Re: Re: Re: Re: Re: Smysl ustanovení Petra viditelnou hlavou církve. (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Sobota, 11. duben 2015 @ 08:53:16 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) http://www.cizinec.com/ | Dal jsem ti sem dva konkrétní příklady tvé vlastní kritiky,
Stando, koukám, že se snažíš utéci od tématu k osobním útokům seč máš síly.
Dal si sem příklad mého dotazu k tématu. Nevím, jestli víš jaký je rozdíl mezi dotazem a kritikou?
Dotaz, to je věta, která končí otazníkem. Otazník je tento znak:
?
Věta která končí otazníkem je věta tázací.
Slouží k například tomu, aby člověk, který jí napíše, zjistil od druhého člověka nějaké informace. Nebo to může být otázka řečnická, která slouží k tomu, aby se cílové posluchačstvo zamyslelo.
Samozřejmě se v internetových diskuzích nepočítá že se zamyslí ten kdo má místo mozku skálu a nepozná rozdíl mezi tázací a oznamovací větou.
Pokud tu je článek o "moci klíčů" a "viditelné hlavě", píšu konkrétní oznamovací příspěvky k "moci klíčů". Ty oznamovací příspěvky nesou nějakou informaci, jako například že papež svou "mocí klíčů" rozvádí platně uzavřené manželství. K této oznamovací větě jsem tu zatím nepřidal žádnou kritiku. Konstatují faktický stav k tématu tvého článku.
Ta tvoje "kritika" je tedy jen v tvé hlavě, protože se ti jednoduché napsané informace převrací do tvého způsobu uvažování tvé potřeby neustále někoho napravovat, opravovat, kritizovat a psát o něčem, čemu nerozumíš. Do tvého způsobu uvažování pak promítáš druhé a neuvědomuješ si, že to, co děláš ty může být druhým cizí.
Teď ti napíšu oznamovací větu, která obsahuje sdělovací informaci.
Římskokatolická církev nechť si dělá co je jí libo a co jí baví nad těmi, kteří to chtějí žít.
Pokud ŘKC vyhovuje že ebofilní kněží znásilňující malé chlapce u oltáře mohou lámat oplatku a jíst kdežto lidé žijící spořádaně ve druhém manželství a vychovávající děti v tomto manželství ne, tak je to jen a jen její věc a věč lidí, kteří žijí uprostřed toho.
Zpět k tématu článku.
K moci klíčů od nebeského království jsem se vyjádřil obšírně ve článku a nemám k tomu co dodat.
Ano, to chápu, že se od skutečné "moci klíčů" papežů snažíš z diskuze utéci, seč máš síly a nedivím se ti.
Toník |
| NadřazenýRe: Re: Re: Re: Re: Re: Smysl ustanovení Petra viditelnou hlavou církve. (Skóre: 1) Vložil: oko v Neděle, 12. duben 2015 @ 09:08:20 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | ..."Věta která končí otazníkem je věta tázací. ":..
Je tomu tak vždycky?
Když se tě tedy Martino zeptá, zda jsi duševně nemocný nebo na drogách, proč se v takovém případě urazíš? Vždyť to končilo otazníkem a to přece podle tvých vlastních slov znamená, že jen chtěl od tebe informace!
A tak i tvoje otázky byly v kontextu toho, jak byly položeny zjevnou kritikou chování římskokatolické církve. Kritikou toho, kdo si nevidí do pusy a bez soudnosti plácá navzájem protiřečící nesmysly.
..."nesou nějakou informaci, jako například že papež svou "mocí klíčů" rozvádí platně uzavřené manželství."...
Nikoli však manželství dvou křesťanů!
Když je něco nenormálního hned ve svém zárodku, pak je církev nucena napravovat chyby těchto lidí a používá mimořádné prostředky.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Smysl ustanovení Petra viditelnou hlavou církve. (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Neděle, 12. duben 2015 @ 09:45:55 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Když se tě tedy Martino zeptá, zda jsi duševně nemocný nebo na drogách, proč se v takovém případě urazíš? Vždyť to končilo otazníkem a to přece podle tvých vlastních slov znamená, že jen chtěl od tebe informace!
Stando, chápu, že neumíš dočíst příspěvek až do konce, jak máš málo času abys odvedl řeč od hrokého tématu. Kdyby tě zajímalo, co jsem psal já, tak se v klidu nadechni, vrať se k mému příspěvku a přečti si ho celý. Ke tvé otázce: Mně se Martino na takové věci neptá (pokud se zrovna nesplete). A kdybych se měl urážet z vašeho způsobu "komunikace" a "diskuze", tak už by ze mne moc nezbylo.
Ano, považuju tu větu za otázku. Je to teatrální otázka, řečnická, kterou se Martino snaží urážet lidi v diskuzi, rozbíjet diskuzi a odvádět řeč od tématu. Tak jako ty teď od tématu klíčů a toho na co je používají vaši papežové.
A tak i tvoje otázky byly v kontextu toho, jak byly položeny zjevnou kritikou chování římskokatolické církve.
Pro tebe jistě. Pro tebe je jakýkoliv dotaz na ŘKC a jakákoliv informace či svědectví z ŘKC je "kritikou". To je dané tím, jak uvažuješ. S tím že si nevidíš do pusy a plácáš navzájem protiřečící výmysly souhlasím.
Nikoli však manželství dvou křesťanů!
Zase potřebuješ odběhnout od tématu "moci klíčů" papežů někam jinam?
Když je něco nenormálního hned ve svém zárodku, pak je církev nucena napravovat chyby těchto lidí a používá mimořádné prostředky.
Nenormálního hned v zárodku? Tím "Nenormálního hned v zárodku" myslíš co konkrétně?
Toník |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Smysl ustanovení Petra viditelnou hlavou církve. (Skóre: 1) Vložil: oko v Neděle, 12. duben 2015 @ 14:02:45 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Že to jako kritika ze tvé strany myšleno bylo, jsi sám přiznal touto svojí větou: "Pokud ŘKC vyhovuje že ebofilní kněží znásilňující malé
chlapce u oltáře mohou lámat oplatku a jíst kdežto lidé žijící spořádaně
ve druhém manželství a vychovávající děti v tomto manželství ne, tak je
to jen a jen její věc a věč lidí, kteří žijí uprostřed toho."
Pokud by bylo tvé svědomí čisté a dokázal bys unést oponenta s rozdílným názorem, aniž bys měl potřebu se dotýkat jeho důstojnosti, nikdy bys něco takového říci nemohl. Je to sprostá lež. ŘKC nevyhovují efebofilní kněží (i když je jich v řadách kněří oproti normální populaci o řád méně a dělá ze všech sil vše proto, aby činnost takových eliminovala.
ŘKC nevyhovují ani lidé, žijící spořádaně či nespořádaně v dalších manželstvích - protože mají žít v manželství prvním - pokud bylo právoplatně uzavřené.
ŘKC jako Kristova církev nemá v tomto na vybranou. Je ve svých postojích a svém konání vázána Kristovými slovy: "Co Bůh spojil, člověk nerozlučuj".
Podstata tvé farizejské kritiky spočívá v paradoxu, že ať papež udělá cokoliv - vždycky to bud podle tebe špatně.
1.) Když by manželství rozvedl, bude to podle tebe zneužití a výmluva na moc klíčů - tedy přílišná liberalizace křesťanského učení, která je v rozporu s Kristovými slovy o nerozlučitelnosti svazku muže a ženy.
2.) Když rozvedeným křesťanům, kteří žijí v novém svazku s dalším partnerem - tedy podle Kristova učení o nerozlučitelnosti manželského svazku žijí ve veřejném hříchu - takovým pochopitelně církev nedovoluje přijímat svátosti - tak tu samou církev kritizuješ za to, že je k nově hříšně sezdaným příliš tvrdá!
ŘKC jako Kristova církev nemá v tomto na vybranou. Je ve svých
postojích a svém konání v prvním i ve druhém případě vázána stejnými Kristovými slovy: "Co Bůh spojil, člověk
nerozlučuj".
"Nikoli však manželství dvou křesťanů! " Doplnil jsem tímto tvoji neznalost ohledně moci klíčů z předešlého komentáře.
..." Tím "Nenormálního hned v zárodku" myslíš co konkrétně?"...
Myslím tím neuvážené sňatky zamilovaných mladých lidí, kteří se nestarají o to, zda mohou vytvořit manželskou jednotu nejen v posteli a občanském životě, ale také ve své křesťanské víře. Pokud je totiž jeden z manželů nepokřtěný, je to vždycky s velkým otazníkem.
|
]
Paradoxy v udelování svátostí - Smysl ustanovení Petra viditelnou hlavou církve. (Skóre: 1) Vložil: brusle7 (brusle7@seznam.cz) v Neděle, 12. duben 2015 @ 15:47:41 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
Nedovolování přijímat svátosti lidem ve druhém manželství či lidem v jiných stabilních svazcích je výrazem povýšenosti ŘKC nad tyto "veřejné hříšníky".
Není úkolem je "napravit" (protože by tito lidé pak nakupili opravdové čerstvé hříchy odchodu od nových rodin a dětí), ale ponížit je, ukázat na jejich zlo, zakrýt zlo své.
Paradoxem je právě to, že jinak hřešící kněží (a mnohem závažnějšími způsoby) svátosti nejenže přijímají, ale i udělují. |
]
Re: Paradoxy v udelování svátostí - Smysl ustanovení Petra viditelnou hlavou církve. (Skóre: 1) Vložil: noname (Honza610@centrum.cz) v Neděle, 12. duben 2015 @ 16:19:34 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Ahoj Řešíš si snad takto svůj vlastní problém, brusle ?
H.
|
]
Re: Re: Paradoxy v udelování svátostí - Smysl ustanovení Petra viditelnou hlavou círk (Skóre: 1) Vložil: brusle7 (brusle7@seznam.cz) v Neděle, 12. duben 2015 @ 16:52:37 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
1/ Neřeším, protože nejsem v ŘKC.
2/ Neřeším, protože nežiji v druhém manželství.
3/ Upozorňuji na jeden z hnusů v ŘKC svou odpovědí pod vláknem diskuse k tématu.
4/ Co řešíš Ty touto otázkou? |
]
Re: Re: Re: Paradoxy v udelování svátostí - Smysl ustanovení Petra viditelnou hlavou (Skóre: 1) Vložil: noname (Honza610@centrum.cz) v Neděle, 12. duben 2015 @ 20:20:33 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Ahoj. "upozorňuji na jeden z hnusů v ŘKC svou odpovědí pod vláknem diskuse k tématu. " Já by spíš řekl, že si řešíš svůj problém který s katolickou církví asi máš - jak často vyplývat, z tvých slov. To že nežiješ v druhém manželství, ještě zdaleka neznamená, že tam nemusí být problém. Ježíšova slova mluví jasně a vůbec přitom není důležité, zda jsi katolička. Ale tohle je o tvém svědomí i odpovědnosti, samozřejmě před Bohem. Já vím, že ti katolická církev leží v žaludku ale pokud si teď opravdu potkala Krista - jak tu ráda tvrdíš, jistě by neměl být pro tebe problém katolické církvi odpustit a dál o tom nemluvit - zatím vidím, je to pro tebe velký problém.
No a všimni si, nedělá mi problém Tě pozdravit a podepsat se vlastním jménem - Jako učitelka by jsi takéto maličkosti mohla znát, ale to jen tak naokraj a s úsměvem :-)
Honza
|
]
Re: Re: Re: Re: Paradoxy v udelování svátostí - Smysl ustanovení Petra viditelnou hla (Skóre: 1) Vložil: brusle7 (brusle7@seznam.cz) v Pondělí, 13. duben 2015 @ 05:43:31 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
4 okruhy otázek:
1/ Proč myslíš, že lidé (a nejen pamětníci) dodnes oslavují výročí osvobození nad nacismem, výročí osvobození od války? I po sedmdesáti letech? Proč o tom mluví?
2/ Je to proto, že ani po sedmdesáti letech neodpustili, nebo je to oslava vítězství dobra nad zlem a varování dalších generací?
3/ Také bys chtěl těmto lidem zakázat mluvit o prožitých hrůzách, ututlat a zamlčet spáchané zločiny válečných zločinců, velitelů koncentračních táborů apod., kteří poslali miliony nevinných lidí na smrt?
4/ Ohledně problémů: Pozor na vidění třísek a zakrývání trámů! Neříká snad Ježíš, že máme řešit své problémy a hříchy? Nechceš se také více rozepsat o sobě, o svých skutečných problémech, než vymýšlet problémy druhým? |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Paradoxy v udelování svátostí - Smysl ustanovení Petra viditelnou (Skóre: 1) Vložil: noname (Honza610@centrum.cz) v Pondělí, 13. duben 2015 @ 09:33:41 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Ahoj.
Zdá se, že přemýšlet na sebou je pro tebe neznámá věc. Máš tu v tomto směru výborného učitele :-)
Kristus a mnozí další odpustit dokázali ale to nebude tvůj případ.
Honza
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Paradoxy v udelování svátostí - Smysl ustanovení Petra vidite (Skóre: 1) Vložil: brusle7 (brusle7@seznam.cz) v Pondělí, 13. duben 2015 @ 21:40:26 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
Aha, takže bez odpovědí?
Dokážeš přemýšlet kromě nad domnělými slabostmi druhých také nad svými a přiznat je tu?
A hádanka na závěr:
Jsi povolaný hledat a řešit slabosti druhých, nebo především svoje?
(Mnoho lidí pro hledání slabostí druhých ty své bohužel nevidí.)
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Paradoxy v udelování svátostí - Smysl ustanovení Petra vi (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Pondělí, 13. duben 2015 @ 22:26:15 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Stále stejné co? Debata s katolíkem, debata o ničem. Stejné překrucování, přetvařování, lži. Ti lidi za to nemohou. Ovládá je stejný duch antikrista, a proto je jejich zlovolný projev tolik podobný.
Na jazyku med a v srdci jed. Toť jejich svatouškovský zjev. A když srdce nenávistí bouchne, do krku poskočí, ďábelský škleb na tváři jim naskočí.
Pak už není radno si zahrávat! Upalte ho! My katolící nemůžeme prohrávat. My pravdu máme vždy, jen a přece, utopení v antikrista řece plujeme s proude pohanským dál a dál, aaaaaaaaaaž tam, kde hostinu nám chystá náš bůh Báál. |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Paradoxy v udelování svátostí - Smysl ustanovení Petr (Skóre: 1) Vložil: brusle7 (brusle7@seznam.cz) v Pondělí, 13. duben 2015 @ 22:38:46 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
Budu muset ještě někdy napsat článek "profil uvažování grano-římskokatolíka", kam zařadím i noname (k oku, martinovi a nokii :)
Naprosto podobné styly, ve smyslu toho, že Oko je zde ještě mezi nimi takzvaný "jednooký král" (byť nejkrutější) mezi totálně nevidícími... |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Paradoxy v udelování svátostí - Smysl ustanovení (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Pondělí, 13. duben 2015 @ 22:43:27 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Oko, jednooký Kyklop. :-)))) |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Paradoxy v udelování svátostí - Smysl ustanov (Skóre: 1) Vložil: brusle7 (brusle7@seznam.cz) v Pondělí, 13. duben 2015 @ 22:54:34 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
Tak nechci se nikoho dotknout, ale u nás doma se tradovalo to rčení být "jednookým" králem mezi slepými" - tak se mi zde prostě v této souvislosti diskutujících ŘKC členů toto rčení vybavilo :)
Ovšem - nezapomeňme - kdo čím více vidí a slyší, tím má větší odpovědnost (vědomost konání).
|
]
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Paradoxy v udelování svátostí - Smysl ustanov (Skóre: 1) Vložil: brusle7 (brusle7@seznam.cz) v Středa, 15. duben 2015 @ 21:43:59 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
Aha :) Už jsem ho kdysi četla, ale přečtu si podrobněji o víkendu ty reakce apod., díky za námět... :) |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Paradoxy v udelování svátostí - Smysl ustanovení Petra vi (Skóre: 1) Vložil: noname (Honza610@centrum.cz) v Úterý, 14. duben 2015 @ 09:23:58 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Ahoj,
když odpověď nevidíš a jen se snažíš odvádět pozornost jinam, těžko ti něco říkat.
Napsala jsi tu :
A hádanka na závěr:
Jsi
povolaný hledat a řešit slabosti druhých, nebo především svoje? --
Každý by si měl zametat před vlastním prahem ale tady to moc neplatí. však, Nemyslím si, že bych nějak řešil tvé slabosti, vždyť přeci žádné už nemáš.
(Mnoho
lidí pro hledání slabostí druhých ty své bohužel nevidí.) -- Pokud do té skupiny zahrnuješ i sebe . . . jinak souhlasím.
Stačí ti odpověď ?
H.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Paradoxy v udelování svátostí - Smysl ustanovení Petr (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Středa, 15. duben 2015 @ 22:33:52 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | U římských modloslužebníku klasika. Neviditelné odpovědi! Nonane! Neviditelná odpověď, žádná odpověď! |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Paradoxy v udelování svátostí - Smysl ustanovení (Skóre: 1) Vložil: noname (Honza610@centrum.cz) v Čtvrtek, 16. duben 2015 @ 20:57:42 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Zamilovanost ovlivňuje myšlení - ale to patří k věci a to tě omlouvá, myslivče. :-) H.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Paradoxy v udelování svátostí - Smysl ustanov (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Čtvrtek, 16. duben 2015 @ 21:19:21 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Ten zlovolný duch Norkije je ale nakažlivý, co Onane? Nauč se raději VIDITELNĚ odpovídat na triviální otázky! |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Paradoxy v udelování svátostí - Smysl ust (Skóre: 1) Vložil: noname (Honza610@centrum.cz) v Čtvrtek, 16. duben 2015 @ 21:58:17 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Dle tvé podrážděné reakce soudím, že jsem se docela strefil. :-)
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Paradoxy v udelování svátostí - Smysl (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Pátek, 17. duben 2015 @ 16:38:20 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Podrážděné reakce?? A na to si přišel jak Onane? Při dráždění?
|
]
Re: Re: Re: Re: Paradoxy v udelování svátostí - Smysl ustanovení Petra viditelnou hla (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Pondělí, 13. duben 2015 @ 07:06:32 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Onane, co to zase děláš?! No fuj! |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Smysl ustanovení Petra viditelnou hlavou církve. (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Neděle, 12. duben 2015 @ 18:11:53 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Pokud by bylo tvé svědomí čisté a dokázal bys unést oponenta s rozdílným názorem, aniž bys měl potřebu se dotýkat jeho důstojnosti, nikdy bys něco takového říci nemohl. Je to sprostá lež.
Už zase lež? Co je na tom sprostá lež, Stando?
Podstata tvé farizejské kritiky spočívá v paradoxu, že ať papež udělá cokoliv - vždycky to bud podle tebe špatně.
Stando, zpět od tvých lží, které si o mne vymýšlíš z tvého převráceného srdce a k jednoduchým otázkám, kterých sis asi nevšiml jak jsi zaneprázdněn svou těžkou robotou.
|
]
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Smysl ustanovení Petra viditelnou hlavou (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Sobota, 18. duben 2015 @ 00:22:36 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Oko: Už jinde jsem ti vysvětlil, že toto se netýká moci klíčů. Že jsi zase zcela "mimo mísu". Že takto mocí Ducha svatého uzdravovali, vyháněli zlé duchy a křísili z mrtvých i další apoštolovíé a další učedníci.
A apoštolové přitom bydleli v palácích ze zlata, kázali vodu a pili víno ze zlatých kalichů, na hlavách měli trojité koruny- tiary, byli vyžraní jako prasata, vedli války ve jménu Krista, lidem kázali boží slovo v jim neznámých jazycích, obklopili se ochrankou, jezdili v neprůstřelných vozech, zapírali Krista pro paktovaní s pohany a měli přitom zlaté klíče od..................Oko, vstávej!
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Smysl ustanovení Petra viditelnou hlavou (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Sobota, 18. duben 2015 @ 00:22:40 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Oko: Už jinde jsem ti vysvětlil, že toto se netýká moci klíčů. Že jsi zase zcela "mimo mísu". Že takto mocí Ducha svatého uzdravovali, vyháněli zlé duchy a křísili z mrtvých i další apoštolovíé a další učedníci.
A apoštolové přitom bydleli v palácích ze zlata, kázali vodu a pili víno ze zlatých kalichů, na hlavách měli trojité koruny- tiary, byli vyžraní jako prasata, vedli války ve jménu Krista, lidem kázali boží slovo v jim neznámých jazycích, obklopili se ochrankou, jezdili v neprůstřelných vozech, zapírali Krista pro paktovaní s pohany a měli přitom zlaté klíče od..................Oko, vstávej!
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Smysl ustanovení Petra viditelnou hlavou (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Sobota, 18. duben 2015 @ 08:54:21 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ |
OK. Nemusíš psát, s čím ta vaše vymyšlená moc klíčů nesouvisí (to chápu, že s americkými kejklíři souvisí spíš papežova divadla typu Letné, na kterém jsem kdysi byl).
Spíše odpověz na otázku.
Na co konkrétně použili poslední tři papežové ty vámi vymyšlené klíče?
1. Rozvody manželství 2. Odvolání Bezáka. 3. ?? Ještě něco?
|
]
|
|