Grano Salis NetworkGrano SalisGranoChatMusicalise-KnihyModlitbyD K DKřesťANtiqC H M IMOSTYNotabeneECHO 
Vítejte na Grano Salis
Hledej
 
Je a svátek má Marcela.   Vytvoření registrace
  Článků < 7 dní: 3, článků celkem: 16652, komentáře < 7 dní: 228, komentářů celkem: 429563, adminů: 60, uživatelů: 5252  
Vyzkoušejte
Jednoduché menu

Úvodní stránka

Archiv článků

Protestantské církve

Veřejné modlitby

Zpovědnice

e-Knihovna

e-Knihy pro mobily

Kam na internetu

Soubory ke stažení

Recenze

Diskusní fórum

Tvůj blog

Blogy uživatelů

Ceny Zlatá Perla

Ceny Zlatá Slza

Doporučit známým

Poslat článek


Tip na Vánoční dárek:

Recenze
Obsah
OBJEDNAT


GRANO MUSICALIS

Hudební portál
GRANO MUSICALIS
mp3 zdarma

Velký pátek

Vzkříšení


Pravidla


Kdo je online
Právě je 518 návštěvník(ů)
a 0 uživatel(ů) online:


Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde

Polemika


Přihlášení

Novinky portálu Notabene
·Selhání pøedstavitelù Jižních baptistù pøi ochranì obìtí sexuálního zneužívání
·Sbor Bratrské jednoty baptistù v Lovosicích vstoupil do likvidace
·Informace z jednání Výkonného výboru BJB dne 10. kvìtna 2022
·JAS 50 let: Adrian Snell, trièko a beatifikace Miloše Šolce
·Online pøenosy ze setkání všech JASákù k 50. výroèí pìveckého sboru JAS
·Prohlášení tajemníka Èeské evangelikální aliance k ruské agresi na Ukrajinì
·Jak se pøipravit na podzimní vlnu?
·Kam se podìly duchovní dary?
·Bratrská jednota baptistù se stala èlenem Èeské eavngelikální aliance
·Patriarcha Kirill v Západu vidí semeništì zla a sní o vizi velkého Ruska

více...

Počítadlo
Zaznamenali jsme
116486471
přístupů od 17. 10. 2001

Tvorba: Apostolska postupnost a dar neomylnosti.
Vloženo Středa, 07. prosinec 2011 @ 19:37:53 CET Vložil: Olda

Katolicismus poslal betma

Apostolska postupnost a dar neomylnosti.

Jezis povedal apostolom:" Ja som s vami az do skoncenia sveta." Z tychto Jezisovych slov jasne vyplyva,ze nie je iba s apostolmi, lebo ti uz zomreli a neziju tu do konca sveta, ale ze tym Jezis mysli aj ich nastupcov, ktorych apostoli urcili, ked zostarli a ti ked zostarli urcili svojich nastupcov a ti ked zostarli urcili svojich nastupcov a takto to ide nepretrzite az doteraz a pojde to az do konca sveta.Toto je apostolska postupnost, je od cias apostolov a je iba v katolickej cirkvi.Dokaz predavania uradu vidiet v zozname papezov, zacina  od sv. Petra a ide  az doteraz.

Jezis dal apostolom aj dar neomylnosti vo veciach viery a mravov.

Povedal im,totiz ze ked oni budu rozvazovat aj nebo rozviaze, ked oni budu zvazovat aj nebo zviaze. Nebo by neposluchalo toho, kto sa myli, nebo jedna podla Ducha Svateho, ktory osvecuje nastupcov apostolov, ktori su iba v katolickej cirkvi. Tento dar neomylnosti je nezavisly od toho, ze boli aj nehodni papezi/bolo ich 12-14 z 265./ Jasne to vidiet,  v case pontifikatu  tychto nehodnych papezov, lebo aby nebol poruseny dar neomylnosti,Boh chranil katolicku cirkev a nedopustil, aby tito   nehodni papezi vydali nejake prehlasenia  vo veciach viery a mravov, cize tito nehodni papezi nikdy nevyhlasovali neomylne ucenia.


"Apostolska postupnost a dar neomylnosti." | Přihlásit/Vytvořit účet | 57 komentáře | Search Discussion
Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor.

Není povoleno posílat komentáře anonymně, prosím registrijte se

Re: Apostolska postupnost a dar neomylnosti. (Skóre: 1)
Vložil: salom v Čtvrtek, 08. prosinec 2011 @ 04:30:15 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
-) to snad ne..



Re: Apostolska postupnost a dar neomylnosti. (Skóre: 1)
Vložil: rive v Čtvrtek, 08. prosinec 2011 @ 05:09:40 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)


nějak mi nesedí ty počty nehodných papežů, kteří měli být údajně neomylní, vždyť přece většina papežů byla omylná!? jestli se nemýlím, tak neomylní papežové začali být z večera jednoho krásného dne  roku 1870 ne???

rive





Re: Apostolska postupnost a dar neomylnosti. (Skóre: 1)
Vložil: poutnick v Čtvrtek, 08. prosinec 2011 @ 09:56:01 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Zajímavé je když si uvědomíme v jakém stavu byl Chrám v Ježíšově době. Kolik v něm bylo nehodných saducejů v kněžské i velekněžské službě.  Annaáš s Kaifášem..............A přesto je Ježíš nevyhodil ani neříkal lidem aby tam nechodili obětovat Bohu. Prostřednictvím tak nehodných lidí. Panna Maria se svatým Josefem v Chrámě obětovali samotného Ježíše a chodili tam obětovat pravidelně. Zajímavé je i to že odtamtud vypráskal prodavače a směnárníky a ne kněze a velekněze. Dokonce i při svém nespravedlivém odsouzení náš Pán řekl veleknězi kdo je, když ho k tomu zapřísáhnul. Tehdy také velekněz vyslovil jeden neomylný výrok per catedra, který se pak také naplnil. Svatý Petr Ježíše Krista třikrát zapřel a přesto na něm postavil Církev, kterou pak hlásal bývalý farizej Saul který vydával křesťany na smrt......

Ať nám někdo zkusí vykládat opak a svádět nás k tomu abychom opustili Kristovu Církev, protože prý máme nehodného kněze nebo Svatého otce. Byl bych velice opatrný při výčtech nehodných papežů a podobné soudy bych přenechal Bohu. Nebo bych si alespoň přečetl jejich životopis. Často přitom zjistíme že ten kterého svět nejvíce odsuzuje je ve skutečnosti světec a opora Církve. Platí to i v dnešní době.  Nejčastějším terčem nenávisti a útoků bývají ti nejlepší kněží a biskupové.




Re: Re: Apostolska postupnost a dar neomylnosti. (Skóre: 1)
Vložil: Studentbible v Čtvrtek, 08. prosinec 2011 @ 10:25:21 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Poutnicku, jako můžeš opustit něco, kde nejsi? Ty jsi členem, na hříšných lidech postavené organizaci, která si z nějakého záhadného důvodu říká, že je postavená na učení apoštolů. Kristova Církev je ta, která je věrná Pánu a učení, které skrze Ducha Svatého zapsali apoštolové. Poctivý člověk, který hledá Pána, ten bude Pánem poznán, ti, kdo hledají organizaci a popírají Slovo Boží, budou Pánem zavrženi. Nebo fakt věříš, že falešný pastýř, který si drze nárokuje na atributy Boží, nebude, i se svým stádem, po zásluze potrestán?


]


Re: Apostolska postupnost a dar neomylnosti. (Skóre: 1)
Vložil: rudinec v Čtvrtek, 08. prosinec 2011 @ 10:17:26 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)

Len chcem betmu doplniť a uviesť na svetlo sveta
zoznam nehodných omylných papežov:


Štefan VII. (896 - 897) dal vyniesť mŕtvolu svojho predchodcu Formosa z hrobky, obliecť do slávnostného rúcha a posadiť pred cirkevný súd. Nato bol Formos vyhlásený za nepravého pápeža, jeho svätenia i dekréty za neplatné. Potom mŕtvole odťali tri prsty, ktorými pápež žehná, a rozkladajúce sa telo vláčili rímskymi ulicami a vrhli do Tibery. Táto hanebnosť vzbudila všeobecnú vzburu, pri ktorej pápeža Štefana VI. zajali, uvrhli do žalára a tam uškrtili...


 

V tých časoch začína v Ríme známe obdobie, nazývané „vládou neviestok". Samotný pápežský dejepisec, kardinál Baronius, ktorý ako mohol tak zakrýval hanebnosti pápežov, píše:


 

„V tomto storočí bolo vidieť ohavnosť a spustlosť v chráme a svätyni Pána. Na stolici Petrovej sedeli najbezbožnejší ľudia, nie pápeži, ale netvory. Povoľné a nehanebné neviestky v Ríme všetko ovládali a svojich milencov a súložníkov na stolicu Petrovu dosadzovali!"



 

Sergius III. (904 - 911) sa stal pápežom z vôle rímskej krásavice Marozie, súložnice mocného markrabeta Adalberta z Toskány.


 

- Po smrti Sergia povýšili Marozia a jej sestra Theodora na pápeža milenca Anastázia, ktorý však „sprostredkovával styk medzi bohom a ľuďmi" len necelé tri roky (911 až 913).


 

- Po ňom sa stal pápežom iný milenec Marozie, Lando, ktorý sa však tešil zo svojej moci ledva pol roka.


 

- Potom sa stal pápežom Ján X. (914 - 928), ktorého Marozia, keď sa ho nabažila, dala vo väzení zahrdúsiť.


 

- Aj jeho nástupca Lev VI. bol o niekoľko mesiacov po svojom nastúpení na „stolec sv. Petra" zavraždený.


 

- V roku 931 mala Marozia ešte toľko vplyvu, že pomohla k tiare svojmu 25-ročnému synovi, ktorého mala s pápežom Sergiom III. Pápežoval pod menom Ján XI. (931 až 933). Za jeho vlády vraždy a násilnosti zapĺňali celý Rím. Neskôr zahynul na otravu.



 

Roku 956 sa stal pápežom 18 - ročný Ján XII., úžasný roztopašník a márnotratník, ktorý, aby si pomohol k peniazom, predával biskupstvá a cirkevné úrady. Pápežský palác premenil na hárem, kostoly na tančiarne. „Žiadna počestná žena," hovorí o tejto dobe jeho vlády kremonský biskup Luitprand, „sa neodvážila na ulicu, pretože Ján prznil všetko: dievčatá, vydaté ženy a vdovy aj na hroboch svätých apoštolov..."


 

Čo vyvádzal tento „svätý otec" bolo predsa len priveľa a preto cisár Otto I. zvolal synodu biskupov, aby ho súdila a zosadila. Pri vyšetrovaní vyšli najavo doslova strašné veci: Ján XII. svätil diakonov aj v koniarni, 10-ročného chlapca za peniaze urobil biskupom, svojho kmotra dal oslepiť a kardinála poddiakona Jána vykastrovať, vypaľoval domy a nehanebne sa rúhal. Synoda nakoniec tohto „svätého otca" - Jána XII. zosadila a za pápeža zvolili Leva VIII. Ale milenky pomohli Jánovi naspät. Lev VIII. utiekol a Ján XII. dal niektorých biskupov, ktorí boli proti nemu, zmrzačiť. Onedlho však jeho samého zabil manžel, ktorému zviedol ženu. Pápeža Jána XIII. (965 - 972) Rimania zahnali pre jeho bezhraničnú panovačnosť. Jána XIV. v r. 984 otrávil protipápež Bonifác VII. „Zástupcu Krista" na zemi Jána XVI. jeho súper pápež Gregor V. (996 - 999) zajal a hrozne zmrzačil. Vypálili mu oči, odrezali nos a uši, vytrhli jazyk, posadili obrátene na osla a vozili ulicami Ríma...



 

Iný beťár, Benedikt IX. (1033 - 1044), sa stal pápežom dokonca v 12 rokoch. Jeho otec gróf Alberich mu zaobstaral pápežstvo za peniaze. Mladý pápež ho v 23 rokoch predal Gregorovi VI. za 1500 libier striebra. Boli to ale počestní muži, tí pápeži, nemyslíte? Sú hodní našej úcty? Je hodný našej úcty ich úrad?


 

Gregor VII (1073 - 1085) vyhlásil celý svet za jemu podriadený. Zaviedol celibát, aby kňazov odviedol od svetskej spoločnosti. Jemu sa musel pokoriť aj nemecký cisár Henrich IV. Po Gregorovi prišlo niekoľko mocných pápežov, pred ktorými sa triasli panovníci. Cisár Fridrich II. sa pre neposlušnosť dostal do kliatby a roku 1245 ho otrávili hostiou. Určite sa tak stalo z lásky k blížnemu svojmu a väčšiu slávu Božiu.


 

Bonifác VIII. (1294 - 1303) žil s vydatou ženou a súčasne aj s jej dcérou, okrem toho zneužíval svoje pážatá na neprirodzený styk. Keď ho francúzsky kráľ, ktorého chcel pokoriť, zajal, zošalel a rozbil si hlavu o múr.


 

Ján XXII. (1316 - 1334) stanovil sadzbu na odpúšťanie hriechov, ktorej výnos bol mimoriadny. Napriek tomu, že minul obrovské peniaze s neviestkami, zanechal po sebe 33 miliónov dukátov!


 

Urban VI. (1378 - 1389) bol ukrutný tyran. Päť kardinálov, ktorí za neho nehlasovali ako aj niekoľkých prelátov dal mučiť, potom niektorých zašiť do vreca a hodiť do mora, iných dal upáliť alebo stať. - Bola to názorná ukážka 10 božích prikázaní v cirkevnom prevedení.


 

Jána XXIII. (1410 - 1415), ktorý zvolal Kostnický snem, tento snem súdil a odsúdil. 37 svedkov dokázalo, že pápež sa nielenže dopúšťal zločinov cudzoložstva, krvismilstva, sodomie, svätokupectva, lupičstva a vraždy, ale že okolo 300 mníšok zneužil a za odmenu ich urobil abatyšami. Mal v Bologni hárem s 200 prostitútkami. Okrem toho to bol morský lúpežník.


 

Martin V. (1417 - 1431) posielal krížové výpravy proti husitom, a keď sa všetky stretli s neúspechom, tak sa rozzúril, že ho ranila mŕtvica.


 

Eugen IV. (1431 - 1447) bol synom pápeža Gregora XII. (1405 - 1415) a jednej mníšky. Keď sa dozvedel o chystanom sprisahaní proti nemu, dal mnícha Mária kruto mučiť a mäso z neho trhať žeravými kliešťami. Roku 1439 zvolili na bazilejskom sneme za pápeža savojského vojvodu Amadeusa, opáta kláštora v Ripuile. Keď mu to poslovia prišli oznámiť, našli ho opitého.


 

Pápež Kalixtus III. (1455 - 1458) rozdával miesta v cirkvi svojim príbuzným. Tak strašne ho nenávideli, že keď zomrel, žiadny kardinál ani biskup mu nešiel na pohreb.


 

Sixtus IV. (1471 - 1484) bol márnotratník a opilec. Mal syna so svojou sestrou a nemravné zneužíval svojich dvoch synov. V Ríme založil nevestince, ktoré mu vynášali ročne 20 000 dukátov. Za peniaze povoľoval aj sodomské hriechy. - Už ste pochopili, prečo sa hovorí, že cirkev je ochrankyňou morálky?


 

Innocent VIII. (1484 - 1492), keď sa stal pápežom, mal už 16 detí. Stanovil nové sadzby za hriechy.


 

Alexander VI. (1492 - 1503) je jedným z najpovestnejších nemravníkov sveta. Podplatil kardinálov, a tak sa stal pápežom. Mal niekoľko detí. Syna Cesara menoval za kardinála. Iný jeho syn si zobral dcéru francúzskeho kráľa Karia VIII. Od sultána Bajazeta prijal 300 000 dukátov za otrávenie jeho brata Džema, ktorý bol zajatý v boji a dostal sa do rúk pápeža. Úmyselne strašil sultána, že jeho brat ho pripraví o vládu a za jeho vraždu vyinkasoval peknú odmenu. Krvismilnil so svojou dcérou Lukréciou. Nakoniec zomrel na otravu. Bola to len taká neštastná náhoda. Pozval k sebe jedného kardinála, ktorého chcel otráviť. Sluha však omylom podal víno s jedom pápežovi. - Ceremoniár tohto námestníka Kristovho, Burhard, opísal vo svojom denníku zvrhlosti, ktoré sa diali na pápežskom dvore:


 

„Pred pápežom, jeho dcérou a synmi tancovali nahé kurtizány a vymýšľali najväčšie zmyselné výstrednosti. Lukrécia, pápežova dcéra a milenka zároveň, vybavovala bežne aj cirkevné záležitosti pápežského úradu a zvolávala aj kardinálov.


 

Bolo to snáď najslávnejšie obdobie „svätej" rímskej cirkvi."


 

Plus III. (1503) bol vraj dobrý muž; chcel vraj odstrániť nádheru a smilstvo z cirkvi, ale otrávili ho. Kardináli prišli na to, že človek s takýmito zásadami sa medzi nich jednoducho nehodí.


 

Július II. (1503 - 1513) sa stal pápežom lesťou a úplatkami. Bol viac vojakom než duchovným. Štval stále talianske kniežatá do vojen. Zomrel na syfilitídu a syfilitikom bol aj jeho nástupca Lev X. (1513 - 1521), ktorý si vydržiaval 30 dvorných dám a vysmieval sa viere. Aj jeho otrávili. Počas jeho nemravného panovania vystúpil Luther so svojou reformou.


 

Hadrián VI. (1522 - 1523) vyhlásil, že reformátori ako Luther, získavajú pôdu, pretože kňazi nerestné žijú a to že sa musí zmeniť. Kardináli ho za to dali otráviť.


 

Pavol III. (1534 - 1540) sa stal kardinálom počas vlády Alexandra VI., ktorému zašantročil svoju peknú sestru. Svoju vlastnú matku i sestru otrávil.


 

Július XL (1550 - 1555) usporadúval zábavy vo vatikánskych záhradách, pri ktorých všetci účastníci, muži aj ženy sa vyzliekli do naha a tancovali a naháňali po záhradách.


 

Pius IV. (1559 - 1565) lákal do Vatikánu šľachtické ženy a získaval ich za veľké peniaze. Keď ich zneužil, dal ich natiahnuť na škripec, aby peniaze zase vrátili. Pri jednej hostine vypil 12 džbánov vína, zvalil sa pod stôl a zomrel, ranený mŕtvicou. Počas neho bolo prekliate protestanstvo.


 

Pius V. (1566 - 1572) viedol prísny život, jedol len zeleninu, pil vodu a nosil pichľavý plášť na nahom tele. To všetko by sa dalo povedať, že bola jeho súkromná vec. Horšie ale bolo to, že sadisticky, kruto prenasledoval tzv. kacírov - tisíce ich bolo počas jeho vlády zavraždených. Vy neviete, kto to je kacír? - Každý, kto si dovolí mat iný názor ako pápež. Darmo si profesor teológie, darmo si kardinál. Neskôr ho vyhlásili za svätého.



 

Gregor XIII. (1572 - 1585), keď sa cez bartolomejskú noc vo Francúzsku zavraždilo 30 000 tzv. kacírov, t.j. iných kresťanov, ktorí tak isto verili v Ježiša Krista, len „neverili pápežovi", dal slúžiť slávnu omšu a spieval „Te Deum".


 

Sixtus V. (1585 - 1590) sa rád díval na šibenice a dával ľudí bez milosti popravovať. Nakoniec ho samotní Jezuiti otrávili, pretože bol ich nepriateľom. - Ako vidíte aj jezuiti boli vždy veľmi „zbožní".


 

Innocenta X. (1644 - 1655) ovládala jeho milenka Olympia. Tá riadila cirkev, predávala úrady, rušila kláštory a zaberala ich majetok.


 

Lev XII. (1823 - 1829) bol pôžitkár a sveták. V rámci šírenia cirkevnej vzdelanosti obnovil zákaz čítania biblie. Pre istotu zakázal aj očkovanie, čo tam po nejakej medicíne.


 

Gregor XVI. (1831 - 1846) bol notorický opilec. So svojou milenkou, ženou holiča, mal 7 detí.



Re: Re: Apostolska postupnost a dar neomylnosti. (Skóre: 1)
Vložil: Studentbible v Čtvrtek, 08. prosinec 2011 @ 10:41:41 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Rudinec, po ovoci je poznáme, copak nevíš, že z téhle podařené společnosti malých antikristů má vystoupit falešný spasitel světa, Antikrist a jeho falešný prorok?


]


Re: Re: Apostolska postupnost a dar neomylnosti. (Skóre: 1)
Vložil: poutnick v Čtvrtek, 08. prosinec 2011 @ 11:24:39 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Nikdy Vás nenapadlo přemýšlet o tom jak asi autoři podobných soudů své výroky zjišťovali a ověřovali ? Jak třeba určovali otcovství bez genetických testů a co všechno viděli nebo neviděli na vlastní oči ? Jaký je časový odstup mezi nimi a popisovanými událostmi ? Kromě toho na některých z těch věcí nic špatného není, když se na ně podíváte z větší blízkosti. Proč by třeba mocní tohoto světa nemohli podporovat Svatého otce a to i ti hříšní, jestliže si jejich hříchy někdo nevymyslel jen proto že byli zbožní a podporovali Církev a papeže. Takové věci můžeme kolem sebe vidět i dneska.
Výhodou toho když o takových věcech mluvíte je to že pravda vždycky nějakým způsobem vyleze na povrch, jakmile se začnete šťourat v nějaké historické události. Obrozenci a komunisti byli v tomhletom ohledu mazaní a většinu našich dějin prostě vynechali. Jinak by se vždycky někdo začal zajímat o podrobnosti a souvislosti, tak jako se to děje dneska. A musel by se vypořádat s tím za co vděčíme šlechtě a Církvi a s tím co všechno vzešlo ze vzájemné lásky a pomoci se sousedními národy. Co všechno pro nás třeba udělali cizinci na českém trůně. Lucemburkové, Jagellonci i Habsburkové. Ať jim to odplatí Bůh, jim i jejich potomkům.


]


Re: Re: Apostolska postupnost a dar neomylnosti. (Skóre: 1)
Vložil: oko v Čtvrtek, 08. prosinec 2011 @ 19:34:50 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Jen namátkou, ať ty nesmysly poopravím alespoň trošičku.


..."rozkladajúce sa telo vláčili rímskymi ulicami a vrhli do Tibery"...

Papežovo mrtvé tělo, po několika měsících vyrvané z hrobu, neneslo stopy rozkladu.
Musí nás napadnout, jak mohla mrtvola, aniž by byla munifikována, zhruba po devíti měsících zůstat neporušená pro hanebnou pomstu svých krutých soudců?

Papežova mrtvola , kterou proud Tibery unášel téměř 20 mil, ležela neporušená ještě další tři dny na břehu. Zesnulý papež se ve snu zjevil jednomu dobrému mnichovi, ukázal mu břeh řeky a poprosil, aby ho pohřbil.

Aby byla hrůza těchto smutných událostí úplná, zřítila se stará Lateránská bazilika, ve které se "soud" s mrtvým papežem konal.

V každém případě tento "sněm", navzdory všem podobám, které může mít v kronikářských pramenech, zrcadlí barbarství, v němž se Řím a papežství v 10. století nacházely.



Bylo snad o něco jiné barbarství Žižkových stoupenců, když r. 1421 zaživa upálili 70 Pikartů v Klokotské faře? V tom samém roce na Ostrově v Hamru pobili ostatní a na 40 zajatých pak ještě popravili?




..."Gregor XIII. (1572 - 1585), keď sa cez bartolomejskú noc vo Francúzsku zavraždilo 30 000 tzv. kacírov"...

Tento Řehoř XIII. byl v pontifikátu právě při měsíce - a to žil v Římě, nikoli ve Francii. Když si s odpuštěním "blbý", tak si to alespoň vygoogluj! S Bartolomějskou nocí neměl nic společného, to byla záležitost politické zvůle mezi katolíky a protestanty.

Je jisté, že papež o této nečekané akci nic nevěděl, takže se nemohl podílet ani na přípravě, natož pak na samotném provedení tohoto masakru.

Není vůbec třeba vymýšlet zločiny papežů, které se nestaly. Bylo dost těch, které se staly a církev na ně není nijak pyšná. Ppaežství bylo opravdu často ve středověku ve velikém úpadku - přesto byli také papežové dobří a svatí, na které můžeme být hrdi a mít je za vzor.



..."Jána XXIII. (1410 - 1415), ktorý zvolal Kostnický snem, tento snem súdil a odsúdil."...

Tento Jan XXIII. byl vzdoropapežem, katolická církev ho za papeže neuznává. V té době byl skutečným papežem Řehoř XII.

Skutečný papež Jan XXIII. měl pontifikát až v letech 1958-1963.


]


Re: Apostolska postupnost a dar neomylnosti. (Skóre: 1)
Vložil: Momonka (Tinidril@seznam.cz) v Čtvrtek, 08. prosinec 2011 @ 19:03:44 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
//Toto je apostolska postupnost, je od cias apostolov a je iba v katolickej cirkvi.Dokaz predavania uradu vidiet v zozname papezov, zacina  od sv. Petra a ide  az doteraz. //
 
Vy jste jako ti farizejové - Abrahama máme za otce, heč!

A co jim říká Jan Křtitel? - Říkám vám totiž, že Bůh je schopen Abrahamovi vzbudit potomky z tohoto kamení. - To je ale škrt přes rozpočet, viď? Kde je tedy vaše chlouba?

A co jim říká Pán Ježíš? - Kdybyste byli děti Abrahama, dělali byste Abrahamovy skutky. - To ani není třeba komentovat...

Můžete se chlubit podle těla jako ti farizejové, ale co je to platné, když Bůh to vidí zcela jinak? Neumíte (nebo nechcete) se poučit z dějin, resp. z Písma.




Re: Re: Apostolska postupnost a dar neomylnosti. (Skóre: 1)
Vložil: betma (dagmara123@zoznam.sk) v Pátek, 09. prosinec 2011 @ 11:08:46 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Abrahama stvoril Boh, cize Jezis je este pred Abrahamom a Jezis zalozil svoju katolicku cirkev.


]


Re: Re: Re: Apostolska postupnost a dar neomylnosti. (Skóre: 1)
Vložil: Studentbible v Pátek, 09. prosinec 2011 @ 11:59:53 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Betmo, ty jsi vůbec nepochopila, co tím Momonka myslela. Židé se odvolávali na Abrahama, který dostal od Boha věčnou smlouvu, katolíci se odvolávají na apoštola Petra, že dostali věčné zaslíbení pro církev. Jako pro Židy, kteří opustili víru a lásku k Bohu a jejich náboženští představitelé byli Bohem - Pánem Ježíšem odmítnuti, tak podobně to čeká katolické náboženské představitele, kteří překroutili evangelium a žádné poukazování na Petra jim nepomůže. Uvědom jsi, že farizeové jsou předobraz všech nábožných vůdců, kteří se odklonili od Pravdy Slova Božího. Jsou vyzdobení jako ten lesklý mramor náhrobku, ale vevnitř jsou samá hniloba. Ty to nevidíš, protože to miluješ, začni ale milovat Ježíše Nazaretského a porovnávat Ho s bohatstvím Vatikánu. Betmo, kde ty máš uložený svůj poklad?


]


Re: Re: Re: Re: Apostolska postupnost a dar neomylnosti. (Skóre: 1)
Vložil: betma (dagmara123@zoznam.sk) v Pátek, 09. prosinec 2011 @ 12:45:02 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Student, ty si to nepochopil, my katolici sa vzdy odvolavame iba na Krista, a Petra spominame iba v suvislosti s Jezisom.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Apostolska postupnost a dar neomylnosti. (Skóre: 1)
Vložil: Studentbible v Pátek, 09. prosinec 2011 @ 15:58:19 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Betmo, ale pochopil, zrovna tak se Židé odvolávali na Boha, skrze Abraháma. Byli pyšní na to, že jsou svatý národ a to mi připomíná oficiálné vyjádřování se Vatikánu vůči církvím, které vyšly z reformace ještě v polovině 20.století. Známý ctitel zjevení, Wojtyla urážel reformované církve pořád, nepochopil, že tak uráží Boha a řeknu ti Betmo, nechtěl bych být v jeho situaci na věčnosti.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Apostolska postupnost a dar neomylnosti. (Skóre: 1)
Vložil: Momonka (Tinidril@seznam.cz) v Pátek, 09. prosinec 2011 @ 17:58:57 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Díky Studente, přesně takhle jsem to myslela. Betmě nejspíš unikla pointa.


]


Re: Re: Re: Apostolska postupnost a dar neomylnosti. (Skóre: 1)
Vložil: Momonka (Tinidril@seznam.cz) v Pátek, 09. prosinec 2011 @ 17:55:22 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Jdeš na to od lesa, ale o to tady přece vůbec nejde.


]


Re: Apostolska postupnost a dar neomylnosti. (Skóre: 1)
Vložil: Gregorios777 v Sobota, 10. prosinec 2011 @ 06:26:44 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Žádný pravý apoštol podle Písma nikdy nebyl ustanoven člověkem, natož jako nějaký jeho nástupce. Apoštol vždy dostává své pověření osobně od Krista. Musí vidět Vzkříšeného Krista buď v těle (což již nyní není možné) nebo ve Slávě (tedy ve vytržení k Bohu). A musí k tomu v tomto okamžiku dostat i výslovné pověření od Pána.

Aby to tak bylo v dnešní době, musel by být budoucí apoštol vytržen buď ve svém těle  nebo v duchu k Bohu a tam vidět Vzkříšeného Krista ve Slávě, nějak podobně jako se to stalo apoštolu Pavlovi.

Ti, kdo tuto bezprostřední zkušenost se smrtícím ohněm Boží Slávy nemají, jsou jen lžiapoštolové.



Gregorios777 je lhář a sluha Satana (Skóre: 1)
Vložil: martino v Sobota, 10. prosinec 2011 @ 09:43:11 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Vložil: Gregorios777 v Sobota, 10. prosinec 2011 @ 07:26:44 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
 Vložil: Gregorios777 v Sobota, 10. prosinec 2011 @ 07:26:44 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Žádný pravý apoštol podle Písma nikdy nebyl ustanoven člověkem, natož jako nějaký jeho nástupce.
 

Ahoj Betmo! Co to činíš, že nakládáš takové břemeno, na některé poblouzněné Satanem? Copak nevíš, že Gregorios777, má prázdnou hlavu a nesnese obsah Písma sv.?
Gregorios777 nikdy nepřijal Dary Ducha Svatého, které jen z moci apoštolské jsou nám darovány a tak to nezná, protože Písmo sv. nikdy nečetl, natož toto:
Když Šimon uviděl, že se Duch svatý uděluje skrze vkládání rukou apoštolů, přinesl jim peníze se slovy: „Dejte i mně tu moc, aby každý, na koho vložím ruce, přijal Ducha svatého!“
Petr mu na to řekl: „Ať jsou tvé peníze zatraceny s tebou! To sis myslel, že Boží dar jde koupit za peníze? Nemáš podíl ani účast na téhle věci, protože tvé srdce není před Bohem upřímné.
Takže závěr jedna:
Gregorios777 nezná Písmo sv. a jen kecá a kecá a kecá.
Pokud jde o jeho lež:
 Žádný pravý apoštol podle Písma nikdy nebyl ustanoven člověkem, natož jako nějaký jeho nástupce.
Pak závěr dvě:
Gregorios777 nezná Písmo sv., je lhář a služebník Satana. Protože jen člověk, který může veřejně popírat pravdu Písma sv. , není od Boha, ale od Satana, když opět nezná obsah Písma sv.
Apoštol sv. Pavel konstatuje toto:
Než přijdu, věnuj se předčítání, kázání a vyučování. Nezanedbávej dar, který je v tobě; byl ti dán skrze proroctví a vkládání rukou.
Zapřísahám tě před Bohem, před Kristem Ježíšem i vyvolenými anděly, abys tyto věci dodržoval bez předsudků a nikdy se nechoval předpojatě.
Na nikoho nevkládej ruce ukvapeně a neměj účast na cizích hříších; zachovávej si čistotu.



Re: Gregorios777 je lhář a sluha Satana (Skóre: 1)
Vložil: Ferra v Sobota, 10. prosinec 2011 @ 10:44:26 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Martino,
označením Gregoriose jako sluhy satana se nedotýkáš jen Gregoriose, ale i jeho Pána. Na tvém místě bych byl obezřetnější. Ale je to tvá věc.  
Gregorios777 nikdy nepřijal Dary Ducha Svatého, které jen z moci apoštolské jsou nám darovány a tak to nezná, protože Písmo sv. nikdy nečetl, natož toto:Mimochodem, nevypadáš na to, že by jsi společně s Betmou byl současníkem apoštolů, aby jsi přijal od NICH "Dary Ducha svatého" .




 



]


Re: Re: Gregorios777 je lhář a sluha Satana (Skóre: 1)
Vložil: martino v Sobota, 10. prosinec 2011 @ 14:48:58 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Re: Gregorios777 je lhář a sluha Satana (Skóre: 1)
Vložil: Ferra v Sobota, 10. prosinec 2011 @ 11:44:26 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Martino,
označením Gregoriose jako sluhy satana se nedotýkáš jen Gregoriose, ale i jeho Pána.
Martino ŘKC:
Ferro promluvil jsi jako muž. Ano Pánem Greoriose777 je Satan. Nebo nám chceš namluvit, že ten kdo odmítá Písmo sv., je v souladu s Boží láskou?
Svatý Pavel konstatuje, že kořenem všeho ZLA je, pokud se někdo nedrží zdravých slov našeho Pána Ježíše Krista.
O lidech jako Gregorios777, Ferra a další blouznivci, tak o takových lidech hovoří sv. Pavel, že jsou to lidé s porušenou myslí a zbavení pravdy. Svatý Pavel nikoho nešetří a nikomu nemaže med kolem úst a klidně konstatuje, že jsou mnozí z křesťanů, kteří se obrátili za Satanem. Ferro, ty máš vygumovanou hlavu a dutou jako kokos, když zde popíráš Písmo sv., protože ho neznáš. Snažil jsi přispěchat na pomoc a ono se ti to nepodařilo, naopak jsi se odhalil jako hlupák.


]


Re: Re: Re: Gregorios777 je lhář a sluha Satana (Skóre: 1)
Vložil: Ferra v Sobota, 10. prosinec 2011 @ 14:56:48 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Martino, nemůžu za to, že jsi nepochopil, co jsem tou větou chtěl tobě sdělit, příště tedy budu muset polopatě, ale do pece to zatím nebude.


]


Re: Gregorios777 je lhář a sluha Satana (Skóre: 1)
Vložil: Studentbible v Sobota, 10. prosinec 2011 @ 11:40:48 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Martino, schválně, víš proč je případ Šimona zapsaný? Vkládáním rukou, jenom tělesným dotykem, se nic nepředává(jedině snad bacily). Nebo jsi myslíš, že u biřmování na tebe sestoupil Duch Svatý? Jestli nějaký, tak je nepřítelem křesťanů. Gregorius je totiž křesťan, na rozdíl od tebe.


]


Re: Re: Gregorios777 je lhář a sluha Satana (Skóre: 1)
Vložil: Ferra v Sobota, 10. prosinec 2011 @ 11:48:28 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
J 3,8 Vítr vane, kam chce, jeho zvuk slyšíš, ale nevíš, odkud přichází a kam směřuje. Tak je to s každým, kdo se narodil z Ducha.“

Jenom v řkc Ho drží pevně v dlaních, aby směřoval tam, kde vloží ruku. :-))))


]


Re: Re: Re: Gregorios777 je lhář a sluha Satana (Skóre: 1)
Vložil: Ferra v Sobota, 10. prosinec 2011 @ 15:13:06 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Článek je jen výslednicí zmatenosti pisatelky, která neví, kde hledat pevný bod, kterého by se chytla a hledá ho u pochybných lidí, kteří založili organizace poplatné jejich stavu. 
Betmo, nechceš li, aby se ti z gravitace točila hlava, zkus hledat ve vesmíru nějaký pevnější bod, než se chytat lidských vírů, či virů, které tě strhnou ssebou. 
A není od nikoho daleko - třeba má k tvému srdci blíž, než ty sama.  


]


Re: Gregorios777 je lhář a sluha Satana (Skóre: 1)
Vložil: Gregorios777 v Sobota, 10. prosinec 2011 @ 21:05:21 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Martino,

ty nactiutrhači, - dar Ducha svatého a také jiná charismata, o kterých píšeš, se předává skrze vzkládání rukou KAŽDÉMU věřímu v Krista. Ale služebnost apoštola NIKOLI!


]


Re: Re: Gregorios777 je lhář a sluha Satana (Skóre: 1)
Vložil: oko v Neděle, 11. prosinec 2011 @ 08:45:12 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
..."Ale služebnost apoštola NIKOLI!"...



Podlož své tvrzení Písmem!


]


Re: Re: Re: Gregorios777 je lhář a sluha Satana (Skóre: 1)
Vložil: lydia7 v Neděle, 11. prosinec 2011 @ 15:28:50 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Ja navrhujem: dokáž z Písma Ty, že táto služobnosť sa predáva vzkladaním rúk človeka... Z Písma = konkrétne verše.



]


Re: Re: Re: Re: Gregorios777 je lhář a sluha Satana (Skóre: 1)
Vložil: Willy v Neděle, 11. prosinec 2011 @ 15:36:27 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Amen.


]


Re: Re: Re: Re: Gregorios777 je lhář a sluha Satana (Skóre: 1)
Vložil: oko v Pondělí, 12. prosinec 2011 @ 18:26:22 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)

(Sk 13,2-4)
A když konali službu Pánu a postili se, řekl Duch Svatý: "Oddělte mi Saula a Barnabáše pro dílo, k němuž jsem je povolal."
Tehdy na ně po půstu a modlitbě vložili ruce a propustili je .
Oni tedy, vysláni Duchem Svatým, přišli do Seleukie a odtud odpluli na Kypr.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Gregorios777 je lhář a sluha Satana (Skóre: 1)
Vložil: Studentbible v Pondělí, 12. prosinec 2011 @ 19:12:02 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Oko, ty verše akorát říkají, že skrze některého z bratrů s darem proroctví promluvil DS a Barnabáš a Saul odjeli konat vůli Boží, hlásat evangelium. Že na ně vložili ruce, bylo symbolem, že to poslání je předáno viditelným aktem.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Gregorios777 je lhář a sluha Satana (Skóre: 1)
Vložil: lydia7 v Pondělí, 12. prosinec 2011 @ 19:29:26 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Áno, chápem, že nemôžeš citovať Sk 1:15-26. Lož sa PRAVDOU obhájiť nedá - je to jednoduché.

"V tých dňoch vstal Peter v strede učeníkov (a bol tam vovedne zástup tak asi sto dvadsať duší) a povedal: Mužovia bratia, muselo sa naplniť písmo, ktoré predpovedal Svätý Duch skrze ústa Dávidove o Judášovi, ktorý sa stal vodcom tým, ktorí zajali Ježiša, pretože bol počítaný k nám a bol dostal podiel na tejto službe. Ten si teda nadobudol pole za mzdu neprávosti a svaliac sa strmhlav rozpukol sa napoly, a vykydly sa všetky jeho vnútornosti. A stalo sa to známym všetkým, ktorí bývajú v Jeruzaleme, takže je nazvané to pole ich vlastným nárečím: Akeldama, to jest Pole krvi.

Lebo je napísané v knihe žalmov: Nech je jeho príbytok pustý, a nech nie je nikoho, kto by býval v ňom! a: Jeho biskupstvo nech vezme iný! Musí teda jeden z týchto mužov, ktorí sa s nami schádzali po celý čas, v ktorom Pán Ježiš vchádzal a vychádzal, žil a obcoval medzi nami, počnúc od krstu Jánovho až do dňa, v ktorom bol vzatý od nás hore do neba, byť s nami svedkom jeho zmŕtvychvstania. A tak postavili dvoch, Jozefa, zvaného Barsabáša, ktorý mal prímeno Justus, Spravedlivý, a Mateja. A pomodliac sa povedali: Ty, Pane, ktorý znáš srdcia všetkých ľudí, ukáž, prosíme, z týchto dvoch toho jedného, ktorého si si vyvolil, aby dostal podiel na tejto službe a na apoštolstve, odkiaľ odstúpil Judáš, aby odišiel na svoje vlastné miesto. A dali im losy, a los padol na Mateja, a bol spolu počítaný s jedonástimi apoštolmi."


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Gregorios777 je lhář a sluha Satana (Skóre: 1)
Vložil: lydia7 v Pondělí, 12. prosinec 2011 @ 20:00:51 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
A keď sa budeš moc snažiť a prídeš k Sk 9:17, nezabudni na verše 11-12 a 15 a zamysli sa nad tým, o kom apoštol Pavol neustále tvrdil, že ho ustanovil byť apoštolom. Svedčí v tomto zmysle o Ananiášovi? Odvoláva sa na neho a skrze neho na nejakú "postupnosť"? Nikdy... Lebo Duch Boží vanie AKO CHCE a nie je závislý na žiadnej ľudskej fantázii, ani na ľudskom učení a šablónach - vždy robí, čo ON CHCE a vždy tak bude robiť. A dopredu nám oznámil, čo sa bude na zemi diať. Všetko o satanovi vydávajúcom sa za anjela svetla, aj o falošných apoštoloch, učiteľoch a prorokoch: aby všetci mohli VEDIEŤ, kto je z Pravdy a kto slúži lži.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Gregorios777 je lhář a sluha Satana (Skóre: 1)
Vložil: oko v Čtvrtek, 15. prosinec 2011 @ 08:15:51 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Ahoj lydia.

Dokážeš mi, že chceš skutečně sloužit jen pravdě? Nebo "sloužíš" jen tehdy, když ti to pasuje?

Vkládání rukou, jako pověření k službě, jako předání moci Ducha svatého, je prokázanou praxí prvotní církve už od nepaměti. I když to není zaznamenáno, je pravděpodobné, že i po volbě Matěje na něj ostatní apoštolové vložili ruce.  A docela správně Matěj i Pavel svoje poslání přesto neodvozují od apoštolů, ale od Ducha svatého!

 Jen skrze apoštoly.

Vnímáš ten rozdíl?

Apoštol neuděluje moc, Duch svatý uděluje moc
.


Ale děje se tak skrze službu církve, to je ono Kristovo poslání jiného Utěšitele církvi místo sebe. V těch vašich sektičkách máte v tomto docela chaos. Kdekdo se tam může postavit kdejaký ujetý paranoik, a tvrdit, že právě dostal pověření od Ducha ke službě.


Vraťme se tedy do prvotní církve, jak se to dělalo tam skutečně:


(Tit 1,5)
Zanechal jsem tě na Krétě z toho důvodu, abys dal do pořádku to, co ještě zbývá, a ustanovil po městech starší, jak jsem ti nařídil.
... Neboť biskup musí jakožto Boží správce být bezúhonný ...


A dále:
(1 Tim 5,22)
Na nikoho nevkládej ruce ukvapeně a neměj účast na cizích hříších; zachovávej sám sebe v čistotě.


]


Gregorios777 NIE JE lhář a sluha Satana (Skóre: 1)
Vložil: lydia7 v Čtvrtek, 15. prosinec 2011 @ 21:52:50 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
...



]


Re: Re: Re: Gregorios777 je lhář a sluha Satana (Skóre: 1)
Vložil: Gregorios777 v Pondělí, 12. prosinec 2011 @ 03:30:56 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Ahoj Oko,

podložím, podložím, hned jak budu mít čas. Zatím Ty najdi, kde je apoštolství předáváno z člověka na člověka vzkládáním rukou.


]


Re: Re: Re: Re: Gregorios777 je lhář a sluha Satana (Skóre: 1)
Vložil: oko v Pondělí, 12. prosinec 2011 @ 08:14:20 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
..."kde je apoštolství předáváno z člověka na člověka vzkládáním rukou"...



(Sk 13,2-4)
A když konali službu Pánu a postili se, řekl Duch Svatý: "Oddělte mi Saula a Barnabáše pro dílo, k němuž jsem je povolal."
Tehdy na ně po půstu a modlitbě vložili ruce a propustili je .
Oni tedy, vysláni Duchem Svatým, přišli do Seleukie a odtud odpluli na Kypr.



Každá služba v církvi byla předávána mocí Ducha svatého skrze vzkládání rukou. Tato praxe se zachovala od dob apoštolů  až do dnešních časů a najdeš pro to dost důkazů i v Písmu.

Nikdo totiž nemůže předat, co sám nemá.
Proto apoštolové pověřovali své nástupce (biskupy) stejnou mocí Ducha svatého pověřovat službou.



]


Re: Re: Re: Re: Re: Gregorios777 je lhář a sluha Satana (Skóre: 1)
Vložil: Studentbible v Pondělí, 12. prosinec 2011 @ 11:05:22 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Oko, jeden bod, který nikdo po prvním století nemohl dodržet, je ten, že pravý apoštol byl osobným svědkem zmrtvýchvstalého Krista. Saul z Tarsu byl Pánem vybrán pro dokonalou znalost Písma. Aby se mohl stát apoštolen, Pán se mu ukázal a tím byla naplněna jedna z potřebných požadavek k apoštolství. Vkládání rukou je aktem obecenství. Pavel měl rád Timotea, ale nemohl mu dát dar apoštolství, proč asi? Po dopsání Písem naplnilo apoštolství své poslání - inspirované zapsání Slova Božího, pro další generace křesťanu. Oko, tebe se to, zdá se, netýká.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Gregorios777 je lhář a sluha Satana (Skóre: 1)
Vložil: oko v Pondělí, 12. prosinec 2011 @ 16:24:54 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
..."že pravý apoštol byl osobným svědkem zmrtvýchvstalého Krista."...

To je zase jen tvá domyšlenka. Kde se o této podmínce, jak se stát apoštolem, praví v Písmu?

To jsme tedy už měli apoštolů!

(1 Kor 15,5-8)
a že se ukázal Kéfovi a potom dvanácti.
Poté se ukázal více než pěti stům bratrů najednou, z nichž většina dosud žije a někteří zesnuli.
Pak se ukázal Jakubovi, potom všem apoštolům
a naposledy ze všech se jako nedochůdčeti ukázal i mně.


(Ef 4,11-15)
On tedy dal některé jako apoštoly, jiné jako proroky, jiné jako evangelisty, jiné jako pastýře a učitele,
pro dokonalou přípravu svatých k dílu služby, k budování Kristova těla,
dokud všichni nedospějeme k jednotě víry a poznání Božího Syna, k dokonalému lidství, k míře postavy Kristova plného věku,
abychom už nebyli nemluvňata zmítaná a unášená každým větrem učení, lidskou vrtkavostí a vychytralostí k lstivému oklamávání,
ale abychom říkali pravdu v lásce a ve všem rostli v Toho, který je hlavou, totiž v Krista.


Protože jsme zatím ještě nedospěli k jednotě víry a poznání Božího Syna, k dokonalému lidství - tak je zjevné, že Pán stále dál ustanovuje některé v církvi i za apoštoly. A to mocí Ducha, skrze vzkládání rukou těch, kteří mají tuto moc předávat apoštolskou službu - biskupů.



..."Vkládání rukou je aktem obecenství."...

Znovu špatně, dokaž Písmem.
Vkládáním rukou se předává moc Ducha svatého ke službě, nebo Duch svatý skrze vkládání rukou uzdravuje tělo, nebo se také vzkládáním rukou vyhánějí zlí duchové. 

Mimořádné působení Ducha svatého je doprovázeno viditelným znamením vzkládání rukou těch, kdo k této službě byli určeni, těch, kdo vládnou touto mocí od Ducha svatého v církvi.




]


Re: Re: Re: Re: Re: Gregorios777 je lhář a sluha Satana (Skóre: 1)
Vložil: Gregorios777 v Pondělí, 12. prosinec 2011 @ 21:39:32 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Oko,

předávání Ducha svatého není předávání služebnosti apoštola nebo proroka. Ve Sk 13 byli Saul a Barnabáš pouze ODDĚLENI pro službu, pro kterou je Pán Ježíš osobně povolal již dávno předtím. U Pavla to bylo před 15 lety u Damašku.

Ve Sk 13 jejich služba pouze začala a oni tak byli VYSLÁNI Církví na příkaz Ducha. Nidko jim nepředal SLUŽBU.

Jak apoštol tak prorok ve služebnosti musí být osobně povoláni Pánem v Jeho bezprostřední přítomnosti. Prorok Pána Ježíše přitom vidět nemusí. Ale musí vnímat Jeho bezprostřední přítomnost, která je pro lidské tělo téměř smrtelná.

Apoštol MUSÍ vidět vzkříšeného Pána Ježíše v oslaveném těle, protože oni mají být hlavními svědky Jeho vzkříšení. Všichni apoštolé Pána takto viděli:


1 Korintským 9:1 : "Zdaliž nejsem apoštol? Zdaliž nejsem svobodný? Zdaliž jsem Jezukrista Pána našeho neviděl?"



Skutky apoštolské 22:14: I řekl mi: "Bůh otců našich vyvolil tě, abys poznal vůli jeho, a uzřel Spravedlivého tohoto, a abys slyšel hlas z úst jeho. Nebo svědkem jemu budeš u všech lidí těch věcí, kteréž jsi viděl a slyšel."

Z uvedených veršů vyplývá, že Pavel dokazoval své apoštolství tím, že vzkříšeného Pána Ježíše osobně VIDĚL.

Také, když byl hledán náhradník za Jidáše, je v Písmu uvedeno, že pouze dva muži vyhovovali požadavkům na apoštolství, t.j. aby chodili po celý čas, co mezi nimi pobýval Pán Ježíš, až do Jeho nanebevzetí. T.j. museli být svědky Jeho vzkříšení (Sk 1,21-22).

Žádný apošto neudělal druhého spoluvěřícího apoštolem tím, že na něj vložil ruce.

Způsob povolávání Božích služebníků popisuji ve svém článku "Ordinace" Božích služebníků










]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Gregorios777 je lhář a sluha Satana (Skóre: 1)
Vložil: Gregorios777 v Pondělí, 12. prosinec 2011 @ 21:58:28 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)


Zde je ten článek:

"Ordinace" Božích služebníků


Mnoho lidí dnes v duchovní oblasti začíná podnikat věci, jen z toho důvodu, že se jim to zdá dobré nebo potřebné.
Problém spočívá hned v našem povolání od Boha.
Dnes je to z drtivé většiny tak, že lidé SAMI se rozhodnou zasvětit se Pánu jako kazatelé, misionáři, pastoři, konatelé Božího díla. Rozhodnou se jít např. studovat teologii ( ó jak pošetilé ), a myslí si, že nahromaděním rozumového poznání získají kvalifikaci pro Boží dílo. Po jejím vystudování pak pokračují tak, jak začali - realizací vlastních nápadů z člověka.
Tato situace je popsána v 1Král 12,31 a v 2Par 11,14-15 a v 2Par 13,9.

V Písmu však vidíme, že Bůh dělá věci úplně jinak a po svém. Duch svatý SÁM ustanovuje lidi a posílá je konat Boží dílo. Bůh neverbuje lidi pro své dílo, ale rekrutuje je. Bůh pouze VYSÍLÁ ty, které On CHCE.
Nenácházíme NIKOHO, kdo by se SÁM rozhodl konat Boží dílo. Pro své dílo vybírá dělníky pouze Bůh. Člověk se nepouští sám do díla, ale je POSLÁN konat dílo ( Ř 10,15a ). Bůh nemá ve svém díle DOBROVOLNÍKY, ale pouze své ODVEDENÉ LIDI, kterým poslal POVOLÁVACÍ ROZKAZ. ( Sk 9, 3-16 )
Duchovní dílo tedy musí začít OSOBNÍM POVOLÁNÍM od samotného Pána.
Jak takové POVOLÁNÍ probíhalo v Bibli a jak probíhá i dnes, si ukážeme v následujících příkladech.


Bible ukazuje dva druhy Božího povolání. Jedno je fyzické, obsahující hmotné prvky, druhé je pouze duchovní a probíhá za stejných podmínek jako fyzické, avšak pouze v duchu povolávaného věřícího. Zde chci zdůraznit - všichni, kteří jsme znovuzrozeni, jsme POVOLANÍ Ježíše Krista.
( Ř 1,6 )

V tomto článku se ale budu zabývat jiným povoláním - povoláním ke zvláštní službě neboli
ke služebnosti či úřadu v Církvi. ( Sk 13, 2 )

Fyzické, hmotné ( Žd 12,18 ) povolání, dostali od Pána v Bibli tito lidé: Abraham, Mojžíš, národ Izrael, Gedeon a 12 Kristových apoštolů.

Povolání v duchu dostali Jákob, Samuel, Izaiáš, Jeremiáš, Ezechiel a apoštol Pavel.

ABRAHAM
Když Bůh uzavíral s Abrahamem svou smlouvu,
prošel mezi oběma díly obětí. Vidíme, že již předem Abrahama obklíčila hrůza a tma. Hospodin prošel mezi díly té oběti v podobě kouřící se pece a ohnivé pochodně.
( Gn 15,9-18 ) Byl to bázeň vzbuzující zážitek. A to je, jak si ještě ukážeme společným jmenovatelem všech skutečných Božích povolání.

MOJŽÍŠ
Jemu se na Boží hoře Oréb ukázal anděl Hospodinův v plameni ohně v keři. Opět vidíme, že to bylo provázeno velkou Boží bázní ze strany Mojžíše, aby nespatřil Boha. Opět zde vidíme
oheň Boží svatosti vzbuzující bázeň. A také skutečnost, že při Božím povolání v bezprostřední Boží blízkosti,
se povolaní ocitají ve velkém nebezpečí života.
( Ex 3,1-6 )

GEDEON
Anděl Hospodinův se holí dotkl Gedeonovy oběti a ze skály vystoupil oheň a spálil oběť.
Když to Gedeon uviděl a poznal, že šlo o anděla Hospodinova, také pojal obavu o svůj život.
( Sd 6,21-23 )

NÁROD IZRAEL
Zde se zastvíme podrobněji, protože zde jsou principy Božího povolání služebníků Božích
popsány velmi zevrubně. Šlo zde o povolání Izraele, jako kolektivního Božího služebníka.

Ex 19,6-4 : Před uzavřením smlouvy s Izraelem
Bůh vytyčuje obsah smlouvy ( v.6 ), oznamuje svůj bezprostřední příchod k "podpisu" smlouvy,
vyzval lid k posvěcení a stanovil MEZE, které izraelci nesměli přestoupit, aby se nedotkli Boží svatosti a nezemřeli.
I přes to je čekal velmi mocný zážitek s Bohem, na hmotné úrovni. Dnes lze identický zážitek prožít také, ale spíše na úrovni ducha.
"I stalo se dne třetího, když bylo ráno, že bylo hřímání s blýskáním, a oblak hustý na té hoře, zvuk také trouby velmi tuhý, až se zhrozil všechen lid, kterýž byl v ležení." (Ex 19,16 )

Hrozný zážitek. Izrael začal tušit, že zde má co dočinění s Mocným Bohem a že mu nyní půjde o život.
"Hora pak Sinai všecka se kouřila, proto že sestoupil na ni Hospodin V OHNI a vystupoval dým její jako dým z vápenice a třásla se všecka hora velmi hrubě. Zvuk také trouby více se rozmáhal a ssílil se náramně. Mojžíš mluvil a Bůh mu odpovídal HLASEM. ( Ex 19, 17-19 )

Bůh mluvil s Mojžíšem nikoli v Duchu, ale akustickým hlasem!
Když lid viděl, co se děje, řekli Mojžíšovi, ať s nimi mluví Mojžíš a nikoli Bůh, aby nezemřeli.
( Ex 20,19 )
Mojžíš jim řekl, aby se nebáli, že Bůh přišel, aby ustavil jejich srdce v bázni Boží, aby nehřešili.
( Ex 20,20 )
V Ex 20,25-26 Bůh zjevil Mojžíšovi princip služby Bohu. Oltář nesměl být z tesaného kamene, který by poskvrnila lidská ruka. To je varování před službou v tělesnosti - před službou skrze své vlastní metody a nápady, před troufalou službou!

V Dt 4. a 5. kapitole je popsán tento zážitek na hoře Oréb podrobněji:
"I mluvil k vám Hospodin z prostředku ohně. Hlas slov slyšeli jste, ale obrazu žádného jste neviděli, kromě hlasu." ( Dt 4,12 )
I dnes takto Bůh navštěvuje své sluhy, jimž dává
zvláštní službu. I dnes k nim mluví Z OHNĚ, nikoli však fyzického, ale duchovního ohně Boží svatosti v jejich duchu, neboli ve vytržení ducha,či exstázi ( řec. ekstasía ).

"Nebo Hospodin Bůh tvůj jest OHEŇ zžírající, Bůh silný horlivý." ( Dt 4,24 a také Žd 12,29 )
Že při takovém setkání s Bohem, jde vždy o život, ( hrozí srdeční zástava ), zjevuje verš
Dt 4,32-33.
"Nebo ptej se nyní na dny staré..... Stala-li se kdy věc podobná této tak veliké, aneb slýcháno je kdy co takového? Zdali kdy slyšel který lid HLAS Boha mluvícího z PROSTŘEDKU OHNĚ, jako jsi ty slyšel a ŽIV ZŮSTAL?"

Důvodem bylo toto:"Tobě jest to UKÁZÁNO, abys věděl, že Hospodin jest Bůh a že NENÍ JINÉHO, kromě Něho." (Dt 4,35)
Takovýto zážitek s Boží slávou se nedá zfalšovat.

Ani satan to nedokáže, protože Bůh "svou slávu NIKOMU NEDÁ." ( Iz 42,8 )
Proto v dnešní době apostáze a falše je takovéto povolání od Boha PEČETÍ pravosti Božích sluhů.

"Dal s nebe slyšeti HLAS svůj, aby vyučil tebe, a na zemi ukázal tobě OHEŇ svůj veliký a slova Jeho slyšel jsi z prostředku ohně." ( Dt 4,36 ) Verš 37 zjevuje, že důvodem toho je VYVOLENOST.

"Tváří v tvář mluvil Hospodin s vámi na té hoře z prostředku ohně....." .... hlasem velikým." ( Dt 5,4 a 5,22 )
"Ej, ukázal nám Hospodin Bůh náš SLÁVU svou a VELIKOST svou, a slyšeli jsme hlas Jeho z prostředku ohně, dnešního dne viděli jsme, že BŮH mluvil s ČLOVĚKEM a on ŽIV ZŮSTAL.
Protož nyní proč máme zemříti? Nebo sežral by nás oheň veliký tento, jestli více slyšeti budeme hlas Hospodina Boha našeho, zemřeme. Nebo co jest všeliké tělo, aby slyše HLAS Boha Živého mluvícího z prostředku ohně, jako my, mělo ŽIVU býti?"( Dt 5,24-26 )

Zde je vidět, že nejde o žádnou legraci, když Bůh povolává své lidi. Veliký HLAS Živého Boha ve spojitosti s OHNĚM Boží svatosti a slávy velice ohrožuje na životě naše fyzické tělo plné tělesnosti.

Nicméně každý pravý Boží sluha, tak jako Izrael pod Boží horou, musí takto POZNAT svého Boha, aby věděl, komu vůbec slouží. Musí projít tímto křtem ohněm.

Na příkladu malého Samuele a dítěte Jeremiáše vidíme, že Bůh tohoto hrozného zážitku ponechává ušetřeny malé děti, které povolává a rezervuje jim ho na později. K dětem, které povolává hovoří pouze tichým hlasem Ducha Božího. Není pochyb o tom, že jak Samuel, tak Jeremiáš později poznali tohoto Mocného Boha v Jeho pravé podobě.

Nyní se podíváme na další Boží muže, kteří podobný zážitek měli ve svém duchu, nikoli tedy fyzicky - hmotně.

IZAIÁŠ
Ten viděl ve vidění Pána sedícího na trůnu, jehož podolek naplňoval chrám. Serafínové provolávali Svatost a Slávu Hospodinovu.
Izaiáš okamžitě uviděl svoji nečistotu ve světle Boží slávy a obával se, že zahyne, protože viděl Boha. Jeden ze Serafínů však přiletěl se žhavím uhlíkem vzatým z oltáře a očistil Izaiášova ústa.
Poté ho Bůh povolal k dílu. ( Iz 6,1-8 )

EZECHIEL
Byla mu otevřína nebesa a viděl vidění Boží.
Byla nad ním RUKA Hospodinova. Zde vidíme Boží ORDINACI svého služebníka. Činí tak svojí RUKOU
= svým Duchem.
Opět to bylo provázeno větrem tuhým, oblakem velikým , ohněm plápolajícím, bleskem a velmi prudkou světlostí z tohoto ohně, uhlí žhavého, pochodně, zvukem křídel těch zvířat, jako zvukem vod mnohých, jako zvukem Všemohoucího. Ezechiel uviděl jakousi postavu, bylo to podobenství SLÁVY Hospodinovy.
Byl to tak mocný zážitek, že Ezechiel padl na tvář svou. ( Ez 1,1-28 )

APOŠTOL PAVEL
Pavla na cestě do Damašku obklíčilo veliké světlo Slávy Boží. Padl na zem a uslyšel akustický hlas
Pána. Pán mu řekl, že je Ježíš Nazaretský, kterému se on protiví. Neřekl mu přímo, že je Syn Boží nebo že je Bůh. Ukázal Pavlovi, že On je ten člověk - Ježíš z Nazareta, kterého ukřižovali, a který ho nyní obklíčil svojí Boží slávou - šekinou.

Stačilo pár Božích Slov v Boží slávě, aby i tak zarputilý nepřítel Krista a Církve poznal, že zde má co dočinění s Boží slávou a s Bohem, jehož jméno je Ježíš. I takový nepřítel víry si byl vědom toho, že tento zážitek nemůže nikdo zfalšovat, protože Bůh svou slávu nikomu nedá! Neměl nejmenší pochybnosti o pravosti toho zážitku. Věděl o zážitcích s Boží slávou, které byly popsány v Zákoně a Prorocích. Věděl, co to znamená. Pavel během několika okamžiků poznal, že Ježíš je Bůh a že je Mesiáš, Syn Boží.
Obdržel povolání ke své službě pohanům a byl nazván "poslaným", tedy apoštolem.

Tímto článkem chci poukázat na Boží Pravdu o povolávání a "ordinaci" skutečných Božích sluhů.
Chci takto zvýraznit kontrast s tím, jak se povolávají "Boží služebníci" dnes.
Dnes se buď povolávají LIDMI, často i SEBOU SAMÝMI nebo jsou VOLENI LIDMI na principu demokracie. Nebo jsou vysvěcováni na základě jakési neexistující apoštolské posloupnosti, která je nepřerušitelná.
Všechno je to nesprávný postup. Boží sluhy určuje TEOKRACIE a navíc jsou to lidé, kteří
ke zvláštní službě byli vyvoleni již před ustanovením světa a pouze vstupují do předem připraveného Božího plánu a záměru.
Jediný Bohem zjevený postup, je popsán výše.

Takto Bohem povolaní jedinci, kteří obdrželi své povolání přímo od Pána skrze Jeho HLAS mluvící z prostředku OHNĚ Boží svatosti a slávy, jsou očištěni a obdrželi Božího Ducha ke službě, kterého potom mohou předávat dál a "ordinovat" tak další Boží sluhy, které jim ukáže Duch. Pouze takto apoštoly ustanovení sluhové, jako byl např. Titus skrze Pavla, mohou dále také ustanovovat další Boží sluhy. Jde tedy o posloupnost jako např. apoštol Pavel - Titus (Timoteus ) - starší na Krétě. Starší v místních sborech tedy ustanovují buď sami apoštolé nebo ti, které k tomu apoštolé ustanovili.

Schválně v článku uvádím nesprávné slovo "ordinace". Mělo by tam však správně být slovo "ustanovit","zřídit". Bůh na tomto výše uvedeném postupu nikdy nic nezměnil a nezmění!


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Gregorios777 je lhář a sluha Satana (Skóre: 1)
Vložil: oko v Čtvrtek, 15. prosinec 2011 @ 08:37:13 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
..."Nenácházíme NIKOHO, kdo by se SÁM rozhodl konat Boží dílo."... ???


Tak toto je naprosto protikřesťanské
.

Každý z nás křesťanů se naopak sám musí odevzdat cele k dispozici Bohu, konat jen Boží vůli.
Naučit se neprosazovat vlastní představy o tom, jak by se věci měly dít, ale podřídit se vědomně a dobrovolně v tomto Božímu vedení skrze události, které v životě přicházejí.
To je praktické uskutečňování Božího díla v úloze, jak nám ji každému Bůh přisoudil.


Ani u Pavlova obrácení nechyběl prvek vědomí a dobrovolnosti. On nebyl "obrácen" proti své vůli, ale sám se rozhodl Kristu odpovědět a věnovat mu zbytek života. To nebyly žádné Boží čáry, to bylo Pavlovo rozhodnutí, které jen Duch svatý povzbuzoval.

Tebou představované náboženství je pouze o vztahu člověk (vyvolený,poslaný) - Bůh, k čemu potom církev? 
Církev je společenství v Kristu, vybavená mocí Ducha svatého, který v církvi zvlášť významě působí. Apoštolové tedy své "poslání" předávají svým nástupcům. Nikoli ovšem mocí lidskou, ale pověřením Ducha, skrze vkládání rukou.

Jakýkoli jiný výklad činí z Krista lháře (Já jsem s vámi po všechny dny, až do skonání světa).
Sami apoštolové už dávno umřeli, jsou zde jejich nástupci - také apoštolové. Ustanovení apoštoly skrze vkládání rukou Mocí Ducha svatého, který uvnitř církve (v prostředí víry) působí mimořádnou silou.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Gregorios777 je lhář a sluha Satana (Skóre: 1)
Vložil: Studentbible v Čtvrtek, 15. prosinec 2011 @ 14:23:19 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Oko, lžeš úmýslně, nebo už na tebe začala působit Boží moc a zatvrzuje tvoje srdce do stadia, kdy se začneš otevřeně rouhat Duchu Svatému? Pavel na cestě do Damašku neměl ani potuchy, co s ním vykoná Boží moc, o jakém jeho rozhodnutí pro DS to plkáš? On měl touhu leda tak vyhubit ty podivné blouznivce a poznání DS neměl a to ty jsi teď ten farizej Saul na cestě do Damašku, narozdíl od Křesťanů, kteří už mají svůj Damašek za sebou.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Gregorios777 je lhář a sluha Satana (Skóre: 1)
Vložil: Gregorios777 v Čtvrtek, 15. prosinec 2011 @ 21:39:00 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Milé Oko,

nebojím se říci, že Saul z Tarzu byl Kristem obrácen násilně, proti své vůli. Ježíš Nazaretský ho prostě ODZBROJIL svým mocným zásahem. Doslova ho srazil z koně. Skutečně i obrazně.

Jde vidět, ve skutečnosti nevíš, co je to Církev, Tělo Kristovo, kdy je každý úd řízen Hlavou skrze vedení Ducha a ne primárně skrze "události". Ne ti co jsou vedeni "událostmi" jsou synové Boží, ale ti, co jsou vedeni Duchem svatým.

Ani ten nejposlednější učedník se nemůže SÁM rozhodnout konat Boží vůli, i ten usí být poslán a neustále posílán a veden. Nemůže NIC činit svévolně, jen proto, že je to potřeba nebo jen proto, že se tak usnesl "úzký výbor."

Všichni učedníci mají následovat způsob Ježíše Krista, když chodil po této zemi v plné závislosti na Duchu svatém, v každém slovu, skutku i pohybu. Ježíš neudělal NIC sám ze sebe. Dělal jen to, co viděl, že dělá Jeho Otec Nebeský.




]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Gregorios777 je lhář a sluha Satana (Skóre: 1)
Vložil: oko v Pátek, 16. prosinec 2011 @ 08:51:25 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Jistě se dá souhlasit, že sražení s koně je akt násilí. Ovšem nikoli akt znásilnění. Sražení s koně byla událost v Pavlově životě, která ho donutila se zastavit, setkat se s Kristem. Protože ve spěchu Krista snadno přehlédneme.

Je třeba mít na paměti, že Bůh znal Pavlovo srdce. Pavel byl už před setkáním s Kristem  horlivý věřící, horlivý farizej pro Hospodina a přitom vzdělaný. Přesto žil v omylu a pronásledoval Krista (církev).
Bůh mu takto jen otevřel "duchovní"oči, aby Pavel poznal pravdu. A aby ho přitom nic nerozptylovalo, zůstal Pavel po tři dny fyzicky slepý. Pavlovo rozhodnutí pro Krista tedy bylo jeho rozhodnutím vlastním. Už natrvalo.

Lidé nejsou bezduché loutky v rukách Stvořitele!

Podobně to bylo třeba s Jonášem, nebo Izaiášem.
Bůh naléhal skrze události, až se lidský odpor proti Božímu plánu zhroutil. Ale zhroutil se zevnitř, změnou lidského postoje, nikoli zvenčí!


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Gregorios777 je lhář a sluha Satana (Skóre: 1)
Vložil: Gregorios777 v Čtvrtek, 15. prosinec 2011 @ 21:44:11 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Jen podotýkám na okraj, že výše popsaný zážitek bezprostřední a lidskému životu nebezpečné Boží Slávy, je vyhrazen pouze pro vyvolené Boží služebníky, kteří jsou uvedeni do tzv. "služebnosti", neboli "úřadu" v Církvi. Zejména pro apoštoly a proroky.

To není pro všechny Boží děti.

Jaký to kontrast vůči lidmi vyvoleným či dokonce odhlasovaným "služebníkům."


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Gregorios777 je lhář a sluha Satana (Skóre: 1)
Vložil: Gregorios777 v Čtvrtek, 15. prosinec 2011 @ 21:45:20 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)


Nebo ještě hůře - samozvaným služebníků - samozvaným lžiapoštolům a lžiprorokům.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Gregorios777 je lhář a sluha Satana (Skóre: 1)
Vložil: oko v Pátek, 16. prosinec 2011 @ 08:55:06 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Každý z nás je vyvoleným Božím služebníkem, každý máme svou nezastupitelnou úlohu v Božím plánu se světem.

Někdo jako laik, jiný je vyvolen pro duchovní službu v církvi.


]


Re: Apostolska postupnost a dar neomylnosti. (Skóre: 1)
Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Pátek, 16. prosinec 2011 @ 08:04:19 CET
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.cizinec.com/
  Betmo, díky za další klasickou a precizní ukázku ŘKC učení a myšlení ŘK.


Nebo by neposluchalo toho, kto sa myli, nebo jedna podla Ducha Svateho,
ktory osvecuje nastupcov apostolov, ktori su iba v katolickej cirkvi.


  Jak se díváš Betmo na pravoslavné církve či arménskou církev? Považuješ je
za součást katolické církve, nebo si myslíš, že v pravoslavných církvích nástupci apoštolů nejsou?



  Když se podíváš do písma:

Jedenáct učedníků odešlo do Galileje na horu, kterou jim Ježíš určil. Když ho spatřili,
poklonili se
[mu]; ale někteří pochybovali. Ježíš přistoupil a promluvil k nim: „Byla mi
dána veškerá pravomoc na nebi i na zemi. Jděte tedy a učiňte
mými učedníky všechny
národy, křtěte je ve jméno Otce i Syna i Ducha Svatého a učte je zachovávat všechno,
co jsem vám přikázal. A hle, já jsem s vámi po všechny dny až do skonání tohoto věku.
Amen.“

Když se tedy sešli, tázali se ho: „Pane, v tomto čase obnovíš království pro Izrael?“
Řekl jim: „Nepřísluší vám poznat časy a lhůty, které Otec uložil ve
své vlastní pravomoci,
ale přijmete moc Ducha Svatého, který na vás přijde, a budete mi svědky v Jeruzalémě
a v celém Judsku, Samařsku a až po nejzazší konec země.“


  Ježíš ta slova říkal svým učedníkům, kteří měli přijmout moc Ducha svatého.

  Myslíš, že ta slova platí i pro ty, kteří vůbec učedníky Ježíše nejsou a moc Ducha svatého
nikdy nepřijali? Že Ježíš je i s nějakými neznabohy kupčícími se svým úřadem, kteří jsou svědky
ďáblu spíše než Kristu, jenom proto, že oni se těchto slov Ježíše dovolávají?



Re: Re: Apostolska postupnost a dar neomylnosti. (Skóre: 1)
Vložil: oko v Pátek, 16. prosinec 2011 @ 09:04:03 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
..." Ježíš ta slova říkal svým učedníkům, kteří měli přijmout moc Ducha svatého. "...


Toníku
zase ti poněkud unikají podrobnosti.

Moc Ducha svatého bývá různá a Ježíš to říkal těm samým učedníkům, kteří už moc Ducha svatého dostali. Ale k něčemu jinému (Mt 10,1).


Takže je opravdu třeba umět rozlišovat a nemluvit obecně o "obdržení jakési moci od Ducha svatého".
Je třeba být konkrétní, o jakou moc se vlastně jedná.


I my jsme obdrželi při křtu od Ducha svatého moc Božích dětí. Jinou moc jsme pak zase obdrželi třeba při biřmování.


Ty určitě nejsi arbitrem toho, určovat, kdo je, nebo není Ježíšovým učedníkem.

Sám jsi pořád hoóódně zmatený. Bez urážky.


]


Re: Re: Re: Apostolska postupnost a dar neomylnosti. (Skóre: 1)
Vložil: Studentbible v Pátek, 16. prosinec 2011 @ 11:56:19 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Oko, jestli jsi kdysi u biřmování obdržel moc DS, jak že se u tebe projevovala? Písmo není oddychová literatura, kterou jsis nechal někým předžvýkat a ty pak bez ducha věříš bájím, které ti navykládali. Ježíš po křtu odešel na poušť plný Ducha Svatého, byl pokoušen a na znak toho, že odolal, z pouště se vrátil v moci Ducha Svatého(Lk 4). To je princip, jak je to s mocí DS v životě křesťana. Ne ale každý dostane automaticky dar, jaký si zamane. Pán Ježíš pak v moci DS dělal všechna ta znamení na potvrzení, že On je Mesiáš, že má moc od Otce, který je v nebesích. Ti, kdo byli předurčeni ke spasení, ti uvěřili. Hledej v Písmách Pravdu a Pravda tě vysvobodí a zazáří ti Živý Kristus. Ale pokud ji nechceš hledat, to je ta tvá svobodná volba, kterou jsi tak ceníš, můžeš odmítnout Krista a upnout se na náboženství.


]


Re: Re: Re: Apostolska postupnost a dar neomylnosti. (Skóre: 1)
Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Pátek, 16. prosinec 2011 @ 18:22:17 CET
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.cizinec.com/
  No, oko, nikde nejsem arbitrem pro to, kdo je Ježíšovým učedníkem. K tomu dal Ježíš dostatečné rozlišení.

  Ty také rozhodně nejsi arbitrem na zmatenost. Leda jako odborník z vlastní zkušenosti - jednou se snažíš dokázat, že pokání je synonymum lítosti a pár týdnů na to se snažíš ukázat, že sis vždy myslel opak. Jednou tvrdíš, že si svobodně vybíráš dobro a zlo a jindy napíšeš, že ani pořádně nevíš, co je vlastně dobro.

  A v případě nanebevzetí ani nevíš, o jaké moci Ducha svatého to Ježíš mluvil a potřebuješ upřesnění. Každý křesťan, který se dočetl do začátku knihy skutků apoštolů ví, o jaké moci Ducha svatého Ježíš mluvil, protože každý se s ní musel setkat. Jinak by se ani křesťanem nestal.


  Vlastně se ani nedivím, že jsi téma minul, na otázky neodpověděl a jen se osobně začal navážet do mne. Ale tentokrát jsem se ptal betmy, tvůj názor k danému tématu znám, nepotřebuju, abys odpovídal.


]


Re: Re: Re: Re: Apostolska postupnost a dar neomylnosti. (Skóre: 1)
Vložil: oko v Neděle, 18. prosinec 2011 @ 13:03:21 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
..."snažíš dokázat, že pokání je synonymum lítosti"...


Pokání je neoddělitelně spojeno s lítostí nad spáchaným zlem. Bez této lítosti nelze vůbec učinit pokání.


Překrucuješ skutečnost.
8.2.2011 jsem napsal tento komentář, kde vysvětluji, že lítost je při pokání nezbytná, že je téměř synonymem pro pokání. To pro nezastupitelnost prvku lítosti nad hříchy pro skutečné pokání.


Ovšem poprvé jsem to tu   podrobně vysvětloval už téměř před čtyřmi lety, v dubnu 2008 , kdy jsem už vyjmenoval všechny prvky pokání, nikoli jen lítost.



Mohu tedy snadno dokázat, jak jsem to myslel, jak tomu věřím odjakživa.


]


Re: Re: Re: Re: Apostolska postupnost a dar neomylnosti. (Skóre: 1)
Vložil: oko v Neděle, 18. prosinec 2011 @ 13:12:09 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
..." A v případě nanebevzetí ani nevíš, o jaké moci Ducha svatého to Ježíš mluvil a potřebuješ upřesnění."...



Toníku, opět "si volako zmätený"!

V případě Krista Ježíše vůbec nemluvíme o nanebevzetí, ale o nanebevstoupení. Ježíš je Bůh a vlastní mocí vystoupil na nebesa.


Pokud máš pocit, že se do tebe navážím, je mi to líto. Není to osobní, jsi mi naopak sympatický.

Snažím se pouze reagovat věcně na některé zjevné nesmysly (ať je jejich autorem úplně kdokoliv).


]


Re: Re: Re: Re: Re: Apostolska postupnost a dar neomylnosti. (Skóre: 1)
Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Neděle, 18. prosinec 2011 @ 20:49:54 CET
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.cizinec.com/
Toníku, opět "si volako zmätený"!
V případě Krista Ježíše vůbec nemluvíme o nanebevzetí, ale o nanebevstoupení. Ježíš je Bůh a vlastní mocí vystoupil na nebesa.

  No, jsem zvyklý používat spíše terminologii písma, samozřejmě vím, že vy máte kvůli náboženství Královny rozdělené nanebevzetí a nanebevstoupení abyste se mohli dohadovat o slovíčka.


Pokud máš pocit, že se do tebe navážím, je mi to líto. Není to osobní, jsi mi naopak sympatický.

  No, oko. Je příspěvek, ve kterém píše přispěvatel na téma článku a autorky článku se ptá na dvě konkrétní otázky. Ty otázky úplně ignoruješ, téma taky úplně ignoruješ a začneš hodnotit přispěvatele a jeho kvalifikaci. Máš pocit, že je to adekvátní diskuzi k tématu a že je "jen můj osobní pocit" že si téma přesunul na osobní rovinu?


Snažím se pouze reagovat věcně na některé zjevné nesmysly (ať je jejich autorem úplně kdokoliv).

  No, to chápu, že tobě připadá jako nesmysl to, co nám jako jediné dává smysl (například spasení k věčnému životu v Ježíši Kristu).

  Je to případ i tvého příspěvku v odpovědi na můj? Připadají ti otázky nesmyslné, nepochopitelné, že jsi na něj reagoval?


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Apostolska postupnost a dar neomylnosti. (Skóre: 1)
Vložil: oko v Pondělí, 19. prosinec 2011 @ 08:07:10 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
..." Připadají ti otázky nesmyslné, nepochopitelné, že jsi na něj reagoval?"...


Zřejmě ano, jinak bych otázku zaregistroval. S nesmysly se už nezabývám, bývá jich tu nad lidské síly.

Tvá otázka je nesmyslná už proto, že v sobě obsahuje zrovna také soud nad lidmi, které ani neznáš a kteří podle tvého mínění učedníky Ježíše nejsou.


Neměl jsem sílu to už ani komentovat.


Pokud jsi ale překroutil skutečnosti, abys znevěrohodnil moji osobu, nediv se, že jsem se ozval a uvedl věci na pravou míru.

Myslím, že důkaz, který jsem uvedl  (jak vnímám pokání) je zřejmý a že se už to nespravedlivé zesměšňování mé víry z tvé strany snad nebude opakovat.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Apostolska postupnost a dar neomylnosti. (Skóre: 1)
Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Úterý, 20. prosinec 2011 @ 08:26:55 CET
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.cizinec.com/
Zřejmě ano, jinak bych otázku zaregistroval. S nesmysly se už nezabývám, bývá jich tu nad lidské síly.

   Otázka je věta, která má na konci znak "?". Pokud s druhými komunikuješ obousměrně, reaguješ na to, co píší, tak jí určitě nepřehlédneš ;-) Diskuze je většinou o tom, že si člověk čte názory druhých, reaguje na jejich připomínky, snaží se je pochopit a odpovídá na otázky.

  Já vím, o diskuzi nad náboženstvím tohle moc neplatí....

Tvá otázka je nesmyslná už proto, že v sobě obsahuje zrovna také soud nad lidmi, které ani neznáš a kteří podle tvého mínění učedníky Ježíše nejsou.

  Má otázka neobsahuje žádný soud nad lidmi. Soud si tam domýšlíš ty.
  Betma tu uvedla nějakou tezi, kterou jí vyučují u ní v jejich organizaci, kdy z toho, že Ježíš řekl: "já jsem s vámi až do skončení tohoto věku" si oni dovozují, že to znamená jen s nimi. Tak jsem upřesnil co Ježíš říkal a komu to říkal a zaptal se na pohled Betmy k danému tématu.

  Neodpověděla. Ty také ne.

  To, kdo je či není Ježíšovým učedníkem označil Ježíš sám dostatečně. Stejně tak se nám v apoštolském učení dochovalo jak se posloupnost nepředává.
 
  Chápu ale, že pro tebe jsou takové otázky nesmysl. Na tohle se nesmíte ptát.




]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Apostolska postupnost a dar neomylnosti. (Skóre: 1)
Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Úterý, 20. prosinec 2011 @ 08:27:09 CET
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.cizinec.com/

Pokud jsi ale překroutil skutečnosti, abys znevěrohodnil moji osobu, nediv se, že jsem se ozval a uvedl věci na pravou míru.

Myslím, že důkaz, který jsem uvedl  (jak vnímám pokání) je zřejmý a že se už to nespravedlivé zesměšňování mé víry z tvé strany snad nebude opakovat.

  Oko, reaguji na to, co píšeš.

  Když jsem psal o tom, že lítost NENÍ pokání, že lítost nemá žádnou moc k odpuštění hříchů, že žádný hřích nemůže být před Bohem odpuštěn lítostí či že lítost už vůbec nemá moc k proměně života, ale nanejvýš tak ke smrti, oponoval jsi až k tomu, že jsi napsal, že lítost=pokání.

  Podle mne jsi svou víru nezesměšnil, jen jsi jí tu předvedl. Každý má právo tu psát o sobě a své víře to, co uzná za vhodné. Ani já tvou víru nechci zesměšnit, vážím si toho, že tu otevřeně píšeš o všech těch úletech a nebojíš se, na rozdíl od jiných. Prakticky tu předvádíš všechno to, čemu jsme věřili, používám tedy tvoje slova a vysvětlení k tomu, abych ukázal naši tehdejší víru. Protože když tu napíšu čemu jsem věřil já (jsou to stejné věci, o jakých píšeš ty, honza, poutnick, betma či JMK) tak se hned ozvete: Ty tomu nerozumíš, tys to nepochopil, nebyl jsi správný římský katolík, nedělal jsi to dobře, atd., blablabla... Přitom jsem naprostou většinu věcí pochopil stejně jako ty a ostatní, protože nás v tom ŘKC náboženství učili až na detaily zhruba totéž.

  Víš, často mám pocit, že principem tvého psaní je vzbouřit se proti čemukoliv, co křesťané napíší. Nesnažíš se pochopit, co píší, jen oponuješ. Zřejmě to bylo i v tomto případě. To tě zesměšňuje. Takhle se přece nediskutuje.

  Určitě budu respektovat to, že chápeš pokání tak, jak se chápe v ŘKC, jako vnější věci, jejichž základem je právě lítost a okolo lítosti jsou různé skutky.








]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Apostolska postupnost a dar neomylnosti. (Skóre: 1)
Vložil: Studentbible v Úterý, 20. prosinec 2011 @ 15:58:51 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Toníku, to nepochopení Písma a všech důležitých aspektů, potřebných ke spasení, tebou zmiňovanými lidmi, je duchovní mléko pro znovuzrozené. Nejsou v Duchu, nemají Učitele, jenom svůj učitelský úřad, kterému tolik důvěřují a ten, pokud tedy není zkorumpovaný, je ve stejném problému-bez DS nemůže být porozumění Bible.


]


Stránka vygenerována za: 0.43 sekundy