Grano Salis NetworkGrano SalisGranoChatMusicalise-KnihyModlitbyD K DKřesťANtiqC H M IMOSTYNotabeneECHO 
Vítejte na Grano Salis
Hledej
 
Je a svátek má Rostislav.   Vytvoření registrace
  Článků < 7 dní: 3, článků celkem: 16652, komentáře < 7 dní: 246, komentářů celkem: 429562, adminů: 60, uživatelů: 5252  
Vyzkoušejte
Jednoduché menu

Úvodní stránka

Archiv článků

Protestantské církve

Veřejné modlitby

Zpovědnice

e-Knihovna

e-Knihy pro mobily

Kam na internetu

Soubory ke stažení

Recenze

Diskusní fórum

Tvůj blog

Blogy uživatelů

Ceny Zlatá Perla

Ceny Zlatá Slza

Doporučit známým

Poslat článek


Tip na Vánoční dárek:

Recenze
Obsah
OBJEDNAT


GRANO MUSICALIS

Hudební portál
GRANO MUSICALIS
mp3 zdarma

Velký pátek

Vzkříšení


Pravidla


Kdo je online
Právě je 530 návštěvník(ů)
a 2 uživatel(ů) online:

Ivanp
rosmano

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde

Polemika


Přihlášení

Novinky portálu Notabene
·Selhání pøedstavitelù Jižních baptistù pøi ochranì obìtí sexuálního zneužívání
·Sbor Bratrské jednoty baptistù v Lovosicích vstoupil do likvidace
·Informace z jednání Výkonného výboru BJB dne 10. kvìtna 2022
·JAS 50 let: Adrian Snell, trièko a beatifikace Miloše Šolce
·Online pøenosy ze setkání všech JASákù k 50. výroèí pìveckého sboru JAS
·Prohlášení tajemníka Èeské evangelikální aliance k ruské agresi na Ukrajinì
·Jak se pøipravit na podzimní vlnu?
·Kam se podìly duchovní dary?
·Bratrská jednota baptistù se stala èlenem Èeské eavngelikální aliance
·Patriarcha Kirill v Západu vidí semeništì zla a sní o vizi velkého Ruska

více...

Počítadlo
Zaznamenali jsme
116484354
přístupů od 17. 10. 2001

Hledání: Díky, Pane
Vloženo Sobota, 24. duben 2010 @ 16:12:32 CEST Vložil: Stepan

Zamyšlení poslal baraba

   Bible označuje „hřích“ za něco víc, než jen skutek nebo chybné jednání; je to také stav závislosti. „Každý, kdo hřeší, je otrokem hříchu.“ Jan 8,34. Hřích je naší druhou přirozeností (viz Žalm 51,5; Římanům 3,9-12; 5,12), avšak my sami nedokážeme změnit svou přirozenost vlastní silou. 

Ježíš však přišel na tuto zemi, aby zemřel za každého; aby zlomil tuto závislost v každém, kdo přijme jeho nabídku vysvobození (viz Římanům 6,3-11; Ezechiel 36, 26-27). Osobním přijetím této skutečnosti vírou v Kristovu oběť je odstraněna druhá přirozenost a na její místo je přijata nová přirozenost, která je v souladu s Božím zákonem. Toto se nazývá „znovuzrození“. „Nenarodí-li se kdo znovu, nemůže spatřit království Boží.“ Jan 3,3. Zkušenost znovuzrození je však jen začátkem křesťanského života. Je zapotřebí, aby následoval celoživotní proces reformace naší první, lidské přirozenosti. Cílem znovuzrození a reformace je stát se povahově tím, čím byl Ježíš, když žil na této zemi.

   Evangelium není jen pouhá teorie-je to moc uschopňující  mě žít jako Ježíš-být v souladu se zákony božími.
   Díky, Pane.   


Podobná témata

Zamyšlení

"Díky, Pane" | Přihlásit/Vytvořit účet | 7 komentáře | Search Discussion
Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor.

Není povoleno posílat komentáře anonymně, prosím registrijte se

Re: Díky, Pane (Skóre: 1)
Vložil: Willy v Sobota, 24. duben 2010 @ 19:14:16 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu | Blog)
Ahoj,

píšeš: Cílem znovuzrození a reformace je stát se povahově tím, čím byl Ježíš, když žil na této zemi.

Není tomu tak! Cílem znovuzrození je stát se stejným jako Pán Ježíš v životě a přirozenosti, neboť Pán Ježíš se skrze znovuzrození stává životem věřícího (Ko 3:4) a Božská moc spolu s Božími zaslíbeními z věřícího činí účastníka Božské přirozenosti - viz 2P 1,3-4: Jeho božská moc nám darovala všechno, čeho je třeba k životu a zbožnosti skrze poznání toho, který nás povolal vlastní slávou a mocí. Tím - řecky: skrze něž - nám byla darována vzácná a veliká zaslíbení, abyste se skrze ně stali účastníky Božské přirozenosti a unikli zkáze, která je ve světě v žádostivosti.

Evangelium není jen pouhá teorie-je to moc uschopňující  mě žít jako Ježíš-být v souladu se zákony božími.

Z výše uvedeného vyplývá, že Boží evangelium je Boží mocí, uschopňující věřícího žít božským životem, nikoli tedy žít jako Ježíš v souladu se zákony Božími, ale žít jako Ježíš ve smyslu žít stejným druhem života, tj. Božím životem (J 6:57). A žít božským věčným životem zároveň znamená nehřešit - doslova nemožnost hřešit - 1J 3:9 Žádný, kdo je narozen z Boha, nečiní hřích, protože v něm zůstává Boží símě; a nemůže hřešit, protože se narodil z Boha.

A za to tedy skutečně patří Bohu, našemu Otci a našemu Pánu Ježíši Kristu veliký dík. Tož tak.

willy



Re: Díky, Pane (Skóre: 1)
Vložil: Willy v Sobota, 24. duben 2010 @ 23:09:58 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu | Blog)
Jinak slovo "hřích" v hebrejštině v původním slova smyslu je výraz z lukostřelby znamenající "minout cíl". Bible říká, že každá nepravost je hřích. Jde o to, že člověka stvořil Bůh jako vrchol svého stvoření pro sebe, aby Ho člověk jako nádoba obsahoval a v Jeho jménu - jsouce Božím obrazem stvořený podle Boží podoby - Boha zastupoval a panoval nad každým živým tvorem. Jinak řečeno - člověk byl stvořen k tomu, aby Boha vyjadřoval a k tomu bylo a je třeba, aby měl Boží život, což dal Bůh najevo tím, že dal vyrůst kromě jiných stromů žádoucím na pohled a dobrým k jídlu také stromu života uprostřed zahrady Eden, z něhož měl člověk jíst.

Člověk neměl být jakousi "opičkou" napodobující Boha, která si jinak žije svým "opičím" životem. Ne!! Člověk byl stvořen k Božímu obrazu podle Boží podoby, aby žil božským životem vyjadřujícím Boha. A přísně vzato - všechno, co člověk dělá, aby vyjádřil sám sebe, je minutím se tohoto Božího cíle a tudíž také hřích.

Pán Ježíš coby Syn člověka přišel činit Boží vůli a hledat Boží slávu a jasně řekl, že žije skrze Otce, tzn. Otcovým životem neboli, že Bůh Otec je Jeho životem a že díky tomu jsou s Bohem Otcem jedno, neboť spolu sdílejí jeden život a mají jedno žití. Člověk Ježíš nežil svým přirozeným lidským životem sám pro sebe a své vyjádření. Pán Ježíš řekl, že, kdo vidí Jeho, vidí Otce, že mluví Otcova slova a že koná Otcovy skutky. A to bylo možné jedině žitím Otcova života, tím, že žil skrze Otce. A jelikož je naším vzorem ve všem, není pro věřící jiná cesta, než žít tak, jak žil On (1J 2:6).  

Tož tak.

willy



Re: Díky, Pane (Skóre: 1)
Vložil: salom v Neděle, 25. duben 2010 @ 12:46:10 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Baraba pekne si to napsala ci napsal-)  Pan prostrihava suche vetve v nasich zivotech ,aby jsme nesli dobre ovoce. Jen ta nase svobodna vule a lidska telesnost nas tolik "brzdi"  Hmm a tradice-)



Re: Díky, Pane (Skóre: 1)
Vložil: poutnick v Pondělí, 26. duben 2010 @ 09:14:43 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Hezky jste to napsal, jen bych ještě pokračoval dál. Ne jenom povahově a ne jenom zákony. Lepší je žít v jednotě s živým Bohem, s ním, skrze něho a v něm.



Stránka vygenerována za: 0.14 sekundy