Grano Salis NetworkGrano SalisGranoChatMusicalise-KnihyModlitbyD K DKřesťANtiqC H M IMOSTYNotabeneECHO 
Vítejte na Grano Salis
Hledej
 
Je a svátek má Rostislav.   Vytvoření registrace
  Článků < 7 dní: 2, článků celkem: 16651, komentáře < 7 dní: 232, komentářů celkem: 429548, adminů: 60, uživatelů: 5252  
Vyzkoušejte
Jednoduché menu

Úvodní stránka

Archiv článků

Protestantské církve

Veřejné modlitby

Zpovědnice

e-Knihovna

e-Knihy pro mobily

Kam na internetu

Soubory ke stažení

Recenze

Diskusní fórum

Tvůj blog

Blogy uživatelů

Ceny Zlatá Perla

Ceny Zlatá Slza

Doporučit známým

Poslat článek


Tip na Vánoční dárek:

Recenze
Obsah
OBJEDNAT


GRANO MUSICALIS

Hudební portál
GRANO MUSICALIS
mp3 zdarma

Velký pátek

Vzkříšení


Pravidla


Kdo je online
Právě je 431 návštěvník(ů)
a 2 uživatel(ů) online:

rosmano
oko

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde

Polemika


Přihlášení

Novinky portálu Notabene
·Selhání pøedstavitelù Jižních baptistù pøi ochranì obìtí sexuálního zneužívání
·Sbor Bratrské jednoty baptistù v Lovosicích vstoupil do likvidace
·Informace z jednání Výkonného výboru BJB dne 10. kvìtna 2022
·JAS 50 let: Adrian Snell, trièko a beatifikace Miloše Šolce
·Online pøenosy ze setkání všech JASákù k 50. výroèí pìveckého sboru JAS
·Prohlášení tajemníka Èeské evangelikální aliance k ruské agresi na Ukrajinì
·Jak se pøipravit na podzimní vlnu?
·Kam se podìly duchovní dary?
·Bratrská jednota baptistù se stala èlenem Èeské eavngelikální aliance
·Patriarcha Kirill v Západu vidí semeništì zla a sní o vizi velkého Ruska

více...

Počítadlo
Zaznamenali jsme
116467184
přístupů od 17. 10. 2001

Život církví: Nadřazená církev
Vloženo Středa, 18. únor 2015 @ 11:12:50 CET Vložil: Tomas

Žhavá témata poslal Frantisek100

Apoštol Pavel měl těžkou práci. Založil sbor, ale pak se dozvěděl, že v něm jsou rozpory. Je to lidské. Na lidi působí různé zvyky, tradice a tak se snadno může stát, že se v tomto shluku názorů a tradic ztratí i evangelium. Taková situace byla v Galacii.  Tamější judaiste, což byla extremistická židovská skupina, učili, že křesťané z pohanů se kromě víry v Krista musí podřídit i židovským zákonům  a tradicím. A proto píše Pavel dopis galatským , aby  vyvrátil omyly judaistů  a vyzval věřící k návratu k čistému evangeliu. Spása je nám dána Boží milostí cestou víry v Ježíše Krista  a je pro židy i pohany.

Píše: Jsem překvapen, bratři, jak rychle jste se nechali svést k následování falešného evangelia. Pamatujte si, že není jiná vesta k věčnému životu než ta, kterou nám otevřel Kristus. Nedejte se mýliti těmi, kdo se snaží jeho učení, jak jsme vám ukázali, nějak překrucovat. Kdo to činí, ať je na věky zavržen. Znova opakuji: I kdyby někdo z vás ,nebo dokonce anděl  z nebe, hlásal něco jiného, než jsme vás učili my, ať je na věky zavržen.“ Co bylo tím falešným evangeliem?  Tehdy to bylo učení, že  i pohané musí dodržovat  židovské zákony, aby mohli být spaseni, Tvrdili, že  víra v Krista k záchraně nestačí. Musí se přijmout zákony židů včetně obřízky atd.Tak se stalo, že z poselství o tom, že spasení je dar, se změnilo v učení, že je to odměna za výkony. A co učila a možná učí některé církve včetně katolické. Co udělali  s evangeliem a co musí člověk udělat pro spásu? Uznávat papeže, biskupy  a další papaláše ? Držet se tradic, které mají málo společného s evangeliem. Líbat svaté obrazy a ve všem se svěřovat kněžím, aby to pak třeba i zneužili.  Dokonalý tajný aparát.  Vatikán ví o všem  a ví přesně, na koho si dát pozor.  Pokřtíme vám i malé děti a tím si vás zavážeme. Nevadí, že ty děti ještě nic o evangeliu neví. Však je donutíme poznat to, co my mocná organizace chceme. Takto postupují i různé i sekty.  Věřím, že  by i tohle i Pavel kritizoval. Pavel si přál, aby poslouchali to, co učí on , a ne judaisté. Určitě by dnes chtěl, abychom poslouchali, co říká on a co chce Pán Ježíš, a ne římská či jiná sekta.  Učení sekty nás nemůže zachránit, ale víra v Ježíše Krista. Tuto víru se snažila katolická církev zničit tím, že zavedla spoustu svatých a kult Marie. Proto většina modliteb oslovuje různé bytosti, ale jen málokdy Ježíše. Ježíš jde stranou a nahrazují ho hříšní lidé. Ale Pavel nám  dál jasně  a krásně píše o tom, jak máme žít a jednat a nenutí nás stát se členy takové nějaké sekty s mocenskou strukturou a znásilňováním lidské vůle i poznání : Čtěme pozorně!!!! Od 5,16 Gal. „““Chci tím říci: Jednejte podle rady Ducha Božího, pak si vás nepodmaní vaše sobecké touhy. Přirozená lidská vůle se vzpírá Božímu Duchu a Boží Duch se nemůže shodnout s naším sobeckým chtěním. Tyto dvě síly svádějí nepřetržitý boj o vládu nad vámi a my podléháme buď jedné, nebo druhé z nich. Když se však dáte řídit Božím Duchem, je i podle Božího zákona všechno v pořádku. Kdo se nechává vláčet svými přirozenými sklony, to se snadno pozná: najdete u něj necudnost, pohlavní nevázanost, modlářství, pověrčivost, závist, bojovnost, žárlivost, hněvivost, kariérismus, škarohlídství, nadržování, závist, neúctu k životu, opilství, hýření a podobné nectnosti. Už jsem to jednou řekl a opakuji znovu: takoví lidé do Božího království nevstoupí.   Kdo však žije podle Božího Ducha, v jeho srdci se rodí láska, radost, pokoj, trpělivost, přívětivost, laskavost, důvěra, pokoj a sebeovládání. Takový člověk se nemusí bát žádného zákona. Vždyť ten, kdo náleží Kristu, nechal sám sebe a všechny své vášně a hříšné sklony zemřít  s ním na kříži. Jestliže jste tedy vládu nad svým životem odevzdali Božímu Duchu, jednejte podle něho. Se ctižádostí, nadřazeností a závistí jednou provždy skoncujte.““   Pokud nás vede Duch Boží,  máme ty vlastnosti, které zde jsou vyjmenovány. Jaký tedy duch vedl církve, když se chovaly tak, že vedly války a sloužily zlu, pronásledovaly lidi jiné víry a zabíjely či omezovaly jejich život? Na co jsou hrdé? V čem se cítí katolická církev nadřazena nad ostatními, když má tak strašnou minulost. Poučila se????              


"Nadřazená církev" | Přihlásit/Vytvořit účet | 98 komentáře | Search Discussion
Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor.

Není povoleno posílat komentáře anonymně, prosím registrijte se

Re: Nadřazená církev (Skóre: 1)
Vložil: oko v Čtvrtek, 19. únor 2015 @ 07:45:25 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Opravdu si Františku o sobě myslíš, že ve tvém srdci se rodí láska, radost, pokoj, trpělivost, přívětivost, laskavost, důvěra, pokoj a sebeovládání?

Ze tvých článků dýchá spíš opak tohoto všeho.
Cítím v nich nenávist a slepou zlobu. Jen se na ně nezaujatě podívej.
Slepou proto, že relevantní argumenty dokazující opak tvých tvrzení zrovna moc nepřijímáš.

Obvinil jsi mě z toho, že zde straním Martinovi.
Nejsem ani při Martinovi, ani při tobě. Jsem zde sám za sebe a hodnotím věci podle sebe.

A řeknu ti, je mi z tebe hodně smutno.
Každý z nás, když zapátrá v kořenech svých předků, poměrně brzy s pravděpodobností rovnající se jistotě narazí i na římskokatolíky.  Jak se asi dneska cítí tvoji prarodiče u Krista, jestliže jejich pravnuk takto slepě útočí na to, co jim bylo v životě nejvíc svaté? Může člověka něco víc bolet, než zklamání nad potomkem, který ztratil směr?

Vždyť útočíš na to, co neznáš! Přejímáš bulvární informace o historii, vyfabulované nepřáteli církve, a marně ti vysvětlovat, že věci se ve skutečnosti staly jinak.
Tvůj dnešní útok na římskokatolickou církev:
..." Tuto víru se snažila katolická církev zničit tím, že zavedla spoustu svatých a kult Marie. ... Ježíš jde stranou a nahrazují ho hříšní lidé."...


Středobodem života římskokatolické víry je naopak Kristus.
Ovšem Kristus nikoli osamocený, ale Kristus jako hlava církve vítězné v nebi. Kristus jako král, uprostřed svých bratrů (Žd 2,10-13), Kristus ve slávě, v oblaku svědků, které on sám už přivedl do slávy.

Na Toho, pro něhož je všechno a skrze něhož je všechno, se totiž slušelo, aby přivedl mnoho synů do slávy, když skrze utrpení přivedl k cíli vůdce jejich spasení.
Neboť Ten, který posvěcuje, i ti, kteří jsou posvěcováni, jsou všichni z jednoho. Proto se nestydí nazývat je bratry,
když říká: "Budu ohlašovat tvé jméno svým bratrům; uprostřed shromáždění ti budu zpívat chvály."
A znovu: "Já na něj budu spoléhat." A znovu: "Hle, já a děti, které mi dal Bůh."


Toto je obraz života skutečného křesťana! Křesťanství není jen soukromou záležitostí víry mezi člověkem a Bohem, křesťanství je o uskutečňování Božího plánu v tomto světě, je o intenzivním prožívání společenství s ostatními lidmi (zvláště s bratry ve víře), a je také o intenzívním prožívání společenství se svatými v nebi - s oním oblakem světců.


(Žd 12,1)
Proto i my, obklopeni takovým oblakem svědků, odložme každou zátěž i hřích, jenž nám tak snadno bývá překážkou, a s vytrvalostí běžme závod, který leží před námi.
Hleďme na původce a dokonavatele víry Ježíše, který pro radost, jež ležela před ním, podstoupil kříž nedbaje na hanbu a posadil se po pravici Božího trůnu.


Svatí v nebi s Marií v čele jsou součástí nesmírného andělského chóru oslavy Boha (uprostřed shromáždění ti budu zpívat chvály):

 A bez přestání dnem i nocí říkají: „Svatý, svatý, svatý Pán, Bůh Všemohoucí, ten, který byl a který jest a který přichází.“ (Zj 4,8)

Naše nedokonalé modlitby přicházejí k Bohu i skrze tyto prostředníky a jsou jimi zdokonalovány (dým kadidla), protože andělé a svatí v nebi se k našim modlitbám přidávají svými přímluvami za nás.: "A dým kadidla spolu s modlitbami svatých vystoupil z ruky anděla před Boha. " (Zj 8,4)


Když se my modlíme růženec, přidáváme jej k růži, kterou Maria v nebi podává svému Synovi. Všechny naše modlitby mají stejného konečného adresáta - Boha.


Františku, buď opatrnější ve svých soudech o lidech, které zatím nechápeš. Nikoli třeba vlastní vinou, ale proto, že ti to ještě nikdo takto nevysvětlil.
A používat přitom navíc princip kolektivní viny je rovnou cestou do pekla.

Měj se hezky.



Re: Nadřazená církev (Skóre: 1)
Vložil: poutnick v Středa, 18. únor 2015 @ 12:33:06 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
necudnost, pohlavní nevázanost, modlářství, pověrčivost, závist, bojovnost, žárlivost, hněvivost, kariérismus, škarohlídství, nadržování, závist, neúctu k životu, opilství, hýření a podobné nectnosti..................

Kdo z nás je nemá ať první hodí kamenem. Kdo nikdy nepohlédnul chtivě na ženu, nerozhněval se na bratra nebo sestru, nepřál mu nic zlého, kdo byl vždycky věrný Bohu a Církvi.

Kořenem a původem všech našich hříchů je právě naše pýcha a nadřazenost. Nikdy se nad nikoho nevyvyšujme.  Ani když popírá naši Církev nebo Ekumenu. Ani když nám sebevíc zlořečí nebo se nás pokouší svádět sladkou řečí. Raději prosme Otce Hospodina ať na něho vylije svoji lásku. Mysleme přitom na naše hříchy a selhání. Aby nad námi zlo nemělo a nezískalo moc.



Re: Nadřazená církev (Skóre: 1)
Vložil: martino v Středa, 18. únor 2015 @ 19:43:20 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
To je zase blábol co hlavu nemá. 



Věřím v jednoho Boha,
   Otce všemohoucího,
Stvořitele nebe i země,
   všeho viditelného i neviditelného.

Věřím v jednoho Pána
   Ježíše Krista,
jednorozeného Syna Božího,
   který se zrodil z Otce
   přede všemi věky:

Bůh z Boha, Světlo ze Světla,
   Pravý Bůh z Pravého Boha,
zrozený, nestvořený,
   jedné podstaty s Otcem,
   skrze něhož všechno je stvořeno.

On pro nás lidi
   a pro naši spásu
   sestoupil z nebe,
skrze Ducha svatého
   přijal tělo z Marie Panny
   a stal se člověkem.

Byl za nás ukřižován,
   za dnů Pontia Piláta,
   byl umučen a pohřben.
Třetího dne vstal z mrtvých
   podle Písma.
Vstoupil do nebe,
   sedí po pravici Otce.

A znovu přijde, ve slávě,
   soudit živé i mrtvé
a jeho království bude bez konce.

Věřím v Ducha svatého,
   Pána a Dárce života,
   který z Otce (i Syna) vychází,
s Otcem i Synem je zároveň
   uctíván a oslavován
   a mluvil ústy proroků.

Věřím v jednu svatou,
   všeobecnou apoštolskou Církev.

Vyznávám jeden křest
   na odpuštění hříchů,
očekávám vzkříšení mrtvých
   a život budoucího věku.

Amen.

Credo in unum Deum,
   Patrem omnipotentem,
factorem cæli et terræ,
   visibilium omnium et invisibilium.

Et in unum Dominum
   Iesum Christum,
Filium Dei unigenitum,
   et ex Patre natum
   ante omnia sæcula.

Deum de Deo, Lumen de Lumine,
   Deum verum de Deo vero,
genitum non factum,
   consubstantialem Patri,
   per quem omnia facta sunt.

Qui propter nos homines
   et propter nostram salutem
   descendit de cælis.
Et incarnatus est de Spiritu Sancto
   ex Maria Virgine,
   et homo factus est.

Crucifixus etiam pro nobis
   sub Pontio Pilato,
   passus et sepultus est,
et resurrexit tertia die,
   secundum Scripturas,
et ascendit in cælum,
   sedet ad dexteram Patris.

Et iterum venturus est cum gloria,
   iudicare vivos et mortuos,
cuius regni non erit finis.

Et in Spiritum Sanctum,
   Dominum et vivificantem,
   qui ex Patre (filioque) procedit.
Qui cum Patre et Filio simul
   adoratur et conglorificatur
   qui locutus est per prophetas.

Et unam, sanctam,
   catholicam et apostolicam Ecclesiam.

Confiteor unum baptisma
   in remissionem peccatorum.
Et expecto resurrectionem mortuorum,
   et vitam venturi sæculi.

Amen.



Stránka vygenerována za: 0.57 sekundy