poslal Nepřihlášený Zvířata mají duši. Duši živou, duši oživenou Duchem.
Ekumenismus to plíživě, pomaloučku a polehoučku popírá a degraduje lidské ducha a lidskou duši na tzv. "duchovou" duši, což je vlastně i živá duše zvířete.
Ekumenismus postupně upírá zvířatům duši úplně, člověku upírá ducha lidského a lidskou duši degraduje na duši zvířecí.
Genesis 1:21 I stvořil Bůh velryby veliké a všelijakou duši živou, hýbající se, kteroužto v hojnosti vydaly vody podlé pokolení jejich, a všeliké ptactvo křídla mající, podlé pokolení jeho. A viděl Bůh, že to bylo dobré.
Genesis 1:21 I stvořil Bůh veliké netvory a rozmanité druhy všelijakých hbitých živočichů, jimiž se zahemžily vody, stvořil i rozmanité druhy všelijakých okřídlených létavců. Viděl, že to je dobré.
Genesis 1:24 Řekl též Bůh: Vydej země duši živou, jednu každou podlé pokolení jejího, hovada a zeměplazy, i zvěř zemskou, podlé pokolení jejího. A stalo se tak.
Genesis 1:24 I řekl Bůh: "Vydej země rozmanité druhy živočichů, dobytek, plazy a rozmanité druhy zemské zvěře!" A stalo se tak.
Živá duše zvířete je při stvoření ekumenickým překladem degradovaná na pouhý živočišný druh!
V tomto verši se živá zvířecí duše v ekumenickém překladu již objevuje, jenže označení živá duše je ve všeobecné rovině.
Genesis 1:30 Všechněm pak živočichům zemským, i všemu ptactvu nebeskému, a všemu tomu, což se hýbe na zemi, v čemž jest duše živá, všelikou bylinu zelenou dal jsem ku pokrmu. I stalo se tak.
Genesis 1:30 Veškeré zemské zvěři i všemu nebeskému ptactvu a všemu, co se plazí po zemi, v čem je živá duše, dal jsem za pokrm veškerou zelenou bylinu." A stalo se tak.
V katechetické výuce se dávno a běžně šíří lži o lidské a zvířecí duši. Je to prastará ŘKC praktika, kterou ostatně používají i dnešní prodejci, kteří Vás před podpisem kupní smlouvy záměrně opomenou informovat o méně příjemných to skutečnostech.
Lži nalhané dětem jsou ty nejhorší a jsou pohoršením maličkých! Trest Boží za toto jednání je Božím slovem zaručený!
Dětem se při katechetické výchově moc nevysvětluje co je lidský duch, duše a tělo. Co je rozhraní mezi duchem, duší a tělem. Prostě a jednoduše se dětem nalže, že člověk je pouze duchová duše a že lidská duchová duše je nesmrtelná. Ezechiel 18:20 Duše, která hřeší, ta umře..
Modrá neomyvatelná pastelka se spojí s omyvatelnou zelenou a vznikne modrozelená. Modrá a zelená se dále v lidském obrazu Božím nepoužívá. Používá se jen pastelka modrozelená.
Dětem se nalže polopravda, že zvířata nemají duši, myšleno duši lidskou. Při této lži se na rozdílnou duchovní podstatu lidské duše nepoukazuje.
Lež 1: Zvířata nemají lidskou duši. Výsledek - zvířata nemají duši jako takovou.
Proto je tolik katolíků již od svého dětství přesvědčeno o tom, že zvířata nemají duši vůbec.
Člověk je duše živá, duše oživená Duchem, stvořitelským Božím slovem. V tom je ale duše zvířecí a duše lidská úplně stejná. Duše oživená Duchem života= duchová duše. Duše bez života= mrtvá duše= duše bezduchá. Jenže podle lži první zvířata duši nemají vůbec. Člověku tedy musí stačit jen jeho modrozelená "duchová" duše. A vzniká lež druhá postavená na lži první.
Lež 2: Člověk je na rozdíl od zvířat které nemají lidskou duši, tedy nemající duši vůbec, člověk je na rozdíl od zvířat něco víc, je duchová duše.
Důvod těchto dvou lží?
Zabránit lidem v poznání vlastního ducha. Proč? Jedině lidský duch nám umožňuje být duší lidskou, a být v duchovním kontaktu s Duchem svatým, ve svobodě lidského ducha. Jedině v duchu se můžeme znovuzrodit a jít za Kristem a být po znovuzrození ducha vzkříšený jako kompletní lidská bytost, duch, duše a tělo. Víra v posmrtný život duše bez vzkříšení je víra pohanská. Při křtu se znovuzrodíme pouze v duchu, ne v duši a těle. I po křtu jsme nadále smrtelní. Při křtu oblékáme Krista, abychom Jím byli po smrti těla a duše vzkříšení.
Křest není vzkříšení!
Křest je individuálním příchodem Ducha k jednotlivé hříšné lidské bytosti a vzkříšení je všeobecným příchodem Krista ke všem vzkříšeným svatým lidským bytostem.
Položte kterémukoliv katolíkovi otázku, zda zvířata mají duši..V pravdě Ducha svatého se pak nebudete stačit divit co všechno se dozvíte. Mnoho katolíků obhajuje lži kterým uvěřilo ve svém dětství, aníž to vůbec tuší! Netřeba však bojovat jednotlivě s každou lží, jak jsem již jednou napsal, ukažte jim jejich ducha a Duch pravdy je osvobodí ode všech lží jedním rázem, tím, že je uvede do veškeré pravdy. Nebojujte proti jednotlivým lžím, tento boj je marný a je ztrátou drahocenného času. Boj proti jednotlivým lžím, jejich vyvracení je satanovou pastí do které Vás může chytit. To se děje ve zdejších diskusích až příliš často. Proto nekomentuji komentáře obětí lží satana. Je to marnost a past! Spoléhejte se na vlastního ducha ve kterém můžete vydat v Duchu svatém své svědectví pravdy. V duchu pravdy, ne ve slovech pravdy rozumu! Nesvědčíme podle naší moudrosti, svědčíme v Duchu svatém. Naše lidská moudrost na satana nestačí!
Plíživé staleté lži protínající celé lidské dějiny, to jsou pro svou nadčasovost jednoznačně lži pocházející od satana. Jenom tato bytost je mohla vytvořit a vzájemně je mezi sebou po celá tisíciletí kombinovat. Jsou to lži, kombinace lží procházející přes celé lidské generace a postupně nabírající na intenzitě.
Babylonská věž je postavená na těchto plíživých lžích, které když za staletí zmohutní a dostanou podobu falešného kamene, skály, antipravdy jsou použity k vlastní stavbě věže. Vrcholem věže je lež, že ke spáse není třeba víry v Krista, ale dobré skutky. A zase je použítá stejná satanská patlanina pravdy a lži, jako patlaniny duch- duše, víra- skutek, Petr- papež (Otec!), Maria- "Maria", Kristus- antikrist. Satanova patlanina spojující pravdu se lží má jméno- EKUMENISMUS. Kdo tyto patlaniny hlásá, je falešný prorok.
Člověk je duch, duše a tělo.
Lidský duch je pro první duševní smrt nesmrtelný.
Lidská duše je pro první smrt smrtelná.
Nesmrtelná duchová duše je pravda i lež. Typická satanova patlanina.
Slovo Boží proniká na rozhraní ducha a duše. Tím naši duši a ducha rozděluje a tím nás taky usmrcuje. Proniknutím Božího slova jako dvoubřitého meče je i oddělením nesmrtelného ducha od smrtelné duše. Duše musí pro hřích zemřít. Po smrti není již duší živou, do vzkříšení je duší mrtvou!
To je přece smyslem vzkříšení, vzkříšení mrtvých lidských duší.
Duše se stává opět živou a nesmrtelnou až po vzkříšení, kdy již není hříšná, ale pro zásluhy Krista je svatá. Svatost a nesmrtelnost je přirozený stav živé lidské duše.
Kdo najde svého ducha a ve svém duchu se v Duchu znovuzrodí, tomu je jasný rozdíl mezi duší zvířecí a duší lidskou.