Grano Salis NetworkGrano SalisGranoChatMusicalise-KnihyModlitbyD K DKřesťANtiqC H M IMOSTYNotabeneECHO 
Vítejte na Grano Salis
Hledej
 
Je a svátek má Jiří.   Vytvoření registrace
  Článků < 7 dní: 3, článků celkem: 16654, komentáře < 7 dní: 180, komentářů celkem: 429681, adminů: 60, uživatelů: 5252  
Vyzkoušejte
Jednoduché menu

Úvodní stránka

Archiv článků

Protestantské církve

Veřejné modlitby

Zpovědnice

e-Knihovna

e-Knihy pro mobily

Kam na internetu

Soubory ke stažení

Recenze

Diskusní fórum

Tvůj blog

Blogy uživatelů

Ceny Zlatá Perla

Ceny Zlatá Slza

Doporučit známým

Poslat článek


Tip na Vánoční dárek:

Recenze
Obsah
OBJEDNAT


GRANO MUSICALIS

Hudební portál
GRANO MUSICALIS
mp3 zdarma

Velký pátek

Vzkříšení


Pravidla


Kdo je online
Právě je 269 návštěvník(ů)
a 1 uživatel(ů) online:

rosmano

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde

Polemika


Přihlášení

Novinky portálu Notabene
·Selhání pøedstavitelù Jižních baptistù pøi ochranì obìtí sexuálního zneužívání
·Sbor Bratrské jednoty baptistù v Lovosicích vstoupil do likvidace
·Informace z jednání Výkonného výboru BJB dne 10. kvìtna 2022
·JAS 50 let: Adrian Snell, trièko a beatifikace Miloše Šolce
·Online pøenosy ze setkání všech JASákù k 50. výroèí pìveckého sboru JAS
·Prohlášení tajemníka Èeské evangelikální aliance k ruské agresi na Ukrajinì
·Jak se pøipravit na podzimní vlnu?
·Kam se podìly duchovní dary?
·Bratrská jednota baptistù se stala èlenem Èeské eavngelikální aliance
·Patriarcha Kirill v Západu vidí semeništì zla a sní o vizi velkého Ruska

více...

Počítadlo
Zaznamenali jsme
116553932
přístupů od 17. 10. 2001

Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor.

Není povoleno posílat komentáře anonymně, prosím registrijte se

Re: Názor „heretika“ na katolickou „svátost“ biřmování. (Skóre: 1)
Vložil: oko v Pátek, 13. květen 2022 @ 07:08:31 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Odpuštění hříchů Bohem je jedna věc.

To, že člověk nutně zhřeší dalšími svými hříchy znovu, je už věci docela jinou, která s původním odpuštěním nijak nesouvisí.



Jsem hříšníkem proto, že jsem člověk - potomek lidí v ráji, co zhřešili. Ze své přirozenosti nedokážu vůbec nehřešit. Tudy cesta nevede!

Dokážu ale své nové další hříchy znovu odevzdat v pokání Kristu a on mně dává milost tyto moje slabosti proměnit v sílu, abych dál takto nehřešil. Je to proces postupného uzdravování člověka ze hříchů, proces růstu ve víře, modlitbě a svatém životě - proces celoživotní, který skončí až ve smrti těla.



..."
Právě takové řeči mě iritují. 

  To jsem si všiml už dříve, že tě irituje konkrétní svědectví o tom, když Bůh člověka zbaví hříchu, když je člověk vysvobozený ze hříchu.
"...


Za zvrácenost považuji, když se člověk chlubí svým konkrétním hříchem (který je přece ohavností), aniž by zdůraznil onen nejdůležitější prvek - vlastní učiněné pokání z tohoto hříchu.

Na základě čeho jsi, Toníku, nabyl dojmu, že právě tobě Bůh hříchy odpustil? Čáry, máry, fuk - a otrok hříchu najednou už nehřeší?

Obecně platí, že člověk, který i po odpuštění hříchů znovu zhřeší, je hříšníkem. Na základě čeho jsi ty nabyl dojmu, že ty už nejsi hříšníkem - tedy že ty, Toníku, už vůbec v ničem nehřešíš?


Toníku, jevíš se mi jako slušný chlap - proto s tebou také ztrácím čas, aniž bych ho považoval za zcela promarněný. I když jsi mě už počastoval kdejakými nelichotivými tituly (lhář, hulvát a pod - nikdy mé jednání vůči tobě neplynulo z těchto pohnutek), nemám ti to za zlé, protože jsem přesvědčen, že tvůj chybný úsudek plyne ze tvého zmatení, ze tvého oklamání herezemi. Byl jsi, Toníku, oklamán! A věřím, že kdesi v hloubi srdce to musíš poznávat, že život bez katolické církve není to pravé ořechové, že bez skutečných svátostí duchovně růst nejde.. Že člověk stagnuje jako v uzavřené smyčce. A takto je to s tebou už tři desítky let!

Ovčí sýr poznáš podle typických znaků - musí "vrzat" mezi zuby.  Když se "maže", když má charakter mazlavý, je to podvod - jedná se o jeho nastavení kravským mlékem (to má větší molekuly a není tak zdravé pro člověka).

Podobně se dá poznat podle určitých znaků, kde je skutečný život v církvi a kde je jenom zdání duchovního života. Kde chybí skutečná Boží milost.

Znám jenom dva základní přístupy k životu, které pro mne kdy přicházely do úvahy.

1.)  Člověk ráno vstane a musí se do svých povinností nutit, musí si připomínat, pro koho a proč je dělá. "Obětuje se" pro "vyšší dobro".

2.)  Člověk ráno vstane a nedočkavě se vrhne do práce. Protože mu pro tuto činnost hoří srdce a práce je mu potěšením, seberealizací. Přemýšlí nad ní dokonce i v dobách svého odpočinku - těší se, až dílo bude moci zrealizovat.


Jestliže křesťan ustrne v bodě 1.), je všechno zatím moc špatně. Ještě není skutečným křesťanem. Chybou pak je, když tento svůj stav dává za vinu církvi a nehledá příčinu především u sebe.

.




| Nadřazený

Stránka vygenerována za: 0.31 sekundy