Grano Salis NetworkGrano SalisGranoChatMusicalise-KnihyModlitbyD K DKřesťANtiqC H M IMOSTYNotabeneECHO 
Vítejte na Grano Salis
Hledej
 
Je a svátek má Rostislav.   Vytvoření registrace
  Článků < 7 dní: 2, článků celkem: 16651, komentáře < 7 dní: 234, komentářů celkem: 429550, adminů: 60, uživatelů: 5252  
Vyzkoušejte
Jednoduché menu

Úvodní stránka

Archiv článků

Protestantské církve

Veřejné modlitby

Zpovědnice

e-Knihovna

e-Knihy pro mobily

Kam na internetu

Soubory ke stažení

Recenze

Diskusní fórum

Tvůj blog

Blogy uživatelů

Ceny Zlatá Perla

Ceny Zlatá Slza

Doporučit známým

Poslat článek


Tip na Vánoční dárek:

Recenze
Obsah
OBJEDNAT


GRANO MUSICALIS

Hudební portál
GRANO MUSICALIS
mp3 zdarma

Velký pátek

Vzkříšení


Pravidla


Kdo je online
Právě je 429 návštěvník(ů)
a 3 uživatel(ů) online:

Willy
gregorios777
rosmano

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde

Polemika


Přihlášení

Novinky portálu Notabene
·Selhání pøedstavitelù Jižních baptistù pøi ochranì obìtí sexuálního zneužívání
·Sbor Bratrské jednoty baptistù v Lovosicích vstoupil do likvidace
·Informace z jednání Výkonného výboru BJB dne 10. kvìtna 2022
·JAS 50 let: Adrian Snell, trièko a beatifikace Miloše Šolce
·Online pøenosy ze setkání všech JASákù k 50. výroèí pìveckého sboru JAS
·Prohlášení tajemníka Èeské evangelikální aliance k ruské agresi na Ukrajinì
·Jak se pøipravit na podzimní vlnu?
·Kam se podìly duchovní dary?
·Bratrská jednota baptistù se stala èlenem Èeské eavngelikální aliance
·Patriarcha Kirill v Západu vidí semeništì zla a sní o vizi velkého Ruska

více...

Počítadlo
Zaznamenali jsme
116468391
přístupů od 17. 10. 2001

Nebezpečná učení: Mariánské poutní písně - satanovi ukolébavky spánku ducha.
Vloženo Středa, 05. červen 2013 @ 09:10:12 CEST Vložil: Olda

Žhavá témata poslal Nepřihlášený

Hodně z nás má ve svých dětských vzpomínkách svoji mámu, která nás před spaním kolébala a zpívala nám ukolébavky. Tyto velmi příjemné dětské vzpomínky se nám vědomě i podvědomě vybavují po celý další život. Ukolébavkové melodie v nás pak podvědomě dokáží evokovat mateřský cit.

A přesně toho satan padlý anděl světla vydávajících se za "Matku" Boha zneužívá v mariánských písních. Spojením protibiblického textu vyvyšující hříšníka na třetího po Bohu a kolíbací melodie, někdy i melodie tklivé, vzniká ohavnost- mariánská píseň. Ohavná mariánská píseň opěvující modloslužbu, píseň opěvující bytost uzurpující si zásluhy Kristovi, píseň opěvující "Matku" Boha. 


Duch většiny mariánský ctitelů je ve vnímání Ducha svatého silně potlačený. Neexistuje mariánský ctitel, který byl uměl v sobě samém rozlišit působení svého ducha a duše, který by vnímal rozhraní vlastního ducha a duše. Bez rozdílu každý mariánský ctitel je lovcem krásných duševních prožitků, které touží dostat od své "nebeské Mámy", jíž je cele zasvěcený.  V satanských mariánsko zásvětných modlitbách se ctitel zasvěcuje cele ve všech schopnostech své bytosti jako duch, duše a tělo! Degraduje přitom svou lidskou bytost na pouhý majetek své "nebeské mámy" a prosí jim ať si sním činí co chce. To je démonská smlouva..

Na krásných duševních prožitcích je mariánský ctitel závislý jako na droze. Proto vyhledává místa zjevení, vyhledává sochy a obrazy své "nebeské Mámy", před těmito modlami dlouze klečí, veškerou svou duševní pozornost soustředí na svou modloslužbu, očekávajíc sladkou "mateřskou" odměnu v podobě překrásného duševního pocitu. V pravdě Ducha svatého jsou to duševní pocity, kterými satan padlý anděl světla své mariánské oběti ovládá. Tyto "mateřské" pocity jsou často evokovány mariánskou hudbou, která jako satanova ukolébavka uspává v člověku jeho ducha. Ve spánku svého ducha je od pravdy Ducha svatého mariánský ctitel naprosto izolovaný.

Satanova droga jménem krásné pocity však rychle ztrácí svou účinnost a překrásný duševní trans končí. Mariánský ctitel je nešťastný a hledá svou "nebeskou Mámu" a nenachází. Spojí tedy svoji duševní úsilí s nekonečnou modlitbou růžence. Krásné pocity se při této rouhavé modlitební mantře začnou vracet, však jen na čas. Nastupují střídavé duchovní krize, nemoci, problémy ve vztazích, problémy v zaměstnání a celém životě. Mariánský ctitel začne trpět stihomamem, že jsou všichni proti němu.

Mariánský ctitel nezná Krista i když o něm v duchu "Marie" mluví. Mariánský ctitel Bibli nerozumí, je pro něho příliš složitá. Mariánský ctitel hledá Boha Otce, Ducha svatého a Krista prostřednictvím(!) ducha "Marie"!!
Mariánský ctitel vyhledává všechna "Mariina" poselství které nekriticky hltá a má díky nim ještě větší zmatek ve své duši. Mariánský ctitel touží být vizionářem, touží svou "nebeskou Mámu" spatřit a zároveň když se tato vize blíží má s této vize velký strach. Zlobí se na svou "nebeskou Mámu", že se mu neukazuje a pak se jí dlouze omlouvá, nosí jí květiny a přináší jí své obětiny. Mariánský ctitel je oklamaný a vůbec si neuvědomuje, že je oklamaný samotným satanem. Ctitel netuší, že když se modlí k "nebeské Mámě", modlí se vlastně k satanovi mistru klamu. 

Vidíš se v tom mariánský ctiteli? Pak věz, že je to vše teprve začátek a bude ještě hůř. A do toho všeho ti vyhrávají "krásné" mariánské ukolébavky pro lepší spánek tvého ducha..to aby jsi se s Duchem svatým nikdy nesetkal a Boha nikdy nenašel!

Kdo chce v pravdě uvidět jaký že to duch mariánské ctitele ovládá, nechť jim jejich sochu, antikristovu modlu "Matky" Boha svrhne na zem a rozbije.

MVII

"Mariánské poutní písně - satanovi ukolébavky spánku ducha." | Přihlásit/Vytvořit účet | 80 komentáře | Search Discussion
Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor.

Není povoleno posílat komentáře anonymně, prosím registrijte se

Re: Mariánské poutní písně - satanovi ukolébavky spánku ducha. (Skóre: 1)
Vložil: poutnick v Středa, 05. červen 2013 @ 10:42:27 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Svatý Michaeli, archanděli, braň nás v boji;
proti zlobě a úkladům ďáblovým budiž nám záštitou,
nechať Bůh přikáže jemu, pokorně prosíme.
Ty pak, kníže vojska nebeského,Satana a jiné duchy zlé,
kteří ke zkáze duší světem obcházejí,
božskou mocí do pekla svrhni.
Amen.
Královno míru, oroduj za nás.

Exorcismus může provádět pouze biskup nebo kněz jím pověřený. Tuhletu modlitbu ale může použít každý, kdykoliv se setká s nějakým zlem. Říká se jí malý exorcismus. Věřím že v tomhletom případě je vhodné jí použít. Na ochranu proti pekelným duchům a zavrženým duším, ne proti člověku který je jimi posedlý nebo jim slouží. Tomu může naopak pomoct.




Re: Re: Mariánské poutní písně - satanovi ukolébavky spánku ducha. (Skóre: 1)
Vložil: Pastýř v Středa, 05. červen 2013 @ 11:15:01 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Už jsem Vám chtěl vytknout, že jste zapomněl na Aštoretu Královnu nebes, ale ten dodatek za Amen mne uklidnil :-) 


]


Re: Re: Re: Mariánské poutní písně - satanovi ukolébavky spánku ducha. (Skóre: 1)
Vložil: poutnick v Středa, 05. červen 2013 @ 15:07:08 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Omlouvám se, invokaci Královno míru, oroduj za nás používají někteří poutníci v Medugorje a potom eventuelně i doma jako dodatek ke každému desátku svatého Růžence, po Fatimském dodatku který zní :

„Pane Ježíši, odpusť nám naše hříchy, uchraň nás pekelného ohně a přiveď do nebe všechny duše, zvláště ty, které tvého milosrdenství nejvíce potřebují.“.
Sem patří „Královno svatých andělů, oroduj za nás“

 



]


Re: Re: Mariánské poutní písně - satanovi ukolébavky spánku ducha. (Skóre: 1)
Vložil: Krispus (ryba@iol.cz) v Čtvrtek, 13. červen 2013 @ 06:55:51 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Cituji : " Exorcismus může provádět pouze biskup nebo kněz jím pověřený"


To platí jen v ŘKC. Jinak tuto pravomoc vyhánět démony ve jménu Ježíš nám vybojoval na kříži Pán Ježíš a dal jako zaslíbení pro ty, kdo uvěří ,

cit. Mk 16: 17  " Ty, kdo uvěří, budou provázet tato znamení: Ve jménu mém budou vyhánět démony....."



]


Re: Mariánské poutní písně - satanovi ukolébavky spánku ducha. (Skóre: 1)
Vložil: oko v Středa, 05. červen 2013 @ 12:43:25 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Zajímavé, jak rádi se lidé vyjadřují k věcem, které sami nezažili, nejsou jim vlastní  a vědí o nic opravdu tak akorát onen příslovečný "prd"?



Re: Re: Mariánské poutní písně - satanovi ukolébavky spánku ducha. (Skóre: 1)
Vložil: Pastýř v Středa, 05. červen 2013 @ 12:46:01 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Ano, na obou stranách chybí zážitky. Vaší skupině třeba zážitek znovuzrození a některým z nás pak důsledky katolické praxe (kromě Cizince).


]


Re: Re: Mariánské poutní písně - satanovi ukolébavky spánku ducha. (Skóre: 1)
Vložil: Momonka (Tinidril@seznam.cz) v Čtvrtek, 06. červen 2013 @ 15:34:48 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Když vydá svědectví bývalý satanista, tak se mu taky stávající satanisté smějou a že prý ví o satanismu "prd". Čím to asi je? Nevíš?



]


Re: Re: Re: Mariánské poutní písně - satanovi ukolébavky spánku ducha. (Skóre: 1)
Vložil: poutnick v Čtvrtek, 06. červen 2013 @ 16:53:18 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Těžko říct jak by tenhle druh lidí reagoval kdyby se někdo z nich uchýlil pod ochranu Panny Marie a vydal jim o tom svědectví. Tomu že by se smáli ale nevěřím. Spíš bych to typoval že by začali hlasitě a vztekle výt. Možná by úplně ztratili sebekontrolu. Ten kdo se někdy v životě jakkoliv zapletl se satanismem by měl ve vlastním zájmu podstoupit církevní  exorcismus a to i kdyby už normálně přijímal svátosti.



]


Re: Re: Re: Re: Mariánské poutní písně - satanovi ukolébavky spánku ducha. (Skóre: 1)
Vložil: Momonka (Tinidril@seznam.cz) v Pátek, 07. červen 2013 @ 21:52:24 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Slyšela jsem už několik svědectví obrácených satanistů (či jiných -istů) a taky jsem slyšela reakce stávajících satanistů na jejich obrácení typu "on nic nepochopil" (rozuměj: nepochopil, o čem je pravý satanismus, protože kdyby to pochopil, tak by neuvěřil v Krista - to dá rozum:-)).



]


Re: Re: Mariánské poutní písně - satanovi ukolébavky spánku ducha. (Skóre: 1)
Vložil: Willy v Pátek, 07. červen 2013 @ 21:35:36 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Zajímavé, že je člověk (Cizinec), který se vyjadřuje k věcem, které zažil, ví o nich všechno a vydá o nich pravdivé svědectví, tebou ihned napaden, dehonestován a urážen! :-( Kdo myslíš, že za takovým jednáním stojí?! Bůh to nejspíš nebude!! Takže kdo?


]


Re: Re: Re: Mariánské poutní písně - satanovi ukolébavky spánku ducha. (Skóre: 1)
Vložil: noname v Pátek, 07. červen 2013 @ 22:04:47 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Kdo myslíš, že za takovým jednáním stojí?! Bůh to nejspíš nebude!!

A přemýšlel jsi někdy o tom kdo vede tebe, Duch sv. kterým se tak rád oháníš to asi nebude. Líbí se ti taková argumentace  - tož dumej.
H.


]


Re: Re: Re: Re: Mariánské poutní písně - satanovi ukolébavky spánku ducha. (Skóre: 1)
Vložil: Willy v Pátek, 07. červen 2013 @ 22:47:01 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
A tys, Honzíku, někdy přemýšlel o tom, kdo vede tebe? Duch sv., kterým se sice neoháníš, to ale asi nebude.
Líbí se ti taková argumentace? Tož nedumej a nech se Duchem Svatým vést, pokud ti byl dán a je ve tvém duchu. :-)
s.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Mariánské poutní písně - satanovi ukolébavky spánku ducha. (Skóre: 1)
Vložil: noname v Sobota, 08. červen 2013 @ 13:24:10 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Tož willy,
 já rád občas i přemýšlím a zejména pak o tom, kým se nechávám vést, k tomu mi dal Bůh rozum, abych mohl uvažovat i trochu rozlišovat :-)   Duch svatý tě zajisté povede, pokud vložíš svojí ruku, do ruky Boží ale nesmíš mu říkat jak a kudy tě má vést. Tož o tom podumej i Ty.

H.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mariánské poutní písně - satanovi ukolébavky spánku ducha. (Skóre: 1)
Vložil: Willy v Sobota, 08. červen 2013 @ 15:06:27 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Honzíku,

rozum nám Bůh dal k hledání Jeho. K vedení Duchem nám Ducha víry (2K 4:13), neboť spravedlivý bude žít z víry (Ab 2:4, Ř 1:17) neboli chodit vírou, ne viděním (2K 5:7).

Duch svatý tě zajisté povede, pokud vložíš svojí ruku, do ruky Boží ... obrazně řečeno - ano.

... ale nesmíš mu říkat jak a kudy tě má vést.  To opravdu nesmíš. :-) Vlastně ani nemůžeš - nebo tedy můžeš, ale nebude ti to k ničemu, neboť mezi Bohem a lidmi je to tak, že lidé mají poslouchat Boha, ne naopak. Jsou výjimečné případy, které by ale měly být mezi věřícími normální, kdy Bůh poslouchá lidi, ale jen pokud a potud, kdy říkají Jeho Slova, např, v modlitbě,; pak také když hledají Jeho vůli, aby ji činili, a pokud se bojí Boha, tj. pokud si vyvolili bázeň před Boham - viz Žalm 145:18-19 (BK) Blízký jest Hospodin všechněm, kteříž ho vzývají, všechněm, kteříž ho vzývají v pravdě. Vůli těch, kteříž se ho bojí, činí, a křik jejich slyší, a spomáhá jim.

Tož tak.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mariánské poutní písně - satanovi ukolébavky spánku ducha (Skóre: 1)
Vložil: noname v Sobota, 08. červen 2013 @ 15:34:21 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Willy,
 to by se divil kolik lidí MU říká kudy a jak je má vést - smutné na tom je, že si to ani neuvědomují.  Podívej, kolik lidí se ohání skutečně dobrou znalostí Písma ale smysl napsaného jim mnohdy možná uniká. Já se domnnívám, že důležitější je vnímat smysl napsaného slova - než přesná citace textu.
Písmo ti může sloužit k duchovnímu růstu ale také jako bič na druhého - volba je na nás, čemu víc inklinujeme. Celé Písmo lze dát do dvou vět (přikázání) Vzpomeň si na Ježíšova slova v Písmu. Kolik nám k této dokonalosti ještě chybí, nevím jak to vidíš u sebe ale mém případě ještě hodně.

Duch svatý tě zajisté povede, pokud vložíš svojí ruku, do ruky Boží ... obrazně řečeno - ano.   
Proč obrazně, tohle je o důvěře v Boha, o které často mluvíš a náhle je to jen obrazně ?
Bůh lidem v modlitbě ( i jinak) naslouchá ale nikoliv je (lidi) poslouchá. V těch slovech je přeci rozdíl.
H.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mariánské poutní písně - satanovi ukolébavky spánku d (Skóre: 1)
Vložil: Willy v Sobota, 08. červen 2013 @ 15:57:50 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
 to by se divil kolik lidí MU říká kudy a jak je má vést - smutné na tom je, že si to ani neuvědomují. Ale nedivil - vím o tom, ale oba víme, že je to špatně.

Podívej, kolik lidí se ohání skutečně dobrou znalostí Písma ale smysl napsaného jim mnohdy možná uniká. Tak je to se všemi, kteří nemají a neznají Ducha a způsob, jakým vede včetně splnění podmínek, za jakých vede.

Já se domnnívám, že důležitější je vnímat smysl napsaného slova - než přesná citace textu. To je pravda, ale takové vnímání může dát člověku právě jedině Duch.

Kolik nám k této dokonalosti ještě chybí, nevím jak to vidíš u sebe ale mém případě ještě hodně. No, mně možná ještě víc. :-)

Duch svatý tě zajisté povede, pokud vložíš svojí ruku, do ruky Boží ... obrazně řečeno - ano.
Proč obrazně, tohle je o důvěře v Boha, o které často mluvíš a náhle je to jen obrazně ? To není "jen", Honzíku, ale Bůh je Duch a fyzické ruce nemá, nepočítáme-li ruce Pána Ježíše Krista; ale Ten tu ještě fyzicky/viditelně přítomen není - proto tedy obrazně, a děje se tak opět v D/duchu.

Bůh lidem v modlitbě ( i jinak) naslouchá ale nikoliv je (lidi) poslouchá. V těch slovech je přeci rozdíl. Rozdíl v těch slovech jistě je, ale přesto Bůh někdy lidi poslouchá podle zmíněného slova žalmisty i některý jiných míst Písma, např. v Mt 15:22-28.

Tož tak.


]


Re: Mariánské poutní písně - satanovi ukolébavky spánku ducha. (Skóre: 1)
Vložil: poutnick v Středa, 05. červen 2013 @ 13:13:30 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Nedávno jsem se setkal s jedním zajímavým názorem, který stojí za zamyšlení. Existuje nesmírné množství společných modliteb.  S oficiálním schválením církve i bez. Kterým se nedá nic vytknout. Nejdůležitější pro spásu světa i naší a pro ochranu nás i našeho okolí před tím co přijde je ale dominikánský svatý Růženec, respektive všechny 4 jeho části. Radostný, Bolestný, Slavný i Tajemství světla za která vděčíme blahoslavenému Janu Pavlovi II. a také Korunka ke Kristovu milosrdenství. Ty se máme modlit přednostně a nejlépe denně. Tak jak nám říká Pán Ježíš i Panna Maria. Pokud někdo propaguje jiné (byť dobré) modlitby a snaží se nás přesvědčit že jsou lepší než tyto tak se jich držme a nedejme se zviklat. Kdysi jsem četl jak jedna paní zřejmě v dobrém propagovala Růženec otce Pia a říkala že je lepší než dominikánský. Strašně se divila když jí někdo řekl že se ho otec Pio nikdy nemodlil, že vznikl až po jeho smrti. Což neznamená že není dobrý. Jen nemáme zanedbávat ty nejdůležitější modlitby. Něco jiného na jejich úkor by mohl prosazovat i ten zlý, i když je to dobré. Abychom neposlechli a nedělali to co máme a co je nejdůležitější.




Re: Re: Mariánské poutní písně - satanovi ukolébavky spánku ducha. (Skóre: 1)
Vložil: Pastýř v Středa, 05. červen 2013 @ 13:29:13 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Mnohem výmluvnější je smaragdový růženec Sedmibolestné Paní z Čenstochové. Ten je se smaragdu, jako slzy sošky Panny Marie v Troufé, a bílá šňůrka je znamením torzátu, kterým má podle tradice opentlen lem svého roucha archanděl Gabriel. Již v liturgii Xavera Antiochského se o něm mluví jak o dárku z Výsosti, který je jako provázky milování zapředen do naší duši na svátek Nanebevzetí. Jan Trnistý z Růže ho ukrýval pod polštář o ranních vigiliích. Jednou měl ve vidění duší v očistci a když se začal modlit, pak Neposkvrněná začala spouštět růženec hlouběji do preinferna a duše po něm šplhaly do nebes. Od té doby bývá smaragdový růženec součástí poutí Svatého srdce a bývá nošen  zavěšen hned pod Hostí, na krku Paní z Čenstochové. Pak jej Otec biskup žehná poutníkům a rozdává jim z něho korálek, kteří si pak oni dávají na bílý kartouzek. Když poutník navštíví pouť 24 x, má potom plnohodnotný růženec, který když se šestkrát denně pomodlí, pak podle tradice pomůže až jedné duši z očistce každý týden. Myslím, že tento růženec je nejhodnotnější při zádušních mších z noci z 3. na 4. února, kdy se měl zjevit Gabriel představené řádu klarisek a zvěstovat jí svatou modlitbu smaragdového růžence, jakou se modlil Jan Trnistý z Růže.


]


Re: Mariánské poutní písně - satanovi ukolébavky spánku ducha. (Skóre: 1)
Vložil: ivanp v Středa, 05. červen 2013 @ 14:17:38 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
...občas ma udivuje chytrosť, inteligencia a dôvtiv nášho nepriateľa Satana...je to najbystrejší (i keď padlý) mozog po Bohu...všetku svoju inteligenciu sústreďuje na to aby odlákal človeka od Boha...nikto iný by nevymyslel lepšiu stratégiu ako postupným ,,zjavovaním,, bludu v malých dávkach zmiešava pravdu s polopravdou a lžou...takýto kokteil ponúka nestalym dušiam...

diabol nikdy nepovie že Boh nie je...on len priamu cestu k Bohu presmeruje na ,,prostredníkov,, Máriu a svatých...náboženský človek má dokonalú náhradu za živého Krista...plnosť ktorá je v Kristu nahradí plnosťou cirkvi a pravdu zviaže a podmieni ,,učitwľským úradom cirkvi,,...aby to malo šmrnc vierohodnosti, predstavuje sa ako anjel sveta v mariánskych zjaveniach...on dobre vie že človek potrebuje mať ženský vzor božstva, tak ako všetci pohania...diabol začal konať v Efeze, kde nahradil Dianu Efezkú Máriou a dal jej tituly bohorodička, matka cirkvi, preblahoslavená, spoludedička....diabol má moc túto lož aj fyzicky stvárniť cez okultné média žien a detí (málokedy mužov)...konečné riešenie nastane až vtedy keď ,,druhá po Bohu,, bude rovnocenná z Bohom...

P.S.
...ak by som bol diabol, tak použije presne tú istú taktiku...pretože nikto nedokáže nič lepšie vymyslieť a tak dokonale odlúčiť človeka od pravdy...

ivanp



Re: Re: Mariánské poutní písně - satanovi ukolébavky spánku ducha. (Skóre: 1)
Vložil: poutnick v Středa, 05. červen 2013 @ 15:31:40 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Svatý Jan Evangelista žil s Pannou Marií po dlouhá léta v domku nedaleko Effezu a konal misijní cesty po Malé Asii. Jednou ho vyzvali kněží z Artemidina chrámu na souboj bohů. Který z nich je ten pravý. Svatý Jan je požádal ať vyjdou ven a potom se chrám zřítil a rozpadl na kousky. Artemidin velekněz se po tomto zážitku obrátil a dal pokřtít. Chtěl jsem si nějak ověřit jestli to byl opravdu ten veliký chrám v Effezu, považovaný ve své době za jeden ze sedmi divů světa. nebo nějaká jiná a menší Artemidina svatyně. Zajímavé je že údaje z této doby v antické historii zcela chybí. Uvádějí vyplenění barbary (kteří by ho těžko dokázali rozbít do současné podoby, kdy se dlouho ani nevědělo kde stál) a jakési zemětřesení. To by sice mohlo mít takovou ničivou sílu ale údaje jsou natolik skoupé a divné že je to až s podivem. Stejně jako populárně naučné pořady na tohle téma. Ten chrám byl ve své době střediskem jednoho z nejhorších kultů antického světa. Idol měl zcela démonickou podobu, neobvyklou v Řecku i v Římě. Kdyby se tam nestalo něco vyjímečného tak by na jeho konec skládali žalozpěvy přední antičtí pěvci a básníci a psali by o něm spisovatelé. Věřím že to byl opravdu svatý Jan kdo ho zlikvidoval. Považuji za velice pravděpodobné že v tom hrála nějakou úlohu i Panna Maria. Že nežila poblíž tohoto města jen náhodou.



]


Re: Re: Re: Mariánské poutní písně - satanovi ukolébavky spánku ducha. (Skóre: 1)
Vložil: ivanp v Středa, 05. červen 2013 @ 18:00:39 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
...Artemidin chrám je v troskách, ale to nevadí, má náhradu v chráme sv. Petra v Ríme kde má Diana (panenka skákavá Mária) svoj trvalý príbytok aj so sv. otcom...

ivanp


]


Re: Re: Mariánské poutní písně - satanovi ukolébavky spánku ducha. (Skóre: 1)
Vložil: oko v Středa, 05. červen 2013 @ 20:31:25 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
..ak by som bol diabol, tak použije presne tú istú taktiku...


Potom budeš taky takový nejbystřejší mozek ...


]


Re: Re: Re: Mariánské poutní písně - satanovi ukolébavky spánku ducha. (Skóre: 1)
Vložil: ivanp v Středa, 05. červen 2013 @ 20:41:44 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Potom budeš taky takový nejbystřejší mozek ...

...nečítal si pozorne...keďže najbystrejší mozog má satan, tak z princípu sa mu nikdy nemôžem vyrovnať...
otázka je kto má bystrejší mozog...
1. či ten kto verí v ,,zjavovanie márie,,
2. alebo ten kto v ,,zjavovaní márie,, rozpoznal majstrovské dielo diabla...

ivanp


]


Re: Mariánské poutní písně - satanovi ukolébavky spánku ducha. (Skóre: 1)
Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Středa, 05. červen 2013 @ 20:45:42 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.cizinec.com/
  Celkem realiticky vyjádřené to, co jsem zažil, včetně toho honění se za pocity.

  U autora je ale vidět, že téma osobně nezná, byť se hodně snažil. Na některé důležité detaily (jako například na temnou noc, oficiální to "požehnání" Královny) docela zapoměl. Jiný detal, obsažený hned v titulku, je fakticky nesprávný: Mrtvolu není potřeba uspávat ukolébavkami. Spí už dost.



Re: Re: Mariánské poutní písně - satanovi ukolébavky spánku ducha. (Skóre: 1)
Vložil: oko v Čtvrtek, 06. červen 2013 @ 06:39:49 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
..."včetně toho honění se za pocity"...


I když jsem ještě neviděl opravdivý vztah bez spoluúčasti lidských citů, pokud bylo toto to jediné za čí ses honil, pak opravdu bylo cosi v té době u tebe velice špatně.




Jinak ale obyčejné zasvěcení se Kristově Matce znamená pro katolíka ve smyslu následovat Krista po vzoru jeho matky.

Vždyť právě ona s ním neustále kráčela od samotného jeho početí až pod kříž. Je to společenství s člověkem, jehož máme za nedostižný vzor a který nás už ve víře předešel a nyní sdílí s Kristem jeho trůn (Zj 3,21).



Pokud si však někdo ve své nevědomosti postaví Marii na piedestal místo Boha, což se u primitivní lidové zbožnosti stát může, pak opravdu sklouzává do modlářství.

Ovšem k malé radosti Matky Kristovy.


Proto je tak nezbytně nutné se neustále ve víře vzdělávat a zdokonalovat. Co neroste, usychá.


]


Re: Re: Re: Mariánské poutní písně - satanovi ukolébavky spánku ducha. (Skóre: 1)
Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Čtvrtek, 06. červen 2013 @ 07:05:12 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.cizinec.com/
Jinak ale obyčejné zasvěcení se Kristově Matce znamená pro katolíka ve smyslu následovat Krista po vzoru jeho matky.

K tomu lze napsat jen jediné výstižné:

Zajímavé, jak rádi se lidé vyjadřují k věcem, které sami nezažili, nejsou jim vlastní  a vědí o nic opravdu tak akorát onen příslovečný "prd".



..."včetně toho honění se za pocity"...
I když jsem ještě neviděl opravdivý vztah bez spoluúčasti lidských citů, pokud bylo toto to jediné za čí ses honil, pak opravdu bylo cosi v té době u tebe velice špatně.

  Zvláštní, Stando, jak si dokážeš věci převrátit. O citech jsem nepsal ani slovo, city sis tam asi domyslel? Psal jsem o honění za pocity. Stejný postoj tu vyjadřují mnozí ve stejné situaci jako já tehdy, kdy napíšu slovo "svědectví života, změna" a oni řeknou "pocit".

  Ale to by zas byla debata o tom, jak se liší city, hluboké, dlouhodobé a pevné věci srdce člověka, od pocitů, vrtkavých, nestálých a povrchních projevů duše.




]


Re: Re: Re: Re: Mariánské poutní písně - satanovi ukolébavky spánku ducha. (Skóre: 1)
Vložil: oko v Čtvrtek, 06. červen 2013 @ 09:25:00 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Toníku,
to je ale tvůj problém, jestliže sis sám rozdělil city na hluboké, dlouhodobé a pevné od citů vrtkavých, nestálých a povrchních a pro odlišení nazval ty druhé "pocity".

Pokud jsou u tebe ovšem oba tato druhy přítomny zároveň, jsi stále ještě člověkem rozpolceným, schizofrenním.


U mě jsou city (nebo pocity) hluboké, dlouhodobé a pevné.
Mé pocity jsou tedy součástí mého vnitřního života, součástí citů.

Je to otázkou otevřenosti lidského srdce pravdě, kdy už nestálost, povrchnost a vrtkavost u člověka nemá žádného místa.





Já, na rozdíl od tebe, jsem katolík a nemám problém kráčet ve stopách Ježíšovy Matky za Ježíšem.

Je to pro mě snazší, vyšlapala nám totiž už v hlubokém sněhu cestu a nelze z ní jen tak nevědomky uhnout, Za Marií nemohu tedy zabloudit.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Mariánské poutní písně - satanovi ukolébavky spánku ducha. (Skóre: 1)
Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Čtvrtek, 06. červen 2013 @ 17:51:25 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.cizinec.com/
  Ano, Stando, já mám city a pocity. Dokážu rozlišit věci krátké co vyprchají a věci věčné.

  Jsem docela normální.

  Někdy mne zebou nohy, dost nepříjemný pocit. Když si trochu zacvičím, tak přejde. Jindy mám pocit, že mi je špatně od žaludku. Obvykle nevydrží dlouho. Když vydělám svou denní porci odměny, mám pocit, že lítám. To mi vydrží i několik hodin. Když posekám zahradu, mám velmi povznášející pocit, někdy i pár desítek minut.

  Mám rád svoje rodiče. Za už celkem dlouhá léta mého života mne to nepřešlo. Jsem Bohu vděčný za záchranu, už víc jak dvacet let. Mám radost a pokoj, kterou mi nesebraly ani nejnepříjemnější pocity.


  Já, narozdíl od tebe, nemám důvod o tobě psát lži tak jako ty o mne. Nemám vůbec problém jít ve stopách Ježíšovy matky Marie a dělat to, co Marie řekla a v čem mi byla příkladem. Je to pro mne stejně snadné či nesnadné, protože nám Bůh dal stejného ducha, stejnou moc a zároveň stejné protivenství od světa.

  Nemusím už také, díky Bohu, jít za Ježíšem. Za ním jsem před lety došel.

  Nedovedla mne za ním Marie, ale Zlatka. Předtím mi jakési zjevení anděla světla furt slibovalo, "já vás dovvedu za Ježíšem", my jsme se k němu modlili "doveď nás za Ježíšem", ale sliby-chyby, furt jen prázdné řeči, Ježíš pořád nikde, jen samá temnota okolo i uvnitř.

  Když jsem pak potkal křesťany, první co bylo, bylo to, že mne dovedli za Ježíšem. Už léta mohu životem i díky nim jít spolu s Ježíšem.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mariánské poutní písně - satanovi ukolébavky spánku ducha. (Skóre: 1)
Vložil: oko v Pátek, 07. červen 2013 @ 07:31:51 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Toníku, jestliže mne zebou nohy, tak to docela určitě nemá co do činění s citem člověka, ale je to hraní se slovíčky.



Článek je o čemsi úplně jiném, jak jsi asi zatím nepostřehl.

Je o skutečných citech, které jsou zesměšňovány a devalvovány ujetým individuem, který o pravém stavu věcí nemá ani zdání.


..."Hodně z nás má ve svých dětských vzpomínkách svoji mámu, která nás před spaním kolébala a zpívala nám ukolébavky. Tyto velmi příjemné dětské vzpomínky se nám vědomě i podvědomě vybavují po celý další život. Ukolébavkové melodie v nás pak podvědomě dokáží evokovat mateřský cit."...


Tohle vůbec není o "pocitech" zábnutí nohou, toto je o skutečných citech, na které se plive.
Není to ovšem "mateřský cit (to je vztah matky k dítěti), je to naopak důvěrný vztah dítěte k matce, který ovšem není o nic méně pravý.




To, že někomu tento cit schází a sám je tudíž citovým chudákem, mu ještě nedává právo se posmívat těm, kteří si své city k matce uchovali.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mariánské poutní písně - satanovi ukolébavky spánku ducha (Skóre: 1)
Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Pátek, 07. červen 2013 @ 21:13:04 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.cizinec.com/
  Jsem rád, Stando, že jsi pochopil, že pocity jsou něco jiného než city. Pocity mají často co do činění s city, ale často spolu vůbec nesouvisí.


  O čem je článek, vím, protože to, co se v něm píše, jsem na rozdíl od tebe zažil na vlastní kůži. To, že dotyčný autor dané téma zjevně nezná z vlastní zkušenosti je věc jiná, v tom případě jsi měl komentovat článek autora a ne můj příspěvek.

  Je zvláštní, jak moc jsi schopen lhát a útočit na mne, když stojíš tváří v tvář tomu, že mám s tématem reálnou zkušenost a napíšu jí. Ale jsem na podobné psaní mimo téma zvyklý, děláš to tak už pravidelně.

  To, že démoni, kterým zcela schází cit, využívají v tomto tématu citů lidí ke své matce je zjevné. Tím, že vytvoří "milosrdnou" "matku", která zadržuje rámě přísného, trestajícího "otce", tak jak je to v převráceném světě, vysmívají se tím Bohu, Ježíši i Panně Marii. My jsme jim na to z neznalosti nalítli, uctívali kdejaké božstvo, zdobili, oblékali, líbali a nosili na nosítkách.

  To, že někdo napíše jak věci reálně jsou, a popíše v čem jsme kdysi uprostřed náboženství Královny nebes žili, neznamená, že se vysmívá. Ale chápu, že ty to jinak asi brát nemůžeš.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mariánské poutní písně - satanovi ukolébavky spánku d (Skóre: 1)
Vložil: oko v Sobota, 08. červen 2013 @ 08:28:21 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
..."využívají v tomto tématu citů lidí ke své matce "...

Lžu zde opravdu já o tobě, nebo co tvůj komentář, to opačné tvrzení?

..."O citech jsem nepsal ani slovo, city sis tam asi domyslel? Psal jsem o honění za pocity."...

Tak si nejdřív sám ujasni: využívají citů, nebo pocitů?



Mluvíme vůbec oba o tom samém článku?
Opravdu nevnímáš tu devalvaci nejvznešenějších lidských citů?



..."každý mariánský ctitel je lovcem krásných duševních prožitků, které touží dostat od své "nebeské Mámy", jíž je cele zasvěcený."...

..."Na krásných duševních prožitcích je mariánský ctitel závislý jako na droze. Proto vyhledává místa zjevení, vyhledává sochy a obrazy své "nebeské Mámy", před těmito modlami dlouze klečí, veškerou svou duševní pozornost soustředí na svou modloslužbu, očekávajíc sladkou "mateřskou" odměnu v podobě překrásného duševního pocitu. V pravdě Ducha svatého jsou to duševní pocity, kterými satan padlý anděl světla své mariánské oběti ovládá. Tyto "mateřské" pocity jsou často evokovány mariánskou hudbou, která jako satanova ukolébavka uspává v člověku jeho ducha."...


..."Satanova droga jménem krásné pocity však rychle ztrácí svou účinnost"...



]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mariánské poutní písně - satanovi ukolébavky spán (Skóre: 1)
Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Neděle, 09. červen 2013 @ 22:36:53 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.cizinec.com/
  No já v tom mám jasno, o čem jsem psal.

- Psal jsem ve svém příspěvku o honění za pocity. To je v článku popsané dobře, tak jak je to popsané, jsem to zažil. A i někteří jiní římští katolíci (a jsou v ŘKC desítky let) tu na GS vyjadřují stejnou věc, že mají rádi pocity, vyhledávají je či se orientují podle nich. Neberu jim to, ale řídit svůj život podle pocitů nepovažuji už dlouhá léta za rozumné ani moudré.

- V článku se píše i o zneužití citů ke svojí matce. Opravdu nás v ŘKC vyučovali v tom stylu, že "matka" je milující a "otec" přísný a my jsme se před hněvem otce utíkali k "matce", přesně tak, jak je to v převráceném světě, plném temnoty a hříchu, kde ženy nerespektují rozhodnutí mužů a za zády manipulují a muže podrážejí a muži jsou tvrdí a bez citu, bez lásky. Takže i tuto část článku jsem zažil a psal jsem to tu vícekrát.

  Velmi vnímám tu devalvaci a považuji tuhle část zjevení andělů světla za jednu z nejpodlejších.

  Pokud ty nerozumíš o čem jde řeč, nezažil jsi výpravné průvody, dlouhé hodinové meditace za doprovodu hlubokým melodií prošpikované omamnými vůněmi, hlasitou hudbu, hlasitější než na rockových koncertech uprostřed obrovského davu, nehodil ses za dalšími novými zprávami od "matky"  a nevíš o čem píšu, tak se zeptej, rád ti vysvětlím, čemu nerozumíš.





]


Re: Re: Mariánské poutní písně - satanovi ukolébavky spánku ducha. (Skóre: 1)
Vložil: MilanH v Čtvrtek, 06. červen 2013 @ 08:40:16 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
To bylo laciné..

no tak nevím, kdo se v reálu víc honí za pocity..  jestli "poutníci" nebo "Penťáci" či "Charoši"..

Mariánské požehnání zvané "temná noc"  opravdu neznám..   Nemyslíš něco jako "dobrou noc"??:-)

jestli myslíš "duchovní či duševní stav" (nebo také životní..) "temná noc ducha" - tak do něj prosím neuvádí PM, ale Hospodin..  je too přímá analogie "putování lidu skrze poušť" - (vše staré a "nepevné" odumře..) nebo přímo analogie "křížové cesty"...
To ti připadá "pohanské"??

Cizinče, tys nikdy nečetl oo tom, že "zlato a stříbro bývá zkoušeno ohněm a louhem"??


]


Re: Re: Re: Mariánské poutní písně - satanovi ukolébavky spánku ducha. (Skóre: 1)
Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Čtvrtek, 06. červen 2013 @ 17:36:44 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.cizinec.com/
  No, řekl bych, že mnozí charoši se honí za pocity zhruba stejně, nemají si s ŘK navzájem co vyčítat. O ŘK charoších ani nemluvě ;-)


  Jestli neznáš "temnou noc", buď rád.

  Sice jsem jí nenazval pohanskou, ale myslím, žes to nazval výstižně. Temná noc, která je součástí kultu královny nebes, je součástí mnoha jiných podobných pohanských kultů a svědčí o ní všelijací mystici, esoterici a různí hledači duc*****.

  Určitě je ve světě hodně temnoty. A u člověka záleží na tom, kde ta temnota je.

  Buď je temnota venku okolo člověka, to je dost nepříjemná situace.
  Nebo je temnota uvnitř člověka, a to je o kus horší.
  Temnota může být i uvnitř a venku člověka, to je pak na mašli.

  Každému, co jeho jest, nikomu nic neberu. Jestli někomu vyhovuje temnota, ať si jí klidně má a ať si třeba myslí, že jí má od svého boha: Nejspíš bude mít pravdu, boha, který má temnoty na rozdávání jsem mohl poznat dost zblízka.

  Mně temnota nevyhovovala a nestojím o ní. Křesťanům jsem vděčný, že mi dali světlo, které tu temnotu pohanského kutlu prosvítilo. Bohu jsem vděčný, že mne z temnoty vysvobodil a přenesl do svého království světla a jsem mu vděčný za to, že je normální.


]


Re: Re: Mariánské poutní písně - satanovi ukolébavky spánku ducha. (Skóre: 1)
Vložil: poutnick v Čtvrtek, 06. červen 2013 @ 11:08:49 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Temná nocse podobá tomu co prožíval Pán Ježíš Kristus na kříži. Tehdy když zvolal Bože můj, proč jsi mne opustil  ?  Patří to k nejstrašnějšímu utrpení a nejtěžším zkouškám jaké mohou člověka potkat.



]


Re: Re: Re: Mariánské poutní písně - satanovi ukolébavky spánku ducha. (Skóre: 1)
Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Čtvrtek, 06. červen 2013 @ 17:36:37 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.cizinec.com/
  To jistě, Potnicku. To jste moc hezky napsal.

  Ježíš na sebe vzal naši "odměnu", tu temnotu hříchu a odloučení od Boha.

  Každý člověk si může vybrat, jestli Ježíšovu oběť za něj přijme, poděkuje a bude žít ve světle ve společenství s Bohem, nebo jestli Ježíše odmítne a vezme "odměnu", která mu právem náleží a bude si temnotu užívat dál a třeba až na věčnost.

  Já jsem Ježíše s velikými díky přijal a víc jak dvacet let jsem Bohu vděčný za to, že svou "odměnu" nemusím nést.


]


Re: Re: Re: Re: Mariánské poutní písně - satanovi ukolébavky spánku ducha. (Skóre: 1)
Vložil: oko v Pátek, 07. červen 2013 @ 20:21:42 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
..." jsem Bohu vděčný za to, že svou "odměnu" nemusím nést."...


Toníku, umíš opravdu moc hezky a líbivě argumentovat.
Je to dar, používej ho odpovědně, zneužití se trestá.
Kdyby totiž tak ještě na tvé straně stála i pravda, uměl bys svými schopnostmi vysvětlovat mnoha lidem hodně moc pomoci.




Ale apoštol Pavel tyto temné chvíle utrpení viděl od tebe velmi odlišně!
(Kol 1,24)
Nyní se tedy raduji ve svých utrpeních pro vás a svým tělem doplňuji to, co zbývá z Kristových soužení pro jeho tělo, jímž je církev.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Mariánské poutní písně - satanovi ukolébavky spánku ducha. (Skóre: 1)
Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Pátek, 07. červen 2013 @ 21:55:49 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.cizinec.com/
  Stando, nemám důvod argumentovat, píšu jen k tématu to, co jsem osobně zažil. Zažil jsem temnotu a zažil jsem světlo. A asi víš, že téma v článku je moje osobní téma, byť autor je jiný a téma zjevně sám na vlastní kůži nezažil.

 

  Už umíš používat konkordanci. Vezmi si prosím slova světlo a temnota a zkus číst, co na dané téma říká písmo, co Ježíš, apoštolové a porovnat s duchy, kteří jako svůj "dar" dávají lidem ze svého bohatství temnotu.

  Před Koloským 1,24 je také Koloským 1,12-13.

..  s radostí vzdávajíce díky Bohu a Otci, který nás učinil způsobilými k účasti na podílu svatých ve světle. On nás vysvobodil z pravomoci temnoty a přenesl do království Syna své lásky, v němž máme skrze jeho krev vykoupení, odpuštění hříchů...

  Ve světě je hodně temnoty. Já taky žiju ve světě a vnímám tu temnotu okolo. Snad si vzpomeneš, že křesťané tehdejší doby měli mnoho temnoty: Kamenovali je, pálili, házeli lvům. Temnota byla všude okolo nich, ale uvnitř sebe měli světlo a to světlo svítilo skrz temnotu. Zkus se podívat na slova apoštola Pavla, jestli měl temnotu v sobě.


  Běda, běda, třikrát běda člověku, který má temnotu uvnitř sebe a ještě ze svého "bohatství" rozdává ve spolupráci se zdrojem takové temnoty temnotu svému okolí. Modlím se i za lidi, kteří nás do té temnoty tehdy uvedli a nepřeju jim odměnu, která jim za jejich dílo právem náleží.

  Tak jako by náležela mne, kdybych pod pravomocí temnoty tehdy zůstal a temnotě v šíření napomáhal.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mariánské poutní písně - satanovi ukolébavky spánku ducha. (Skóre: 1)
Vložil: oko v Sobota, 08. červen 2013 @ 08:12:55 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Pak je třeba dokázat rozlišit temnotu zla od temnoty utrpení v životních zkouškách.

Od takového druhu temnoty, jakou zažíval Pán v Getsemanské zahradě, když se potil krví. To přece nebyla temnota zla a o takové temnotě v utrpení hovořil Poutník..



Sám Duch dosvědčuje našemu duchu, že jsme Boží děti.
A jestliže děti, pak i dědicové, totiž dědicové Boží a spoludědicové Kristovi, abychom jestliže s ním trpíme, byli s ním také oslaveni.
Mám totiž za to, že utrpení nynějšího času nejsou srovnatelná s tou slávou, která se má zjevit na nás.



]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mariánské poutní písně - satanovi ukolébavky spánku ducha (Skóre: 1)
Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Neděle, 09. červen 2013 @ 08:37:48 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.cizinec.com/
Pak je třeba dokázat rozlišit temnotu zla od temnoty utrpení v životních zkouškách.

  Stando, temnota má jeden zdroj: Nedostatek světla.

  Temnota utrpení, kterou procházel třeba Štěpán, byla temnota zla. Jenže ta temnota byla okolo Štěpána, v těch, kteří běsnili z toho, komu Štěpán věřil, co vyznával, jak se choval a co viděl.


Od takového druhu temnoty, jakou zažíval Pán v Getsemanské zahradě, když se potil krví. To přece nebyla temnota zla a o takové temnotě v utrpení hovořil Poutník..

  Nevím, o jaké temnotě hovořil Poutnick, to by ses ho musel zeptat.

  Já jsem psal o temné noci duše z pohanských kultů, těmnotě, kterou jsem měl několik let možnost užít si až dost, temnotou, která je uvnitř člověka a která je běžnou součástí života lidí zasvěcených různým zjevením andělů, kteří se zjevují jako krásná žena, matou lidi, rouhají se Bohu, vysmívají se panně Marii a rozdávají těm, kteří je poslouchají, ze svého bohatství.


  Ježíš Kristus, syn živého Boha nesl naši temnotu, náš hřích, naše nemoci a naše bolesti, byl trestnán pro náš pokoj, jeho ranami jsme uzdraveni. My jsme si o něm mysleli, že byl zasažen Bohem a ubit a zkroušen. Ale on byl proboden za naše přestoupení, zdeptán za naše provinění, na něho dolehla kázeň pro náš pokoj.

 
  Kdysi, když jsem žil uprostřed temnoty pohanského kutlu, četl jsem si hodně bibli. Byl jsem slepý, protože jsem byl mrtvý v hříchu a nečetl v bibli to, co se v ní psalo, ale viděl jsem tam mezi řádky to, co nás naučili že máme v bibli vidět.

  Ale jedno slovo mi nedávalo spát, ještě před tím, než jsem vůbec potkal první křesťany:

Pokoj vám zanechávám, svůj pokoj vám dávám; ne jako dává svět, já vám dávám.

  Ať už ten "pokoj" byl cokoliv, dobře jsem tehdy věděl, že to, co Ježíš zanechal učedníkům, já docela určitě nemám. A to byl také impuls pro to, abych hledal ve svém životě změnu.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mariánské poutní písně - satanovi ukolébavky spánku d (Skóre: 1)
Vložil: oko v Neděle, 09. červen 2013 @ 09:16:21 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Toníku, vyjádřil jsi to hezky.

V tom také já vnímám zásadní rozdíl mezi životem křesťana a nekřesťana.
Kristův pokoj, který v nás posiluje naději i tehdy, když jsme zkroušeni bolestí, když přijdou v životě těžké chvíle.

... I kdybych šel temnotou rokle šeré smrti, nebudu se bát. Vždyť ty jsi se mnou ...


Ovšem temnota se nevyhýbá nikomu z nás, procházíme jí v životě občas z různých důvodů všichni. Ani dnes nebývají všechny dny našeho života jen plné slunce.
Následování Krista v sobě nezahrnuje jen zázračné rozmnožení chlebů a slavný vjezd do Jeruzaléma, ale také Getsmanskou zahradu a Kalvárii.



]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mariánské poutní písně - satanovi ukolébavky spán (Skóre: 1)
Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Neděle, 09. červen 2013 @ 22:12:53 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.cizinec.com/
  Ano, Stando, přesně tak. Snad jsme si porozuměli.

  Křes´tané mají přes všechny temnotu světa a bolesti života ve svém srdci světlo, které prosvědcuje i duši, tělo i jejich okolí. V tom je veliký rozdíl proti nekřes´tanům, kteří kromě velké temnoty, která je všude kolem ve světě, mají temnotu i sami v sobě, ve svém nitru.

  V tom byl také velký rozdíl - životní změna - kterou jsem zažil, když jsem se před lety stal křesťanem.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mariánské poutní písně - satanovi ukolébavky (Skóre: 1)
Vložil: oko v Pondělí, 10. červen 2013 @ 22:15:24 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Z vlastní zkušenosti ti mohu říci, že mohou přijít v životě situace, že voláš podobně jako Kristus na kříži: "Bože můj, proč jsi mě opustil"!

A není o co stát, ta bolest je hrozná.


Z vlastní zkušenosti mohu také potvrdit, že velmi brzy pak přijde i útěcha. V mém případě přímo formou zázraku. Nikoli však že bolest už skončí, ale naučíš se ji unést. Tvá bytostná závislost na Bohu vzroste.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mariánské poutní písně - satanovi ukoléba (Skóre: 1)
Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Úterý, 11. červen 2013 @ 06:56:27 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.cizinec.com/
  Tu zkušenost mám samozřejmě také, Stando. Vždyť jsem byl v slzavém údolí Královny léta. A rozhodně nestojím o to se tam vrátit byť jen na vteřinu. Nikdo z křesťanů by nechtěl vzkřísit tu starou mrtvolu.

  Jsi silný člověk. Naučil ses tu hrůzu temnoty nést, proto jsi asi taky teď tolik zatvrzelý proti evangeliu a tolik oponuješ, když píšeme o přijetí Ježíše a vydání života jemu, o pohřbu té staré mrtvoly, docela mrtvé hříchem. Do určité míry tě obdivuju, jestli ten svět a jeho temnotu zvládáš a dokážeš jí nést. Vím, že nám v ŘKC dávali za příklad takové silné lidi a my se je snažili napodobovat.

  Já tak silný nebyl, nebo ta bolest v mém nitru byla ještě o kousek větší, než znáš ty, proto jsem svoje bolesti, svoji bezmoc a nemoc musel uvrhnout na Ježíše a svůj život mu vydat, nic jiného už mi nezbývalo.

  Dneska jsem moc rád, že i v nejtemnějších chvílích života, kdy to vypadá, že se celý svět spiknul, tělo neslouží a duše se cítí nemocná až k smrti, tak je duch pořád ještě připravený (a není to o řecké filosofii) a že se nemusím chovat podle toho, co pociťuju, ale podle toho, co vím a čemu věřím a co mne v mém nitru "drží nad vodou".


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mariánské poutní písně - satanovi uko (Skóre: 1)
Vložil: oko v Úterý, 11. červen 2013 @ 12:45:00 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Má bytostná závislost na Bohu vzrostla právě proto, že svoji bolest nenesu sám. Ale moje bolest nemá kořeny v zatvrzelosti proti evangeliu, ani v žádném "slzavém údolí" nějaké královny.


Zajímavé, že jsi to "nepochopil".


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mariánské poutní písně - satanovi (Skóre: 1)
Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Úterý, 11. červen 2013 @ 19:37:02 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.cizinec.com/
  Zvláštní, Stando. Nepsal jsem nic o tom, že by tvoje bolest měla kořeny v zatvrzelosti proti evangeliu nebo v slzavém údolí.

  Myslím, že chápu, rozumím proč je pro tebe milost hereze, kvůli čemu jsi před nedávnem nebyl schopen pochopit, proč ten člověk ve videu prošel před váhou díky Ježíši, proč odmítáš vyznání Ježíše ke spasení, proč se směješ darům Ducha.

  Ale jsem rád, že jsi neprošel zasvěcením, o kterém se píše v článku.




]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mariánské poutní písně - sata (Skóre: 1)
Vložil: oko v Úterý, 11. červen 2013 @ 20:30:23 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Ten člověk prošel vahou především a jenom díky režisérovi videa, protože on to takto naplánoval.


Takhle jde nafilmovat a zmanipulovat kdejaká polopravda, to bys měl vědět.


Nikde jsem netvrdil, že je pro mě milost hereze, ale "milost" neslučitelná s pravdou pro mne zůstává pořád jen omylem zmanipulovaných obětí (na videu).

A pravda podle evangelia je taková, že to my sami budeme souzeni a našim soudcem bude Kristus.
Nijak jinak to nebude, nijak jinak to evangelium neučí. Nebude jiný soudce (jako na tvém videu), než sám Kristus. Kde zůstala tvá věrnost evangeliu?


Kristus si za nás vlastně  "stoupl na váhu" už při našem křtu (jinak bychom se ani nemohli nazývat Božími dětmi) a po naší smrti mu vydáme účet z celého našeho života. Nic nezůstane skryto a kdo více dostal, od toho bude i více požadováno. Jako s hřivnami.


Opravdovým darům Ducha jsem se nikdy nesmál.
Beru je velmi vážně, sám za ně prosím a když dostávám, tak děkuji.
Bůh sám nepotřebuje, abychom mu děkovali, ale my děkovat ke svému duchovnímu růstu potřebujeme nezbytně. Proto Ježíš, když uzdravil deset malomocných a jen jeden se vrátil chválit Boha, tak se ptal:...  Kde je těch zbylých devět? 
Uzdravení bez setkání s Kristem je zcela bezcenné.

Právě dneska jsme rozebírali dar Ducha povzbuzovat ve víře, charisma to Pavlova spolupracovníka Barnabáše.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mariánské poutní písně - (Skóre: 1)
Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Středa, 12. červen 2013 @ 06:07:16 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.cizinec.com/
  Ano, Stando, o téhle tvojí zatvrzelosti jsem psal.

  Jistě je pravda taková, že jednou přijde den a moře vydá své mrtvé, i Smrt i Hádes vydají své mrtvé a mrtví budou souzeni podle svých skutků zapsaných v knihách.

  Jinak to nebude, jinak to evangelium neučí.

  Nebude u vstupu do nebe nějaký Svatý Petr a Svatý Pavel, oblečení do bílého, kteří by rozhodovali o tom, koho tam pustí nebo nepustí, jako je to ve falešných představách lidí poblouzněných bezmocným nevangeliem.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mariánské poutní písn (Skóre: 1)
Vložil: oko v Středa, 12. červen 2013 @ 08:13:19 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
..." Nebude u vstupu do nebe nějaký Svatý Petr a Svatý Pavel, oblečení do bílého, kteří by rozhodovali o tom, koho tam pustí nebo nepustí, jako je to ve falešných představách lidí poblouzněných bezmocným nevangeliem."...

To jsem rád, že jsme se na tom konečně shodli.



Toníku,
už jen malý dotaz na tebe: A kdo tedy právě o tomto (koho vpustit do nebe a koho nevpustit) rozhoduje na tom tvém videu o "dobrometru"?


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mariánské poutní (Skóre: 1)
Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Středa, 12. červen 2013 @ 16:10:39 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.cizinec.com/
  Stando, na tom videu nerozhoduje nikdo o tom, koho do nebe vpustit či nevpustit.

  Kdybys měl zájem to video vyložit, abys ho konečně pochopil, rád ti pomůžu, protože záměru autora dobře rozumím a vím, proč je to video natočené.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mariánské pou (Skóre: 1)
Vložil: oko v Čtvrtek, 13. červen 2013 @ 09:06:44 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
..."na tom videu nerozhoduje nikdo o tom, koho do nebe vpustit či nevpustit. "...


Zatímco na Kristově soudu právě o tomto rozhoduje konkrétní soudce - Kristus. Proto se to tak nazývá - soudná stolice Kristova.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mariánské (Skóre: 1)
Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Čtvrtek, 13. červen 2013 @ 18:25:56 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.cizinec.com/
  Přesně tak.

  Takže chápeš, že to video je podobenství, které má zbourat falešné představy lidí o spravedlnosti, "dobrotě" a ukázat na to, co je milost?

  Milost je obvykle nespravedlivá věc a lidé jí jako nespravedlivou vnímají. A zvláště nábožní fanatici pachtící se na plantáži otrokáře světa marně se snažící uprchnout.

  Ale Boží milost v Ježíši Kristu je spravedlivá: Je totiž docela stejná ke všem lidem.

  Jen ti zatvrzelí s velikým břemenem na zádech z ní nemají užitek.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mariánské poutní písně - satanovi uko (Skóre: 1)
Vložil: oko v Úterý, 11. červen 2013 @ 12:48:40 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Právě u nás probíhají duchovní cvičení Eliase Velly.

Dneska jsme začínali písní: "Vyvyšuji Tvoje jméno Pane nad tímto dnem, vyvyšuji Tvoje jméno nad každým člověkem ...Vyvyšuji Tvoje jméno i nad svým životem.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mariánské poutní písně - satanovi (Skóre: 1)
Vložil: svata_tradicia (svatatradicia@jesuits.tv) v Úterý, 11. červen 2013 @ 15:41:33 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.jezuiti.sk/
jak ubohé. oko prosím te, platí te snad fokoláre spatne? já tu zase po Tobě čtu slabé čaje uplne pro smích. Oko, jak reprezentuješ církev svatou jedinou pravou?   ..... tak se bude k Tobě také církev stavět, jak budeš potřebovat s něčím pomoct, budeme se k Tobě chovat laxne, jako ty na granosalis. Přečti si, jak to vypadá, když je někdo oddaný Královně (po) nebeských oblastí, at se spamatujes  hovado


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mariánské poutní písně - sata (Skóre: 1)
Vložil: Kjubik (forrest.gump.junior@gmail.com) v Středa, 12. červen 2013 @ 11:35:39 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Tradice, ty léky co bys měla brát nesmíš vysazovat. Škodíš tím pak hlavně svému zdraví. :) Nechceš být přece dál nemocný, tak se koukej léčit až ty blbosti co píšeš nemusíš psát :).


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mariánské poutní písně - (Skóre: 1)
Vložil: svata_tradicia (svatatradicia@jesuits.tv) v Středa, 12. červen 2013 @ 14:25:20 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.jezuiti.sk/
hele ty tabletko, kvůli nekňubům jako jseš ty, zase o nás píšou že jsme plný pedofilie, jak kdyby to nebylo úplně normální, jak to vysvetlovala tady tma betma, znova proti nám bojují i když nás ani pekelné brány nepřemohou ale tvá hloupost asi ano.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mariánské poutní písně - satanovi (Skóre: 1)
Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Čtvrtek, 13. červen 2013 @ 07:25:59 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.cizinec.com/
  To je moc hezká píseň, Stando. Napsal jí jeden člověk z Vody života, ze stejné církve, která mne kdysi přinesla evangelium.

  Ať ti ta píseň přinese užitek.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mariánské poutní písně - sata (Skóre: 1)
Vložil: oko v Čtvrtek, 13. červen 2013 @ 09:03:35 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Je mi celkem jedno odkud ten člověk byl, neboť pravým autorem této písně byl stejně Duch svatý.


A my bychom měli spíš budovat právě na tom, co máme společné.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mariánské poutní písně - (Skóre: 1)
Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Čtvrtek, 13. červen 2013 @ 22:21:58 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.cizinec.com/
  No, Stando, a co máme společné?


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mariánské poutní písn (Skóre: 1)
Vložil: oko v Neděle, 16. červen 2013 @ 19:24:43 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Doufám, že je to postoj našeho úplného spoléhání na Krista.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mariánské poutní (Skóre: 1)
Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Úterý, 18. červen 2013 @ 07:19:06 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.cizinec.com/
  Takže už jsi od té doby, co jsem se s tebou bavil na téma úplného spoléhání na Ježíše Krista, na jeho slovo a nespoléhání ani na svoje skutky, ani na svojí víru, ani na svoje spoléhání, ani na žádnou jinou podobnou hloupost, změnil postoj?

  Čím se to stalo? Co ti pomohlo k tomu, aby ses začal úplně spoléhat na Krista?


]


Re: Re: Re: Re: Mariánské poutní písně - satanovi ukolébavky spánku ducha. (Skóre: 1)
Vložil: poutnick v Úterý, 11. červen 2013 @ 15:58:25 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Pán Ježíš říká vezmi svůj kříž a pojď za mnou. Se vším všudy s ne jenom pro parádu. Nikde není psáno že by nemohl být kdokoliv z nás vystaven zrovna téhle zkoušce a neměl přinést tuto oběť. Mučednickou smrtí umřeli i všichni apoštolové, kromě svatého Jana Theologu, jak mu říkají naši pravoslavní bratři a sestry. Sjeně jako značná část prvotní církve a církve všech dob. I teď umírají mučedníci každým okamžikem a bezpočet lidí trpí pro Krista. Jako třeba ten francouzský starosta který odmítnul sezdat dva homosexuály a kterého se chystá státní aparát zničit. Jako bezpočet lidí v Sýrii, v Číně a jinde, blízko i daleko.
Každý z nás je vystaven pokušení evangelia prosperity, které připomíná to světské království které chtěli tenkrát po Ježíšovi. Když už ale sami nedokážeme nic dobrovolně obětovat tak bychom měli alespoň děkovat za ty kteří to dokážou a chtějí pro nás a za nás dělat. Za svaté lidi kteří slouží Bohu i nám, přes všechen náš nevděk, vlažnost a nedostatek lásky.



]


Re: Re: Re: Re: Re: Mariánské poutní písně - satanovi ukolébavky spánku ducha. (Skóre: 1)
Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Středa, 12. červen 2013 @ 06:17:02 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.cizinec.com/
  Ježíš řekl: Vezmi na sebe svůj kříž. Neřekl: Vezmi na sebe můj kříž.


  A toto je zvěst, kterou jsme od něho slyšeli a vám ji zvěstujeme:


  Bůh je světlo a není v něm žádná tma. Řekneme-li, že s ním máme společenství, a přitom chodíme v temnotě, lžeme a nečiníme pravdu.


  Pokud jste na tom tak, jak píšete, Poutnicku, doporučuji evangelium Ježíše Krista. Najděte si církev, Boží lidi, kteří přešli ze smrti do života a poproste je, ať se za vás modlí, aby vám Bůh dal také život poznat a aby vám dal to nové srdce, ve kterém není ta temnota světa, vzpoura proti autoritám, sobectví, nepřátelství vůči Božímu lidu, touha po cizím majetku, zlodějství a všechno to ostatní, o čem tu tak přesvědčivě a otevřeně stále dokola svědčíte.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mariánské poutní písně - satanovi ukolébavky spánku ducha. (Skóre: 1)
Vložil: oko v Středa, 12. červen 2013 @ 08:07:29 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Ahoj Toníku,

Je snadné doporučovat evangelium jinému, ale ještě lepší je mu nejdříve sám porozumět v jeho skutečném smyslu.


(Mt 11,28-30)
Pojďte ke mně všichni, kteří pracujete a jste obtěžkáni (vlastním křížem - pozn.), a já vám dám odpočinout.

Vezměte na sebe mé jho (můj kříž - pozn.) a učte se ode mne, neboť jsem mírný a pokorný v srdci; a najdete odpočinek pro své duše.

Vždyť mé jho je příjemné a mé břemeno lehké."



Tím, že jsme ve křtu oblékli Krista, stali jsme se skutečně  "jím samým", stali jsme se kristovci, údy jeho těla.
Údy Kristova těla nesou svůj díl Kristova kříže, který je jejich křížem vlastním.

Náš kříž je tedy zároveň i součástí kříže Kristova
, ale protože jej už neneseme sami, ale spolu s Kristem (a také s podporou společenství bratřích v Kristu jak zde na zemi, tak v církvi vítězné v nebi), tak toto naše jho je lehčí a snáze unesitelné, než kdybychom na všechno byli sami.

Vždyť toto je samým jádrem křesťanství, tajemstvím křesťanství - je skutečným naplněním lásky k Bohu a bližním.

Náš kříž je současně i Kristovou záležitostí (vždyť jsme jedno tělo, jak by sis to představoval jinak? Je snad Kristus rozdělen?) - toto břemeno nám nadlehčuje Ježíšova pomocná milost, jeho příklad i slíbená odměna v nebi.


Pro toho, kdo miluje, je jho sladké, tvrdé pro toho, kdo nemiluje (sv. Augustin).

Ozvěna tohoto doznívá i v další kapitole Mt 12,7 kde smyslem je, že "Bez milosrdenství, které vychází z lásky, nemají oběti cenu."

Zrovna tak do tohoto tajemství křesťanství už uvádí Mt 5,23; a Mt 9,13.



]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mariánské poutní písně - satanovi ukolébavky spánku ducha (Skóre: 1)
Vložil: Lu v Středa, 12. červen 2013 @ 08:40:35 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Milý Oko,
už jsem si zvykli, že tvrdíš duch = duše. S tím se už odmítam zabývat. To ti musí dojít zhůry, jak to je.
Ale, ty takovej sedlák, že nevíš, co je to jho? Psát jho = kříž, to snad ne.
Co je to břemeno ? Také jho ? Takové jhové břemeno, jako duchová duše.....???


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mariánské poutní písně - satanovi ukolébavky spánku d (Skóre: 1)
Vložil: oko v Středa, 12. červen 2013 @ 13:23:37 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Milý Lu.

Tak mně to prosím vysvětli: Co je u tebe tvůj vlastní kříž a čím se tento tvůj kříž liší od životního jha, které každý z nás musí nést jako své vlastní břemeno.





A podobně jako Šimon pomáhal nést Pánu Ježíši kříž, tak i my si máme navzájem pomáhat:  "Neste břemena jedni druhých a tak naplňte Kristův zákon. " (Gal 6,2).


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mariánské poutní písně - satanovi ukolébavky spán (Skóre: 1)
Vložil: Lu v Středa, 12. červen 2013 @ 13:49:16 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Jho, to je postroj. Nástroj na ovládání dobytčete. Jinými slovy Ježíš říká: "Já vás povedu, šetrně, jemně, z citem pro věc..."
Jho také slouží k tomu, aby mohlo dobytče táhnout břemeno. Tedy, aby bylo užitečné.
Ještě jinými slovy... když jdu nakoupit, vemu si na záda baťoh (jho) a dám do něj nákup (břemeno). Když to nesu domů, jsem užitečný.

Můj vlastní kříž ? Například jsem vyženil dospělou dceru. A je to zajímavé být jí otčímem a při tom si od ní občas nechat
"kafrat" do života ;-) Prostě je to jiná situace než s mými vlastním dětmi z předchozího manželství.

A moje životní jho ? To je právě ten provázek lásky, který si mě Ježíš připoutal na dostačně blízko a zárověň i bezpečně daleko
ke svému srdci.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mariánské poutní písně - satanovi ukolébavky (Skóre: 1)
Vložil: Willy v Středa, 12. červen 2013 @ 13:53:27 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Kříž je smrtící nástroj, který byl použit v případě Krista a Pán chce, aby jsme každý nesl náš vlastní kříž, který má za úkol ukončit našeho starého člověka, aby jsme žili Jeho životem ve vzkříšení a nanebevstoupení.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mariánské poutní písně - satanovi ukoléba (Skóre: 1)
Vložil: Lu v Středa, 12. červen 2013 @ 16:23:54 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Willy tos napsal moc pěkně. Zrovna tak to teď prožívám.
Prostě kříž je takové "pravítko. rovnátko" na duši.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mariánské poutní písně - satanovi ukolébavky (Skóre: 1)
Vložil: oko v Čtvrtek, 13. červen 2013 @ 09:00:00 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Lu.

A není tato dospělá dcera pro tebe břemenem,  exivalentem jha, když tě nutí táhnout pluh ,"orat" - jít, kam sám jít nechceš?


A když jsi užitečný, protože jsi zašel s batohem nakoupit, není i toto právě nedílnou součástí tvého životního kříže, který tímto poponášíš každý den o kousek?


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mariánské poutní písně - satanovi ukoléba (Skóre: 1)
Vložil: Lu v Čtvrtek, 13. červen 2013 @ 14:50:53 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
To jsem netvrdil, že se mnou moje nevlastní dcera oře ;-) Spíš jde o praktickou zkoušku lidských vztahů, jaksi pokristovsku.
Jeden kamarád měl frázi: "....to je brus."
P.s. Já vím, že řk ty kříže milujou.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mariánské poutní písně - satanovi uko (Skóre: 1)
Vložil: Lu v Čtvrtek, 13. červen 2013 @ 14:52:47 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Ještě bych dodal, že je to kříž takový "josefovský".


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mariánské poutní písně - satanovi ukolébavky spánku ducha (Skóre: 1)
Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Čtvrtek, 13. červen 2013 @ 07:23:51 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.cizinec.com/
  Stando, nenapadlo by mne doporučovat něco, co sám neznám, co jsem neprožil a čemu nerozumím.

  Poutnickovi přechod z temné noci do světla doporučuji i přes to, že vím, že když přijme záchranu z temnoty, ztratí nejspíš všechny "přátele" které teď má a jeho vlastní ho zavrhnou, ti, co mu teď pochlebují ke každému výšplechtu temnoty na něj pak budou útočit a budou se mu vysmívat. A na každé slovo o Boží milosti a záchraně, které napíše, se objeví deset satanů, kteří budou psát, že milost špatně pochopil.

  I tak je lepší žít ve světle a mít v srdci světlo, i když by i okolo temnota zhoustla.


  Jinak ke tvému komentáři: Náboženství a jeho "výklady" způsobují zatemnění mysli, takové, že i sedlák zapomene, co je to jho a jakou má funkci a voják zapomene, jak vypadá brána a k čemu taková brána pekla slouží.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mariánské poutní písně - satanovi ukolébavky spánku d (Skóre: 1)
Vložil: oko v Čtvrtek, 13. červen 2013 @ 08:53:25 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
..."i sedlák zapomene, co je to jho a jakou má funkci"...

Mohu ti v tomto jen doporučit obrátit se v prvé řadě do svého vlastního nitra.


Poněvadž jedině skrze Krista lze dojít spásy, zve k sobě všechny, kteří v lopotě umdlévají, zvláště hledáním pravdy ve věcech spásy a obtíženi jsou různými životními strastmi, jmenovitě břemenem hříchů.

Kristus je občerství zvláště poznáním pravdy, odpuštěním hříchů a udělením Boží milosti v naději na věčné spasení.


Je sice i Kristovo jho - povinnosti, které ukládá (plnění naší úlohy v Božím plánu se světem) - i to je břemenem samo o sobě těžkým, ale ono se v živém vztahu s Kristem stává lehkým jeho milostí a nadějí na věčnou spásu.




Vlastní kříž.
Jedná se o veškerou náplň činností v našem životě v poznávání a naplňování skutků, které pro každého z nás jmenovitě nebeský Otec připravil - a kterou si stále směle dovolím nazývat nesením vlastního kříže spolu s Kristem..


(Mt 16,24)
Potom Ježíš řekl svým učedníkům: "Chce-li někdo přijít za mnou, ať se zřekne sám sebe, vezme svůj kříž a následuje mě.


(Mk 10,21)
A když se na něho Ježíš podíval, zamiloval si ho a řekl mu: "Jedno ti schází - jdi, prodej všechno, co máš, a dej chudým a budeš mít poklad v nebi. A pojď, vezmi kříž a následuj mne."



Pokud tedy zde někdo tvrdí, že kříž pro něho není nesením břemena, neví co mluví.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mariánské poutní písně - satanovi ukolébavky spán (Skóre: 1)
Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Čtvrtek, 13. červen 2013 @ 18:48:21 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.cizinec.com/
  Stando, do svého nitra se obracet nebudu, nevím, co to je za podivnou radu.

  Zkus si představit, že slova mají význam, že to není jen prázdný shluk písmenek bez informace. Že brána je brána, plevel je plevel, obilí je obilí, jho je jho, radost je radost, temnota je temnota, pokoj je pokoj, srdce je srdce, duše je duše, mysl je mysl atd.. Ta slova nemají jiný význam. Když je Ježíš říkal a když je evangelisti zapisovali, vědli, co říkají a co zapisují.

  Mohu uvést co k tématu řekl Ježíš:

Vzdávám ti chválu, Otče, Pane nebe i země, že jsi skryl tyto věci před moudrými a rozumnými a zjevil jsi je maličkým. Ano, Otče, protože tak se ti zalíbilo. Všechno mi předal můj Otec; a nikdo nezná Syna, jen Otec, ani Otce nikdo nezná, jen Syn a ten, komu by ho Syn chtěl zjevit.

Pojďte ke mně všichni, kteří těžce pracujete a jste přetíženi, a já vám dám odpočinek. Vezměte na sebe mé jho a učte se ode mne, neboť jsem tichý a pokorný v srdci; a naleznete odpočinutí svým duším. 30Vždyť mé jho je příjemné a mé břemeno je lehké.



]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mariánské poutní písně - satanovi ukolébavky (Skóre: 1)
Vložil: oko v Pátek, 14. červen 2013 @ 14:18:00 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Toníku,
Také jsi mě tímto potěšil: " Ta slova nemají jiný význam. Když je Ježíš říkal a když je evangelisti zapisovali, věděli, co říkají a co zapisují."



A věděli to určitě i v tomto případě: " Ježíš odpověděl: "Amen, amen, říkám ti: Jestliže se někdo nenarodí z vody a z Ducha, nemůže vejít do Božího království. "

Ta slova nemají jiný význam. Když je Ježíš říkal a když je evangelisti zapisovali, věděli, co říkají a co zapisují.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mariánské poutní písně - satanovi ukoléba (Skóre: 1)
Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Úterý, 18. červen 2013 @ 08:29:36 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.cizinec.com/
  Přesně tak, Stando. I kámen je kámen, skála je skála, tělo je tělo (i když tady je potřeba trochu rozumět co to je sarx a  soma).

  Jen jestli už rozumíš, o jaké vodě to Ježíš mluví, když mluví o životě: Jestli to byla voda života, která jako předobraz přišla skrze Mojžíše, voda, okteré píše Izaijáš či Ezechiel, Petr nebo Metoděj, nebo jestli je to mrtvá voda pohřbu a smrti, ve které skončil ten starý svět a Egypt.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mariánské poutní písně - satanovi ukolébavky (Skóre: 1)
Vložil: oko v Pátek, 14. červen 2013 @ 14:21:28 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
..."do svého nitra se obracet nebudu, nevím, co to je za podivnou radu."...



..."Vždyť kdo z lidí zná nitro člověka, než duch člověka, který je v něm? "...


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mariánské poutní písně - satanovi ukolébavky spánku d (Skóre: 1)
Vložil: oko v Čtvrtek, 13. červen 2013 @ 14:13:17 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Toníku,

Ještě ti dneska ke tvému svátku přeji hodně Boží  milosti a růstu ve víře.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mariánské poutní písně - satanovi ukolébavky spán (Skóre: 1)
Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Čtvrtek, 13. červen 2013 @ 18:28:19 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.cizinec.com/
  Stando, moc díky, potěšil jsi mne.

  A víš to, že my sektáři Smrt neslavíme? Myslím, že jsem ti někdy psal, že pro nás není důležitý okamžik Smrti, ale ten důležitý a zásadní okamžik je okamžik Ježíše Krista.

  Ten slavím vždycky na konci února.


]


Stránka vygenerována za: 0.51 sekundy