Grano Salis NetworkGrano SalisGranoChatMusicalise-KnihyModlitbyD K DKřesťANtiqC H M IMOSTYNotabeneECHO 
Vítejte na Grano Salis
Hledej
 
Je a svátek má Rostislav.   Vytvoření registrace
  Článků < 7 dní: 2, článků celkem: 16651, komentáře < 7 dní: 233, komentářů celkem: 429549, adminů: 60, uživatelů: 5252  
Vyzkoušejte
Jednoduché menu

Úvodní stránka

Archiv článků

Protestantské církve

Veřejné modlitby

Zpovědnice

e-Knihovna

e-Knihy pro mobily

Kam na internetu

Soubory ke stažení

Recenze

Diskusní fórum

Tvůj blog

Blogy uživatelů

Ceny Zlatá Perla

Ceny Zlatá Slza

Doporučit známým

Poslat článek


Tip na Vánoční dárek:

Recenze
Obsah
OBJEDNAT


GRANO MUSICALIS

Hudební portál
GRANO MUSICALIS
mp3 zdarma

Velký pátek

Vzkříšení


Pravidla


Kdo je online
Právě je 418 návštěvník(ů)
a 2 uživatel(ů) online:

rosmano
oko

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde

Polemika


Přihlášení

Novinky portálu Notabene
·Selhání pøedstavitelù Jižních baptistù pøi ochranì obìtí sexuálního zneužívání
·Sbor Bratrské jednoty baptistù v Lovosicích vstoupil do likvidace
·Informace z jednání Výkonného výboru BJB dne 10. kvìtna 2022
·JAS 50 let: Adrian Snell, trièko a beatifikace Miloše Šolce
·Online pøenosy ze setkání všech JASákù k 50. výroèí pìveckého sboru JAS
·Prohlášení tajemníka Èeské evangelikální aliance k ruské agresi na Ukrajinì
·Jak se pøipravit na podzimní vlnu?
·Kam se podìly duchovní dary?
·Bratrská jednota baptistù se stala èlenem Èeské eavngelikální aliance
·Patriarcha Kirill v Západu vidí semeništì zla a sní o vizi velkého Ruska

více...

Počítadlo
Zaznamenali jsme
116467494
přístupů od 17. 10. 2001

Život víry: Stud, svatost a nestydatost.
Vloženo Pondělí, 23. leden 2017 @ 21:45:13 CET Vložil: Tomas

Z našich církví poslal oko

Úkolem pastýřů je hlásat pravdu, ne ji zamlčovat ve jménu falešného soucitu. Přivádět hříšníky k pokání, nikoli k sebeobhajobě, vychovávat jejich svědomí, ne je chlácholit rozmělňováním norem. Největším ohrožením spásy není hřích, ale jeho popírání v podobě zkaženosti nebo nestydatosti.


Nelze dnes nenatrefit na srdceryvná svědectví těch, kterým prý zkazila život katolická sexuální morálka.
Striktními pravidly zranění lidé veřejně svědčí o tom, jak se snažili dostát normě, jak je opakované pády stahovaly stále hlouběji do víru viny a jak se nakonec z těchto nelidských muk vynořili s osvobozujícím vědomím, že neselhali oni, nýbrž nauka.
Cílem jim pak již není změnit sebe, ale ji - nauku církve.

Cestou k tomu, aby na světě ubylo hříchů, již není svatost, ale revoluce proti překonaným pravidlům - vždyť kde není norma, není hřích.
Je tedy třeba strhnout starou morálku, která zapovídala mimomanželskou sexualitu, je třeba se vzepřít proti "mravní diskriminaci", a postavit se na barikády v boji za základní lidské právo na život - na život muže s mužem, na život muže s cizí manželkou, na život muže s nemanželkou.

V rámci této revoluce se musí nejprve svoboda emancipovat od pravdy a rozum od logiky. Musí se uznat, že to, co bylo včera ještě naukou zjevenou Písmem a střeženou Tradicí, může být dnes bludem nemilosrdných rigoristů. Musí se přijmout, že pravdy víry a mravů lze pružně měnit podle "ducha doby".




Stud, svatost a nestydatost.
Je třeba zkonstatovat, že instinkt revolucionářů brojících proti morální diskriminaci je naprosto správný. Těžký hřích působí nesnesitelné výčitky a z této nesnesitelnosti je skutečně třeba najít cestu ven.

Takové cesty existují dvě: buď pokání, nebo popření.
Když se chci zbavit bouře ve svědomí, mám možnost se buď s Boží pomocí obrátit proti hříchu, anebo se s pomocí pokušitele obrátit proti normě - nebo ještě lépe: popřít její existenci.



Oženivší se kněz Georg Denzler v knize "Zakázaná slast" ukazuje, že celibát je prý v křesťanství pouze neblaze pohanskou výpůjčkou...
Stejnopohlavnímu sexu propadnuvší kněz Daniel Helminiak skrze knihu "Co vlastně bible říká o homosexualitě" nám sděluje, že vlastně neříká nic - rozhodně nic špatného...

Oba využili veškerou sílu svého intelektu k racionalizaci vlastního selhání, k sebeobhajobě před světem.



Zápas s hříchem může být dlouhou řadou proher, ale největší prohrou je dát vlastnímu prohrávání jiné jméno, nahradit pojem "pokušení" pojmem "přirozenost" a zbavit se studu nikoli tím, že se stanu svatým, nýbrž nestydatým.
Takovýto popírač vlastní hříšnosti je však neléčitelný, podobně jako alkoholik, který si nepřizná, že pije.

Proto největším ohrožením spásy není hřích, ale jeho popírání v podobě zkaženosti nebo nestydatosti.

Jedná se o poslední stupeň pronikání zla do duše, již svatý Jan Zlatoústý popisuje jako pevnost.
Pokud jednotlivě zhřeším, jako by nepřátelský voják vpadl přes hradby dovnitř. Včasnou svatou zpovědí ho okamžitě zahubím.
Pokud v nějaké věci selhávám pravidelně, dostávám se do stavu hříšnosti. Nepřátelská armáda už pevnost dobyla, ztrácím nad sebou vládu, stávám se otrokem neřestného návyku. I v tomto stavu hříšnosti však dosud vnímám své hříchy jako cizí vojsko, jako okupační mocnost, jíž se chci zbavit, byť právě nemám sil.
Posledním stupněm je zkaženost.
Za této situace se cizí vojáci nejen volně procházejí mou pevností, ale já je zde vítám, hostím sušenkami a chlubím se před světem, jak se můj život příchodem okupační armády proměnil k lepšímu.



Jsou nestydatí lidé, kteří o sobě bez mrknutí oka a bez uzardění sdělují věci, jež svou povahou patří do zpovědnice. Sdělují je ochotně a otevřeně, nic nezatají. Jen zkroušenost srdce schází.

Případ takto znestydatělého života najdeme u člověka, o kterém mi vyprávěla jeho matka a který žije zároveň s manželkou i milenkou, aniž by to tajil.
"Cizoložíš!" Řekla matka.
"Necizoložím!" Odvětil syn, "to je polyamorismus."
Polyamorismus.
Pomocí hezkého cizího slova se dá hřích snadno proměnit v "menšinový životní styl."


Kéž bychom žili ve světě plném svatých! Nezdá se však, že by se něco takového blížilo.
Kéž bychom tedy alespoň žili ve světě plném hříšníků!
Svět plný nestydatých spravedlivých, svět, ve kterém lidi netrápí hřích, ne proto, že by se ho zbavili, ale proto, že se zbavili nepříjemného pocitu viny - takový svět je předsíní pekla (srv. 1 J 1,8).


Budu - li vlastním žalobcem, bude Bůh mým obhájcem.
Budu - li vlastním obhájcem, bude Bůh mým soudcem.
Stav nestydatosti, kdy vidím hřích, ale už jsem mu tak přestal říkat a nestydím se za něj, znamená zhoubu duše.
Běda těm, kdo zlu říkají dobro a dobru zlo, kdo pokládají temnotu za světlo a světlo za temnotu ... (Iz 5,20).


(Výňatek z Res Claritas Monitor).


"Stud, svatost a nestydatost." | Přihlásit/Vytvořit účet | 312 komentáře | Search Discussion
Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor.

Není povoleno posílat komentáře anonymně, prosím registrijte se

Re: Stud, svatost a nestydatost. (Skóre: 1)
Vložil: uzivatelGranosalis v Čtvrtek, 26. leden 2017 @ 13:03:59 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Truchu recese

Ježíš mě vyléčil z heterosexuality https://www.youtube.com/watch?v=78c0NUSHTrU



Re: Stud, svatost a nestydatost. (Skóre: 1)
Vložil: oko v Středa, 25. leden 2017 @ 08:56:39 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Je třeba zavřít některé dveře.



Ne kvůli pýše, neschopnosti nebo aroganci, ale jednoduše proto, že už nikam nevedou
.



Re: Stud, svatost a nestydatost. (Skóre: 1)
Vložil: unshaken (unshaken@outlook.cz) v Středa, 25. leden 2017 @ 20:39:25 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Chtěl bych nejprve oka upozornit, že kdo se naučil rychle číst (to předpokládá přeskakování některých slov a dokonce vět, někdy i odstavců), tak článek na něj vytvoří dojem, že jde skrytou obhajobu popsané sexuální zvrhlosti. Neboť to nejdůležitější - odmítnutí sebeobhajování - není dost zřetelně zvýrazněno. Ale to jen na okraj, neboť v dnešní době lze převrátit úplně všechno, tak musí být člověk ve svém vyjadřování jasně vyhraněný a nedávat příležitost ani k vytrhávání ze souvislostí.

Jinak ale lze obhajobu sexuálních nenormálností docela podle Bible obhájit. Ačkoliv Ježíš se k sexualitě prakticky nevyjadřuje. Příběh cizoložné ženy je dodatečnou vsuvkou, ve starších rukopisech není. Také není jasné, jakou ženu měl Ježíš na mysli, když řekl "co Bůh spojil, člověk nerozlučuj". Zdali pátou manželku v polygamickém manželství, jak to judaismus dovoloval. Dokonce mnohoženství bylo Židům zakázáno až někdy kolem roku 1000, a to ještě jen v zemích, kde nebylo tolerováno. Ale nikdy nebylo tolerováno, aby muž měl sex s ženou jiného muže.

Na obhajobu monogamie by stálo zato zmínit, že ani pohanští Egypťané, Babyloňané, Řekové, Římané polygamii v zásadě neprovozovali. Že se třeba Římané rozváděli o sto šet (některé ženy prý počítaly svůj věk podle uzavřených a rozvedených manželství, jiné však se chlubily věrností manželu jedinému), to je jiná věc.

Ježíš se pohyboval na půdě Starého zákona a tak o sexuálních úchylkách hovořit nemusel. Jejich odpornost Hospodinu byla naprosto zřejmá. Vyjadřuje se však o nich apoštol Pavel

Římanům 1:24nn

Proto je Bůh nechal na pospas nečistým vášním jejich srdcí, takže zneuctívají svá vlastní těla; vyměnili Boží pravdu za lež a klanějí se a slouží tvorstvu místo Stvořiteli – on budiž veleben na věky! Amen. Proto je Bůh vydal v moc hanebných vášní. Jejich ženy zaměnily přirozený styk za nepřirozený a stejně i muži zanechali přirozeného styku s ženami a vzplanuli žádostí jeden k druhému, muži s muži provádějí hanebnosti a tak sami na sobě dostávají zaslouženou odplatu za svou scestnost.

Stálo by také zato připomenout, že zmíněný "polyamorismus" je jen slabá obhajoba, v níž se její nositel skrývá za sexuální zvrhlosti řeckých Bohů, jako by byly tou správnou normou morálky.




Re: Stud, svatost a nestydatost. (Skóre: 1)
Vložil: Dzehenuti v Čtvrtek, 26. leden 2017 @ 07:37:31 CET
(O uživateli | Poslat zprávu | Blog)
Celý tento svět je nesvatý. Přete se tu jen o to co je větší ohavnost/nesvatost. Klíč k svatosti je v lásce k Bohu a  v lásce k bližnímu....jedině tak lze Svatého Ducha přijmout. Tento duch pravdy pak každého učí a naplňuje.Nedávno jsem slyšel velice dobrou hlášku. My lidé nejsme dokonalí, každý se rodí s nějakou úchylkou (podstata dědičného hříchu).Nikdo kromě Ježíše Nazaretského se nenarodil dokonalý a bez hříchu. A kdo tvrdí, že je bez hříchu a dokonalý, ten je lhář a pokrytec a příčí se jedinému  Bohu.



Re: Stud, svatost a nestydatost. (Skóre: 1)
Vložil: Sup v Úterý, 24. leden 2017 @ 13:48:17 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
"Co vlastně bible říká o homosexualitě" nám sděluje, že vlastně neříká nic - rozhodně nic špatného...



Další sprostá lež od křesťanů


Levitikus 18:22 jasně říká, že "Nebudeš obcovat s mužem jako s ženou. Je to ohavnost."

Tak to aspoň přiznejte a nelžete!!! 

Podle vaší Bible Bůh řekl, že homosexuální styk je OHAVNOST.

Jestli Starý Zákon již neplatí, odmítněte ho jako celek, nevybírejte si jen to, co se vám hodí a nehodí.





Nestydatost (Skóre: 1)
Vložil: uzivatelGranosalis v Úterý, 24. leden 2017 @ 18:24:22 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Nestydatost - to je hezký termín. Tomu bych ani nedával náboženský obsah. To je univerzální slovo. Co považuji za nestydatost? Např. slídění v cizích ložnicích. Za nestydatost považuji, když někdo chce rozebírat něčí soukromý život a jeho praktiky a přitom si cucá informace z paty nebo navštěvuje pochybné stránky. 

Slušný člověk se řídí pravidlem žít a nechat žít. Z toho je vidět, že někteří křesťané nedokáží být slušní. 

Téma sexuality je úzce spojeno s tématy jídla, oblékání, hudby. Všichni nábožní, jak křesťané, tak muslimové chtějí diktovat, co je správné a nesprávné. Čisté a nečisté jídlo (např. zákaz vepřového), čistá a nečistá hudba, správné a nesprávné oblékání, a to samé v oblasti intimní. 

Přirozený stav přírody je pestrost, různost, diverzita, originalita. Pobožní ovšem chtějí všechny posadit do jedné lajny. Jediný přípustný druh hudby, jediný přípustný druh sexu, jediný přípustní způsob stravování, oblékání, atd. Článek od uživatele oko dokazuje to, co jsem tady i ve svých videích tvrdil, tedy že cílem pobožných je unifikace. Preference v sexualitě, jakož i preference v hudbě, v jídle, umění, oblékání, atd. jsou unikátní u každého člověka. Pobožní však toto nerespektují. Chtějí nastolit totalitu. Totalitu v chování lidí. Pohrdají jedinečným a specifickým přírodním naladěním člověka. Pohrdají jeho právem si sám zvolit, s kým ten člověk bude žít. Srovnávání pedofilie a násilnictví s dobrovolným vztahem dvou dospělých osob (LGBT) je zjevná snaha ublížit, poškodit. Světské právo toto rozlišuje, protože nevychází z barbarských představ pastevců doby bronzové. Ale některým pobožným jako je nick oko se po barbarských normách doby bronzové stýská. 



Re: Stud, svatost a nestydatost. (Skóre: 1)
Vložil: uzivatelGranosalis v Pondělí, 23. leden 2017 @ 22:10:56 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Oko a jak budeš prakticky vynucovat katolickou sexuální morálku? Polezeš lidem do ložnic? Tady píšeš krok č. 1. tedy - co ty považuješ za přípustné a nepřípustné - to jsem se dozvěděl, to jsi vyjmenoval, ale co dál? Jaký máš další plán? Katolická mravnostní policie? Nebo budeš chtít demontovat sekulární stát? Chceš změnit zákony? Chceš utáhnout šrouby? Chceš přikázat jeden směr a to ten tvůj? Jak toho docílíš? 



Re: Stud, svatost a nestydatost. (Skóre: 1)
Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Úterý, 24. leden 2017 @ 06:15:31 CET
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.cizinec.com/
  Ty čteš Stando fatym.com? Pak už chápu, proč píšeš tak často ve tvých příspěvcích o těch vašich sektách ;-)


  Nebudu se tě ptát jak se tohle učení vztahuje ke tvé "svobodě" hřešit, k tomu, že je ti "všechno dovoleno" a že máš kolem sebe spoustu otevřených "druhých dveří". To si asi nějak srovnáš. 

  Tak k tématu článku.

  Čistý život bez "svobody" hřešit a navenek takovou "svobodu" vyznávat, život bez otevřených "zadních vrátek" je určitě dobrá věc.


Budu - li vlastním žalobcem, bude Bůh mým obhájcem. 
Budu - li vlastním obhájcem, bude Bůh mým soudcem.

  To je něco, co praktikuješ, nebo chceš praktikovat? Pokud ano, jak to reálně vypadá a je to k něčemu užitečné?



Stránka vygenerována za: 2.65 sekundy