Grano Salis NetworkGrano SalisGranoChatMusicalise-KnihyModlitbyD K DKřesťANtiqC H M IMOSTYNotabeneECHO 
Vítejte na Grano Salis
Hledej
 
Je a svátek má Marcela.   Vytvoření registrace
  Článků < 7 dní: 3, článků celkem: 16652, komentáře < 7 dní: 245, komentářů celkem: 429580, adminů: 60, uživatelů: 5252  
Vyzkoušejte
Jednoduché menu

Úvodní stránka

Archiv článků

Protestantské církve

Veřejné modlitby

Zpovědnice

e-Knihovna

e-Knihy pro mobily

Kam na internetu

Soubory ke stažení

Recenze

Diskusní fórum

Tvůj blog

Blogy uživatelů

Ceny Zlatá Perla

Ceny Zlatá Slza

Doporučit známým

Poslat článek


Tip na Vánoční dárek:

Recenze
Obsah
OBJEDNAT


GRANO MUSICALIS

Hudební portál
GRANO MUSICALIS
mp3 zdarma

Velký pátek

Vzkříšení


Pravidla


Kdo je online
Právě je 563 návštěvník(ů)
a 4 uživatel(ů) online:

Mikim
oko
rosmano
ivanp

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde

Polemika


Přihlášení

Novinky portálu Notabene
·Selhání pøedstavitelù Jižních baptistù pøi ochranì obìtí sexuálního zneužívání
·Sbor Bratrské jednoty baptistù v Lovosicích vstoupil do likvidace
·Informace z jednání Výkonného výboru BJB dne 10. kvìtna 2022
·JAS 50 let: Adrian Snell, trièko a beatifikace Miloše Šolce
·Online pøenosy ze setkání všech JASákù k 50. výroèí pìveckého sboru JAS
·Prohlášení tajemníka Èeské evangelikální aliance k ruské agresi na Ukrajinì
·Jak se pøipravit na podzimní vlnu?
·Kam se podìly duchovní dary?
·Bratrská jednota baptistù se stala èlenem Èeské eavngelikální aliance
·Patriarcha Kirill v Západu vidí semeništì zla a sní o vizi velkého Ruska

více...

Počítadlo
Zaznamenali jsme
116497241
přístupů od 17. 10. 2001

Život víry: Cíl Božího budování
Vloženo Neděle, 02. říjen 2016 @ 08:18:17 CEST Vložil: Tomas

Zamyšlení poslal Willy

Křesťané se věnují kázání evangelia, misii, zakládání a budování sborů, byť jsou to většinou křesťanské denominace a organizace a ne Tělo Kristovo budované skrze obdarované osoby - dary církvi v podobě apoštolů, proroků, evangelistů, pastýřů a učitelů. I když je možno se radovat z toho že je zvěstován Kristus, že věřící v Krista studují Bibli, vzdělávají se, jsou budováni a stávají se duchovními lidmi, kde je ve vší té snaze a úsilí Boží cíl?

Spása člověka je prostředek, budování a zdokonalení věřících je postup, jak Bůh získává materiál pro Boží stavbu, ale cílem je mít tu stavbu - Boží dům, Církev a její vyjádření na kterémkoliv místě (1K 1:2) skrze místní církev. Pán Ježíš Kristus ve svém největším proroctví celé Bible řekl, že na skále zjevení o tom, Kým je, vybuduje svou církev a brány podsvětí ji nepřemohou. Apoštol Pavel označil církev také jako Boží pole a Boží stavbu a jako jediný z apoštolů přijal zjevení o tom, že církev je Tělo Kristovo, jehož Hlavou je Kristus, z níž Tělo bere výživu a v Kristu spojeno dohromady jako stavba roste ve svatou svatyni v Pánu, v Němž jsou všichni věřící spolu budováni v Boží příbytek v Duchu (Ef 2:21-22). 


Pro účely království Božího však Bůh potřebuje město - Nový Jeruzalém, které vzniká zvětšením a rozšířením domu Božího v Boží svaté město, které očekával už praotec víry Abraham a které měli Židé toužebně hledat (Žd 11:10, 13:14). 

Ještě jednou tedy - spása je prostředek, jak získat materiál pro stavbu; budování věřících svatých coby údů Těla Kristova není pro ně samotné, nýbrž je shromažďováním materiálu na stavbu, ale cílem toho všeho je stavba - stavba domu a města, která se odehrává v nebesích, v Kristu-Pánu a v Duchu a tím, Kdo je stavitelem a tvůrcem toho budoucího města majícího základy je Bůh, ne člověk. Člověk jako materiál pro Boží stavbu vzniká tím, že se do něho rozdílí Bůh jako život v Kristu, tento život v člověku roste a Bůh tak vnitřně ustavuje člověka jako zlato (Boží život a přirozenost), stříbro (vykoupení) a drahé kameny (proměňující dílo Ducha Svatého skrze tlak a žár zkoušek), což jsou materiály vhodné materiály na rozdíl od dřeva, sena a slámy, což jsou hořlavé materiály pocházející z přirozeného lidského života pro Boží stavbu nevhodné, jelikož Bůh je oheň stravující, který všechno hořlavé stráví - viz 1K 3:11-16.

Boží stavba tedy vzniká zabudováním Boha do člověka a člověka do Boha, o čemž svědčí také popis Nového Jeruzaléma (Zj 21. a úvod 22. kapitoly) a čímž vzniká vzájemný příbytek Boha a člověka, kde je město-choť Beránkova Božím příbytkem a svatyně (chrám) města-Pán Bůh všemohoucí a Beránek jsou příbytkem jednoho nového souhrnného člověka jako Boží stánek s lidmi, kteří jsou královstvím kněží. Už dnes přebýváme v Kristu a Kristus v nás; spolu s Kristem si v nás, kteří milujeme  Boha, učinil příbytek i Bůh Otec, neboť Otec je v Synu a Syn v Otci. 

Všechno zde zmíněné je touhou Božího srdce podle zalíbení Jeho vůle, která by měla být i v srdci věřících v Krista, kteří pak poskytují Bohu potřebnou spolupráci a veškerý potřebný prostor pro dosažení tohoto Božího cíle a naplnění Boží touhy a potřeby. 

Kéž se nad námi Bůh smiluje, zachovává nás v Jeho lásce a spolu s námi (ne bez nás) dosáhne cíle Jeho budování. Amen.

"Cíl Božího budování" | Přihlásit/Vytvořit účet | 88 komentáře | Search Discussion
Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor.

Není povoleno posílat komentáře anonymně, prosím registrijte se

Re: Cíl Božího budování (Skóre: 1)
Vložil: zeryk v Pondělí, 03. říjen 2016 @ 17:32:23 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Ahoj

cíl života je pro mne život (Život)...ne druhý příchod, ne život po smrti, ne svaté město a ni Jeruzalém...
vznik stavby ( obrazná řeč) je narození ( znovunarození) , asi tím si myslel zabudováni Boha do člověka...
   v tom Zj. sestupuje od Boha z nebe...toho nového nebe, staré nebe již nebylo, ( vzniká (podle tebe) nebo sestupuje)) ?
  boží touhy a potřeby pro dosažení cíle : pro mne "posloužil boží vůli a zemřel"...píšeš " měla by být ", a cožpak nevěříš že on dává chtění i činění...?



Re: Re: Cíl Božího budování (Skóre: 1)
Vložil: Willy (stanislav.velicky@seznam.cz) v Pondělí, 03. říjen 2016 @ 17:50:20 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Název článku je "Cíl Božího budování" a tebou se vůbec nezabývá.


]


Re: Re: Re: Cíl Božího budování (Skóre: 1)
Vložil: zeryk v Pondělí, 03. říjen 2016 @ 17:59:16 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
vím jaký je název, fundamentalistický, jednou daný a neměnný, je to přece název.
co se mně týče samozřejmně že není , nevyžívám se v obrazech , je to trochu "modloslužba"...


]


Re: Re: Re: Re: Cíl Božího budování (Skóre: 1)
Vložil: Willy (stanislav.velicky@seznam.cz) v Pondělí, 03. říjen 2016 @ 19:35:05 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Cíl Božího budování tě zjevně nezajímá, tak proč se k článku vyjadřuješ? 


]


Re: Re: Re: Re: Re: Cíl Božího budování (Skóre: 1)
Vložil: zeryk v Pondělí, 03. říjen 2016 @ 19:43:54 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
vyjadřuji cíl života čí žití, ...neb lépe jest žíti než očekávati budování... no a proč ty neodpovíš, "sestupuje  nebo se buduje" ?



]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cíl Božího budování (Skóre: 1)
Vložil: Willy (stanislav.velicky@seznam.cz) v Pondělí, 03. říjen 2016 @ 20:01:07 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Pán Ježíš Kristus buduje svou Církev jako Otcův dům tím, že rozdílí sám sebe jako všeho Kým a čím je, všechno, co vykonal a všeho dosáhl, do Božího vyvoleného vykoupeného lidu jako náš život. Církev je tak defacto nárůstem Krista jako života ve věřících svatých. Proto církev jako Boží stavba roste nikoli jako budova, ale v životě, nárůstu života, který udílí v hojnosti, tj. přetékajícím způsobem. Mimo Krista a Jeho život, zaopatření a milost není žádné budování Boží stavby, ať už domu nebo města. 


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cíl Božího budování (Skóre: 1)
Vložil: timg v Pondělí, 03. říjen 2016 @ 20:18:53 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Ano, Pán Ježíš vystavěl a buduje zbořený Davidův dům, tak jak psáno u proroků i z pohanů a tak i pohané budou pomáhat . A tohle se naplnilo:


‚Toto praví Hospodin zástupů: Hle, přijde muž jménem Výhonek, vyraší odspodu; ten zbuduje Hospodinův chrám.
13  Ano, on zbuduje chrám Hospodinův a bude obdařen velebností. Bude sedět na svém trůnu a vládnout a bude na svém trůnu knězem; mezi obojím bude pokojná shoda.‘
14  Tiára pak bude v Hospodinově chrámě pamětním znamením Chelemovi, Tóbijášovi, Jedajášovi a Chénovi, synu Sefanjášovu.
15  I vzdálení budou přicházet a pomáhat při budování Hospodinova chrámu. ‚I poznáte, že mě k vám poslal Hospodin zástupů,‘ ovšem, budete-li opravdu poslouchat Hospodina, svého Boha.“ (Za 6:12-15)


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cíl Božího budování (Skóre: 1)
Vložil: tele (123tele@seznam.cz) v Pondělí, 03. říjen 2016 @ 20:22:42 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Nic mi to neřeklo ... není to ani v mystickém jazyku 'sod'. Co je to.pro tebe 'přetékat životem'? Zkus to popsat normálním běžným jazykem, Willy. Co to pro tebe znamená zcela prakticky.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cíl Božího budování (Skóre: 1)
Vložil: timg v Pondělí, 03. říjen 2016 @ 20:29:29 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Mal 3,20  Ale vám, kdo se bojíte mého jména, vzejde slunce spravedlnosti se zdravím na paprscích. Rozběhnete se a budete poskakovat jako vykrmení býčci .

J 10,10  Zloděj přichází, jen aby kradl, zabíjel a ničil. Já jsem přišel, aby měly život a měly ho v hojnosti.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cíl Božího budování (Skóre: 1)
Vložil: Willy (stanislav.velicky@seznam.cz) v Pondělí, 03. říjen 2016 @ 20:44:47 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Přetékat životem pro mne znamená mít ho hojnost (J 10:10b), víc než dost, víc než potřebuji, protože ho nemám jen pro sebe, ale i pro lidi kolem sebe. Boží život je řeka, která má téct, není to stojatá s*****utá voda, ale voda života, která teče do mne a skrze do druhých.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cíl Božího budování (Skóre: 1)
Vložil: tele (123tele@seznam.cz) v Pondělí, 03. říjen 2016 @ 21:21:51 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Ale já se ptal na životní praxi. Ne na tvá obrazotvorná vyjádření. Ale jistě, slovem prý nezarmoutíš ... tedy hladového ano.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cíl Božího budování (Skóre: 1)
Vložil: Willy (stanislav.velicky@seznam.cz) v Pondělí, 03. říjen 2016 @ 21:30:50 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Životní praxe je taková, že se o tu hojnost života musím s někým podělit a nenechat si ho jen pro sebe.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cíl Božího budování (Skóre: 1)
Vložil: tele (123tele@seznam.cz) v Pondělí, 03. říjen 2016 @ 21:49:10 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
A co tak pro to žít? Tvořit. Nejen, co zbude ...


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cíl Božího budování (Skóre: 1)
Vložil: Willy (stanislav.velicky@seznam.cz) v Pondělí, 03. říjen 2016 @ 21:53:53 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Nerozumím. Bůh nechce, abych tvořil, nýbrž spolupracoval. Ty považuješ hojnost za to, co zbude?


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cíl Božího budování (Skóre: 1)
Vložil: tele (123tele@seznam.cz) v Pondělí, 03. říjen 2016 @ 22:20:43 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Jistěže chce, abys tvořil, Willy. To je takový ten dar, kterým se tvoří nějaké dílo a přikládají se k němu ruce. Tak jako zemědělec pracuje, rozorá pole, pohnojí, urovná, vezme semeno z úrody, co sklidil před rokem a rozeseje ho, pak ho zaorá ... a od svého díla odpočine. A tehdy učiní příroda sama, čehož zemědělec není schopen. Dá těm semenům vzklíčit, zavlažuje je, osvěcuje, zahřívá, dává jim vzrůst a dozrání. A pak zase v pravý čas přijde zemědělec a vše sklidí. Nezasévá jen ke své spotřebě, ale pro jiné, ponechává si jen potřebný díl, ale drtivou většinou sytí druhé a ponechává si semeno k setbě. Je to tvořivá tvrdá práce a Bůh ji požehnává. Když bude ten zemědělec nerozumný, zaseje do skalnaté půdy a do roští nebo na udusanou půdu. A Bůh jemu dílu nepožehná, jako i tomu, kdo ponechává ruce v klíně a čeká, co spadne z nebe, aby nakrmil jen sebe. Hojnost darů - hojnost tvorby .. A kdo zasévá pro sebe ( tělo), ze sebe (z těla) sklidí zánik. Hojnost života je hojností práce pro druhé. Není to Bohu-libé? Čeho si užíváš více? 


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cíl Božího budování (Skóre: 1)
Vložil: Willy (stanislav.velicky@seznam.cz) v Pondělí, 03. říjen 2016 @ 22:36:06 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Tvůj příspěvek je o něčem jiném než článek.

Hojnost života je hojností práce pro druhé. Nikoli, hojnost života je prostě více než dost života.

Není to Bohu-libé? 

Bůh nepovolal člověka pracovat, nýbrž žít Jeho životem pro Jeho vyjádření zastupování v Jeho panování nad zemí. Potřeba práce je následek pádu a součástí soudu nad člověkem.

Čeho si užíváš více? 

Já si chci užívat života a sdílet jej se všemi, které mi Bůh dal. Bude-li to znamenat práci, budu pracovat; bude-li to znamenat něco jiného, budu dělat něco jiného, ale vždy to, co chce Pán, který mi ten život dal a který je tím životem.



]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cíl Božího budování (Skóre: 1)
Vložil: tele (123tele@seznam.cz) v Úterý, 04. říjen 2016 @ 08:13:57 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Promiň, Willy, ale takový nesmysl jsem už dlouho nečetl. I do Edenu totiž byl člověk postaven, aby zahradu obdělával a opatroval ... Bůh k tomu povolal člověka, aby činil to, k čemu ho stvořil. Potřeba pracovat, tedy tvořit, je jedna z nejzákladnějších potřeb člověka. A co píšu, je k článku - bez toho dokonce ten tvůj článek je k ničemu.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cíl Božího budování (Skóre: 1)
Vložil: Willy (stanislav.velicky@seznam.cz) v Úterý, 04. říjen 2016 @ 15:11:22 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Obdělávat a střežit zahradu Eden neměla být práce ve smyslu prokletí a soudu v Gn 3:17-19, 23 ... budiž kvůli tobě prokleta země: S námahou z ní budeš jíst po všechny dny svého života. Bude ti vydávat trní a bodláčí a budeš jíst polní rostliny. V potu své tváře budeš jíst chléb, dokud se nenavrátíš do země, neboť jsi z ní vzat. Prach jsi a do prachu se navrátíš. Proto Hospodin Bůh poslal člověka pryč ze zahrady Eden, aby obdělával zemi, z níž byl vzat. 

Kromě toho člověk měl jíst ze stromu života, přijmout tak do sebe Boží život a všechno dělat ve spolupráci s Bohem, který je zdrojem všeho, moudrostí, silou a veškerým zaopatřením. To pak není práce ve smyslu námaha a starost, ale radost. To jsem měl na mysli a omlouvám se, jestli jsem se vyjádřil poněkud neobratně. 


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cíl Božího budování (Skóre: 1)
Vložil: Kjubik (forrest.gump.junior@gmail.com) v Úterý, 04. říjen 2016 @ 08:34:51 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Zdravím Willy a zároveň promiň. Tvým odpovědím nerozumím a přijdou mi hodně scestné.

Nikoli, hojnost života je prostě více než dost života.
Spíše souhlasím s "tele" než s tebou. Jak se pozná člověk, že má více než dost života? Nemyslím, teď Život s velkým Ž, protože je Ježíš Kristus (Bůh) ale jen s malým ž.

Bůh nepovolal člověka pracovat, nýbrž žít Jeho životem pro Jeho vyjádření zastupování v Jeho panování nad zemí. Potřeba práce je následek pádu a součástí soudu nad člověkem.
Nevím jak to máte u vás v Brně, ale u nás to je tak, že když někdo má obdělávat zahradu nebo obdělává zahradu, tak už vlastně pracuje. V Písmu Svatém co mám já je tento verš: Hospodin Bůh vzal člověka a umístil ho v zahradě v Edenu, aby ji obdělával a střežil. V tvém překladu tento verš chybí? Nebo to obdělávání vlastně není žádná práce?

Promiň Willy, ale tento tvůj komentář mi přijde spíše jako "zbožné fráze" co možná více méně můžou korespondovat s tvým životem, ale pořád jsou to jen fráze.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cíl Božího budování (Skóre: 1)
Vložil: Dzehenuti v Úterý, 04. říjen 2016 @ 09:06:57 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
S Willym souhlasím. Jinak s fyzického hlediska je práce jakákoliv vynaložená síla.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cíl Božího budová (Skóre: 1)
Vložil: Kjubik (forrest.gump.junior@gmail.com) v Čtvrtek, 06. říjen 2016 @ 00:49:06 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Je dobře, že s Wilym souhlasíš. Možná ty budeš schopen vysvětlit rozdíl mezi Willyho tvrzením: Bůh nepovolal člověka pracovat, nýbrž žít Jeho životem pro Jeho vyjádření zastupování v Jeho panování nad zemí a tvrzením Bible: Hospodin Bůh vzal člověka a umístil ho v zahradě v Edenu, aby ji obdělával a střežil. Já v tom vidím Boží povolání aby člověk pracoval. Ty ne? Jak to tedy vidíš ty?



]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cíl Božího bu (Skóre: 1)
Vložil: Dzehenuti v Čtvrtek, 06. říjen 2016 @ 08:08:13 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Proto Hospodin Bůh člověka vyhnal ze zahrady Eden, aby obdělával zemi, z níž byl vzat. Z toho jasně pramení, že původní náplň člověka byla spíše jako strážce a hospodáře země s kterou byl v harmonií.  Dále pak mohl zemi obdělávat duchovně - duchem a ne tělem (jako po vyhnání).  Nebo si snad myslíš, že Bůh vše vytvořil rukama a lopatou :O) ???







]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cíl Božíh (Skóre: 1)
Vložil: Kjubik (forrest.gump.junior@gmail.com) v Neděle, 09. říjen 2016 @ 17:19:45 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Proto Hospodin Bůh člověka vyhnal ze zahrady Eden, aby obdělával zemi, z níž byl vzat.
Asi ne, kámo :). Protože ten verš, co jsem uvedl je o obdělávání zahrady, ne ten co je později již po pádu člověka o obdělávání země.

Dále pak mohl zemi obdělávat duchovně - duchem a ne tělem (jako po vyhnání).
Prosím Dzehenuti popiš jak se duchovně obdělává duchovně zahradu.
 

Nebo si snad myslíš, že Bůh vše vytvořil rukama a lopatou :O) ???
Kámo a co do toho mícháš Pana Boha? Bavíme se o lidské práci ne to co Pan Bůh udělal. :) Takže to co si mám snad myslet je trochu mimo z tvé strany. :).


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cíl B (Skóre: 1)
Vložil: Dzehenuti v Neděle, 09. říjen 2016 @ 23:11:08 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Bůh udělal člověka podle svého obrazu, pokud Bůh nepotřeboval ke stvoření lopatu :) zcela jistě ji nepotřeboval ani člověk v ráji.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cíl Božího bu (Skóre: 1)
Vložil: tele (123tele@seznam.cz) v Čtvrtek, 06. říjen 2016 @ 19:45:50 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Kjubiku, víš, tohle nemá smysl. Mnozí vidí své spasení v tom, 'že již nebudou pracovat'. Napomínal takové i apoštol Pavel. Pracovitost mají za prokletí, ale stejně i to, že člověk získal poznání 'dobrého a zlého'. Země byla prokleta Bohem. Už nerodí 'sama o sobě' jako těm, kdo nemají 'vědění'. Jaký to byl pro Adama vlastně trest? Že se bude muset o půdu starat, pečovat, obdělávat ji, osévat, sklízet, tvořit, rozhodovat se, vytvářet stravu? Jaký to trest pro vědomé a obdařené moudrostí? I Šalamounovi Bůh přidal k jeho moudrosti, o kterou Boha požádal a prosil, ale nenabyl bez Božího dovolení a obdarování, bohatství i slávu i moc. Když Adam s Evou nebyli 'vědomí', neměli poznání, nestarali se. Obdělávali zahradu, střežili ji, ale vše nechali na půdě a Bohu, co z ní vyroste. Po hříhu 'dospěli' z dětství. Vážím si Evy, že porozuměla tomu, že je dobré být vědomým a poznávat a umět rozlišit zlo od dobrého ;-) Stát se dospělým. Že měla tu odvahu. Ač tedy měla o to Boha požádat. Ale za to uvědomění si sebe, jako člověka, jsem rád. V čem spočíval hřích prvních lidí? Že utrhli z ovoce poznání? Někteří snad rádi koláče bez práce, pečené holuby padající z nebe, neznalost a nevědomost ... ironie? nee. Trest byl požehnáním ... vše je k dobrému těm, kdo (Bohu) věří ... ;-) tak k zamyšlení, co vidíme jako 'ráj' ... Člověk nabyl poznání ... nyní může spravovat zemi ... jenže něco se pokazilo ... už u žalobníka Ábela ... stále jeho krev křičí k Bohu a žaluje ... patadox?


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cíl Božíh (Skóre: 1)
Vložil: Dzehenuti v Čtvrtek, 06. říjen 2016 @ 23:09:33 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Njn ty ses jak mormon ...ti taky slavi to, ze Eva kousla do Jablka.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cíl B (Skóre: 1)
Vložil: tele (123tele@seznam.cz) v Pátek, 07. říjen 2016 @ 06:12:45 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
No, já to neslavím, ale jsem rád.
Mormon nejsem a ono to není zrodem mormonské.
V dědičný hřích nevěřím, tak mi nebrání si Adama a Evy vážit.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: C (Skóre: 1)
Vložil: Dzehenuti v Pátek, 07. říjen 2016 @ 07:59:47 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Já v dědičný hřích věřím a potvrzuje ho bible.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1)
Vložil: tele (123tele@seznam.cz) v Pátek, 07. říjen 2016 @ 09:48:53 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Vím, že tak věříš, Dzehenuti a respektuji.
Nesouhlasím však. Písmo mi nic takového jako dědičnost hříchu, že by mohl být zděděn hřích, vina, přestoupení, provinění nebo trest, odplata či odměna, nepotvrzuje a není to ani naukou Tóry.
Je to v protivě tomu, co je psáno o Boží spravedlnosti a milosrdenství.
Bůh nikoho netrestá za hřích a vinu jeho rodičů. Každého jednoho trestá za jeho vlastní hřích a každému jednomu se za jeho dobrotu odměňuje a každému jednomu odpouští jeho vlastní hříchy z jeho vlastního pokání a každého jednoho přijímá pro jeho vlastní víru jemu. Každého jednoho zachraňuje z jeho hříchů.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1)
Vložil: Dzehenuti v Pátek, 07. říjen 2016 @ 10:27:39 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
No jenomže ty se na to díváš trochu jinak. Já se na to dívám tak, že všechno lidstvo má jednoho společného ducha (Adamova), který se přelévá do duší/těl novorozených (kde pak i samotná duše/tělo je geneticky určené). Jestli mi tedy rozumíš :
1. Lidi si myslí, že nově narozené lidské dítě/duše dostává ducha od Boha Otce2. Je to ale tak, že dostáváme ducha Adamova, který se přelévá jakoby skrz spojené nádoby3. No a Ježíš to je vlastně lidská duše/tělo ale ducha má přímo do OTCE neboť je z OTCE (druhý adam)
Tedy my, díky prvního Adama jsem upadli ve smrt, Díky druhého Adama máme možnost obnovit svého Svatého Ducha....což je pomyslný chléb života, kterýho je dost pro všechny (viz. rozdávání chleba) a kdo tedy chápe pořádně bibli, tak ví, že tén chléb je Svatý Duch jediný Bůh.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1)
Vložil: Dzehenuti v Pátek, 07. říjen 2016 @ 11:10:40 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Takže jistě chápeš jak celá ta eucharistie je velká fraška a velké nepochopení Krista. Kristus ...to přímo on je Svatým Duchem (Chlebem), který se zde vylil(rozdrolil) a jedině on má pravomoc křtít duchem svatým, protože on je Svatý Duch.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1)
Vložil: tele (123tele@seznam.cz) v Pátek, 07. říjen 2016 @ 14:57:45 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Já tedy ani 'eucharistii = díkůvzdání' za žádnou frašku nemám. A nemám ani za frašku, když jiní vzdávají Bohu svůj vděk. Mám to za vážný projev vděčnosti Bohu. Ty máš ale na mysli asi ono 'svaté přijímání (a rozdílení) těla Kristova', v protestantských církvích jako 'vydluhování večeře či památky Pàně', během eucharistie. No a ani to nemám za žádnou frašku, ač mám za špatnou tu tradici - způsob, jakým se to děje a pro dogma 'zpřítomňování těla kristova' v oplátce či chlebu a ve vínu'. Za pravou eucharistiji s vysluhováním těla Kristova mám to, co se mělo dít i v Korintském sboru, ale nedělo, protože mnozí sami sebe nerozsuzovali a zahanbovali ty, co nic neměli a nepřinesli, a tak mezi nimi byli mnozí neduživí a také i umírali a to zcela reálně a nikoli 'duchovně'. Rozdílení (lámaní) chleba bylo tedy naprosto praktickým a reálným dějem vzdávání díků Boha a stolem, při němž vysluhoval sám Kristus skrze Ducha a rozdílel skrze své tělo svému tělu pokrm. A tak se všichni nasytili i 'duchovně'. Boží Slovo zjevené Duchem se naprosto reálně stalo tělem (skutkem) a přineslo obživu a nasycení a uvědomění a víru všem. Avšak ne tak tehdy, co Pavel káral, že to není 'stolování Páně'. 

A Krista za Ducha svatého také rozhodně nemám.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1)
Vložil: Dzehenuti v Pátek, 07. říjen 2016 @ 15:04:39 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Tak si zřejmě ještě nepoznal pravdu. To, že je Kristus Svatý Duch stejně jako Otec je z bible zcela jasné.
Amen, amen, pravím vám, kdo věří ve mne, má život věčný. Já jsem chléb života. Vaši otcové jedli na poušti manu, a zemřeli. Toto je chléb, který sestoupil z nebe; kdo z něho jí, nezemře. Já jsem ten chléb živý, který sestoupil z nebe; kdo jí z tohoto chleba, živ bude navěky. A chléb, který dám, jé mé tělo, dané za život světa.O kterém tělu Ježíš praví ? O svém duchovním, jehož krví je Svatý Duch  anebo o tom pozemském z krve a vody ???


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1)
Vložil: tele (123tele@seznam.cz) v Pátek, 07. říjen 2016 @ 16:31:49 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Jistě, klasická potvrzenka "zbožštělých". Nepoznal jsi pravdu ... to není pravda ... z bible je to zcela jasné ... atd. Tvé představy o nějakém duchovním těle s krví "ducha svatého" nesdílím. Mám za to, že řekl Ježíš:  Duch je ten, který obživuje, tělo nic neznamená. Slova, která jsem vám pověděl já, jsou duch a jsou život. Tak já raději tento chlebíček ducha a života, co ho "pověděl" Ježíš.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1)
Vložil: tele (123tele@seznam.cz) v Pátek, 07. říjen 2016 @ 11:42:13 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Vím, že máš svou představu o duchu Bohem darovaném člověku, který ho pak plozením těla rozmnožuje a předává. No a já nesouhlasím. Bůh totiž každému jednomu člověku, který po zemi chodí, dává dech a ducha. A všechny naše dny předem poznal, postupně jak jdou a dříve než jediný z nich nastal. Dříve než jsme povstali, všechno zvěděl. Každého si vyvolil už v těle našich matek, než jsme byli počati. A duch náš je částí, jednotlivým podílem každého z nás jeho ducha. Bůh svého ducha rozdílí lidem. Po lidech dědíme tělo, ale duší živou se stáváme darem jeho ducha jím každému jednomu člověku udíleným. Dává 'povstat' našemu duchu, dříve než jsme počati tělesně, Bůh 'vidí' zná náš zrod - počátek - genesis. Dříve než je tělo, je učiněna naše 'duchovní forma', pidle které jsme tvořeni každý jeden z nás. Díky tomu jsme jedinci svého druhu podle těla. 

Willy má své 'tož tak', ty své 'bible to jasně říká', 'kdo ji pořádně rozumí', jiný je 'student bible'  a ... 

No a já tyto vaše 'hry' nehraju. ;-)



]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1)
Vložil: Dzehenuti v Pátek, 07. říjen 2016 @ 12:07:41 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
No a máš pro své tvrzení nějaké verše biblické, které ti potvrdí, že nově narozené dítě dostává ducha přímo od Boha ?


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1)
Vložil: Dzehenuti v Pátek, 07. říjen 2016 @ 12:14:41 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Já pro své tvrzení mám oporu v bibli. Týká se to veršů kdy Bůh vzal z ducha Mojzisova a presunul ho na další staresiny...aby s nim sdileli bremeno. A pak hlavni opora je Jezis, kdyby totiž deti dostavali nového ducha...nemusel by Jezis vůbec prijit.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1)
Vložil: Dzehenuti v Pátek, 07. říjen 2016 @ 12:16:45 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
24Mojžíš tedy vyšel ven a vyřídil Hospodinova slova lidu. Shromáždil sedmdesát z lidu stařešinů a postavil je okolo Stanu. 25Tehdy Hospodin sestoupil v oblaku a mluvil s ním. Vzal z Ducha, který byl na Mojžíšovi, a udělil jej těm sedmdesáti stařešinům. Jakmile na nich Duch spočinul, prorokovali, ale pak už nikdy. 26Dva muži ovšem zůstali v táboře; jeden se jmenoval Eldad a druhý Medad. Protože byli na seznamu, spočinul Duch i na nich (ačkoli nevyšli ke Stanu), a tak prorokovali v táboře. 27Jeden mládenec přiběhl a oznámil Mojžíšovi: „Eldad a Medad prorokují v táboře.“ 28Jozue, Nunův syn, který byl od mládí Mojžíšovým pomocníkem,a na to řekl: „Mojžíši, pane můj, zabraň jim v tom!“ 29Mojžíš mu odpověděl: „Ty kvůli mně žárlíš? Kéž by všechen Hospodinův lid byli proroci! Kéž by jim Hospodin udělil svého Ducha!“ 30A tak se Mojžíš se stařešiny Izraele vrátil do tábora.
tak stejně to bylo i při stvoření Evy.. dostala jak tělo tak ducha Adamového... a tak je to i s lidským pokolením.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1)
Vložil: tele (123tele@seznam.cz) v Pátek, 07. říjen 2016 @ 13:17:03 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Viz. můj předchozí komentář.
Všichni tedy, kdo 'mluví jazyky a prorokují' jsou znovuzrozeni předávaným duchem proroctví. Ostatní uvěřili nadarmo.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1)
Vložil: tele (123tele@seznam.cz) v Pátek, 07. říjen 2016 @ 13:10:22 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
A oni starší izraelských kmenů nebo také Jozue nebo Elíša nebo učedníci Ježíšovi nebo Samařané nebo ti z domu Kornéliova nebo učedníci Janovi, co na ně Pavel vložil své ruce atd. se narodili z Mojžíše, Eliáše, Ježíše, Petra, Jana, Pavla ..? Dar Ducha svatého je pro tebe lidský duch pocházející z Boha? No, jestli máš 'ducha proroctví a zjevení' za božskou bytost, pak jistě. Pro mne je výraz 'duch svatý' terminus technicus pro dar 'toho základního daru poznání a zjevení boží šechiny (přítomnosti, živého vědomí - uvědomění si Boha). Není pro mne ani Bohem ani osobou Boha, ale Božím působením a jednáním, nikoliv fundament, ale vyjádřená abstrakce - jako např. muzika, vítr, láska.
Nemám tvou představu ... co s tím natropíš? ;-)


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1)
Vložil: Dzehenuti v Pátek, 07. říjen 2016 @ 13:31:41 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Pokud jde o vkladání rukou je jasné, že tímto na nich spočinul Svatý Duch (Ježíšův) ale na příkladu s Mojžíšem lze vidět, že to nemusí být trvalý stav. Dar Svatého Duch je dar přímo od "OTCE" ale Ježíš protože byl sám Svatý Duch ho mohl předávat...napňovat jím ostatní. Tak jak už jsem říkal v podobenství o chlebu...tén chléb je v podstatě Ježíš-Svatý Duch a je neomezený...bohužel Eucharistie z toho udělala neskutečnou frašku a Bohu nelibé divadlo.šechina to je přítomnost Boha - Svatého Ducha
Vedl jsem dnes ještě dialog s mým učitelem. Který mi to trochu více ujasnil. Tedy Svatého Ducha máme každý uvnitř své duše/těla, jak už jsem kdysi psal...jakoby sazenička. No a ta sazenička je obklopena a umrtvena tělem/duší. Křest vodou tuto sazeničku oživí a ta sazenička by se měla rozrůst jak těsto v díži (tím je ta díže je naše duše/tělo). No a takhle to měl jen jeden jediný člověk a to Ježíš...proto držitel 7 hvězd. Svatý Duch byl naplněn až po okraj jeho duše..nebylo v něm nic nečistého (už od narození). Kdykoliv něco činil, léčil, předával svého ducha...tak poté se modlil k "OTCI" (nekonečný Svatý Duch) a ten pak jeho duši jakoby doplnil sám sebou.
Svatého Ducha tedy někomu může dát jedině sám Svatý Duch, protože je to jediný Bůh. Pokud tedy Bůh někoho naplnil svým Duchem...tak jak to vidíme z bible, pokud to byla jeho vůle tento člověk pak mohl Svatého Ducha předat dalšímu ( ale nejedná se o trvalý stav, ti lidi co ho nabyjí ho mají dočasně většinou..).Tedy nejlepší formou bylo přesně to co udělal Ježíš. Vylil sám sebe Svatého Ducha na Zemi a písmo Boží je tu jako návod k tomu co máme udělat abychom ho přijali a on přijal nás. My ho přijímáme křtem vodou on nás přijímá křtem Svatým Duchem...protože on sám je Svatý Duch...a to je taky symbol poselství poslední večeře !!!.Ten chléb, to je Svatý Duch - samotný Kristus, který je zde na zemi a čeká na jeho přijetí a je mu líto oveček, které to nepochopili. Pohár s vínem pak "OTEC" z kterého proudí nekonečný proud Svatého Ducha.



]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1)
Vložil: Dzehenuti v Pátek, 07. říjen 2016 @ 13:36:22 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Připravuji na to téma článek "Kde je Ježíš právě teď ?" kterým budu chtít i oslovit lidi pro oživení církve.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1)
Vložil: tele (123tele@seznam.cz) v Pátek, 07. říjen 2016 @ 15:53:25 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Kde je Ježíš právě teď? No včera byl u ženy, co byla zbita přítelem a utíkala silnicí a měla namířeno na 30 km k mamince a dětem do stejného městečka mého bydliště ... 


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1)
Vložil: tele (123tele@seznam.cz) v Pátek, 07. říjen 2016 @ 15:47:27 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Ježíš sám sebe na nikoho nevylil.
On měl Ducha svatého v plnosti bez odměřování. Měl plné zjevení Boha. Křtí Duchem svatým, tím Duchem, kterého od Boha přijal a nyní ho rozdílí přijímajícím vírou v Krista.
Tak například v NZ se píše o několaterém naplnění Duchem svatým apoštola Petra, Pavla, Ananijáše, ale vlastně přemnoha věřících a to k určitým událostem a pověřením.
Skrze vodu křtu (mikve) nepřijali Ducha svatého ani apoštolové ani Samařané ani kdo byli v domě Kornéliově ani Pavel ani Apollos ani učedníci Janovi, co na ně Pavel vložil ruce, ani Galatští ani Korintští ... ani Ježíš, všichni ti ho obdrželi skrze víru z víry a 'z Nebes'. Ani Ježíše za Krista nikdo skrze vodu křtu nepřijal.
Znám jediný chléb, kterým Bůh živí duši člověka a je jím Každé Slovo (každý Výrok) pocházející z Božích úst.
Na krkolomné domyšlenky, jak si uspořádat nějakou trojici v jedno, jak to máš ty, nevěřím. Přijde mi to naprosto stejné, jako u těch, kterým oponuješ. Naprosto zbytečně, jde jen o jiné vyjádření toho stejného. Nezbytostněný Bůh, zbytostněný Bůh, zbytostnitelný Bůh a ti tři jsou jeden a ten stejný Bůh ... rozdíl nevidím.
Respektuji, že tak věříš a že zase oni tak věří. Jsem hold mimo ... ;-)
Bořit nikomu jeho představy nechci, v určitém zorném pohledu každého mohou mít lidé v detailech daleko přesnější poznání než já, ačkoliv se i v základu vyznání různím od nich. Ničí vyznání a způsoby nemám za 'frašku', ale za vážný projev víry dotyčného, byť třeba nesouhlasím a oponuji či připomínkuji. 





]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1)
Vložil: tele (123tele@seznam.cz) v Pátek, 07. říjen 2016 @ 12:44:23 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
No mám. Co jsem asi tak vypisoval? ;-) Nic ti to neříká? Slova Mojžíšova, Jóbova, Davidova, Šalamounova, Pavlova ...


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1)
Vložil: Dzehenuti v Pátek, 07. říjen 2016 @ 12:49:43 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Přímo verše napiš konkrétní si to už najdu sám.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1)
Vložil: tele (123tele@seznam.cz) v Pátek, 07. říjen 2016 @ 13:12:37 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Opravdu ti ta má slova nic z bible nepřipomínají? I tak dohledáš. Snaž se. ;-)))


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1)
Vložil: Willy (stanislav.velicky@seznam.cz) v Pátek, 07. říjen 2016 @ 17:36:58 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Peťo, máš za to, že si hraju?


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1)
Vložil: tele (123tele@seznam.cz) v Pátek, 07. říjen 2016 @ 21:36:19 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Ve smyslu toho, že jsi o své pravdě (pro tebe o Boží pravdě tobě zjevené a tebou poznané) naprosto přesvědčen, nikoliv. Nepochybuji o tom, že to, co píšeš, myslíš naprosto vážně a věříš tak tomu. Ale právě v tom já spatřuji tu záludnost 'hry o pravdu', že nikdo nesmí jakkoliv zpochybnit ani záporně připomínkovat to, čemu věříš a máš za pravdu. Ten druhý je pak tím, kdo ještě nepoznal a ty už nejsi už schopen poznávat tak, jak bys poznat měl. Nepochybovat o své pravdě a mít za neomylné své poznání vede k domýšlivosti a k opovržení poznanou pravdou druhého. Takovou 'hru o pravdu' hrát nechci.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1)
Vložil: Willy (stanislav.velicky@seznam.cz) v Pátek, 07. říjen 2016 @ 22:01:04 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Nepochybuji o tom, že to, co píšeš, myslíš naprosto vážně a věříš tak tomu. Ale právě v tom já spatřuji tu záludnost 'hry o pravdu', že nikdo nesmí jakkoliv zpochybnit ani záporně připomínkovat to, čemu věříš a máš za pravdu. 

Kdybych takovou "hru" hrál, pak by to možná platilo, ale tady se takové zpochybňování, oponování a záporné připomínkování běžně děje a j á s tím nemám problém, kromě toho, že bych si přál, aby to, co jsem přijal od Pána, přijal každý.

Nepochybovat o své pravdě a mít za neomylné své poznání vede k domýšlivosti a k opovržení poznanou pravdou druhého. Takovou 'hru o pravdu' hrát nechci.

No, mě však právě "mé" poznání pravdy vede spíše k pokoře a rozhodně ne k pohrdání kýmkoliv. To, že si necením něčí víry, která není vírou Boží, je věc jiná, protože se netýká osoby člověka. A fakt, že nenávidím to, co nenávidí Bůh, také není domýšlivost. Takže takovouto "tvou" 'hru o pravdu' opravdu nehraju a též hrát nechci.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1)
Vložil: tele (123tele@seznam.cz) v Pátek, 07. říjen 2016 @ 22:36:40 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
To, že si necením něčí víry, která není vírou Boží, je věc jiná ...

To je ta hra ... Willy rozhoduje co je a co není vírou Boží ...


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1)
Vložil: Willy (stanislav.velicky@seznam.cz) v Pátek, 07. říjen 2016 @ 22:46:15 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
willy v žádném případě nerozhoduje, co je a co není víra Boží - o tom rozhoduje  toliko Bůh! Fakt, že to willy napíše, neznamená, že o tom rozhodl willy.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1)
Vložil: tele (123tele@seznam.cz) v Pátek, 07. říjen 2016 @ 23:13:35 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
To, že to Willy napíše, znamená, že tak káže sám Bůh. Jsi lepší než apoštol Pavel. Jseš si toho vědom? Zase ta tvá 'hra pravdy', Willy. Nebudu s tebou hrát tu hru. Příčí se mi to.
Pozdrav raději Alex. Bůh Vám dej dobré bydlo. :-)


 


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1)
Vložil: Willy (stanislav.velicky@seznam.cz) v Pátek, 07. říjen 2016 @ 23:46:21 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Znovu opakuji, že žádnou hru nehraju a hrát nebudu. Připadá-li ti to všechno jako hra, pak ji hrát nechci - na to jsou Boží věci příliš vážná věc.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1)
Vložil: tele (123tele@seznam.cz) v Sobota, 08. říjen 2016 @ 06:19:34 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
To jistě.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cíl Božího budování (Skóre: 1)
Vložil: zeryk v Pondělí, 03. říjen 2016 @ 20:29:48 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
víš ,že píšeš v obrazech?



]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cíl Božího budování (Skóre: 1)
Vložil: timg v Pondělí, 03. říjen 2016 @ 20:32:30 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
J 10,10  Zloděj přichází, jen aby kradl, zabíjel a ničil. Já jsem přišel, aby měly život a měly ho v hojnosti.




]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cíl Božího budování (Skóre: 1)
Vložil: zeryk v Pondělí, 03. říjen 2016 @ 20:47:35 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
církev jsou pro tebe konkrétní lidé? nebo imaginární, někdo kdosi...


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cíl Božího budování (Skóre: 1)
Vložil: timg v Pondělí, 03. říjen 2016 @ 20:58:59 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Z milosti Boží , Církev se skládá z konkrétních lidí, vykoupených beránkovou krví. 


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cíl Božího budování (Skóre: 1)
Vložil: zeryk v Pondělí, 03. říjen 2016 @ 21:03:00 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
jak jinak vyjádřit že se "skládá" ?


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cíl Božího budování (Skóre: 1)
Vložil: timg v Pondělí, 03. říjen 2016 @ 21:14:20 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Při vší úctě a pokoře, každá stavba se skládá - roste - buduje se. Tak i Davidův dům... V milosti a pokoji nechť se tedy celá stavba rozhojňuje v poznání Boha a Ježíše, našeho Pána.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cíl Božího budování (Skóre: 1)
Vložil: zeryk v Pondělí, 03. říjen 2016 @ 21:27:47 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
konkrétní lidé, konkrétní situace....žádné obrazy, žádná obrazotvornost , fantazie...ale skutečný život


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cíl Božího budování (Skóre: 1)
Vložil: Willy (stanislav.velicky@seznam.cz) v Pondělí, 03. říjen 2016 @ 21:34:59 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Věci života je mnohdy docela těžké vyjádřit lidskými slovy a pak jsou obrazy lepším vyjádřením.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cíl Božího budování (Skóre: 1)
Vložil: timg v Pondělí, 03. říjen 2016 @ 22:22:24 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Vždyť jsem ti výš odpověděl, že církev se skládá konkrétních lidí, vykoupených beránkovou krví. Z lidí, kteří žijí konkrétní život v konkrétních situacích.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cíl Božího budování (Skóre: 1)
Vložil: Willy (stanislav.velicky@seznam.cz) v Pondělí, 03. říjen 2016 @ 20:46:52 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Vím, a ...?


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cíl Božího budování (Skóre: 1)
Vložil: zeryk v Pondělí, 03. říjen 2016 @ 20:54:58 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
no...dal li ti Bůh tuto míru víry, budiž, pochopil jsi že já ji nemám podobnou,
a o nic víc nejde.



]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cíl Božího budování (Skóre: 1)
Vložil: Willy (stanislav.velicky@seznam.cz) v Pondělí, 03. říjen 2016 @ 21:33:00 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
No jo, no, pochopil, co s tím naděláme. 


]


Re: Cíl Božího budování (Skóre: 1)
Vložil: martino v Pondělí, 03. říjen 2016 @ 21:07:36 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
To jsou zase pohádky na dobrou noc.....to se všichni tady zbláznili?



Re: Re: Cíl Božího budování (Skóre: 1)
Vložil: Myslivec v Úterý, 04. říjen 2016 @ 09:07:15 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Sestro!
Ano doktore.
Prosím hlavně mu neodporujte, ať si myslí, že se všichni zbláznili. A ať si nezapomene před spaním vzít léky. Pouta mu ještě nesundávejte.
Dobře doktore, povídá sestra a hladí přitom Martina po hlavě. Pššt, pššt. Spinkej. Ale to víš, že se všichni zbláznili. Zítra tě možná pustíme, a ty jim to všechno vysvětlíš. A nyní spinkej.
Dobrou noc Martino.


]


Re: Cíl Božího budování (Skóre: 1)
Vložil: Eleazar v Pondělí, 03. říjen 2016 @ 21:23:25 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Nedělám si iluze ohledně dopadu tohoto komentáře, ale příspěvěk je, dle mého názoru, podaný vyloženě nešťastně. Lidé=jenom materiál? To má být vtip? Slyšet toto z kazatelny, tak už asi pískám, případně jdu pro dehet a peří!

Navíc, nevím, jak to máte vy ostnatí, ale já, když slyším slovo "chrám", tak mé pocity jsou jakékloliv jiné, jenom né povznášející. Možná jsem za svůj život viděl už příliš mnoho chrámů (a jsem zato rád), a protože jsem se zajímal i o jejich historii, tak to první, co mi sepne při slově "chrám", je nabubřelost a plýtvání. A potom útisk a utrpení (zbytečné utrpení těch, co ten chrám museli nedobrovolně financovat na úkor jiných, naléhavějších potřeb - zdravím Frantiska100).



Re: Cíl Božího budování (Skóre: 1)
Vložil: Willy (stanislav.velicky@seznam.cz) v Neděle, 02. říjen 2016 @ 17:32:55 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu | Blog)
oprava: ... což jsou materiály vhodné materiály ...



Re: Cíl Božího budování (Skóre: 1)
Vložil: Ingmar v Neděle, 02. říjen 2016 @ 21:17:29 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Když píšeš křesťanské denominace a organizace a ne Tělo Kristovo, rozumím asi správně, že věříš, že se to vylučuje?
Co je tedy podle Tebe ideálem? Jakým praktickým způsobem by se měli křesťané ve světě angažovat? Teď myslím jako jakým způsobem by měli být pohromadě? To, že by neměli být křesťany na vlastní pěst snad uznáváš, ne? Pokud ne, jakkoli to normálně nedělám, hodím po Tobě biblickým citátem :-)
Abychom si rozuměli, nejsem přítelem organizace za každou cenu, natož nějaké jediné pravé, ale trochu se obávám, že tohleto brojení proti "organizacím a denominacím" často pochází od lidí, kteří si sní svůj křesťanký ideál, který přestává fungovat ve chvíli, kdy se octnou v nějakém reálném věřícím společenství. Ano, ono je možné být izolovaným křesťanem, ale je to spíš taková nouzovka, než vzor k následování. Ve společenství si člověk může spíš korigovat své postoje, rozšířit si duchovní (i jiné) obzory, položit si nové otázky (teda pardon, já náležím do společenství nedogmatického, kde kladení si otázek a hledání vlastních odpovědí a názorů náleží k dobrému tónu, do jaké míry je to dovoleno jinde, mám jen matné představy) a zkrátka naučit se být s jinými lidi spolu se svými i jejich nedokonalostmi a vadami.



Re: Re: Cíl Božího budování (Skóre: 1)
Vložil: Willy (stanislav.velicky@seznam.cz) v Neděle, 02. říjen 2016 @ 21:54:19 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Když píšeš křesťanské denominace a organizace a ne Tělo Kristovo, rozumím asi správně, že věříš, že se to vylučuje?

Bible zjevuje univerzálně a duchovně Církev jako Tělo Kristovo a místní církve v jednotlivých místech (městech) jako vyjádření Těla Kristova v tom kterém místě. Jiné dělení Církve než podle místa Bible nezná.

Co je tedy podle Tebe ideálem? Jakým praktickým způsobem by se měli křesťané ve světě angažovat? Teď myslím jako jakým způsobem by měli být pohromadě?

Slovo ideál bych nahradil Boží vůlí a uspořádáním, jímž jsou místní církve v různých místech jako praktické vyjádření Církve.  

To, že by neměli být křesťany na vlastní pěst snad uznáváš, ne? Ano.

A jinak - já nebrojím proti "organizacím a denominacím", jen říkám, že nejsou dílem Božím, ale dílem lidí; dělením na základě lidských výmyslů, věrouky apod., nikoli podle místa, jak určil Bůh kvůli jednotě Těla Kristova. Každý křesťan-věřící v Krista se znovuzrozením stává údem Těla Kristova, tj. součástí Církve a jako takový by měl hledat Boží vůli ohledně svého umístění v Těle z hlediska místa, kde žije. Všichni věřící v místě jsou součástí církve v tom místě. To, že se nesetkávají na této půdě jednoty církve, je dílem lidí a potažmo Satana a je to svým způsobem hanba, nedostatek poznání, zjevení, života - vyber si, a svědectví o úpadku Církve jako celku do padlého křesťanství. 


]


Re: Re: Re: Cíl Božího budování (Skóre: 1)
Vložil: Ingmar v Neděle, 02. říjen 2016 @ 22:14:43 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Aha, už se mi přeplo na správnou kolej a nástupiště, Watchman Lee, Witness Nee (nebo naopak, mně se ti dobří mužové vždycky pletli), případně Horst Schaffranek... OK, to mě nenapadlo, že vítr fouká odtud. Tak s tímto přístupem celkem nemám důvod polemizovat. Na jedné straně je mi sympatický, bylo by príma, kdyby to takto fungovalo, stejně jako kdyby byl světový mír a všude trvale udržitelný rozvoj, a uznávám, že to dělení na denominace je výsledkem lidské nedokonalosti a neschopnosti se dohodnout, uznat chybu, napravit se, OK. Ale na druhé straně v Novém Zákoně máme zachyceno jen prvních pár desetiletí církve, dobu, kdy měla řádově desítky tisíc věřících poměrně daleko od sebe. Nemyslím si, že by to dnešní rozdělení na denominace bylo Božím dílem, ani že je z něj nadšen, ale řekl bych, že je s ním smířen.
No, na jedné straně můžeme vytvořit to, co pozorovatel zvenčí nazve Místní církví (s velkým M) a označí to za další z denominací. Můžeme se třeba dívat skrz prsty na křesťany, kteří to vidí jinak (neříkám, že to děláš Ty), nebo pro nás ty denominační rozdíly můžou prostě přestat hrát roli a můžeme uctívat Boha společně, a snažit se následovat Ježíše a neodsuzovat se navzájem. Já s tím problém nemám. Řekneš si možná, jak uctívat Boha společně s X, když věří, že Y. Já si říkám, že Bůh se na naše lidské pokusy zařadit ho do nějakého systému, do nějaké teologie, stejně dívá se shovívavým úsměvem a všechny ty naše lidské teologie vidím jako dobrý pokus popsat nepopsatelné. Nikdy se nám to úplně nepovede, ale má smysl se o to snažit.


]


Re: Re: Re: Re: Cíl Božího budování (Skóre: 1)
Vložil: Willy (stanislav.velicky@seznam.cz) v Neděle, 02. říjen 2016 @ 22:36:36 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Neboj se. Jakkoli se to zdá nemožné, Církev buduje Pán Ježíš Kristus, který řekl, že jí vybuduje. Já Mu věřím, že to, co řekl, dokáže a udělá. A když ne s celou církví jako celkem, tak se svými vítězi (Zj 2. a 3. k. - "kdo vítězí ..."), kteří za celou církev naplní to, co chce Bůh, jako skutečnost Těla Kristova. Podobně jako Církev selhal i kdysi i Izrael jako celek, ale Bůh měl vždy svůj ostatek, své věrné. Nebylo jich mnoho a není jich mnoho ani teď, ale v tomto případě to není o počtu, ale o kvalitě a té věrnosti.
Sedm sborů v Asii ve Zjevení je modelem různých druhů církví v historii, z nichž čtyři přetrvali dodnes a budou tu do Pánova příchodu: jedna je modlářská řkc, další je mrtvá - protestantské denominace a poslední vlažná - pyšná a tudíž padlá. Jediná Filadelfie (ze všech sedmi) je Pánem pochválená a obnovená, ale vítězové ze všech sedmi tvoří nevěstu Kristovu. Místní církve v Pánově obnově jsou dnešní Filadelfie.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Cíl Božího budování (Skóre: 1)
Vložil: tele (123tele@seznam.cz) v Pondělí, 03. říjen 2016 @ 06:07:27 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
:-(   Nelíbí!!!
Jedněmi ústy z jednoho mozku za užití jednoho Písma vycházejí dvě tak rozdílné nauky! Prý Písmo nikde nepíše o denominacích, ale jen o místních církvích! A ejhle do Zj se ti dostalo dogma o denominačním dělení církve! Tak zase zpátky na zem, telátko. :-))) Tož tak.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cíl Božího budování (Skóre: 1)
Vložil: Willy (stanislav.velicky@seznam.cz) v Pondělí, 03. říjen 2016 @ 14:44:29 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Mě se to také nelíbí, ;-) stejně jako Pánu, že jsou Sardy mrtvé. Znám tvé skutky; máš jméno (denominace), že žiješ, ale jsi mrtvý. 


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cíl Božího budování (Skóre: 1)
Vložil: Willy (stanislav.velicky@seznam.cz) v Pondělí, 03. říjen 2016 @ 14:59:09 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Nejde o dogma, ale zhodnocení stavu. Dávat si jiné jméno, než Pánovo a navíc ještě předčasně, před svatbou, ne až na svatbě, je to, co se Pánu nelíbí. Mrtvá církev nemající Krista za svůj život a tudíž nevyjadřující Pána Ježíše Krista je Bohu k ničemu. Proto jí nařizuje pokání, aby se probudila ze spánku té mrtvosti, vstala z mrtvých a zazářil jí Kristus. V minulosti bylo mnoho různých probuzení v protestantismu, ale žádné nevydrželo a místo skutečného opravdového pokání je tu znovu a znovu touha po dalších probuzeních, které však nejsou řešením. Řešení má Ten, který má sedm duchů Božích a sedm hvězd - sedm duchů Božích neboli sedminásobně zesílený Duch je řešením pro mrtvost církve v Sardách, pro vítěze, kteří činí pokání. Tož tak.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cíl Božího budování (Skóre: 1)
Vložil: Dzehenuti v Pondělí, 03. říjen 2016 @ 15:26:06 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Pravda. Jen bych neřekl sedminásobně zesílený Duch...ale Svatý, Svatý celou duší (bez hříšných myšlenek..nemá v sobě zlo).


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cíl Božího budování (Skóre: 1)
Vložil: tele (123tele@seznam.cz) v Pondělí, 03. říjen 2016 @ 17:04:42 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Ale Willy, žádná ŘKC natož protestantské církve nebyly. A Pániva obnova nebyla, abys ji přisuzoval, že přežila.

Je psáno .... máš jméno - že jsi živý (nebo ... podle jména jsi živý) ... to vůbec ale není funfament, že měli 'název', ale poukazuje na způsob života v rozporu s tím, co vyznávali.

Pánova obnova - cizí, denominační jméno - název. Jste denominací oddělující se od jiných - stejně jako ty ostatní. A za co máte ekumenismus? :-) ani snad neodpovídej.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cíl Božího budování (Skóre: 1)
Vložil: Willy (stanislav.velicky@seznam.cz) v Pondělí, 03. říjen 2016 @ 17:17:11 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Pánova obnova - cizí, denominační jméno - název. 

Nikoliv - Pánova obnova není jméno ani název nějaké denominace, není to ani hnutí, nýbrž prostě to, že Pán obnovuje svou Církev.

Jste denominací oddělující se od jiných - stejně jako ty ostatní. Ne, nejsme - nejsme jako ostatní už tím, že se nevymezujeme proti ostatním, neříkáme my a vy, přijímáme všechny věřící v Krista, ale ne všechny služby!

A za co máte ekumenismus? :-) Další lidský výmysl!


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cíl Božího budování (Skóre: 1)
Vložil: tele (123tele@seznam.cz) v Pondělí, 03. říjen 2016 @ 18:31:17 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Pouze, že Pán obnovuje církev nebo zakládá? ... obnovuje se, co existuje ... obnovujete stávající nebo jste vytvořiki nové? Přijímáte všechny, ale k sobě. I ty denominace činí totéž ... třeba evangelická, katolická ... Pán evangelizuje, Pán shromažďuje, je pro všechny ... co jste jiného? Máte vlastní zvyklosti, vlastní uspořádání ... a ekumeničtí nejste. Zase jen ti jediní praví? Rozdíl žádný nevidím. Život ve slovech podle vyznání, ale mrtvo v nich?


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cíl Božího budování (Skóre: 1)
Vložil: Willy (stanislav.velicky@seznam.cz) v Pondělí, 03. říjen 2016 @ 19:52:24 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)

Pouze, že Pán obnovuje církev nebo zakládá? ... obnovuje se, co existuje ... obnovujete stávající nebo jste vytvořili nové? Přijímáte všechny, ale k sobě. I ty denominace činí totéž ... třeba evangelická, katolická ... Pán evangelizuje, Pán shromažďuje, je pro všechny ... co jste jiného? Máte vlastní zvyklosti, vlastní uspořádání ... a ekumeničtí nejste. Zase jen ti jediní praví? Rozdíl žádný nevidím. Život ve slovech podle vyznání, ale mrtvo v nich?

Pán obnovuje především pravdy, které byly ztraceny nebo zapomenuty, obnovuje zjevení Božích tajemství, zejména Boží ekonomie, obnovuje praxi vzývání Jeho jména. Nejde o vytvoření něčeho nového, ale obnovu toho, co bylo porušeno, pokaženo, co upadlo a neodpovídá stavu, v jakém si Pán přeje církev nalézt při svém příchodu. Přijímáme všechny věřící v Krista nikoli k sobě, ale protože jsou milovanými bratry v Kristu, údy téhož Těla a považujeme je za součást Církve. Denominace toto nedělají!  

Pán evangelizuje a shromažďuje za stejným účelem skrze své služebníky, otroky. Většina dnešních Boží služebníků a "služebníků" často sleduje své vlastní zájmy a cíle. Nemáme vlastní zvyklosti a uspořádání, ale máme Ducha v našem duchu, jehož vedení následujeme. Máme milost, která v nás s skrze nás pracuje a jíž si navzájem sloužíme. Nejsme ti jediní praví, ale jsme pro Pána a Boží zájmy a potřeby. Vidím mnoho a velikých rozdílů. Život v D/duchu, v Kristu, nikoli mrtvo. Boží moc měnící životy lidí Slovem i skutkem.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cíl Božího budování (Skóre: 1)
Vložil: tele (123tele@seznam.cz) v Pondělí, 03. říjen 2016 @ 20:13:43 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Co nedělají ty 'denominace', co děláte vy? Ony jsou ekumenické, přijímají se. Hovoříš o denominacích jako o neživých organizmech, ale ony to nejsou denominace, ale shromáždění věřících. Považujete se za lepší a je za zbloudilé. Boží ekonomie - popsal jsi - jako cíl shromažďování masa pro sídliště boha. Píšeš, že vzýváte Boží Jméno. Předpokládám, že životem, protože to-Jméno Boží neznáte a nikdo ho již ani správně vyslovit neumí. Tedy životem - potřebuje vaši obnovu ten, kdo žije Bohu jinde? Co jste obnovili? Jaká tajemství obnovili? Popiš svůj či něčí život v Duchu v praxi života, co nežijí ti v denominacích.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cíl Božího budování (Skóre: 1)
Vložil: Dzehenuti v Úterý, 04. říjen 2016 @ 00:09:08 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Pravda.


]


Re: Re: Re: Cíl Božího budování (Skóre: 1)
Vložil: tele (123tele@seznam.cz) v Neděle, 02. říjen 2016 @ 22:55:14 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
:-) Líbí!!! Tohle jsi vysvětlil moc pěkně. Jen bych doplnil, že místně se církev Boží nemá dělit, ale členit a že se tedy členila podle míst, ve kterých se shromažďovali věřící, tedy i po 'domech'. Tedy také i domácnosti věřících jsou místním shromážděním obecných (městských) církví povšechné církve.

A ano, denominační dělení je dělením podle dogmat nauky a dogmat vyznání. Veliké schizma, které učinil koncil 3. století a ustanovil křesťanství za náboženství.


]


Re: Re: Re: Re: Cíl Božího budování (Skóre: 1)
Vložil: Willy (stanislav.velicky@seznam.cz) v Neděle, 02. říjen 2016 @ 23:25:33 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Byl jsem několikrát v Londýně a kromě neděle, kdy byl Pánův stůl s památkou Večeře Páně, jsme se každý den scházeli u někoho doma na domácím setkání pokaždé v jiné domácnosti, takže to bylo vždy jiné, ale zároveň vždy požehnané. Díky tomu jsem mohl uvidět, jak funguje Tělo Kristovo v praxi.


]


Re: Cíl Božího budování (Skóre: 1)
Vložil: Dzehenuti v Pondělí, 03. říjen 2016 @ 07:45:27 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu | Blog)
Církev buduje jediný Bůh Svatý Duch. Svatý Duch působí na tělo a oživuje ducha, který nás sjednocuje v jediném.



Stránka vygenerována za: 0.47 sekundy