Grano Salis NetworkGrano SalisGranoChatMusicalise-KnihyModlitbyD K DKřesťANtiqC H M IMOSTYNotabeneECHO 
Vítejte na Grano Salis
Hledej
 
Je a svátek má Rostislav.   Vytvoření registrace
  Článků < 7 dní: 2, článků celkem: 16651, komentáře < 7 dní: 231, komentářů celkem: 429547, adminů: 60, uživatelů: 5252  
Vyzkoušejte
Jednoduché menu

Úvodní stránka

Archiv článků

Protestantské církve

Veřejné modlitby

Zpovědnice

e-Knihovna

e-Knihy pro mobily

Kam na internetu

Soubory ke stažení

Recenze

Diskusní fórum

Tvůj blog

Blogy uživatelů

Ceny Zlatá Perla

Ceny Zlatá Slza

Doporučit známým

Poslat článek


Tip na Vánoční dárek:

Recenze
Obsah
OBJEDNAT


GRANO MUSICALIS

Hudební portál
GRANO MUSICALIS
mp3 zdarma

Velký pátek

Vzkříšení


Pravidla


Kdo je online
Právě je 431 návštěvník(ů)
a 2 uživatel(ů) online:

rosmano
oko

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde

Polemika


Přihlášení

Novinky portálu Notabene
·Selhání pøedstavitelù Jižních baptistù pøi ochranì obìtí sexuálního zneužívání
·Sbor Bratrské jednoty baptistù v Lovosicích vstoupil do likvidace
·Informace z jednání Výkonného výboru BJB dne 10. kvìtna 2022
·JAS 50 let: Adrian Snell, trièko a beatifikace Miloše Šolce
·Online pøenosy ze setkání všech JASákù k 50. výroèí pìveckého sboru JAS
·Prohlášení tajemníka Èeské evangelikální aliance k ruské agresi na Ukrajinì
·Jak se pøipravit na podzimní vlnu?
·Kam se podìly duchovní dary?
·Bratrská jednota baptistù se stala èlenem Èeské eavngelikální aliance
·Patriarcha Kirill v Západu vidí semeništì zla a sní o vizi velkého Ruska

více...

Počítadlo
Zaznamenali jsme
116466962
přístupů od 17. 10. 2001

Nebezpečná učení: Lehkomyslnost lidu Izraele volá po Božím trestu
Vloženo Pátek, 11. srpen 2006 @ 08:21:05 CEST Vložil: Bolek

Kritika bludů poslal Seraphim

Lehkomyslnost lidu Izraele volá po Božím trestu Doplněk k článku „Přehlídka vepřů na chrámové hoře v Jeruzalémě“. V Izraeli, podobně jako ve většině průmyslově rozvinutých států, existuje demokracie, tzv. vláda lidu. Existuje zde svoboda projevu, svoboda shromažďování. Lid má svobodu pozvednout svůj hlas proti sodomské pýše, proti pouličnímu běsnění sodomitů. Vždyť už vloni drzost sodomitů neznala mezí. Vloni město Jeruzalém prohrálo soudní spor s homosexuálním spolkem Open House a bylo donuceno nejen povolit pochod Gay Pride v ulicích města, ale ještě za něj zaplatit. Tehdy ve svatém městě náboženství křesťanského, židovského i islámského, v Jeruzalémě, mohli homosexuálové a bisexuálové s transvestity rozvinout billboard „Vítáme vás v Sodomě!“ Proti sodompochodu Gay Pride tenkrát hlasitě protestoval 1 židovský muž a dostal se za to do izraelského vězení. Kdyby protestovaly desetitisíce normálních Židů, do vězení by je nikdo neposlal. Pyšným sodompochodům by tak v Jeruzalémě odzvonilo.

Už vloni se v Jeruzalémě konal jen ten počtem menší Gay Pride sodompochod s uvedeným billboardem, ale velký World Pride byl odložen na r.2006. Událost konající se každé čtyři roky a trvající týden se měla konat 6. až 12. srpna 2005, ale byla odložena kvůli izraelskému stahování z Gazy. Letos se World Pride opět nekoná – díky válce s muslimskými teroristy z území Libanonu. Když lid v demokracii nekoná, co konat má, pak Bůh (Boží prozřetelnost) zastavuje propagaci sodomského zla i válkou. Pak trpí i zdánlivě nevinní. Jistý pán mi napsal, že Bůh podle mě proto, aby zabránil blbé akci (sodomitů), vyslyšel modlitby a zlikvidoval materiálně, zdravotně nebo radši rovnou "smrtí zhubil" obrovskou spoustu lidí, kteří s blbou akcí neměli naprosto NIC společného. Odpovídám, že občané Jeruzaléma a celého Izraele mají s akcí sodomitů společnou svou lhostejnou lehkomyslnost. KDYBY USPOŘÁDALI OBŘÍ PROTIDEMONSTRACI NORMÁLNÍCH LIDÍ PROTI BĚSNĚNÍ SODOMITŮ – TAK JAKO SE DĚLÁVAJÍ OBŘÍ AKCE DĚLNÍKŮ ZA ZVÝŠENÍ PLATŮ, SODOMITÉ BY RYCHLE DOKRALOVALI. Proto, že toto normální Izraelci neučinili, ač je tam sodomité obtěžují každoročně řadu let, tak Bůh poslal válku (zatím teroristickou miniválku) i na ně. Kdybyste sebejistý pane J.B. znal Bibli a nebyl líný si jejích zhruba 1200 stránek přečíst, tak byste porozuměl tomu, co jsem napsal. Vy však s největší pravděpodobností pohodlně věříte výkladům liberálně popletených teologů a Bible jako takové se pyšně štítíte. Tolik s pozdravem Mgr. Libor Halík PhD., duchovní Pravoslavné církve


"Lehkomyslnost lidu Izraele volá po Božím trestu" | Přihlásit/Vytvořit účet | 6 komentáře | Search Discussion
Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor.

Není povoleno posílat komentáře anonymně, prosím registrijte se

Re: (Skóre: 1)
Vložil: Marek2 v Sobota, 12. srpen 2006 @ 09:34:02 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Domnívám se, že příčiny současné izraelské války jsou úplně jinde. To ví každý, kdo má trochu rozhled.



Re: Lehkomyslnost lidu Izraele volá po Božím trestu (Skóre: 1)
Vložil: Pastýř v Sobota, 12. srpen 2006 @ 09:54:30 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Ahoj Libore,

myslím, že principielně vidím mnohé věci podobně. Ve formě bychom se asi výrazně lišili, ale proto nepíšu. Znám trochu pravoslavnou teologii. Vím, že prvních šest ekumenických, východních koncilů, je baštou pravověří, na které směle může navázat v jejich hlavních bodech každý protestant. Jejich dědictví je nadčasové a pro ortodoxii a vývoj dogmatu nenahraditelné. Číst východní otce staré církve je opravdu duchovní pokrm a koneckonců i John Wesley u nich čerpal svoji inspiraci.

Přesto si troufnu vidět kořeny současného Izraelského konfliktu někde jinde. Setkávám se se dvěma extrémy: křesťani dnes nechtějí vidět verše, kde Židé volali, "krev jeho na nás a na naše děti" nebo verše ze Zjevení, kde Židé odmítající Mesiáše byli nazvání "synagogou satanovou". Na druhou stranu nechtějí ani vidět to, že podle Pavla Bůh svůj lid nezvarhl, jsou mu "milí pro své otce" a čeká je na konci časů obnova, kdy "uvěří celý Izrael". Toto osobně považuji za dva extrémy: Jednak brát Izrael v jeho aposatasi jako pravověrný a jednak nahradit Izrael po všech stránkách církví.

Já jsem v současné době na straně Izraele, ctím právo na jeho existenci i na jeho obranu. Vždy, když vyklidí nějaké území, je z nich vzápětí odstřelován. Pokud má někdo oficiální filosofii likvidaci Izrale, nelze se divit, že pak podle ní jedná. Myslím však, že mnoho dějinných událostí a katastrof a vyložených pogromů a nespravedlností vůči Izraeli poslouží k tomu (i když to zní tvrdě, ale Bůh je láska), aby Izrael jednou dospěl k přijetí a uznání svého Mesiáše. Pro mne osobně v tom platí varování veršů Písma, které považuji, vzhledem k jejich pozdnímu datu, za nenaplněné. V tom jsem zajedno s českými charismatiky:

Za 1,14-16 Posel, který se mnou mluvil, mi nato řekl: "Provolej, že toto praví Hospodin zástupů: »Horlím pro Jeruzalém a Sijón velkou horlivostí, jsem hrozně rozlícen na sebejisté pronárody, které hned přiložily ruku k zlému, jakmile jsem se na svůj lid jen maličko rozlítil.« Proto praví Hospodin toto: »Obrátím se k Jeruzalému s hojným slitováním; bude v něm zbudován můj dům, je výrok Hospodina zástupů, a nad Jeruzalémem bude nataženo měřící pásmo.«

Tyto verše jsou pro mne i varováním a vidím, že třeba EU spěje k tomu je naplnit.


S přátelským pozdravem,

Pastýř



Re: Lehkomyslnost lidu Izraele volá po Božím trestu (Skóre: 1)
Vložil: Seraphim v Sobota, 12. srpen 2006 @ 10:16:36 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://cs.gloria.tv/?user=416
Evolucionista Marek2 napsal: Domnívám se, že příčiny současné izraelské války jsou úplně jinde. To ví každý, kdo má trochu rozhled.


Odpovídám:
Boje v Libanonu dneškem (12.8.2006)vstoupily do 32. dne. Zahájeny byly 12. července, kdy libanonský Hizballáh na hranici unesl dva izraelské vojáky. Za měsíc bojů přišlo o život téměř 1100 Libanonců a přes 120 Izraelců.

Evolucionistovi, tj. člověku, který málo přemýšlí, a proto se pohodlně opičí po ateistech, odpovím jako pastýř Církve - Biblí. Kdo můžeš pochopiti, pochop. Viz 1Kor 2.kapitola, následující verše:
6 Moudrosti sice učíme, ale jen ty, kteří jsou dospělí ve víře - ne ovšem moudrosti tohoto věku či vládců tohoto věku, spějících k záhubě,
7 nýbrž moudrosti Boží, skryté v tajemství, kterou Bůh od věčnosti určil pro naše oslavení.
8 Tu moudrost nikdo z vládců tohoto věku nepoznal; neboť kdyby ji byli poznali, nebyli by ukřižovali Pána slávy.
9 Ale jak je psáno: `Co oko nevidělo a ucho neslyšelo, co ani člověku na mysl nepřišlo, připravil Bůh těm, kdo ho milují.´
10 Nám však to Bůh zjevil skrze Ducha; Duch totiž zkoumá všechno, i hlubiny Boží.
11 Neboť kdo z lidí zná, co je v člověku, než jeho vlastní duch? Právě tak nikdo nepoznal, co je v Bohu, než Duch Boží.
12 My jsme však nepřijali ducha světa, ale Ducha, který je z Boha,
13 abychom poznali, co nám Bůh daroval. O tom i mluvíme ne tak, jak nás naučila lidská moudrost, ale jak nás naučil Duch, a duchovní věci vykládáme slovy Ducha.
14 Přirozený člověk nemůže přijmout věci Božího Ducha; jsou mu bláznovstvím a nemůže je chápat, protože se dají posoudit jen Duchem.
15 Člověk obdařený Duchem je schopen posoudit všecko, ale sám nemůže být nikým správně posouzen.
16 Vždyť `kdo poznal mysl Páně a kdo ho bude poučovat?´ My však mysl Kristovu máme.
Odpověděl Mgr. Libor Halík PhD., duchovní Pravoslavné církve



Re: Lehkomyslnost lidu Izraele volá po Božím trestu (Skóre: 1)
Vložil: Seraphim v Sobota, 12. srpen 2006 @ 11:05:02 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://cs.gloria.tv/?user=416
Pastýřovi odpovídám:
Mé 2 články jsou reakcí na současnou homosexualitu i bisexualitu na území současného Izraele a v současném Jeruzalémě. To že takové ohavnosti schvaluje soud a že nutí legálně zvolenou městskou správu Jeruzaléma a normální obyvatelstvo bát se naparujících se sodomitů je ďábelské.
Libor

Připojuji svůj (třetí) mnohem starší článek
Vítáme Vás v Sodomě
Roku 1988 Izrael uzákonil registrované partnerství homosexuálů. V červnu 2005 prošel několikatisícový homosexuální průvod místem posvátným pro Židy, křesťany i muslimy – centrem Jeruzaléma. U vchodu Jeruzaléma umístili plakát „Vítáme Vás v Sodomě!“ Jeruzalémský magistrát se pokusil pochod homosexuálů zakázat, avšak izraelský nejvyšší soud poručil pochod homosexuálů povolit. Proti pochodu se postavil jeden ultra-ortodoxní Žid, který prý zranil nožem tři z pochodujících. Teď byl jeruzalémským obvodním soudem odsouzen k 12 letům vězení a k pokutě 150 000 šekelů (tj. 30 000 amerických dolarů).
Nějaký Žid k tomu napsal: „Do vězení by měli zavřít členy nejvyššího izraelského soudu. Bůh Abrahamův, Izákův a Jákobův ať požehná tomuto pravověrnému Židovi, a nechť potrestá odpadlé Židy z nejvyššího soudu zoufalým pláčem, nářkem a skřípěním zubů v pekle.“ Připojil citát z 5.knihy Mojžíšovy, 32.kapitoly, 32.-33.verš (Dt 32,32-33): „Jejich réva je z révy sodomské, z vinic Gomory, jejich hrozny, hrozny jedovaté, mají trpká zrnka. Jejich víno, jedovina dračí, krutý zmijí jed.“



Re: Lehkomyslnost lidu Izraele volá po Božím trestu (Skóre: 1)
Vložil: Seraphim v Sobota, 12. srpen 2006 @ 12:28:26 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://cs.gloria.tv/?user=416
Ze Starého zákona, historických knih Izraele, je známo, že Stvořitel světa, který uzavřel smlouvu s Abrahamem i jeho potomkem Izákem, vždy trestal potomky (národ Izrael), když se zpronevěřili svému poslání (porušili smlouvu) a když na svém území dovolili veřejně páchat ty trestné činy, které Stvořitel světa označil zejména skrze ústa proroka Mojžíše za ohavnosti. Homosexualita i bisexualita mezi tyto ohavnosti patří.
Izraelity Stvořitel trestal obvykle skrze okolní národy a to většinou válkou. Viz např. biblické knihy Soudců a následující. V r.1988 IZRAEL UZÁKONIL REGISTROVANÉ PARTNERSTVÍ SODOMITŮ (homosexuálové, lesby). Pak 12.2.2006 IZRAELSKÝ RODINNÝ SOUD DE FACTO ZLEGALIZOVAL ADOPCI DĚTÍ DO SODOMPÁRŮ. Je proto více než pravděpodobné, že přijdou války.
Je psáno, že koho Bůh miluje, toho trestá. Stvořitel světa miluje Abrahama a jeho fyzické (Izraelce, muslimy – potomky Izmaele) i duchovní děti (křesťany). Proto je všechny trestal a vždy bude trestat. Viz např. novozákonní list Židům 12. kapitola, následující verše:
6 Koho Pán miluje, toho přísně vychovává, a trestá každého, koho přijímá za syna.´
7 Podvolujte se jeho výchově; Bůh s vámi jedná jako se svými syny. Byl by to vůbec syn, kdyby ho otec nevychovával?
8 Jste-li bez takové výchovy, jaké se dostává všem synům, pak nejste synové, ale cizí děti.
9 Naši tělesní otcové nás trestali, a přece jsme je měli v úctě; nemáme být mnohem víc poddáni tomu Otci, který dává Ducha a život?
10 A to nás naši tělesní otcové vychovávali podle svého uvážení a jen pro krátký čas, kdežto NEBESKÝ OTEC NÁS VYCHOVÁVÁ K VYŠŠÍMU CÍLI, K PODÍLU NA SVÉ SVATOSTI.
11 Přísná výchova se ovšem v tu chvíli nikdy nezdá příjemná, nýbrž krušná, později však přináší ovoce pokoje a spravedlnost těm, kdo jí prošli.
12 `Posilněte proto své zemdlené ruce i klesající kolena´
13 a `vykročte jistým krokem´, aby to, co je chromé, docela nezchromlo, ale naopak se uzdravilo.
14 Usilujte o pokoj se všemi a o svatost, bez níž nikdo nespatří Pána.
Proto lze v současnosti s velkou pravděpodobností očekávat válečné konflikty, nemoci, smrt zatvrzelých.
Napsal a sestavil: Mgr. Libor Halík PhD., duchovní Pravoslavné církve



Stránka vygenerována za: 0.23 sekundy