Grano Salis NetworkGrano SalisGranoChatMusicalise-KnihyModlitbyD K DKřesťANtiqC H M IMOSTYNotabeneECHO 
Vítejte na Grano Salis
Hledej
 
Je a svátek má Marcela.   Vytvoření registrace
  Článků < 7 dní: 3, článků celkem: 16652, komentáře < 7 dní: 258, komentářů celkem: 429593, adminů: 60, uživatelů: 5252  
Vyzkoušejte
Jednoduché menu

Úvodní stránka

Archiv článků

Protestantské církve

Veřejné modlitby

Zpovědnice

e-Knihovna

e-Knihy pro mobily

Kam na internetu

Soubory ke stažení

Recenze

Diskusní fórum

Tvůj blog

Blogy uživatelů

Ceny Zlatá Perla

Ceny Zlatá Slza

Doporučit známým

Poslat článek


Tip na Vánoční dárek:

Recenze
Obsah
OBJEDNAT


GRANO MUSICALIS

Hudební portál
GRANO MUSICALIS
mp3 zdarma

Velký pátek

Vzkříšení


Pravidla


Kdo je online
Právě je 424 návštěvník(ů)
a 4 uživatel(ů) online:

Mikim
oko
ivanp
rosmano

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde

Polemika


Přihlášení

Novinky portálu Notabene
·Selhání pøedstavitelù Jižních baptistù pøi ochranì obìtí sexuálního zneužívání
·Sbor Bratrské jednoty baptistù v Lovosicích vstoupil do likvidace
·Informace z jednání Výkonného výboru BJB dne 10. kvìtna 2022
·JAS 50 let: Adrian Snell, trièko a beatifikace Miloše Šolce
·Online pøenosy ze setkání všech JASákù k 50. výroèí pìveckého sboru JAS
·Prohlášení tajemníka Èeské evangelikální aliance k ruské agresi na Ukrajinì
·Jak se pøipravit na podzimní vlnu?
·Kam se podìly duchovní dary?
·Bratrská jednota baptistù se stala èlenem Èeské eavngelikální aliance
·Patriarcha Kirill v Západu vidí semeništì zla a sní o vizi velkého Ruska

více...

Počítadlo
Zaznamenali jsme
116503311
přístupů od 17. 10. 2001

Nebezpečná učení: Znaky denominačních církví
Vloženo Pátek, 18. srpen 2006 @ 22:29:34 CEST Vložil: Bolek

Kritika bludů poslal Gregorios777



Položili jste si někdy otázku, co by asi Kristus a apoštolové řekli na dnešní denominační církve?

Vzhledem k tomu v jaké míře se odchylují od zjevení apoštolského učení a praxe, bych řekl, že by je označili za odpadlé a škodlivé heretické sekty, kterých je třeba se varovat.

Drtivá většina z nich je sdružená v bezbožných organizacích jako např. Světová rada církví,

která spolupracuje s Ekumenickým hnutím, Křesťanskou mírovou konferencí a podobnými organizacemi, jejichž cílem je náboženský synkretismus a také hodnoty o které usiluje tento svět - tedy mír a porozumění ve světě, ekologie apod.



Tyto organizace a jejich členové ( denominační církve ) nejsou v souladu s apoštolským učení, zato jsou v souladu s přirozeným lidským myšlením, i když z části duchovně-idealistickým.





Ještě k definici novozákonní sekty:



Žádná skupina novozákonních věřících, která

usiluje o to, aby byla v souladu s apoštolským učením NZ, nemůže být nazvána sektou.



Naopak, odpadlou sektou musí být nazvána ta skupina, která na zjevení apoštolského učení nedbá a která od něj odpadla tím, že si vytvořila své vlastní učení a způsoby.





Zde jsou některé ZNAKY těchto denominačních sekt:



1) Vytvoření oficiálního JMÉNA denominace, která sjednocuje několik místních sborů

v jeden celek a tím vytváří sektu oddělenou

od Těla Kristova, čímž ROZDĚLUJE Tělo Kristovo.

V tomto stavu se nebojí přijímat Večeři Páně!

( Gn 11,4 // 1Kor 1,11-13 // Zj 3,8 // 1Kor

11,29 )



2) Vytvoření Ústředí těchto denominací, které je na zemi a sjednocuje množinu místních sborů, zatímco ústředím Boží Církve

je Boží a Kristův trůn v nebi a Pánem v Církvi je Duch svatý.

( Ef 1,20-23 // 2Kor 3,17 // )



3) Duchovní cizoložství a proviňování se proti PRAVDĚ EVANGELIA spoluprací s ekumenických hnutím a Světovou radou církví, římskokatolickou církví a pohanskými metafyzickými kulty z oblasti New Age.( hnutí víry)

( Gal 2,5 )



4) Duchovní cizoložství se světskou státní správou skrze úsilí získat státní souhlas s činností denominační sekty



5) Placení daní státu z darů apod.



6) Přijímání nebiblických státních podpor od státu na provoz svých sekt.

( 3 Jan 7 )



7) Existence pravidelných SJEDNANÝCH platů pro církevnické pracovníky.

( 3 Jan 5-8 // Fil 4, 10-18 )



8) Nadsborová shromáždění "starších bratrů"

reprezentujících místní sbory ( pastorálky apod. )

Sk 15 - Shromáždění v Jeruzalému - zde byli

vysláni pouze zástupci z JEDNOHO SBORU do

Jeruzaléma, kde byli apoštolé.



9) Existence profesionálního duchovensva,

které vládne nad Božím lidem a které Boží lid rozděluje na duchovní a "laiky" a působí

jako prostředník mezi Bohem a lidmi

( 1Pt 2,5+9 // Zj 2,15 // 1Tim 2,5 )



10) Studium těchto profesionálních duchovních

na "teologických" fakultách a seminářích,

které naprosto vylučuje studium pod vedením Ducha svatého, kterému byli podrobeni učedníci Kristovi a naopak způsobuje studium pod vedením lidí, navíc většinou neznovuzrozených a neobrácených k Pánu.

Namísto vykupování Pánova času se zde zdržují

s učivem, které je z 90% naprosto nepotřebné.

( 1Kor 1,17-21 // Ef 5,15-16 )



11) Užívání oficiálních titulů těmito duchovními - důstojný otec, kněz, pastor, reverend...

( Mt 23,8-10 )



12) Existence kostelů, sborových budov a modliteben

( Sk 16,13 - Dokonce ani ve Filippis, hlavním městě Makedonie, neměli sborovou budovu nebo

modlitebnu. Chodili "VEN ZA MĚSTO K ŘECE )



13) Pokud tyto budovy nejsou, tak se vyhazují Pánovy peníze za pronájem prostor.



14) Díky existenci profesionálního vyškoleného duchovenstva pak ve sborech účinkují pouze jeden, dva či tři bratři,

namísto celého Těla Kristova.

( 1Kor 14,26 )



15) Dlouhé bloky "chval", které v NZ nenajdeme.

( 1Kor 14,26 )



16) Používání hudebních nástrojů při bohoslužbě



17) Lidské způsoby bohoslužby i kázání evangelia v lidské síle, bez závislosti na vedení Ducha svatého, duševnost, humanismus,

nerespektování Boží cti, slávy, bázně a pravdy.



Toto byly jen hlavní znaky.

Určitě by se jich ještě mnoho našlo.




"Znaky denominačních církví" | Přihlásit/Vytvořit účet | 56 komentáře | Search Discussion
Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor.

Není povoleno posílat komentáře anonymně, prosím registrijte se

Re: Znaky denominačních církví (Skóre: 1)
Vložil: aviaf v Pátek, 18. srpen 2006 @ 23:58:30 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.ucl.ac.uk/ssees/people/economics-and-business-staff-folder/tomas-cvrcek
Ty to taky nemas jednoduchy...



Re: Znaky denominačních církví (Skóre: 1)
Vložil: jdu v Sobota, 19. srpen 2006 @ 07:09:59 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Gregoriosi, líbil se mi Tvůj článek: "Vedení Duchem Svatým." Ale s tím, co zde nyní popisuješ, v těch bodech, s tím, ve velké většině nemohu souhlasit. Vždyť kdyby se, v některých těchto bodech, jak je zde popisuješ, takto církev chovala, tak by to byla také sekta. Nezlob se na mne. jdu



Re: Znaky denominačních církví a dětská duše (Skóre: 1)
Vložil: mk (miliko(a)atlas.cz) v Sobota, 19. srpen 2006 @ 20:00:00 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Milá Gregor777,
v podstatě souhlasím, i mně je milé představit si , jak bylo apoštolům a jejich lidem, když se scházeli na modlitbách, a chtěl bych vědět, jakým způsobem se modlili (zda zpívali žalmy, nebo osobně),
ale k otázce církevní struktury bych dal do úvahy dvě myšlenky:
(a) lid boží žije v nějaké situaci. Přišel středověk, který měl tuhé, pevné struktury. Ten vnitřek, měkké jádro, modlení atd, je jako duše u dítěte, nevinná, bezelstná, ale nemá tu strukturu, která drží starosti světa pohromadě. Apoštolé se modlili a na nic jiného nemysleli. Děti také nemyslí na strukturu obklopujícího je světa. O to se starají rodiče.
A ta starověká a středověká společnost byla pěkně zkrátka a tuze zařízená, Platila tam úcta, zařazení ve společnosti, zděděné postavení, pravidla, které dnešní liberální společnost ani už nepochopuje atd.
V tom prostředí se u církve ustálilo dvojím způsobem totéž (stejný způsob) a to způsob, jak je vidět ona ve světě. Jednak se musela stát institucí, jinak by ji nikdo nerespektoval. Jednak struktuře upřímně věřili, protože ve své době jiný způsob neznali, než že ´obsah má svoji formu´, že ´forma podržuje obsah´ a v tom případě že nábožnost potřebuje mít církev, víra potřebuje náboženství, vnitřek potřebuje vnější obal a pevnou formu.

(b) byl jsem občas v prostředí, kde jsem cítil ten život lidí z vedení blíže. na příklad když mluvím s posluchačem teologie, mívám zvláštní pocit, že tady se něco vaří (peče), co je celistvé a odpovídá odhodlání, více, než mám já. Ovšem, ten člověk se odhodlal na dráhu pro celý život. Je to silné, ´husté ´, zatím co já si připadám proti němu ´řídký´.
Také jsem to cítil, když někdy zajdu do teologické knihovny. Fakulty dovolují , aby čtenářem byli i ´laici´, nejen pastoři, kazatelé, kněží a bohoslovci. Tam jsem občas cítil takový ´obláček´ okolo pilně studujících, zabraných do knih, a pocítil jsem, že já jsem daleko méně ponořený do toho a odhodlaný jen napůl. Oni jsou cele odevzdaní, i ve službě.
Kdybych se chtěl tak cítit, musel bych nechat všeho, světa, zaměstnání a vydat se jen do služby, ale ne tak, že po práci a ve volnu nebo prázdninách budu dělat pomocníka, ale celým životem se budu věnovat jen službě ve jménu Božím.

A to je ten rozdíl.
Křesťané by nemuseli mít hierarchii a každý by mohl při sejití kázat, nebo vysluhovat, ale já to beru od těch, kteří se cele věnují tomu cíli.
Nebo chceš mít, Gregori stejné společenství?
Když se dáš na teologii, budeš mít pět let času na studium, stále při myšlenkách na to, současně na zrání, přetvoření osobnosti, aby tím úplněji vydávala ovoce, až se z měkčího ovoce stane ořech plný oleje pro dobro lidí.
Souhlasím s tím, aby všichni dokázali všechno. Ale kdo se tomu věnuje ´institucionalizovaným ´způsobem, má možnost soustředění a možná získá i větší ´palební sílu´ nebo sílu pro uzdravování žíznivých
Miro.



Re: Znaky denominačních církví (Skóre: 1)
Vložil: Sackett v Úterý, 24. duben 2007 @ 12:55:57 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Milý Gregory,
i s body které uvádíš se dá souhlasit, i když jsou to spíše Tvoje výklady Písem.

Chtěl bych se Tě ale zeptat k bodu 12 a 13.
Kde by se tedy měli dnešní křesťané scházet, když by neměli mít budovy nebo vyhazovat peníze za nájem prostor?
(třeba když zrovna v neděli prší nebo v zimě...)



Re: Znaky denominačních církví (Skóre: 1)
Vložil: demagog (quokam@seznam.cz) v Úterý, 19. červen 2007 @ 23:56:27 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu | Blog) http://www.bohu-a.svetu.cz/
Ad 1) To, co cirkve od sebe oddeluje, urcite neni zrovna jmeno... Jmena cirkvi jsou dusledkem, ne pricinou, rozdeleni. Sbor muze byt bezejmenny a presto byt oddelen od vsech svych bratru a sester...

Ad 2} Co je cisarovo, dejte cisari. Nikde v Bibli neni toto zakazano. Jestlize to zakon pozaduje, je povinnosti krestana zakon s radosti poslechnout... Krestan nema poslouchat yakonz leda by byly v protikladu s Pismem, coz neni tento pripad.

Ad 3) Pismo nas vola k jednote a spolupraci> (napr 2 Kor 3,11)

Ad 4) Viz bod 2. V prostredi demokratickeho statu otevrene spolecnosti nevidim problem. Jestlize by se jednalo o statni zriyeni, ktere pronasleduje krestanstvi a jehoz cilem by bylo krestanstvi vyhubit, pak bych s tebou souhlasil. v opacnem pripade plati> Co je cisarovo, dejte cisari.

Ad 5) Ani na tom neni nic protibiblickeho. I Jezis platil chramovou dan, byt pro nej  jeho ucedniky pozbyla smyslu

Ad 6) Darovavat cirkvi dary neni nic protibiblickeho. Jestliye stat chce prispivat na Bozi Dilo, proc ne...

Ad 7) fp 4 kap je put of topic, 3 list Januv pojednava v historickem kontextu o jine statni zrizeni. Nepodminuje li stat svuj prispevek ustupky v uceni, proc ne. Jedna se o uznani prospesnosti spolecnosti.

Ad 8) Nekdy se divim, ze vubec chodis na zachod... Vic hlav vic vi, v Bibli to zakazano neni.

Ad 9) Souhlasim, to je problem. Ale dekuji Panu Bohu, ze cirkev, ktere jsem clenem, se vydava jinym smerem.

ad 10) Hm, toto je nespravedlive zobecnovani a hazeni vsech skol do jendoho pytle. Apostolove su vsichni vysokou teologickou take prosli.

Ad 11) Slovo pastor, neni titul, lec nazev povolani. Opet, nespravedlive hazeni vseho do jednoho pytle. 

Ad 12) To myslis vazne? V Pismu cteme, ze se cirkev schazela po domech. Co jineho je modlitebna, nez dum?

Ad 13) Hm, ukaz mi misto v Bibli, kde se zakazuje schazet se v pronajimanem salu...

Ad 14) kazdy verici ma sve obdarovani, jeden tak, druhy onak...

Ad 15) Takze chces rici, ze kdo dlouho chvali Pana, tak hresi? A jaka je maximalni doba chvaleni Pana? Pet minut, deset minut? Kde v Bibli je doba chval omezena striktnim prikazem?

Ad 16) Precti si nekdy zalmy... Najdes tam slova jako nastroj s deseti strunami, harfa, a podobne...

Ad 17) Hmm... Tam, kde tato atmosfera vladne, jiste neni dobre. Ale doufam, ze nechces zobecnovaat a rikat, ze se tak deje ve vsech sbor vsech denonimaci, co jich jen ve svete existuje....



Stránka vygenerována za: 0.37 sekundy