|
Právě je 261 návštěvník(ů) a 3 uživatel(ů) online: magdalena07 ivanp rosmano
Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde
|
Zaznamenali jsme 116509964 přístupů od 17. 10. 2001
|
| |
Kontrasty: Příchod Krista k soudu zatím v nedohlednu.
Vloženo Úterý, 08. březen 2011 @ 12:00:24 CET Vložil: Stepan |
poslal oko Aneb, k jakým až absurditám vede vlastní pojetí výkladů Bible.
Alespoň tak se dá usuzovat z výkladů Bible některými "osvícenými" jedinci. K takovým "osvíceným" patří nepochybně i ten, kdo zde vystupuje pod nickem "Pastýř", který se ve svém článku obrací na své katolické přátele s dotazy:
"Jsem přesvědčen, že
římskokatolická církev má před sebou velkou budoucnost. Pokud správně
rozumím Bibli, pak před příchodem Krista k soudu se stane opravdu
celosvětovou."
Musím Pastýře zklamat, ale skutečná situace v římskokatolické církvi (podle jeho zcestného chápání Bible) by ukazovala spíš na to, že se nám druhý příchod Krista spíš vzdaluje, než přibližuje.
Za mého dětství náš farní kostel kapacitou nestačil a lidé museli o velkých svátcích stávat až venku před kostelem. Dneska bývá kostel při mši ze dvou třetin prázdný - a dětí poskrovnu. Taková je skutečnost. Pastýřův optimismus ohledně zářné budoucnosti katolické církve má tedy řádné trhliny. Alespoň pro Evropu je zcela nereálný, odtržený od skutečnosti. No, není divu, jak také může ten, kdo stojí mimo ŘKC, znát skutečný stav v církvi?
(Zj 17,1-2) Tehdy přišel jeden z těch sedmi andělů, kteří měli sedm
koflíků, a promluvil se mnou. Řekl mi: "Pojď, ukážu ti
odsouzení veliké nevěstky, která sedí na mnohých vodách,
se kterou smilnili králové země a obyvatelé země se opili
vínem jejího smilstva." Když si tady odmyslíme všechny ty sektářské výklady, kteří svoji malost kompenzují výklady, že se zde mluví o ŘKC,
kdo je tedy tato NEVĚSTKA ze Zjevení skutečně?Ve dvojím obrazu líčí Jan pohanskou protikřesťanskou moc; město a nevěstka. Je to protiklad ke svatému městi Siónu a čisté nevěstě Beránkově. Nevěstkou zde svatopisec myslí veškerou moc světskou, od Boha odvrácenou "říši protikřesťanskou," která nezná hranic států, ale panuje v lidských srdcích. Nazývá se Babylonem, poněvadž předem se myslí na Řím pohanský, mnohdy Babylonem zvaný a to jméno se hodí na všechny obměny protibožské moci světské. - Nevěstka zde tedy znamená pohanství
(jehož střediskem v době svatopiscově byl pohanský Řím), místo všech možných falešných náboženství a s tím spojené nemravnosti. Která sedí na mnoha vodách - je vysvětleno ve verši 15. ( Tehdy mi řekl: "Vody, které jsi viděl a kde ta nevěstka sedí,
jsou lidé a zástupy, národy a jazyky
). Země, jímž pohanský Řím vládl, přijímaly jeho modloslužbu a nemravnost.
|
Podobná témata
|
|
Re: Příchod Krista k soudu zatím v nedohlednu. (Skóre: 1) Vložil: ssns v Úterý, 08. březen 2011 @ 18:26:08 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | Ono nebude tak zle, Staňo. V roce 1950 činil podíl katolíků na celosvětové populaci 17,1 %, v roce 1970 17,6 % a v roce 2008 17,4 %. Jako katolíci jsou tu pochopitelně počítáni všichni ti, které za katolíky označuje církev, tj. pokřtění (třeba Cizinec je také kapička v katolickém moři:-) ).
Pokud jde o země, kterým Řím vládl, obvykle se co do modloslužby a nemravnosti neměly od Říma moc co učit. Nebo se snad domníváš, že Římané nějak pokazili zbožné (až za hranici lidských obětí) germánské a anglosaské obyvatelstvo?
|
|
|
Re: Příchod Krista k soudu zatím v nedohlednu. (Skóre: 1) Vložil: vlastik v Úterý, 08. březen 2011 @ 18:40:03 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | Ahoj oko,
---Za mého dětství náš farní kostel kapacitou nestačil a lidé museli o velkých svátcích stávat až venku před kostelem. Dneska bývá kostel při mši ze dvou třetin prázdný - a dětí poskrovnu. Taková je skutečnost.---
Co se divíš.Když jsem Ti psal že se k vám přijedu podívat,odpověděl jsi mi, že pro takové jako jsem já u vás není místo,prý svatých máte na stěnách dost...
|
Re: Re: Příchod Krista k soudu zatím v nedohlednu. (Skóre: 1) Vložil: oko v Úterý, 08. březen 2011 @ 20:33:31 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | ????
To snad ne! Můžeš dát odkaz, kde jsem to řekl?
|
]
Re: Re: Re: Příchod Krista k soudu zatím v nedohlednu. (Skóre: 1) Vložil: vlastik v Středa, 09. březen 2011 @ 12:46:57 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | oko v Čtvrtek, 11. březen 2010 @ 12:25:10 CET : My ale v našem kostele už nemáme pro dalšího svatého místo!
|
]
Re: Re: Re: Re: Příchod Krista k soudu zatím v nedohlednu. (Skóre: 1) Vložil: oko v Čtvrtek, 10. březen 2011 @ 08:42:40 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | V tomto kontextu to tak je.
Já se ptal,zda si nefandíš, když říkáš, že všechno, co konáš, jsou jen skutky nebeského Otce. Zda neexistují také skutky Vlastikovy.
Pokud ne, tak to už jsi tak svatý, že bys asi měl být spíš v nebi! My ale v našem kostele už nemáme pro dalšího svatého místo!
Tím jsem ovšem vůbec neodmítal tebe jako osobu, ale poukazoval na zcestnost takového pohledu na vlastní bezhříšnost. Jako bych se tě zeptal, zda ti na hlavě nepučí držák na svatozář!
Takže ty osobně, když se přijedeš podívat, budeš vítán. Ale budu samozřejmě raději, když si do té doby svoji vlastní hříšnost, svoji náklonnost ke hříchu také přiznáš, abych se vedle tebe jako hříšný, necítil moc trapně. :-)
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Příchod Krista k soudu zatím v nedohlednu. (Skóre: 1) Vložil: vlastik v Čtvrtek, 10. březen 2011 @ 13:17:55 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Oko,vlastik je hříšník a se ke svým hříchům a nepravostem před Bohem přiznal a Bůh mu odpustil...Již jsem Ti o tom psal... --- svoji náklonnost ke hříchu také přiznáš--- o jaké náklonnosti ke hříchu to po křtu mluvíš? "Náklonnost ke hříchu v Kristu" ? Nemyslíš to vážně,že ne...
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Příchod Krista k soudu zatím v nedohlednu. (Skóre: 1) Vložil: oko v Čtvrtek, 10. březen 2011 @ 18:05:30 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Hříšná náklonnost těla trvá po celý náš žiovt - až do naší smrti.
(Ř 7,22-23) Podle vnitřního člověka totiž radostně souhlasím s Božím
Zákonem,
ale ve svých údech vidím jiný zákon, který bojuje proti
zákonu mé mysli a činí mě zajatcem zákona hříchu, který je v
mých údech.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Příchod Krista k soudu zatím v nedohlednu. (Skóre: 1) Vložil: vlastik v Čtvrtek, 10. březen 2011 @ 19:56:31 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Běž si oko fakt raději střihat ten vinohrad!
---Podle vnitřního člověka totiž radostně souhlasím s Božím Zákonem---
Amen , Amen .Vždyť souhlasím! Proč tedy po mne chceš ,abych se vyznal z náklonnosti ke hříchu ?
1 Co tedy máme říci? Že máme dále žít v hříchu, aby se rozhojnila milost? 2 Naprosto ne! Hříchu jsme přece zemřeli – jak bychom v něm mohli dále žít? 3 Nevíte snad, že všichni, kteří jsme pokřtěni v Krista Ježíše, byli jsme pokřtěni v jeho smrt? /Římanům 6,1-3/
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Příchod Krista k soudu zatím v nedohlednu. (Skóre: 1) Vložil: oko v Pátek, 11. březen 2011 @ 07:55:16 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Když řekneš A, musíš říct i B.
(Ř 7,22-23) Podle vnitřního člověka totiž radostně souhlasím s Božím
Zákonem,
ale ve svých údech vidím jiný zákon, který bojuje proti
zákonu mé mysli a činí mě zajatcem zákona hříchu, který je v
mých údech. Věc se má takto: nerozumíš smyslu veršů v Písmu. Máš svou zjednodušenou verzi křesťanství, verzi virtuální bezhříšnosti, která před vlastní hříšností strká hlavu do písku..
|
]
|
|
Re: Příchod Krista k soudu zatím v nedohlednu. (Skóre: 1) Vložil: rastan (rastan@quick.cz) v Úterý, 08. březen 2011 @ 18:47:54 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | Oko pokus to byl pěkný, ale s tou nevěstkou jsi střelil vedle. Zjevení Janovo 17:1 I přišel jeden z sedmi andělů, kteříž měli sedm koflíků, a mluvil se mnou, řka ke mně: Pojď, ukážiť odsouzení nevěstky veliké, kteráž sedí na vodách mnohých, 2 S kteroužto smilnili králové země a zpili se vínem smilství jejího obyvatelé země. 3 I odnesl mne na poušť v duchu, a viděl jsem ženu sedící na šelmě brunátné; a ta šelma plná byla jmen rouhání, a měla sedm hlav a deset rohů. 4 Žena pak odína byla šarlatem a brunátným rouchem, a ozdobena zlatem a kamením drahým i perlami, mající koflík zlatý v ruce své, plný ohavností a nečistoty smilstva svého. 5 A na čele jejím napsané jméno: Tajemství, Babylon veliký, Mátě smilstva a ohavností země. 6 A viděl jsem ženu tu opilou krví svatých a krví mučedlníků Ježíšových, a viděv ji, divil jsem se divením velikým. 7 I řekl mi anděl: Co se divíš? Já tobě povím tajemství té ženy i šelmy, kteráž ji nese, mající hlav sedm a rohů deset. 8 Šelma, kterous viděl, byla, a již není, a máť vystoupiti z propasti a na zahynutí jíti. I diviti se budou bydlitelé země, (ti, kterýchžto jména nejsou napsána v knihách života od ustanovení světa,) vidouce šelmu, kteráž byla, a není, avšak jest. 9 Tentoť pak jest smysl toho, a máť zavřenou v sobě moudrost: Sedm hlav jestiť sedm hor, na kterýchž ta žena sedí.
Vysvětli mi, která další nevěstka (odpadlá církev) má sídlo na sedmi horách? Mám tady jmenovat kopce v Římě? Která další nevěstka se topila ve zlatě? Která další nevěstka je opilá krví umučených inkvizicí? S kterou nevěstkou šli ruku v ruce králové? A závěrem, která další nevěstka vznikla na rozpadajícím se římském impériu - šelmě?
rastan |
Jeden kandidát (Skóre: 1) Vložil: ssns v Úterý, 08. březen 2011 @ 19:36:49 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Tak třeba jedním z kandidátů by klidně mohla být ruská pravoslavná církev, tj. ne římský ale moskevský patriarchát. Oba patriarcháty se mezi sebou v učení a praxi až tak moc neliší, Moskva leží na 7 pahorcích a pokud znáš aspoň trochu historii, pak víš, že zlato, pronásledování nepohodlných a zkorumpování státní mocí také sedí. Pokud neznáš, poskytnu základní informace a odkazy. Jen nevím, co myslíš tím vznikem na rozpadajícím se římském impériu a ze kterého verše/pasáže to vidíš. |
]
Re: Jeden kandidát (Skóre: 1) Vložil: JMK v Úterý, 08. březen 2011 @ 21:33:31 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Pro doplnění, na wikipedii je seznam 51 měst, které leží na 7 pahorkách. Mimo jiné:
Atény Brusel Budapešť Istanbul Jeruzalém Barcelona Praha (Hradčany, Vítkov, Větrov, Skalka, Vyšehrad, Karlov a Petřín) San Francisco Staten Island, NY
Evidentně ne každá kočka je psem jen proto, že má také čtyři nohy.
|
]
Re: Re: Jeden kandidát (Skóre: 1) Vložil: JMK v Úterý, 08. březen 2011 @ 21:38:22 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | A pro doplnění dodávám, že snad všechny církve, registrované v ČR, mají sídlo v Praze - ČCE, adventisté, CČSH..
|
]
Re: Re: Re: Jeden kandidát (Skóre: 1) Vložil: JMK v Úterý, 08. březen 2011 @ 21:50:53 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Vlastně, když se tak pročítám tvou argumentací, s trochou fantazie ti tím tvým způsobem dokážu, že jakákoli církev a jakákoli denominace je tou tvou nevěstkou.
Měl by si celou svou pozici přehodnotit. Už jen proto, že všichni reformátoři vyšli z té tvé "nevěstky", jak o ni mluvíš. A co může vzejít z nevěstky? Píše se snad někde ve zjevení o tom, že z té nevěstky vzejde pravá církev? Kdeže.
|
]
Re: Re: Re: Re: Jeden kandidát (Skóre: 1) Vložil: ssns v Středa, 09. březen 2011 @ 07:28:35 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Počkej, počkej, to není žádná moje argumentace. Já si nemyslím, že se tam mluví o římském patriarchátu, což jsem se pokusil ukázat odkazem na ten moskevský. Měst na sedmi pahorcích je tedy hodně, ale na druhou stranu by to podle logiky výkladu mělo být centrum nějaké církve a ta církev by měla splňovat ty další věci. A tím se podle mě počet těch měst redukuje. O římském i moskevském patriarchátu prostě platí, že se během historie dopustily těch prohřešků. Ale jinak by těch kandidátů bylo více - ta Moskva byl jen příklad, který jsem schopen věrohodně podložit stejně jako ten římský.
Všiml jsem si, že tam patří i Brusel, takže se nabízí i EU :-)
Asi jsi mě nepochopil, když mě vyzýváš k přehodnocení nějaké pozice. Já nemám žádný výklad, o co tam jde. Já vůbec mám hodně málo výkladů ke Zjevení. |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Jeden kandidát (Skóre: 1) Vložil: JMK v Středa, 09. březen 2011 @ 07:34:34 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Pardon za zmatení. Mluvím k rastanovi. S tebou v této věci souhlasím.
|
]
Re: Re: Jeden kandidát (Skóre: 1) Vložil: Lu v Úterý, 08. březen 2011 @ 21:48:56 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Větrov a Karlov, to čtu poprvé ?-) Klidně tam mohla být ještě Bílá Hora, Žižkov a ,s prominutím, Bohnice. |
]
Re: Re: Re: Jeden kandidát (Skóre: 1) Vložil: JMK v Úterý, 08. březen 2011 @ 21:52:12 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Kdo chce vidět, vidí. Vatikán také neleží na sedmi pahorcích, ale stěží na jednom.
|
]
Re: Re: Re: Re: Jeden kandidát (Skóre: 1) Vložil: Lu v Úterý, 08. březen 2011 @ 22:00:41 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Žádnej Vatikán neexistuje. |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Jeden kandidát (Skóre: 1) Vložil: JMK v Úterý, 08. březen 2011 @ 22:11:38 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | V hlavách ignorantů ne, to je pravda.
Ale jinak se jedná o suverénní městský stát, který má svou vlajku, svou měnu, svůj znak, svou hlavu státu, své zákony, své obyvatele, své hranice, svou armádu, výbornou poštu a dokonce i své poštovní známky.
Suverenita státu Vatikán je mezinárodně garantována a to již více než 80 let.
|
]
Re: Re: Jeden kandidát (Skóre: 1) Vložil: Pastýř v Středa, 09. březen 2011 @ 08:37:17 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Zkus poté z tohoto seznamu vyškrtat ty, které nejsou námořními přístavy. A pokud to již nastalo, tak kolik znich pak bylo navždy vyvráceno a zničeno... :-)
|
]
Re: Re: Re: Jeden kandidát (Skóre: 1) Vložil: JMK v Středa, 09. březen 2011 @ 08:43:20 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Istanbul například. Perfektně sedí na vše.
|
]
Re: Re: Re: Re: Jeden kandidát (Skóre: 1) Vložil: Pastýř v Středa, 09. březen 2011 @ 08:59:33 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | No a pak ještě katolíky často citovaná symbolika z Petrova listu, že vyvolená z Babylona je církev z Říma 1 Pt 5,13. To také sedí na Istambul? |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Jeden kandidát (Skóre: 1) Vložil: oko v Čtvrtek, 10. březen 2011 @ 08:46:02 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Vyvolená z Babylona je církev z Říma, ale ona sama není tímto Babylonem, ona je obětí Babylonu, obětí "krví zpité šelmy", tehdejší římské politické moci.
|
]
Re: Re: Příchod Krista k soudu zatím v nedohlednu. (Skóre: 1) Vložil: oko v Úterý, 08. březen 2011 @ 20:51:02 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Domnívám se, že Jan skutečně má na mysli tehdejší Řím, který byl symbolem pronásledování křesťanů.
V řečtině i latině je Babylón ženského rodu a proto je přirovnáván k ženě. Zde je to tedy symbol pohanského Říma.
"Zpitá krví svatých" je narážka na Neronovo pronásledování křesťanů.
Šelma byla, ale není - protiklad k Bohu, který byl a je. Smysl osmého verše o šelmě: Kristovou smrtí na kříži byla ďáblova moc zlomena, už není to, co bývala. Na konci věků ji však Bůh ještě dovolí, aby ještě na čas řádila.
Sedm králů: sedm Římských císařů, z nichž šestý, Domicián, je právě u moci. Číslo 7 je symbolické (číslo úplnosti) - vyjadřuje souhrn všech císařů, co kdy budou pronásledovat Kristovu církev. (Jedná se tedy o světskou protibožskou moc - v dnešní době třeba i někteří europoslanci v Bruselu, protikřesťansky orientovaní).
Je třeba nezapomínat, že římská církev vyrostla z krve mučedníků, z utrpení a pronásledování křesťanů, jehož obdobu budeme v historii hledat asi velice těžko.
|
]
Re: Re: Re: Příchod Krista k soudu zatím v nedohlednu. (Skóre: 1) Vložil: ssns v Středa, 09. březen 2011 @ 07:38:07 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | No to je právě ten problém se Zjevením. Pokud to psal do tehdejší doby, pak celkem jistě myslel Řím. Jenže pokud to má opravdu být poodhalení pro něj daleké budoucnosti, pak to těžko bude Řím - impérium dávno v troskách a dnešní Řím (Itálie) tedy ani náhodou nehraje potřebnou úlohu.
Je-li to opravdu myšleno jako poodhalení (jízdní řád) budoucnosti, pak je problém v tom, že nevíme, jak daleké budoucnosti. Byly tedy doby, kdy bych byl nakloněn chápat to jako odkaz na KC (řekněme první čtvrtina 2. tisíciletí), ale dnes vidím, že tomu tak nebylo a já bych se tehdy, kdybych žil, pletl. Nikdo z nás neví, co bude v budoucnosti - třeba to je opravdu Řím, který se stane hlavním městem nějaké nadnárodní korporace, nové sekty lžimesiáše nebo co já vím ... |
]
Re: Re: Re: Re: Příchod Krista k soudu zatím v nedohlednu. (Skóre: 1) Vložil: oko v Středa, 09. březen 2011 @ 08:05:12 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Myslím, že zjevení je třeba vykládat. Jednak se znalostí historických okolností té doby, jednak mít v patrnosti, že je nadčasové. Zjevení jsou obrazy. Jsou tam věci, které platily jak pro tehdejší situaci, tak platí o pro věci budoucí. Zjevení nelze brát materialisticky doslova. Tisíc let není tisíc let, ale doba vzhledem k délce lidského života hodně dlouhá, avšak omezená.
Nelze brát materialisticky doslova třeba toto: Obrátil jsem se tedy, abych viděl ten hlas, který se mnou
mluvil; a když jsem se obrátil, spatřil jsem sedm zlatých
svícnů
a uprostřed těch sedmi svícnů jakoby Syna člověka, oděného
dlouhým rouchem a přepásaného na prsou zlatým pásem.
Jeho hlava a vlasy byly bílé jako bílá vlna, jako sníh a
jeho oči jako plamen ohně.
Jeho nohy byly podobné bronzu rozžhavenému v peci a jeho
hlas jako zvuk mnohých vod.
V pravé ruce měl sedm hvězd a z jeho úst vycházel ostrý
dvojsečný meč; jeho tvář byla jako slunce, když září ve své
síle. Bylo by hodně nepohodlné, kdyby někomu trčel z úst dvojsečný meč. |
]
|
|
Re: Příchod Krista k soudu zatím v nedohlednu. (Skóre: 1) Vložil: Lu v Úterý, 08. březen 2011 @ 21:52:15 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | Milé Oko, někdy mi už fakt lezeš krkem a mám tě plné zuby. Ale když tu nejsi, stýská se mi po tobě, a je tady smutno. Ani Svata_tradice tě nestačí nahradit. Svého času byla dobrá Laděnka. |
Re: Re: Příchod Krista k soudu zatím v nedohlednu. (Skóre: 1) Vložil: oko v Středa, 09. březen 2011 @ 07:51:23 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Chodím stříhat do vinohradu. :-)
|
]
Re: Re: Re: Příchod Krista k soudu zatím v nedohlednu. (Skóre: 1) Vložil: Lu v Středa, 09. březen 2011 @ 09:37:54 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Je tam u vás taky pořád taková zima ? U nás v noci stále mrzne. |
]
Re: Re: Re: Re: Příchod Krista k soudu zatím v nedohlednu. (Skóre: 1) Vložil: oko v Čtvrtek, 10. březen 2011 @ 08:32:47 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Taky, nejhorší je ten ledový vítr.
|
]
|
|
Re: Příchod Krista k soudu zatím v nedohlednu. (Skóre: 1) Vložil: Didymos v Středa, 09. březen 2011 @ 07:36:26 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | Oko, a kdo je nástupcem pohanského Říma? Vatikán. |
Re: Re: Příchod Krista k soudu zatím v nedohlednu. (Skóre: 1) Vložil: JMK v Středa, 09. březen 2011 @ 07:49:23 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Nástupcem pohanského Říma jsou v první řadě Didymosové.
|
]
Re: Re: Příchod Krista k soudu zatím v nedohlednu. (Skóre: 1) Vložil: Jaela v Středa, 09. březen 2011 @ 11:12:47 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Didyme nástupcem pohanského Říma jsi ty a spol.
Je třeba se neustále klanět Hospodinu a děkovat mu za přijatá dobrodiní. Je třeba mít bázeň Boží. Chvalme Pána. amen |
]
|
|
Re: Příchod Krista k soudu zatím v nedohlednu. (Skóre: 1) Vložil: Didymos v Středa, 09. březen 2011 @ 07:38:26 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | Oko, ŘKC je tím Babylonem. Řím je přeci na sedmi pahorcích. Je to jasné a není co řešit. Takže strhněte svou masku a odhalte svou totožnost. Všichni reformátoři to věděli, že jste Babylon.
|
Re: Re: Příchod Krista k soudu zatím v nedohlednu. (Skóre: 1) Vložil: JMK v Středa, 09. březen 2011 @ 07:47:21 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Ono všichni reformátoři byli svým způsobem blázni. Tedy Hus a Luther moc ne. Ale takového Kalvína by ještě dneska zavřeli ve většině států světa za propagování nenávisti vůči skupině obyvatel a potlačování lidské svobody. Jdeš směle v jeho šlépějích se svou logikou blbce. Měst na 7 pahorcích ti vyjmenuju 50, takže nikde to tvé "je to jasné a není co řešit" nevidím. Podobně jednoduché myšlení napáchalo v historii už hodně zla. Se stejnou vervou jako ty propagovali například nacisté to, že Ježíš byl ve skutečnosti egyptským bohem Osirisem a že je to zcela jasné a není co řešit.
|
]
Re: Re: Re: Příchod Krista k soudu zatím v nedohlednu. (Skóre: 1) Vložil: JMK v Středa, 09. březen 2011 @ 07:47:55 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | A dlužíš mi stále odpověď na to, zda byl Kalvín vyvolený a spasený, nebo nebyl.
|
]
Re: Re: Re: Re: Příchod Krista k soudu zatím v nedohlednu. (Skóre: 1) Vložil: JMK v Středa, 09. březen 2011 @ 08:21:06 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | A nebo položím tu samou otázku ještě jinak.
Didymosi, pokud jsi vyvolený a spasený, co bys udělal, když by ti tvoje nezletilá dcera ve výbuchu hněvu řekla: "Ďáble!"
Nechal bys ji useknout hlavu?
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Příchod Krista k soudu zatím v nedohlednu. (Skóre: 1) Vložil: Didymos v Středa, 09. březen 2011 @ 10:30:26 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | JMK, a kde jsi vzal, že mám nezletilou dceru? :DDDDDDD |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Příchod Krista k soudu zatím v nedohlednu. (Skóre: 1) Vložil: JMK v Středa, 09. březen 2011 @ 12:02:36 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Ach jo. To byla hypotetická otázka, natvrdlíku.
Když by si měl dceru...
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Příchod Krista k soudu zatím v nedohlednu. (Skóre: 1) Vložil: Didymos v Středa, 09. březen 2011 @ 12:45:01 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | JMK, nejsem vrah jako papež. |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Příchod Krista k soudu zatím v nedohlednu. (Skóre: 1) Vložil: JMK v Středa, 09. březen 2011 @ 12:54:19 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Spíše si měl říci: nejsem vrah jako Kalvín. Papež Benedikt XVI nikoho nezabil. Kéž by se to dalo říci o Kalvínovi.
|
]
Re: Re: Re: Re: Příchod Krista k soudu zatím v nedohlednu. (Skóre: 1) Vložil: Didymos v Středa, 09. březen 2011 @ 11:41:17 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | JMK, o tom, že Jan Kalvín byl vyvolen a tedy spasen nemůže nikdo pochybovat. |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Příchod Krista k soudu zatím v nedohlednu. (Skóre: 1) Vložil: JMK v Středa, 09. březen 2011 @ 12:14:47 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Já o tom pochybuji. A dosti vážně. Protože Jan Kalvín byl vrah a nikdy svých činů až do své smrti nelitoval. Má na svědomí popravu cca 50 lidí včetně dětí.
A tak je poznáte po jejich ovoci. Ne každý, kdo mi říká ‚Pane, Pane‘, vejde do království nebeského; ale ten, kdo činí vůli mého Otce v nebesích. Mnozí
mi řeknou v onen den: ‚Pane, Pane, což jsme ve tvém jménu neprorokovali
a ve tvém jménu nevymítali zlé duchy a ve tvém jménu neučinili mnoho
mocných činů?‘ A tehdy jim prohlásím: ‚Nikdy jsem vás neznal; jděte ode mne, kdo se dopouštíte nepravosti.‘
To jsou slova, která jsou určena Kalvínovi a jemu podobným. Nic naplat, že měl plná ústa o Ježíšovi a o své neztratitelné spáse, toho, že se nemůže stát, že by do nebe nepřišel...jeho ovoce bylo jiné: BYL TO PRACHSPROSTÝ VRAH a NÁBOŽENSKÝ FANATIK, který svých hříšných a ohavných činů nelitoval a VE JMÉNU BOŽÍM ZABÍJEL.
Pokud se jím ještě holedbáš a označuješ se za kalvinistu, je na čase prozřít, obrátit se a činit pokání!
...a víte, že žádný vrah nemá podíl na věčném životě.
To platí i na Kalvína. V tom může mít JISTOTU, že vrazi věčný život a spásu nemají! Pokud svých hříchů nelitují. Což nebyl jeho případ. A ani kalvinistů. Nikdy se žádný kalvinista neomluvil za běsnění a teror Jana Kalvína, nebo snad ano?
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Příchod Krista k soudu zatím v nedohlednu. (Skóre: 1) Vložil: Didymos v Středa, 09. březen 2011 @ 13:40:19 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | JMK, ŘKC se také nikdy neomluvila za vraždu miliard lidí. Kalvín nebyl až takový, jak je popisován. I když žádný svatoušek nebyl a ve skutečnosti byl jenom čtyřbodový kalvinista. Také mám raději Husa než Kalvína. Kalvín se dopustil mnoha chyb, takže jej nehci zase toliko obhajovati.Byl přesvědčený, že každý heretik musí být zabit. Jeho největší chybou bylo určitě zabití Serveta a také až příliš pěl chválu Lutherovi. Ve svém mládí to byl velmi horlivý katolík. Mám raději jiné reformátory, ale s Kalvnínem po teologické stránce dost souhlasím. Samozřejmě až na nějaké učení, protože měl ve své teologii i učení katolické. |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Příchod Krista k soudu zatím v nedohlednu. (Skóre: 1) Vložil: JMK v Středa, 09. březen 2011 @ 15:00:47 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | To bude tím, že ŘKC miliardu lidí nezavraždila. Vždyť na začátku 20. století bylo na celé planetě 1,6 miliardy lidí. Vem si, kolik bylo jen v Evropě a zapřemýšlej, jakým tempem by musela církev během těch pár historických chvil, kdy k nějakým zlořádům měla svolení vrchnosti a podporu šlechty (což nebylo zdaleka po celou dobu existence církve), vraždit.
ŘKC mnohokrát zalitovala a od jakéhokoli dalšího takového konání se distancovala...a nebojí se to označit za chybu a zlo. Kalvinisté nikoli. Proto jsou pro mě v tuto chvíli horší než celá inkvizice s křížovýma výprava dohromady.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Příchod Krista k soudu zatím v nedohlednu. (Skóre: 1) Vložil: Didymos v Středa, 09. březen 2011 @ 17:49:37 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | JMK, neměl jsem na mysli zdaleka jen vraždění tělesné., nýbrž vraždění duchovní.Oklamávání lidí po celá staletí a to je ještě horší! A jen v této době máte na svědomí okolo miliardy oveček. |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Příchod Krista k soudu zatím v nedohlednu. (Skóre: 1) Vložil: Jaela v Středa, 09. březen 2011 @ 17:59:19 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Didyme Pán Ježíš je Láska. Přišel na svět a stále nám připomíná, jak máme my lidé na světě žít. K čemu jsme byli stvořeni.
Kdyby nebylo římskokatolické církve Didyme, seděla bych někde na břehu Vltavy o opékala bych tě na rožni. Kanibalismus byl přece i na našem území.
Poděkuj Pánu Ježíši za to, že ustanovil církev a učí nás žít v lásce. Pán Ježíš je hlavou církve.
Lide jdou Kainovou cestou, ale snaha jít podle desatera se tu objevuje. Svědomí lidí pracuje. Duch svatý vane. Jsou na zemi stále spravedliví, kteří se modlí a prosí Hospodina o milosrdenství pro lidi na zemi.
Co tvé svědomí?
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Příchod Krista k soudu zatím v nedohlednu. (Skóre: 1) Vložil: JMK v Středa, 09. březen 2011 @ 19:39:15 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Máme na svědomí miliardu oveček, kterou vedeme ke Kristu, to je pravda. Je třeba, aby tito lidé sami sobě umřeli, aby v nich mohl žít Kristus, to je také pravda. Oklamávání lidí po celá staletí je ale naštěstí výsadou jiné skupiny lidí - té, do které aktuálně patříš ty - do skupiny lidí, kteří si myslí, že jsou hlásnou troubou Boží a plivají špínu a lži, aby prosadili svoje zájmy. Schováváš se sice za Boha a za jistotu spásy, ale používáš lži a urážky řadových satanistů.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Příchod Krista k soudu zatím v nedohlednu. (Skóre: 1) Vložil: JMK v Středa, 09. březen 2011 @ 19:46:00 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | A nemysli si, že jsem si nevšiml, že jsi neodpověděl na otázku, místo ní si odvedl pozornost na katolíky. Ale já už se s tebou nehodlám mazat, ty tu také nikoho nešetříš, pokud ti zrovna nepoklonkuje. Tedy považuji tě za zbabělce, který se bojí odpovídat na to, na co je tázán, a to do doby, než mi obhájíš své teze, že Kalvín byl nade všechny pochybnosti vyvolený a spasený, přestože ukončil život několika desítkám lidí, nezdráhal se krutě trestat děti a zavedl ženevský teror. V jeho theokracii se mu žádný papež nevyrovnal, žádný papež nikdy neutlačoval své ovečky tak, aby jim zakázal dokonce zpěv a tanec. Obhaj mi tedy, kde se ztrácejí tvé pochybnosti o spasení Kalvína, když jeho ovoce bylo ZLO. Nebo se zase pokusíš vymluvit?
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Příchod Krista k soudu zatím v nedohlednu. (Skóre: 1) Vložil: Didymos v Čtvrtek, 10. březen 2011 @ 07:25:12 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | JMK, až na to, že to soběumírání uskutečňujete tělesně, nikoliv duchovně. Papež vás vede k démonům, kteří se převlékají za Marii a ostatní svaté a hlavně k ďáblu! Klaníte se modlám, klér svému břichu a navíc žijí v palácech. Bič na vás podvodníci! Kdy už se obrátíte? |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Příchod Krista k soudu zatím v nedohlednu (Skóre: 1) Vložil: JMK v Čtvrtek, 10. březen 2011 @ 09:14:33 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Zbabělče, jsi to ty, kdo je tu tázán a po kom se chce, aby se obhájil! Kdy už postavíš žalobám na tvé bludy čelem? Zatím tu jen pliveš nepodložené, nedokázané, haretické domněnky choré mysli. Argumentuj, nebo mlč!
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Příchod Krista k soudu zatím v nedohl (Skóre: 1) Vložil: Didymos v Čtvrtek, 10. březen 2011 @ 09:33:41 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | JMK, zbabělec? Kdyby to šlo, tak bych se i sám postavil proti papeži! |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Příchod Krista k soudu zatím v ne (Skóre: 1) Vložil: JMK v Čtvrtek, 10. březen 2011 @ 09:38:07 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | No a to o sobě říkáš, že nejsi zbabělec? Papeži je přes 80 a mouše by neublížil. Tomu neříkám hrdinství. Spíše ignoranství. Nebo ty snad čekáš, že by mu narostly netopýří křídla, rohy, kopyta a začal by na tebe chrchlat plameny?
Ale klidně se mu postav! Intelektuálně. Vem si nějakou jeho knihu, napiš na ni zasvěcenou kritiku a nech lid boží posoudit. kdo má pravdu.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Příchod Krista k soudu zatím (Skóre: 1) Vložil: Didymos v Čtvrtek, 10. březen 2011 @ 10:19:27 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | JMK, ano napíšu kritiku katechismu a budu jej zkoumat ve světle Písma.Tedy snad. |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Příchod Krista k soudu za (Skóre: 1) Vložil: Kjubik (forrest.gump.junior@gmail.com) v Čtvrtek, 10. březen 2011 @ 22:06:28 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Prosím napíš, rád si to přečtu. Ale ber v úvahu celé Písmo a celý katechismus. Nejen nějaké úryvky z Písma či tvoje pochopení Písma celého či jednotlivých veršů. Až katechismus je zkoumán Písmem a ne Didymosem.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Příchod Krista k soudu zatím v nedohlednu. (Skóre: 1) Vložil: JMK v Středa, 09. březen 2011 @ 15:03:33 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Říkal jsi, že o jeho vyvolenosti nemůže být pochyb. A já ti říkám, že má na svědomí stětí malé dívky pro hádku s její matkou, mučení dětí a upalování lidí s odlišným názorem. A říkám ti, že to nejsou plody, podle kterých by bylo poznat, že je vyvolený. Teologii mohl mít sebekrásnější, ale pokud nesla takovéto ovoce, svědčí to o tom, že vyvolený nebyl. Co mi na to řekneš?
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Příchod Krista k soudu zatím v nedohlednu. (Skóre: 1) Vložil: Didymos v Čtvrtek, 10. březen 2011 @ 09:31:46 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | JMK, že by mučil děti a sťal malou dívku o tom nevím. Kalvína nechci obhajovat.Provedl mnoho špatného a jeho teokracie nebyla biblickou. S tou morálkou to také přeháněl.Na druhou stranu vím, že měl velkou víru a že přijal Pána Ježíše a to je to nejdůležitější. Jeho skutky jsou vedlejší a položil základ demokracii atd. Měl i jiné ovoce, ale ty to prostě nehceš vidět. |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Příchod Krista k soudu zatím v nedohlednu. (Skóre: 1) Vložil: JMK v Čtvrtek, 10. březen 2011 @ 09:34:40 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Prohlásil si, že není pochyb o tom, že byl vyvolený a svatý. Když to víš s jistotou, pak HO OBJAJ, jaképak, že ho najednou nechceš obhajovat?
Ptám se, může vrah, který nelituje vražd a nečiní z nich pokání, mít jistotu spasení? Je vražda ovoce vyvolení? Ano nebo ne?
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Příchod Krista k soudu zatím v nedohlednu. (Skóre: 1) Vložil: Didymos v Čtvrtek, 10. březen 2011 @ 09:58:58 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | JMK, jak víš, že ničeho nelitoval? |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Příchod Krista k soudu zatím v nedohlednu (Skóre: 1) Vložil: JMK v Čtvrtek, 10. březen 2011 @ 13:33:14 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Máš pravdu, také v koutku duše doufám, že na sklonku života ve své poslední hodince přeci jen zalitoval. Nevím ale o tom, že by se něco takového papírově dochovalo. :-(
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Příchod Krista k soudu zatím v nedohl (Skóre: 1) Vložil: Didymos v Čtvrtek, 10. březen 2011 @ 13:58:56 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | JMK, ty všecko potřebuješ papírově doloženo. To je hrozné :-) |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Příchod Krista k soudu zatím v ne (Skóre: 1) Vložil: JMK v Čtvrtek, 10. březen 2011 @ 14:13:58 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | No bez důkazu nebudu tvrdit, že není pochyb o tom, že zalitoval. Co se stalo, když by nezalitoval až do konce svého života? Jak by to s jeho vyvolením a spasením bylo? Ty v tom máš jasno, tak se tě ptám.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Příchod Krista k soudu zatím v nedohlednu. (Skóre: 1) Vložil: Jaela v Středa, 09. březen 2011 @ 12:24:45 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Didyme a to je právě to, že ty nevíš, kdo je spasen a nevíš to ani u Kalvína, jestli dostal milost jako lotr nakříži. Bylo to mezi ním a Bohem. Nevíš, nic nevíš. Svou spásu řešíš ty sám s Bohem. Kalvín si ji musel vyřešit sám.
Hraješ si na ďadka vševjadka, ale nevíš nic. |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Příchod Krista k soudu zatím v nedohlednu. (Skóre: 1) Vložil: Didymos v Středa, 09. březen 2011 @ 12:46:13 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Paní nespasená, vím kdo je spasen a kdo není. Nikdo mě v této věci nemusí ničemu učit! |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Příchod Krista k soudu zatím v nedohlednu. (Skóre: 1) Vložil: JMK v Středa, 09. březen 2011 @ 12:56:25 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Víš velké kulové. Takových, co tvrdí, že ví, kdo je spasen a kdo ne, takových je plné peklo. Obrať se a čiň pokání, abys v něm také neskončil. Ještě máš naději. A opravdu přemýšlej nad tou ústavní léčbou.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Příchod Krista k soudu zatím v nedohlednu. (Skóre: 1) Vložil: noname v Čtvrtek, 10. březen 2011 @ 20:39:32 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | "vím kdo je spasen a kdo není. Nikdo mě v této věci nemusí ničemu učit!"
No a právě v tom je ten průšvih ve kterým vězíš, aniž by jsi to věděl.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Příchod Krista k soudu zatím v nedohlednu. (Skóre: 1) Vložil: Didymos v Čtvrtek, 10. březen 2011 @ 08:53:06 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Jael, tak jaktože milovaný ap. Pavel si dovolil říci toto:1. Janův 4:4 "Vy však jste z Boha."? A jestliže on věděl , kdo je spasen a kdo není nemyslíš, že tato schopnost nebyla dána i nám ostatním křesťanům? |
]
Luther a chybí ti 6 kopců (Skóre: 1) Vložil: ssns v Středa, 09. březen 2011 @ 20:04:36 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Doporučuji ti doplnit si informace o Lutherovi. On a Kalvín - jeden za 18 a druhý bez 2 za 20 - bohužel tedy.
Mně na těch pahorcích nesedí jedna věc - na 7 pahorcích je Řím, ale my tu mluvíme o katolické církvi a ta, když už, sedí na jednom pahorku. A to mám ještě takový pocit, že ani ne na celém, ale to nevím jistě. Takže můžeš vyjmenovat 50 měst, bude mezi nimi Řím, ale v řádném případě Vatikán - on už sám název jaksi napovídá, na kterém kopci to ten papež papežuje, že? ;-) Buď nás čeká expanze Vatikánu, o čemž silně pochybuji, nebo nám tu prostě chybí 6 (možná 6 a půl) kopců ... |
]
Re: Vatikánsko nebo Římsko katolická ? (Skóre: 1) Vložil: reformovany v Středa, 09. březen 2011 @ 21:08:21 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | ssns bude mezi nimi Řím, ale v řádném případě
Vatikán - on už sám název jaksi napovídá, na kterém kopci to ten papež
papežuje, že? ;-) Buď nás čeká expanze Vatikánu, o čemž silně
pochybuji, nebo nám tu prostě chybí 6 (možná 6 a půl) kopců ...
r Vatikánsko nebo Římskokatolická ? Ty znáš nějakou Vatikánskokatolickou?
|
]
Re: Re: Vatikánsko nebo Římsko katolická ? (Skóre: 1) Vložil: JMK v Středa, 09. březen 2011 @ 21:36:15 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Nebýt reformovaných, byla by to církev katolická.
|
]
Římskokatolická církev neexistuje (Skóre: 1) Vložil: ssns v Čtvrtek, 10. březen 2011 @ 09:15:21 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | reformovany, máme tu jeden závažný problém. Podívej se na jakékoli oficiální dokumenty té církve a zjistíš, že to není Římskokatolická církev ale Katolická církev. To slovo římská se sice používá, ale není to správný název té církve. Já jsem nikdy nepochopil, proč si katolíci nechali vnutit ten název římskokatolická, byť neoficiálně. Všimni si ale, že třeba existuje Katechismus Katolické církve a ne Katechismus Římskokatolické církve.
Správně je to, pokud se pletu, prosím nějakého katolíka o opravu, takto: existuje Katolická církev, což jsou všechny "církve", které jsou v jednotě s papežem (stručně řečeno). Pak existuje Latinská církev, což více méně splývá s tím, co nazýváme římskokatolickou, tj. církev západního ritu a církev, kde platí CIC. Pak jsou další "církve" různých jiných ritů. Ty jsou součástí Katolické církve, ale nejsou už součástí Latinské církve. Patří sem třeba Koptská katolická církev, Řeckokatolická církev, Apoštolský exarchát Makedonie. Tyto církve nemají s Římem nic společného - spojuje je právě a pouze Vatikán. Např. "hlava" Syrské katolické církve sídlí v Bejrútu. Od roku 1781 je v jednotě s papežem, tj. Latinskou církví, tj. součást Katolické církve.
Pokud by se něco dalo nazývat římskokatolickou církví, pak jen místní církev Katolické církve v Římě. Podle mě tedy třeba Oko a JMK nejsou členy římskokatolické církve - jsou členy Latinské církve (církve západního ritu) a tudíž i Katolické církve.
Snad to nevypadá jako slovíčkaření, ale podívej se na sebe. Většina lidí tě označí za protestanta (asi včetně JMK), ale ty protestant nejsi! Patříš k reformované větvi církve a mohl bych tě označit za kalvinistu, presbytariána, reformovaného, hugenota a "helvetu" (od helvetská církev). |
]
Re: Římskokatolická církev neexistuje (Skóre: 1) Vložil: JMK v Čtvrtek, 10. březen 2011 @ 09:21:24 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Exaktně bráno, ano. Za to, že je církev i v Římě, za to můžeme poděkovat apoštolům Petrovi a Pavlovi. NA NĚ vznášejte žalobu, že církev založili v Římě, který si podle vašeho výkladu spojujete s trvalým sídlem antikrista a tedy pro křesťana je to podle vašeho výkladu zřejmě neobyvatelné místo. Na ně vznášejte žalobu, že se jimi založená místní církev udržela.
|
]
Re: Re: Římskokatolická církev neexistuje (Skóre: 1) Vložil: Didymos v Čtvrtek, 10. březen 2011 @ 09:37:48 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | JMK, ap. Pavel a Petr založili církev? A ty si spadl z Marsu nebo co? Ty jsi v životě neslyšel, že církev založil Kristus? Evidentně ne! |
]
Re: Re: Re: Římskokatolická církev neexistuje (Skóre: 1) Vložil: JMK v Čtvrtek, 10. březen 2011 @ 09:40:38 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Nespadl jsem z Marsu, to jen ty si stojíš na vedení. Církev založil Kristus, to jsem tu už několikrát snad i psal. Ale místní, konkrétní církev v Římě, založili apoštolové Petr a Pavel. O tom si zase neslyšel nikdy ty?
Ty nevidíš tu nuanci mezi založením lokální církve, místní pobočky a církví obecnou, univerzální, katolickou, kterou založil Kristus?
|
]
Re: Re: Re: Re: Římskokatolická církev neexistuje (Skóre: 1) Vložil: Didymos v Čtvrtek, 10. březen 2011 @ 09:42:58 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | JMK, Kristus nemohl založil katolickou církev, neboť ta je přece postavena, založena na Petrovi. Její hlavou je člověk, nikoliv Bůh.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Římskokatolická církev neexistuje (Skóre: 1) Vložil: JMK v Čtvrtek, 10. březen 2011 @ 09:44:33 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Kdepak. Katolickou církev v tom nejobecnějším slova smyslu, tedy včetně všech pravoslavných a tak dále...založil Kristus.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Římskokatolická církev neexistuje (Skóre: 1) Vložil: Didymos v Čtvrtek, 10. březen 2011 @ 09:46:50 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | JMK, Pán Ježíš vás ani nezná. Pán Ježíš nezaložil lidskou organizaci.Navíc církev tu je už od dob starozákonních. |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Římskokatolická církev neexistuje (Skóre: 1) Vložil: JMK v Čtvrtek, 10. březen 2011 @ 09:48:18 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Když se církev neskládá z lidí, z koho se pak skládá?
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Římskokatolická církev neexistuje (Skóre: 1) Vložil: Didymos v Čtvrtek, 10. březen 2011 @ 09:49:32 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | JMK, kdo říkal, že se neskládá z lidí? |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Římskokatolická církev neexistuje (Skóre: 1) Vložil: Didymos v Čtvrtek, 10. březen 2011 @ 09:49:34 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | JMK, kdo říkal, že se neskládá z lidí? |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Římskokatolická církev neexistuje (Skóre: 1) Vložil: JMK v Čtvrtek, 10. březen 2011 @ 10:02:06 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Napsal si, že nezaložil lidskou organizaci. Ptám se tedy, jakou jinou organizaci než z lidí založil?
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Římskokatolická církev neexistuje (Skóre: 1) Vložil: Didymos v Čtvrtek, 10. březen 2011 @ 10:17:28 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Založil církev Kristovu, ne organizaci jako je ŘKC. |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Římskokatolická církev neexistuje (Skóre: 1) Vložil: oko v Pátek, 11. březen 2011 @ 07:43:21 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Jestliže se vytvoří společenství lidí, kteří vyznávají stejné hodnoty a žijí podle jakéhosi mravního řádu, je to přece i lidská organizace. Život církve je přece organizován, má řád: apoštolové se věnovali hlásání slova, jánové obsluhovali u stolů atd ...
To je přece obraz lidské organizace.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Římskokatolická církev neexistuje (Skóre: 1) Vložil: JMK v Pátek, 11. březen 2011 @ 10:12:59 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Zajímalo by mě, co si představuješ pod pojmem organizace, Didyme.
|
]
Re: Re: Římskokatolická církev neexistuje (Skóre: 1) Vložil: ssns v Čtvrtek, 10. březen 2011 @ 11:50:58 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Jakého NAŠEHO výkladu zase? Zase a znovu opakuji, že si nemyslím, že se tam v tom Zjevení mluví o katolické církvi (chceš-li ŘKC). Byly doby, kdy papež nesídlil ve Vatikánu (Římě) a přesto to byla stále stejná církev.
Jinak si nemyslím, že církev v Římě založil Petr či Pavel. Evangelium tam s sebou přinesli ti, kteří byli svědky Letnic (Sk 2,10). Petr a Pavel samozřejmě hráli velkou roli při růstu a organizaci a je celkem možné, že ji i znovu po ediktu císaře Claudia (r. 49). Je samozřejmě možné, že Petr se tam dostal dříve (cca r. 42, Sk 12,17), ale mně tedy přijde celkem nedůležité, jestli v Římě fungovala nějaká místní církev před příchodem někoho z apoštolů. |
]
Re: Re: Re: Římskokatolická církev neexistuje (Skóre: 1) Vložil: JMK v Čtvrtek, 10. březen 2011 @ 12:25:33 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Tvého ne. Musím se naučit více cílit své reakce.
|
]
Re: Římskokatolická církev neexistuje (Skóre: 1) Vložil: Didymos v Čtvrtek, 10. březen 2011 @ 09:54:02 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Snss, to je úplně nepodstatné kdo co je ( i když s tebou v tomto nesouhlasím). |
]
Re: Re: Příchod Krista k soudu zatím v nedohlednu. (Skóre: 1) Vložil: oko v Středa, 09. březen 2011 @ 07:58:09 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Didymos
Vždyť ti trpělivě vysvětluji, že světská vláda římských císařů krutě pronásledovala tehdejší církev. Že římská církev vyrostla z krve mučedníků pro Krista. "Babylónem" je každá světská vláda, která pronásleduje církev. Babylónem byli třeba i komunisti v bývalém SSSR. Všechny tyto vlády postupně padly a není po nich dneska ani páry - jen církev trvá stále.
|
]
Re: Re: Re: Příchod Krista k soudu zatím v nedohlednu. (Skóre: 1) Vložil: Didymos v Středa, 09. březen 2011 @ 12:51:59 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Oko, no vidíš, že to jde. Teď si se přiznal, že jste Babylonem. No konečně! Vždyť jste pronásledovali svaté zběsile kolik století. A jste světsko - náboženská organizace. |
]
Re: Re: Re: Re: Příchod Krista k soudu zatím v nedohlednu. (Skóre: 1) Vložil: JMK v Středa, 09. březen 2011 @ 13:04:56 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Když už nevítězíš v argumentaci, alespoň to umíš sám sobě namluvit, viď?
Čekají na tebe jiné otázky k zodpovězení, nehraj tu o čas a obhaj svého vraha, ke kterému se hlásíš.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Příchod Krista k soudu zatím v nedohlednu. (Skóre: 1) Vložil: Didymos v Středa, 09. březen 2011 @ 18:04:55 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | JMK, je psáno:Jan 8:7 Když však na něj nepřestávali naléhat, zvedl se a řekl: „Kdo z vás je bez hříchu, první hoď na ni kamenem!“
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Příchod Krista k soudu zatím v nedohlednu. (Skóre: 1) Vložil: JMK v Středa, 09. březen 2011 @ 19:35:26 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Právě proto asi kalvinisté naházeli tolik lidí na hranici - dali si do věrouky, že ONI BEZ HŘÍCHU JSOU. A ty si to přece sám myslíš, že NEHŘEŠÍŠ. Ty tedy zřejmě kamenem házet smíš, že?
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Příchod Krista k soudu zatím v nedohlednu. (Skóre: 1) Vložil: Didymos v Čtvrtek, 10. březen 2011 @ 09:40:38 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | JMK, kamenem rozhodně házet nesmím. Také jsem byl hříchu zaprodán, ovšem byl jsem očisťen a jsem novým člověkem a ten již nehřeší! |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Příchod Krista k soudu zatím v nedohlednu. (Skóre: 1) Vložil: JMK v Čtvrtek, 10. březen 2011 @ 09:42:59 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | No a mě by zajímalo, hypoteticky, když by si třeba zítra ve vzteku někoho zabil, co by se stalo.
Jestli to chápu dobře, tak by sis uvědomil, že tvé ovoce tě usvědčilo, že jsi ještě nebyl očištěn tak, jak sis myslel a že je třeba se znovuobrátit a tentokrát pořádně. Je to tak?
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Příchod Krista k soudu zatím v nedohlednu. (Skóre: 1) Vložil: Didymos v Čtvrtek, 10. březen 2011 @ 09:44:32 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | JMK, křesťan NEVRAŽDÍ! |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Příchod Krista k soudu zatím v nedohlednu. (Skóre: 1) Vložil: JMK v Čtvrtek, 10. březen 2011 @ 09:45:51 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Ok. Tedy, když by si někdo o sobě myslel, že je vyvolený a spasený, ale pak by zabil...? Tak?
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Příchod Krista k soudu zatím v nedohlednu (Skóre: 1) Vložil: Didymos v Čtvrtek, 10. březen 2011 @ 09:52:05 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | JMK, přesto byl Jan Kalvín spasen a vyvolen.Člověk si o sobě nemyslí, že je vyvolený a spasený, on to musí vědět! Záleží na postoji. |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Příchod Krista k soudu zatím v nedohl (Skóre: 1) Vložil: JMK v Čtvrtek, 10. březen 2011 @ 10:00:43 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | A neprotiřečíš si tak trochu? Když jsem se tě ptal, co by se stalo, když bys zabil, tak si odmítl připustit, že by se to vůbec mohlo stát.
Na příkladu Kalvína, který věděl, že bude spasen...a následně na to zavraždil...
Prostě když si na to naroubuju tvá slova, že křesťan nevraždí, tak pak mi logicky vyplývá, že Kalvín nebyl křesťan.
Tak jak to tedy je?
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Příchod Krista k soudu zatím v ne (Skóre: 1) Vložil: Didymos v Čtvrtek, 10. březen 2011 @ 10:07:30 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | JMK, Kalvín v žádném případě nevraždil pro radost. |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Příchod Krista k soudu zatím (Skóre: 1) Vložil: JMK v Čtvrtek, 10. březen 2011 @ 10:21:47 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Takže z jiných důvodů než pro radost se vraždit smí?
A navíc bych si pomalu dovolil pochybovat, zda nevnímal při pronášení rozsudků smrti jisté uspokojení a zadostiučení. Dá se to trochu vyčíst mezi řádky dochovaných materiálů. Na popravu Servetuse se vysloveně těšil, psal o ní dávno před tím, než Servetus do Ženevy dorazil.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Příchod Krista k soudu za (Skóre: 1) Vložil: Didymos v Čtvrtek, 10. březen 2011 @ 14:59:34 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | JMK, Kalvín velmi hluboce uznával, že je hříšníkem. To lze zjistit velmi lehce z jeho Instituce. |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Příchod Krista k soud (Skóre: 1) Vložil: JMK v Čtvrtek, 10. březen 2011 @ 20:36:19 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Pokud je to tak, proč nevyznáváš to samé, co on? Že jsi hříšníkem? Místo toho píšeš, že nehřešíš. Tak jak to tedy je?
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Příchod Krista k (Skóre: 1) Vložil: Lu v Pátek, 11. březen 2011 @ 08:39:18 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | ".....já čet´jsem u Kalvína, že pět set litrů vína, má šest štoudví. Bůh jim požehnej....."
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Příchod Krista k (Skóre: 1) Vložil: Didymos v Pátek, 11. březen 2011 @ 09:30:18 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | JMK, vyznávám to samé co on. Já neříkám, že jsem nebyl hříšníkem. Naopak. Jen říkám, že teď už hřešit nemůžu, neboť jsem v Kristu Ježíši, mém Pánu. |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Příchod Krist (Skóre: 1) Vložil: JMK v Pátek, 11. březen 2011 @ 10:11:34 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Nic takového tam Kalvín nepíše. Alespoň jsem se to tam nedočetl. Naopak tam zdůrazňuje, že tím, že člověk zhřeší a lituje svých hříchů, tím se vrací zpátky k milosti svého křtu a čerpá z této milosti odpuštění. Možná jsem to tvé, že hřešit už nemůže, nějak přehlédl.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Příchod Krista k soudu zatím v nedohlednu. (Skóre: 1) Vložil: Kjubik (forrest.gump.junior@gmail.com) v Čtvrtek, 10. březen 2011 @ 22:11:04 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Takže Jan Kalvín nebyl křesťanem když vraždil?
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Příchod Krista k soudu zatím v nedohlednu (Skóre: 1) Vložil: Didymos v Pátek, 11. březen 2011 @ 07:14:49 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Kjubiku, Jan Kalvín byl křesťanem. A to jedním z nejvýznamějších. |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Příchod Krista k soudu zatím v nedohl (Skóre: 1) Vložil: JMK v Pátek, 11. březen 2011 @ 10:09:12 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | No na křesťana vraždil docela dost. Takže rozhodně jeden z nejvýznamnějších. Zřejmě víc, než Panna Marie, podle všeho. Rozhodně je třeba mu stavět sochy, přijímat jeho cejch, malovat jeho obrazy a z duše nenávidět všechny, kdo by podobným způsobem chtěli ztvárnit Ježíšovu matku, protože ta si tyto Kalvínské projevy úcty zřejmě nezaslouží.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Příchod Krista k soudu zatím v ne (Skóre: 1) Vložil: Nematemne (kotozor@seznam.cz) v Neděle, 13. březen 2011 @ 18:28:27 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | By mne zajímalo jestli kalvinisté uctívají Kalvina, jestli mu "žerou" vše co učil. Mohu jen svůj možná povrchní pohled, protože se o celé kalvinovo učení nezajímám. Sam jsem si jej spojoval jen s tím, že oprášil myšlenku předurčení, vyvolení, které však nebyl autorem. To je tak vše. |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Příchod Krista k soudu zatím v nedohl (Skóre: 1) Vložil: Kjubik (forrest.gump.junior@gmail.com) v Neděle, 13. březen 2011 @ 15:59:08 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | A jak si tedy vysvětluješ, že Jan Kalvín vraždil, když podle tebe křesťan nevraždí? To vraždila nějaká entita bytost v těla Jana Kalvina? A jak se diváš že ten jeden z nejvýznamnějších křesťanů překládá ostatním věřících víru v trojedinného Boha? Vždyť to je v rozporu ze tvou víru v jednoosobního Boha. Proč tedy ho ve víře v Trojjediného Boha nenasleduješ i ve víře trojjediného Boha?
|
]
|
|
Re: Příchod Krista k soudu zatím v nedohlednu. (Skóre: 1) Vložil: ivanp v Středa, 09. březen 2011 @ 13:51:28 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | Zj.Jána je prorocká kniha... čitatelia 1. storočia vedeli dobre identifikovať prirovnania, skryté narážky a zahalené proroctvá. ..Babylon znamenal Rím s jeho politickou a náboženskou mocou. ...neviestka znamenala neverné náboženstvo...
kresťania 21. st. aj dnes vedia identifikovať pojmy ,,babylon,, a ,,neviestka,,...
Je to ten istý duch náboženskej a politickej moci.... ... rímsky pontifik, v stredoveku cisár dnes ,,svatý otec,,.. je to to isté...je to ,,boh na zemi,,...má neomylnosť a požíva božskú úctu...ľudia v ňom vidia ,,zástupcu Boha na zemi,,...presne tak ako rímsky cisári...Pápež je najvyší predstaviteľ štátu Vatikán a zároveň najvyššia duchovná osoba v jednej osobe presne ako rímsky cisári...
dnes nikto nevie rozdeliť v katolicizme politickú moc od náboženskej, tak ako za čias rímskeho cisára...
neviestka v ZJ.Jána značí duchovnú mocnosť, to jest organizáciu náboženstva ktorá sa podobá na nevestu Kristovu ale pre svoju nevernosť je z nej neviestka...
spojením ,,babylonu,, a ,,neviestky,,...teda náboženskej moci a politickej moci dostávame klon ktorý Zj Jána označuje ako ,,ženu odetú do purpuru a šarlatu...to jest do farieb ktoré používal rímsky cisár a čuduj sa svete sú to farby rímskeho katolicizmu... ...hlavnou náplňou klonu politickej a náboženskej moci to jest spojenie ,,neviestky,, s ,,babylonom,, je prenasledovanie kresťanov:
Zjavenie 17:4 Žena bola odetá do purpuru a šarlátu, ozdobená zlatom, drahým kameňom a perlami; v ruke mala zlatú čašu plnú ohavnosti a nečistoty svojho smilstva a na čele napísané meno, tajomstvo: Veľký Babylon, mater neviestok a zemských ohavností. 6 Tú ženu som videl spitú krvou svätých<a> a krvou Ježišových mučeníkov. Keď som ju uzrel, veľmi som sa čudoval.
- purpur a šarlát - znaky náboženskej moci - rímsky cisár ako boh na zemi, dnes - rímsky katolicizmus - zlato, drahé kamene perly - znaky svetskej moci ,,biblický ,,babylon,, dnešný rímsky katolicizmus - spitú krvou svatých - rímska nábožensko politická moc prenasledovala prvých kresťanov - v stredoveku rímska cirkev...
ivanp
|
Re: Re: Příchod Krista k soudu zatím v nedohlednu. (Skóre: 1) Vložil: oko v Středa, 09. březen 2011 @ 16:28:10 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | ..."... rímsky pontifik, v stredoveku cisár dnes ,,svatý otec,,.. je to to
isté...je to ,,boh na zemi,,...má neomylnosť a požíva božskú úctu..."...
Ivane Kde na ty nehorázné hlouposti chodíš?
Císař Nero nebyl římská pontifik, pontifikem byl apoštol Petr. Císař ho naopak nechal ukřižovat.
Žádný z římských císařů nikdy nebyl pontifikem.
Přečti si něco z dějin prvotní církve, vystupuješ zde jako hlupák a zabedněnec.
O tom dalším nemá cenu s tebou ani hovořit. Nepochopil bys, zatím na to nemáš.
..."spojením ,,babylonu,, a ,,neviestky,,.."...
Dokaž z Písma. Babylon je ona nevěstka.
Purpur a šarlat je také barvou krve, barvou mučedníků.
|
]
Re: Re: Re: Příchod Krista k soudu zatím v nedohlednu. (Skóre: 1) Vložil: JMK v Středa, 09. březen 2011 @ 17:06:56 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | No oko, trochu brzdi, pontifik je římský titul, který se používal již za dob republiky. Je to římský titul, pontifex maximus - nejvyšší stavitel mostů - přešel na papeže, ale byl tu před ním. Tímto titulem se honosili králové i císaři, například Caesar.
|
]
Re: Re: Re: Re: Příchod Krista k soudu zatím v nedohlednu. (Skóre: 1) Vložil: Jaela v Středa, 09. březen 2011 @ 18:07:48 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Pontifikové, ve starém Římě kněžský sbor, existující již v době královské. Za G. J. Caesara se počet pontifiků zvýšil ze tří na 16. Zprvu pouze patricijský úřad, od roku 300 přístupný i plebejům. Pontifikové měli na starosti obecné náboženské předpisy (nikoli kult jednotlivých božstev), pečovali o kalendář, vedli zápisy o významných událostech. V čele pontifiků doživotně volený pontifex maximus (titul převzat římským papežem).Ottův slovník naučný |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Příchod Krista k soudu zatím v nedohlednu. (Skóre: 1) Vložil: oko v Čtvrtek, 10. březen 2011 @ 08:10:45 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Máte pravdu, omlouvám se.
Myslel jsem toho "pontifika" v duchovním slova smyslu - papež - stavitel mostů mezi lidmi.
Takovým "stavitelem" nebyl žádný římský císař.
Neuvědomil jsem si však, že římané prosluli jako skvělí budovatelé hmotných cest a mostů, kterými propojovali napříč dobytá území.
|
]
Re: Re: Re: Příchod Krista k soudu zatím v nedohlednu. (Skóre: 1) Vložil: Didymos v Středa, 09. březen 2011 @ 18:15:09 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Oko, tady někdo nezná Písmo? Je psáno:Tu přišel jeden z těch sedmi andělů, kteří měli sedm nádob, a promluvil ke mně: „Pojď se mnou, ukážu ti soud nad velikou nevěstkou, usazenou nad vodami,
se kterou se spustili králové světa a vínem jejího smilství se opíjeli obyvatelé země.“
Anděl mě odvedl ve vytržení ducha na poušť. Tu jsem spatřil ženu sedící na dravé šelmě nachové barvy, plné rouhavých jmen, o sedmi hlavách a deseti rozích.
Ta žena byla oděna purpurem a šarlatem a ozdobena zlatem, drahokamy a perlami; v ruce držela zlatý pohár, plný ohavností a nečistoty svého smilství.
Jak tedy můžeš nestoudně říkat, že purpur a šarlat je barvou mučedníků?
|
]
Re: Re: Re: Re: Příchod Krista k soudu zatím v nedohlednu. (Skóre: 1) Vložil: JMK v Středa, 09. březen 2011 @ 19:33:24 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Vatikán je jeden ze dvou států v Evropě, který nemá vlastní zdroje vody. Tedy těžko může jít o nevětsku usazenou nad vodami, šéfe.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Příchod Krista k soudu zatím v nedohlednu. (Skóre: 1) Vložil: Irena v Středa, 09. březen 2011 @ 19:53:34 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Jenže ty vody neznamenají H2O, ale lidstvo! |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Příchod Krista k soudu zatím v nedohlednu. (Skóre: 1) Vložil: JMK v Středa, 09. březen 2011 @ 21:33:02 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | A nebo veverky...
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Příchod Krista k soudu zatím v nedohlednu. (Skóre: 1) Vložil: Didymos v Čtvrtek, 10. březen 2011 @ 06:59:25 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Přesně tak Ireno. Amen. Jenže JMK přemýšlí pouze lidsky, to je teń problém.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Příchod Krista k soudu zatím v nedohlednu. (Skóre: 1) Vložil: JMK v Čtvrtek, 10. březen 2011 @ 09:12:23 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Ještě ti chybí pochodeň a vidle. ;-)
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Příchod Krista k soudu zatím v nedohlednu. (Skóre: 1) Vložil: Kjubik (forrest.gump.junior@gmail.com) v Čtvrtek, 10. březen 2011 @ 22:08:54 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Co Didymosi skláníte se k vlastnímu výkladu Písma kde vody najednou znamenají lid? Co si vymyslíte přiště aby jste si opět zacházeli špínu na katolíky? :)
|
]
Re: Re: Re: Re: Příchod Krista k soudu zatím v nedohlednu. (Skóre: 1) Vložil: oko v Čtvrtek, 10. březen 2011 @ 08:29:32 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Těžko se dá popřít, že purpur a šarlat je barvou krve.
Mučedníci jsou proto od nepaměti zobrazováni v takovém rouchu. Dokonce i vzkříšený Kristus bývá někdy zobrazován ve spodních šatech barvy krve, a svrchním bílém rouchu. Červená byla jako barva
krve barvou mučedníků, fialová barvou pokání. Červená liturgická barva se používá o svatodušních svátcích (slavnost Seslání Ducha svatého), o svátcích apoštolů a mučedníků.
Červená a zlatá (v ikonografii) platily za barvy Slunce a byly přiřčeny Bohu
Otci jako Králi; modrá byla jako barva nebe určena Kristu a Marii; zelená
jako barva louky, lesa a stvoření byla přiřazena Duchu Svatému, ale i apoštolům
a biskupům jako nositelům Ducha. Proto nosili biskupové, kteří neměli hodnost
knížat, ještě do roku 1803 zelenou.
|
]
|
|
Re: Příchod Krista k soudu zatím v nedohlednu. (Skóre: 1) Vložil: ivanp v Čtvrtek, 10. březen 2011 @ 08:52:44 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | ...mnohé veci zo zjavenia Jána ostávajú skryté...nie sú dôležité detaily ale princípy....myslím že Boh chce aby sme rozumeli princípom...pred 2. príchodom Krista bude na svete jedno náboženstvo, jedena ekonomika, jedna mena, jedna svetovláda....to je princíp...na vrchol tejto pyramídy sa posadí antikrist...Zj. Jána bolo napísané aj pre nás na to, aby sme rozsudzovali časy v ktorých žijeme... v 2000 ročnej histórie kresťanstva jedine rímsky katolicizmus spĺňa všetky predpoklady na celosvetovú náboženskú, politickú a aj ekonomickú moc... ...na podobnom princípe pracujú napr. svedkovia jehovovi....majú centrálu nie vo Vatikáne ale v Brookline, výklad písma môže ísť len cez filter strážnej veže, v RKC je to neomylný učiteľský úrad...svedkovia sú jediný pravý...RKC je jediná pravá v ktorej prebýva plnosť spoločenstva... ...takto by sme mohli prelustrovať všetky náboženstvá a hnutia a z nich ako nástupca a pokračovateľ rímskej ríše, neskôr svatej rímskej ríši je RKC....ktorá keď strácala svetský vplyv a vládu, tak si ju na veky vekov upevnila ,,neomylnosťou,, pápeža...tu aj cisár Nero bledne závisťou... Ježišove slvo: Ján 16:13 Keď však príde On, Duch pravdy, uvedie vás do všetkej pravdy, lebo nebude hovoriť sám od seba, ale bude hovoriť, čo počuje; a bude vám zvestovať aj budúce veci.
nás stavia do postavenia ľudí ktorí majú Ducha sv. a ten je najlepší osobný učiteľ a radca...je nám daný aj preto, aby sme mohli porovnať Písmo s učením cirkvi...
------ ..to ale neznamená že všetci tí, ktorí sú z RKC budú automaticky zatratení...pretože Skutky 10:35 ale že Mu je príjemný, kto v ktoromkoľvek národe sa Ho bojí a koná spravodlivo.
...včera smemali stretnutie kde boli dvaja členovia z RKC a nevidel som rozdiel medzi ich vierou a mojou...je pravda že mnohé veci z učenia RKC odmietajú ale Boh ich prijal a tak ich aj ja príjmam...aj v RKC sú ľudia, ktorí sú členmi RKC ale zároveň nie sú až po uši v tom duchu náboženstva...ide o princíp...Pán pozná svojich a myslím že na konci vekov vyberie z RKC a iných cirkví svoju nevestu a odhalí neviestku...
ivanp |
|
|
Re: Příchod Krista k soudu zatím v nedohlednu. (Skóre: 1) Vložil: Didymos v Čtvrtek, 10. březen 2011 @ 10:04:59 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | Jo a mimochodem i Petr považoval Řím za Babylon:Pozdravuje vás vaše spoluvyvolená, která je v Babylónu - 1 Petrův 5,13 Byla samozřejmě v Římě. Petr používal Babylon jako zákrytné označení pro Řím. |
|
|
Re: Příchod Krista k soudu zatím v nedohlednu. (Skóre: 1) Vložil: vlastik v Čtvrtek, 10. březen 2011 @ 10:19:02 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | -----Příchod Krista k soudu zatím v nedohlednu.----
Především vám chci říci, že ke konci dnů přijdou posměvači, kteří žijí, jak se jim zachce, 4 a budou se posmívat: „Kde je ten jeho zaslíbený příchod? Od té doby, co zesnuli otcové, všecko zůstává tak, jak to bylo od počátku stvoření.“ 5 Těm, kdo toto tvrdí, zůstává utajeno, že dávná nebesa i země byly vyvolány slovem Božím z vody a před vodou chráněny. 6 Vodou byl také tehdejší svět zatopen a zahynul. 7 Týmž slovem jsou udržována nynější nebesa a země, dokud nebudou zničena ohněm; Bůh je ponechal jen do dne soudu a záhuby bezbožných lidí. |
|
|
|
|