|
Právě je 421 návštěvník(ů) a 0 uživatel(ů) online:
Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde
|
Zaznamenali jsme 116475064 přístupů od 17. 10. 2001
|
| |
Dva sny, stejný podvod
Vloženo Úterý, 27. duben 2010 @ 17:01:02 CEST Vložil: Stepan |
poslal Nepřihlášený
Two
Dreams One Counterfeit
Luz
C. Cintrón 28
July 2002
Pán
mi dal slovo varování skrze dva sny. Mluvil a Svým Duchem mi dal
porozumění ve věcech, které přichází na tělo. Poslouchejte a
buďte připraveni, protože čas je blízko, kdy rostliny bez kořenů
uschnou a zajdou v žáru, se kterým přichází nepřítel.
Jiní budou vykrmeni takovým množstvím vody, že zemřou také.
Jenom ti, kdo mají kořeny dostatečně hluboko, aby teď brali
z Jeho Ducha, budou mít zelené listí a nepřestanou nést
Jeho ovoce.
Oba
sny jsem dostala minulý pátek ráno. Oba sny byly stejné, ale
z rozdílných pohledů na to, co přichází.
První
sen – Znásilnění
V
prvním snu jsem byla v tmavém prázdném prostoru. Žádné
stěny, žádný strop, žádná podlaha. Ležela jsem na zádech.
Byl tam nějaký muž, který na něco čekal. Nebyl blízko, ale
viděla jsem, kde stál. Cítila jsem, že je to můj manžel. Ale
to, co jsem intimně cítila jak se ke mně choval, byl způsob,
jakým se mě nikdy nedotýkal. Náhle jsem uviděla, že tam jsou
čtyři další postavy. Postavily se tak, aby drželi moje
končetiny, moje nohy i moje ruce. Žasla jsem, co se bude dít, když
jsem je uviděla.
Pak jsem si uvědomila, že muž, kterého jsem
považovala za svého manžela, jím ve skutečnosti není. Uvědomila
jsem si, že vůbec neukazuje svoji tvář, ale že jeho vzhled je
podobný nějaké masce, i když to vypadá naprosto přirozeně. Ale
bylo to jako osoba v jiné osobě. Pak jsem se probudila.
Po
probuzení jsem řekla Pánu: „Proč Jsi dovolil, aby se do mého
spánku vplížila taková špína?“ Pak jsem si uvědomila, že se
mi zdálo o znásilnění a byla jsem zhnusená, že se nepřítel
vplížil jako nějaký amalechitský skrze zadní dveře. Když jsem
přemýšlela o tom, že bych se měla modlit za ochranu před
nepřítelem před spaním, znovu jsem usnula.
Druhý
sen – Svatba
(Ve
snu) Sedím s Germánem, který se chystá odjet na nějakou
cestu. Bavíme se o situaci kolem jednoho mladého muže, který je
přímo posedlý, aby si mě vzal za ženu. Je velmi mladý ve svých
dvaceti, hezký, vypadá jako čisté dítě, dobře urostlý a
upravený. Řekla jsem Germánovi, aby si nedělal starosti, že
nebudu jednat, a že se setkáme až se vrátí. Germán odjel.
Náhle
jsem se uviděla ve svatebních šatech, se závojem a vším
ostatním. Svatba se má uskutečnit během několika hodin. Je noc a
svatba bude ráno. Pomyslela jsem si: „Jak se z toho dostanu?“
Mladý
muž je se svými příbuznými a my všichni jsme v domě, kde
se bude konat svatba. Bylo mi ho líto a bylo mě trapně z toho, co
si o mně asi mohou myslet. Zvažovala jsem, co si bude myslet matka
toho mladého muže, jakmile si uvědomí, že to nejde dohromady.
Obávala jsem se, že si mohou myslet, že si s ním jenom
zahrávám a cítila jsem zodpovědnost za bolest, kterou to všem
způsobí, ale nemohla jsem to už zastavit.
To
místo bylo plné špíny a hnusu, ale nikdo se o to nestaral.
Styděla jsem se, že přijedou hosté a že přijdou do takového
prasečího chlíva. Začala jsem to místo čistit a přitom jsem si
ušpinila svatební šaty i závoj. Nikdo mi nepomohl, nikdo si toho
nevšímal. Uvědomila jsem si, že nikdy nebudu schopna do rána dům
vyčistit.
Pak
se ke mně přiblížil ten mladý muž a požádal mne, abych s ním
šla do postele. Řekla jsem: Ne. Řekl, že je to jenom otázka
několika hodin, než budeme svoji, takže už v tom není žádný
rozdíl. Odpověděla jsem: „Právě proto chci počkat těch
několik hodin a udělat všechno správně.“
V tom jsem si
uvědomila, že ten mladý muž není zamilovaný, ale že žádost
jej připravila o to nejlepší a vše, na co myslí, je uspokojit
svoji žádost. To že je důvod pro jeho spěšné jednání.
Uvědomila jsem si, že nic nezastaví tuto absurditu, jedině, že
ráno před soudcem řeknu: Ne. Cítila jsem se svobodná od viny,
kterou jsem pocítila za to, že chci všechno ukončit. Rozhodla
jsem se, že to udělám, ať se stane cokoli, protože nemohu být
vdaná za nikoho jiného, dokud se Germán nevrátí. Pak jsem se
probudila.
Poznání:
Uvažovala
jsem nad „dvojitou špínou“, dvěma hnusnými sny během jednoho
rána. To není dobré. Odložila jsem to stranou a šla dál.
Během
dopoledne ke mně Pán začal hovořit o těch snech. Oba jsou
stejné. Řekl, že je to slovo varování, o kterém musím mluvit.
Řekl, že intimita s cizím manželem v prvním snu se
vztahuje na útok nepřítele proti intimitě věřícího s Pánem.
Řekl, že nepřítel ví, že Pán má v úmyslu seslat to
největší probuzení, jaké jsme kdy viděli. Je to již tak
blízko, že si nepřítel usmyslel, že ještě před tím pošle
padělek, aby zničil to skutečné. Co se stane v tom padělku?
Neukáznění věřící budou znásilněni – řečeno duchovně.
Budou drženi mocnostmi temnosti, když si budou myslet, že jsou
v intimním vztahu s Pánem.Tento
padělek bude vypadat, že má známky intimnosti a těsného
svatebního sblížení, ale to vše bude padělek. Ti, jejichž
kořeny nejsou hluboko v Pánu, nebudou schopni rozeznat rozdíl
a budou podvedeni. Výsledkem bude, že budou nepoužitelní a
neschopní pro účast na tom, co Pán pro ně připravil.
Druhý
sen mluví o tom stejném. Jedná se o vnější formu, ale obsah je
jiný. Jde o lákání člověka přes smysly za účelem jeho
odvedení od Pána. Manželství má být smlouva lásky a to
absolutně. Pán zemřel ze Své lásky pro Svoji nevěstu, ale ten,
který přichází, chce nevěstu jen aby ukojil svoji žádost.
Intimita, o kterou se snaží falešný ženich jenom láká a
uspokojuje nízké duševní a tělesné touhy. Chybí mu samotná
podstata lásky, protože Bůh je láska a jen ti, kteří jsou Jeho,
jsou schopni milovat v Jeho lásce. Lidská láska padá a nikdy
jí nebude dovoleno, aby zaujala místo Jeho lásky. Jsme povoláni,
abychom přijali Jeho lásku, a abychom touto láskou zase milovali
Jeho. Falešný ženich je sobecký, manipuluje, je soběstředný,
jinými slovy – opak lásky. Nejde mu o nevěstu a o hosty. Je to
cesta, která se zdá být dokonalá, ale její konec je smrt. To je
obraz konce, ve kterém není žádný návrat, žádné uzdravení,
žádná péče o stádo, ale stádo je používáno, aby
uspokojovalo žádosti ženicha. Žádost po moci, žádost po slávě,
žádost po penězích, žádost po poznání bez Boha, žádost po
ovládání, žádost po postavení, žádost po viditelné pozici,
žádost po chvále, žádost po uznání, žádost po zisku, žádost,
žádost, soběstředná žádost.
Co
dělat?
Upevněte
se v Pánu. Hledejte Jej pro to, Kým je ON. Odložte vše, co
brání vaší motivaci, co může být zdrojem pošpinění. Učiňte
Jej jediným důvodem a středem vašich úmyslů. Očisťujte své
motivy. Hledejte Jeho uznání před uznáním u lidí. Nebojte se
toho, co mohou lidé říkat, myslet, nebo dělat proti vám. Bojte
se Boha a zůstávejte připraveni. Chraňte své uši i jazyk před
lichotivými slovy, která jen nadýmají naši tělesnost. Buďte
čistí, protože On je čistý. Kopejte v Slovu a stůjte.
Dágon
je před pádem a všichni, kdo jsou s ním padnou také, ať si
toho jsou vědomi, nebo nejsou. Jakmile přijde jitro, bude ležet
bez rukou a bez nohou na zemi. Nebuďte s těmi, kteří budou
s ním a budou zahrnuti do zničení. Bděte a modlete se,
protože nepřítel hledá, aby podvedl i ty nejvyvolenější, aby
je zavedl z Cesty. Jedině Pánova milost nás může zachránit.
Jenom Pánova milost a milosrdenství bude schopna nás udržet věrné
jako On je věrný. Nemíchejte chválu člověka s chválou
Boží. Dávejte si pozor, abyste udrželi svatým to, co je svaté.
Žádné
tělo neobstojí před naším Bohem. On je náš Pán Pánů, který
bude panovat v spravedlnosti na věky.
Nenechte se oklamat, Pán
je žárlivý a On se nebude dělit o svoji slávu s člověkem.
On učinil člověka, aby Mu byl živým stánkem. Ale stánek nikdy
nemůže být větším než Ten, který v něm přebývá, než
Ten, kdo jej postavil. Ale je to něco, co má ukázat vůli
Stavitele. Uctívejte Boha a odstraňujte z Jeho přítomnosti
odporný smrad živého těla. Ať vaše tělesnost mizí v Jeho
přítomnosti, v důvěře, v poddanosti, protože to je Mu
sladkou vůní víry. To smrtelné má být oblečeno v nesmrtelnou
slávu v ten den, který On určil v Jeho věrné lásce.
Buďte svatí, zachovávejte se v čistotě, protože sloužíme
živému, milujícímu a žárlivému Bohu, který je věrný přes
naši slabost a je mocen zjevit ty věci, které zaslíbil ve Svém
Synu Ježíši, našem Pánu a Spasiteli.
|
Re: Dva sny, stejný podvod (Skóre: 1) Vložil: Mikael v Čtvrtek, 29. duben 2010 @ 12:08:40 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) http://pistis.webnode.cz |
25 „Slyšel jsem, co říkají proroci, kteří v mém jménu prorokují klam. Říkají: ,Měl jsem sen, měl jsem sen.‘
26 Jak dlouho ještě? Je něco v srdci proroků, kteří prorokují klam, a proroků, kteří prorokují lest svých srdcí?
27
Myslí si, že mé jméno vymýtí z paměti mého lidu svými sny, které si
navzájem vypravují? Tak jako zapomněli na mé jméno jejich otcové kvůli
Baalovi?
28
Prorok, který má sen, ať vypravuje sen, ale kdo má mé slovo, ať mluví
mé slovo pravdivě.“ „Co je slámě do obilí? je výrok Hospodinův. 29 Není mé slovo jako oheň, je výrok Hospodinův, jako kladivo tříštící skálu?“
30 „Proto hle, já jsem proti těm prorokům, je výrok Hospodinův, kteří kradou jeden druhému má slova.
31 Hle, já jsem proti těm prorokům, je výrok Hospodinův, kteří používají svého jazyka a tvrdí: ‚Výrok Hospodinův.‘
32
Hle, já jsem proti těm, kdo prorokují klamné sny, je výrok Hospodinův.
Vypravují je a svádějí můj lid svými klamy a svou chvástavostí. Já jsem
je ani neposlal ani nepověřil, tomuto lidu nejsou k užitku, je výrok
Hospodinův.“ (Jeremiáš 23)
|
Dodatek (Skóre: 1) Vložil: Mikael v Čtvrtek, 29. duben 2010 @ 12:11:54 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://pistis.webnode.cz | "Řekl, že nepřítel ví, že Pán má v úmyslu seslat to
největší probuzení, jaké jsme kdy viděli."
Cha, cha. Děkuji. To mi stačí... :-D
|
]
Re: Re: Dva sny, stejný podvod a sny sluebníků Boha bez podvodu (Skóre: 1) Vložil: mk (miliko(a)atlas.cz) v Pátek, 30. duben 2010 @ 21:31:24 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Sny sesílá Hospodin svým věrným nebo také jeho anděl
Na příklad
PODLE NOVÉHO ZÁKONA ve snách, ( A ) anděl Josefovi ve snách mluvil třikrát: ( 1 ) Matouš 1, 19 Ale Jozef muž její spravedlivý jsa, a nechtěv jí v elehkost uvésti, chtěl ji tajně propustiti. 20 Když pak on o tom přemyšloval, aj, anděl Páně ve snách ukázal se jemu, řka: Jozefe synu Davidův, neboj se přijmouti Marie manželky své; nebo což v ní jest počato, z Ducha svatého jest. ( 2 ) Matouš 2, 13 Když pak oni (mudrcové z Východu) odjeli, aj, anděl Páně ukázal se Jozefovi ve snách, řka: Vstana, vezmi dítě i matku jeho, a utec do Egypta, a buď tam, dokavadž nepovím tobě; neboť bude Herodes hledati dítě, aby je zahubil. 14 Kterýžto vstav hned v noci, vzal dítě i matku jeho, a odešel do Egypta.
( 3 ) slib anděla, že zase bude mluvit s Jozefem se splnil: Matouš 2, 19 Když pak umřel Herodes, aj, anděl Páně ukázal se Jozefovi ve snách v Egyptě, 20 Řka: Vstana, vezmi dítě i matku jeho, a jdiž do země Izraelské;
( B ) Napomenutí pro mudrce aby obešli Herodesa Matouš 2, 1 Když se pak narodil Ježíš v Betlémě Judově, za dnů Herodesa krále, aj, mudrci od východu slunce přijeli do Jeruzaléma, po návštěvě v Betlémě:
Matouš 2, 12 A od Boha napomenuti jsouce ve snách, aby se nenavraceli k Herodesovi, jinou cestou navrátili se do krajiny své.
( C ) žena Piláta: Matouš 27: 19 A když seděl na soudné stolici, poslala k němu žena jeho, řkuci: Nic neměj činiti s spravedlivým tímto, nebo jsem mnoho trpěla dnes ve snách pro něho. * ZE STARÉHO ZÁKONA ( A ) Jákob dvakrát : Genesis 28, 12 I viděl ve snách, a aj, žebřík stál na zemi, jehožto vrch dosahal nebe; a aj, andělé Boží vstupovali a sestupovali po něm. Genesis 31, 11 Tedy řekl mi anděl Boží ve snách: Jákobe! A já jsem odpověděl: Teď jsem.
( B) Josef Egyptský ve vězení věrně vysvětlil význam snu ( osobní B1 ) Genesis 37, 5 Měl pak Jozef sen, a vypravoval jej bratřím svým; pročež v větší nenávisti ho měli. 6 Nebo pravil jim: Slyšte, prosím, sen, kterýž jsem měl. ( B2 ) ve vězení Genesis 40, Kteřížto odpověděli jemu: Měli jsme sen, a nemáme, kdo by jej vyložil. I řekl jim Jozef: Zdaliž Boží nejsou výkladové? Pravte mi medle. 9 Tedy správce nad šeňkýři vypravoval sen svůj Jozefovi, a řekl jemu: Zdálo se mi ve snách, že jsem viděl před sebou vinný kmen, ( B3) pro faraona: Gen 41, 15 I řekl Farao Jozefovi: Měl jsem sen, a není, kdo by jej vyložil; o tobě pak slyšel jsem to, že když uslyšíš sen, umíš jej vyložiti. 41, 25 Odpověděl Jozef Faraonovi: Sen Faraonův jednostejný jest. Což Bůh činiti bude, to ukázal Faraonovi. ( B4 ) Josef vzpomenul na osobní sen v mladosti: Gen 41, 8 Poznal, pravím, Jozef bratří své, ale oni nepoznali ho. 9 Tedy zpomenul Jozef na sny, kteréž měl o nich,.... , to je Gen 37, 7 Hle, vázali jsme snopy na poli, a aj, povstal snop můj, a stál. Vůkol také stáli snopové vaši, a klaněli se snopu mému. (Ten sen o snopech se splnil, když byl místokrálem v Egyptě)
( C ) prorok Daniel 1, 17 Mládence pak ty čtyři obdařil Bůh povědomostí a rozumností ve všelikém literním umění a moudrostí; nadto Danielovi dal, aby rozuměl všelikému vidění a snům... ( D ) Joel 2, 28 I stane se potom, že vyleji Ducha svého na všeliké tělo, a budou prorokovati synové vaši i dcery vaše; starci vaši sny mívati budou, mládenci vaši vidění vídati budou mládenci budou mít vidění a starci sny
(toto se ještě cituje ve Skutky 2, 17)
** ( E ) A na závěr závažný text, ne toliko důkaz, že sny jsou a byly, ale přímo více od Boha : Job 33, 14 Ano jednou mluví Bůh silný, i dvakrát, ale nešetří toho člověk. 15 Skrze sny u vidění nočním, když připadá hluboký sen na lidi ve spaní na ložci, 16 Tehdáž odkrývá ucho lidem, a čemu je učí, to zpečeťuje, 17 Aby odtrhl člověka od skutku zlého, a pýchu od muže vzdálil, .....23 Však bude-li míti anděla vykladače jednoho z tisíce, kterýž by za člověka oznámil pokání jeho: 24 Tedy smiluje se nad ním, a dí: Vyprosť jej, ať nesstoupí do porušení, oblíbil jsem mzdu vyplacení. ...26 Kořiti se bude Bohu, a zamiluje jej, a patřiti bude na něj tváří ochotnou; nadto navrátí člověku spravedlnost jeho. 27 Kterýž hledě na lidi, řekne: Zhřešilť jsem byl, a to, což pravého bylo, převrátil jsem, ale nebylo mi to prospěšné. 28 Bůh však vykoupil duši mou, aby nešla do jámy, a život můj, aby světlo spatřoval. 29 Aj, všeckoť to dělá Bůh silný dvakrát i třikrát při člověku, 30 Aby odvrátil duši jeho od jámy, a aby osvícen byl světlem živých.
= zbývá nám vysvětlit proč e píše proti snům. u Jeremiáše 23.
To byla jistá situace, která byla taková jaká tehdy byla. Hoření texty svědčí o tom, ž dobré sny mohu být a pro bývají :
|
]
Re: Re: Re: Dva sny, stejný podvod a sny sluebníků Boha bez podvodu (Skóre: 1) Vložil: Mikael v Sobota, 01. květen 2010 @ 11:08:12 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://pistis.webnode.cz | Určitě jsou i sny, které jsou od Boha. Ale těch je myslím, žel, dost málo.
1 Nerozumný si dělá liché a klamné naděje, sny budí v pošetilcích falešné představy.
2 Jako člověk lapající stín a honící se za větrem je ten, kdo se drží snů.
3 Vidění ve snu je jako hledět do zrcadla: jen obraz obličeje proti obličeji skutečnému.
4 Co čistého může vzejít z nečistého, co pravdivého se může zrodit ze lži?
5 Na nic jsou věštby, hadačství a sny: jsou jako blouznění ženy v porodních bolestech.
6 Nejsou-li poslány Nejvyšším jako navštívení, nevěnuj jim pozornost.
7 Sny obloudily mnoho lidí a padli ti, kteří v ně skládali naděje. (Sir 34)
Zkrátka a dobře, je třeba rozsuzovat... :-)
|
]
|
|
Re: Dva sny, stejný podvod a sny vůbec, příčiny (Skóre: 1) Vložil: mk (miliko(a)atlas.cz) v Pátek, 14. květen 2010 @ 23:57:12 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) | O snech vůbec.
Kromě snů, kdy mluví k člověku Bůh nebo anděl jsou také obyčejné. Důvody snění jsou různé.
Do vědomí přicházejí zprávy a posléze jsou za dne potlačovány jinými. Jako když jedeme a za okénkem se střídá obraz zvenku. Jeden za druhým. Kdybychom vystoupili, zapamatovali bychom si to co právě vidíme, ale nejeli bychom dále. Ale život a den jde a dojmy se vrší jeden na druhém. Přes den bdíme, ve spánku se vracejí dojmy a třídí se, zpracovávají a jinak ukládají. Proto sen přemílá to, na co jsme ve dne nestačili domyslet.
Na přednášce mne napadnou myšlenky a poznamenám si je na papír nebo do sešitku. Nestačím je v přednášce domyslet, protože dostávám nové vjemy v nových větách slyšených od řečníka.
Poznámky zpracuji eventuálně později.
Tak i sen zpracovává jakési zapamatované útržky jako poznámky a udělá to až potmě, když se odpočívá a nic neruší, když je vědomí v klidu ´doma´.
Spánek má výhodu, že může promítat mnoho spojů od věcí, spojovat možnosti a ty správné, které odpovídají potom vyplavou do snu. Mohou to být i nereálné kombinace, na příklad chytat ryby na suchu, to je sice v životě možné, ale neuplatnilo by se to v praxi (v provozu života). Nereálné spoje se pak ve snu neuplatňují, ale zapomenou se.
= Jeden zajímavý případ snu: Julius Zeyer se pokoušel napsat povídku o Josefu Egyptském. Něco mu nešlo, nevěděl, jak by se mohly některé prvky příběhu skutečně stát. Unavený si položil hlavu na ruce na stole a usnul. Měl o tom sen. Náhle vše zapadalo, celý příběh se mu odvinul před zrakem, tak jak opravdu mohl být, vše bylo takové jak se to mohlo stát. Probudil se a zapsal to. Sen mu skombinoval všechny prvky, zapadaly do sebe.
= navíc se může stát, že se sen vrací k tomu, co poutalo pozornost a nemělo možnost se vyřešit , v kladném i záporném smyslu. Tedy vrací člověka k tomu, čím se rád zabýval (a po probuzení to je třeba tak jako v lidové písni ´´ ach jak mne ten sen oklamal´´, ale nejde o klam, jde o hezky namalovaný obrázek z touhy). Také vrací člověka k nevyřešeným problémům, to jsou sny, ze kterých se možno probudit zpocený nebo zklamaný, na příklad stále se opakující vzpomínky na zkoušky ve škole před tabulí. Takové sny nejsou předpovědní, ale hovoří o tom, jak by bylo potřebí něco dořešit, nebo alespoň zapomenout (na školu a pod.).
= úloha okolí je vidět na tomto:
máme nějaký duševní nebo citový strav, na příklad radost nebo žalost. Máme také vzpomínky na podobnou citovou situaci. Sen vytáhne obraz z té příležitosti a dodá ji jako kulisu. Je to z porovnání : ke stejnému stavu citu , mysli, stejná kulisa. A tak při radosti se ukazuje kulisa z doby jiné radosti a my se ptáme co to znamená? Ale znamená to, že sen pracuje jako učitel, který z kabinetu vykládá ven obrazy se stejným zaměřením. Vidíme však předměty a uvažujeme svou myslí o předmětech. Ptáme se, co ten - který předmět má znamenat (jaký je význam). Měli bychom se ptát, jaké bylo naše naladění tehdy a dnes, nikoliv na předměty.
Na příklad mám žal a spím. Sen si vzpomene na poslední (nebo výrazný) případ žalu a vytáhne obraz (kulisu) pohřbu. Zdá se mi o hřbitově. Nejde o předpověď, ale o obraz ke stejnému citovému položení. Máme v sobě všelijaké upomínky na minulé stavy. K nim patří obrazy z těch situací, kde jsme se tak cítili. Nyní sen dodá obraz jako kulisu, která se k tomu vztahuje, která ´koreluje´ s nynějším stavem mysli nebo citu.
= sen v tomto článku je složitý a opakují se něm jako rytmicky dvě linie : ( 1 ) jde o znechucení, odpor a možná o nebezpečí a ( 2 ) jde o symboliku, která hovoří o něčem jiném, než jsou předměty.
Místo manžela jde o lásku k Hospodinu, místo něžnosti jde o nesprávnost, místo odevzdanosti dopředu (před svatbou) jde o uklízení, aby bylo teprve čisto.
Proto jde o vyšší druh snu, než je ´´domílání pytlů zrna zavezených do hlavy ve dne´´ a nejde o citové a vědomostní rozpory. Jako takový se to neodvážím bez výhrad komentovat. To budiž úlohou těch, kdo dokáží vysvětlit náboženský význam snu.
|
|
|
|
|