|
Právě je 565 návštěvník(ů) a 2 uživatel(ů) online: rosmano Mikim
Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde
|
Zaznamenali jsme 116820934 přístupů od 17. 10. 2001
|
| |
| Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor. |
|
|
Smlouva a láska - Re: Eucharistie (Skóre: 1) Vložil: Willy v Pátek, 03. prosinec 2010 @ 09:55:49 CET (O uživateli | Poslat zprávu | Blog) | A tím a díky tomu, že člověk svěří svůj život, své srdce a všechno Pánu Ježíši Kristu, pak je to Pán Ježíš Kristus, Kdo před Bohem nese zodpovědnost za spásu toho člověka vůči Bohu Otci, který ho Pánu svěřil, aby mu dal věčný život! Tím se človělk sice nezbaví své zodpovědnosti za to, co dělal v těle, ale jeho věčná spása je díky tomu jistá, poněvadž se o ni postaral a postará Někdo jiný nežli on.
Člověk může ovlivnit toliko spásu své duše, jestli ji ztratí pro Pána, aby ji získal v budoucím věku nebo ji zachová a pak ji v budoucím věku ztratí. Jestli dovolí Pánu, aby jeho duši proměnil a přetvořil ke své podobě, pak ji získá takovou, jakou ji chce mít Pán pro sebe. Jestli to Pánu nedovolí tím, že ji nezapře/neztratí, pak bude muset v budoucím věku podstoupit dlouhou nucenou nepříjemnou proměnu, které se mohl vyhnout, kdyby s Pánem na spáse své duše spolupracoval a ochotně ji zapřel a ztratil pro Pána a Jeho Království v tomto věku.
Pán prostě musí člověka přetvořit ke své podobě a je lepší, je-li to dobrovolně a z lásky v tomto věku, než nedobrovolně a kvůli spravedlnosti v budoucím věku! Je lepší být moudrou pannou nebo pošetilou? Tož tak.
willy
|
| NadřazenýSmlouva a láska - Re: Eucharistie (Skóre: 1) Vložil: oko v Sobota, 04. prosinec 2010 @ 08:59:59 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Willy Máš v tom zatím neskutečný zmatek. Pán Ježíš mluví zcela jasně o spáse či zavržení lidské duše spolu s tělem.
..."Tím se človělk sice nezbaví své zodpovědnosti za to, co dělal v těle, ale jeho věčná spása je díky tomu jistá"...
Vždyť si tvá věta ve významu protiřečí! Pokud se máš zodpovídat, nemůže být výsledek dán dopředu. Musí být minimálně dvě varianty, jinak je to všechno fraška.
|
]
Smlouva a láska - Re: Eucharistie (Skóre: 1) Vložil: Willy v Sobota, 04. prosinec 2010 @ 14:24:22 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | oko,
ztráta duše v budoucím věku je ztráta duše v budoucím věku, nikoli věčné zatracení!!! Jedná se o dočasnou nikoli věčnou ztrátu, jelikož se vztahuje "pouze" na budoucí věk, nikoli na věčnost.
Má tebou citovaná věta si neprotiřečí. Mluví na jedné straně o Pánově zodpovědnosti před Bohem Otcem a na druhé straně o mé zodpovědnosti před Pánem. Pánova zodpovědnost před Otcem spočívá na tom, že mi dá věčný život a vzkřísí mne v poslední den - a to můžeš věřit, že v této věci Pán Ježíš Otce nezklame. Moje zodpovědnost je v tom, abych chodil, jak se patří a sluší na Božího syna/služebníka podle Božího povolání v Kristu Ježíši tak, abych nesl ovoce, které ode mne požádá.
Pokud se máš zodpovídat, nemůže být výsledek dán dopředu. Znovu tatáž otázka, na kterou jsi ještě neodpověděl - jaktože to apoštol Pavel věděl dopředu?! Jsem si vědom, že je to pro tebe těžké odpovědět, neboť to odporuje tvojí teologii, ale vypořádat se s tím musíš!
Tož tak.
willy
|
]
Smlouva a láska - Re: Eucharistie (Skóre: 1) Vložil: oko v Neděle, 05. prosinec 2010 @ 14:48:57 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | ..."Jedná se o dočasnou nikoli věčnou ztrátu,"...
To je tvůj omyl, nedokazatelný argument.
"Budoucí věk" = věčnost
Věněc spravedlnosti je odměna/cena (viz kázání na hoře v Mt 5:12,46 a
dále v 6.k. a v L 6.k.), po níž Pavel toužil a kvůli níž běžel svůj
běh/závod - Fp 3:14 běžím k cíli pro cenu Božího povolání vzhůru v Kristu Ježíši. - tedy se v důsledku jedná o věčné spasení v Kristu.
|
]
Smlouva a láska - Re: Eucharistie (Skóre: 1) Vložil: Willy v Neděle, 05. prosinec 2010 @ 16:27:31 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | oko,
ale to je tvůj omyl!
w.
|
]
Smlouva a láska - Re: Eucharistie (Skóre: 1) Vložil: oko v Pondělí, 06. prosinec 2010 @ 20:17:17 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | To by musel ten omyl být také v kázání na hoře v Mt 5:12,46; Mt 6,33;
(Ř 14,17) Vždyť Boží království není pokrm a nápoj, ale spravedlnost,
pokoj a radost v Duchu Svatém.
|
]
Smlouva a láska - Re: Eucharistie (Skóre: 1) Vložil: Willy v Pondělí, 06. prosinec 2010 @ 20:27:40 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | V žádném v tebou uvedených veršů není řeč o odměně, o níž mluvil Pavel a já, takže mi uniká důvod, proč jsi je sem vypisoval!
|
]
Smlouva a láska - Re: Eucharistie (Skóre: 1) Vložil: oko v Úterý, 07. prosinec 2010 @ 10:16:58 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Tuto souvislost ti musí zjevit Duch svatý, mé svědectví evidentně nestačí.
|
]
|
|
Smlouva a láska - Re: Eucharistie (Skóre: 1) Vložil: oko v Sobota, 04. prosinec 2010 @ 08:52:20 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | ..."Proto také křesťanský život začíná tím, že člověk svoje srdce, svůj život, sám sebe svěří Ježíši Kristu."...
Srdce musí být obnovováno Kristem neustále, nestačí ho jen jednou odevzdat. To je vyprázdněná fráze! I když se svěříš Kristu, nepřestáváš být svéprávným. Stále se rozhoduješ, stále máš poslední slovo ve volbě svého srdce ty. Bůh nám ukazuje cestu, pomáhá nám, ale to my musíme vykročit. A každý den, každý okamžik znovu a znovu. To za nás Bůh neudělá.
Proto se jedná o průběžný vztah, o vytrvání v dobrém, na jehož konci čeká odměna nebeská, ale nepřehlédnutelně už nyní také vysoká kvalita života pozemského.
|
| NadřazenýSmlouva a láska - Re: Eucharistie (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Neděle, 05. prosinec 2010 @ 09:44:32 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Srdce musí být obnovováno Kristem neustále, nestačí ho jen jednou odevzdat. To je vyprázdněná fráze!
To, co je PRO TEBE vyprázdněná fráze či dokonce hrozný omyl je pro křesťany počátek věčného života oko a často i první opravdový zážitek s živým Bohem.
Mám pro tebe ještě pár příběhů
|
]
Smlouva a láska - Re: Eucharistie (Skóre: 1) Vložil: oko v Neděle, 05. prosinec 2010 @ 14:53:29 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Bylo už na světě spousta lidí, kteří o sobě prohlašovali, že dali své životy Kristu a jejichž konec byl přesto nakonec horší, než počátek (Mt 12,45).
|
]
|
|
|
|