|
Právě je 572 návštěvník(ů) a 0 uživatel(ů) online:
Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde
|
Zaznamenali jsme 116825266 přístupů od 17. 10. 2001
|
| |
| Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor. |
|
|
Re: Co je vlastně normální? (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Čtvrtek, 16. prosinec 2021 @ 12:13:14 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | Ale ty se tak Oko skutečně vyjadřuješ. To co ty sám děláš si běžně projektuješ do druhých a dokonce i do toho tvého boha co tě respektuje.Dodnes jsi Oko nepochopil, že reaguješ na Myslivce, či Cizince kterého si vytvořila a dále dotváří tvá zvrácená a zlovolná představivost.
|
| Nadřazený |
|
Re: Co je vlastně normální? (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Čtvrtek, 16. prosinec 2021 @ 13:57:29 CET (O uživateli | Poslat zprávu) http://www.cizinec.com/ | A ty zase ve všem spatřuješ "psaní ve druhé osobě" - jsi snad schizofrenikem?
Stando, tvoje psaní ve druhé osobě ... Když se mne tvoje psaní netýká, nemůžu si ho na sebe vůbec vztahovat.
Pokud jde o psaní, rozpoznání a o mne, Stando.
Když někdo napíše: " Ty sám jsi se "postaral", aby v očích církevního práva byl tvůj sňatek sňatkem neplatným!" tak v tom opravdu spatřuji psaní ve druhé osobě.
Pozná se psaní ve druhé osobě snadno - když je v té větě "ty" nebo "vy", ať už přímo napsané, nebo jako nevyjádřený podmět, je to druhá osoba jednotného nebo množného čísla.
Když někdo napíše: " Já ve třiceti nebyl jiný - taky podobně povrchní - a nečekám ani od druhých, že ..." tak v tom spatřuji psaní v první osobě.
Pozná se psaní v první osobě snadno - když je v té větě "já" nebo "my", ať už přímo napsané, nebo jako nevyjádřený podmět, je to první osoba jednotného nebo množného čísla.
Tak nějak nás to učili rozpoznávat v češtině na základní škole.
Schyzofrenik nejsem.
|
| NadřazenýRe: Co je vlastně normální? (Skóre: 1) Vložil: oko v Pátek, 17. prosinec 2021 @ 13:24:07 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Toníku, odpovídám ti vložením dalšího článku.
|
]
Re: Co je vlastně normální? (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Sobota, 18. prosinec 2021 @ 10:34:40 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Hele Oko, článek sice ještě nevyšel, ale zkusím si tipnout co v něm bude.
Jako obvykle v něm bude tvá snaha vysvětlovat nevysvětlitelné. Budeš obhajovat tvoje hulvátské výroky dalšími hulvátskými výroky. Budeš si stěžovat na oponenta, který si "dovoluje " ohrazovat se vůči lžím které o něm píšeš. Budeš se nepravomocně vyjadřovat za nevěstku a vymýšlet si nesmyslné definice tlustě zvýrazněné a podtržené. A 50 na 50 bych si tipl, že se neopomeneš invektivu o nedostatečném vzdělání oponenta. |
]
Re: Co je vlastně normální? (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Sobota, 18. prosinec 2021 @ 10:34:45 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Hele Oko, článek sice ještě nevyšel, ale zkusím si tipnout co v něm bude.
Jako obvykle v něm bude tvá snaha vysvětlovat nevysvětlitelné. Budeš obhajovat tvoje hulvátské výroky dalšími hulvátskými výroky. Budeš si stěžovat na oponenta, který si "dovoluje " ohrazovat se vůči lžím které o něm píšeš. Budeš se nepravomocně vyjadřovat za nevěstku a vymýšlet si nesmyslné definice tlustě zvýrazněné a podtržené. A 50 na 50 bych si tipl, že se neopomeneš invektivu o nedostatečném vzdělání oponenta. |
]
Re: Co je vlastně normální? (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Sobota, 18. prosinec 2021 @ 12:12:30 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Stando, tos nemusel.
Stačilo odpovědět, zda se i ty musíš zeptat, jestli je normální, když v diskuzi o někom, kdo uzavřel svátostné manželství tučně a podtrženě napíšeš lež "ty sám jsi se "postaral", aby v očích církevního práva byl tvůj sňatek sňatkem neplatným!" Nebo zda pro tebe neplatí to, co píše autor článku.
|
]
Re: Co je vlastně normální? (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Neděle, 19. prosinec 2021 @ 13:51:04 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | To máš jako s tím "desaterem". Ví jak boží přikázaní zní, ale dodržet je nedokáže. A zrovna tak píše v článku o normálních životních kvalitách, píše o negacích s tím související, ale chová se zde podle negací které popisuje. Ví jak to má být, ví jak to být nemá a chová se tak jak to být nemá. Stejné jako u Voty. Ví že je něco špatně a stejně to dělá. Toto je charakteristický rys svévolníků. V takovém případě není pro takové konání omluvy. Proto svévolníci do nebe nemohou. Oni totiž vědí že konají špatně, a přesto svévolně špatně konají. Jaká omluva, milost či ospravedlnění může být pro svévolníka který boží přikázání zná a přesto je porušuje? Jak asi bude přede Bohem souzený ten který to správné v článku hlásal, ale pak jako svévolný pokrytec v komentářích činil negace které ve článku popsal? Jak asi bude souzený hulvát lhář, který sám sebe usvědčuje ze lži v jedné větě a tvrdošíjně odmítá jakoukoliv domluvu? Ani ten svévolník, ani ten pokrytec, ani ten hulvát nebudou nikdy moci říct "já jsem to nevěděl". Vědí to, a tím již nyní nad sebou vynášejí soud. Na těchto případech je strašlivé jak si satan se svými obětmi pohrává. Nemusí na ně ani žalovat. Jeho oběti si vše zatracující obstarají svépomocí. Sami se doznávají k neschopnosti boží přikázání dodržet. Sami se usvědčují ze lži a ještě to zlo co mají v sobě propagují. Holt děti otce lži vždy plné nenávisti a sprostoty. |
]
Re: Co je vlastně normální? (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Pondělí, 20. prosinec 2021 @ 18:04:47 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Každý kdo byl, je a bude souzen Bohem, je souzen spravedlivě. Jen někteří ještě neznají rozsudek soudu a bude pro ně těžší ten rozsudek přijmout.
Pokud někdo ví, jak mají věci být, ale nedokáže je dělat, dá se to pochopit. To ještě není svévole. Může být člověk nemocný, má třeba kleptomanii, nedokáže nekrást, nebo měl příšerné rodiče, těžko k nim hledá úctu. Otrok hříchu nerealizuje často svou vůli, svévoli, je pod mocí hříchu, potřebuje Boží moc na vysvobození.
Svévole je tehdy, když člověk dobrovolně a svobodně vybírá zlo a hřích a ještě se tím chlubí navenek. K tomu jsem psal i článek.
Ale diskuze byla zajímavá.
Že tu římští katolíci prezentují různá satanská učení, to už jsme viděli. Ale že by člověk, co se tváří jako římský katolík, nazval svátostnou svatbu dvou křesťanů v kostele před ŘKC knězem "fraška, šaškárna", to jsem přiznám se, nečekal. Zřejmě je to součást toho pravidla "kam se strom naklání, tam jednou spadne".
Cizinec |
]
|
|
|
|