Grano Salis NetworkGrano SalisGranoChatMusicalise-KnihyModlitbyD K DKřesťANtiqC H M IMOSTYNotabeneECHO 
Vítejte na Grano Salis
Hledej
 
Je a svátek má Oto.   Vytvoření registrace
  Článků < 7 dní: 3, článků celkem: 16654, komentáře < 7 dní: 194, komentářů celkem: 429735, adminů: 60, uživatelů: 5252  
Vyzkoušejte
Jednoduché menu

Úvodní stránka

Archiv článků

Protestantské církve

Veřejné modlitby

Zpovědnice

e-Knihovna

e-Knihy pro mobily

Kam na internetu

Soubory ke stažení

Recenze

Diskusní fórum

Tvůj blog

Blogy uživatelů

Ceny Zlatá Perla

Ceny Zlatá Slza

Doporučit známým

Poslat článek


Tip na Vánoční dárek:

Recenze
Obsah
OBJEDNAT


GRANO MUSICALIS

Hudební portál
GRANO MUSICALIS
mp3 zdarma

Velký pátek

Vzkříšení


Pravidla


Kdo je online
Právě je 575 návštěvník(ů)
a 1 uživatel(ů) online:

rosmano

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde

Polemika


Přihlášení

Novinky portálu Notabene
·Selhání pøedstavitelù Jižních baptistù pøi ochranì obìtí sexuálního zneužívání
·Sbor Bratrské jednoty baptistù v Lovosicích vstoupil do likvidace
·Informace z jednání Výkonného výboru BJB dne 10. kvìtna 2022
·JAS 50 let: Adrian Snell, trièko a beatifikace Miloše Šolce
·Online pøenosy ze setkání všech JASákù k 50. výroèí pìveckého sboru JAS
·Prohlášení tajemníka Èeské evangelikální aliance k ruské agresi na Ukrajinì
·Jak se pøipravit na podzimní vlnu?
·Kam se podìly duchovní dary?
·Bratrská jednota baptistù se stala èlenem Èeské eavngelikální aliance
·Patriarcha Kirill v Západu vidí semeništì zla a sní o vizi velkého Ruska

více...

Počítadlo
Zaznamenali jsme
116628059
přístupů od 17. 10. 2001

Život víry: Matouš 24. kapitola
Vloženo Pondělí, 07. září 2015 @ 09:42:37 CEST Vložil: Tomas

Kázání poslal skalaa

Libor Kisza na téma Matouš 24 kp. Záznam pravidelné sobotní bohoslužby z českotěšínského sboru Církve adventistů sedmého dne, která proběhla v sobotu 29. srpna 2015.



"Matouš 24. kapitola" | Přihlásit/Vytvořit účet | 42 komentáře | Search Discussion
Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor.

Není povoleno posílat komentáře anonymně, prosím registrijte se

Re: Matouš 24. kapitola (Skóre: 1)
Vložil: rudinec v Úterý, 08. září 2015 @ 15:27:17 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Video som pozrel iba do polovice, pretože začal citovať EGW a tu podvodníčku ja nemám rád.

Ezech.13,1-9...                              Kdo jsou adventisté sedmého dne?                                                            24.2.1999
Hovořit o adventistech sed. dne, znamená hovořit o falešném hnutí (vzniklo v r. 1831-1844), hovořit o falešných prorocích - učitelích, o sektě, která se vždy a v každé době uměla přizpůsobit každé vrchnosti - státu. Základní znaky sekty dle Bible: falešní proroci - učitelé, vymyšlené bludné nauky a zvlášť enormní chtivost peněz. 2,Petr.2,1-3...
Fal. proroka poznáme, když někdo něco prorokuje,  má vidění do budoucna, odvolává se, že to má od Boha. Když se to nesplnívíme, že je to podvodník - služ. satanův, falešný prorok.5,Moj.18,...20-22. To je i případ Wiliama Millera, amerického venkovana - farmáře a jeho resortní kolegyně E.G.Whiteové, která navštěvovala (byvše metodistkou) Millerovy přednášky, stejně tak James White (příští její manžel), který byl millerovským kazatelem.
W. Miller, průkopník adventního hnutí(1831-1844), začal v r.1831 hlásat, že P. Ježíš přijde na tuto zemi (očisti ji) v r. 1843 a učiní konec. (Totéž hlásali i další fal. pror.) Výpočet pro r.1843 Miller získal z Bible, Danielovo proroctví 8.kap., kde 2300 večerů a jiter = 2300dní zaměnil na 2300 let a chytrou - ďábelskou kombinací s kap. 9. pror. Daniele vykouzlil r. 1843. Že se jednalo o podvodníka, fal. proroka, svědčí nesplněné proroctví o příchodu Páně na tuto zemi v r. 1843, toto se nenaplnilo ani 22.října 1844 po pečlivě provedené korekci.
W. Miller (později baptista) byl podvodník, falešný prorok. O tom informují i polští adventisté sed. dne v brožurce "Falešní proroci", kterou napsal G. Baron (vydala církev a.s.d., "Znamení doby" 1962, Varšava). To znamená, že nebylo a není pravdou, že Millera,který nevěřil Bibli, vyučoval Bůh a jeho andělé, jak o něm nesmyslně píše jeho kolegyně ze stejné branže E.G. Whiteová ve své bájné knížce plné halucinací (1.Tim.4,7), pod názvem "Zkušeností a vidění" (1924) str. 191-194. Věřit tomu může jen začátečník, který Sl. Boží a dějiny a.s.d. vůbec nezná. Učit tyto nesmysly může jen  výhradně kazatel, jenž si libuje ve lži nebo chce žít z práce jiných nebo kazatel s Laodicejským duchem, který je prázdný jako sud (Zjev.3,14-18). Stejný bůh a duch, který vyučoval Millera, působí v adventismu po dnešní den.
Po fiasku 22. října 1844 se stal zázrak. Hned příštího dne adventní sektu zachraňuje od krachu adventní "spasitel" Hiram Edson, jemuž Millerův bůh zjevuje skrze svého ducha světlo o svatyni. ("Adventní dílo" Loughborough, str.33) Co zřetelně a jasně spatřil(!?) viz "Úvahy pro modlitební týden" (1976, str.32-33).
Trochu to seřadím, co ten Millerův - adventní bůh a jeho duch toho 23. října 1844 (a také v dalších dnech a létech) adventistům zjevil - nakukal: P. Ježíš vchází do svat. svatých; vešel k Otci; vešel na svatbu. P. Ježíš jako velekněz začal ve svat. svatých službu. Začalo smíření; krev P.J. začala platit; P.J. začal očisťovat celou svatyni od hříchů. Začal vyšetřující soud, počínaje mrtvými konče žijícími. Začalo (plně) trojandělské poselství. P. Ježíš dostává království. V roce 1844 skončilo 2300 let, výpočet je správný, ale Pán prodlévá atd. Uvedené body (i jiné) závislé na r. 1844 (a.s.d. učí po dnešní den) jsou mírně řečeno hloupost, protože žádné Biblické proroctví - žádné dění na r.1844 není závislé.
Z Bible a dějin (také Apokryfy, Bib.Sl., Novotný) je známo, že vidění a čas, které trvalo 2300 večerů a jiter (=2300 dní) naplnil malý roh (Daniel 8,9-25...) král syrský Antiochus IV zvaný Epifanes = osvícený (175 - 164 př.Kr.), který pronásledoval, mučil, zabíjel ty z lidu Božího, kteří vzdorovali násilné helenizaci. Také zastavil oběť ustavičnou, znesvětil svatyni atd. Celé toto vidění podmíněné časem trvalo 2300 več. a jiter tj. 2300 dní, tj. 6 let, 4 měsíce a 20 dní. Po naplnění vidění a času (2300 več. a jiter) přišlo uvolnění pro lid Boží, svatyně byla očistěna a ustavičná oběť (zastavena Antiochem) obnovena. Tvrzení adventistů sed. dne, že vidění a čas(2300 v. a j.) naplnil Řím, jako malý roh, je takový nesmysl, jako tvrzení, že věří Bohu - Kristu - Bibli - že jsou lidem Božím.
První fáze adventismu (obelhávání lidí) skončila 22.10.1844 a druhého dne tj. 23.10.1844, začala druhá fáze obelhávání lidí pod vedením povedené dvojice Whiteových. J. White, výborný organizátor, vybudoval a zformoval církev a.s.d. a E.G.W. se záhy stala adventní prorokyní a po dnešní den moderní Huldou. ("Modlitební týden", 1970, str.45 a 46) Ve skutečnosti je to Noadie, fal. prorokyně Neh.6,14.; Jezabél, Zjev.2,20...
První vidění (byla v nebi) = halucinace o nebes. svatyni. Viděla v prvním oddělení - svatyni dva "kamrlíky", v jednom adventisty a v druhém svět. Pak vidí Otce s Ježíšem na trůně a satan je také přítomen. Pak vidí jak Otec vstal a jede za oponu, dveře do svat. svatých, usedl na (druhý) trůn. Pak jede P. Ježíš za oponu, zavřel za sebou dveře a vjel do svat. svatých oblečen v šat se zvonky.Opona nebo dveře byly otevřené (P. Ježíš asi špatně zavřel) pro paní Whiteovou a ona vstoupila. Jinde jenom nahlédla do svat. svatých. Satan však zůstal v prvním oddělení = svatyni. Zástup z jednoho "kamrlíku" = svět, se skláněl ještě před prázdným trůnem u něhož stojí satan. Ve svatyni svatých P.J. zvedá víko truhly ukazujíc Whiteové desatero na kamenných deskách. Čtvrté přikázání vidí obestřené světelnou září, jinde vidí zaříci kruh nebo třpytivý věnec. V chrámě také viděla kamenné stoly se jmény 144 000. (Židle asi budou také z kamene, bylo by vhodné, aby si každý adventista s.d. vzal nějaký polštář pod "*****lku", aby nenastydl.) Dále viděla strom života celý ze zlata (na ovoce budou a.s.d. potřebovat diamantové zuby). Viděla také 144 000 a.s.d. jimž Bůh oznamuje den i hodinu příchodu Ježíšova. V nebi také viděla malé děti s křidélky"frkající" z místa na místo. A ukončím ty nesmyslné řeči babskou básní o andělech navštěvujících zemi, kteří mají zlatý lístek (propustku - píchačku), kterým se legitimují andělům u brán města (vrátní ve vrátnicích) při vcházení a vycházení. Všechny ty whiteovsko-adventní nesmysly dovedu pochopit, ale nechápu jak mohla vidět Otce, Syna, satana, anděly a nikde nepotkala tu třetí osobu - bytost (údajně Ducha Sv.) z té katolické trojice. Tato bytost je uznávána i protestanty včetně adventisty sed. dne. Tento duch zavedl (dříve) katolíky a (později) všechny protestantské sekty, včetně sekty a.s.d. do náruče bezbožné vrchnosti (státu), nacistů - fašistů, komunistů, "demokratů" a bezpečně je vede na smrt. Přísl.14,12. Veškeré nesmysly v tomto odstavci, co vidění E.G.W. o nebeské svatyni, čtenář najde v její  fantastické knize, pod náz. "Zkušeností a vidění".
Vidění = halucinace H. Edsona  (stejně tak halucinace Whiteové) o nebes. svat. zpracoval Grosier a podrobné vysvětlení o svatyni vyšlo už počátkem r. 1846. (viz "Advent. dílo" str.33) No a největší nesmysly byly na světě od r. 1844.
A nyní něco pro zasmání. W. Miller prokazatelně falešný prorok (zemřel 1849) a jak oněm píše E.G.W., že se postavil proti světlu z nebe, že nepřijal posel. třetího anděla (sobotu), že byl pod mocí satana atd., přesto jeho kolegyně, taktéž falešný prorok (jak si ukážeme), nazývá W. Millera služebníkem Božím (!!) a co je největší "sranda" dává mu spasení. (viz "Zkušeností a vidění" ,1924, str.215...218-219) Jak vidno Whiteová je přece jenom nějakým bohem, (dává spasení) i když menším od svého pána, který trůní se svoji partou andělů pod mrákotou. Juda v.6. Stejně tak činí bohové jiných sekt, (existuje mnoho bohů a mnoho pánů 1.Kor. 8,5) slibující svým členům - modlářům, lhářům, cizoložníkům atd. spasení. Ani p. Veselý, ostravský kaz. a.s.d., není výjimkou i on dává svému zemřelému bratr. Husarovi (šéf autodílen) spasení.
Mezi sektářskými bohy, bůh a.s.d. je bohem bezkonkurenčním. Jednak je to bůh v babské sukni, v jedné osobě bohem, prorokem i učitelem a také, což je unikát, napsal adventní bibli = 63 knih s "velkou duchovní moci". (viz "Modlit. týden" 1970, str.46.) První její kniha = advent. bible  pod názvem "Zkušeností a vidění", psaná ang. r. 1851. Dle E.G.W. tato kniha má božskou pečeť věčné pravdy. (viz "Zkuš. a vid." 1924, str.3) a poslední knihu "Život a práce" napsala r.1914-1915. (dle T.J. Zigmunda) V "Advent. díle" (Loughbourough) str.109 čteme: " Svědectví (White) jsou z téhož ducha a téhož směru, jako Písmo sv. (!!) VY JSTE SE ÚPLNĚ ZBLÁZNILI!!! "SVĚTLO"  z knih E.G.W.  - ducha prorockého = advent. bible, je tak pronikavě ostré, že všichni a.s.d. oslepli (Skut. 9,3-9; Zjev.3,...17...) a pokud se neobrátí skončí smrti Přísl. 16,25!
Co se organizace týče, do roku 1853 nebyla žádná. Pak to začalo, jen to hlavní uvedu. V r. 1859 vymysleli desátky pro vydržování kazatelů a od r. 1861 začalo (trvá po dnešní den) strašení členů (Malach. 3,8-10) a plnění kapes podvodných sektářských pastýřů. V r. 1860 si dali název a.s.d. Vymysleli generální konferenci v  čele s předsedou, která je po dnešní den v advent. org. pokládána zanejvyšší moc! (Tzn. ne Bůh - Ježíš - Bible, ale další adv. bůh. 1.Kor. 8,5) V r. 1861 dali si závazek, že budou zachovávat přikázání Boží a víru Ježíšovou atd. V r. 1863 byla generální konference úplně organizována. (viz "Advent. dílo" str. 74-79) Výdělečný podnik advent. sekty byl dobudován, kazatelé mohli v plné míře "rýžovat zlato" na chudých členech. Chudoba Whiteových skončila a zvlášť v době, když se J. White stal tři krát "papežem" gener. konf. (viz "Modlit. týden" 1970, str.46) Co se týče desatera Božího, to je jenom plácání hubou. Advent. sed. dne to věrná kopie farizejů a zákoníků z prvního stol. a zvlášť co se týče svěcení soboty. Milování Boha, věrnost, poslušnost, oddanost, důvěra atd. advent. sed. dne je cizí. A co se bližního týká, toto milování ukázali už v 1. svět válce (1914-1918) střílením do bližních což pokrytecké vedení Německa, bratři Schuberthovi a Obländer mistrně a směšně obhájili v brožurce "Der Christ und der krieg" (1917) a také mazaný pan T.J. Zigmund ve dvou spisech "Kde je pravda".
Nyní pár exkluzivních proroctví z repertoáru ducha prorockého paní E.G.White = boha a.s.d. Už v r. 1842 E.G.W. pevně věřila, že Pán brzy přijde ("Zkuš. a vid." str.7). To "brzy" (první) už trvá 155 let. Po fiasku 22.10.1844 měla první halucinace v prosinci. Pak měla další a další. V r. 1850 viděla, že služba P.J. ve svat. svatých bude brzy ukončena. ("Zkuš. a vid." str.44) To (druhé) "brzy" už trvá (zatím) 147 let! (Škoda, že v nebi nemají kalkulačky, počítače, bylo by to dříve) Ve stejném roce (1850) věštila, že ti kdož přijali pravdu (a.s.d.?), že mají jenom několik měsíců k poznání advent. učení a Pán přijde. ("Early writings of Mrs. White" str.64-67) Těch pár měs. se už natáhlo (zatím) na 1764 měsíců! V r. 1856 E.G.W. káže v Battle Creek (Mich.) kde věštila, že z přítomných tohoto shromáždění, někteří zemřou, někteří se dožijí sedm posledních ran a někteří se dožijí proměny (za živa) při příchodu Páně. ("Testimonies for the church" sv.2, str.131-132) Od doby jejího věštění uběhlo již (zatím) 141 let, všichni už jsou dávno mrtví, včetně E.G.W. (zem.1915), zatím co rány a příchod Páně je stále v budoucnu. To je další pádný důkaz o jakého proroka se jedná. Že babizna z Endor (1. Sam.28,...7-19) byla lepší spiritistkou - věštkyní než E.G.W., není nejmenších pochyb, neboť její věštba se splnila! 1.Sam.31,1-6. Kdyby E.G.W. byla ženou, která věří Bohu - Sl.B., byla ženou s bázní Boží (Přísl.Šal.9,10) nikdy by ve shromáždění nekázala - neučila, neboť Bůh to ženám přísně zakázal. 1.Kor.14,34-38 Jedině baby, E.G.W. a její kolegyně z některých sekt tento příkaz nerespektují. Co se týká 144 000, že to budou živě proměnění a.s.d. včetně nebo navíc s E.G.W., je holý nesmysl. Slovo B. srozumitelně hovoří, že 144 000 znamenaných bude (výhradně) ze všech pokolení synů izraelských. Zjev.7,...3-8...
To je jenom část nesmyslných vidění a proroctví "ducha prorockého", za kterého se E.G.W. vydává. Dobře to řekla o sobě:"... to poselství je od Boha, nebo není. Svědectví jsou buď od Ducha Božího nebo od satana." (Test.Vol.5.p.671) Kdo má zdravý rozum snadno pochopí, že vidění E.G.W. není od Boha, že je to svědectví falešné! Někdo může namítnout, zdali E.G.W. se neodvolává na SLOVO BOŽÍ - JE PSÁNO??? Nezapomeň, že stejně tak postupoval ďábel, když sváděl P. Ježíše. Mat.4,1-6-11! A pamatuj (!), že do plného poháru s čistým - chutným vínem (= Slovo B.) stačí nakapat pár kapek prudkého jedu a je z toho nápoj smrti. A to je případ E.G.W. - a.s.d.! Stačí jenom malinko něco změnit - ubrat - přidat (5.Moj.12,...32; Zjev.22,18-19) a "chutný koktejl" smrti je hotový. Tak jako Šimon mámil lidi svými čáry, maje se býti nějakým velikým (Skut.Ap.8,9.10.11), stejně tak E.G.W. maje se za něco (= ducha prorockého) mámila lidi a mámí nadále svými babskými básněmi = svoji literaturou (1.Tim.4,7;Tit.1,14) a ad. sed.dne v tomto mámení lidí pokračují po dnešní den.
Stručně ještě bych se zmínil (o advent. spěchu) o trojanděl. posel. ze Zjev.14,6-12. Stručně: 1) Bojte se Boha; 2) Padl Babylón; 3) Kdo se pokloní šelmě (= papeži - řím.kat. sektě), kdo přijme znam. šelmy ( dle advent.) neděli. Do 22.10.1844 advent. 2. a 3. anděl. posel. nehlásali, neboť tomu nerozuměli! Přesto hlásali konec světa a ukončení všech prorockých období (což je k smíchu) rok 1843 až 1844. (viz. Advent. dílo, str.20) Druhý advent. anděl začal hovořit po 23.10.1844, po fata morgáně H. Edsona o nebes. svatyni. A třetí advent. anděl začal hovořit o šelmě a jejím znamení, po setkání E.G.W. s Batesem o sobotě r. 1846 (viz Advent. dílo str. 52), nebo po halucinacích E.G.W. o nebeské svat. o ověnčené sobotě r. 1846-1847 ? Ti kdož nepřijali v tomto čase advent. poselství 1. a 2. anděla a vylučovali ze sboru ty, kteří advent. báje přijali, už byli byli nazváni Babylónem, bez ohledu na třetí anděl. posel. o šelmě a jejím znamení. Tak povstal v té době (dle adventistů) dvojí lid. Na straně jedné Babylón, zastoupenýšelmou (= papežství) a všemi protestant. sektami, které přijaly znam. šelmy (dle advent.) neděli a na straně druhé adventisté (poz. a.s.d.) údajně Cír. ostatků, kteří šířili báchorky E.G.W. o nebes. svat. včetně ověnčené soboty, svěcenou a.s.d. židovsko - farizejským způsobem. Jenže přišlo 20. st. pro a.s.d. čas lásky a milování a velikých změn. Zamilovali si bezbožnou vrchnost fašistů, komunistů, demokratů a hlavně obrovské vzplanutí lásky a milování k bratrskému Babylónu, zas. mnohými protest. sektami, na čele se Šelmou = řím. kat. sektou. V bratr. lásce a milování se scházejí při ekumenických pobožnostech, modlíce se společně za jednotu Babylónu. Proto i advent. "papež" R.S. Folkenberk změnil Bibl. znění trojanděl. poselství, které opsal z jakési bájné knihy (We still believe str.51), aby se nedotkl svých milujících spolubratří, bratrského Babylónu.(ta změna, viz Modlit.týden 1998, slovensky str.7) 
To málo co jsem napsal, bohatě stačí k pochopení kdo jsou adventisté sed. dne. Je to sekta, jejž nauka stoji na zfalšovaném pror. (Dan.8-9 kap.) a zvlášť na halucinacích fal. pror. E.G.W. o nebes. svatyni. Tato sekta vznikla v USA, jako i Mormoni, „Svěd. Jehovovi“, Korešova sekta, scientologie a jin. USA je země velkých možností, ale také země největších náboženských blbostí. USA, největší producent a exportér náb. blbovin (sekt) do celého světa. Přemýšlej o tom!
Adventisto, proč dáváš peníze za pokrm, který nenasycuje?! Izaj.55,...2.... Proč živíš parazity?! Izaj.56,10.11.12.
Tím bych ukončil babsko - advent. báje i nesmyslný čas trojanděl. poselství.        Jen dobré přeje pisatel.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Napsal O. Gibiec, U farmy 347, 734 01 Karviná - Ráj



Re: Re: Matouš 24. kapitola (Skóre: 1)
Vložil: hirali (hirali@seznam.cz) v Úterý, 08. září 2015 @ 16:06:11 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
jak to mužeš říct není psáno že máme milovat i své nepřátele!!!
obědnej si níže u Skaly velký spor věku prospěje ti to a navíc je to zdarma a na to češí slyší!!!


]


Re: Re: Re: Matouš 24. kapitola (Skóre: 1)
Vložil: mikim v Úterý, 08. září 2015 @ 22:43:40 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
z těch *****ovin co tady dává Rudinec si nic nedělej, nic blbějšího, hloupějšího a stupidnějšího totiž ještě asi ani nikdo na adventisty nevymyslel, pro mně ty lži jsou tak stupidní, že mne to pokaždé dokonce pobaví, třeba, že budeme potřebovat diamantové zuby na zlatá jablka, strom co nese 12-tero ovoce v ráji nám bude jistě ku prospěchu jedno jak zbarvené ovoce na něm bude, zda zlaté, stříbrné, červené nebo zelené...

I dnes už tady na zemi dokážeme stvořit strom co nese dokonce 40 druhů ovoce za rok..., 



]


Re: Re: Re: Re: Matouš 24. kapitola (Skóre: 1)
Vložil: hirali (hirali@seznam.cz) v Úterý, 08. září 2015 @ 23:15:10 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Bible a geneticke modifikovane potraviny to je zajímave to jsem nevěděl
: http://myty.cz/view.php?nazevclanku=geneticke-modifikace-rostlin-a-bible&cisloclanku=2015080002


]


Re: Re: Re: Re: Re: Matouš 24. kapitola (Skóre: 1)
Vložil: mikim v Středa, 09. září 2015 @ 00:14:31 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
všechno už tady bylo to jen my jsme 100 roků za opicemi...


]


Re: Re: Re: Re: Matouš 24. kapitola (Skóre: 1)
Vložil: skalaa v Středa, 09. září 2015 @ 08:41:20 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Mikim  nerobíš dobre meno Kristovi ,  keď sa tak vyjadruješ . Sorry.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Matouš 24. kapitola (Skóre: 1)
Vložil: mikim v Čtvrtek, 10. září 2015 @ 16:15:32 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
na hrubý pytel je třeba dát hrubou záplatu, pokud to tady (R)udinec dal už asi po 25 je třeba reagovat přísně, zvlášť když někdo vyprodukuje tolik lží a posměchu...
občas jsem sprostý nejsem dokonalý ještě...


]


Re: Re: Matouš 24. kapitola (Skóre: 1)
Vložil: monsek v Pátek, 11. září 2015 @ 12:44:03 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Na to mám také něco zajímavého,a navíc to snad tady bude poprvé a poví to něco o adventistech, vřele doporučujihttps://www.youtube.com/watch?v=DqWG-K2tZUg&feature=player_embedded


]


Re: Matouš 24. kapitola (Skóre: 1)
Vložil: skalaa v Úterý, 08. září 2015 @ 10:56:48 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Kto chce mať požehnanie v múdrosti nech si objedná zdarma a bez záväzkov knihu  Veľký spor vekov.



Re: Re: Matouš 24. kapitola (Skóre: 1)
Vložil: noname (Honza610@centrum.cz) v Úterý, 08. září 2015 @ 21:53:11 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)

Kdyby se ona dáma držela Písma ( slov Krista ! ) nebude se pouštět do svých pochybných proroctví - leč prorokovat je pro mnohé církve a sekty lákavé, když to se proroctví  nenaplní, vždy se výmluva najde.

Myslím si, že v knize Velký spor věků mnoho požehnání moudrosti není  - leč pošetilého uvažování a spekulací spousta. O moudrosti jako daru, se lze dočíst v Písmu.

Nicméně, vážím si Adventistů sedmého dne za to, co dělají k veřejnému prospěchu, za lidi kterým pomáhají, bez ohledu na jejich vyznání a podobně . . .  Z mého pohledu je mnohem důležitější a prospěšnější,  něž různá proroctví a podobné věci.

H.


]


Re: Re: Re: Matouš 24. kapitola (Skóre: 1)
Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Středa, 09. září 2015 @ 07:05:17 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.cizinec.com/
Kdyby se ona dáma držela Písma ( slov Krista ! ) nebude se pouštět do svých pochybných proroctví - leč prorokovat je pro mnohé církve a sekty lákavé, když to se proroctví  nenaplní, vždy se výmluva najde.

  Když Honzo píšeš z vlastní zkušenosti o tom, co žijete, tak píšeš docela věrohodně a je vidět, že tématu rozumíš.


Myslím si, že v knize Velký spor věků mnoho požehnání moudrosti není  - leč pošetilého uvažování a spekulací spousta. 

  Četl jsi tu knihu? Co ti v ní připadalo pošetilého? Mohl bys uvést nějaké pošetilé věci z té knihy?


]


Re: Re: Re: Re: Matouš 24. kapitola (Skóre: 1)
Vložil: Kjubik (forrest.gump.junior@gmail.com) v Čtvrtek, 10. září 2015 @ 19:40:53 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Já za pošetilost považují ku příkladu považují místy protichůdná tvrzení. Například: ...Vešly s ním na svatbu; a dveře byly zavřeny. Nemusely se osobně účastnit svatby, ... Mezi těmito dvěma větami nic není. Netrhám je z kontextu.Nevím jak vy Cizinče, ale v mém vidění světa, pokud někam vejdu na nějakou akcí, událost, tak se ji i osobně zúčastním. Považujete vy osobně toto za pošetilé čí nikoliv? Neumím si sebe představit ani nikoho jiného aby někam vešel a pak neměl osobní účast na tom kde vešel. Pošetilé zde myslím jako synonymum k slovu nesmyslné. 


]


Re: Re: Re: Re: Re: Matouš 24. kapitola (Skóre: 1)
Vložil: Willy (stanislav.velicky@seznam.cz) v Čtvrtek, 10. září 2015 @ 20:57:45 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Kjubiku, prosím tě, co to tu předvádíš? 

Zatímco (pošetilé) odcházely, aby nakoupily olej, přišel ženich, a ty, které byly připravené, s ním vešly na svatební hostinu; a dveře byly zavřeny. Později přišly i ostatní panny a říkaly: ‚Pane, pane, otevři nám!‘.  Ale on odpověděl: ‚Amen, pravím vám, neznám vás.‘ Z toho jasně vyplývá, že na hostinu vešly jen připravené, tj. rozumné panny.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Matouš 24. kapitola (Skóre: 1)
Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Čtvrtek, 10. září 2015 @ 21:30:45 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.cizinec.com/
  Willy, to byla citace z té knihy

  Já jsem od EGW nikdy nic nečetl, ani jí neznám, tak se k ní nebudu vyjadřovat. Jen mne zaujalo, že lidi, jejich "církev" stojí na zjevení a proroctvích různých žen, lidi, kteří uvažují stejně jako lidi z CASD, píší, že tam "mnoho požehnání moudrosti není - leč pošetilého uvažování a spekulací spousta". 

  Tak mne zajímalo, jestli tu knihu alespoň četli, když už si dovolí něco takového psát.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Matouš 24. kapitola (Skóre: 1)
Vložil: Willy (stanislav.velicky@seznam.cz) v Čtvrtek, 10. září 2015 @ 22:26:23 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Aha, tak to jsem nevěděl. Díky, Toníku, za info.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Matouš 24. kapitola (Skóre: 1)
Vložil: Kjubik (forrest.gump.junior@gmail.com) v Čtvrtek, 10. září 2015 @ 22:25:30 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Willy necitují z Písma. Kdybych citoval z Písma tak bych uvedl i odkaz na verše. Citují z díla Ellen Gould Whitové. Zajisté výše pokud se podiváš tak se Cizinec právě ptá na její dílo a ne na Písmo.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Matouš 24. kapitola (Skóre: 1)
Vložil: Willy (stanislav.velicky@seznam.cz) v Čtvrtek, 10. září 2015 @ 22:28:33 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Jo, už jsem to četl a reagoval na Toníka. A tobě se omlouvám, protože jsem nevěděl, že je to citace EGW.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Matouš 24. kapitola (Skóre: 1)
Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Čtvrtek, 10. září 2015 @ 21:27:28 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.cizinec.com/
  Dobrý den, Kjubiku.

  Díky za odpověď. To je až na stránce 218. Tam jste se až dočetl, nebo jste danou zmíňku našel v jiné literatuře?

  Když jsem si danou sekci knihy přečetl, tak mi to osobně opravdu přijde pošetilé, docela stejně jako jiné podobné kličky lidí z náboženství, které si čtu zde na GS.
  
  Hezký den

  Cizinec.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Matouš 24. kapitola (Skóre: 1)
Vložil: Kjubik (forrest.gump.junior@gmail.com) v Čtvrtek, 10. září 2015 @ 22:34:23 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Ani jedno, ani druhé. Jestli je to na straně 218 netuším. Knihu Velký spor věků jsem nikdy nedržel v ruce. Mám pouze Velké drama věků do které jsem pouze nahlídl a domnívám se, že se jedná o dřívější název českého překladu knihy co pak dostala název nový, Velký spor věků.  


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Matouš 24. kapitola (Skóre: 1)
Vložil: Kjubik (forrest.gump.junior@gmail.com) v Neděle, 13. září 2015 @ 11:50:21 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Vidíš a já zase vidím podobnost v způsobu vyjadřovaní v tom úryvku a s tvými vyjádřeními. :). Ale to asi nesmím vidět, protože to pokládáš za lež o sobě, když tě někdo vidí jinak než ty. A také vidím dost podobnost mezi tímto úryvkem a  Extrabiblické proroctvá o posledných časoch na youtube od uživatele/skupiny uživatelů Vytrhnutie. Kde jednou je hlásán konec světa na 23.9.2015 a pak třeba na rok 2017 a tak různě. Smím se tedy zeptat v čem je tedy toto proroctví extrabiblické: https://www.youtube.com/watch?t=16&v=CrLpJJG6cao? Odkazy na Písmo tam vidím jen aby ukázat čí vysvětlit co to je pro židy jubilejní rok. Víc asi nic. 


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Matouš 24. kapitola (Skóre: 1)
Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Neděle, 13. září 2015 @ 12:26:31 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.cizinec.com/
Ale to asi nesmím vidět, protože to pokládáš za lež o sobě, když tě někdo vidí jinak než ty. 

  No, Kjubiku: Jak jsem psal, jsem už zvyklý na váš styl "diskuze" ve stylu vymýšlení lží o druhých. Je to váš společný znak že místo k tématu článku či diskuze vymýšlíte hlouposti o těch, se kterými si píšete. Jeden podobný duch, který vás vede, alespoň jde snadno rozeznat, z jakého je to zdroje. A každým dalším takovým příspěvkem jen potvrzujete vaši příslušnost.


Smím se tedy zeptat v čem je tedy toto proroctví extrabiblické: https://www.youtube.com/watch?t=16&v=CrLpJJG6cao?

  To nevím, Kjubiku. Zajedno neznám to proroctví, za druhé nevím, čo také si prestavujete po pojmom "extrabiblické", za třetí nejsme ani adventisté, ani služebníci Královny, ani nějací charizmatici, abychom řešili nějaká podivná proroctví.

  Kdyby vás zajímalo něco o nás, o tom, co žijeme nebo čemu věříme, tak se zeptejte. Nejsem zvyklý psát o druhých, které neznám, tak jako vy, a nehodlám si to zvykat. Pokud vás ale bude zajímat něco o mne, o tom, co jsem zažil a co žiji, rád vám odpovím.

  Hezký den
  Cizinec.



]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Matouš 24. kapitola (Skóre: 1)
Vložil: Kjubik (forrest.gump.junior@gmail.com) v Neděle, 13. září 2015 @ 13:25:22 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Cizinče aji já jsem zvyklý na to, že když vás vnímám jinak než vy sám sebe, že to nazvete jako vymyšlení lži o sobě. Je vidět, že dobře odhadl jsem vaší reakci. Nepřekvapuje mně tedy, že takto reagujete. Nemám vám to za zlé.

Cizinče ani já neznám to proroctví, ale domnívám se. že jde o proroctví co je prezentováno v tom videu čí prezentací.
- Takže vaše první námitka mi přijde svým způsobem mimo. Stejným způsobem jako bych někomu pustil písničku a zeptal co si o ni myslí. A on by mi odpověděl neslyšel jsem tu písničku.
- Za druhé nevím, čo také si prestavujete po pojmom "extrabiblické". Ta vaše druhá námitka mi také přijde také divná, nepotřebuje přece k vyslovení vašeho názoru co si představují pod pojmem extrabiblické. A pokud ano tak zde máte odpověď pod pojmem extrabiblické si v současné době nepředstavují nic. Ani s tím videem ani s jinými z tohoto kanálu. Ale je to můj pohled a vy zajisté máte právo mít jiný. A ten mně zajímal.
- Za koho mluvíš tím my? A dále to video jsem nenašel ani na katolických stránkách ani na charismatických ba ani na adventistických. Bylo to na stránkách jednoho biblického křesťana čí chcete-li Kristovce.

Děkují za vaší nabídku. Právě jsem ji využil a bohužel odpověď jsem neobdržel. Dozvěděl jsem, jen proč jsem nemohl dostat odpověď na svojí otázku. Ale i žel i na toto vaše jednání jsem již zvyklý. Děkují tedy za váš komentář nikoliv však na odpověď, protože ta nezazněla.   


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Matouš 24. kapitola (Skóre: 1)
Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Neděle, 13. září 2015 @ 13:51:12 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.cizinec.com/
Za koho mluvíš tím my?

  Dobrý den, Kjubiku.

  To my "My" záleží na období. 

  "My" jsou třeba lidé, kteří žili v římskokatolické církvi, chodili ke zpovědi, svátostem, účastnili se aktivně na různých akcích a pracích ŘKC, sdíleli jako mladí společenství se sobě blízkými na různých rovinách, či lidé, kteří sloužili Královně nebes, Neposkvrněnému početí či jiné podobné temnotě, prázdnotě a bezbožnosti. To jsme byli "my" až k mé ranné dospělosti, později už jsem mezi ty "my" napatřil.

 "My" jsou také lidé, ke kterým se dostalo evangelium a po nějaké době ho přijali, přijali Pána Ježíše. "My" jsou lidé, kteří věří písmu, tomu, co je v něm napsané a žijí podle písma, považují Boží slovo za normu života, normu, nadřazenou životu a na různé výklady a větry lidských učení si dávají pozor. "My" jsou také lidé, kteří mají rádi církev, žijí v církvi, zajímají se o život druhých a pomáhají jim.

  "My" jsou lidé, kteří si váží věcí, které dostali zadarmo a nic je nestály, "my" jsou lidé, kteří nemají svobodu odejít od Boha, protože je váže láska Pána Ježíše, "My" jsou lidé, co nemají "svobodu" hřešit, "My" jsou lidé, kteří nedrží ve své ruce pevně opratě svého života ani nedrží ve své ruce svoje vlastní srdce, protože svůj život dali Bohu. A takových "my" charakteristik bych mohl napsat více, i přesnějších.



Za druhé nevím, čo také si prestavujete po pojmom "extrabiblické". Ta vaše druhá námitka mi také přijde také divná, nepotřebuje přece k vyslovení vašeho názoru co si představují pod pojmem extrabiblické. A pokud ano tak zde máte odpověď pod pojmem extrabiblické si v současné době nepředstavují nic. Ani s tím videem ani s jinými z tohoto kanálu. Ale je to můj pohled a vy zajisté máte právo mít jiný. A ten mně zajímal. 

  Možná tomu nebudete rozumět, ale pokud prvně v životě čtu slovo "extrabiblické", nikdy před tím jsem to slovo neviděl a nevím, co to slovo znamená, a ani na internetu jsem nenašel jeho význam, těžko mohu odpovědět, co je na čemkoliv "extrabiblické" - je jedno, na jaké téma byste se ptal.

  Svůj názor na podobná proroctví a náš (a tedy i můj) vztah k nim jsem vám napsal, pokud byste si přečetl mojí odpověď a nedomýšlel co není, mohl byste ho i znát. 

  Tedy znovu: Jsou různá proroctví a ta proroctví mne příliš nezajímají. Žiji s Bohem, který mluví konkrétně ke každému svému svému dítěti, i ke mně. Když mi (nám) potřebuje něco říci, udělá to a nepotřebuje k tomu média.

  Hezký den
  Cizinec.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Matouš 24. kapitola (Skóre: 1)
Vložil: Kjubik (forrest.gump.junior@gmail.com) v Neděle, 13. září 2015 @ 21:58:12 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
otázka asi bylo špatně položená, že mi píšete takové plky. Samozřejmě, že když se ptám na současnost, tak bych rád odpověď za současnost a stručnou a jasnou. Žel máte však na zasypat mně takovými plky, prosím po slušte si. Aspoň ukazujete, jak dodržujete to, co jste o sobě prohlásil. Nemám Vám to za zlé a už vím, že když se zeptám na Váš názor těžko ho obdržím. Čím to myslíte nějakým zájmenem, těžko dostanu jasnou a stručnou odpověď.

Ani já, nikdy jsem předtím neslyšel slovo extrabiblické. I přesto mám od Boha danou schopnost jako člověk vyjít přes svá schemata. I když bych to slovíčko osobně nepoužíval, jsem ochoten vysvětlit své vnímání tohoto slova. A tuto schopnost nemám jen já, ale v daleko větší míře i Cizinec ale i kdokoliv jiný z lidí. Podobně jako člověk, který nikdy se slovem nonverbální komunikace, časem zjistí čí si alespoň představí co to znamená. Nebo jako malé miminko, který také nevyhledá na internetu slova táta čí máma časem si osvojí jejich vyznám. Nebo podobně i v počítačové terminologii, ale to zajisté by jste byl schopen podat tisíce příkladu z praxe: PHP, SQL, mySQL, C++... a jiné. Jsem tedy přesvědčen, že zapnutím daru od Boha, lidského rozumu, by jste určitě dokázal vysvětlit jak to vnímáte bez pomocí encyklopedie, internetu, googlu čí čehokoliv

Svůj názor na podobná proroctví a náš (a tedy i můj) vztah k nim jsem vám napsal, pokud byste si přečetl mojí odpověď a nedomýšlel co není, mohl byste ho i znát.
Vidíte a já zase vaší předcházející odpovědí vidím, že přisuzujete, že já jako katolík mám dáne video od jiných katolíků, charismátíků čí adventistů.

Kdybyste jste mi položil stejnou otázku položil, spokojil by jste s mojí odpovědí, kdybych odpověděl stejně jako vy? Čí by jste to vnímal jako mojí neúplnou odpověď?


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Matouš 24. kapitola (Skóre: 1)
Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Úterý, 15. září 2015 @ 06:49:08 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.cizinec.com/
Vidíte a já zase vaší předcházející odpovědí vidím, že přisuzujete, že já jako katolík mám dáne video od jiných katolíků, charismátíků čí adventistů. 

  To jsem si všimnul i v minulosti, že máte velmi bujnou domýšlivost, Kjubiku. Zřejmě je to ten váš společný dar.


Kdybyste jste mi položil stejnou otázku položil, spokojil by jste s mojí odpovědí, kdybych odpověděl stejně jako vy? Čí by jste to vnímal jako mojí neúplnou odpověď? 

  No, vám bych za daného stavu komunikace otázku k nějakému tématu už nepokládal.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Matouš 24. kapitola (Skóre: 1)
Vložil: Kjubik (forrest.gump.junior@gmail.com) v Neděle, 13. září 2015 @ 22:05:51 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Jinak my (nemyslím tím katolíky) si extrabiblické považujem něco co je extra a je to biblické. :). Žel nenašli jsme to nikde na internetu, ani ve slovnících, ani v katechismu ani katolickém ani jiným. Prostě jsme na to přišli vlastními hlavou. :) Je to náš pohled ale Cizincův pohled jsme chtěli zjisti, když nám dál Cizinec k tomu možnost, ale žel opět jsme s tím moc nepochodil.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Matouš 24. kapitola (Skóre: 1)
Vložil: rosmano v Pondělí, 14. září 2015 @ 17:35:09 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)

To víš Kjubiku, čas na odpověď ještě nenastál - jak píšeš někde jinde. A jak praví Kazatel všechno má svůj čas pod nebeskou klenbou.



]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Matouš 24. kapitola (Skóre: 1)
Vložil: Kjubik (forrest.gump.junior@gmail.com) v Úterý, 15. září 2015 @ 00:07:00 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Děkují mluvčí Rosmane, bez vás bych to nepochopil. :) Škoda, že ten za koho mluvíte se také vyjádřil. Neměl by jste něco lepšího než jen mně suše parafrázovat? Určitě máte. :)


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Matouš 24. kapitola (Skóre: 1)
Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Pondělí, 14. září 2015 @ 17:57:38 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.cizinec.com/
Jinak my (nemyslím tím katolíky) si extrabiblické považujem něco co je extra a je to biblické. 

  A koho tím tedy myslíte, Kjubiku, když píšete "my"?


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Matouš 24. kapitola (Skóre: 1)
Vložil: Kjubik (forrest.gump.junior@gmail.com) v Úterý, 15. září 2015 @ 00:29:40 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Cizinče je to různé.  :)
- My občas jsou jen holky. My jsou ty holky společně s kluky. A občas jsou to jen kluci.
- My jsou ti co čtou stránky GS. My jsou i ti co zde přispívají textem.
- My jsou i ti co čtou Boží slovo a hovoří s Bohem. My jsou i ti co jsou ochotní se sejít třeba ke společné modlitbě.
- My bydlíme v České Republice. My mají i rovněž podle světského práva české občanství. A ku příkladu nejen my nemáme národnost českou.
- My ochotně se sejdeme a něco společně uděláme nejen pro sebe ale i pro druhé.
- My rovněž poznáváme odkud vítr věje a plujeme proti němu a to na vodě i jinde.
A tak dále.

My je prostě a jednoduše většinou rozdílná množina osob. Podobně jako ve vašem příspěvku.

Jinak slovíčko my většinou zde nepoužívám. Většinou ho používám, až v době kdy mne pán Cizinec přiřadí do skupiny "vy". Většinou zde vystupují jen za sebe ne za mluvčího nějaké skupiny.

Tady máte odpověď na vaší otázku. Děkují za inspirací ze svým příspěvkem, kde jste mi ukázal jak lze také odpovědět na otázku, na kterou tazatel chtěl stručnou a jasnou odpověď.



]


Re: Re: Re: Re: Re: Matouš 24. kapitola (Skóre: 1)
Vložil: mikim v Pátek, 11. září 2015 @ 14:31:47 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
A co kdybysis to raději přečetl tak jak to EGW napsala celé a jak to myslela, než budeš věřit něčím vytrhnutým nesmyslům...

http://www.ellenwhiteova.cz/velky-spor-veku/24-ve-svatyni-svatych/

24. Ve svatyni svatých
GC 423 Otázka svatyně se stala klíčem k vysvětlení zklamání z roku 1844. Otevřela celou soustavu vzájemně spojených pravd, které ukazují, že velké adventní hnutí řídila Boží ruka, a odhalují, jaký má v současné době Boží lid úkol a postavení. Podobně jako se učedníci Pána Ježíše po strašné noci zármutku a zklamání „zaradovali, vidouce Pána,“ (J 20,20) tak se nyní zaradovali věřící, kteří očekávali druhý příchod Ježíše Krista. Čekali, že přijde ve své slávě, aby odměnil své služebníky. Když se ve svých nadějích zklamali, ztratili Pána Ježíše z očí a jako Marie u hrobu volali: „Vzali Pána ..., a nevíme, kde jsou jej položili.“ (J 20,2) Nyní jej viděli ve svatyni svatých jako svého milosrdného Velekněze, který brzy přijde jako jejich král a vysvoboditel. Světlo nebeské svatyně jim osvětlilo minulost, přítomnost i budoucnost. Pochopili, že je vedla Boží neomylná prozřetelnost. I když jako první učedníci nepochopili obsah poselství, které hlásali, nemění to nic na skutečnosti, že toto poselství bylo v každém ohledu správné. Hlásáním poselství plnili Boží záměr a jejich práce nebyla před Pánem marná. Znovuzrozeni „v naději živé“, radovali se „radostí nevýmluvnou a oslavenou“ (1 Pt 1,3.8).GC 424 Jak proroctví knihy Daniel: „Až do dvou tisíc a tří set večerů a jiter, a přijdou k obnovení svému svaté služby“, tak i poselství prvního anděla: „Bojte se Boha, a vzdejte jemu chválu, neboť přišla hodina soudu jeho,“ (Zj 14,7) odkazují na službu Ježíše Krista ve svatyni svatých, na vyšetřující soud, nikoli na příchod Pána Ježíše, kdy přijde, aby vysvobodil svůj lid a odstranil bezbožné. Omyl nebyl ve výpočtu prorockých lhůt, ale ve stanovení události, ke které mělo po uplynutí 2300 prorockých dnů dojít. Tento omyl způsobil, že věřící prožili zklamání, ačkoli se splnilo všechno, co proroctví předpovědělo a co mohli podle Písma očekávat. Právě v té době, kdy oplakávali konec svých nadějí, došlo k události, kterou poselství předpovídalo a k níž muselo dojít, dříve než bude Pán moci přijít, aby odměnil své služebníky.
Ježíš Kristus přišel nikoli na zem, jak očekávali, ale - jak ukazoval předobraz - do svatyně svatých Božího chrámu v nebi. Prorok Daniel popisuje, jak Kristus v určenou dobu přichází k „Věkovitému“: „Viděl jsem u vidění nočním, a aj, s oblaky nebeskými podobný Synu člověka přicházel;“ - ne na zem, ale - „potom až k Starému dnů přišel, a před něj postaven byl“ (Da 7,13).Tento příchod předpovídá také prorok Malachiáš: „V tom hned přijde do chrámu svého Panovník, kteréhož vy hledáte, a anděl smlouvy, v němž vy líbost máte. Aj, přijdeť, praví Hospodin zástupů.“ (Mal 3,1) Pán přišel do svého chrámu náhle, jeho lid to nečekal. Tam ho nehledali. Čekali, že přijde na tuto zemi „v plameni ohně, kterýž pomstu uvede na ty, jenž neznají Boha a neposlouchají evangelium Pána našeho Jezukrista“ (2 Te 1,8).Lidé ještě nebyli připraveni setkat se se svým Pánem. Bylo třeba, aby se na to připravili. Museli poznat učení, které jejich pozornost nasměruje k Božímu chrámu v nebi. GC 425 Až budou vírou sledovat svého velekněze, jak tam slouží, poznají nové povinnosti. Církev musí dostat další varovné poselství a další naučení.Prorok napsal: „Ale kdo bude moci snésti den příchodu jeho? A kdo ostojí, když se on ukáže? Nebo on jest jako oheň rozpouštějící a jako mýdlo běličů. I sedna, přeháněti bude a přečišťovati stříbro, a přečistí syny Léví, a vyčistí je jako zlato a jako stříbro. I budou Hospodinovi, obětujíce oběti v spravedlnosti.“ (Mal 3,2.3) Až se Kristus přestane přimlouvat za lidstvo v nebeské svatyni, budou muset lidé žijící na zemi stát před tváří svatého Boha bez prostředníka. Jejich šat musí být bez poskvrny, jejich povaha musí být očištěna od hříchu krví Pána Ježíše. Prostřednictvím Boží milosti a vlastním vytrvalým úsilím musejí zvítězit v boji se zlem. Zatímco v nebi probíhá vyšetřovací soud, zatímco vyznané hříchy věřících jsou odstraňovány ze svatyně, musí Boží lid na zemi vykonat zvláštní dílo očištění, odstranění hříchu. Tento proces je jasně popsán ve 14. kapitole knihy Zjevení.Až bude toto dílo dokončeno, budou Kristovi následovníci připraveni na příchod svého Pána. „I zachutná sobě Hospodin obět Judovu a Jeruzalémských, jako za dnů prvních, a jako za let starodávních.“ (Mal 3,4) Pak bude církev, kterou Pán vezme k sobě při svém příchodu, „...slavnou církev, nemající poskvrny, ani vrásky, neb cokoli takového“ (Ef 5,27). Bude „krásná jako měsíc, čistá jako slunce, hrozná jako vojsko s praporci“ (Pís 6,10).Vedle příchodu Mesiáše do jeho chrámu předpovídá Malachiáš také druhý příchod Pána, kdy přijde, aby vykonal soud: GC 426 „K vám pak přikročím s pomstou, a budu rychlým svědkem proti kouzedlníkům, a proti cizoložníkům, a proti křivopřísežníkům, i proti těm, kteříž s útiskem zadržují mzdu nájemníka, vdově a sirotku, a příchozímu křivdu činíce, nebojí se mne, praví Hospodin zástupů.“ (Mal 3,5) Juda popisuje stejnou událost, když říká: „Pán s svatými tisíci svými béře se, aby učinil soud všechněm a trestal všecky, kteříž by koli mezi nimi byli bezbožní, ze všech skutků bezbožnosti jejich.“ (Ju 1,14.15) Tento příchod a vstup Pána do chrámu jsou dvě různé a oddělené události.Vstup Ježíše Krista jako našeho velekněze do svatyně svatých, aby ji očistil, jak je vylíčen v knize Daniel 8,14, příchod Syna člověka k Věkovitému, jak jej popisuje Daniel 7,13, a příchod Pána do jeho chrámu, předpovězený Malachiášem, představují stejnou událost. Tato událost je také znázorněna příchodem ženicha na svatbu, jak o tom Pán Ježíš vyprávěl v podobenství o deseti družičkách podle Matouše 25. kapitoly.V létě a na podzim roku 1844 znělo volání: „Ženich jde!“ Tehdy se utvořily dvě skupiny lidí znázorněné rozumnými a pošetilými družičkami. Jedni radostně čekali na příchod Pána Ježíše a odpovědně se připravovali na setkání s ním, druzí jednali ze strachu a chvilkového popudu, spokojili se s teoretickým poznáním pravdy, nepřijali však Boží milost. V podobenství se vypráví, že když ženich přišel, ty, „které byly připraveny, vešly s ním na svatbu“. Příchod ženicha, o kterém se tu mluví, předchází svatbu. Svatba znázorňuje, jak se Kristus ujímá svého království. GC 427 Svaté město - nový Jeruzalém, který je hlavním městem a představitelem království - je nazýváno „nevěstou, chotí Beránkovou“. Anděl Janovi řekl: „Pojď, ukážiť nevěstu, manželku Beránkovu.“ Apoštol Jan pak popisuje: „I vnesl mne v duchu na horu velikou a vysokou, a ukázal mi město veliké, ten svatý Jeruzalém, sstupující s nebe od Boha.“ (Zj 21,9.10) Svaté město jednoznačně představuje Beránkovu nevěstu a družičky, které šly ženichovi naproti, znázorňují církev. V knize Zjevení se o Božím lidu říká, že jsou hosty na Beránkově svatbě (Zj 19,9). Jsou-li hosty, nemohou být současně nevěstou. Prorok Daniel popisuje, že mu „Věkovitý“ dal „vladařskou moc, slávu a království“. (Da 7,14) Dostane nový Jeruzalém - hlavní město svého království - , „připravený jako nevěstu okrášlenou muži svému“ (Zj 21,2). Až přijme království, přijde Kristus ve slávě jako Král králů a Pán pánů, aby vykoupil svůj lid, který usedne „s Abrahamem, Izákem a Jákobem“ v jeho království k jeho stolu (Mt 8,11; L 22,30), aby se účastnil Beránkovy svatební večeře.Volání „Ženich přichází,“ které zaznělo v létě roku 1844, vedlo tisíce lidí k tomu, že očekávali okamžitý příchod Páně. V určenou dobu Ženich přišel - ne však na zem, jak očekávali - , ale k „Věkovitému“ - v nebi, na svatbu - , aby přijal své království. Ty, „které hotovy byly, vešly s ním na svadbu, i zavříny jsou dveře“. (Mt 25,10) Nemusely se osobně účastnit svatby, protože se konala v nebi, kdežto oni žili na zemi. Následovníci Ježíše Krista mají očekávat „Pána svého, až by se vrátil z svadby“. (L 12,36) Musí však rozumět tomu, co se děje, a ve víře ho následovat, když vchází před Boží trůn. V tomto smyslu se o nich může říci, že se svatby účastní.V podobenství se svatby zúčastnily ty družičky, které měly kromě lamp také olej v nádobkách. Ti, kdo znali pravdu z Písma a přijali také Božího Ducha a milost, kdo v noci své trpké zkoušky trpělivě čekali a zkoumali Bibli, aby poznali jasnější světlo - pochopili pravdu o svatyni v nebi i změnu Spasitelovy služby a vírou sledovali jeho dílo v nebeské svatyni. GC 428 Všichni, kdo na základě svědectví Písma přijali tuto pravdu a vírou sledovali Krista, jak předstupuje před Boha, aby vykonal poslední část prostřednického díla a přiblížil se k okamžiku, kdy přijme své království - všichni tito lidé se podle podobenství účastní svatby.Podobenství z 22. kapitoly Matoušova evangelia také používá obrazu svatby a zřetelně ukazuje, že vyšetřovací soud probíhá před svatební hostinou. Před svatbou vchází král, aby si prohlédl stolovníky, zda si všichni oblékli svatební roucho, neposkvrněné roucho povahy omyté a očištěné krví Beránka (Mt 22,11; Zj 7,14). Kdo si neoblékne takový šat, bude ze svatební hostiny vyloučen. Král však přijme všechny, které při vyšetřování najde oblečené ve svatebním šatu a uzná je za hodné, aby vstoupili do jeho království a usedli s ním na jeho trůnu. Toto zkoumání povahy, zjišťování, kdo je připraven pro Boží království, je vyšetřovací soud, závěrečný úkon v nebeské svatyni.Až vyšetřování skončí, až budou prověřeny případy všech lidí, kteří se kdy hlásili k Bohu, až bude rozhodnuto o každém z nich, tehdy - a ne dříve - doba milosti pro lidstvo skončí a dveře milosti se uzavřou. Jediná kratičká věta: „Které hotovy byly, vešly s ním na svadbu, i zavříny jsou dveře.“ (Mt 25,10) nás provází celým údobím závěrečné služby našeho Spasitele až do chvíle, kdy velké dílo záchrany člověka skončí.V pozemské svatyni, která, jak jsme viděli, je obrazem služby v nebeské svatyni, končila služba v prvním oddělení - ve svatyni - tehdy, když velekněz v Den smíření vstoupil do druhého oddělení - do svatyně svatých. Bůh přikázal: „Žádný pak člověk ať není v stánku úmluvy, když on vchází k očišťování do svatyně, dokudž by on zase nevyšel a očištění za sebe, za dům svůj i za všecko množství Izraelské nevykonal.“ (3 M 16,17) Stejně tak skončil Kristus první část své služby, když přešel do svatyně svatých, aby vykonal závěrečnou část díla smíření. GC 429 Když však skončila služba v prvním oddělení, začala služba v druhém oddělení. Když v obrazné službě opustil velekněz v Den smíření svatyni, vstoupil na místo, které znázorňovalo Boží přítomnost, aby před něj předložil krev oběti za hříchy všech Izraelců, kteří svých hříchů upřímně litovali. Tak také Pán Ježíš skončil jen první část svého díla, které koná jako náš zástupce, a zahájil druhou část stejné služby, při níž stále předkládá před Otce svou krev jako oběť za hříšníky.V roce 1844 tomu adventisté neporozuměli. Když uplynula doba očekávaného příchodu Spasitele, nepřestali věřit, že jeho příchod je blízko. Domnívali se, že nastala rozhodná chvíle a služba Pána Ježíše jako zástupce lidstva před Bohem skončila. Měli za to, že podle Bible doba milosti pro lidstvo skončí krátce před příchodem Pána na nebeských oblacích. Zdálo se jim, že to jasně vysvítá z textů Písma svatého, v nichž se hovoří o době, kdy lidé budou hledat, klepat a volat u dveří Boží milosti, nikdo jim však neotevře. Kladli si otázku, zda doba, kdy očekávali druhý příchod Ježíše Krista, není spíše začátkem tohoto období, které bezprostředně předchází jeho příchod. Protože hlásali poselství o přicházejícím soudu, domnívali se, že splnili svůj úkol vůči světu. Přestali cítit odpovědnost za záchranu hříšníků a zdálo se jim, že nafoukané a rouhavé posměšky bezbožných jsou dalším důkazem, že Boží Duch už na lidi, kteří odmítli Boží milost, nepůsobí. To všechno je utvrzovalo v přesvědčení, že doba milosti skončila neboli - jak to vyjadřovali - „dveře milosti se zavřely“.Studiem otázek svatyně získali jasnější poznání. Pochopili, že správně určili, že konec období 2300 prorockých dnů v roce 1844 označuje rozhodný okamžik. I když se opravdu zavřely dveře naděje a milosti, jimiž lidé po osmnáct staletí přicházeli k Bohu, otevřely se jiné dveře a Bůh lidem nabízí odpuštění hříchů díky službě Ježíše Krista ve svatyni svatých. GC 430 Jedna část služby Pána Ježíše skončila a začala druhá. Dveře do nebeské svatyně, kde Kristus slouží ve prospěch hříšníků, jsou stále otevřené.Teprve nyní pochopili slova Ježíše Krista z knihy Zjevení, určená církvi v jejich době: „Totoť praví ten svatý a pravý, jenž má klíč Davidův, kterýžto otvírá, a žádný nezavírá, a zavírá, žádný pak neotvírá: Vím skutky tvé. Aj, postavil jsem před tebou dveře otevřené, a žádnýť jich nemůže zavříti.“ (Zj 3,7.8)Všichni, kdo vírou následují Ježíše Krista ve velkém díle smíření, mají prospěch z jeho prostřednické služby. Pochopitelně lidé, kteří zavrhují světlo, jež objasňuje tuto Kristovu službu, nemají z něho žádný užitek. Podobně ani Židé, kteří odmítli světlo při prvním příchodu Ježíše Krista a neuvěřili v něho jako ve Spasitele světa, nemohli přijmout odpuštění, které nabízí. Když Pán Ježíš po svém nanebevstoupení vešel se svou krví do nebeské svatyně, aby své následovníky poctil požehnáním své prostřednické služby, zůstali Židé v naprosté nevědomosti a dále přinášeli nepotřebné oběti a dary. Obrazná služba skončila. Dveře, jimiž lidé dříve mohli přicházet k Bohu, už nebyly otevřené. Židé odmítli hledat Boha jediným způsobem, kterým k němu mohli přijít, totiž prostřednictvím služby v nebeské svatyni. Proto už dále neměli s Bohem spojení. Pro ně se dveře zavřely. Nepoznali v Kristu pravou oběť a jediného prostředníka před Bohem, a proto nedostali požehnání jeho prostřednické služby.Jednání nevěřících Židů je obrazem jednání lhostejných a nevěřících mezi křesťany, kteří záměrně nechtějí nic vědět o službě našeho milosrdného Velekněze. GC 431 Když v obrazné starozákonní službě vstoupil velekněz do svatyně svatých, měli se všichni Izraelci shromáždit kolem svatyně a nejslavnostnějším způsobem se v srdci kořit před Bohem, aby jim mohlo být odpuštěno a nemuseli být vyloučeni ze shromáždění. Oč důležitější je pochopit službu našeho Velekněze ve skutečném Dni smíření a vědět, co od nás požaduje.Lidé nemohou beztrestně odmítat varování, která jim Bůh milostivě posílá. Bůh varoval lidi v době Noeho a jejich záchrana závisela na tom, jaký postoj k poselství zaujmou. Protože výstrahu odmítli, Bůh odňal hříšnému lidstvu svého Ducha a lidé zahynuli ve vodách potopy. V době Abrahama se Milost přestala přimlouvat za hříšné obyvatele Sodomy, a všechny - kromě Lota, jeho ženy a dvou dcer - zničil oheň seslaný z nebe. Podobně také v době Pána Ježíše slyšeli tehdejší nevěřící Židé varování z úst Božího Syna: „Aj, zanecháváť se vám dům váš pustý.“ (Mt 23,38) Při pohledu do závěrečného období lidských dějin prohlásil věčný Bůh o lidech, kteří „lásku k pravdě nepřijali, aby spaseni byli“, že „pošle jim Bůh mocné dílo podvodů, aby věřili lži, a aby odsouzeni byli všickni, kteříž neuvěřili pravdě, ale oblíbili sobě nepravost“. (2 Te 2,10-12) Když odmítají učení jeho slova, Bůh jim odjímá svého Ducha a ponechává je na pospas bludům, které mají rádi.Kristus se však za lidstvo stále přimlouvá a dává světlo poznání všem, kdo po něm touží. I když to adventisté zpočátku nechápali, porozuměli tomu později, když pochopili texty Písma, které vymezují jejich postavení.Po uplynutí určeného data v roce 1844 nastalo pro věřící, kteří se i nadále drželi adventní víry, období velké zkoušky. Jedinou pomocí, která jim pomohla pochopit jejich situací, bylo učení o nebeské svatyni. GC 432Někteří zavrhli svou dřívější víru ve výpočet prorockých období a mocný vliv Ducha Svatého, který provázel adventní hnutí, připisovali lidským nebo satanským silám. Jiní i nadále věřili, že je vedl Pán. Když čekali, hledali a modlili se, aby jim Pán ukázal svou vůli, pochopili, že jejich Velekněz zahájil druhou část své služby. Vírou ho sledovali a pochopili také, co je závěrečným úkolem církve. Plněji porozuměli poselství prvního a druhého anděla a byli připraveni přijmout a hlásat světu slavností varování třetího anděla ze Zjevení 14. kapitoly.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Matouš 24. kapitola (Skóre: 1)
Vložil: Kjubik (forrest.gump.junior@gmail.com) v Neděle, 13. září 2015 @ 11:40:50 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Mikime již se stálo, předtím než jsi uvedl citaci z díla EGW. Ani samostatně, ani v tomto celém úryvku mi nejde do hlavy jak někdo může vejít na svatbu ale přitom osobně se jí nezúčastní nebo nemusí se osobně zúčastnit. Toť nesmysl, který v tom vidím. Máš právo se mnou nesouhlasit. Klidně můžeš dovysvětlit jak je to možné. Rád si to přečtu. 


]


Re: Matouš 24. kapitola (Skóre: 1)
Vložil: hirali (hirali@seznam.cz) v Čtvrtek, 10. září 2015 @ 14:32:38 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
papežska vyzva ke svěceni neděle
https://www.youtube.com/watch?v=hGtiBzhYhtw&index=1&list=UUNY54OKm4oxAntmmsHP7LMg



Re: Re: Matouš 24. kapitola (Skóre: 1)
Vložil: Frantisek100 v Čtvrtek, 10. září 2015 @ 22:32:39 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
A co jsi čekal jiného? Proč by papež měl hovořit o sobotě? A navíc není k té neděli tak fanatický jak adventisté. Určitě službu zdravotních sestřiček nepovažuje za vychcané peníze jako správný adventista mikin.

Prostě neděle je pro většinu křesťanů požehnaný den, kdy se setká rodina, jdou do kostela a žijí v lásce a klidu.

Papež vede lidi ke Kristu jako jiní, ale adventisté bohužel vedou své ovečky hlavně k Zákonu. Nedá se jim věřit a rudinec svým příspěvkem má hodně pravdy.



]


Re: Re: Re: Matouš 24. kapitola (Skóre: 1)
Vložil: mikim v Pátek, 11. září 2015 @ 14:37:01 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
...
Prostě neděle je pro většinu křesťanů požehnaný den, kdy se setká rodina, jdou do kostela a žijí v lásce a klidu.

jo a z kostela jdou všichni na oběd do restaurace a potom do Hypermarketu nakupovat, potkávám tam ty kravaťáky každou neděli, tak to Bůh chtěl? Ríká dělejte si v sobotu, neděli co chcete, běžte nakupovat, bavte se atd.?

99% adventistů nechodí v sobotu do restaurací ani nechodí nenakupuje na celý týden v Hypermarketech, ale opravdu prožívají sobotu tak jak mají...teda aspoň většina...



]


Re: Re: Re: Re: Matouš 24. kapitola (Skóre: 1)
Vložil: Frantisek100 v Pátek, 11. září 2015 @ 18:08:58 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Vidíš, to 1% adventistů jsem jednou potkal v hypermarketu v sobotu. Zarazila se tato rodina se, když mne spatřili, pozdravili jsme se a já to bral jako normální jev. Prostě cestou ze shromáždění se zastavili pro něco v obchodě. To je tak velký hřích? Oni chudáci měli přede mnou asi těžké svědomí, jako bych je chytil při hříchu.Ale to je blbina. Lidé potřebují sobotu čili volný den i k tomu, aby se pobavili , zaradovali, prostě odpočinuli. Copak nakupování je nějaká těžká práce.  Je to i zábava.Třeba v týdnu ani neměli čas tam zajet, když jsou z místa, kde hypermarket není. Být adventistou v Tvém pojetí je asi dost velké odříkání a až utrpení. Ale chce to na nás Pán Ježíš i Bůh Otec??? To se má celou sobotu třást člověk, aby neudělal,  něco špatně? Jako ta jedna paní, co jela v sobotu na zájezd a pak se strachovala, aby se to nedozvěděli ve sboru? Co  je to za život v neustálém strachu, že něco jsem přestoupil???



]


Re: Re: Re: Re: Re: Matouš 24. kapitola (Skóre: 1)
Vložil: mikim v Sobota, 12. září 2015 @ 10:43:37 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
...Zarazila se tato rodina se, když mne spatřili, pozdravili jsme se a já to bral jako normální jev. Prostě cestou ze shromáždění se zastavili pro něco v obchodě. To je tak velký hřích? Oni chudáci měli přede mnou asi těžké svědomí, jako bych je chytil při hříchu.Ale to je blbina. Lidé potřebují sobotu čili volný den i k tomu, aby se pobavili , zaradovali, prostě odpočinuli. Copak nakupování je nějaká těžká práce.  Je to i zábava.


A co k Tvému svévolnému "zachovávání" soboty říká Písmo?:

[KB1613] Iz 56:2 Blahoslavený člověk, kterýž činí to, a syn člověka, kterýž se přídrží toho, ostříhaje soboty, aby jí nepoškvrňoval, a ostříhaje ruky své, aby nic zlého neučinila. (…ba shomer shabat mehhalelo…)[KB1613] Iz 58:13 Jestliže odvrátíš od soboty nohu svou, abys nevykonával líbosti své v den svatý můj, anobrž nazůveš-li sobotu rozkoší, a svatou Hospodinu slavnou, a budeš-li ji slaviti tak, abys nečinil cest svých, ani vykonával, co by se líbilo, ani nemluvil slova: (…mishabat…,…lashabat…)[KB1613] Iz 58:14 Tehdy rozkoš míti budeš v Hospodinu, a uvedu tě na vysoká místa země, a způsobím to, abys užíval dědictví Jákoba otce svého; nebo ústa Hospodinova mluvila.
Nakupování, skádání uhlí, jakákoliv jiná práce v sobotu jsou činnosti, které nemáš v sobotu vykonávat, to říká Bůh, ale pokud t je vše co k tomu říká Bůh šuma fuk, tak vlastně ani nejsi věřící a už vůbec ne křesťan, měl by jsi začít chodit mezi ř.katolické pohany, ktež´ří také nejsou křesťany.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Matouš 24. kapitola (Skóre: 1)
Vložil: Bylina (k.bylina@seznam.cz) v Sobota, 12. září 2015 @ 11:14:40 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
No, spíš mikime Ty bys měl začít chodit mezi Židy.
Zajímalo by mě, co jsi Ty ve svém životě udělal tak vyjímečného pro Krista, že pohrdáš vírou mnoha mučedníků pro Krista, kteří nesdíleli Tvé učení o sobotě.
Kolik lidí jsi získal pro Krista učením o sobotě? Co přineslo učení o sobotě? Pouze další rozdělení a pocit vyjímečnosti pro fanatické adventisty jako jsi Ty a všichni ti, kdo namísto Kristu věří falešné, duševně nemocné "prorokyni".


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Matouš 24. kapitola (Skóre: 1)
Vložil: mikim v Sobota, 12. září 2015 @ 14:42:31 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Proč bych měl chodit mezi židy? Nemáš to ve své hlavě také trochu popletené jako Franta lhář?
Já přijímám a mám v úctě jak Desatero tak další Boží rady co dělat nebo nedělat v sobotu, jestli se tyto rady týkali kdysi židů mi je jedno, já žiji teď a Slovo Boží je platné navždy!!! Já nepřijímám další lidské židovské výmysly co v sobotu můžeš a nemůžeš, ale přijímám doporučené rady těch, kteří je vyčetli v Písmu a jsou přizpůsobeny moderní době dnes.

...Zajímalo by mě, co jsi Ty ve svém životě udělal tak vyjímečného pro Krista, že pohrdáš vírou mnoha mučedníků pro Krista, kteří nesdíleli Tvé učení o sobotě.

Kde píšu o tom, že pohrdám vírou mnoha mučedníků pro Krista? Jak mohli sdílet "někteří" Biblické učení o sobotě, když ho neznali? Ani mnozí reformátoři na tom nebyli tak dobře se sdělováním pravdy jako jsme dnes my ohledně soboty, proto všichni jistě neznali pravdu o Desateru vč. soboty nebo ho měli špatně vyložené jako mnozí protestanté i dnes.

Jenže to, že by vůbec nikdo neznal pravdu o sobotě to je obvyklá lež jako věž mnoha protestantů, protože sobota se uctívala od dob Ježíše až dodnes, vždy se někdo našel, a byli to i velmi významní lidé a ani jeden nebyl adventista!!!, pokud to nevíš tak se na to podívej, už jsem ten odkaz tady dával několikrát a to stojí za to si poslechnout:


...Kolik lidí jsi získal pro Krista učením o sobotě? Co přineslo učení o sobotě? Pouze další rozdělení a pocit vyjímečnosti pro fanatické adventisty jako jsi Ty a všichni ti, kdo namísto Kristu věří falešné, duševně nemocné "prorokyni".

Ty znáš nějakého adventistu, který získává lidi jen a primárně učením o sobotě? Co já vím, adventisté mají 28 článků víry a Desatero je jeden z nich, máš to zkrátka nějaké popletené. Ti, kteří učení o Desateru přijali to jistě správně pochopili z Písma, ale ti, třeba jako Ty, kteří se mu vzpouzejí falešnými výklady jiných ti ještě mají co dohánět. S falešným uctívání neděle nikam nedojdeš, maximálně jednou do ohnivého jezera. O EGW nic nevíš ani sis nic pořádně od ní nepřečetl, tak nesuď ať nejsi za to jednou také souzen. EGW vede všechny lidi stejně jako adventisté je Kristu, ale správně podle Písma.






]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Matouš 24. kapitola (Skóre: 1)
Vložil: Frantisek100 v Sobota, 12. září 2015 @ 19:52:05 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
EGW je u nic víc, než Slovo Boží. Co řekne o Písmu ona, to je svaté.  Těžko takové fanatiky změnit. Fanatici jako muslimové. Nic víc.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Matouš 24. kapitola (Skóre: 1)
Vložil: Bylina (k.bylina@seznam.cz) v Sobota, 12. září 2015 @ 22:05:14 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
 S falešným uctívání neděle nikam nedojdeš

Já jsem někde psal, že uctívám neděli?
NZ jasně ukazuje, že sedmým dnem je život v Kristu, to je to skutečné odpočinutí. Ježíš jasně svědčí o tom, že Otec stále ještě pracuje. To by nám přikazoval něco, co sám nedodržuje. Ale to Ty neznáš, protože místo Kristova Ducha jsi přijal ducha EGW a ten Tě vede. Nesnaž se druhé strašit ohnivým jezerem, nebo v něm sám skončíš.
Desatero bylo dáno neznovuzrozeným, duševním lidem, kteří by jinak honbou za živobytím nevěděli, že jejich těla si potřebují odpočinout. Nedal jim to jako něco, co z nepochopitelných důvodů, jen kvůli rozmaru Boha mají dodržovat. Přikázal jim to pro jejich dobro. Jak říká Ježíš: sobota byla dána pro člověka a ne člověk pro sobotu. Jinak sabat znamená svátek, ne sobotu v dnešním slova smyslu. Prostě Bohu šlo o to, aby si člověk po šesti dnech práce odpočinul, protože to jeho tělo a duše potřebují. Ale jestli je to sobota, neděle, nebo středa je úplně jedno. Záleží na tom od kterého dne ten sedmidenní cyklus počítáš. Proto Pavel říká, že někdo rozlišuje dny a jinému je den jak den a nevidí v tom nic špatného. Říká k tomu že jeden oslavuje Boha tím a druhý zas tím. Zřejmě jsi už dál než Pavel, ale spíš si zblblý falešným učením. Jinak bys věděl, že člověk žijící z Kristova Ducha a v obecenství s Kristem, už desatero nepotřebuje, protože Králův zákon lásky už má vepsán v srdci a ten zákon je mnohem přísnější než desatero, ale Duch Kristův ve mě mi zároveň dává moc se jím nechat vést a dodržet ho. A když přece jen podlehnu tělu a zhřeším, nevyhrožuje mi ohnivým jezerem, ale vede mě v lásce k pokání. Z toho, co tu stále píšeš, je jasné, že toto jsi nikdy nepoznal a tudíž je Ti dodržování desateru k ničemu, protože spasení je v Kristu a ne v desateru.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Matouš 24. kapitola (Skóre: 1)
Vložil: mikim v Neděle, 13. září 2015 @ 00:09:26 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
...








[KB1613] Ex 16:26 Po šest dní budete to sbírávati, den pak sedmý sobota jest; nebude bývati manny v ní. (…shabat…)
[KB1613] Ex 16:27 Stalo se pak dne sedmého, že vyšli někteří z lidu sbírat, a nenašli.
[KB1613] Ex 20:11 Nebo v šesti dnech učinil Hospodin nebe a zemi, moře a všecko, což v nich jest, a odpočinul dne sedmého; protož požehnal Hospodin dne sobotního, a posvětil ho. (hashabat…)
...Ale jestli je to sobota, neděle, nebo středa je úplně jedno. Záleží na tom od kterého dne ten sedmidenní cyklus počítáš. No pokud je Bohem stanovený sedmý den sobota, pak neděle je první den, pondělí druhý atd. Dodnes spousta států po celém světě začíná týden nedělí a končí sobotou, včetně např. Číny a USA.
...Proto Pavel říká, že někdo rozlišuje dny a jinému je den jak den a nevidí v tom nic špatného. Říká k tomu že jeden oslavuje Boha tím a druhý zas tím.No neříká, říká zde úplně něco jiné a vůbec se to netýká zachovávání soboty, už jsem to vysvětlení tady dával mnohokrát...
...Zřejmě jsi už dál než Pavel, ale spíš si zblblý falešným učením. Jinak bys věděl, že člověk žijící z Kristova Ducha a v obecenství s Kristem, už desatero nepotřebuje, protože Králův zákon lásky už má vepsán v srdci a ten zákon je mnohem přísnější než desatero, ale Duch Kristův ve mě mi zároveň dává moc se jím nechat vést a dodržet ho. 
Já nevím jak ty , ale já mám(e) Desatero - Královský zákon zapsaný  v srdci a v mysli (což jsi zapomněl dodat), tak abych ho měl automaticky stále na paměti, protože jen srdcem myslet nedokážeš ty ani nikdo jiný na tomto světě, a ten zákon není nijak přísnější jak tady nesmyslně píšeš a budu jim souzen jak sděluje Písmo. Zákon Královský je Desatero shrnuté ve dvou bodech 1. Miluj svého Boha (1-4 přikázání) a 2. Miluj svého bližního (5-10 přikázání Desatera).A jinak máš pravdu duch Kristův mi pomáhá Desatero dodržovat, dodržuji ho z lásky k němu, protože sám bych to nezvládl, takže ne protože musím,...to dělali a dělají dodnes jen židé....A když přece jen podlehnu tělu a zhřeším, nevyhrožuje mi ohnivým jezerem, ale vede mě v lásce k pokání.
Zjevení Janovo 21:7  Kdo zvítězí, dostane toto vše; já mu budu Bohem a on mi bude synem.8  Avšak zbabělci, nevěrní, nečistí, vrahové, cizoložníci, zaklínači, modláři a všichni lháři najdou svůj úděl v jezeře, kde hoří oheň a síra. To je ta druhá smrt."
...Z toho, co tu stále píšeš, je jasné, že toto jsi nikdy nepoznal a tudíž je Ti dodržování desateru k ničemu, protože spasení je v Kristu a ne v desateru.No to si myslíš jenom ty a všichni ostatní, kteří nedodržují Desatero jako Ty nebo jak by měli. Jinak samozřejmě nemáš pravdu, spasení je v kristu i Jeho Desateru, jehož je On autor.Já narozdíl od Tebe se snažím s Boží pomocí Desatero dodržovat podle Písma od svého narození v rámci možností, protože vím, že ti co to nedělají podle Písma jsou lháři a není v nich pravda a nemilují Boha.
[NBK] Jk 4:12 Je [jen] jeden Zákonodárce. Ten může zachránit i zahubit. Kdo jsi ty, že soudíš druhého? 
[KB1613] 2 P 3:2 Abyste pamatovali na slova předpověděná od svatých proroků, a na přikázaní vydané od nás apoštolů Pána a spasitele.
Bůh a Jeho zákon jsou neměnné: novelizace nepřichází v úvahu.Pokud máme s Bohem skutečný vztah, mělo by se to projevit i tím, že žijeme v souladu s jeho zákonem: [KB1613] 1 J 2:3 A po tomť známe, že jsme jej poznali, jestliže přikázaní jeho ostříháme.
[NBK] 1J 2:4 Kdo říká: "Znám ho," a nezachovává jeho přikázání, je lhář a není v něm pravda.
[CEP2001] 1 J 2:6 Kdo říká, že v něm zůstává, musí žít tak, jak žil on. 
[KB1613] 1 J 5:2 Po tomť poznáváme, že milujeme syny Boží, když Boha milujeme, a přikázaní jeho ostříháme.
[KB1613] 1 J 5:3 Nebo toť je láska Boží, abychom přikázaní jeho ostříhali; a přikázaní jeho nejsou těžká.
[KB1613] 1 Tm 6:14 Abys ostříhal přikázaní tohoto, jsa bez poškvrny a bez úhony, až do zjevení se Pána našeho Ježíše Krista,
Podle čeho budeme spaseni?
[KB1613] Zj 14:12 Tuť jest trpělivost svatých, tu jsou ti, kteříž ostříhají přikázaní Božích a víry Ježíšovy.
[KB1613] Zj 22:14 Blahoslavení, kteříž zachovávají přikázaní jeho, aby měli právo k dřevu života, a aby branami vešli do města
 


]


Stránka vygenerována za: 0.36 sekundy