|
Právě je 579 návštěvník(ů) a 0 uživatel(ů) online:
Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde
|
Zaznamenali jsme 116743667 přístupů od 17. 10. 2001
|
| |
| Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor. |
|
|
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1) Vložil: oko v Pondělí, 05. prosinec 2016 @ 12:14:27 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | Toníku, já nemám problém ti argumentovat Tomáškovým katechismem, když se na něj odvoláváš tvrzením, že tehdy církev prý učila cosi jinak.
Např.: "Milost pomáhající pomůže jen tomu, kdo ji ochotně přijímá a s ní věrně spolupůsobí" (str. 50.)
To je ona nutná lidská spolupráce s Bohem na našem společném díle, o které já hovořím pořád dokola a kterou ty pořád odmítáš vidět.
p { margin-bottom: 0.21cm; direction: ltr; }a:link { color: rgb(0, 0, 255); }
... "Kdo je ve
hříchu těžkém, nemůže bez milosti pomáhající svého hříchu
litovat a dosáhnout odpuštění. - Kdo je v milosti posvěcující,
nemůže bez milosti pomáhající vykonat dobrý skutek pro nebe
záslužný. Je to podobné jak s okem. I kdyby bylo oko sebe
bystřejší, nemůže vidět bez světla. Milost posvěcující je
jako oko a milost pomáhající je jako světlo, které oko k vidění
potřebuje".... (str. 50).
Odpírat vědomě milosti Boží je hříchem proti Duchu svatému. Stále nevidíš přítomnost lidské svobody v rozhodování pro Boha či pro hřích?
Tomášek dále vysvětluje: "Nejsi
předurčen ani k dobrému ani ke zlému jednání. Na tvou vůli
ovšem působí různé pohnutky, abys dělal to nebo ono, názory a
příklady dobré i zlé, výstrahy i pokušení. Rozhodnout se však
můžeš, jak sám chceš. Ke zlému jsi sice nakloněn, ne však
nucen. Jednáš podle vlastní vůle a jsi tedy za své činy
odpověden." (str. 97).
Říká - li Tomášek o svobodě člověka zvolit si hřích či zvolit si dobro cokoli jinak než já, ukaž na to.
|
| NadřazenýRe: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Pondělí, 05. prosinec 2016 @ 13:14:19 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Svobodná vůle není rozhodovaní se mezi dobrem a zlem, svobodná vůle je o životě v boží vůli! Polož si konečně sám sobě otázku, jestli chceš tu svoji "svobodnou" vůli praktikovat i v nebi ke zlo nebude. O čem se tam pak budeš rozhodovat, na co ti bude ta tvoje "svobodná" vůle když nebude zlo? Kristovci se mezi zlem a dobrem nerozhodují. Se zlem bojují a v Bohu svobodně žijí. Už to konečně pochop! |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Úterý, 06. prosinec 2016 @ 08:43:05 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | To je ona nutná lidská spolupráce s Bohem na našem společném díle, o které já hovořím pořád dokola a kterou ty pořád odmítáš vidět.
Leda tak ve tvojí hlavě, ve tvých domyšlenkách, jak nečteš, co ti píšu a vymýšlíš si o mne nesmysly, aby ses vyhnul tématu.
To, že jsem jasně psal, že člověk si nedokáže sám sobě změnit srdce k dobrému neznamená, že nevidím spolupráci člověka s Bohem, jak si ty vymýšlíš jak se vyhýbáš diskuzi a zamyšlení nad tématem.
Kdo je ve hříchu těžkém, nemůže bez milosti pomáhající svého hříchu litovat a dosáhnout odpuštění. ... Stále nevidíš přítomnost lidské svobody v rozhodování pro Boha či pro hřích?
Máš zvláštní dar sám sebe usvědčit z neznalosti či zmatených pojmů.
Záleží na to, čemu říkáš "svoboda". Pokud říkáš "svoboda" tomu, co člověk "nemůže", pak tam jistě vidíš "svobodu". V našem světě, v realitě, se "svoboda" říká něčemu, co člověk může dělat, ne tomu, co nemůže dělat.
A jinak: Ne, Stando, samozřejmě, že nevidím svobodu v hříchu. Svět se neřídí podle smyšlenek katechismu či strážné věže, ale podle Božího slova. |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1) Vložil: oko v Úterý, 06. prosinec 2016 @ 10:00:08 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | ..."To, že jsem jasně psal, že člověk si nedokáže sám
sobě změnit srdce k dobrému neznamená, že nevidím spolupráci člověka s
Bohem, jak si ty vymýšlíš jak se vyhýbáš diskuzi a zamyšlení nad
tématem."... Když nutnost té spolupráce s Bohem vidíš, proč jsi si vytvořil virtuálního oponenta ve mě a podsouváš mně vytrvale jakési "samospasení" pouze z vlastního úsilí a pak proti tomu srdnatě bojuješ? Nic takového já netvrdím, poukazuji jen na nutnou a nezbytnou přítomnost lidského úsilí ve spolupráci s Bohem.
To ty jsi se (podle tvého svědectví) setkal s bohem, který se tě na nic neptal a prostě tě jen změnil.
..."Svět se neřídí podle smyšlenek katechismu..."... Katechismus je ovšem jen rozvedením a výkladem správného pochopení Božího slova v kontextu učení církve.
..."Záleží na to, čemu říkáš "svoboda". Pokud říkáš
"svoboda" tomu, co člověk "nemůže", pak tam jistě vidíš "svobodu". V
našem světě, v realitě, se "svoboda" říká něčemu, co člověk může dělat, ne tomu, co nemůže dělat."...
Chvála Bohu, alespoň v něčem se v úplném základu shodneme. Tedy v té tvojí poslední větě.
..."Kdo je ve hříchu těžkém, nemůže bez milosti pomáhající svého hříchu litovat a dosáhnout odpuštění."...
aby to dalo smysl, zkusme pro pochopení zalistovat v Tomáškově katechismu ještě jednou (str. 51):
...Duch svatý pomáhá každému: Duch svatý uděluje každému tolik milosti pomáhající, kolik jí k spáse potřebuje. "Pojď za mnou": Uslyšel celník Lévi a z tohoto celníka se stal apoštol svatý Matouš. Totéž slovo, řečené bohatému jinochovi, zůstalo bez účinku (Mt 9,9; Mt 19,21) Proč?
- Oběma lotrům nabízel milost Duch svatý, když na kříži umírali blízko Pána Ježíše. jeden se obrátil, druhý však té milosti nepřijal. Jestliže zůstal v nekajícnosti a zemřel ve svých hříších, pak byl zavržen vlastní vinou. Odpírat vědomě milosti Boží je hřích proti Duchu svatému.
A teď si polož otázku: Kdyby se i druhý lotr na kříži obrátil a nabízenou milost pomáhající přijal, nespasil by snad Kristus i jeho? A nemohl to snad udělat podobně jako to udělal jeho druh? Neměl svobodu rozhodnout se pro Krista a být jím spasen?
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Úterý, 06. prosinec 2016 @ 17:07:26 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Modloslužebníku, dobře si přečti co lotři na kříži Kristu pověděli!
Jeden z těch lotru se Kristu rouhal, a řekl mu zachraň nás i sebe. Pochyboval o tom, že Kristus je zachránce, a tu samou pochybnost máš i ty Oko. Stále, nekonečně a opakovaně se rozhoduješ mezi zlem a Zachráncem KRistem. Máš stejnē pochybnosti jako ten lotr. Druhý lotr napomíná lotra, přiznává vinu, a vyjadřuje naději. Nejedná se u něho o žádné rozhodnutí ala Oko, lotr vyznává vinu, lituje hříchu a v NADĚJI říká Kristu, aby na něho vzpomenul. To znamēná, že se Krista POKORNĚ neodvažoval požádat o záchranu, protože věděl, že v bezvýchodné situaci jaké je, už nemá Bohu co nabídnout, ani nemá čas na své polepšeni se. A z toho si vem Oko velké poučení, lotr dostává zcela zdarma to, o co ty se celý svůj život sebespásně snažíš a stále to nemáš. No, a jestli si to ponechævæš až na ten poslední okamžik tvého žití, pak se chovæš stejně jako ten lotr.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Středa, 07. prosinec 2016 @ 18:49:49 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Když nutnost té spolupráce s Bohem vidíš, proč jsi si vytvořil virtuálního oponenta ve mě a podsouváš mně vytrvale jakési "samospasení" pouze z vlastního úsilí a pak proti tomu srdnatě bojuješ?
Nespletl sis mne s někým?
Já jsem Cizinec, píšu tu pod jedním nickem, ne pod více. Já se tě jen zeptal, co sis tvým úsilím, tvými almužnami, tvými posty a tvými modlitbami změnil na tvém srdci. A protože jsi neodpověděl, tak jsem se zeptal znovu.
To ty jsi se (podle tvého svědectví) setkal s bohem, který se tě na nic neptal a prostě tě jen změnil.
Prosímtě, Stando, odpovídáš na příspěvek, který jsem psal já, pod nickem Cizinec. A cituješ ho dokonce. Nepsletl sis mne tedy s nikým.
Proč tady takhle veřejně vymýšlíš takové hloupé lži o lidech? To ti nedojde, že podobné lži, co sem drze píšeš, každý snadno prokoukne? Tady nejsi v ŘKC, aby ti na takovéhle hloupé finty lidi nalítli.
Když se takhle ve tvé "svobodě hřešit" a "svobodě vybírat si zlo" nakloníš na stranu lži, tak ti to tvůj bůh dovolí a pak ti tu lež schválí?
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1) Vložil: oko v Středa, 07. prosinec 2016 @ 20:58:13 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
..."To ty jsi se (podle tvého svědectví) setkal s bohem, který se tě na nic neptal a prostě tě jen změnil."...
..." Proč tady takhle veřejně vymýšlíš takové hloupé lži o lidech?"...
?????????????????
Tvůj výrok:
..."Ano, když jsem byl ponořen do vody v jezeře za
Poděbrady, měl jsem už několik let věčný život, který jsem dostal
jednoho pátečního večera dlouho předtím. "...
Pro úplnost: "odevzdal" jsi tehdy svůj život Kristu a pak jsi najednou zjistil, že jsi znovuzrozen. Bez vody křtu. Jako znovuzrozený jsi se až za další tři roky nechal pokřtít.
K čemu křtít znovuzrozeného člověka? Znovuzrozený člověk je dítětem Božím, není už člověkem podle těla. Protože se už narodil znovu z vody a z Ducha (ve křtu).
K čemu pohřbívat dítě Boží?
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Středa, 07. prosinec 2016 @ 22:35:42 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | ?????????????????
Ty máš ale drzost, hroší kůži. Takže dokonce víš, co jsem konkrétně psal. Na dané téma jsme se mnohokrát bavili, přesto máš tu drzost takto veřejně lhát!
A to se vůbec nestydíš, když tu takto drze lžeš? Máš to "dovoleno" od tvého boha?
Je nějaký důvod, proč tě nezajímá realita života, o to více si takto vymýšlíš různé lži a píšeš je o lidech do diskuze? To tě fakt nenapadne, že tvoje lži jsou křiklavě průhledné, že každý, kdo o tom něco málo ví, tvoje lži snadno prohlédne?
K čemu křtít znovuzrozeného člověka? Znovuzrozený člověk je dítětem Božím, není už člověkem podle těla. Protože se už narodil znovu z vody a z Ducha (ve křtu). K čemu pohřbívat dítě Boží?
Stando, stále dokola tvoje nesmyslné otázky na tvoje prapodivné nápady, tvoje bloudění a zmatek. Samozřejmě dělat hlouposti, které si vymýšlíš, je nesmysl. Jen dobrá otázka na ty tvoje nesmysly nakonec.
Proč bys prosímtě chtěl pohřbívat Boží dítě? K čemu by to bylo užitečné?
Nepohřbívají se živí. To by byl nesmysl.
Při pohřbu se nezabíjí. Při pohřbu se ani neumírá. Leda tak na infarkt, ale to neumírá nebožtík, tak nanejvýš jeho příbuzní.
Pohřbívají se mrtví. Ti, kdo už umřeli a nežijí.
Mrtvoly ani není potřeba zabíjet, není potřeba, aby mrtvola umírala, když už je mrtvá a nežije.
To by ti měla dát logika, pokud bys uvažoval. Když už si teda nečteš naše učení, kde jsou tyto věci jasně popsané. Ze zkušenosti lidí, kteří je sami zažili. Proto vědí, o čem píší. Na rozdíl od těch, co je nezažili. Proto můžete bájit takové bajky, jaké se vám hodí, dokud se do nich nezamotáte. A pak zase bájíte jiné.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Čtvrtek, 08. prosinec 2016 @ 10:49:49 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Cizinče, při uvažování Oka, tě upozorňuji na to, že si myslí, že tě podle tvé obranné reakce dostal.
Oko nezažil a nechápe, že působení Ducha, křest ohněm Ducha, což je křest Kristus, je to proces obrácení, který nás natolik očistí, že nás dovede až ke křtu pokání, křtu vodou, ve kterém v nás zemřou poslední zbytky starého člověka. To je proces křtu. Syn působí Duchem a Otec omilostňuje a očišťuje, zbavuje veškeré špíny, a přijímá zpět jako ztracené syny. Proto je symbolem milosti voda. Nakonec jsme živí v Kristu a mrtví v sobě. V procesu křtu se musí napřed začít spalovat všechno co v nás ke spálení je, všechno co nejde omýt, očistit. Staré suché větve musí být ořezané a spálené, jinak nám brání ve výhledu, i růstu nových zelených větví. Až pak když už jsme Bohem uschopnění se cele odevzdat do jeho vůle, můžeme být jeho milostí obmytí natolik, že se vlastní vůle vzdáme a odevzdáme se do vůle boží. Tak zemřeme sami v sobě. Kdo poznal ten ví, že toto Kristovo jho vůbec netlačí.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1) Vložil: oko v Čtvrtek, 08. prosinec 2016 @ 12:10:53 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Za nehoráznost od tebe považuji tvrdit, že lžu - když jsem tě přímo ocitoval.
Znovuzrozený člověk je dítě Boží. To je podstatou znovuzrození, že se z člověka podle těla stane dítě Boží. Znovuzrozený člověk už není duchovní mrtvolou. Pokud jsi už byl znovuzrozen, jsi živý, k čemu je dobré pohřbívat dítě Boží?
Tahle logická otázka se přímo nabízí.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Čtvrtek, 08. prosinec 2016 @ 12:33:57 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Ve křtu se nepohřbívá boží dítě, ve křtu se pohřbívá starý člověk v nás.
Křtí nás Kristus ohněm Ducha a spaluje v nás starého člověka.
V tomto spalujícím procesu znovuzrození dosáhneš duchovního stavu, kdy poznáš boží vůli. V poznané boží vůli se do boží vůle cele odevzdáš, tedy i se svou lidskou vůlí, a tím boží vůli naplníš.
A tak poslední zbytky starého člověka v tobě zemřou při křtu vodou, ke kterému tě přivedl Kristus spalujícím ohněm Ducha, a ve kterém tě obmyla (voda) boží milost natolik dokonale, že tě Otec přijímá zpět jako ztraceného syna. A to všechno pro zásluhy Krista, kterému ses odevzdal a nechal je Jím vést. A poté můžeš říct- narodil jsem se z Ducha jehož oheň ve mě spálil starého člověka, a z vody, očistné boží milosti, která mne ospravedlnila abych mohl žít v Bohu. |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Pátek, 09. prosinec 2016 @ 00:08:00 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Za nehoráznost od tebe považuji tvrdit, že lžu - když jsem tě přímo ocitoval.
Stando, a tuhle tvou drzost a nestoudnost, tu sis vybudoval posty, almužnami, nebo růžencem? To se vůbec nestydíš takhle drze lhát o lidech, jenom proto, abys utekl od tématu diskuze?
Samozřejmě, že jsi mne necitoval, ale vymyslel sis nějakou lež podle nějakého divného virtuálního světa, který máš v hlavě a přes několikeré upozornění jsi tuhle lež znovu napsal do diskuze. A tvůj příspěvek má docela symbolické číslo 303666, které dobře vystihuje jeho původ.
Pro tvou informaci, Stando: Nesetkal s bohem, který se mě na nic neptal a prostě mě jen změnil. A v diskuzi jsem psal mockrát, jak jsem se stal křesťanem, i tobě. Pokud tedy budeš znovu opakovat tvoje lži, v klidu ti popravdě napíšu, že jsi lhář. A pokud je budeš opakovat ještě dále, popravdě ti napíšu, že jsi drzý lhář.
Pokud jsi už byl znovuzrozen, jsi živý, k čemu je dobré pohřbívat dítě Boží?
Stando, čteš si vůbec alespoň někdy příspěvky, co ti píšu?
Pohřbívat živého je nesmysl. Pokud sis ty vymyslel, že by se měli pohřbívat živí, abys měl čemu oponovat, tak je to otázka na tebe.
Proč sis vymyslel, že by se měli pohřbívat živí? Píšeš tu často o "logice". Jakou "logikou" sis vymyslel, že by se mělo pohřbívat dítě Boží?
Tedy moje odpověď: Pohřbívat živé je k ničemu. Nepohřbívají se živí, ale mrtví.
Čemu přesně na tom nerozumíš
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1) Vložil: oko v Pátek, 09. prosinec 2016 @ 08:00:10 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | ..."Čemu přesně na tom nerozumíš"...
Nerozumím tomu, že podle tvého vlastního tvrzení jsi prý byl už tři roky znovuzrozený - tedy už dítě Boží - tedy už živý křesťan. Dítě Boží v sobě má život, nikoli už žádnou zapáchající mrtvolu, kterou by bylo třeba pohřbít, které by bylo třeba se zbavit! Této mrtvoly byl člověk zbaven právě novým narozením. Starý člověk je tehdy spolu s Kristem pohřben (Ř 6,7) a narodí se dítě Boží. Z vody a z Ducha svatého.
Takto znovuzrozeného křesťana by bylo nesmyslem křtít - vždyť všechno už má. Není už co pochovávat. To křest je ten pohřeb a zároveň i nové vzkříšení spolu s Kristem - už jako dítě Boží.
Nepokřtěný člověk (i když už věřící v Krista Spasitele) je stále jenom člověkem podle těla. Ve křtu člověk tělesný zemře spolu s Kristem a spolu s Kristem je vzkříšeno Boží dítě. Toto je to "nové narození" z vody a z Ducha svatého (J 3,6).
No, a ty v rozporu s těmito fakty, v rozporu s logikou, jsi prý se první nějak "znovuzrodil" a až pak, po třech létech, jsi se rozhodl pohřbívat v sobě jakéhosi starého člověka, jakousi "mrtvolu". Ale Boží nově narozené dítě má svoji novou vlast v nebi a nemá v sobě žádnou mrtvolu! Má v sobě jen život v novosti! (Ř 6,3-4).
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Pátek, 09. prosinec 2016 @ 08:33:01 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Ty jsi nové boží dítě, a o tvé zachraně se rozhodne až v minutě tvé smrti, a rozhodovat o tom bude to tvoje mrtvé dítě které chce zlo, a které v sobě celý život máš.
A po křtu miminka Oka oblečeného do krista, stvořeného v novosti, tři sudičky zvolali: ejhle nežije už on, žije v něm nové a staré boží dítě.1) Žít budou pospolu, a budou spolu i mezi sebou bojovat. 3) Staré dítě bude chtít zlo, a to nové dítě se bude chtít starého dítěte zbavit. A nyní se ozvala třetí sudička. A to nové dítě v minutě smrti nad tím starým zvítězí! Ozvaly se šouravé kroky. Přišla čtvrtá sudička, kterou zapoměli pozvat. Ano, nové dítě v něm zvítězí nad tím starým, a to tak, že to staré dítě zabije a propadne soudu.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Pátek, 09. prosinec 2016 @ 08:37:44 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Nerozumím tomu, že podle tvého vlastního tvrzení jsi prý byl už tři roky znovuzrozený - tedy už dítě Boží - tedy už živý křesťan.
Chápu, Stando. Vyjadřuješ se k něčemu, co neznáš, co jsi nezažil a čemu nerozumíš. A zajímá tě to, aby sis nemusel vymýšlet hlouposti?
Pokud by tě to zajímalo, rád to to napíšu.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1) Vložil: oko v Neděle, 11. prosinec 2016 @ 09:29:22 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Už jsi to přece popisoval! Ale z tvého subjektivního pohledu prožívání!
Z objektivního pohledu podle učení církve, podle Písma, je to nelogické, nesmyslné. Byl to tedy omyl, nesprávné vyhodnocení závěrů ze situace.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Neděle, 11. prosinec 2016 @ 17:11:17 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Z objektivního pohledu podle učení církve, podle Písma, je to nelogické, nesmyslné. Byl to tedy omyl, nesprávné vyhodnocení závěrů ze situace.
Přesně tak. Sláva. Tak sis přečetl, co jsem psal?
Už ty tvoje lži, co si o mne vymýšlíš, nebudeš psát znovu?
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Neděle, 11. prosinec 2016 @ 19:55:14 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ |
Stando, ještě by mne zajímala jedna věc, pokud bys měl tedy ochotu se odvrátit od tvého lhaní a vymýšlení nesmyslů o diskutujících a napsat ještě něco k tématu.
Když si poslechneš svědectví pana Kodeta, jaký je tvůj pohled na to, co je nejdůležitějším okamžikem jeho života? To je i nejdůležitějším okamžikem našeho života.
Jaký je tvůj nejdůležitější okamžik života?
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1) Vložil: oko v Pondělí, 12. prosinec 2016 @ 08:45:22 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Osobně na tuto otázku neumím takto konkrétně odpovědět. Domnívám se, že v mém životě bylo určitě více důležitých okamžiků a že ten nejdůležitější (a definitivní), mě teprve čeká v okamžiku mé smrti těla - totiž setkání s Kristem tváří v tvář.
Naprosto první důležitý okamžik v mém životě bylo mé pokristění ve křtu - to jsem samozřejmě byl schopen ocenit až mnohem později. Pak byly další důležité okamžiky, kdy jsem se nedokonale lidsky pokoušel (a učil) vložit svůj život do Božích rukou. Těch okamžiků bylo více a kolikrát jim předcházely evidentní a zcela mimořádné zásahy a projevy Boží moci v mém životě - ale stále se ještě učím odevzdávat se do Boží vůle - a stále mám v tomto ještě rezervy.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Čtvrtek, 15. prosinec 2016 @ 00:27:29 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Do boží vůle se neučíme odevzdávat!!
Do boží vůle se odevzdáme dle boží vůle!. Naše odevzdání se děje proto, protože je to boží vůle, kterou poznáváme v pravdě Ducha. Do boží vůle se ve vůli Boha odevzdáme jen jednou a provždy. Není žádné opakované odevzdávání se, není žádné učení odevzdání se. Boží vůle nezná kompromis, nezná vlažnost. Buď si studeny, nebo horký! Je jen jeden krok směrem do boží náruče. Je to krok viry a poznání pravdy.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Čtvrtek, 15. prosinec 2016 @ 07:51:49 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Domnívám se, že v mém životě bylo určitě více důležitých okamžiků a že ten nejdůležitější (a definitivní), mě teprve čeká v okamžiku mé smrti těla - totiž setkání s Kristem tváří v tvář. Naprosto první důležitý okamžik v mém životě bylo mé pokristění ve křtu - to jsem samozřejmě byl schopen ocenit až mnohem později.
Stando, děkuji za upřímnou odpověď. Máš tedy už stejné uvažování, jako jsme v ŘKC měli my.
Tehdy jsi mi psal (a měl jsme pocit, že oponuješ tomu, co jsme v ŘKC žili my a že jsi to tehdy považoval za omyl):
Chyba nebyla v katolickém učení, ale ve tvém poznání a praktikování katolické víry. Jsem rád, žes nazapomněl, že tě Bůh oslovil při obnově křestního slibu zrovna v katolickém kostele. Možná to tak má být, že je to tvoje cesta. Vím, že to nepřijmeš, ale tvé znalosti katolické víry jsou skutečně chabé. A proto ses dostal tam, kde dneska jsi.
Pro římského katolíka jsou opravdu dva důležité okamžiky v životě, ale jiné, než uvádíš. Křtem se člověk znovuzrodí, ale nejdůležitější okamžik je právě teď a pak hodina smrti, aby člověk zemřel v přátelství s Bohem.
Co se tedy s tebou za těch sedm let stalo, že máš stejné důležité okamžiky, jako jsme měli v ŘKC my, tedy smrt těla a svátost křtu? Už tedy rozumíš, o čem jsem tehdy psal a co jsme v ŘKC žili? |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1) Vložil: oko v Čtvrtek, 15. prosinec 2016 @ 12:51:27 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Když si nakreslíš časovou osu svého života jako úsečku určité délky, máš před sebou svůj život jako na dlani. Je tam i úplný začátek - početí, pak narození člověka podle těla - pak křest (narození znovu z vody a z Ducha) do dítěte Božího, do dědice věčného života.
Úplně na druhém konci je smrt těla - významný okamžik setkání člověka s Kristem tváří v tvář - tehdy každý dá Bohu účet z toho, jak žil.
Ale mezi tím je ještě jeden důležitý bod, který představuje zrovna probíhající přítomnost. Co bylo předtím, to už neovlivníš, co bude zítra, ještě nevíš.
Ovlivnit můžeš pouze přítomný okamžik, jak jej prožiješ. (Nemějte tedy starost o zítřek, neboť zítřek se bude starat o
své věci. Den má dost svého trápení." - Mt 6,34).
Kvalitou přítomnosti jsi ovšem už disponován prožít i budoucí okamžiky také ve vyšší kvalitě! Jako když denně trénuješ na závod, který bude někdy v budoucnu. Už teď kvalitou takové přítomnosti získáváš cvičením sílu, získáváš vytrvalost pro závod a pod.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Čtvrtek, 15. prosinec 2016 @ 19:58:22 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Blbost! |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Čtvrtek, 15. prosinec 2016 @ 21:57:41 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Ale vůbec ne! Takové nesmysly. Kdyby tě něco z mého života zajímalo, tak se zeptej.
Čím to je, že když ti dám jednoduchou otázku na tvůj život, začneš si vymýšlet nesmyslné bajky o mne?
Stando, před lety jsme si psali na téma spasení. Psal jsem ti, že katolíci mají dva důležité okamžiky: Svátost křtu a okamžik smrti těla. Tehdy jsi statečně oponoval, psal jsi " Jenže ty podle sebe soudíš, že jak to bylo s tebou, tak to musí být se všemi katolíky. A v tom se pleteš. Chyba nebyla v katolickém učení, ale ve tvém poznání a praktikování katolické víry." a teď píšeš: " Domnívám se .. že ten nejdůležitější (a definitivní) okamžik, mě teprve čeká v okamžiku mé smrti těla - totiž setkání s Kristem tváří v tvář. Naprosto první důležitý okamžik v mém životě bylo mé pokristění ve křtu"
Tak mne jen zajímá, jestli platí všechno zároveň, tvá opozice tehdy i to, co píšeš dnes, nebo jestli se něco ve tvém životě změnilo. |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1) Vložil: oko v Pátek, 16. prosinec 2016 @ 10:33:40 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | ..."Naprosto první důležitý okamžik v mém životě bylo mé pokristění ve křtu""...
Nechci, abychom sklouzli ke slovíčkaření.
Naprosto první důležitý okamžik v mém životě bylo mé pokristění ve křtu (stal jsem se dítětem Božím) - naprosto poslední (a nejdůležitější) okamžik v mém životě bude setkání s Kristem tváří v tvář v hodině smrti.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Pátek, 16. prosinec 2016 @ 16:08:36 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | No, taky mi nejde o slovíčkaření. Zajímá mne, jestli už bys byl schopen pochopit to, o čem jsem ti psal ze života římských katolíků, když jsi tomu nerozuměl před lety a měl jsi potřebu oponovat a psát, že ty důležité okamžiky jsou jiné než svátost křtu a smrt těla. Taky mne zajímá, co se u tebe za tu dobu změnilo, že máš stejné postoje, jako jsme měli my v ŘKC, když jsi před těmi sedmi lety oponoval.
Jestli ti dobře rozumím: Smrt těla je pro tebe bude nejdůležitější okamžik tvého života. Pochopil jsem tě dobře? Může být nějaký jiný důležitější okamžik ve tvém životě než smrt těla?
Tak ještě dotaz: Mezi okamžikem svátostí křtu a okamžikem smrti, je pro tebe nějaký jiný srovnatelný nebo důležitější okamžik? Může nastat nějaký okamžik ve tvém životě (nebo již nastal?) který by byl důležitější, než svátost křtu, kterou jsi prošel? |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1) Vložil: oko v Pátek, 16. prosinec 2016 @ 18:18:06 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | ..."Čili znovuzrozením jako křesťané nazýváme to, co dělá Bůh v odpověď na
víru jeho slovu a vyznání tohoto slova. Je to něco mnohem víc, než
obrácení, nadšení atd. co dokáže udělat člověk nebo jeho duše. A to co Bůh dělá je nové srdce, na kterém jsou napsané jeho zákony."...
I když pominu skutečnost, že "novému narození" (okolnosti, kdy k tomu dochází) rozumíme různě, pořád je nahoře ve tvém výroku potřebná i zásluha člověka, podmínka co všechno musí člověk udělat, aby Bůh změnil jeho srdce. Máš to nahoře zvýrazněné a podtržené. To je onen nutný podíl spolupráce člověka na společném díle Boha a lidí.
Nerozuměl jsi tomu před léty, všimneš si toho dnes?
..."Může být nějaký jiný důležitější okamžik ve tvém životě než smrt těla?"...
Bylo už mnoho důležitých okamžiků v mém životě. Třeba když Bůh promluvil do situace, kdy jsem byl docela bezradný a nešťastný, docela zralý se zbláznit. Protože přišly věci, které jsem nemohl nijak ovlivnit a věděl jsem, že je to tak špatně. Přijdou v životě i trápení a zkoušky kolikrát až na hranu sil. Každé setkání s Kristem (v modlitbě, ve svátostech, v bližním, kterému třeba pomoci) je pro mě důležitým okamžikem, každé mě buduje, každé mě o kousíček posune blíž k Bohu. Momentálně nejdůležitějším okamžikem je pro mě prožívaná přítomnost. Zda ji totiž prožívám podle scénáře, který mi přichystal nebeský Otec. Zde mohu ovlivnit i svou budoucnost.
Setkání s Kristem v okamžiku smrti je významné a odlišné jen ve své definitivě moci už na svém životě cokoli dalšího změnit.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Sobota, 17. prosinec 2016 @ 09:50:48 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Nerozuměl jsi tomu před léty, všimneš si toho dnes?
V mém výroku samozřejmě žádná "podmínka" obsažená není a nebyla ani tehdy, nepsal jsem ani tehdy ani dnes o podmínkách, psal jsem o Božím zaslíbení. Proč se vám převrací zaslíbení do "podmínek" samozřejmě chápu, žil jsem mnoho let v ŘKC a svou zkušenost s "podmínkami" jsem ti psal v samostatném článku.
Bylo už mnoho důležitých okamžiků v mém životě.
A byl některý z těch okamžiků důležitější, než okamžik svátosti křtu?
Momentálně nejdůležitějším okamžikem je pro mě prožívaná přítomnost.
A je ten okamžik důležitější, než okamžik svátosti křtu?
Setkání s Kristem v okamžiku smrti je významné a odlišné jen ve své definitivě moci už na svém životě cokoli dalšího změnit.
Takže smrtí ztratíš tvou "svobodu" hřešit, ztratíš aktuální "kvalitu" života a budeš mít kvalitu života nižší, protože už na něm nebudeš mít možnost nic změnit, nebudeš se moci dále rozhodovat? |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1) Vložil: oko v Neděle, 18. prosinec 2016 @ 11:50:27 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | ..."Takže smrtí ztratíš tvou "svobodu" hřešit, ztratíš
aktuální "kvalitu" života a budeš mít kvalitu života nižší, protože už
na něm nebudeš mít možnost nic změnit, nebudeš se moci dále rozhodovat?"...
Nikoli, smrtí získáš kvalitu života, v jaké jsi se nacházel, k jaké jsi směřoval v zarytosti či pokoře srdce v hodině smrti, posledních okamžicích svého života. Rozdíl bude ve výsledku podobný jako u lotra po pravici a nebo u lotra po levici.
Kvalita života v nebi bude vyšší nikoli pro ztrátu svobody zhřešit, ale pro bytí ve vyšším dobru (věčná blaženost), které je opakem hříchu. Člověk nebude hřešit proto, že nebude chtít zhřešit, protože už nebude mít hříšnou přirozenost.
Kvalita života ve věčném zatracení bude oproti bytí pozemskému horší v tom, že už nebude žádná naděje na změnu k lepšímu.
Nepopírej pořád lidskou svobodu v rozhodování, jako by nebyla zcela zásadním určujícím prvkem v životě každého z nás.
Bůh nás lidi všechny vychovává se stejnou láskou. Přesto úspěch této výchovy závisí také na ochotě či neochotě vychovávaného být vychováván. Dva bratři mohou tak být vychováváni spolu v úplně stejných podmínkách a se stejnou láskou - přesto jeden se stane výchovou dobrým člověkem a z druhého bude kriminálník. Oba dva bratři totiž (navzdory vší výchově) mají stále svobodu volby se rozhodnout pro tu cestu, kterou si sami svobodně zvolí.
Podmínkou úspěchu proto u každého člověka (navzdory Božímu zaslíbení) je dokázat si zvolit dobře.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Pondělí, 19. prosinec 2016 @ 05:23:50 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Tady, jestli dobře chápu tvé uvažování:
Pokud můžeš na svém životě cokoliv změnit = nižší kvalita života
Pokud nemůžeš na svém životě cokoliv změnit = vyšší kvalita života?
Člověk nebude hřešit proto, že nebude chtít zhřešit, protože už nebude mít hříšnou přirozenost.
A teď máš hříšnou přirozenost? Zhřešíš proto, že chceš zhřešit?
Nepopírej pořád lidskou svobodu v rozhodování, jako by nebyla zcela zásadním určujícím prvkem v životě každého z nás.
Díky za radu. To určitě nebudu dělat, jako jsem to nikdy nedělal doteď.
Bůh nás lidi všechny vychovává se stejnou láskou.
Ano. Každého vyhcovává jeho Bůh.
Dobrý Bůh vychovává své děti dobře, ke svobodě a ctnostem uvedeným v článku, ke svobodě od hříchu.
Zlý Bůh je vychovává své děti špatně: Ke zlu, ke lži, k pomluvám, z zatvrzelosti, ke "svobodě" hřešit.
Přesto úspěch této výchovy závisí také na ochotě či neochotě vychovávaného být vychováván.
A to sis vymyslel z čeho?
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1) Vložil: oko v Pondělí, 19. prosinec 2016 @ 08:40:20 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | ..." Tady, jestli dobře chápu tvé uvažování:
Pokud můžeš na svém životě cokoliv změnit = nižší kvalita života
Pokud nemůžeš na svém životě cokoliv změnit = vyšší kvalita života? "...
Naprosto nic jsi nepochopil. Nikoli "nemůžeš na svém životě cokoli změnit" ale v nebi už nechceš na svém životě cokoli změnit.
Kvalita života není o tom, co "můžeš" či snad "nemůžeš" změnit - toto vůbec není měřítkem kvality. Kvalita života je jen o možnostech ve sdílení se v lásce. A tato kvalita je v nebi nesrovnatelně vyšší, než v pozemském životě.
..."Nepopírej pořád lidskou svobodu v rozhodování, jako by nebyla zcela zásadním určujícím prvkem v životě každého z nás.
Díky za radu. To určitě nebudu dělat, jako jsem to nikdy nedělal doteď. "...
Svým tvrzením o jakémsi jednou už "definitivním a konečném "rozhodnutí se pro Krista ale popíráš další možnosti volby - tím tedy ale popíráš i nebezpečí další volby špatné. Chápeš to?
..."Přesto úspěch této výchovy závisí také na ochotě či neochotě vychovávaného být vychováván.
A to sis vymyslel z čeho? "...
Jsou dva bratři. Oba byli vychováváni spolu, v naprosto stejných podmínkách. Přesto z jednoho je dobrý člověk a z druhého je kriminálník. To je docela častý obraz i v dnešních rodinách. Nezáleží jen na rodičích, kteří dobře vychovávají! Záleží také na vnitřních svobodných rozhodnutích vychovávaného - zda se chce nechat vychovat.
Bůh chce, aby byli všichni spaseni. Vychovává všechny lidi dobře. Přesto někteří se vychovávat nechají, jiní nikoli.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Pondělí, 19. prosinec 2016 @ 10:12:56 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | A ti nevychovaní všechno vsází na poslední kartu, okamžik smrti. A to jsi ty i lotři na kříżi, takže 50-50.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Pondělí, 19. prosinec 2016 @ 17:22:51 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Naprosto nic jsi nepochopil. Nikoli "nemůžeš na svém životě cokoli změnit" ale v nebi už nechceš na svém životě cokoli změnit.
Aha. Ono je dost těžké to chápat, když píšeš jednou tak a podruhé naopak. Když jsi tedy psal "Setkání s Kristem v okamžiku smrti je významné a odlišné jen ve své definitivě moci už na svém životě cokoli dalšího změnit." tak jsi tím nemyslel, že nebudeš moci na svém životě cokoliv dalšího směnit, ale myslel jsi tím že nebudeš chtít cokoliv změnit?
A teď chceš na svém životě něco změnit?
Svým tvrzením o jakémsi jednou už "definitivním a konečném "rozhodnutí se pro Krista ale popíráš další možnosti volby - tím tedy ale popíráš i nebezpečí další volby špatné. Chápeš to?
Stále dokola tvé nesmysly. Chápu, že sis vymyslel nějakou blbost ve tvé vzpouře proti evangeliu, proti rozhodnutí, o kterém svědčíme a dozblbnutí jí budeš opakovat.
Ne, definitivní rozhodnutí pro Ježíše nepopírá možnost volby. Ani nepopírá svobodu. Naopak, takové rozhodnutí svědčí o svobodě člověka. Ani já nepopírám další možnosti volby. Naopak. To jsem ti popisoval v samostatném příspěvku.
Z jakého nesmyslu sis vymyslel, že by rozhodnutí popíralo další možnosti volby?
Jsou dva bratři. Oba byli vychováváni spolu, v naprosto stejných podmínkách. Přesto z jednoho je dobrý člověk a z druhého je kriminálník. To je docela častý obraz i v dnešních rodinách.
Vidíš, marně si vzpomínám, že bych kdy něco takového zažil nebo potkal. To se u vás opravdu někde děje? nebo jen v tvém virtuálním světě?
Jak to ti lidi dělají?
Jsou to roboti?
Já mám tedy z rodin zkušenost zcela opačnou. I když mají rodiče například jen dvě děti, vychovávají je často dost rozdílně, mají k nim rozdílný přístup, prvnímu například věnují podstatně více času, energie, pozornosti, druhému o kus méně. A ještě méně pak třetímu, o to se ale zase ale starají jeho starší sourozenci. Když pak mají rodiče děti o dalších patnáct let později, vychovávají ty další děti ještě docela jinak.
A přesto, že vychovávají své děti různě, věnují se jim různě, tak výsledek té výchovy je velmi podobný: Hodní rodiče vychovají hodné děti a zlí rodiče vychovají grázly. Občas se stane vyjímka, tu bych odhadl tak řádově na procenta případů. |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Sobota, 17. prosinec 2016 @ 09:59:19 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Oko, po proměně srdce žádné stavy bezradnosti, opuštěnosti, prostě nejsou. Svou snahou své srdce nikdy nezměníš. Proměna srdce je vyhradně zázračným božím dílem, a děje se to ve velmi krátké době. Až na proměněném srdci můžeš v Duchu budovat a v boží vůli investovat svou snahu. A jestli chceš aby Bůh tvé srdce proměnil, miluj pravdu, jdi Bohu v Jeho práci z cesty a všechno ponech na Něm.Vždyť on tě zná lépe než ty sám sebe. A nemysli si, tento krok absolutní důvěry odevzdání kameného srdce Bohu k promëně je mnohem, mnohem těžší, než ta tvoje celoživotní snaha o proměnu. Ten poslední a definitivní krok starého člověka je tak těžký proto, protože zemřeš a všechno co sis sám vybudoval zemře s tebou a je ti na nic. Je to krok totálního a definitivníhon sebezáporu. Před proměnou srdce stojíš před Bohem jako někdo kdo absolutně nic nemá, a pokud se v této pokoře před Boha nepostavíš, proměny srdce se nikdy nedočkáš. Na zrození nového srdce nemůžeš mít nijakou zásluhu, můžeš mít zásluhy postavené až na novém srdci.
Tolik své snahy jsi investoval do proměny srdce. Kdybys tu samou snahu stavěl již na proměněném srdci, byl bys dávno někde jinde, Kristem by ses setkával v proměněném srdci neustále, modlil by ses v Duchu a boží vůli bys znal. Kristus by tě nikdy neopuštěl, a třeba i při velké bolesti bys měl Pánův pokoj, bezradnost bys neznal, svou vůli bys měl odevzdanou ve vůli boží. To všechno bys už dávno měl. A to Ti ze srdce přeji, tak jako i hezké prožití Vánoc.
Myslivec
|
]
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1) Vložil: oko v Pondělí, 19. prosinec 2016 @ 08:50:15 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Kvalita života by měla s křesťanem stále růst - křest je startem do kvality života, prožívání přítomného okamžiku s Bohem a bližními má být zráním k dokonalosti ve věčném životě.
Jak ti mám odpovědět? Je pro tebe nejdůležitější start závodu, nebo některé místo na trati, nebo cíl?
Všechno to je nejdůležitější pro život - jedno bez druhého nebude a nemělo by ani cenu!
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Pondělí, 19. prosinec 2016 @ 09:24:48 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Je docela smutné, když se o životě v Bohu vyjadřuješ jako o závodu! Ostatně tak jak jsem to v řk poznal, tak pro tebe to závod je. Závodíš o množství samospasitelných zásluh, závodíš v honbě za svým vlastním ocasem, závodíš v modloslužebných úkonech a myslíš si, že na konci závodu tě v okamžiku smrti čeká Kristus.
Oko, tento závod už je dávno vyhraný, a stačí se jen přidat k vítěznému Kristu, právě nyní a teď.
Oko, ten závod se už dávno nebėží. Slepí pořadatelé jen marní tvůj čas, tvoji sílu, kterou ti Bůh dal k duchovnímu růstu, k zesílení, a ne abys bëžel marný a vysilující životní marathon, který už dávno za tebe Kristus vybojoval.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Pondělí, 19. prosinec 2016 @ 18:49:24 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Jasně.
Tedy nejdůležitější je pro tebe okamžik Smrti, ale u ostatních okamžiků nedokážeš napsat, které byly důležitější.
Jak to máme my jsme ti psal: Nejdůležitější okamžik života mám stejný, jako pan Kodet, to je ten Ezechiel 36, o kterém mluví. Pak mám určitě spoustu dalších důležitých okamžiků, jako například svatbu, narození dětí, založení firmy, první krach, ...a pak spoustu nedůležitých, každodenních, bez kterých by život neměl cenu. |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1) Vložil: oko v Čtvrtek, 08. prosinec 2016 @ 12:59:06 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Člověk narozený znovu z vody a z Ducha svatého je už spolu s Kristem vzkříšené dítě Boží - nemá v sobě už žádnou mrtvolu!
Nejdříve jsme totiž byli spolu s Kristem pohřbeni (ve křtu (Kol 2,12) a až následně pak vzkříšeni spolu s Kristem. A už v nás žádná mrtvola není!
(Kol 2,12-13) Spolu s ním jste pohřbeni křtem, jímž jste také spolu s ním
vzkříšeni skrze víru v moc Boha, který ho vzkřísil z mrtvých.
I vás, mrtvé v hříších a neobřízce vašeho těla, spolu s ním
obživil, když vám odpustil všechny hříchy ...
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Čtvrtek, 08. prosinec 2016 @ 13:24:59 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | A co jsi tím chtěl říct? To samé říkám.
Zauvažuj nad křtem ohněm Ducha.
Narození z Ducha (oheň) a vody (boží milost). Oheň spaluje, voda obmývá. Rodíme se v ohni Ducha, a žijme v boží milosti. |
]
když jste byli spolu s ním ve křtu pohřbeni. (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Pátek, 09. prosinec 2016 @ 08:30:30 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ |
Nejdříve jsme totiž byli spolu s Kristem pohřbeni (ve křtu (Kol 2,12) a až následně pak vzkříšeni spolu s Kristem. A už v nás žádná mrtvola není!
Stando, není to ani čtrnáct dnů, co jsi tu psal:
Porozumět správně křesťanským písmům lze jen podle pravidel víry (regula fidei). To znamená, že jednotlivá místa v Písmu se významem organicky doplňují do jedné jediné zprávy v jednom jediném smyslu - znamená to, že jedno místo si nelze vytrhnout a interpretovat samostatně, ale pouze v koordinaci s místy ostatními.
Už to vypadalo, že jsi dostal rozum, když ses tu takhle otevřeně postavil proti vaší běžné římskokatolické praxi. Teď už to zase neplatí? Proč se tedy neřídíš tím, co jsi psal, a zase už používáš klasickou tvou taktiku, kdy vytrháváš verše a vykládáš si je po svém?
Kolem Koloským 2,12 je Koloským 2,11 a Koloským 2,13. A kolem nich je zase Koloským 2,10 a Koloským 2,14. Skoro celá kapitola Koloským 2 je pak o Pánu Ježíši:
Když jste tedy přijali Krista Ježíše, Pána, pak v něm žijte, zakořeněni a budováni v něm, upevňujte se ve víře, jak jste byli vyučeni, rozhojňujíce se v ní s děkováním. Dávejte si pozor, ať vás někdo neodvede jako zajatce skrze filozofii - prázdný svod podle lidské tradice, podle živlů světa, a ne podle Krista. Neboť v něm tělesně přebývá veškerá plnost Božství. I vy jste v něm naplněni. On je hlavou každé vlády a moci. V něm jste byli také obřezáni obřízkou, která nebyla udělána lidskou rukou, nýbrž spočívala ve svlečení těla hříchů, v obřízce Kristově, když jste byli spolu s ním ve křtu pohřbeni a v něm jste byli spolu i vzkříšeni skrze víru v působení Boha, který ho vzkřísil z mrtvých. I vás, když jste byli mrtvi v proviněních a neobřízce svého těla, spolu s ním obživil, když nám všechna provinění odpustil a vymazal rukou psaný záznam, který svými ustanoveními svědčil proti nám a který nám byl nepřátelský; odstranil jej z našeho středu tím, že jej přibil na kříž. Tak odzbrojil vlády a autority a veřejně je vystavil na odiv, když je vedl triumfálním průvodem v něm. To "on", "něm", "ním" je zájmeno osobní. Označuje osobu.
|
]
Re: když jste byli spolu s ním ve křtu pohřbeni. (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Pátek, 09. prosinec 2016 @ 09:38:02 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Protože před čtrnácti dny byl před zpovědí. Pak jako vzorný řk v před adventním čase absolvoval zpověď, krátce na to začal advent a je nabuzený s modloslužby. Všímej si Cizinče, jak Oko mění svůj diskusní styl podle svátků v řkc. Nejvíce energie ke lhaní má v době kdy řk svátky začínají. Všimni si toho jakým způsobem ho ovlivňují modloslužebné prožitky. No a o vánocích ti bude přát všechno dobré, bude se chtít spojovat v dobré vůli, ale žel maximálně tak do třech králů. |
]
Re: když jste byli spolu s ním ve křtu pohřbeni. (Skóre: 1) Vložil: oko v Neděle, 11. prosinec 2016 @ 09:13:18 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | ..." To "on", "něm", "ním" je zájmeno osobní. Označuje osobu."...
Správně. A setkání s touto osobou znamenalo z moci Boha smrt a pohřeb starého člověka v nás, znamenalo také vzkříšení s Kristem, nové narození člověka jako Božího dítěte z vody a z Ducha svatého ve křtu. Křest je ona "obřízka Kristova.
"V něm jste byli také obřezáni
obřízkou, která nebyla udělána lidskou rukou, nýbrž spočívala ve
svlečení těla hříchů, v obřízce Kristově, když jste byli spolu s ním ve křtu pohřbeni a v něm jste byli spolu i vzkříšeni "
|
]
Re: Re: když jste byli spolu s ním ve křtu pohřbeni. (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Neděle, 11. prosinec 2016 @ 17:14:17 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | A setkání s touto osobou znamenalo z moci Boha smrt a pohřeb starého člověka v nás, znamenalo také vzkříšení s Kristem, nové narození člověka jako Božího dítěte z vody a z Ducha svatého ve křtu.
Stando, setkání s tou osobou zmanenalo pro tebe smrt???
To jsi první člověk, od kterého něco takového slyším. Zatím pro všechny lidi, které jsem potkal, znamenalo setkání s tou osobou z písma vzkříšení a život.
Můžeš nám k tomu něco blíže napsat?
Jak se ti stalo, že zrovna pro tebe setkání s tou osobou znamenalo smrt?
|
]
]
]
Re: Re: Re: Re: Re: když jste byli spolu s ním ve křtu pohřbeni. (Skóre: 1) Vložil: oko v Pondělí, 12. prosinec 2016 @ 08:32:43 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | ..." Skutečné setkání s Ježíšem, o němž se píše ve 2 kapitole Koloským, neznamená smrt."...
Aby se člověk mohl narodit jako Boží dítě, jako nový člověk, musí nejdříve ten starý člověk umřít. Taky Kristus nejdříve zemřel a až potom vstal z mrtvých, byl vzkříšen. Nemůže být přece vzkříšení před smrtí! Nejdřív musí být smrt (starého člověka) a až potom vzkříšení, o kterém se hovoří třeba v Kol 2,12.
Setkání s Kristem ve křtu (pokristění) tedy znamená smrt starého člověka - smrt toho vyhnance z ráje.
Jestliže jsme tedy s Kristem zemřeli, věříme, že s ním také
budeme žít.
(Ř 6,8).
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: když jste byli spolu s ním ve křtu pohřbeni. (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Pondělí, 12. prosinec 2016 @ 20:51:20 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Aby se člověk mohl narodit jako Boží dítě, jako nový člověk, musí nejdříve ten starý člověk umřít.
... Setkání s Kristem ve křtu (pokristění) tedy znamená smrt starého člověka - smrt toho vyhnance z ráje.
Stando, a to tě ten tvůj kristus ve křtu zabil?
A jak to vypadalo?
A zabil tvou duši, nebo zabil tvoje tělo? Nebo zabil oboje?
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: když jste byli spolu s ním ve křtu pohřbeni. (Skóre: 1) Vložil: oko v Úterý, 13. prosinec 2016 @ 09:24:35 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Spolu s Kristem zemřel ve mě starý člověk - vyhnanec z ráje, člověk bez práv, člověk bez dědictví, bezdomovec. (Ř 6,8).
Zemřel proto, abych se mohl znovu narodit z vody a z Ducha jako Bohem přijaté dítě - jako dítě Boží, jako bratr Božího Syna, rodný bratr Krista (narodil jsem se "pokristěním" ve křtu). Takto v Kristu nově narozené Boží dítě má svoji skutečnou vlast v nebi, stalo se dědicem věčného života. Křest je ničím nezvratné duchovní zasvěcení člověka Bohu, duchovní obřízka Kristova.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: když jste byli spolu s ním ve křtu pohřbeni. (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Úterý, 13. prosinec 2016 @ 13:55:03 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Lžeš sám sobě Oko! Kdybys byl novým člověkem, nemusel by ses rozhodovat mezi zlem a Bohem. Jsi stále starý člověk. Nevíš že svoboda božích dětí se naplňuje v boží vůli. Jsi stále starý člověk, jelikož považuješ za svobodu rozhodování se mezi zlem a Bohem. To je "svoboda" kriminálníků, zda máš být dobrým nebo zlým a jít do lochu. A vtéto tvé "svobodě" se zde bavíš o věcech, o kterých jako vězeň v cele nemáš zatím ani šajn! |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: když jste byli spolu s ním ve křtu pohřbeni. (Skóre: 1) Vložil: oko v Úterý, 13. prosinec 2016 @ 09:31:18 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Svatostí Krista byla ve mě tedy zabita moje padlá podstata člověka přirozeného - padlého, vyhnaného z ráje, byla zabita podstata člověka podle těla. Člověka, který by nemohl ani pomyslet na nebe, který sám ze sebe už nebyl schopen žádnými skutky tento svůj stav změnit k lepšímu.
Pomoc tedy nutně musela přijít zvenčí od Boha - a přišla - v osobě Krista Ježíše.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: když jste byli spolu s ním ve křtu pohřbeni. (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Úterý, 13. prosinec 2016 @ 13:48:37 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Ve svátosti v tobě byla zabitá tvoje podstata padlého člověka, a ve své "svobodné" vůli se musíš nadále rozhodovat mezi zlem a Bohem? A kdo se to v tobě mezi zlem a Bohem rozhoduje. Padlý člověk, nebo člověk nový? |
]
Člověk narozený znovu z vody a z Ducha svatého (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Pátek, 09. prosinec 2016 @ 08:30:33 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ |
Člověk narozený znovu z vody a z Ducha svatého je už spolu s Kristem vzkříšené dítě Boží - nemá v sobě už žádnou mrtvolu!
To píšeš o něčem, co znáš, co jsi zažil, tvou vlastní zkušenost, nebo tu vymýšlíš cosi o něčem, co neznáš a co jsi nezažil?
I když se člověk narodí znovu z vody a z Ducha ve křtu, hříšná náklonnost přetrvává a působí nám často soužení.
To platí oboje najednou?
Nemá v sobě žádnou mrtvolu a zároveň přetrvává hříšná náklonnost?
A určitě to má ve tvém světě nějakou "logiku"?
|
]
Re: Člověk narozený znovu z vody a z Ducha svatého (Skóre: 1) Vložil: oko v Neděle, 11. prosinec 2016 @ 09:25:33 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | ..." To platí oboje najednou?
Nemá v sobě žádnou mrtvolu a zároveň přetrvává hříšná náklonnost? "...
Pokud je realita života logická, pak to určitě má i logiku.
Pro mě je to skutečnost. Náklonnost ke hříchu je vlastní každému člověku, který někdy zhřešil, který "ochutnal" hřích.
Stav člověka před Bohem, stav Božího dítěte je dílem výhradně Boží milosti.
Vztah s Bohem si však každý z nás postupně buduje sám, z vlastního rozhodnutí - i když pod vlivem milosti Ducha svatého, pořád je to i lidské dílo, dílo spolupráce Boha a člověka. Toto dílo není dokonalé, je poznamenáno nedokonalostmi a slabostí se strany člověka. Je poznamenáno lidskou vrozenou hříšnou náklonností (náklonností ke zlému), které se nikoli vždycky člověk dokáže vyvarovat.
|
]
Re: Re: Člověk narozený znovu z vody a z Ducha svatého (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Pondělí, 12. prosinec 2016 @ 23:12:17 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Otřesné co pišeš? Oko, vždyť ty popisuješ něco, cos žel zatím nikdy nepoznal. Na tomto tvém komentáři je to až moc dobře vidět, že jsi nic z toho nezažil a podivně fantazíruješ. To co na mnoha místech v diskusi píšeš, připomíná zbožné fantazírování, které se praktikuje v různých po kostelních spolčích na faře.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Středa, 07. prosinec 2016 @ 20:03:53 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Katechismus je ovšem jen rozvedením a výkladem správného pochopení Božího slova v kontextu učení církve.
Stejné ambice si bere i Strážná věž. V tom se vaše nová učení neliší.
´ A teď si polož otázku: Kdyby se i druhý lotr na kříži obrátil a nabízenou milost pomáhající přijal, nespasil by snad Kristus i jeho? A nemohl to snad udělat podobně jako to udělal jeho druh? Neměl svobodu rozhodnout se pro Krista a být jím spasen?
Dobrá úvaha. Samozřejmě, že měl. |
]
|
|
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1) Vložil: Kjubik (forrest.gump.junior@gmail.com) v Neděle, 04. prosinec 2016 @ 20:23:11 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | Ale kdepak Cizinče. Oko Vám již konkretně odpoveděl. To vy a myslivec v tom vidíte jeho zamotání. Zkusil jste se ho na to zeptat jestli se skutečně zamotal nebo jste si to z myslivcem o něm vymysleli?
Promiňte Cizinče, neznal jste ani tehdější ani dnešní učení řkc neznáte. A není to v žadném případě útok na Vás. V jednom svém dřívějším příspěvku jste třeba zminíl, že se jmenujete Antonín, prý (ten zapomnětlivý) a na to jste uvedl odkaz dnes. Měl jsem za to, že jste za těch 6 let prodělal jakýsi vývoj směrem kupředu a došel k poznání, že Antonín nikdy neznamenalo ten zapomnětlivý, ten co zapomíná ani nic takového. Prostě jste vzal prvek z lidové zbožnosti a považujete ho prvek katolické věrouky :). Promiňte, ale přijde mi hrozně to vtipné, takové jednání od člověka, který prý zná katolíckou věrouku.
Odkazujete na Tomáškův katechismus a přece jste již víckrát dokazál, že v době vašeho pobytu Vám byl šumák a nevěřil jste podle něho. Upřímně, je mi Vás líto, kde jste se to ocitl. Nevidíte, když Vám přímo odpoví, místo toho vidíte jen nějaké virtuální zamotání.
|
| NadřazenýRe: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Neděle, 04. prosinec 2016 @ 21:35:12 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Jsi ještě asi mladý brkota, tak vůbec neviš, že k jednomu ze svatých antoníčků, se řikalo patron ztracených věcí. Modlili jsme se kdysi k němu, když jsme něco ztratili a zapoměli. A pan farář k němu organizoval poutě. Který z těch sv. Tondů to byl to už dneska nevím, a ani mne to už nezajímá. Dalo by se to zjistit v knize Rok se svatými, ale vytahovat ji nebudu. Kdysi jsem za tu knihu dal nehorázné penize, dnes s ní mám podložený trezor na zbraně. S Cizincem bychom tě mohli řk věrouce učit. :-)))
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1) Vložil: Kjubik (forrest.gump.junior@gmail.com) v Neděle, 04. prosinec 2016 @ 22:42:01 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Myslivče tak pište čí mluvte ty vaše lekce lidové zbožnosti. :) Stejně to nebude katolická věrouka. Jen tím dokážete jak skutečně neznáte a jak jste nznal katolickou věrouku. Poučte prosím ostatní o lidově zbožnosti, kterou vydavate mylně za věrouku katolické církve. :) Tak do toho. A to, že jeden z Antonínu je patronem ztracených čí zapomněných věci nedělá z jména Antonín vyznám (ten zapomnětlivý apod.) Stejně jako jedno video o myslivci (https://www.youtube.com/watch?v=TtIia9uC4N8) nedělá z ostatních myslivců komiky jako je na videu.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Neděle, 04. prosinec 2016 @ 23:22:34 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Ale, ale, ty človíčku neznalá. Zbožnost je součástí katolické věrouky. Nalistuj si v katechismu sedmero darů Ducha, a dobře se podívej jaké jsou to dary. A na těchto sedmi darech je věrouka řk postavená. Jelikož kdybys neměl rozum, sílu, radu, modrost, bázeň, umění a zbožnosti, byla by ti celá katolická věrouka pouze cárem papíru. A nedohaduj se se mnou a pomni na čtyři lidské ctnosti, na které si tvůj stranický kolega za tři týdny prázdné diskuse ani nevzpomėl, nezapomínej na: moudrost, spravedlnost, statečnost a umírněnost. A za domácí úkol ti ukládám rozjímat nad třemi božskými ctnostmi: víra, nadėje a láska. A za pokání se pomodli sedmkrát zdrávas a vykonej po sedm prvnīch pátků novénu za uzdravení od tvé svárlivosti. Odpouštějí se ti hříchy, odejdi v pokoji.
|
]
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1) Vložil: Kjubik (forrest.gump.junior@gmail.com) v Neděle, 04. prosinec 2016 @ 23:03:23 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Cizinče to fakt nemáte nic lepšího než pustit tu Vaší ohranou písničku, jak ti katolíci jsou hrozní. Psal jsem to Vám víckrát. Nemám potřebu a nedělám to abych si o Vás cokoliv vymýšlel čí utočil na Vaši osobnost.
Nemůžu ani za to, že vidím, že oko Vám na vaší stále opakujicí otázku již tolikrát odpoveděl a vy stále znovu se ptáte, na to same. Nemůžu ani za to, že jsem Vám položil jednoduchou otázku a odpovědí jsem se od Vás nedočkal. Místo toho opět se mně snažíte ukázat jak já jako katolik mám údajně použivát taktiku v diskuzi.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Neděle, 04. prosinec 2016 @ 23:24:35 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Ukaž kde odpovėděl!!
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1) Vložil: Kjubik (forrest.gump.junior@gmail.com) v Pondělí, 05. prosinec 2016 @ 06:44:44 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | :) :).
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Pondělí, 05. prosinec 2016 @ 07:56:46 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Aha, ta to jsou ty odpovědi. Myslel jsem si to hned na začátku. |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Pondělí, 05. prosinec 2016 @ 05:05:24 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Kjubiku, a vy máte něco k tématu článku, případně k otázce, na kterou článek reagoval?
Nebo máte jen povinnost komentovat diskutující a vymýšlet si o nich věci podle toho, v čem žijete vy? |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1) Vložil: Kjubik (forrest.gump.junior@gmail.com) v Pondělí, 05. prosinec 2016 @ 06:58:21 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Cizinče, co jsem měl k otázce jsem již zminíl. A to, že jste odpověď již obdržel a zdaleka to nebyly vyhybání se odpovědí jak neustále oku předchazujete.
Nebo máte jen povinnost komentovat diskutující a vymýšlet si o nich věci podle toho, v čem žijete vy? Nemám tuto povinnost. I když mi to stále přisuzujete tak vám otevřeně řikám, že si o Vás nic nevymyšlím ani nemám tuto potřebu. Už jsem Vám to také psal, ale jakoby jste to také neviděl a opět toto o mně tvrdíte. Opět ukazuje v jakých předsudcích vůči katolíkům žijete.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Pondělí, 05. prosinec 2016 @ 07:34:10 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Co to tady pořád meleš za hlouposti? Jaká povinnost? Jaká potřeba? Shrneme si to. 1) Tvrdíš, že Oko odpověděl na konkretní otázky. Sám Oko odpověděl, že na ně odpovědět nemůže. To ty ses do toho zamotal a sám sis naběhl!
2) Tvrdíš, že ty odpovědi vidíš. Na otázku kde ty odpovědi vidíš, nejsi schopný odpovědět a ani nemůžeš, tak tady cosi žvaníš o tom, že nemáš povinnost ani potřebu odpovídat. A co máš za potřebu, prázdně mlátit hubou? A co máš za povinnost, bránit stranického kolegu mlácením prázdné huby?
3) Tvrdíš že já i Cizinec jsme se zamotali, že nevíme a neznáme. Bez jakéhokoliv tvého argumentu! A to jsou ty typické a nenávistné řk výlevy.
4) Tím jak diskusně vystupuješ ad1, ad2, ad3 dokazuješ, že to co říká Cizinec o katolících je pravda. Dle tvého diskusního projevu jsi typický řk modloslužebník. |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Pondělí, 05. prosinec 2016 @ 05:56:03 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Zkusil jste se ho na to zeptat jestli se skutečně zamotal nebo jste si to z myslivcem o něm vymysleli?
Dobrý den, Kjubiku
Máte pravdu, že jsem vám neodpověděl na vaši otázku. Ano, mnohokrát jsem se ho ptal na důvod proč na jednoduchou otázku, na kterou slíbil odpověď, zatím neodpověděl. To mi vysvětlil, že na tu otázku, na kterou slíbil odpověď, odpovědět nemůže. A to mu věřím.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1) Vložil: Kjubik (forrest.gump.junior@gmail.com) v Pondělí, 05. prosinec 2016 @ 06:49:53 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Cizinče opět hazíte vinu na oka, že Vám neodpoveděl. Ale oko Vám již víckrát odpoveděl, jen vy na tu odpověď nevidíte a místo toho vidíte pouze jeho vysvětlení, které sice také poskytl, ale není to celá odpověď. Odpověď budete muset najít a přečíst si sám. A bez předsudku, že katolicí jsou takoví a makoví. Potom odpovědí naleznete, pokud o ně stojíte. Je mi líto, ale víc v tom nemůžu udělát.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Pondělí, 05. prosinec 2016 @ 07:48:02 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Předsudků o řk modloslužebnících netřeba, stačí se podívat na tvoje komentáře. a jsme v realitě. Podívej se na ten svůj. Co si to vůbec dovoluješ křivě svědčit o tom, že Cizinec zde někoho obviňuje? Uvědomuješ si, že je to porušení přikázání nevydáš křivé svědectví? Uvědomuješ si vůbec význam slov "házet na někoho vinu". Takže klasická otázka: Ukaž kde a kdy Cizinec na Oka hází vinu?!
Kjubínku, je to taková řk klasika. Pošpinit- odsoudit- upálit.
Špiníš tím, že tady lžeš o neexistující vině- odsuzuješ na základě svého špinavého výmyslu, že někdo na někoho hází tvůj špinavý výmysl- a nakonec máš svůj vítězný pocit z popravy, jak jsi to těm heretikům nandal. Nenandal, ztrapnil ses, a poukázal na svoji duchovní bídu a prolhanost.
|
]
|
|
|
|