Grano Salis NetworkGrano SalisGranoChatMusicalise-KnihyModlitbyD K DKřesťANtiqC H M IMOSTYNotabeneECHO 
Vítejte na Grano Salis
Hledej
 
Je a svátek má Jiří.   Vytvoření registrace
  Článků < 7 dní: 1, článků celkem: 16652, komentáře < 7 dní: 172, komentářů celkem: 429673, adminů: 60, uživatelů: 5252  
Vyzkoušejte
Jednoduché menu

Úvodní stránka

Archiv článků

Protestantské církve

Veřejné modlitby

Zpovědnice

e-Knihovna

e-Knihy pro mobily

Kam na internetu

Soubory ke stažení

Recenze

Diskusní fórum

Tvůj blog

Blogy uživatelů

Ceny Zlatá Perla

Ceny Zlatá Slza

Doporučit známým

Poslat článek


Tip na Vánoční dárek:

Recenze
Obsah
OBJEDNAT


GRANO MUSICALIS

Hudební portál
GRANO MUSICALIS
mp3 zdarma

Velký pátek

Vzkříšení


Pravidla


Kdo je online
Právě je 324 návštěvník(ů)
a 2 uživatel(ů) online:

rosmano
cizinec

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde

Polemika


Přihlášení

Novinky portálu Notabene
·Selhání pøedstavitelù Jižních baptistù pøi ochranì obìtí sexuálního zneužívání
·Sbor Bratrské jednoty baptistù v Lovosicích vstoupil do likvidace
·Informace z jednání Výkonného výboru BJB dne 10. kvìtna 2022
·JAS 50 let: Adrian Snell, trièko a beatifikace Miloše Šolce
·Online pøenosy ze setkání všech JASákù k 50. výroèí pìveckého sboru JAS
·Prohlášení tajemníka Èeské evangelikální aliance k ruské agresi na Ukrajinì
·Jak se pøipravit na podzimní vlnu?
·Kam se podìly duchovní dary?
·Bratrská jednota baptistù se stala èlenem Èeské eavngelikální aliance
·Patriarcha Kirill v Západu vidí semeništì zla a sní o vizi velkého Ruska

více...

Počítadlo
Zaznamenali jsme
116541004
přístupů od 17. 10. 2001

Povzbuzení: Člověk, který zavedl do praxe termín křesťanský marketing
Vloženo Sobota, 23. duben 2005 @ 00:00:04 CEST Vložil: Bolek

Svědectví poslal lux

Člověk, který zavedl do praxe termín křesťanský marketing Zatímco jiní manažeři se rádi chlubí novými rolexkami a drahými auty, Heinz-Horst Deichmann si zakládá na tom, že zavedl do praxe termín křesťanský marketing. Člověk, který donutil udělat šéfa protokolu chybu Před několika lety přijela na oficiální návštěvu Indie delegace německých politiků a podnikatelů. A protože si tamní obyvatelé velmi potrpí na dodržování pravidel slušného chování, hned po příjezdu do sídla vlády začal tamní šéf protokolu představovat jednotlivé členy delegace. Když přešel k jménům podnikatelů, kteří doprovázeli politiky, přečetl automaticky obuv Deichmann. Pak chvíli mlčel a s omluvou oznámil: Heinz-Horst Deichmann.

Jinými slovy tím, kým je pro Čechy Baťa, tím je pro německý trh ředitel jedné z největších mezinárodních sítí prodejen s obuví Heinz-Horst Deichmann. Tím ovšem podobnost s jeho českým protějškem ani zdaleka nekončí, protože i on se ke své práci dostal "dědictvím", když už i jeho otec prodával boty. Aby toho nebylo málo, již v roce 1999 předal zčásti osud této firmy do rukou svého syna. Nicméně světovou firmu z rodinného podniku vybudoval právě Heinz-Horst, který je znám nejen svými podnikatelskými schopnostmi, ale i tím, že se otevřeně hlásí ke křesťanství. Ostatně právě jeho poněkud netradiční studium teologie a medicíny je údajně jedním z důvodů, proč se mu právě tak daří v podnikání. "Firma musí zákazníkům sloužit," říká Deichmann velmi často v rozhovorech pro média a dodává: "Nejde jen o zákazníky, ale také o zaměstnance. Bylo by chybou se domnívat, že když budu snižovat náklady za každou cenu, budu mít spokojené a oddané zaměstnance. Zkrátka chovat se neuctivě k zaměstnancům nedělá ve firmě dobrotu." Křesťanský marketing v praxi Ze čtyř malých obchodů v Essenu to na současných 1900 dotáhl podle svých slov hlavně díky tomu, že aplikuje pravidla křesťanského podnikání. Co to přesně znamená, se Deichmann snažil vysvětlit v knize, kterou vydal v roce 2001 a které dal příznačné jméno "Patří mi vše, co rozdám".
A o tom, že o křesťanství jen nemluví, ale i koná, svědčí mimo jiné fakt, že značnou část z peněz, které vydělá, okamžitě předává svým nadacím, které podporují vzdělávání a zdravotní péči v zemích třetího světa nebo v zemích, které prošly válkou. A i když jako správný dárce jen velmi nerad hovoří o konkrétních číslech, novináři zjistili, že se tato částka pohybuje v rozmezí od pěti do deseti milionů eur. Recept na úspěch Deichmannův recept na úspěch je celkem jednoduchý: módní boty za výhodnou cenu v lokalitách, kde se pohybuje široká cílová skupina. A i když by čas od času mohla jeho prohlášení znít jak z jiného světa, před svými kolegy se vyjadřuje jasně: "Přirozeně že musíme vydělávat hodně peněz, ale pokud se budeme dívat pouze na zisk, tak to s námi špatně skončí, protože zákazníci poznají, že nám nejde o to, udělat jim nějakou službu nebo jim něco prodat, ale že chceme jen jejich peníze. A to je cesta do problémů."Ačkoli v současné době již Heinz-Horst firmu přímo neřídí, i tak nemůže zůstat mimo její fungování, a tak objíždí jednotlivé pobočky a mluví s lidmi. "Úzký kontakt s lidmi a snaha o to, porozumět jejich problémům je pro obchod klíčová. Jenom když jste s nimi v kontaktu, tak jim můžete důvěřovat, protože víte, co od nich můžete čekat." Jak chápe Heinz-Horst Deichmann svoji funkci a pozici manažera, velmi hezky vystihl v otevřeném dopise jeho přítel, bývalý německý prezident Johannes Rau, který napsal: "Je to člověk, který díky svému vzdělání nikdy nedospěl do fáze, že by byl prudérní právník nebo suchý ekonom. Pravděpodobně díky studiu teologie pak u něj víc než u jiných platí, že nerozhoduje nic jiného než činy a slova." Romantika na závěr A zatímco celá řada lidí by s příjmy, které má tento muž, propadla vábení smetánky a drahému způsobu životu, doktor Deichmann podobné cíle nemá. Jeho letecký speciál toho moc nenalétá i proto, že když má jet tento muž někam na dovolenou, i dnes raději než do daleké ciziny jezdí do hor.
Může si to ostatně dovolit i proto, že jeho postoj k podnikání je svým způsobem zvláštní: "Nikdy jsem se nějak speciálně nesnažil být největším prodavačem obuvi na světě. Ostatně Bůh se mě také neptá na začátku roku na to, kolik bot bych chtěl letos prodat, ale určitě se mě zeptá na konci, zda jsem byl dobrým křesťanem."


"Člověk, který zavedl do praxe termín křesťanský marketingPřihlásit/Vytvořit účet | 3 komentáře | Search Discussion
Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor.

Není povoleno posílat komentáře anonymně, prosím registrijte se

He? (Skóre: 1)
Vložil: vogel v Středa, 27. duben 2005 @ 22:32:19 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
prosím vás mohl by jste mi někdo tohle "Člověk, který praxe termín křesťanský marketing" přeložit do češtiny, nebo angličtiny? Ono to sice vypadá že to je česky napsané, ale smysl mi poněkud uniká, vám ostatním ten nadpis připadá srozumitelnej?



Re: Člověk, který zavedl do praxe termín křesťanský marketing (Skóre: 1)
Vložil: Stepan (granosalis@granosalis.cz) v Středa, 27. duben 2005 @ 23:43:32 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu | Blog)
Asi tam má být "zavedl do praxe". Doplnil jsem to tak, aby nadpis dával smysl.



Stránka vygenerována za: 0.14 sekundy