|
Právě je 572 návštěvník(ů) a 2 uživatel(ů) online: Mikim rosmano
Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde
|
Zaznamenali jsme 116815394 přístupů od 17. 10. 2001
|
| |
| Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor. |
|
|
Re: Zmatení mysli. (Skóre: 1) Vložil: oko v Čtvrtek, 23. prosinec 2021 @ 12:56:09 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | ..." nejde o křest dětí, ale o svátost křtu dětí. "...
Právě toto je ono zmatení mysli: Křest dětí je svátostí.
Není žádný "křest dětí" a "svátost křtu dětí " - což by mělo být zase snad prý cosi jiného.
Křest dětí je právě ona svátost křtu dětí.
Ve křtu s stávají křesťany, Bohem přijatými dětmi. Proto je křest svátost.
|
| NadřazenýRe: Zmatení mysli. (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Pátek, 24. prosinec 2021 @ 07:58:43 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ |
Křest dětí je právě ona svátost křtu dětí.
Někde ano, Stando.
Například v pravoslavné církvi, tam křtí děti, dokonce i miminka tam křtí a je to ta svátost křtu.
V ŘKC to tak většinou není, protože ŘKC už staletí lidi nekřtí, praxi křtu opustila ve středověku, po odštěpení.
|
]
Re: Zmatení mysli. (Skóre: 1) Vložil: oko v Pondělí, 27. prosinec 2021 @ 07:37:25 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | ŘKC se nikdy od ničeho neodštěpila. Máš špatné znalosti historie. Ty hovoříš zřejmě o schismatu církve (1054) na východní a západní - ale to hovoříš o rozdělení církve, nikoli o odštěpení. K odštěpení došlo až o několik století později - až u církví protestantských - a bylo to odštěpení církvi protestantských od církve katolické.
Schisma a odštěpení jsou dvě různé věci - tobě však splývají v jednu.
V ŘKC se tedy křtí pořád - a pořád platně. Křtí se vodou, ve jménu Otce, Syna a Ducha svatého - jak nám Ježíš přikázal (Mt 28,19). I ty jsi byl takto platně pokřtěn už brzy po narození - nejinak tomu bylo i s tvými předky. Ti všichni se ve křtu stali křesťany.
|
]
Re: Zmatení mysli. (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Pondělí, 27. prosinec 2021 @ 16:25:46 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | V ŘKC se tedy křtí pořád
Snad teoreticky. Prakticky nikoliv. Je obecně známé, že ŘKC praxi křtu opustila v průběhu vrcholného středověku, po svém odštěpení. Podobně, jako zavedla nová učení (očistec, odpustky) či jinou praxi ohledně kněžství (povinný celibát kněží). Pravoslavné církve zachovaly původní praxi.
Když jsme se připravovali na teologii, vysvětlovali nám i co je křest, co to slovo znamená. Také nám tehdy říkali, že jsou církve, kde se stále ještě křtí a že v ŘKC je teoreticky také možné lidi pokřtít. Ale prakticky se to v té době nedělo. V ŘKC jsem byl 25 let a nikdy jsem neviděl, nebo neslyšel, že by někoho pokřtili. Vždy se pouze udělovala svátost křtu, litím vodu na hlavičku či hlavu. Snad občas jede někdo z ŘKC do Izraele na pouť a tam se dá pokřtít v Jordánu.
Toník
|
]
Re: Zmatení mysli. (Skóre: 1) Vložil: oko v Úterý, 28. prosinec 2021 @ 08:18:11 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
Toto fakt snad nepovažuješ za argument? A neříkám to jenom já, ale tvrdí to i odborníci (to je asi podobný "argument").
..."Když jsme se připravovali na teologii, vysvětlovali nám i co je křest, co to slovo znamená."...
Asi ti to pořád nevysvětlili dostatečně.
Křest je "ponořením do Krista" - je "ponořením" do výsad Božích dětí, které pro nás Kristus svou obětí vydobyl. Křest je napojením života každého pokřtěného na osobu Krista (spolu s Kristem jsme byli ve křtu pohřbeni, spolu s Kristem jsme byli zároveň i vzkříšeni do nového života Bohem přijatých dětí). BOHU JDE I PŘI KŘTU O ÚMYSL LIDSKÝCH SRDCÍ (O VZTAH), NIJAK NETRVÁ NA TOM, ABY BYL ČLOVĚK PŘI KŘTU PONOŘEN ÚPLNĚ CELÝ POD VODU, ČI ZDA JE POKŘTĚN JINÝM ZE ZPŮSOBŮ, KTERÉ POPISUJE DIDACHÉ.
Bůh není žádný hnidpopich, aby bazíroval na formě křtu ponořením celého člověka pod vodu..
..."Snad občas jede někdo z ŘKC do Izraele na pouť a tam se dá pokřtít v Jordánu."...
Toto ovšem není u pokřtěného člověka skutečným křtem, ale jen obnovou křtu. Osobním přihlášením se znovu ke křestním slibům života s Bohem.
|
]
Re: Zmatení mysli. (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Úterý, 28. prosinec 2021 @ 10:23:08 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Toto fakt snad nepovažuješ za argument?
Ne, nepovažuji to za argument.
Normálně ti to píšu do diskuze k tématu, kterým bylo svátostné manželství a závazek římskokatolické strany, pokud jde o svátostné smíšené manželství. Tam jde o svátost křtu miminek a římskokatolickou výchovu. Nejde v tomto případě ani o křest dětí, ani o křesťanskou výchovu.
Praxi křtu ŘKC opustila ve vrcholném středověku po svém odštěpení a místo křtu začala udělovat svátost křtu poléváním. A poléváním lidí (většinou miminek) udělují svátost křtu i štěpy té sekty. A tato informace je obecně známá, znali jsme jí v ŘKC také a znali jí i ti, kteří nám jí sdělili. A také znali informaci o tom, že existují církve, které křtí lidi - a není to jen pravoslavná církev, ve které praxe křtu zůstala dodnes.
Toník |
]
Re: Zmatení mysli. (Skóre: 1) Vložil: martino v Úterý, 28. prosinec 2021 @ 12:11:39 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Cizinec
Praxi křtu ŘKC opustila ve vrcholném středověku po svém odštěpení a místo křtu začala udělovat svátost křtu poléváním. A poléváním lidí (většinou miminek) udělují svátost křtu i štěpy té sekty. A tato informace je obecně známá, znali jsme jí v ŘKC také a znali jí i ti, kteří nám jí sdělili. A také znali informaci o tom, že existují církve, které křtí lidi - a není to jen pravoslavná církev, ve které praxe křtu zůstala dodnes.
martino
Cizinec zase lže a manipuluje nebo co jej eště horší jeve věcech Církve nevzdělaný i když neustále předstírá, jak všechno zná. Dnes se zase vrací ke svému oblíbenému tématu a to svátosti křtu, aby opět jen potvrdil svoji úlohu v plánu Satana, šířit lži, nepravdu, manipulaci a hlavně zlobu a nenávist vůči Církvi. Myslím, že nám Cizinec dluží informaci, kde bylo v Jeruzalémě po kázání apoštola Petra pokřtěno na 3000 lidí jak čteme ve Skutcích, když v Jeruzalémě žádná řeka neteče ani žádné jezero není? Jeruzalém má pod městem vybudovanou vodovodní síť, kam je stažena voda z Judských hor, a to již v době okolo roku 700 kdy Jeruzalém obléhali Asyřané. Tento podzemní vodovodní tunel, byl vybudován proto, aby nepřítel obléhající město nemohl nechat vymřít obránce žízní. Cizinec preferuje křest koupáním, ale kde se tak stalo v Jeruzalémě, tedy křest koupáním ve vodě doložit neumí. |
]
|
|
Re: Zmatení mysli. (Skóre: 1) Vložil: martino v Čtvrtek, 23. prosinec 2021 @ 16:06:53 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | Cizinec
Jen nejde o křesťanskou výchovu, ale o římskokatolickou výchovu, nejde o křest dětí, ale o svátost křtu dětí.
martino
Samozřejmě, že mluvíme o římskokatolické výchově to snad chápe každý i Cizinec jako bývalý katolík a dnes sektář. My katolíci, ale jak jsem poznali ateisté správně vnímají, že pokud se hovoří o křesťanství je to vždy vnímáno jako křesťanství římskokatolické. Stejně tak všichni kdo nemají vymaštěné lebky satanismem vědí a rozumí tomu, že pokud hovoříme o křtu, mluvíme vždy jen a jen o svátosti požadované Kristem, tedy v jednotě s Církví. Na hovadiny vymyšlené člověkem jako křty lodí, CD, včetně cachtání ve vodě u sektářů což se pak honosně nazve křtem, my nevěříme. Takové úchylky jsou srozumitelné snad jen Cizinci a jemu podobným blouznivcům. Cizinec je známý odmítač svátostí jak křtu, tak manželství, obdivuje muže žijící s mnoha ženami a označuje je za hrdiny jak zde myslím v roce 2019 psal. jeho názorové spektrum je čistě satanské a v rozporu s křesťanstvím.
|
| NadřazenýRe: Zmatení mysli. (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Pátek, 24. prosinec 2021 @ 08:03:21 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Díky, Martino za potvrzení. Ano, slibuje se římskokatolická výchova, ne křesťanská.
A máte pravdu i v tom, že ateisté většinou jako křesťanství vnímají římskokatolictví. Tedy v našem prostředí, kde je dominantní. Váš satanismus s tím souvísí.
Každý chápe, že pokud hovoříte o "křtu", hovoříte vždy o svátosti křtu, ne o křtu. Tedy o polévání miminek vodou. O tom jsem psal také a jasně. Každý trochu v tématu vzdělaný člověk ví, že ŘKC lidi zhruba už od 14 století nekřtí, že praxi křtu opustila.
Děkuji za sdílení vašeho života a zkušeností a potvrzení toho, co jsem psal.
Hezký den Cizinec |
]
Re: Zmatení mysli. (Skóre: 1) Vložil: oko v Pátek, 24. prosinec 2021 @ 08:51:27 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Římskokatolická výchova je výchovou ryze křesťanskou.
Těžko to vysvětlovat člověku se zmatením mysli, co se domnívá, že pokud člověka nepotopím přímo pod vodu, tak že není pokřtěn.
A to dobře zná praxi prvotní církve jak křtít (jak je popsána třeba v Didaché). Zná, ale eliminuje toto vědomí, pokřivuje a uzpůsobuje si ho ve své hlavě podle sebe.
A proto - ač už jednou řádně pokřtěný v římskokatolické církvi, se pro "jistotu" v dospělosti znovu nechal vymáchat pod vodou kdesi v jezeře u Poděbrad!
Kupodivu, ale ani tehdy se mu v hlavě nerozsvítilo - voda byla asi tehdy málo studená.... Nebo jeho rozum až příliš zatemněný.
Ďábel si své oběti dobře hlídá!
Co jednou schvátí - nerad vrátí.
|
]
Re: Zmatení mysli. (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Sobota, 25. prosinec 2021 @ 15:46:15 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ |
Římskokatolická výchova je výchovou ryze křesťanskou.
Jak kdy, Stando.
Pokud je to výchova k dodržování desatera a úctě k Božím přikázáním, k pracovitosti, poctivosti, ke vzdělání, věrnosti v manželství, k bázni před Bohem a úctě k Bohu a jeho slovu, k úctě k rodičům a podobně, určitě je to křesťanská výchova.
Takové výchovy je dobré se držet. A k tomu mne Bůh i jasně vedl.
Pokud je to výchova hříšníků ke "svobodě" hřešit, k nedodržování desatera, posměchu lidem, co Boží přikázání dodržují, ke lhaní, pomlouvání, k obrazům, sochám, pověrám, k tomu, že Bohu ani tak nevadí, když člověk zhřeší, že hřích Bůh schvaluje a musí ho dovolit, tak je to výchova ryze bezbožná.
Takovou výchovu je lepší opustit, a to co nejdříve.
Toník |
]
Re: Zmatení mysli. (Skóre: 1) Vložil: oko v Pondělí, 27. prosinec 2021 @ 07:26:46 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | ..."Pokud je to výchova hříšníků ke "svobodě" hřešit, k nedodržování desatera,..."...
Toto ale popisuješ nedílnou součást této Boží výchovy, jejíž druhou stranou je odpovědnost za svůj život, láska k bližním i k Bohu, nalezení záliby ve ctnostném životě ...
Člověk není uvázán na řetězu - technicky může udělat to i ono - a záměrem Boží výchovy je, aby si sám svobodně dokázal zvolit - a to zvolit si dobře.
Když nejsi na řetězu, máš otevřeny všechny možné možnosti - máš svobodu rozhodnout se jakkoli - cílem Boží výchovy je naučit člověka zvolit si v takové situaci správně. Umět správně rozpoznávat co je dobré a co zlé, co mi prospívá a co mi škodí ...
|
]
Re: Zmatení mysli. (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Pondělí, 27. prosinec 2021 @ 16:32:04 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Toto ale popisuješ nedílnou součást této Boží výchovy, jejíž druhou stranou je odpovědnost za svůj život, láska k bližním i k Bohu, nalezení záliby ve ctnostném životě ...
Stando, tvoje psaní ve druhé osobě...
Ne, to nepopisuji.
Výchova hříšníků ke "svobodě" hřešit a k nedodržování desatera není součást Boží výchovy. To je součástí výchovy úplně někoho jiného. |
]
Re: Zmatení mysli. (Skóre: 1) Vložil: oko v Úterý, 28. prosinec 2021 @ 08:39:44 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | I ti hříšníci se musejí sami rozhodnout mezi Bohem a bohem tohoto světa. To oni mají svobodu si vybrat jakým způsobem a s kým chtějí prožít své životy..
|
]
Re: Zmatení mysli. (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Úterý, 28. prosinec 2021 @ 10:29:56 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | I ti hříšníci se musejí sami rozhodnout mezi Bohem a bohem tohoto světa.
No, nemusejí.
Nikdo je k tomu nenutí. Pokud chtějí hříšníci neustále hřešit pořád, nebo nějak přerušovaně, či jak to hříšníci tak mívají, je to jejich věc. Pokud jejich hřešení nepřeleze určitou míru, nestane se "donebevolajícím".
Ale mohou. Když se k nim dostane evangelium. A snad to někteří i stihnou před tím, než přijde Smrt a soud.
To oni mají svobodu si vybrat jakým způsobem a s kým chtějí prožít své životy..
Ne, to hříšníci nemají. Právě proto jsou hříšníci.
𝓚𝓭𝔂𝓫𝔂 měli hříšníci svobodu vybrat si, jakým způsobem a s kým chtějí prožít své životy, udělali 𝓫𝔂 to. Že tu svobodu nemají, "vybírají" si prožití svých životů podle svého otroctví.
Právě proto potřebují hříšníci ke svobodě pomoc, potřebují evangelium, Boží moc k záchraně od hříchu a smrti k životu. Tu moc potřebují i k tomu, aby měli svobodu se rozhodnout.
A když tu svobodu hříšníci získají, je pak rozhodnutí jasné a jednoznačné - tak jako když jsme se kdysi rozhodli my. Ve svobodě od Boha už není v této věci moc co řešit.
Toník
|
]
Re: Zmatení mysli. (Skóre: 1) Vložil: oko v Středa, 29. prosinec 2021 @ 08:40:33 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | ..." I ti hříšníci se musejí sami rozhodnout mezi Bohem a bohem tohoto světa "...
Zase ti, Toníku, dělá problém porozumět českému textu .... " No, nemusejí. Nikdo je k tomu nenutí. Pokud chtějí hříšníci neustále hřešit pořád, nebo nějak přerušovaně, či jak to hříšníci tak mívají, je to jejich věc."
Pokud se hříšník rozhodne pro trvalý život ve hříších - i to je pořád jeho rozhodnutí. Každý z nás se musí svým směřováním v životě rozhodovat žít s Bohem, nebo žít bez Boha.
Obojí je rozhodnutím člověka a obojí sebou nese své důsledky.
Když dojedeš na křižovatku, musíš se rozhodnout, kam se vydat dál. Nemůžeš si zde rozbít stan a bivakovat tam až do smrti, jen aby jsi se nemusel rozhodnout! Všichni jsme lidé na cestě, všichni spějeme životem ke smrti těla .... A naše rozhodování k tomuto životu neoddělitelně patří - je jeho projevem. Když jednou zemřeš, už se pak rozhodovat nemusíš ....
|
]
Re: Zmatení mysli. (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Středa, 29. prosinec 2021 @ 10:26:14 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Když vím kam jedu Oko, tak se na křižovatce nerozhoduji jestli tam pojedu, a určuji směr podle toho kam jedu!
Podívej se na sebe Oko, tvrdíš o sobě že máš "svobodu" hřešit, že jsi stále hříšník. Ale tím ty tvoje svobody končí. Propaguješ zde tvůj hříšný život. Ale svobodu božího dítěte aby ses jednou a provždy hříchu zbavil, tak tuto svobodu nemáš. Nevěříš tomu, že tě Kristus může hříchu i sklonům ke hříchu jednu a provždy, navždy zbavit. Poskytuješ zde důkaz o tom jak nesvobodný život hříšníka je. Máš jenom tu tvoji "svobodu" hřešit, ale tu skutečnou svobodu v Bohu, svobodu se hříchu zbavit a nehřešit, tak tu nemáš. Ale jako hříšník hříšně útočíš na ty, co ti poskytují svědectví o Bohu, že Bůh toho všechno v nás může. Ale ty máš raději ten tvůj hřích, tu tvoji "svobodu" hřešit. A jak "nesmírně záslužné" je tvé neustále rozhodování se pro Boha bez odevzdání se Mu jednu a provždy. Ty se totiž Oko rozhoduješ pro Boha ve stejné "svobodě" jako je ta tvoje "svoboda" hřešit.
Pokud je někdo hříšníkem Oko, tak je to někdo kdo se rozhodl pro život bez Boha. A pokud se chce hříšník polepšit a hříchu zbavit, tak na to ta jeho "svoboda" hřešit ani rozhodnutí nestačí. Ostatně k tomu zde poskytuješ nejlepší důkaz ty sám Oko, hříchu ses dodnes nezbavil. Hříšník je něco jako otrok zakutý v řetězech. Může se rozhodnout pro co chce, ale nic se nezmění, a z jeho rozhodnutí zůstane jenom nenaplněné přání.
|
]
Re: Zmatení mysli. (Skóre: 1) Vložil: oko v Sobota, 01. leden 2022 @ 09:48:42 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | I ten, kdo se rozhodl pro život s Bohem, zůstává pořád jen hříšníkem. Ovšem většinou už v tomto případě alespoň nepáchá hříchy ke smrti. Ale my všichni hřešíme pořád.
Jen míra závažnosti našich hříchů se různí. ...
Uviděl-li by někdo svého bratra, že hřeší hříchem, který není k smrti, ať za něj poprosí, a Bůh mu dá život; těm, kdo nehřeší k smrti. Je hřích k smrti; u takového neříkám, aby prosil. Každá nepravost je hřích, ale je i hřích, který není k smrti.
|
]
Re: Zmatení mysli. (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Sobota, 01. leden 2022 @ 14:31:23 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | I ten, kdo se rozhodl pro život s Bohem, zůstává pořád jen hříšníkem.
Může být Oko, když zůstane jenom u toho rozhodnutí. Poučí tě Oko. K životu s Bohem rozhodnutí nestačí, ono je zde něco dalšího co následuje po rozhodnutí, a je to odevzdání se. Rozhodovat se tvým okostylem se můžeš třeba tisíckrát za den, ale s Bohem žít nebudeš.
Ovšem většinou už v tomto případě alespoň nepáchá hříchy ke smrti.
Klanění se zakázaným zobrazením Boha a zpochybňování Jeho přikázání hříchem ke smrti JE!!
Ale my všichni hřešíme pořád.
To ano, VY kteří nejste schopní ani dodržet boží přikázání, kteří tvrdíte, že to nikomu není možné, tak VY hřešíte pořád! To už sebou nese váš život v hříchu- neustálý hřích a neuzdravené sklony ke hříchu.
|
]
Re: Zmatení mysli. (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Středa, 29. prosinec 2021 @ 11:33:17 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Zase ti, Toníku, dělá problém porozumět českému textu .... " No, nemusejí. Nikdo je k tomu nenutí. Pokud chtějí hříšníci neustále hřešit pořád, nebo nějak přerušovaně, či jak to hříšníci tak mívají, je to jejich věc."
Stando, tvoje psaní ve druhé osobě.... To měl být dotaz?
Ne, nedělá mi problém porozumět českému textu. Ten text jsem psal já. A rozumím tomu, co jsem psal. Vím, že se hříšníci nemusejí sami rozhodnout mezi Bohem a bohem tohoto světa. Nikdo je k tomu nenutí. Bůh tohoto věku jim ani nedá možnost se rozhodnout a Bůh většinou nikoho do rozhodnutí nenutí.
Ale někdy se stane, že Bůh člověka k rozhodnutí přinutí - viz příklad a svědectví svatého Pavla. A není takové samotné, slyšel a četl jsem více podobných svědectví, jako měl Pavel. Ale jsou to spíše výjimky.
Pokud se hříšník rozhodne pro trvalý život ve hříších - i to je pořád jeho rozhodnutí. Každý z nás se musí svým směřováním v životě rozhodovat žít s Bohem, nebo žít bez Boha.
Vaši situaci snad chápu, Stando. Píšeš o tom často.
A když už se musíte takto rozhodovat, kdo vás do toho nutí? Kdo vám ten "mus" vytváří?
A když už se musíte takto rozhodovat, rozhodnete se někdy?
Když dojedeš na křižovatku, musíš se rozhodnout, kam se vydat dál. Nemůžeš si zde rozbít stan a bivakovat tam až do smrti, jen aby jsi se nemusel rozhodnout!
Tvoje psaní ve druhé osobě, to už znám. To je popis tvého života? Nebo zas píšeš o někom zcela fiktivním, hypotetickém? Jak tě napadlo bivakování na křižovatce? To je něco, co žiješ?
Všichni jsme lidé na cestě, všichni spějeme životem ke smrti těla .... A naše rozhodování k tomuto životu neoddělitelně patří - je jeho projevem.
Vaši situaci chápu. Je to logické, že k tomu směřujete. A je to vaše věc, k čemu směřujete.
Když jednou zemřeš, už se pak rozhodovat nemusíš ....
Tvoje psaní ve druhé osobě, to už znám. To je popis tvého života? Nebo zas píšeš o někom zcela fiktivním, hypotetickém? Jak tě napadlo, že když zemřeš, nemusíš se rozhodovat?
Toník |
]
Re: Zmatení mysli. (Skóre: 1) Vložil: oko v Sobota, 01. leden 2022 @ 09:57:41 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Kdybys , Toníku, pořád ta tupě nevisel na té "druhé osobě", tak bys snad spíš porozuměl, co ti vlastně říkám;
Přijedeš v životě na "křižovatku" - víš kam chceš dojet, znáš cíl ( křižovatka má třeba tři různé možnosti, jak dál pokračovat) ... A ty odmítáš - říkáš, že si nemusíš z těch tří možností vybírat, kterou cestou se dáš dál!
Cožpak ti ani zbytky zdravého rozumu neříkají, že je to nesmysl - že pokud pojedeš dál, jednu z těch tří možností si nutně vybrat musíš!
|
]
Re: Zmatení mysli. (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Sobota, 01. leden 2022 @ 14:20:00 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Oko: |
]
Re: Zmatení mysli. (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Neděle, 02. leden 2022 @ 07:58:51 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ |
Kdybys , Toníku, pořád ta tupě nevisel na té "druhé osobě", tak bys snad spíš porozuměl, co ti vlastně říkám;
Přijedeš v životě na "křižovatku" - víš kam chceš dojet, znáš cíl ( křižovatka má třeba tři různé možnosti, jak dál pokračovat) ... A ty odmítáš - říkáš, že si nemusíš z těch tří možností vybírat, kterou cestou se dáš dál!
Tvoje psaní ve druhé osobě, Stando, to už znám. Jako když jsi tu psal 'uděláš zlo a nelituješ toho' či 'ty sám jsi se "postaral", aby v očích církevního práva byl tvůj sňatek sňatkem neplatným!'.
To jsi popisoval v diskuzi. Píšeš o někom fiktivním, hypotetickém, vymyšleném, tvoje psaní se netýká lidí, kterým to píšeš. Je to virtuální svět, co oněm tak často píšeš.
Proč jsi radši neodpověděl na otázky k tomu, co píšeš, co jsem ti dal? Napiš radši něco z tvého života, normálně v první osobě.
Zpět tedy k tématu. Zajímá mne, o čem to píšeš. O mne to není určitě. Píšeš tedy o sobě, nebo o někom hypotetickém, fiktivním?
Pokud se hříšník rozhodne pro trvalý život ve hříších - i to je pořád jeho rozhodnutí. Každý z nás se musí svým směřováním v životě rozhodovat žít s Bohem, nebo žít bez Boha.
Vaši situaci snad chápu, Stando. Píšeš o tom často.
A když už se musíte takto rozhodovat, kdo vás do toho nutí? Kdo vám ten "mus" vytváří?
A když už se musíte takto rozhodovat, rozhodnete se někdy?
Když dojedeš na křižovatku, musíš se rozhodnout, kam se vydat dál. Nemůžeš si zde rozbít stan a bivakovat tam až do smrti, jen aby jsi se nemusel rozhodnout!
Tvoje psaní ve druhé osobě, to už znám. To je popis tvého života? Nebo zas píšeš o někom zcela fiktivním, hypotetickém? Jak tě napadlo bivakování na křižovatce? To je něco, co žiješ?
Když jednou zemřeš, už se pak rozhodovat nemusíš ....
Tvoje psaní ve druhé osobě, to už znám. To je popis tvého života? Nebo zas píšeš o někom zcela fiktivním, hypotetickém? Jak tě napadlo, že když zemřeš, nemusíš se rozhodovat?
Toník |
]
Pokání začíná boží milosti a ne rozhodnutím! (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Úterý, 28. prosinec 2021 @ 10:34:04 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Je hrozné Oko jak vysoce stavíš to tvé "rozhodování". Ty Oko když se "rozhodneš" tak se zbavíš hříšných sklonů jednou provždy? Dobře víš že nezbavíš, a takovou má to tvoje "rozhodování" váhu. Rozhodneš se a nakonec zůstane jenom u toho nenaplněného přání.
A ujasni si Oko co je hřích a hříšník. Nepolepšitelný hříšník není někdo kdo de teprve rozhoduje mezi Bohem a bohem světa. Hříšník je někdo kdo už se pro boha světa, boha hříchu rozhodl. A co první začne takový hříšník vykřikovat? Že má svobodu hřešit, že všichni jsou stejně nepolepšitelní hříšníci tak jako on, že nikdo nedokáže dodržovat boží přikázání. To je takový velmi hříšný alibismus Oko ve kterém nepolepšitelný hříšník raději všechny obviňuje z nepolepšitelnosti, než by si on sám přiznal nepolepšitelnost vlastní. No a vrcholem hnusu je, když takový nepolepšitelný hulvátský hříšník špiní a znevažuje křesťanské svědectví o polepšení se a nápravě v Kristu Ježíši našem Pánu.
Pokání začíná boží milostí, a ne rozhodnutím.
|
]
Re: Pokání začíná boží milosti a ne rozhodnutím! (Skóre: 1) Vložil: oko v Sobota, 01. leden 2022 @ 10:56:46 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Pokání začíná svobodným lidským rozhodnutím změnit svůj život - k takovému rozhodnutí je ale nutně třeba Boží milosti - hříšník toto sám ze sebe nedokáže.
To Duch svatý se dotkne lidského srdce a člověk pak sám ve svobodě se rozhoduje změnit svůj život. V tomto mu Bůh i nadále pomáhá ....
Má však pořád také možnost tento hlas v sobě "zadusit" a setrvat v dřívějším hříšném způsobu svého života.
|
]
Re: Pokání začíná boží milosti a ne rozhodnutím! (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Sobota, 01. leden 2022 @ 14:08:31 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | A už je to tu zase. Neustále kající se hříšník Oko se "svobodně" rozhoduje ke změně života. A vzápětí kontroverzně dodává, že cituji: hříšník toto sám ze sebe nedokáže.
Oko začne svým "svobodným rozhodnutím" na čemž vzápětí už to není jeho svobodné rozhodnutí, protože hříšník něco takového NEDOKÁŽE, ale je to pomocný dotyk boží milosti a Ducha.
Oko, to co zde předvádíš je katastrofa. Plácáš se v tom až hanba.
Má však pořád také možnost tento hlas v sobě "zadusit" a setrvat v dřívějším hříšném způsobu svého života.
A toto "zadusení" Oko má na svědomí ta tvoje "svoboda" hřešit! |
]
|
|
|
|