Názor Dr. Riveru bývalého jezuitu na vianoce:
Královna Babylónu - "SEMIRAMIS" - nařídila světu, aby oslavoval narození jejího syna "TAMUZE". Tento byl jak již víme "bohem slunce" - "BAALEM", tedy představitelem satana.
Dnem Baalova narození určila 25. prosince. Od svých astrologů se dozvěděla, že v tento den je slunce nejvíce vzdáleno od Země /zimní slunovrat/.
Proto lidé mluvili, že 21. prosince Slunce - "Baal" umírá. A 24. prosince se však opět vrací k života a 25. prosince se znovu narodí.
Během staletí obětoval celý svět 25. prosince S l u n c i pod různými jmény jako: Tamuz, Horus, Osiris, Sol atd. Byla to doba orgií, obětování dětí Baalovi, pití a veselí.
Semiramis dále nařídila, aby lidé zavěšovali na stromy malé kuličky představující boha slunce.
Bůh proti tomuto svátku bojoval tím, že zakázal Židům ozdobovat stromy po způsobu pohanů: "Slyšte slovo toto, kteréž mluví k vám Hospodin, ó dome izraelský. Takto praví Hospodin: Cestě pohanů neučte se, aniž se znamení nebeských děste, neboř se jich děsí pohané. Ustanovení těch národů jsou pouhá marnost. Nebo někdo setne dřevo sekerou v lese, dílo rukou řemeslníka. Stříbrem a zlatem ozdobí je, hřebíky a kladivy utvrzují je, aby se neviklalo." /Jer. 10,1-4/.
24. prosince roku 394 po Kr. se konala první Křesťanská půlnoční vánoční mše. Náboženský systém změnil den narození Baala na den narození Krista. Pohanům se to líbilo, 24. prosinec se tak stal n e j v ě t š í m k a t o l i c k ý m s v á t k e m.
Je to svátek světel. písní, vánočních stromů, dárků, ale také i rouhání. Můžeme pozorovat dýchánky, děti očekávající sv. Mikuláše, který jim přinese dárky, Pannu Marii s ...........
Nařizuje nám Bible někde slavit narození Krista?
N i k o l i !!
Ani Kristus, ani apoštolé nám nikde nic takového neukládají. Nikde nenajdeme jakýkoliv záznam v Bibli o tom, že by první křesťané slavili Kristovo narození, tím méně pohanské "V á n o c e"!!
Tuto nebiblickou praxi zavedla římskokatolická církev, když "zapletla" Ježíše Krista do mše! V dnešní době jsou protestanté vmanipulování k zachovávání tohoto římskokatolického "svatého dne".