Grano Salis NetworkGrano SalisGranoChatMusicalise-KnihyModlitbyD K DKřesťANtiqC H M IMOSTYNotabeneECHO 
Vítejte na Grano Salis
Hledej
 
Je a svátek má Rostislav.   Vytvoření registrace
  Článků < 7 dní: 3, článků celkem: 16652, komentáře < 7 dní: 238, komentářů celkem: 429554, adminů: 60, uživatelů: 5252  
Vyzkoušejte
Jednoduché menu

Úvodní stránka

Archiv článků

Protestantské církve

Veřejné modlitby

Zpovědnice

e-Knihovna

e-Knihy pro mobily

Kam na internetu

Soubory ke stažení

Recenze

Diskusní fórum

Tvůj blog

Blogy uživatelů

Ceny Zlatá Perla

Ceny Zlatá Slza

Doporučit známým

Poslat článek


Tip na Vánoční dárek:

Recenze
Obsah
OBJEDNAT


GRANO MUSICALIS

Hudební portál
GRANO MUSICALIS
mp3 zdarma

Velký pátek

Vzkříšení


Pravidla


Kdo je online
Právě je 448 návštěvník(ů)
a 1 uživatel(ů) online:

rosmano

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde

Polemika


Přihlášení

Novinky portálu Notabene
·Selhání pøedstavitelù Jižních baptistù pøi ochranì obìtí sexuálního zneužívání
·Sbor Bratrské jednoty baptistù v Lovosicích vstoupil do likvidace
·Informace z jednání Výkonného výboru BJB dne 10. kvìtna 2022
·JAS 50 let: Adrian Snell, trièko a beatifikace Miloše Šolce
·Online pøenosy ze setkání všech JASákù k 50. výroèí pìveckého sboru JAS
·Prohlášení tajemníka Èeské evangelikální aliance k ruské agresi na Ukrajinì
·Jak se pøipravit na podzimní vlnu?
·Kam se podìly duchovní dary?
·Bratrská jednota baptistù se stala èlenem Èeské eavngelikální aliance
·Patriarcha Kirill v Západu vidí semeništì zla a sní o vizi velkého Ruska

více...

Počítadlo
Zaznamenali jsme
116478391
přístupů od 17. 10. 2001

Teologie: Největší proroctví Bible
Vloženo Čtvrtek, 27. červen 2013 @ 22:53:32 CEST Vložil: Olda

Zamyšlení poslal Willy

Mt 16:18 A já ti pravím, že ty jsi Petr, a na té skále vybuduji Svou církev a brány podsvětí ji nepřemohou.

Fakt, že Pán Ježíš Kristus vybuduje Svou Církev, je tím největším a nejslavnějším proroctvím celé Bible.

Mám za to, že tato Pánova slova v Matoušově evangeliu jsou největším proroctvím celé Bible, protože jeho naplněním bude naplněna touha Božího srdce.
 
Ale jak Pán Ježíš Kristus buduje Jeho Církev? Zmíněný verš říká na čem - na skále, což je zjevení, Kým je Pán Ježíš, tj. Mesiáš (Pomazaný), Syn živého Boha a na Kristu samém, jako základním kamenu, základu položeném samotným Bohem, který je zároveň úhelným kamenem, tj. kamenem spojujícím dvě zdi, což jsou věřící ze Židů a věřící z pohanů. Ale tento verš neříká, jak Pán Svou Církev vybuduje.

Církev je Tělo Kristovo, což znamená, že Církev coby Tělo je organismem trojjediného Boha, Jehož je Kristus tajemstvím a vyjádřením. No a Církev je tajemstvím Krista, Jeho vyjádřením jako Jeho Tělo. Jak tedy Kristus buduje své Tělo? Stručně a jednoduše řečeno svým životem respektive růstem života, tzn. tím, že roste ve svých věřících jako jejich život a tento růst Jeho života v Jeho věřících je budováním Jeho Těla v lásce.

Důvodem, proč dal Pán církvi jedny apoštoly, jiné proroky, některé evangelisty, jiné pastýře a učitele, podle Ef 4:12-16 je, aby připravili svaté k dílu služby, k vybudování těla Kristova, dokud nedospějeme všichni k jednotě víry a plného poznání Syna Božího, v dospělého muže, v míru postavy Kristovy plnosti, abychom již více nebyli jako děti, zmítáni vlnami a hnáni každým větrem učení v lidské nestálosti, v chytráctví k nastražené cestě bludu, nýbrž abychom byli pravdiví v lásce a rostli všemi způsoby v Toho, který je Hlavou, v Krista. Z Něho celé tělo, spojované a držené pohromadě pomocí každého kloubu podpory, která je podle činnosti a míry jedné každé části, bere výživu pro svůj růst ke svému vybudování v lásce.  

Ko 2:18-19 Ať vás nepřipraví o vítěznou cenu nikdo, kdo si libuje v poníženosti a uctívání andělů, kdo se nechá unášet tím, co viděl, bezdůvodně se nadýmá pod vlivem svého tělesného smýšlení a nedrží se Hlavy, z níž celé Tělo, podporováno a drženo pohromadě klouby a spoji, roste Božím růstem.

3:11 Pak tu není Řek a Žid, obřízka a neobřízka, barbar, Skytha, otrok a svobodný, (dodávám Čech, Američan, katolík či protestant), ale všechno a ve všem Kristus.

Pro věřícího je tedy životně důležité držet se Hlavy - Krista, brát z Hlavy výživu a růst v životě díky nárůstu Krista jako života v nitru věřícího a to vše pro Tělo, pro vybudování Těla Kristova v lásce, která buduje, nikoli pro sebe samého. Budování Těla není budováním jednotlivců, nýbrž budováním všech údů tvořících Tělo společně - viz Ř 12:4-5 Jako máme v jednom těle mnoho údů a všechny ty údy nemají stejný úkol, tak i my, i když je nás mnoho, jsme jedno Tělo v Kristu, ale jednotlivě jsme údy jeden druhého.

No, a další neméně důležitou věcí je vědomí toho, že Kristus je v Církvi-Těle vším ve všem nebo také všemi a ve všech. Neboli mimo Krista není Církev. Církev jako Tělo roste z Hlavy. To znamená: žádná Hlava, žádné tělo, žádný život!
Hlava a Tělo tvoří jednoho nového člověka - Krista a Církev coby Jeho nevěstu, budoucí choť Beránkovu - Nový Jeruzalém, jedinečný cíl a dovršení Božího budování a touhu Božího srdce.

Tož tak.





"Největší proroctví Bible" | Přihlásit/Vytvořit účet | 40 komentáře | Search Discussion
Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor.

Není povoleno posílat komentáře anonymně, prosím registrijte se

Re: Největší proroctví Bible (Skóre: 1)
Vložil: oko v Pátek, 28. červen 2013 @ 08:24:33 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Důvodem, proč dal Pán církvi jedny apoštoly, jiné proroky, některé evangelisty, jiné pastýře a učitele, podle Ef 4:12-16 je, aby připravili svaté k dílu služby, k vybudování těla Kristova, dokud nedospějeme všichni k jednotě víry a plného poznání Syna Božího, v dospělého muže, v míru postavy Kristovy plnosti, abychom již více nebyli jako děti, zmítáni vlnami a hnáni každým větrem učení v lidské nestálosti, v chytráctví k nastražené cestě bludu, nýbrž abychom byli pravdiví v lásce a rostli všemi způsoby v Toho, který je Hlavou, v Krista. Z Něho celé tělo, spojované a držené pohromadě pomocí každého kloubu podpory, která je podle činnosti a míry jedné každé části, bere výživu pro svůj růst ke svému vybudování v lásce. ...


Pro věřícího je tedy životně důležité držet se Hlavy - Krista, brát z Hlavy výživu a růst v životě díky nárůstu Krista jako života v nitru věřícího a to vše pro Tělo, pro vybudování Těla Kristova v lásce, která buduje, nikoli pro sebe samého. Budování Těla není budováním jednotlivců, nýbrž budováním všech údů tvořících Tělo společně - viz Ř 12:4-5 Jako máme v jednom těle mnoho údů a všechny ty údy nemají stejný úkol, tak i my, i když je nás mnoho, jsme jedno Tělo v Kristu, ale jednotlivě jsme údy jeden druhého.


Myslím si, že tu není nikoho, kdo by tomuto oponoval. Jistěže křesťanství není jen o cestě jednotlivce k Bohu, ale o cestě nás všech k věčnému spasení, na které si máme vzájemně pomáhat.









..."Mt 16:18 A já ti pravím, že ty jsi Petr, a na té skále vybuduji Svou církev a brány podsvětí ji nepřemohou.

Ale jak Pán Ježíš Kristus buduje Jeho Církev? Zmíněný verš říká na čem - na skále, což je zjevení, Kým je Pán Ježíš, tj. Mesiáš (Pomazaný), Syn živého Boha a na Kristu samém, jako základním kamenu, základu položeném samotným Bohem, který je zároveň úhelným kamenem, tj. kamenem spojujícím dvě zdi, což jsou věřící ze Židů a věřící z pohanů.
"...


Tohle tvrzení musím poopravit: Pán Ježíš zde přece jasně říká, co je to za skálu, na které chce budovat svou církev, má na mysli - přejmenoval přece kvůli tomu Šimona na"Kéfas" (skála), aby touto slovní hříčkou ukázal pravý smysl svých slov i budoucí svůj záměr, který měl s Petrem.

(Ef 2,18-22)
neboť skrze něho máme všichni v jednom Duchu přístup k Otci.
Již tedy nejste cizinci a přistěhovalci, ale spoluobčané svatých a členové Boží rodiny.
Byli jste postaveni na základ apoštolů a proroků, zatímco úhelným kamenem je sám Ježíš Kristus,
v němž se celá stavba spojuje a roste ve svatý chrám v Pánu,
v němž se i vy společně budujete, abyste byli Božím příbytkem v Duchu.



Apoštolové i proroci v církvi jsou přece všichni kristovci (obléknutí do Krista) - nežiji již já, ale žije ve mě Kristus! Proto není v rozporu tvrzení, že touto samou skálou, kterou je Kristus, se stali i sami apoštolové a církev, zbudovaná na skále Krista i skále apoštolů není protimluv, ale vyjádřením jedné a té samé skutečnosti.



Re: Největší proroctví Bible (Skóre: 1)
Vložil: poutnick v Pátek, 28. červen 2013 @ 11:12:10 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Možná by ta věc dávala na první pohled lepší smysl kdybychom se drželi jednoho jazyka a místo Petr říkali Skála. A kdybychom k tomu přidali následující pasáž o zlatém a stříbrném klíči od nebeské brány. O svazování a rozvazování na Zemi a na Nebi.




Re: Největší proroctví Bible (Skóre: 1)
Vložil: skalaa v Pátek, 28. červen 2013 @ 17:35:08 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
že římská církev od Petra a na Petru založena není: totiž že Petr biskupství římského nezačal, ani v Římě jak živ nebyl. Mámí tím náramně hrubě svět papežovi náchlebníci, že církev římskou od Petra, knížete apoštolu, založenou býti praví a že on tam nejprve biskupem byl a moc, kterouž jemu Kristus dal, spravovati celou církev svou, že zůstala na jeho náměstcích, římských biskupích. Ježto Petr ani biskupem římským nebyl, nýbrž ani v Římě jak živ se neviděl. Což že mluvím, zlobiti se budou nepřátele, jist jsem. Nebo by oni rádi, na čem jim nětco záleží, aby všickní tomu věřili a proti tomu žádný nic nemluvil. Na této pak věci soudí oni, že mnoho jim záleží: a to proto, neb myslí, jestliže Petr s. v Římě biskupem a papežem nebyl, že padá jim hned všecka ta biskupa římského přednost, kterouž oni na Petra, předka svého, stavějí. A jistě tak jest, že jim všecka všudy chlouba padne, jestliže se toho dokáže, že Petr v Římě | biskupem nebyl a stolice tam nějaké nevyzdvihl. Dvojí tedy tuto věci se dokazovati má: jedno, že Petr biskupem římským nebyl; druhé, že v Římě hned ani nebyl. že pak nebyl biskupem římským Petr, odtud jest jisté, že apoštolem byl. Jiný zajisté jest apoštolský, jiný biskupský ouřad, aniž to spolu býti může. Biskup jest pastýř některé jisté církve, od níž jméno bére, aby sloul biskup jeruzalémský, římský etc. Apoštolé pak byli legáti Kristovi po světě, kteréž rozeslal, aby chodíce mezi všemi národy roznášeli evanjelium s. po světě. Jestližeť tedy jiní apoštolé tak vytržní nebyli, aby pohrdnouc Kristovým poručením na jistých místech se usazovali, aniž o Petru s. lze toho smysliti. Pamatovaliť jsou dobře apoštole na to, co Kristus řekl: Jdouce mezi všecky národy, učte je etc; a pamatujíc na rozkaz Páně, plnili jej, chodili z města do města, když kde církev kázáním svým založili, ustanovovali správce a biskupy, a těm péči o církev poroučejíce, jinam se ubírali: jakž to patrné jest Mar. 16, 15, 20; Tit. 1, 5; Skut. 14,23, Nechať tedy mezi apoštolem a biskupem rozdíl znají a toho pro napomožení svým věcem v hromadu nepletou. Ovšem pak, že Petr biskupem římským nebyl, ukazuje to druhá ta věc jmenovitě, poněvadž v Římě Petr jak živ ani nebyl. Což v historiích a psaních lidských sic spletené jest a místného nětčeho doptati se u nich nelze. Jedni praví, že tam smrt podstoupil, jiní tomu odpírají; jedni, že 25 let tam se zdržoval a církev spravoval, jiní, že 7 let toliko. Ale však z nejhodnověrnějších kronik, totiž z Písem svatých, vyhledati se jistotně může, co o tom smýšleti se má: jmenovitě toto, že Petr s. v Římě nikdy nebyl. Což patrně prokáži šesti nepřemoženými důvody. 1, Nejprve, poněvadž Písmo o tom nikdež nic nemluví, jistý jest mně a každému pobožnému důvod, že toho nic není. Nebo kdyby Petr do Říma se byl dostal a tam měl položiti regiment církve, kterýmž by se až do skonání světa všecky církve spravovati měly, není nikterakž podobné, aby Písmo toho v mlčení zanechalo: poněvadž i s. Lukáš naschvál skutky a jízdy apoštolu předních popisoval a nejedny i menší věci a příběhy poznamenával, této pak veliké | věci jistě nebyl by opustil, zvláště poněvadž i Pavlovu do Říma pout vypsal, kterýž podlé jejich smyslu neměl tam býti biskupem a stolice apoštolské zakladatelem: ovšemť by jízdy svatého Petra do Říma, když náměstenství Kristovo tam vneseno býti mělo, nebyl zamlčel. Někdo také z apoštolu v psaních svých byl by zmínečku aspoň nějakou učinil o tak veliké věci. Tuto pak nic. Kdož tedy nevidí, že to nic jiného není než věc smyšlená a falešná? Leč ten snad, kdož by mašlakem Antikristovým jsa zmámen, na Písmo s. se obraceti chtěl, že nedokonalé jest a neoznamuje všeho, což k víře přináleží. Ale ruhače takového potupí s. Lukáš, kterýž praví o sobě, že puzením Ducha svatého snažoval se z gruntu ty věci vypsati, kteréž k známosti člověku křesťanu přináležejí. Luk. 1, 3, 2, Petr s. měl zůstávati mezi židy a do Ráma neb jinam se nepouštěti. A to předně pro rozkaz Kristu, kterýž jemu tu mezi židy pracovati poručil, Luk. 22, v. 32: „Ty, Petře, obrátě se potvrzuj bratří svých." Gal. 2, v. 7, stojí napsáno, že Petrovi svěřeno bylo evanjelium mezi židy. Mimo to povinen byl Petr mezi židy zůstávati a mezi pohany (zvlášť tak daleko od Jeruzaléma) nechoditi i pro smlouvu, kterouž s Pavlem učinil: o níž se Gal. 2,9, píše, že Jakub a Petr podali pravic Pavlovi a Barna-bášovi na tovaryšství, aby Pavel s Barnabášem kázali mezi po-hany, Petr s Jakubem mezi židy. Což tedy? Zapomenul Petr na smlouvu a rukou dání, a nechaje židovstva běžel do Říma? Suď, pobožný člověče, co jest k pravdě aneb ke lži podobnějšího? 3, S. Pavel o církev římskou se ujímal, i přítomen jsa, jí učil, i nejsa přítomen, jim list obšírný napsal. Odkudž, že Petr v Římě nebyl, patrné jest. Nebo zdaž by se Pavel Petrovi v jeho povinnost byl třel? Byť i za potřebné nětco byl znal té církvi, byl by samému Petrovi napsal, ne lidu, tak jakž učinil při církvi kreJ tenské, kteréž co zapotřebí znal, Týtovi, biskupu jejich, o tom psal. Viz epištolu k Týtovi. Tak i v Efezu ustanoviv za biskupa Timotea, již více nepsal Efezským samým, než Timoteovi, a je-mu, co by těm bratřím předkládati měl, poroučel. 1 Tim. 4, v. 6, 4, Pavel s. v té k Římanům epištole v kapitole poslední mnohé známé zejména vyčítá, kteříž by od něho pozdraveni býti měli: o Petrovi pak zmínky nečiní žádné. A co se neznali? Či se na sebe hněvali? Ba raději, že ho v Římě nebylo, to jest jisté. Aniž postačí to, že by někdo říci chtěl: Nebyl-lí tehdaž v Římě, když se ta epištola psala, mohl býti potom? Odpovídám: Přišel-íiť Petr potom teprva do Puma, když již římská církev tak zkvetlá byla, tedyť on není fundatorem a zakladatelem církve římské. Což se tedy ním chlubí, jako by od něho a na něm církev římská založena byla? Jmen sic osob těch nenacházíme, kteříž do Říma nejprv víru křesťanskou vnesli. Než kdoť jsou koli byli, jistá věc, že té církve nezakládali na Petrovi, než na Kristu a jménu jeho; jakž o tehdejších církve zakladatelích s. Pavel napsal: že jiného základu žádný nekladl, než ten, kterýž položen jest, Ježíš Kristus. 1 Kor. 3, 11, 5, Tentýž Pavel z Říma, kdež u vězení seděl, několik epištol psal, jako k Galatum, Efezským, Kolosenským, Timoteovi, Fi-lemonovi, židům, a psal některé brzy před smrtí svou a Petro-vou. Nikdež však o Petrovi nic nepíše. Což tedy to jest, že Pavel, maje v Římě Petra, hlavu a nejvyššího správce církve, smi se o církve po světě roztroušené ujímati a svým jménem, ne nej-vyššího biskupa, psáti a nikdež, že tatáž vůle nejvyššího bisku-pa jest, nedotýká? Čili Pavel to v Římě na ukradku dělal, aby Petr nevěděl? Ó přejistá věc jest, že pletky jsou ty papežské řeči o Petrovu v Římě bytu. 6, Může se vyhledati a ukázati, že nikdá naprosto do Říma se nedostával. Nebo v tom se historie srovnávají, že Petr a Pavel usmrceni jsou pod Neronem čtrnáctého a posledního léta jeho císařství, což bylo léta Kristova 70, Až po ten pak čas ukázati se může, že v Římě Petr nebyl, a tak nikda za svého života. Nebo léta Kristova 37, tři léta po obrácení svatého Pavla, ještě byl v Jeruzalémě. Gal. 1, v. 18, Léta 45 také byl v Jeruzalémě, nebo byl od Herodesa vsazen do vězení. Skut. 12, Léta 51 ještě byl v Jeruzalémě, když ho podruhé Pavel navštěvoval. Gal. 2, v. 1, Léta Kristova 58 Pavel vězněm jsa do Říma se dostal a Petra v Římě nenalezl, jakž se vidí, Skut. 28, Potom po dvou letech stavěl se před císařem a počet z víry své činil: ale ani tehdáž ještě Petra v Římě nebylo. Nebo tak píše s. Pavel k Timoteovi, 2 ep., kap. 4, v. 16: „Při prvním mém odpovídání žádný se mnou nebyl, ale všickní mne opustili; nebuďiž jim to počítáno za hřích." Jestližeť jest Petr v Římě byl a Pavla opustil, a tak se znovu zapírání Krista dopustil: což pak o něm smýšleti budeme? A mělť by on s takovou svou vrtkavostí předce skalou slouti, na níž by církev státi měla? Jisté jest tedy, že Petr tehdáž v Římě nebyl: než z apoštolu sám Pavel a lid věřící, kteříž však pro bázeň všickní se choulili a skrývali. Naposledy Pavel apoštol málo před smrtí svou léta 70 psal epištolu k Timoteovi druhou, v níž oznamuje, že se již k smrti strojí, a klada jména některých, kteréž při sobě měl, o Petrovi opět nic: Já prý již k tomu se blížím, abych obětován byl, a čas rozdělení mého nastává. Po-zdravuje tebe Eubulus a Pudens a Línus a Claudia i všickní bratří. Kap. 4, v. 6, 21, Jestližeť v Římě Petr byl a spolu se k smrti strojili (jakož praví se, že jednoho dne usmrceni jsou), cožpak se to k hříchu děje, že zmínečky žádné o něm nikdež Pavel nečiní? Jistě, jistě, kdo jen trochu soudu a rozumu má, vidí, že z toho Petrova v Římě bytu nic není. Ale co pak (dí někdo) řekneš k historii církevní a jiným starým pamětem, kteréž mluví o tom, že Petr v Římě jest ukřižován a 25 let biskupem té církve že byl? Odpovím, že nevím těm historiím co jiného říci, než v podezření je vzíti, že falešné jsou: buď že z nějakého omylu se to stalo, bud naschvál pro při-pochlebení se někoho církvi římské. Což z slova božího máme, tomu nepohnutě věřím a té víry Eusebius svou historií mně nevyjme; kterýž poněvadž v jiných věcech smýšlení o sobě má, že rád fabule prodrobuje v psaních svých, proč by i tuto v po-dezření nebyl, i on i kdožkoli po něm to píší, když jiný z Písma základ pohotově jest? Toto pravím, že jest naprosto falešné, aby Petr 25 let v Římě biskupský ouřad spravovati měl: poně-vadž z Písma nepřemoženě ukázati se může, že po ten čas v Je-ruzalémě a v Antiochií byl. Nemělť jest snad dvou těl, aby jedním v Římě, druhým v židovstvu byl. Viděli to dobře jiní po Eusebiovi, že věc bude podezřelá a že se snadně báseň pozná, protož Řehoř papež uskrovnil počtu a položil 7 let Petrova v Římě biskupství. Ale i to že neostojí, ukázáno jest. Kdež tedy, dí někdo, Petr smrt podstoupil? Odpovím, že nevím. Písmo o tom mlčí a historie nás v tom matou. Proto bez pochyby Pán Buh to utajil, aby příčiny k modlářství dáno ne-bylo: jako i Mojžíšů hrob pro touž příčinu ukryt Zidum do dnešního dne. A jistě, kdyžť nyní v věci nejisté tak blázní pověrní lidé, což by medle nedělali, kdyby jistého nětco bylo? Naposledy toto o tom povím: Jestližeť vždy k pravdě nětco podobnosti má, že Petr s. v Římě ukřižován, tedyť jest musil v židovstvu jat jsa, do Říma býti přivezen a tu hned bez od-kladu z světa sveden. Ale což to pomůže papežencum? Vždyť Petr té církve nezaldádal a biskupem jejím nebyl, to jest pře-jisté. Odkudž každý pobožný vidí, že římská církev ne na Petrovi, než na klamích (pak-li měkčeji dím, na nejistotách) založena , jest. Mějtež sobě ten nejistý, sfintovaný základ, milí papeženci. My pak, ó křesťané, kdož na skále chceme založeni býti, aby pekelné brány odolati nemohly, držmež se základu toho, kromě něhož jiný nemůž položen býti, jenž jest Ježíš Kristus, Buh náš a Spasitel, ten pravý, uhelný, zkušený, drahý, pevný kámen, od stavitelů sic starých i nových zavržený, ale však | jehož kdokoli se drží, nebude zahanben. Na tento jistý, neomylný základ skrze víru jako živé boží kamení se vzdělávejme v dum duchovní etc. Nebo takť přepotěšeně o tomto našem pravém základu a vzdělávání se na něm mluví Pán Buh náš, 1 Kor. 3, 11; žalm 118, 22; Izai. 28, 16; Rím. 9, 33; 1 Petr 2, 6; Efez. 2, 19, 20 etc. Do kterýchž míst nahlédněte, najdete mnoho potěšení, kdožkoli v Kristu spasením svým jste se založili.



Re: Největší proroctví Bible (Skóre: 1)
Vložil: Willy v Pondělí, 01. červenec 2013 @ 17:18:47 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu | Blog)
Podle debaty pod článkem to vypadá, že to, že a jak Pán Ježíš Kristus buduje svou Církev, uživatele GS zrovna moc nezajímá, přestože Pán nedělá vlastně nic jiného. Nebo je to jinak?



Re: Největší proroctví Bible (Skóre: 1)
Vložil: Kjubik (forrest.gump.junior@gmail.com) v Pondělí, 01. červenec 2013 @ 20:20:40 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Může to mi někdo kdo neuznáváte Petrův primát či papežství obecně vysvětlit tuto skutečnost. Proč apoštol Šimon nezůstal Šimonem? Proč mu vlastně bylo změněné jméno na Kefás (Petr). Neměl by se ten verš přepsat na: A já ti pravím, že ty jsi Šimon, a na skále vybuduji Svou církev a brány podsvětí ji nepřemohou a dva listy Petrovy změnit na listy Šimonovy včetně úvodu: Šimon, apoštol Ježíše Krista, vyvoleným příchozím rozptýleným v Pontu, Galacii, Kappadokii, Asii a Bithynii, ... a  Šimon Petr, služebník a apoštol Ježíše Krista, těm, kdo dosáhli stejně vzácné víry jako my díky spravedlnosti našeho Boha a Spasitele Ježíše Krista.





Re: Největší proroctví Bible (Skóre: 1)
Vložil: Studentbible v Pondělí, 01. červenec 2013 @ 23:13:59 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Willy, proč to vnímáš jako proroctví? Pán Ježíš svůj lid vykoupil a právem je Jeho. Vždyť proto nakonec vzal na sebe lidské tělo, aby svůj lid vykoupil a šelmu a její sluhy odsoudil - a že těch, co slouži šelmě, je tady na GS celkem hodně...



Stránka vygenerována za: 0.33 sekundy