Grano Salis NetworkGrano SalisGranoChatMusicalise-KnihyModlitbyD K DKřesťANtiqC H M IMOSTYNotabeneECHO 
Vítejte na Grano Salis
Hledej
 
Je a svátek má Jiří.   Vytvoření registrace
  Článků < 7 dní: 3, článků celkem: 16654, komentáře < 7 dní: 180, komentářů celkem: 429681, adminů: 60, uživatelů: 5252  
Vyzkoušejte
Jednoduché menu

Úvodní stránka

Archiv článků

Protestantské církve

Veřejné modlitby

Zpovědnice

e-Knihovna

e-Knihy pro mobily

Kam na internetu

Soubory ke stažení

Recenze

Diskusní fórum

Tvůj blog

Blogy uživatelů

Ceny Zlatá Perla

Ceny Zlatá Slza

Doporučit známým

Poslat článek


Tip na Vánoční dárek:

Recenze
Obsah
OBJEDNAT


GRANO MUSICALIS

Hudební portál
GRANO MUSICALIS
mp3 zdarma

Velký pátek

Vzkříšení


Pravidla


Kdo je online
Právě je 261 návštěvník(ů)
a 1 uživatel(ů) online:

rosmano

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde

Polemika


Přihlášení

Novinky portálu Notabene
·Selhání pøedstavitelù Jižních baptistù pøi ochranì obìtí sexuálního zneužívání
·Sbor Bratrské jednoty baptistù v Lovosicích vstoupil do likvidace
·Informace z jednání Výkonného výboru BJB dne 10. kvìtna 2022
·JAS 50 let: Adrian Snell, trièko a beatifikace Miloše Šolce
·Online pøenosy ze setkání všech JASákù k 50. výroèí pìveckého sboru JAS
·Prohlášení tajemníka Èeské evangelikální aliance k ruské agresi na Ukrajinì
·Jak se pøipravit na podzimní vlnu?
·Kam se podìly duchovní dary?
·Bratrská jednota baptistù se stala èlenem Èeské eavngelikální aliance
·Patriarcha Kirill v Západu vidí semeništì zla a sní o vizi velkého Ruska

více...

Počítadlo
Zaznamenali jsme
116551932
přístupů od 17. 10. 2001

Teologie: Duše zvířete a duše lidská.
Vloženo Pondělí, 10. červen 2013 @ 07:09:10 CEST Vložil: Olda

Zkušenosti poslal Nepřihlášený

Zvířata mají duši. Duši živou, duši oživenou Duchem.

Ekumenismus to plíživě, pomaloučku a polehoučku popírá a degraduje lidské ducha a lidskou duši na tzv. "duchovou" duši, což je vlastně i živá duše zvířete.

Ekumenismus postupně upírá zvířatům duši úplně, člověku upírá ducha lidského a lidskou duši degraduje na duši zvířecí.




Genesis 1:21  I stvořil Bůh velryby veliké a všelijakou duši živou, hýbající se, kteroužto v hojnosti vydaly vody podlé pokolení jejich, a všeliké ptactvo křídla mající, podlé pokolení jeho. A viděl Bůh, že to bylo dobré.

Genesis 1:21  I stvořil Bůh veliké netvory a rozmanité druhy všelijakých hbitých živočichů, jimiž se zahemžily vody, stvořil i rozmanité druhy všelijakých okřídlených létavců. Viděl, že to je dobré.

Genesis 1:24  Řekl též Bůh: Vydej země duši živou, jednu každou podlé pokolení jejího, hovada a zeměplazy, i zvěř zemskou, podlé pokolení jejího. A stalo se tak.

Genesis 1:24  I řekl Bůh: "Vydej země rozmanité druhy živočichů, dobytek, plazy a rozmanité druhy zemské zvěře!" A stalo se tak.

Živá duše zvířete je při stvoření ekumenickým překladem degradovaná na pouhý živočišný druh! 
V tomto verši se živá zvířecí duše v ekumenickém překladu již objevuje, jenže označení živá duše je ve všeobecné rovině.

Genesis 1:30  Všechněm pak živočichům zemským, i všemu ptactvu nebeskému, a všemu tomu, což se hýbe na zemi, v čemž jest duše živá, všelikou bylinu zelenou dal jsem ku pokrmu. I stalo se tak.

Genesis 1:30  Veškeré zemské zvěři i všemu nebeskému ptactvu a všemu, co se plazí po zemi, v čem je živá duše, dal jsem za pokrm veškerou zelenou bylinu." A stalo se tak.


V katechetické výuce se dávno a běžně šíří lži o lidské a zvířecí duši. Je to prastará ŘKC praktika, kterou ostatně používají i dnešní prodejci, kteří Vás před podpisem kupní smlouvy záměrně opomenou informovat o méně příjemných to skutečnostech.

Lži nalhané dětem jsou ty nejhorší a jsou pohoršením maličkých! Trest Boží za toto jednání je Božím slovem zaručený!

Dětem se při katechetické výchově moc nevysvětluje co  je lidský duch, duše a tělo. Co je rozhraní mezi duchem, duší a tělem. Prostě a jednoduše se dětem nalže, že člověk je pouze duchová duše a že lidská duchová duše je nesmrtelná. Ezechiel 18:20  Duše, která hřeší, ta umře..

Modrá neomyvatelná pastelka se spojí s omyvatelnou zelenou a vznikne modrozelená. Modrá a zelená se dále v lidském obrazu Božím nepoužívá. Používá se jen pastelka modrozelená.

Dětem se nalže polopravda, že zvířata nemají duši, myšleno duši lidskou. Při této lži se na rozdílnou duchovní podstatu lidské duše nepoukazuje.

Lež 1: Zvířata nemají lidskou duši. Výsledek - zvířata nemají duši jako takovou.

Proto je tolik katolíků již od svého dětství přesvědčeno o tom, že zvířata nemají duši vůbec. 
Člověk je duše živá, duše oživená Duchem, stvořitelským Božím slovem. V tom je ale duše zvířecí a duše lidská úplně stejná. Duše oživená Duchem života= duchová duše. Duše bez života= mrtvá duše= duše bezduchá. Jenže podle lži první zvířata duši nemají vůbec. Člověku tedy musí stačit jen jeho modrozelená "duchová" duše. A vzniká lež druhá postavená na lži první.

Lež 2: Člověk je na rozdíl od zvířat které nemají lidskou duši, tedy nemající duši vůbec, člověk je na rozdíl od zvířat něco víc, je duchová duše.

Důvod těchto dvou lží?

Zabránit lidem v poznání vlastního ducha. Proč? Jedině lidský duch nám umožňuje být duší lidskou, a být v duchovním kontaktu s Duchem svatým, ve svobodě lidského ducha. Jedině v duchu se můžeme znovuzrodit a jít za Kristem a být po znovuzrození ducha vzkříšený jako kompletní lidská bytost, duch, duše a tělo. Víra v posmrtný život duše bez vzkříšení je víra pohanská. Při křtu se znovuzrodíme pouze v duchu, ne v duši a těle. I po křtu jsme nadále smrtelní. Při křtu oblékáme Krista, abychom Jím byli po smrti těla a duše vzkříšení.

Křest není vzkříšení!
Křest je individuálním příchodem Ducha k jednotlivé hříšné lidské bytosti a vzkříšení je všeobecným příchodem Krista ke všem vzkříšeným svatým lidským bytostem.

Položte kterémukoliv katolíkovi otázku, zda zvířata mají duši..V pravdě Ducha svatého se pak nebudete stačit divit co všechno se dozvíte. Mnoho katolíků obhajuje lži kterým uvěřilo ve svém dětství, aníž to vůbec tuší! Netřeba však bojovat jednotlivě s každou lží, jak jsem již jednou napsal, ukažte jim jejich ducha a Duch pravdy je osvobodí ode všech lží jedním rázem, tím, že je uvede do veškeré pravdy. Nebojujte proti jednotlivým lžím, tento boj je marný a je ztrátou drahocenného času. Boj proti jednotlivým lžím, jejich vyvracení je satanovou pastí do které Vás může chytit. To se děje ve zdejších diskusích až příliš často. Proto nekomentuji komentáře obětí lží satana. Je to marnost a past! Spoléhejte se na vlastního ducha ve kterém můžete vydat v Duchu svatém své svědectví pravdy. V duchu pravdy, ne ve slovech pravdy rozumu! Nesvědčíme podle naší moudrosti, svědčíme v Duchu svatém. Naše lidská moudrost na satana nestačí!
 
Plíživé staleté lži protínající celé lidské dějiny, to jsou pro svou nadčasovost jednoznačně lži pocházející od satana. Jenom tato bytost je mohla vytvořit a vzájemně je mezi sebou po celá tisíciletí kombinovat. Jsou to lži, kombinace lží procházející přes celé lidské generace a postupně nabírající na intenzitě.

Babylonská věž je postavená na těchto plíživých lžích, které když za staletí zmohutní a dostanou podobu falešného kamene, skály, antipravdy jsou použity k vlastní stavbě věže. Vrcholem věže je lež, že ke spáse není třeba víry v Krista, ale dobré skutky. A zase je použítá stejná satanská patlanina pravdy a lži, jako patlaniny duch- duše, víra- skutek, Petr- papež (Otec!), Maria- "Maria", Kristus- antikrist. Satanova patlanina spojující pravdu se lží má jméno- EKUMENISMUS. Kdo tyto patlaniny hlásá, je falešný prorok.

Člověk je duch, duše a tělo.
Lidský duch je pro první duševní smrt nesmrtelný.
Lidská duše je pro první smrt smrtelná.
Nesmrtelná duchová duše je pravda i lež. Typická satanova patlanina.

Slovo Boží proniká na rozhraní ducha a duše. Tím naši duši a ducha rozděluje a tím nás taky usmrcuje. Proniknutím Božího slova jako dvoubřitého meče je i oddělením nesmrtelného ducha od smrtelné duše. Duše musí pro hřích zemřít. Po smrti není již duší živou, do vzkříšení je duší mrtvou!
To je přece smyslem vzkříšení, vzkříšení mrtvých lidských duší.
Duše se stává opět živou a nesmrtelnou až po vzkříšení, kdy již není hříšná, ale pro zásluhy Krista je svatá. Svatost a nesmrtelnost je přirozený stav živé lidské duše.

Kdo najde svého ducha a ve svém duchu se v Duchu znovuzrodí, tomu je jasný rozdíl mezi duší zvířecí a duší lidskou. 


"Duše zvířete a duše lidská." | Přihlásit/Vytvořit účet | 2 komentáře | Search Discussion
Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor.

Není povoleno posílat komentáře anonymně, prosím registrijte se

Re: Duše zvířete a duše lidská. (Skóre: 1)
Vložil: oko v Pondělí, 10. červen 2013 @ 08:31:01 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Nesmysly fakt nemá cenu ani komentovat. Když už někoho cituješ, nevytrhávej z původního smyslu.

Co věta, to perla lidského nepochopení.
Zvířata mají duši - to znamená v úrovni těla mají schopnost jakéhosi vnitřního duchovního života (milovat, nenávidět, dokonce některé i pozoruhodně rozumově řešit situace).
Všechny tyto schopnosti končí u zvířat se smrtí těla.

Každý živý tvor je tajemstvím života, je živou bytostí. Toto tajemství je podpisem umělce na svém díle!
A protože Stvořitel je duch, jeho podpis má duchovní vlastnosti.
Tělo člověka se svými vlastnostmi od zvířat ani zas tak moc neliší, jen jeho rozumové schopnosti bývají obvykle větší (až na výjimky). Je vidno, že pocházejí ze stejné "dílny". A obojí jsou zatím určeny pro život do stejného prostředí světa stvořeného.

Tím veškerá další podobnost člověka se zvířaty končí
.

Podstata lidské osobnosti nespočívá v tělu, ale v lidském duchu v těle!
Tento duch je nesmrtelný (narodil se z Boha - Gn 2,7) a sídlí v těle člověka. Duch lidské osobnosti má také schopnost samostatného duševního života, je schopen citů, má svoji vůli, svou inteligenci. Je nesmrtelný, nezaniká smrtí těla. Podobně i andělé (také duchové) mají všechny tyto duševní schopnosti nesmrtelného lidského ducha.


V člověku se tedy mísí dvě vůle, vůle těla a vůle lidského ducha a protože díky Adamovu hříchu nejsou v jednotě, tak spolu bojují o nadvládu v člověku  - Ř 7,15-25.

Tento stav trvá v člověku až do smrti jeho těla, pak tělo i se svými touhami jde do země a nesmrtelný lidský duch se navrací k Bohu, před Kristovu soudnou stolici - 2 Kor 5,10.

Jelikož andělé jsou také duchovní bytosti - duchové - a nejsou vázáni na tělo, nazýváme nesmrtelného lidského ducha nesmrtelnou lidskou duší. Vyjadřujeme tím (na rozdíl od andělů) svázanost lidského ducha s lidským tělem.

Ničím víc už žádný z nás není, jen duší v těle! Každý z nás je nesmrtelným lidským duchem, který po smrti těla odchází k Bohu.

(1 Král 17,13-23)
I řekl jí Eliáš: Neboj se. Jdi a učiň, jakž jsi řekla, a však udělej mi prvé z toho malý chléb podpopelný a přines mi; potom sobě a synu svému uděláš.
Neboť toto praví Hospodin Bůh Izraelský: Mouka z kbelíka toho nebude strávena, aniž oleje v nádobce té ubude až do toho dne, když dá Hospodin déšť na zemi.
I šla a učinila vedlé řeči Eliášovy, a jedla ona i on i čeled její až do těch dní.
Z kbelíka toho mouka nebyla strávena, aniž oleje v nádobce ubylo, vedlé řeči Hospodinovy, kterouž mluvil skrze Eliáše.
A když to přeběhlo, stalo se, že se roznemohl syn ženy, paní toho domu, a byla nemoc jeho velmi těžká, tak že nezůstalo v něm dýchání.
Protož řekla Eliášovi: Co mně a tobě, muži Boží? Přišel jsi ke mně, abys mi připomenul nepravost mou, a umořil syna mého?
Kterýž odpověděl jí: Dej sem syna svého. A vzav ho z lůna jejího, vnesl jej na síň, kdež sám přebýval, a položil ho na lůžko své.
Tedy volal k Hospodinu a řekl: Hospodine Bože můj, také-liž s tou vdovou, u kteréž pohostinu jsem, tak zle nakládáš, že jsi umořil syna jejího?
A roztáh se nad dítětem po třikrát, zvolal k Hospodinu a řekl: Hospodine Bože můj, prosím, nechť se navrátí duše dítěte tohoto do vnitřností jeho.
I vyslyšel Hospodin hlas Eliášův, a navrátila se duše dítěte do vnitřností jeho, i ožilo.
A vzav Eliáš dítě, snesl je z síně do domu, a dal je matce jeho. I řekl Eliáš: Pohleď, syn tvůj živ jest.




Re: Duše zvířete a duše lidská. (Skóre: 1)
Vložil: oko v Pondělí, 10. červen 2013 @ 08:45:12 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
..."V katechetické výuce se dávno a běžně šíří lži o lidské a zvířecí duši. "...


Člověče,
ty jsi někdy byl přítomen katechetické výuce římskokatolické víry?

Zkus někdy pro změnu hovořit o něčem, co jsi sám zažil!


..."Proto je tolik katolíků již od svého dětství přesvědčeno o tom, že zvířata nemají duši vůbec. "...

Zvířata opravdu nemají nesmrtelnou duši jako člověk. Svojí nesmrtelnou duší se člověk liší od všech zvířat - Gn 2,20 (stav Adamovy prvotní samoty, kdy ve stvoření nenašel sobě rovného).



Toto je pak už vědomou lží autora článku: "Křest prý není vzkříšení!"!

Křest je vzkříšením člověka podle těla do novosti života dítěte Božího (Ř 6,3-4).

Kol 2,12 uvádí, že jsme byli ve křtu spolu s Kristem vzkříšeni!

Spolu s ním jste pohřbeni křtem, jímž jste také spolu s ním vzkříšeni skrze víru v moc Boha, který ho vzkřísil z mrtvých.



..."To je přece smyslem vzkříšení, vzkříšení mrtvých lidských duší."...

Jen další autorova matlanina:

Je třeba rozlišovat.
Pokud máme na mysli vzkříšení do Božího dítěte, naše vykoupení v Kristu - tak to se odehrálo ve křtu do Pánova jména.

Naopak vzkříšení na konci věků se pak týká zase našeho těla.



Stránka vygenerována za: 0.15 sekundy