe zaplatil.

  O věčných trestech jsem nic nepsal: Psal jsem o časných trestech. Kdybys v tom okamžiku zemřel, půjdeš do očistce, kde si musíš vytrpět trest za daný hřích. Pokud ještě nepřijmeš odpustky.

  Římské učení jsem popsal dobře a přesně tak, jak fakticky je, pokud si tu chceš stále žehlit triko, posluž si ale jen se zbytečně ztrapňuješ když nemáš co bys napsal.


Obecně s utrpením je to trochu složitější, ale to teď nebudu rozebírat.

  K dané věci: To, co píšeš, je logické - to jsou následky hříchu, ale s římským učením o časných trestech, očistci, o odpustcích, o pokladu církve a o utrpení, o kterém jsem psal já, to přímo nesouvisí. Souvisí to jen tak, že logická konstrukce a líbivé řeči podkládají šílenou ohavnost, ve které miliony lidí trpí pod mocí ďábla a jsou v tom utrpení udržování právě učením o "utrpení za někoho jiného" a ďáblu se nevzepřou a další miliony lidí jim v utrpení pomáhá, ale jejich cílem není těm trpícím opravdu pomoci (protože to by bylo proti tomu učení), ale jen pomáhat...


  Mohl bys prosím dát konkrétní příklad spojitosti mezi tím, kdy na posteli leží člověk, trpí rakovinou a díky tomu učení o utrpení nese svoji nemoc, nevzepře se jí a mezi tím, kdy nějaký narkoman fetuje a ukradne nějaké babičce peněženku?

  Jak konkrétně souvisí utrpení lidí, kteří nesou svoji nemoc a obětují se aby pomohli někomu jinému? Jak konkrétně to ten papež dělá, že vezme utrpení z rakoviny jednoho a použije ho na odpustky tomu narkomanovi za to, že ukradl peněženku? Nebo jakýkoliv jiný příklad k danému tématu, vyber si sám.


  Ono to je totiž ve skutečnosti tak, že ani v jednom jediném životě tohle nesouvisí. To, že člověk dostane AIDS a žloutenku sice souvisí s jeho hříchem, trpí spravedlivě, ale žádným způsobem to nenapraví a ani nemůže napravit to, že okradl tisíce lidí nebo jim dokonce zničil život.

  To může napravit jen skutečná, opravdová pomoc tomu člověku: Boží moc ke spasení, to, že ten člověk přijme věčný život, je uzdraven z nemocí (protože ty nemoci nesl Ježíš docela stejně, jako hříchy) a vyrazí do světa v té moci, kterou přijal, napravovat to, co udělal.


]


Re: Re: Re: Velká tragedie Matky Terezy (Skóre: 1)
Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Úterý, 07. září 2010 @ 16:24:35 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.cizinec.com/
Jednou vjímečně použiju bold a ten editor to zmrší.

  Oko, myslíš, že bych někdy mohl něco napsat dobře? ;-) Zřejmě máš nějakou chorobnou potřebu si dokázat, že máš pravdu?

Hodně jsi toho z katolického učení zamomněl. Když je ti ve zpovědi odpuštěn hřích, jsou ti odpuštěny věčné tresty. Kdybys v tomto okamžiku zemřel, nebudeš zavržen. Kristus za tebe zaplatil.

  O věčných trestech jsem nic nepsal: Psal jsem o časných trestech. Kdybys v tom okamžiku zemřel, půjdeš do očistce, kde si musíš vytrpět trest za daný hřích. Pokud ještě nepřijmeš odpustky.

  Římské učení jsem popsal dobře a přesně tak, jak fakticky je, pokud si tu chceš stále žehlit triko, posluž si ale jen se zbytečně ztrapňuješ když nemáš co bys napsal.


Obecně s utrpením je to trochu složitější, ale to teď nebudu rozebírat.

  K dané věci: To, co píšeš, je logické - to jsou následky hříchu, ale s římským učením o časných trestech, očistci, o odpustcích, o pokladu církve a o utrpení, o kterém jsem psal já, to přímo nesouvisí. Souvisí to jen tak, že logická konstrukce a líbivé řeči podkládají šílenou ohavnost, ve které miliony lidí trpí pod mocí ďábla a jsou v tom utrpení udržování právě učením o "utrpení za někoho jiného" a ďáblu se nevzepřou a další miliony lidí jim v utrpení pomáhá, ale jejich cílem není těm trpícím opravdu pomoci (protože to by bylo proti tomu učení), ale jen pomáhat...


  Mohl bys prosím dát konkrétní příklad spojitosti mezi tím, kdy na posteli leží člověk, trpí rakovinou a díky tomu učení o utrpení nese svoji nemoc, nevzepře se jí a mezi tím, kdy nějaký narkoman fetuje a ukradne nějaké babičce peněženku?

  Jak konkrétně souvisí utrpení lidí, kteří nesou svoji nemoc a obětují se aby pomohli někomu jinému? Jak konkrétně to ten papež dělá, že vezme utrpení z rakoviny jednoho a použije ho na odpustky tomu narkomanovi za to, že ukradl peněženku? Nebo jakýkoliv jiný příklad k danému tématu, vyber si sám.


  Ono to je totiž ve skutečnosti tak, že ani v jednom jediném životě tohle nesouvisí. To, že člověk dostane AIDS a žloutenku sice souvisí s jeho hříchem, trpí spravedlivě, ale žádným způsobem to nenapraví a ani nemůže napravit to, že okradl tisíce lidí nebo jim dokonce zničil život.

  To může napravit jen skutečná, opravdová pomoc tomu člověku: Boží moc ke spasení, to, že ten člověk přijme věčný život, je uzdraven z nemocí (protože ty nemoci nesl Ježíš docela stejně, jako hříchy) a vyrazí do světa v té moci, kterou přijal, napravovat to, co udělal.


]


Re: Velká tragedie Matky Terezy (Skóre: 1)
Vložil: poutnick v Úterý, 07. září 2010 @ 10:01:12 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Tenhleten  pán lituje blahoslavenou Matku Terezu za to že podle jeho mínění nehlásala Krista ? Co by asi říkal kdyby se byl musel dát každý z pacientů nejdřív pokřtít v katolické církvi aby mu pomohli. Autor Ženy jedoucí na šelmě…………………………………….Jeho svědectví bych použil na podporu svatořečení. Kdyby chtěl něco vyčítat mně tak bych to považoval za nezaslouženou milost. Matka Tereza se starala především o umírající. O lidi kterým se nedalo pomoct, tak jako to dělají v hospicu. Jako mladá jeptiška si oblékla sárí aby splynula s davem a vyrazila do nejchudších a nejnebezpečnějších čtvrtí a slumů kde si nikdo nemohl být jistý životem a hledala ty kteří na ulici umírali bez povšimnutí zatímco je dav překračoval. Trávila s nimi poslední chvíle života. Podala jim vodu, otřela čelo, podpírala hlavu a povídala si s nimi. Tou dobou jednala na vlastní pěst a neměla střechu kterou by jim mohla poskytnout ani svolení pana papeže k založení nového řádu. Později se začala starat o skupinku dětí  které žily ve slumu samy. Našla pro ně nějakou chatrč, učila je číst a psát, chodila pro ně žebrat jídlo a nosit jim vodu. V téhle oblasti je nejúčinnějším lékem chleba a voda a velice se ho nedostává. Pro svůj první hospic koupila bývalou hinduistickou svatyni. Tou dobou se k ní přidalo několik žen a sousedi je chtěli vyhnat nebo zabít. Muž který přivedl dav za ní vešel dovnitř aby jí vyvedl a když vyšel ven tak usedavě plakal. Poté co viděl o jaké ubožáky se tam starají a dav se rozešel domů.  Předtím jim řekl ať pošlou svoje manželky a dcery aby dělaly to co dělají ty ženy. Jestliže mají proti nim výhrady. Nenašel se nikdo kdo by to udělal. Nebo zvedl kámen.

Nevím jaké procento z pacientů konvertovalo a nechalo se pokřtít ani co jim přesně říkala. Pro pana Hunta  je podle mého názoru lež pravdou a pravda lží.  Ježíš nám říkal že ho máme vidět v těch nejubožejších a to co uděláme jim děláme jemu. Spasen může být jak známo i spravedlivý jinověrec nebo pohan. Kdokoliv kdo má chuť se může za pana Hunta pomodlit, aby k němu byl Bůh milosrdný. Ten kdo je katolík může poprosit o přímluvu i Matku Terezu. Zajímavé je že Andělem z Kalkaty jí prý nazvali a nazývali jinověrci  jejichž víra anděly nezná. Podobně jako když některé muslimské ženy  i muži prosí o přímluvu a o pomoc  Pannu Marii a ne matku svého proroka. Je možné že ve svém srdci znají Ježíše lépe než my, tak jako kdysi Samaritáni a Římani.




Re: Velká tragedie Matky Terezy (Skóre: 1)
Vložil: Jaela v Úterý, 07. září 2010 @ 13:11:15 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Nepřihlášený
Je psáno

Matouš 25, 31  - 46
  • 31Až přijde Syn člověka ve své slávě a všichni andělé s ním, posadí se na trůnu své slávy;
  • 32a budou před něho shromážděny všechny národy. I oddělí jedny od druhých, jako pastýř odděluje ovce od kozlů,
  • 33ovce postaví po pravici a kozly po levici.
  • 34Tehdy řekne král těm po pravici: ‚Pojďte, požehnaní mého Otce, ujměte se království, které je vám připraveno od založení světa.
  • 35Neboť jsem hladověl, a dali jste mi jíst, žíznil jsem, a dali jste mi pít, byl jsem na cestách, a ujali jste se mne,
  • 36byl jsem nahý, a oblékli jste mě, byl jsem nemocen, a navštívili jste mě, byl jsem ve vězení, a přišli jste za mnou.‘
  • 37Tu mu ti spravedliví odpovědí: ‚Pane, kdy jsme tě viděli hladového, a nasytili jsme tě, nebo žíznivého, a dali jsme ti pít?
  • 38Kdy jsme tě viděli jako pocestného, a ujali jsme se tě, nebo nahého, a oblékli jsme tě?
  • 39Kdy jsme tě viděli nemocného nebo ve vězení, a přišli jsme za tebou?‘
  • 40Král odpoví a řekne jim: ‚Amen, pravím vám, cokoliv jste učinili jednomu z těchto mých nepatrných bratří, mně jste učinili.‘
  • 41Potom řekne těm na levici: ‚Jděte ode mne, prokletí, do věčného ohně, připraveného ďáblu a jeho andělům!
  • 42Hladověl jsem, a nedali jste mi jíst, žíznil jsem, a nedali jste mi pít,
  • 43byl jsem na cestách, a neujali jste se mne, byl jsem nahý, a neoblékli jste mě, byl jsem nemocen a ve vězení, a nenavštívili jste mě.‘
  • 44Tehdy odpovědí i oni: ‚Pane, kdy jsme tě viděli hladového, žíznivého, pocestného, nahého, nemocného nebo ve vězení, a neposloužili jsme ti?‘
  • 45On jim odpoví: ‚Amen, pravím vám, cokoliv jste neučinili jednomu z těchto nepatrných, ani mně jste neučinili.‘
  • 46A půjdou do věčných muk, ale spravedliví do věčného života.“

Prosme blahoslavenou Matku Terezu, anděla z Kalkaty, ať se za nás přimlouvá, abychom pochopili slova Bible, kterými k nám promlouvá Bůh. Ona jim rozuměla.




Re: Re: Velká tragedie Matky Terezy (Skóre: 1)
Vložil: Mikael v Středa, 08. září 2010 @ 11:05:53 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://pistis.webnode.cz

Ta má teď v pekle asi jiné starosti... :-(


]


Re: Re: Re: Velká tragedie Matky Terezy (Skóre: 1)
Vložil: Jaela v Středa, 08. září 2010 @ 12:09:14 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Mikaeli
zdravím tě, ty píšeš z pekla, že to tak jistě víš? Tak povídej. Ty jsi zase zavalil fantastickou blbost.


]


Re: Re: Re: Velká tragedie Matky Terezy (Skóre: 1)
Vložil: martino v Čtvrtek, 09. září 2010 @ 11:30:15 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Vložil: Mikael v Středa, 08. září 2010 @ 11:05:53 CEST

„Ta má teď v pekle asi jiné starosti... :-(“
Mikael se chová jako blb. Ani mne to nepřekvapuje, lidi trpící komplexem méněcennosti a neschopností se zařadit ve společnosti, řeší svoji nemoc vřískáním a blitím po internetu. Ty ubožáku, který si schopný si akorát poblít bradu, budeš svatou ženu Matku Terezu posílat do pekla?  Pochop chlapče, že takto se nevyléčíš. Dnes již medicína má na tvoji depresi tabletky. Ale pokud si jen Satanův pacholek, což je pravděpodobné, pak mi jdi z cesty Satane.



]


Re: Re: Re: Re: Velká tragedie Matky Terezy (Skóre: 1)
Vložil: JMK v Čtvrtek, 09. září 2010 @ 13:06:32 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Martino, jak se tu Mikael chová a jakou váhu a rozumnost mají jeho slova, to musí být všem čtenářům jasné. Tak se zbytečně nesnižuj k jeho manýrům.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Velká tragedie Matky Terezy (Skóre: 1)
Vložil: martino v Čtvrtek, 09. září 2010 @ 20:25:18 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Ahoj JMK. Neboj, k manýrům Mikaela se nesnížím a nikoho do pekla posílat nebudu. Ale zároveň je třeba dát takovému blouznivci jasně najevo, že jeho žlučovité žvanění je jen odporně hnusné blití. Stejně tak jeho projevy “lásky“, jsou projevy které pocházejí od Boha nebo od Satana? Nebojím se jako původce tohoto Zla označit Satana i jeho sluhu. Nebo snad Mikael je opravdu jen zdravotně nezpůsobilý a potřebuje medikamenty ? Já tomu nevěřím. Je to člověk žlučovité zloby a nenávisti k Církvi, stejně jako mnozí další fanatici. Mrzí mne JMK, že žiješ v naivitě, že blouznivci jako Mikael jsou připraveni na jiný režim dialogu. Oni prostě rozumí jen tvrdému slovu.
Martino



]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Velká tragedie Matky Terezy (Skóre: 1)
Vložil: JMK v Čtvrtek, 09. září 2010 @ 21:26:21 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Žiji v té naivitě, že když nevěřící a hledající člověk otevře diskuzi, kde se dva navzájem označují za služebníky Satana a své projevy za blití, že mezi nimi příliš rozlišovat nebude a udělá si velice nepěkný obrázek o věřících lidech. Pokud máš nějaké výtky, lze to říci i bez tak silně citově zabarvených slov a věcně, ne útokem ad hominem. Já vím, že to se lehko píše a těžko provádí, někdy se taky neudržím a někdy mám co dělat, abych tu někomu nenapsal, že je neskutečný deb...intelektově nezatížený. Ale je třeba se snažit.


]


Re: Re: Re: Re: Velká tragedie Matky Terezy (Skóre: 1)
Vložil: Willy v Čtvrtek, 09. září 2010 @ 13:54:48 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
martino,

ty nevíš, Kdo posíá do pekla respektive do Gehenny?! Mt 10:28 A nebojte se těch, kdo zabíjejí tělo, ale duši zabít nemohou. Raději se bojte Toho, Kdo může i duši i tělo zahubit v Gehenně.

Co kdyby ses zamyslel nad sebou a nad tím, jak se chováš ty! Bylo by to užitečné nejen pro tebe, ale i pro jiné kolem tebe.

Co se týče Matky Terezy, nevím a proto si netroufám říkat, kde je její duše, ale vím, Kdo rozhodne, kde bude jako i to, že to bude spravedlivé rozhodnutí/soud. Tak si na to počkejme a předčasně nespekulujme!

Satan ti půjde z cesty, když se poddáš Bohu a vzepřeš se ďáblu a když nedáš Satanu žádný prostor v svém životě, což se ovšem o tobě říci nedá! Škoda.

w.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Velká tragedie Matky Terezy (Skóre: 1)
Vložil: Jaela v Čtvrtek, 09. září 2010 @ 13:58:42 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Willy
ale do pekla přece nemůžeme posílat my lidé jeden druhého. Mezi námi má být láska. :O))


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Velká tragedie Matky Terezy (Skóre: 1)
Vložil: Mikael v Čtvrtek, 09. září 2010 @ 15:18:56 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://pistis.webnode.cz

Já tu nešťastnici do pekla neposlal, to přece ani nemohu! Ona sama se tam dostala skrze své pokrytectví! Pravda je ovšem těžce stravitelná pro ty, jejichž náboženství není z Boha, ale z člověka... :-(

Galatským 4,16  Stal jsem se vaším nepřítelem tím, že vám říkám pravdu? :-0




]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Velká tragedie Matky Terezy (Skóre: 1)
Vložil: Jaela v Čtvrtek, 09. září 2010 @ 15:24:51 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Mikaeli, Mikaeli
a ty jsi byl v pekle, povídej......


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Velká tragedie Matky Terezy (Skóre: 1)
Vložil: Willy v Pátek, 10. září 2010 @ 01:19:28 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Jaelo,

Mezi námi má být láska. To defacto znamená, že mezi námi má být Bůh, neboť Bůh je láska! Bible také říká, že víra a láska je v Kristu Ježíši našem Pánu a že Boží láska byla vylit do našic srdcí skrze Ducha Svatého. Takže aby nezi námi mohla být láska, musíme být a zůstávat v Kristu, tj. v D/duchu a chodit podle Ducha, tj. nechat se vést Duchem Božím, neboť teprve tehdy jsme skutečně Boží děti/synové a milujeme bratry/bližní.

Splňuje tu někdo tyto podmínky? Splňuješ je ty? To je, oč tu běží. Tož tak.

willy


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Velká tragedie Matky Terezy (Skóre: 1)
Vložil: Jaela v Pátek, 10. září 2010 @ 08:37:25 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Willy
Ano, začněme u sebe.


]


Con Dio JMK (Skóre: 1)
Vložil: martino v Pátek, 10. září 2010 @ 10:18:05 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Ahoj JMK. Reaguji na tvůj příspěvek “JMK v Čtvrtek, 09. září 2010 @ 21:26:21“
Souhlasím, že když nevěřící a hledající otevře diskusi, že může být zmatený. Viz. zdejší diskuse o Husovi.Pokud je opravdu hledající, pak nebude informačně čerpat z jednoho příspěvku, ale porozhlédne se i po dalších, vyhledá odbornou literaturu i skutečné odborníky na dané téma a nebude se unavovat zdejšími zvratky. Omlouvám se ti, jsi pravděpodobně diskusně  přecitlivělý, ale lepší slovo mě nenapadá, pokud nechci použít výstižnější výraz. Pokud bude informačně lačnější, pak si  bude muset položit otázku, proč ten Martino označuje toho Mikaela za služebníka Satana. A dočte se dále, že je to pro jeho skutky Zla. Křesťan se nemá bát mluvit pravdu a pod pláštíkem tkz. diplomacie nemá mlčet ke Zlu, nebo dokonce jen šimrat diskusního hulváta a chodit kolem něj po špičkách,aby se ho náhodou nedotkl a původce Zla se neurazil. Pokud by se tak choval, měl by spoluúčast na tomto hříchu.
Že mne budou napadat a útočit na mne odpadlíci a fanatici nejrůznějšího kalibru s tím se počítá, ale že po mě budou střílet z vlastních řad, to mě šokuje. Žena jako bývalá evangelička mi mnohokrát řekla, abych opustil jako katolík tyto diskuse, ale neučinil jsem tak. Osobně si myslím, kdyby katolíci toto diskusní fórum opustili, tak místní smetánka by se požrala navzájem a fórum by zaniklo. Všechny urážky Boha a jeho Církve se zde praktikují jen proto, že my katolíci jsme sem přišli na návštěvu. Ale co je to za hostitele, který se na návštěvu vrhne jako na lumpa? Osobně jsem přesvědčen, že pokud nevěřící otevře tuto diskusi, tak by mu mělo být jasně srozumitelně zřejmé, že je na půdě odpadlíků. Zde může mít falešný pocit, že být odpadlíkem, je něco co je pro Boha přijatelné, Bohem tolerované nebo dokonce Bohem chtěné. Rád bych ti ulehčil psaní dalších příspěvků a rád a s lehkostí, včetně čistého svědomí, že jsem netoleroval plivání a blití té nejodpornější špíny na Církev Kristovu, toto fórum opouštím.  
Ciao Martino



Re: Con Dio JMK (Skóre: 1)
Vložil: Mikael v Pátek, 10. září 2010 @ 13:06:51 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://pistis.webnode.cz

Spánembohem, papeženče... :-)


]


Re: Con Dio JMK (Skóre: 1)
Vložil: JMK v Pátek, 10. září 2010 @ 15:48:56 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Hulvátské dítě nevychováš tím, že mu budeš nadávat. I když si myslíme, že jsme v právu, neopravňuje nás to použít stejné metody, jaké používají štváči a rozvraceči, kteří vidí jen sami sebe a trpí mesiánským komplexem. Slušnost je vždy více odzbrojující, než silná slova o Satanech.

Co se týká Mikaela, on z těhle telecích let s pomocí Boží snad vyroste. Ty jako dospělý a ženatý muž by si měl být dost rozvážný a vyrovnaný, aby ses nenechal pubescentním projevem vyvést z míry. Mrzí mě, že to bereš jako palbu z vlastních řad, byly to jen v dobrém míněné rady.


]


Re: Con Dio JMK (Skóre: 1)
Vložil: noname v Pátek, 10. září 2010 @ 20:33:19 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Ahoj Martino,
 myslím, že by jsi neměl odcházet,z trochou humoru už kvůli těm, kterým by to udělalo radost :-)) Také mám občas k tobě nějaké výhrady a předkládám, že je to i opačně, což považuji za plus - mám(e) o čem přemýšlet.Nakonec jsme naštěstí lidé různí :-))  Zaznívají zde různé názory i když to občas  není to nejpříjemnější ale od toho je diskuze a měli bychom se brát s rezervou a možná někdy i s úsměvem. Pokud si někdo myslí, že k argumentům patří i vulgarita, pak je to především jeho problém a nemá velkou cenu se tím zabývat, buď časem sám zmoudří a nebo to zůstane projevem jeho osobnosti a sám tím bude o sobě něco vypovídat. Obávám se, že s tím moc nenaděláme.
Možná bychom měli být za společenství které tu tvoříme - i když je poněkud různorodé - Bohu vděční a děkovat za tento dar. A pokud se aspoň někdy dokážeme spojit třeba jen v modlitbě, pak co více chtít.
H.


]


Re: Con Dio JMK (Skóre: 1)
Vložil: Jaela v Neděle, 12. září 2010 @ 09:42:56 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Martino,
zůstań dál na GS.
Ještě o tom pouvažuj.
Jinak se měj hezky, ať ti Pán žehná.
Jaela


]


Stránka vygenerována za: 0.57 sekundy