Grano Salis NetworkGrano SalisGranoChatMusicalise-KnihyModlitbyD K DKřesťANtiqC H M IMOSTYNotabeneECHO 
Vítejte na Grano Salis
Hledej
 
Je a svátek má Rostislav.   Vytvoření registrace
  Článků < 7 dní: 3, článků celkem: 16652, komentáře < 7 dní: 244, komentářů celkem: 429560, adminů: 60, uživatelů: 5252  
Vyzkoušejte
Jednoduché menu

Úvodní stránka

Archiv článků

Protestantské církve

Veřejné modlitby

Zpovědnice

e-Knihovna

e-Knihy pro mobily

Kam na internetu

Soubory ke stažení

Recenze

Diskusní fórum

Tvůj blog

Blogy uživatelů

Ceny Zlatá Perla

Ceny Zlatá Slza

Doporučit známým

Poslat článek


Tip na Vánoční dárek:

Recenze
Obsah
OBJEDNAT


GRANO MUSICALIS

Hudební portál
GRANO MUSICALIS
mp3 zdarma

Velký pátek

Vzkříšení


Pravidla


Kdo je online
Právě je 534 návštěvník(ů)
a 3 uživatel(ů) online:

Ivanp
rosmano
Mikim

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde

Polemika


Přihlášení

Novinky portálu Notabene
·Selhání pøedstavitelù Jižních baptistù pøi ochranì obìtí sexuálního zneužívání
·Sbor Bratrské jednoty baptistù v Lovosicích vstoupil do likvidace
·Informace z jednání Výkonného výboru BJB dne 10. kvìtna 2022
·JAS 50 let: Adrian Snell, trièko a beatifikace Miloše Šolce
·Online pøenosy ze setkání všech JASákù k 50. výroèí pìveckého sboru JAS
·Prohlášení tajemníka Èeské evangelikální aliance k ruské agresi na Ukrajinì
·Jak se pøipravit na podzimní vlnu?
·Kam se podìly duchovní dary?
·Bratrská jednota baptistù se stala èlenem Èeské eavngelikální aliance
·Patriarcha Kirill v Západu vidí semeništì zla a sní o vizi velkého Ruska

více...

Počítadlo
Zaznamenali jsme
116483236
přístupů od 17. 10. 2001

Kontrasty: pan Hromada na ČT2
Vloženo Čtvrtek, 04. leden 2007 @ 08:47:02 CET Vložil: Bolek

Zamyšlení poslal vogel

Teď jsem se díval na "Události Komentáře" na ČT2, byl tam prezident SOHO Jiří Hromada a už to pomalu leze ven - budeme otevírat problém adopcí dětí homosexuálními páry a taky se budeme bránit všemi dostupnými prostředky například proti diskriminaci v práci, a jinde jak řekl pan Hromada.

Jak znám náš parlament, tak ti ty adopce schválí v rámci boje o voliče, církve nebudou moci odmítnout přijmout pastora kvůli jeho sexuální orientaci, stejně tak nebude možné odmítnout přijmout homosexuála jako vedoucícho na chlapecký tábor atd....



Ať se to komu líbí nebo ne, za sebe musím říci, že se mi to vůbec nelíbí.


"pan Hromada na ČT2" | Přihlásit/Vytvořit účet | 60 komentáře | Search Discussion
Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor.

Není povoleno posílat komentáře anonymně, prosím registrijte se

Re: pan Hromada na ČT2 (Skóre: 1)
Vložil: Seraphim v Čtvrtek, 04. leden 2007 @ 09:53:26 CET
(O uživateli | Poslat zprávu) http://cs.gloria.tv/?user=416
Znechucen nejsi sám. Mně se ta homosexualita a pohodlná, de facto legalizovaná, pedofilie uvnitř homosexuálních rodin s adoptovanými dětmi také vůbec nelíbí.
Proti tomu je třeba nemlčet.

Mgr. Libor Halík PhD., duchovní Pravoslavné církve



Re: pan Hromada na ČT2 (Skóre: 1)
Vložil: Karels (haohan@seznam.cz) v Čtvrtek, 04. leden 2007 @ 10:01:16 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
No mně se to taky vůbec nelíbí. Proč do toho všeho zatahují děcka? Takhle úplně zkreslí model rodiny - máma a táta. Jak bude dítě říkat druhé mámě, "teto"? Nebo druhýmu tátovi, "strejdo"?

Pokud jde o mě, tak jsem proti tomu a podepsal jsem petici proti registrovanému partnerství - žel, zákon prošel...




Re: pan Hromada na ČT2 (Skóre: 1)
Vložil: Seraphim v Čtvrtek, 04. leden 2007 @ 10:15:29 CET
(O uživateli | Poslat zprávu) http://cs.gloria.tv/?user=416
Čtěte prosím o archeologických nálezech starověké Sodomy a Gomory. Je to už v češtině i s řadou fotografií na:
http://www.biblickearcheologickenoviny.cz/sodoma_gomora.html

Buďme informováni včas a dělejme něco proti tomu dříve, než Praha, Brno a další evropská města budou Bohem zpopelněna podobně jako kdysi Sodoma.

Literaturu bude možné objednat na:
http://www.biblickearcheologickenoviny.cz/informace.html

Shrnutí všech nejdůležitějších objevů v ověřeném vydání autorem Milanem Latkou - česky filmové i knižní vydání. Na požádání Vám provedeme audiovizuální přednášku kdekoliv v ČR. Jesliže máte zájem o některou nabídku, pište na:
adresa: Milan Latka, Těškovice 61, 747 64
e-mail: DUOTISK@email.cz
tel.: + 420 602 774 410
web: www.biblickearcheologickenoviny.cz , www.archeologickebiblickenoviny.cz

--------------------------------------------------------------------------------

Pár slov autora na závěr
Na závěr bych rád sdělil ještě několik důležitých informací. Noviny i mé cesty vznikly na základě zhlédnutí Grayeových dokumentů. Stalo se tak před 4 léty a puzen zvědavostí, zda se vše zakládá na pravdě, jsem se rozhodl některá místa navštívit a po vzoru R. Wyatta a J. Graye vše ověřit pro český národ, který tyto informace nemá. Nejsem členem žádné církve a nikým nejsem podporován. Žádal jsem o pomoc náboženské i státní úřady, ale s nedůvěrou a pochybnostmi mne odmítly. Vše jsem podnikl sám a se svými fin. prostředky. Tyto materiály jsem zpracoval a předložil široké veřejnosti. Z důvodů nedostatku místa a prostředků není zde možné do detailu rozebrat veškeré informace, které jsou obsáhlé. Pro tyto účely jsem připravil videonahrávky, knihy od J. Graye, R. Samsing a jiných, které jsou již přeloženy do českého jazyka. Milan Latka


Na levém snímku jsem u Šalomounova sloupu v Nuweibě. Na pravém snímku v Sodomě a Gomoře u Mrtvého moře. Snímky jsem zařadil z důvodu pochybností, zda jsem dané oblasti vůbec navštívil a ověřil.

--------------------------------------------------------------------------------

Filmová a knižní nabídka (připravujeme)Biblické archeologické noviny nabízíme i v tištěné podobě, jsou dostupné za 20,- Kč + poštovné. Dále pro vás připravujeme několik knižních a filmových titulů. Pokud máte zájem o tištěné Biblické archeologické noviny, kontaktujte nás na:
adresa: Milan Latka, Těškovice 61, 747 64
e-mail: DUOTISK@email.cz



Re: pan Hromada na ČT2 (Skóre: 1)
Vložil: Olin v Čtvrtek, 04. leden 2007 @ 10:42:52 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Vogle, nepleť všechno dohromady!

- co homosexuální lobby v čele se svým představitelem Hromadou chtějí, víme přece od r. 1990.

- nic na světě nepřinutí církve, aby přijímaly homosexuální pastory, pokud samy církve nedudou chtít. A tak to má být. Církve samy si musí učinit vnitřní opatření, aby skutečně rozhodovaly o tom, kdo v nich káže slovo Boží. Pokud to tedy dávno neudělaly!

- a co se týče táborů - mám dojem, že nepřípustně motáš dohromady homosexualitu a pedofilii. To bych se, bejt gay, tedy urazil.

Pozn.: ČT ve své hlouposti usvědčila svou vlastní přesvědčovací činnost z podvodu. Vysílala totiž patnáct let staré záběry z ulice, jak lidé odpovídali na otázku: "potkal jste někdy homosexuála?"
Vesměs odpovídali lidé středního věku - "nepotkal".
Zvláštní, co? Jsou jich prý 4%, ale ještě před patnácti lety je málokdo viděl. V Česku. Kde za komančů byli lidé velmi dobře informováni, "kdo koho prcá" (jak se s prominutím říkalo).

Olin



Re: pan Hromada na ČT2 (Skóre: 1)
Vložil: Gregorios777 v Čtvrtek, 04. leden 2007 @ 11:34:36 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Ahoj Vogel: píšeš: ///církve nebudou moci odmítnout přijmout pastora kvůli jeho sexuální orientaci/// Denominace tak pouze budou sklízet to, co si zasely svojí REGISTRACÍ u státu! Svět je postupně úplně ovládne a infiltruje. Už teď většinu z nich ovládá po finanční stránce. A proto holt budou muset poslouchat. Jak se říká: Koho chleba jíš, toho píseň zpívej....



Je či není lepší homosexuální rodina než žádná? (Skóre: 1)
Vložil: Standa v Čtvrtek, 04. leden 2007 @ 14:59:40 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Lepší homosexuální rodina než žádná?

Je nutné poznamenat, že vedle argumentů proti homosexuálnímu rodičovství se samozřejmě objevují i argumenty pro přítomnost dětí v homosexuální rodině a možnost adopce či pěstounské péče gay a lesbickými rodiči. Paradoxně ale, většina těchto rádoby pozitivních argumentů je také postavena na názoru, že homosexuální rodičovství je nějakým způsobem problematické či méně hodnotné.

První například zastává názor, že v naší společnosti žije velké množství dětí v ústavech, dětí fyzicky či psychicky handicapovaných, či dětí sociálně znevýhodněných. Z dětí, které jsou nucené vyrůstat mimo svou biologickou rodinu (kterých je zhruba 1 procento celkové populace) je pouze 1-2 procenta dětí, které jsou opravdovými sirotky, jimž zemřeli oba rodiče. 98 procent dětí jsou tedy děti tzv. "sociálně osiřelé", které mají alespoň jednoho biologického rodiče, který se o ně neumí, nemůže nebo nechce starat. Zastánci adopce dětí homosexuálními páry tedy argumentují, že pro tyto děti je rozhodně lepší rodina gayů či lesbických žen, než rodina žádná. Druhý názor tvrdí, že ani heterosexuální rodiny nejsou ideální a poukazuje na to, kolik je u nás rozvedených manželství, neúplných rodin, rodin alkoholiků, či rodičů, kteří své děti zanedbávají nebo týrají. Tvrzení, které z této děsivé představy vyplývá, je, že homosexuální rodina je v každém případě lepší než tato prostředí.

I když tyto dva argumenty homosexuální rodičovství podporují, je důležité uvědomit si, že podstatou a implikací obou dvou je názor, že homosexuální rodina je méně hodnotná než rodina heterosexuální. Stejně přijatelnou (či dokonce přijatelnější) se stává pouze v případě, že heterosexuální rodina selže a je dysfunkční. Taková argumentace, i když s nejlepšími úmysly, je ale velmi problematická, neboť popírá skutečnost, že homosexuální rodičovství ‑ naprosto rovnocenně jako rodičovství heterosexuální ‑ je vyjádřením a přirozeným vyústěním touhy po dětech, rodině a společné budoucnosti.


Když pomineme faktory, které se liší od rodiny k rodině, od páru k páru a nemají žádnou přímou souvislost se sexuální orientací, musíme se zastavit u otázky, proč jsou to muž a žena, pouze z titulu biologického bytí mužem a ženou, kteří údajně vytvářejí to jediné správné prostředí pro výchovu dítěte. Argument o tom, že pouze muž a žena spolu mohou zplodit dítě, takže jejich svazek je nějakým způsobem přirozenější, neboť zachovává kontintitu lidstva, v tomto kontextu neobstojí. Například u adopce se bavíme téměř výhradně o heterosexuálních párech, které vlastní děti mít nemohou ‑ a jejichž počet neustále stoupá. (Podle informací Sdružení LATA, zabývajícího se náhradní rodinnou péčí, bylo před 15ti lety v Čechách a na Moravě osvojováno kolem 1000 dětí ročně. Dnes je to zhruba 500, ale žadatelů o adopci je 4-5krát více. V souvislosti s genderovými stereotypy je zejména zajímavá skutečnost, že většina žadatelů do přihlášek ve svých požadavcích píše, aby dítě bylo co nejmenší, pokud možno modrooké, blonďaté a aby to byla holčička...)

Kromě toho gayové a lesby samozřejmě fyzicky děti mít mohou stejnou měrou jako heterosexuálové a jak již bylo řečeno, otázka uspořádání vztahů biologických rodičů je kulturně a historicky podmíněná, ta není podmíněná biologickou podstatou reprodukce. Zbývá tedy argument o tzv. "společenských rizikách", o výchově a poskytování prostředí pro rozvoj dítěte. Vedle argumentu o absenci pohlavních rolí, tj. že dítě se nemůže správně a komplexně rozvinout, pokud kolem sebe neuvidí interakci obou pohlaví, který byl již zmíněn, je nejčastěji udávaným důvodem proti přítomnosti dětí v homosexuálních rodinách jejich údajné utrpení a narušení jejich psychického vývoje.

Čím přesně tedy děti z homosexuálních rodin trpí a čím se údajně naruší jejich psychický vývoj? Děti z rodin gayů a leseb zřejmě skutečně trpí více, zásadní je ale ptát se, z čeho jejich trauma pramení a v čem spočívá. Americká pediatrická asociace nedávno publikovala výzkum, který došel k závěru, že v samotných rodinách děti žádnou újmu nezakouší. Ve vzorku 300 dětí z homosexuálních rodin, které tato studie zkoumala, žádné nevykazovalo zmatky v genderové identitě. Tato studie také uvádí, že lesbické matky měly sklon být starostlivější při poskytování mužské role pro své děti oproti rozvedeným heterosexuálním matkám. Výzkum dále uvádí, že děti gay a lesbických rodičů byly stejně společensky a psychologicky vyrovnané jako děti z heterosexuálních rodin. Dr. Judith Stacey z Kalifornské uviverzity k tomu uvedla, že "ve skutečnosti homosexuální adopce probíhají, a homosexuálové stejně jako heterosexuálové děti mít chtějí a mají je. To je skutečnost, která prostě je. Co je důležité, je tedy dát rodičům a dětem v těchto rodinách stejná práva a stabilitu, jakou mají ostatní členové společnosti. Když se dva dospělí lidé podílejí na rodičovství dítěte, oni i dítě si zaslouží klid, který přichází s právním uznáním." Děti, které se do svazků gayů a lesbických žen rodí nebo do nich přicházejí by tedy měly vědět, že jejich vztahy s oběma rodiči, se kterými žijí, jsou stabilní a právně uznávané. Jinými slovy, veřejné právo by mělo doprovázet společenskou realitu, nikdo nežádá, aby bylo průkopníkem nových možností.

Děti a rodiče, kteří se účastnili různých studií ale podávali obraz o homofobii, která narušuje jejich životy: výroky ve škole a zaměstnání, posměch kamarádů, nepochopení učitelů, překážky ze strany úřadů. Tím vším jak děti, tak rodiče samozřejmě trpí. Nicméně z těchto výpovědí jasně vyplývá, že tato traumatizace a stigmatizace nevzniká v rodině, nepůsobí tedy uvnitř a zevnitř rodiny, ale že příčinou těchto problémů je homofobie společnosti. Jinými slovy, z výpovědí dětí z homosexuálních rodin a jejich psychologických profilů, které jsou nám k dispozici, je zřejmé, že v centru pozornosti by měla být ne homosexuální rodina, jak je tomu doposud, ale homofobie společnosti. Problém s argumenty, které poukazují na "sobeckost" gay a lesbických rodičů, kterým údajně nezáleží na tom, že jejich děti by byly vystaveny šikaně a posměchu, šikovně přesouvá zodpovědnost za předsudky společnosti z původce homofobických názorů zpět na jejich oběti, tj. homosexuály samotné. Gayové a lesby jsou tak dvojnásobně potrestáni za svou sexuální orientaci: jednak jsou vystaveni otevřené nebo skryté netoleranci a jednak jsou žádáni ‑ na rozdíl od jiných menšinových skupin, u kterých by nám něco takového žádat přišlo absurdní ‑ aby se vzdali svých rodičovských tužeb a práv.

Odpůrci přítomnosti dětí v homosexuální rodině zatím neformulovali jediný jasný argument, který by podporoval jejich obavy z nebezpečí gay a lesbických rodin ‑ který by logicky nekončil postojem, že homosexualita je v podstatě společensky nežádoucí jev. Nejmocnější zbraní těchto názorů je skutečnost, že nemusejí žádné důkazy či logická vysvětlení poskytovat, neboť dopadají na úrodnou půdu dominantních představ o tom, co je "správná" a "přijatelná" rodina. Dominantní názory, ať se týkají čehokoliv, mají vždy tu výhodu, že se nemusí obhajovat, neboť většina, místo pouhého početního vyjádření, v tomto kontextu nabývá hodnoty pravdivosti a normality. Je na nás, abychom se pustili za tyto hranice a zamysleli se nad podstatou argumentů, které se v těchto diskusích objevují. Obava, že z dítěte vyrůstajícího v gay či lesbické rodině se také stane homosexuál, má tak velmi jednoduchou, ale zároveň hlubokou odpověď: no a?

Jsem přesvědčená, že už jen svou existencí je homosexuální rodina velkým přínosem pro rozvoj tolerantní společnosti. Děti vyrůstající v rodinách, ať homosexuálních nebo heterosexuálních, kde si rodiče jsou společenských genderových stereotypů vědomi a vědomě proti nim svým vztahem a svou výchovou bojují, získají daleko lepší výbavu pro vlastní rozvoj tolerance, respektu a společenské citlivosti, než děti k rodin, kde k této reflexi ze strany rodičů, příbuzenstva a přátel nedochází. V tomto procesu má homosexuální rodina ten náskok, že již svou rodinnou skladbou a priori bourá zakořeněnné stereotypy o ženství a mužství a mateřské a otcovské roli, a to nejen uvnitř sebe sama, ale i ve svém okolí.

Autor/zdroj: Věra Sokolová





Jsem hrdy, vazeni bratri (Skóre: 1)
Vložil: demagog v Čtvrtek, 04. leden 2007 @ 17:51:13 CET
(O uživateli | Poslat zprávu | Blog) http://www.bohu-a.svetu.cz/
na to, kolik je mezi nami bezhrisnych lidi. Jsem hrdy na tu velikou sbirku kamenu, kterou mame v rukach a kterou muzeme pouzit pro blaho spolecnosti...

Jedna otazka pro Libora> Poslal bys svou dceru na tabor, jehoz vedouci by byl heterosexualne zamereny?



Jak lesba (běloška) zabila dítě své milenky (bělošky) (Skóre: 1)
Vložil: Seraphim v Čtvrtek, 04. leden 2007 @ 19:03:40 CET
(O uživateli | Poslat zprávu) http://cs.gloria.tv/?user=416
Jak lesba (běloška) zabila dítě své milenky (bělošky)

ČTYŘLETÝ CHLAPEČEK, UMUČENÝ LESBOU, MĚL RÁD SVÉHO TÁTU
Byl za to utýrán lesbickou dvojicí. Stal se obětí dlouhodobého zneužívání lesbickým párem.
Dne 22.3.2006 krajský soud ve Vereeniging shledal lesbický pár vinným z vraždy čtyřletého dítěte.

ANTIDISKRIMINAČNÍ NADRŽOVÁNÍ LESBÁM
Paní Hanelie Bothová se zamilovala do lesby Engeline De Nysschenové.
Následoval rozvod manželů Bothových - r.1999 v Jihoafrické republice. Dítě připadlo matce.
De Nysschenová, lesbická partnerka maminky dítěte, mívala časté záchváty zuřivosti. Při nich bila Jandreho Botha, maličkého syna své partnerky, pěstmi do tváře a dřevěným prknem po vnitřní straně stehen. Dítě pak několik dní kulhalo. To dosvědčila před soudem pomocnice v domácnosti (- která se děsí pomsty De Nysschenové, až bude propuštěna předčasně z vězení). Kvůli zraněním z výprasků, chlapeček Jandre často chyběl ve školce. Jeho tatínek, Jan Botha podal roku 2002 trestní oznámení na svou bývalou manželku a její lesbickou partnerku. V žalobě líčil, že lesby zneužívají jeho dítě od rozvodu v r.1999. Soudní dvůr v Potgietersrus však žalobu proti lesbám hned r.2002 zamítl s odůvodněním, že chybí jakýkoli důkaz. Ačkoli už tehdy existovalo množství usvědčujících důkazů, „odborníci“ nadržovali lesbám. Přimhouřili oči a pachatelky ponechali na svobodě. Antidiskriminační právní a sociální činitelé v Potgietersrus fatálně selhali. Právě sociální pracovníci doporučili soudu, že opatrovnictví dítěte musí zůstat lesbě Hanelie Bothové.
Jandreho otec Jan Botha to nevzdával. Ještě téhož roku zkontaktoval potřebné autority, aby získal svého syna do opatrovnictví. Doktor potvrdil jeho obavy a Jandre byl umístěn v jeho pěstounské péči. Nakonec však tatínek prohrál a lesba Bothová zvítězila. V lednu r.2003 Vysoký soudní dvůr Jihoafrické republiky přikázal, že 4 roky starý Jandre Botha musí být umístěn do péče matky. (O pět měsíců později byl chlapeček zavražděn.)

DÍTĚ ZŮSTALO NORMÁLNÍ, PROTO HO LESBA UBILA
Lesba De Nysschenová byla poté obviněna z bití dítěte do tváře golfovou holí. Chlapečkova tvář o tom jasně svědčila. On sám však byl příliš maličký na to, aby svědčil u soudu. Sadistická lesba tak byla propuštěna na svobodu. Poté, za 3 měsíce, dne 2. června 2003, lesby dopravily čtyřletého chlapečka do nemocnice. Jeho matka tvrdila, že uklouzl ve vaně. Jeho tělíčko bylo pokryté modřinami a měl mozková zranění. Soud později vyslechl svědectví Lydie Nkomo a její dcery Aletta Lesiba, které pracovaly pro pár v jejich potravinářském obchůdku. Popsaly do detailu, jak Nysschenová nutila čtyřletého chlapečka, aby jí řekl „tatínku“. Když to neudělal, začala ho mlátit. Engeline de Nysschenová (dnes 33 letá) bila chlapečka tak dlouho, dokud neupadl do bezvědomí. Doslova ho utloukla. Chlapeček podlehl smrtelnému zranění. Zemřel v nemocnici na krvácení do mozku dne 12.června 2003.
Lékaři, z nichž většina má více než 15-ti letou lékařskou zkušenost, odmítli verzi lesbického páru, že chlapeček uklouzl ve vaně. Říkali, že smrtelná zranění Jandreho vyžadovala hrubou sílu dospělého člověka. Pitva prokázalala, že chlapeček Jandre Botha utrpěl strašná zranění, zahrnující roztříštěnou lebku, poškození mozku i zlomené nohy. Jandre měl také zlomenou pánev, která nebyla nikdy lékařsky ošetřena. Jeho pravá ruka a levá klíční kost byly také zlomeny, ale nikdy mu nebyla poskytnuta lékařská péče. Šlo o jasné důkazy dlouhodobého zneužívání dítěte a následné utajování zlomenin. Zpráva úředního ohledávače mrtvol sdělovala, že bezprostřední příčinou smrti byla rána do hlavy. Soudní dvůr přijal důkaz profesora Mohammeda Dada, experta na úrazy, který říkal, že zranění chlapce Jandreho jsou podobná zraněním při pádu z dvoupodlažní budovy, nikoliv uklouznutím ve vaně.
Zatčené lesby neustále lhaly, že chlapeček uklouzl ve vaně. Lhaly v nemocnici ošetřující lékařce MUDr. Elně Gibsonové, lhaly při vyšetřování policii, lhaly u soudu. Obě ženy se vymlouvaly, že jsou nevinné ve všech bodech obžaloby. Opakovaly starou lež, že dítě uklouzlo ve vaně.

LESBA NEUDĚLALA NIC, ABY OCHRÁNILA SVÉ DÍTĚ
Matka, která se časem proměnila v lesbu, zcela selhala v mateřské povinnosti chránit vlastní dítě před zneužíváním a násilím. Ani nedokázala oznámit zneužívání dítěte jeho vlastnímu otci, svému bývalému manželovi. Udělala cokoliv, aby se líbila své milence Engeline de Nysschenové. Stala se lesbou a ztratila tím mateřské instinkty. Toho si všimli i její rodiče. Proto finančně podporovali jejího bývalého manžela v soudním sporu o opatrovnictví dítěte v letech 2002-2003.
Otec chlapce se dozvěděl o umučení svého syna až v den jeho úmrtí, 12. června 2003. Vražedkyně De Nysschenová ho kontaktovala a řekla mu, že Jandre o den dříve spadl a teď umřel.
Chlapečkova vlastní matka Hanelie Bothová neudělala nic pro ochranu života svého dítěte. Vydávaje rozsudek, dne 22.3.2006, soudkyně Rita Willemsová říkala: “Hanelie nebyla bezmocnou. Ona předem očekávala Engelinin prudký výbuch. Mohla včas přivolat na pomoc synkovi jeho skutečného tatínka, ale neudělala to. Neudělala nic pro ochranu vlastního dítěte.” Soudkyně Willemsová oznámila, že ač vlastní matka Hanelie Bothová (dnes 31 letá) se přímo nezúčastnila zabíjení, přesto je spoluvinná vraždou, neboť se ani trochu nepokusila ochránit své dítě.

K větší informovanosti zaslal Mgr. Libor Halík PhD.

Informace z 23.3. 2006, 11.3. 2004, 18.11. 2005, 23.3. 2006 v angličtině si můžete vyhledat např. na:
http://www.int.iol.co.za/index.php?set_id=1&click_id=13&art_id=vn20060323003452472C424963
http://www.int.iol.co.za/index.php?set_id=1&click_id=13&art_id=vn20040311050947103C919626
http://www.int.iol.co.za/index.php?set_id=1&click_id=13&art_id=vn20051118081054247C992698
http://www.int.iol.co.za/index.php?set_id=1&click_id=15&art_id=vn20060323003352635C383347



Re: pan Hromada na ČT2 (Skóre: 1)
Vložil: Zeus v Pátek, 05. leden 2007 @ 09:28:34 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Vážení a milí přátelé!
Musím také reagovat na to co odvysílala ČT2 o homosexuálech včele s panem Hromadou. Jsem křesťan celý život, zastávam názor, který je zapsán ve Svatých Písmech, ten je k homosexualitě nekompromisní. Celou biblí se táhne názorová nit k mravním a morálním zásadám. Bůh nenáviděl takový sexuální vztah od pádu člověka v Edenu a ani v apoštolských dobách svůj názor v tomto směru nezměnil. Výzvy k čistému spůsobu života jsou popsány v dopisech ap. Pavla a Petra i na jiných místech se k tomu vyjadřují jiní pisatelé písem. Pokud my, jako křesťané k tomu zaujmeme tolerantní postoj, tak překrucujeme Boží slovo a tak souhlasíme s postojem vzpurného anděla, který svedl Adama a Evu. Pokud chceme po Bohu záchranu naší duše, musí být náš život čistý ve všech směrech, naše víra musí být doprovázena skutky víry. Na základě lásky lze chápat a odpouštět zlé, které je spácháno z nevědomosti, lze použít i Boží milost na spousta špatného konání, ale Bůh v tom směru očekává, že provedeme změnu a opustíme cestu zla, že nebudeme žít spůsobem, který je proti Božím zákonům a zásadám. Homosexuální jednání je právě tím aktem, který snad toleruje společnost světa kolem nás, ale Bůh nikoliv, taktéž křesťan musí mít podobný postoj, jinak není křesťanem a stává se tak odpadlíkem, jako duch zloby, padlý anděl, satan, dábel. Jeho cílem je znemožnit lidstvo a aby opustilo cestu spásy a tak bylo strženo do nicotnosti, tak jak to je popsáno v Písmech. Již v uvedených příspěvcích bylo vzpomenuto na dobu Sodomy a Gomory, ať je tato dějinná událost pro nás všechny mementem, že Bůh tak v budoucnosti potrestá každé zlo, které jsme spáchali, pokud se neobrátíme pod Boží milost a tak se změníme, budem tak na cestě následování šlépějí Krista. Tak to je můj názor na televizní vystoupení pana Hromady.



Stránka vygenerována za: 0.41 sekundy