Re: Jak je těžké se změnit. (Skóre: 1) Vložil: oko v Pondělí, 01. listopad 2021 @ 11:49:11 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | Toto jsou všechno ale jen kostrbaté konstrukce ze tvojí hlavy.
Ve skutečnosti tak, jako alkoholik zůstává alkoholikem i když je zrovna ve stavu střízlivém, podobně člověk je hříšníkem i když zrovna nemá žádný hřích. Je hříšníkem pro svůj zděděný sklon ke zlému.
(Kaz 7,20) Vždyť na zemi není spravedlivý člověk, který by konal dobro a nehřešil.
Bohu nevadí, že jsme hříšníci - zná totiž hlubiny lidského srdce - Bohu vadí, když člověk své hříchy nijak neřeší, ale naopak když si v nich člověk libuje a říká: "Já už jiný nebudu"!.
(1 J 1) Řekneme-li, že žádný hřích nemáme, klameme sami sebe a pravda v nás není. Jestliže své hříchy vyznáváme, on je věrný a spravedlivý, aby nám hříchy odpustil a očistil nás od každé nepravosti. Řekneme-li, že jsme nezhřešili, děláme z něj lháře a jeho slovo v nás není.
..."Křesťani na tom nejsou stejně jako ty Oko!"...
Jací "křesťani", když stojí mimo církev?
(1 J 2) A svět pomíjí i jeho žádost; kdo však činí vůli Boží, zůstává na věčnost.
Dítky, je poslední hodina; a jak jste slyšeli, že přichází Antikrist, tak se nyní již objevilo mnoho antikristů; podle toho poznáváme, že je poslední hodina.
Vyšli z nás, ale nebyli z nás. Kdyby byli z nás, zůstali by s námi.
Ale to se stalo, aby vyšlo najevo, že nejsou všichni z nás.
|
| NadřazenýRe: Jak je těžké se změnit. (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Pondělí, 01. listopad 2021 @ 20:40:47 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Toto jsou všechno ale jen kostrbaté konstrukce ze tvojí hlavy.
:-)))
Kostrbaté? Já když se okoupu ve vaně vylezu z ní čistý. Když mne očistí boží milost od špíny hříchu, již špinavý hříšník nejsem.
Ale Oko to má jinak. Vleze do vany špinavý jako prase a špinavý jako prase z ní vyleze. Bůh Oka očistí od špinavého hříchu, ale Oko je stále špinavý hříšník.
...
Ve skutečnosti tak, jako alkoholik zůstává alkoholikem i když je zrovna ve stavu střízlivém, podobně člověk je hříšníkem i když zrovna nemá žádný hřích. Je hříšníkem pro svůj zděděný sklon ke zlému.
Oko, ale to jsou jenom ty tvoje kostrbaté skutečnosti. Poučím tě. Alkoholik je alkoholikem dokud má na alkoholu závislost. Hříšník je hříšníkem dokud hřeší a v hříchu si libuje, dokud ho hřích ovládá. Alkoholik který se nechce léčit, nechce být abstinentem bude vykřikovat "já jsem alkoholik, všichni jste alkoholici, všichni si dáte občas sklenku!" Hříšník jako ty vykřikuje "já jsem stále hříšník, všichni občas zhřešíte!" Všichni ne Oko. Mnozí z nás si sklenku dají a alkoholici nejsou, a mnozí z nás zhřeší, ale v milosti boží se rychle hříchu zbaví aby hříšníky nebyli, aby u nich závislost na hříchu nenastala, aby hříšné sklony nevznikly. Víš Oko, zhřešit a zhřešit je pojem. Nejsou všechny hříchy kvůli sklonům zhřešit. Pokud hřešíš kvůli hříšným sklonům, tak tě Bůh od nepravosti neočistil.
...
(1 J 1) Řekneme-li, že žádný hřích nemáme, klameme sami sebe a pravda v nás není. Jestliže své hříchy vyznáváme, on je věrný a spravedlivý, aby nám hříchy odpustil a očistil nás od každé nepravosti. Řekneme-li, že jsme nezhřešili, děláme z něj lháře a jeho slovo v nás není.
Oko, tento verš chápeš mnoho let mylně. Rád s ním argumentuješ ve smyslu toho, že jsi stále i po odpuštění hříšník. Řekneme-li, že žádný hřích nemáme- je z kontextu PŘED ODPUŠTĚNÍM! Za prvé Oko. Napřed jako hříšník musíš hříchy jako třeba lhaní a pomlouvání přiznat a nedělat z Boha lháře!
Za druhé Oko. Když si to že lžeš a pomlouváš přiznáš, a Bohu to vyznáš, Bůh ti odpustí a OČISTÍ tě od KAŽDÉ NEPRAVOSTI! Čteš Oko. Čti ještě jednou. Bůh ti odpustí a očistí tě od KAŽDÉ nepravosti. Nepravost je synonymum hříchu. Nečistota je synonymem hříšnosti, sklonů k hříchu.
Za třetí Oko: Po božím odpuštění a očištění od hříchu nemůžeš o sobě dále tvrdit, že jsi hříšník. To bys pak dělal z Boha lháře, stejně jako když z Boha děláš lháře když tvrdíš že nelžeš a nepomlouváš. ---
Jací "křesťani", když stojí mimo církev?
Třeba tací křesťani, kteří modlářům od nevěstky vysvětlují úplně základy o funkci očistné boží milosti.
Hele Oko, která církev hlásá stejně jako ty, že po božím odpuštění jsi nadále hříšník?
|
]
Re: Jak je těžké se změnit. (Skóre: 1) Vložil: oko v Úterý, 02. listopad 2021 @ 09:22:04 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | I já, když se vykoupu, tak jsem čistý. Ale to přece neznamená, že se zase neušpiním, že se nebudu muset vykoupat znovu!
S pravděpodobností rovnající se jistotě vím, že se budu muset vykoupat zase znovu. My lidé se nedokážeme v životě neušpinit hříchem. Protože jsme od své přirozenosti hříšníky:
|
]
Re: Jak je těžké se změnit. (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Úterý, 02. listopad 2021 @ 11:06:55 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Ty modlářské hemzy urážející Boha si pro příště odpusť! Pro tvém dobro.
My lidé se nedokážeme v životě neušpinit hříchem.
To ty Oko to nedokážeš, netahej do toho tvého modlářského světa všechny lidi!
I já, když se vykoupu, tak jsem čistý.
Takže znovu Oko, když se v boží milosti vykoupeš pak jsi čistý a nemůžeš proto tvrdit že jsi nadále špinavý hříšník. Hříšníkem se staneš až po spáchání hříchu. Furt ti to rozum nebere?
|
]
Re: Jak je těžké se změnit. (Skóre: 1) Vložil: oko v Středa, 03. listopad 2021 @ 07:39:43 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | To tobě rozum nebere, že i omilostněný hříšník je pořád svojí podstatou zase jenom hříšníkem, který se co nevidět znovu umaže a znovu bude potřebovat koupel.
|
]
Re: Jak je těžké se změnit. (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Středa, 03. listopad 2021 @ 14:49:36 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Žádném takové podstaty neexistují. Je to tvůj výmysl. Hříšník je někdo kdo má hřích. Pokud hřích nemáš hříšníkem nejsi. Hříšník je vždy špinavý. Používáš nesmyslné termíny jako třeba "čistý hříšník". To co zde hlásáš se označuje jako nepravost, a navíc zpochybňuješ očistnou boží milost, která z hříšníka učiní svatého.
Mno, a pro začátek začni u toho, že si vyženeš z hlavy katolické pavouky o pojmu "svatý". A začni tím, že svatý není to samé jako dokonalý. Že nedokonalý není to samé jako hříšný. Že být svatý není až po smrti. Že svatý není to samé jako nedosažitelný.
A nyní čti Oko, čti.
- Koloským 3, 12 [biblenet.cz]Jako vyvolení Boží, svatí a milovaní, oblečte milosrdný soucit, dobrotu, skromnost, pokoru a trpělivost.
|
]
Re: Jak je těžké se změnit. (Skóre: 1) Vložil: oko v Čtvrtek, 04. listopad 2021 @ 07:27:54 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
Já bych řekl, že svatost je charakterizována právě našim úsilím o dokonalost. O duchovní dokonalost.
A nyní čti Myslivče, čti:
(1 Pt 1,16) Vždyť je napsáno: ‚Buďte svatí, neboť já jsem svatý.‘
..."Že nedokonalý není to samé jako hříšný. "...
Člověk je nedokonalý, člověk je od přirozenosti hříšný. Nejde se jednou vykoupat a být už pořád čistý! I ten, kdo poctivě pracuje, tak se přirozeně zpotí a musí se večer vykoupat znovu. Když pracuješ s blátem, umažeš se!
A člověk je tělem jen ta hlína, jen to bláto ...
Nedokážeme se neumazat!
Jediná pomoc, jak se udržet alespoň v relativní v čistotě je provádět pravidelnou hygienu - očistu.
V Duchovním rozměru pak je touto pravidelnou očistou člověka modlitba, zpytování svědomí, vědomé a časté návraty k Bohu.
Nedokážeme se při námaze vůbec nezpotit, nedokážeme v praktickém životě ani vůbec nezhřešit. Řešíme to tedy tak, že špínu pravidelně a často smýváme vodou - špínu hříchů smýváme pak pravidelným pokáním ze hříchů.
|
]
Re: Jak je těžké se změnit. (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Čtvrtek, 04. listopad 2021 @ 15:39:36 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Je u tebe Oko paradoxem, že užíváš argumenty, které usvědčují ze lži tebe. Čtu Oko, čtu. A čtu "buďte svatí". Ty tam čteš buďte hříšní?
Člověk je nedokonalý, člověk je od přirozenosti hříšný.
Žádná hříšná přirozenost neexistuje, je to lež řk učení! Hřích je totiž nepřirozený. Člověk je ve své přirozenosti svatý a hříšného člověka Bůh ke svaté přirozenosti zpátky vede.
Nejde se jednou vykoupat a být už pořád čistý! I ten, kdo poctivě pracuje, tak se přirozeně zpotí a musí se večer vykoupat znovu. Když pracuješ s blátem, umažeš se!
A člověk je tělem jen ta hlína, jen to bláto ...
To, že je člověk prachem a v prach se obrátí není synonymem nečistoty hříchu. AŽ teprve obrácení se v prach je důsledkem hříchu. Adam byl z "prachu" před hříchem. Proto porovnávat "prach" před hříchem s blátem hříchu je hloupé.
Zašpinění se při práci nelze porovnávat se špínou hříchu!
..špínu hříchů smýváme pak pravidelným pokáním ze hříchů.
To je blud Oko, špínu hříchu žádné tvoje pokání nesmaže i kdyby ses třeba ukál, špínu hříchu smývá boží milost. A to zcela nezáslužně. Podmínkou získání boží milosti není zásluha, podmínkou je víra a láska k pravdě.
|
]
Re: Jak je těžké se změnit. (Skóre: 1) Vložil: oko v Pátek, 05. listopad 2021 @ 07:58:00 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Člověk byl Bohem sice stvořený jako svatý, ale od pádu prvních lidí do hříchu je hříchem poznamenán, "znetvořen", je postižený, získal náklonnost ke zlému. Proto Kain zabil bratra, proto jsou dodnes na světě války a nespravedlnosti všeho druhu.
Sám člověk nedokáže nezhřešit, potřebuje k životu bez hříchu Boží milost - být neustále napojen na Boha. A toto se člověk musí životem teprve postupně naučit a tím svoji hříšnost postupně snižovat, eliminovat.
Víra je přece dar - jak ta s tím souvisí?
Podle tebe jeden víru dostane a nehřeší - jiný víru nedostane a proto hřeší? A na konci pak bude ten druhý potrestán a ten první vyznamenán? Za co vlastně, když ani jeden v tom nemá vlastní zásluhy?
..."Proto porovnávat "prach" před hříchem s blátem hříchu je hloupé."...
Hloupé je kritizovat Boží výrok: "Jahve řekl: „Aby můj duch nebyl věčně odpovědný za člověka, jenž je přece tělo, ať jeho život napříště trvá pouze sto dvacet let.“..." (Gn 6,3)
|
]
Re: Jak je těžké se změnit. (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Pátek, 05. listopad 2021 @ 08:30:39 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Člověk byl Bohem sice stvořený jako svatý..
No vida Oko. Vida! Takže propříště již nic neplácej o hříšné lidské přirozenosti.
Sám člověk nedokáže nezhřešit, potřebuje k životu bez hříchu Boží milost..
No to je zase kostitřasovka. Kam na to chodíš? Je to jednoduché Oko. Hříšník očištěný boží milostí již není hříšník, a k životu bez hříchu potřebuje sílu Krista a poznání pravdy v Duchu svatém. Obojí nám Kristus nabízí neustále.
Víra je přece dar - jak ta s tím souvisí?
Ve víře je přece spása. Když budeš Bohu věřit a věřit Mu jednou provždy a napořád, a ne že se pro Boha budeš neustále rozhodovat, tak se ti Bůh dá poznat v daru víry. V tom je Oko víra darem. Darem není tak ani to, že člověk věří Bohu, darem je to, jak na víru v Něho Bůh reflektuje. Když třeba Bohu věříš, že tě neopustí, tak On reflektuje tak, tě nikdy neopustí. Když Bohu věříš, že ti dá sílu za tvou slabost taky ti ji ta tuty dá a bude dávat. O tom je dar víry Oko, o tom! A pro něco takového si ty musíš neustále rozhodovat? Ber všemi deseti a rozhodni se jednou a provždy!
Podle tebe jeden víru dostane a nehřeší - jiný víru nedostane a proto hřeší?
Žádné takové podle mne není, nefantazíruj.
Hloupé je kritizovat Boží výrok: "Jahve řekl: „Aby můj duch nebyl věčně odpovědný za člověka, jenž je přece tělo, ať jeho život napříště trvá pouze sto dvacet let.“..." (Gn 6,3)
Hloupé je kritizovat jakýkoliv boží výrok. A hloupé je psát o kritice která neexistuje.
|
]
Re: Jak je těžké se změnit. (Skóre: 1) Vložil: oko v Sobota, 06. listopad 2021 @ 08:24:14 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | ..." Člověk byl Bohem sice stvořený jako svatý..
No vida Oko. Vida! Takže propříště již nic neplácej o hříšné lidské přirozenosti. "...
Svatý Adam zhřešil a už pak nebyl svatý, V ráji už pro něho nebylo místo a tak byl vyhnán.
Všichni jeho potomci až dodnes dědí tuto Adamovu náklonnost ke hříchu. Říkáme jí "hříšná lidská přirozenost - náklonnost ke zlému".
..."... darem je to, jak na víru v Něho Bůh reflektuje. Když třeba Bohu věříš, že tě neopustí, tak On reflektuje tak, tě nikdy neopustí."...
Co slovo, to projev nevzdělanosti a zmatenosti ve víře.
Naprosto zásadní je skutečnost, že Bůh je věrný vždycky. Bůh nikdy člověka neopustí - to sám člověk opouští Boha svými hříšnými rozhodnutími.
|
]
Re: Jak je těžké se změnit. (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Sobota, 06. listopad 2021 @ 13:50:25 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Oko:Říkáme jí "hříšná lidská přirozenost - náklonnost ke zlému".
Ano Oko, tak tomu říkají modlářští bludaři. Zapamatuj si. Tak jako je hřích nepřirozený, zrovna tak neexistuje žádná hříšná lidská přirozenost. A co se týká sklonů ke hříchu, tak na to zde již dávno máme Krista a Jeho milost!
Oko: Co slovo, to projev nevzdělanosti a zmatenosti ve víře.
Naprosto zásadní je skutečnost, že Bůh je věrný vždycky. Bůh nikdy člověka neopustí - to sám člověk opouští Boha svými hříšnými rozhodnutími.
Oko, to jsou ze tvé strany skutečně projev zmatenosti ve víře. Sleduj! Přijde nyní argument i důkaz. Ano, ano, ano. Bůh člověka nikdy neopustí! Jak je možné, že ty Boha pro svůj hřích opouštíš! Opouštíš Boha protože jsi zmatený Oko. My křesťané kvůli hříchu Boha neopouštíme, ale ihned se k Němu utíkáme. Toliko pro tvé poučení nevzdělanče, toliko ke tvému zmatení. Věčně nerozhodnutý pomatenec Boha kvůli hříchu opustí, křesťan k Bohu přimkne a prosí o milost. Ty se Oko stále rozhoduješ mezi hříchem a Bohem? Stále? Stále.. Och jak ubohé, nízké a zmatené. |
]
Re: Jak je těžké se změnit. (Skóre: 1) Vložil: oko v Neděle, 07. listopad 2021 @ 09:52:30 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | ..."A co se týká sklonů ke hříchu, tak na to zde již dávno máme Krista a Jeho milost!"...
Sám jsi se tímto usvědčil s hlouposti:
Každý člověk má svou zděděnou náklonnost ke hříchu, kterou je třeba, aby Kristus vyléčil.
Kristus je skutečně lékařem duší. Kdyby nebyly duše nemocné hříchem, nebylo by třeba lékaře.
Bloudíš stále mimo oblast zdravého rozumu.
Pros Ducha svatého těmito slovy:
Nedopusť, abych propadl zmatku. nedopusť, aby mě nevědomost svedla na scestí, nedopusť, aby předpojatost ovlivnila moje činy ...
|
]
Oko má vážný problém s funkčním chápáním psaného textu (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Sobota, 20. listopad 2021 @ 17:02:21 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Myslivec..."A co se týká sklonů ke hříchu, tak na to zde již dávno máme Krista a Jeho milost!"...
Oko, nebuď drzý a nelži o mém zdravém rozumu. Bloudíš ty a můj zdravý rozum neustále poukazuje na bludy které zde píšeš. Kupříkladu blud o hříšné přirozenosti lidské, když přirozeností lidskou je svatost. Kupříkladu tvoje rady k modlitbě Ducha svatého, které jsou bludné v tom, že my křesťani se modlíme v Duchu svatém a ne k Duchu svatému, a nemodlíme se v Duchu za to co řekne bludař Oko, někdo jiný, ani my sami. Modlíme se v Duchu tak, jak nás Duch svatý v modlitbě vede. Takže právě jsem ti udělil úplně základní křesťanskou lekci o tom, co je, a jak se praktikuje modlitba v Duchu svatém. A co podle tebe Oko Kristus léčí? Chceš se snad přít o tom, že jsou to právě ony sklony k hříchu, které k hříchu vedou? Proč ty Oko se nenecháš ze tvých sklonů k hříchu Kristem vyléčit a jsi stále hříšník jak sám o sobě tvrdíš? A zapamatuj si, žádný hřích se nedědí, dědí se hříchem porušené tělo. Ke hříchům se vždy pohoršováním svádí. Dědičný hřích je velmi nebezpečný blud padlé římské církve!! Blud pro který si oběť bludu myslí, že má hříšnou přirozenost, že je celý život hříšníkem, že je hříšníkem i po očistné boží milosti. Uvědom si Oko jednu velmi důležitou věc. Pokud budeš mít tento postoj k boží milosti, postoj ve kterém si myslíš, že jsi hříšník i po omilostnění Bohem, budeš mít tento postoj i před soudnou boží stolicí, a pak ti nepomůže ani svěcená.. Vztah k Bohu si každý z nás bere sebou na druhou stranu!! Co ti pomůže, že vykřikuješ Pane ó Pane a přitom Mu nevěříš, že tě očistí natolik, že již hříšníkem nejsi. Proč Mu nevěříš, že ti namísto tvé slabosti dá svoji sílu? Když nevěříš Bohu za tohoto pozemského života, nepočítej s tím, že Mu budeš věřit po smrti. V tom je totiž největší záludnost řk nauky, která přesunuje to co musíme vykonat nyní až za hranici smrti do vymyšleného očistce. Po smrti žádná možnost nápravy ani očištění již není možná! Tak abys Oko věděl do čeho jdeš! |
]
Buďte svatí nebo hříšní? (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Pondělí, 01. listopad 2021 @ 20:58:19 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | - Apoštol Petr:
- Jako poslušné děti nedejte se opanovat žádostmi, které vás ovládaly předtím, v době vaší nevědomosti;
- ale jako je svatý ten, který vás povolal, buďte i vy svatí v celém způsobu života.
- Vždyť je psáno: ‚Svatí buďte, neboť já jsem svatý.‘
|
]
Re: Buďte svatí nebo hříšní? (Skóre: 1) Vložil: oko v Středa, 03. listopad 2021 @ 07:46:21 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Svatost - ta je pro křesťana cílem jeho života (Kristus) - ale svatost je také životní cestou křesťana.
Učíme se svatosti - občas selháváme - a zkoušíme to přesto stále znovu. S Boží milostí, s Boží pomocí zrajeme ke svatosti a naše hříšnost se postupně životem s Bohem umenšuje.
Kající se hříšník - to je cesta ke svatosti.
Celoživotní cesta - nikoli snad prchavá záležitost jednoho okamžiku v životě, po kterém by nějakým zázrakem následovala už nebeská dokonalost v bezhříšnosti..
|
]
Re: Buďte svatí nebo hříšní? (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Středa, 03. listopad 2021 @ 15:40:09 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Svatost - ta je pro křesťana cílem jeho života (Kristus) - ale svatost je také životní cestou křesťana.
Ne Oko, svatost není cílem. Svatost je normální duchovní stav člověka žijícího v Kristu.
Učíme se svatosti - občas selháváme - a zkoušíme to přesto stále znovu. S Boží milostí, s Boží pomocí zrajeme ke svatosti a naše hříšnost se postupně životem s Bohem umenšuje.
Oko, boží svatosti se neučíme. To se nikdo nenaučí. Svaté z nás činí Bůh, a nyní z nás svatými činí svou boží milostí. Být svatý je normální. Nenormální je být hříšník.
Kající se hříšník - to je cesta ke svatosti.
Ale kdepak Oko. Svatost se přijímá ve víře v Boha a Jeho očisťující milost.
Celoživotní cesta - nikoli snad prchavá záležitost jednoho okamžiku v životě, po kterém by nějakým zázrakem následovala už nebeská dokonalost v bezhříšnosti..
Toť tvůj výrok ryze nekřesťanský. Mohu tě ujistit, že odevzdání se Bohu v jednom okamžiku není vůbec záležitostí prchavou, a už vůbec ne pomíjivou.
A znovu ti opakuji Oko. Být svatý není to samé jako být dokonalý. Dokonalý je jedině Bůh. Velmi hloupě si stále podmiňuješ svatost dokonalostí. A taky si hloupě spojuješ nedokonalost a hříšnost. Být nedokonalý neznamená nutně být hříšný. Zapamatuj si Oko. Hřích nepřišel kvůli nedokonalosti, přišel kvůli neposlušnosti! Zjednodušeně se dá říct, že všichni hříšníci hřeší kvůli neposlušnosti Bohu. Když ty Oko často hřešíš a dokonce i nevědomě jak píšeš, tak jsi Bohu neposlušný. Takže se začni konečně zabývat tvou neposlušností a až ji vyřešíš teprve pak se ti začne otvírat duchovní svět o kterém píšu, o kterém ty zatím nic nevíš, což je evidentní podle toho jak neznale a protichůdně se o těchto záležitostech vyjadřuješ.
|
]
Re: Buďte svatí nebo hříšní? (Skóre: 1) Vložil: oko v Pátek, 05. listopad 2021 @ 08:03:13 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
Být svatým znamená být dokonalým v dobrém jednání. Následovat Boha.
Neboť já Hospodin jsem váš Bůh. Posvěťte se a buďte svatí, neboť já jsem svatý. Neposkvrňujte sami sebe žádnou havětí plazící se po zemi.
Posvěťte se a buďte svatí, neboť já Hospodin jsem váš Bůh. |
]
]
Re: Buďte svatí nebo hříšní? (Skóre: 1) Vložil: oko v Sobota, 06. listopad 2021 @ 08:28:49 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
A to platí snad nějak automaticky tím, že je to takto dáno? Nebo je potřeba se podle toho svatě chovat?
Co vlastně máš proti tomu?
Bůh přece říká: "Buďte svatí..."!
To znamená, že my máme moc být svým chováním svatými, máme i tu moc být svým chováním nesvatými.
|
]
]
Re: Buďte svatí nebo hříšní? (Skóre: 1) Vložil: oko v Neděle, 07. listopad 2021 @ 09:59:32 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
Pokud ty nemáš svým chováním na svoji svatost žádný vliv,
pak by docela postrádala smysl ona Boží výzva lidem: "Buďte svatí, jako i já jsem svatý".
Ale opak je pravdou: svým chováním, svými činy jsi buď více svatým, nebo více nesvatým.
(ZJ 22,11) Ať si hříšník nadále hřeší a ať se poskvrněný nadále poskvrňuje; ať poctivý člověk žije nadále poctivě a svatý ať se nadále posvěcuje.
|
]
|
|