Grano Salis NetworkGrano SalisGranoChatMusicalise-KnihyModlitbyD K DKřesťANtiqC H M IMOSTYNotabeneECHO 
Vítejte na Grano Salis
Hledej
 
Je a svátek má Vojtěch.   Vytvoření registrace
  Článků < 7 dní: 2, článků celkem: 16652, komentáře < 7 dní: 216, komentářů celkem: 429663, adminů: 60, uživatelů: 5252  
Vyzkoušejte
Jednoduché menu

Úvodní stránka

Archiv článků

Protestantské církve

Veřejné modlitby

Zpovědnice

e-Knihovna

e-Knihy pro mobily

Kam na internetu

Soubory ke stažení

Recenze

Diskusní fórum

Tvůj blog

Blogy uživatelů

Ceny Zlatá Perla

Ceny Zlatá Slza

Doporučit známým

Poslat článek


Tip na Vánoční dárek:

Recenze
Obsah
OBJEDNAT


GRANO MUSICALIS

Hudební portál
GRANO MUSICALIS
mp3 zdarma

Velký pátek

Vzkříšení


Pravidla


Kdo je online
Právě je 302 návštěvník(ů)
a 3 uživatel(ů) online:

cizinec
oko
rosmano

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde

Polemika


Přihlášení

Novinky portálu Notabene
·Selhání pøedstavitelù Jižních baptistù pøi ochranì obìtí sexuálního zneužívání
·Sbor Bratrské jednoty baptistù v Lovosicích vstoupil do likvidace
·Informace z jednání Výkonného výboru BJB dne 10. kvìtna 2022
·JAS 50 let: Adrian Snell, trièko a beatifikace Miloše Šolce
·Online pøenosy ze setkání všech JASákù k 50. výroèí pìveckého sboru JAS
·Prohlášení tajemníka Èeské evangelikální aliance k ruské agresi na Ukrajinì
·Jak se pøipravit na podzimní vlnu?
·Kam se podìly duchovní dary?
·Bratrská jednota baptistù se stala èlenem Èeské eavngelikální aliance
·Patriarcha Kirill v Západu vidí semeništì zla a sní o vizi velkého Ruska

více...

Počítadlo
Zaznamenali jsme
116528759
přístupů od 17. 10. 2001

Kontrasty: Nesouhlasím s Danielem Kvasničkou
Vloženo Středa, 30. červenec 2008 @ 21:23:03 CEST Vložil: Stepan

Z našich církví poslal BohemianAnonymus



Článek Daniela Kvasničky i můj stručný komentář k němu je možné nalézt zde:

http://notabene.granosalis.cz/modules.php?name=News&file=article&sid=1452&mode=&order=0&thold=0

http://notabene.granosalis.cz/modules.php?name=News&file=article&thold=-1&mode=flat&order=0&sid=1452#9647

BohemianAnonymus


Podobná témata

Z našich církví

"Nesouhlasím s Danielem Kvasničkou" | Přihlásit/Vytvořit účet | 10 komentáře | Search Discussion
Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor.

Není povoleno posílat komentáře anonymně, prosím registrijte se

Re: Nesouhlasím s Danielem Kvasničkou (Skóre: 1)
Vložil: BohemianAnonymus v Středa, 30. červenec 2008 @ 22:23:08 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Snad se nyní zobrazí link správně:
http://notabene.granosalis.cz/modules.php?name=News&file=article&sid=1452&mode=&order=0&thold=0

BA



Re: Nesouhlasím s Danielem Kvasničkou (Skóre: 1)
Vložil: Gregorios777 v Čtvrtek, 31. červenec 2008 @ 12:40:01 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)

Jana a Zuzana, prý Ježíše vydržovaly ze státních peněz.Takže to asi byly zlodějky, které braly ze státní kasy a dávaly to Ježíšovi. To jsou dobré nesmysly.

Jana a Zuzana Ježíše vydržovaly, ze svých prostředků věřících žen. Podpora Pána šla tedy z Církve a ne od státu!

Ale falešnou praxi přijímání státních prostřeků je třeba si zdůvodnit falešným učením (byť i s nesprávným použitím Písma). Svědomí je třeba uchlácholit.



Nedelejte z Hospodinova Syna parazita (Skóre: 1)
Vložil: Eleazar v Čtvrtek, 31. červenec 2008 @ 16:27:39 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Kristus nebyl zadnym prizivnikem, kteremu sou snahy nalepit obvineni, ze se nechal vydrzovat vod bohatejch panicek, co roupama nevedeli co s prachama. - Tak se to rozhodne chapat neda.

Jisteze zmineny panicky musely bejt ve vate, zvlast, kdyz si mohli dovolit odejit od normalniho denniho zivota a starat se o Krista - na vlastni naklady, ale text nerika, ze by byl On ziv z jejich prachu. Kristus sam byl tesarsky Mistr (svetem kolujou legendy, ze On postavil velkou cast nove zalozeneho mesta Tveria), takze rozhodne ne nejakej powel, ale spis upper lepsi stredni trida, Jeho bratranec Jakub mel propachtovanou celnici - takze taky zadnej chudacek. Byl-li Kristus mimo svoje mesto, tak byl vetsinou pozvan mistni honoraci, ktera mela vehlasneho kazatele za prijemne rozptyleni vsedniho zivota, takze vo tom taky zadna.

To, ze se kradlo a schmelilo se statnima financema bylo vzdycky, mnohdy s pzehnanim oficialni moci, jindy "pouze" s tichym souhlasem - viz urad publikanu, co dostali sverenou oblast prakticky v plen.

Muj nazor na majetek denominaci je zde znam - jeno pripominam, ze nejvic by se melo vratit rimsko-katolickym radum, protoze ty byly soucasnou verzi narovnani vzati nejvic na hul.

Je PSANO: Kdo je vyučován v slovu, nechť se s vyučujícím dělí o všechno potřebné k životu.

Proto si myslim, ze naklady na evangelizaci by meli nyst evangelizovani (tj. stavajici pohani) a ne uz zevangelizovani (tj. stavajici kristovci jako napr. ja). Nechci, aby me nekdo evangelizoval ponekolikaty, a taky nechci se na tyhle sluzbe nijak financne podilet, at to platej ty, ktery vo to maj zajem.
Budu-li potrebovat vyucit svoje kmotrence v Bibli, tak e toho ujmu sam, pripadne se svejma blizkejma ci na revanche, nepotrebuju zadny evangelisty-zoldnere a jestli je nekdo potrebuje, tak at si je zacvaka ze svyho

eleazar

P.S.:nijak nekritizuju pohostinnost a pomoc vudci prichozim bratrim zdaleka, sam sem zde v Kanade mel moznost ji zazit na vlasti kuzi



Re: Nesouhlasím s Danielem Kvasničkou (Skóre: 1)
Vložil: BohemianAnonymus v Sobota, 02. srpen 2008 @ 22:35:09 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Ještě k problému:

Selhání církví v dobách totality  i těsně po jejím pádu obsahují tyto práce:
 
F. L. Křesina – Církev, která je Jeho Tělo a místní sbor v Písmech Nové Smlouvy
http://www.granosalis.cz/modules.php?name=News&file=print&sid=5654
 
F. L. Křesina – Zpronevěra nauce o místním sboru
http://www.granosalis.cz/modules.php?name=News&file=print&sid=5655
adresy těchto příspěvků jsou pro snazší čtení uvedeny ve verzi „print.“
 
Jestliže nezdravý vývoj křesťanských církví v ČR pokračuje i po pádu totality, znamená to, že příčinou tohoto neblahého  vývoje nebyl komunismus, ale ochota církví s ním spolupracovat, resp. spolupracovat se světem. Tím se zřejmě dá např. vysvětlit to, že křesťanské církve nepožadují po viníkovi, tj. komunistech náhradu jimi způsobených škod. Je totiž velice dobře možné, že komunisté stále disponují informacemi, jejichž zveřejnění si křesťanské církve nepřejí, neboť by je u veřejnosti poškodily – tedy pravděpodobně existuje mezi nimi určitá dohoda. Jinak si totiž chování obou subjektů, KSČM na straně jedné a křesťanských církví na straně druhé, nedokážu vysvětlit. To, že odpovědnost za křivdy nechce nést viník, je normální.  Ale to, že křesťanské církve souhlasí s tím, aby toto břímě nesli většinou nevinní, je velice na pováženou. Ignorují tím totiž základní Spasitelův zákon:
 
Gal. 6:2 „Berte na sebe břemena jedni druhých, tak naplníte zákon Kristův.“

 
Křesťanské církve v ČR po prapory ŘKC a nyní církevních restitucí procházejí složitým procesem transformace v ekonomickou sílu, která od určité fáze tohoto vývoje bude zřejmě na státní moci nezávislá. V každém případě je jasné, že bez vlivu a působení kolosu ŘKC by otázka restitucí vůbec nastolena nebyla.
 
Věřím, že představitelé nekatolických církví si jistě najdou příležitost, jak za nabyté finanční prostředky projevit ŘKC svoji vděčnost.
 
BohemianAnonymus

 



Stránka vygenerována za: 0.19 sekundy